Portál AbcLinuxu, 14. května 2025 00:22
Pane vy jste demagog, rasista, válečný štváč a co hlavně člověk který nerespektuje lidský život. Takhle nějak začínal kecat Hitler ve 20 letech minulého století. Je mi vás celkem líto, že cítíte takovou nenávaist vuči lidskému životu a máte sklony k zjednodušování či jednostrannému vidění problému....
Promiň, Usamo, kdyby někdo mojí ženě něco proved, tak nevim, nemoh bych říci dopředu, že odpustím nebo zapomenu.
Přesto s tim zastavením msty souhlasim.
Ona válka za Tiber proti Číně by měla být, ale sebevraždy se nesluší dělat. Čili jednou Tibet určitě svobodný bude, jen se neví kdy, v jakém tisíciletí to bude.
Mam dojem, že muslimové nesmí ve Francii nosit šátky a mermomocí chtějí. Čili i oni mají máslo na hlavě, chtějí mít svůj svět všude, nepřijmou tamní zvyklosti.
O Iráku mám informace jen z médií, čili beru to osvobození Kuvajtu a "dokončení toho, co jsme před 10 lety začli".
Beru, že toto je soukromý názor někoho, kdo se stará o duševní blaho lidí. Jen nechápu, jak s tímto chaosem v sobě může takvou činnost vykonávat. Zřejmě kvalitních lidí není tolik, potřeba "oveček" o opečovávání je velká a vše chce svůj čas.
je jejich cílem změnit zem kam přijdou na islámskou
budete asimilování, odpor je marný
Jsou dnes muslimské země slabší? Mám za to, že ano. Čili pokud je "to vše" něco jako expandovat a obsadit, tak musí nejdřív dělat beránky. Neboli se jim nedivím pro ten dvojí metr, taktické to je.
Ono i to, že se to probere, může pomoci najít se - když vidím, jak jsem se unesl, příště si snad dám majzla? Tj. poznám více sebe.
Oko za oko a zub za zub vede pouze k boji a dalším násilnostem.Jen si v zajmu objektivity dovolim podotknout, ze tento "biblicky" princip prave boji a nasilnostem predchazi. Takhle vytrzeno z kontextu to totiz vypada jako by slo o mstu, ale v kontextu textu jde zcela jasne o primerenou nahradu "skody": hodnotu OKA za oko (jako drahoceneho organu, tedy ne mene) a hodnotu ZUBU za zub (tedy jako organu prakticky malo cenneho). Vim, ze jsi chtel rict "nesmiritelna odplata". Skoda, ze bonmot "oko za oko a zub za zub" presel z puvodne antizidovske propagandy do bezneho uzivani. Ale tobe osobne to za zle nemam, ono to je stare jako krestanstvi samo :P
Oko za oko a zub za zub vede pouze k boji a dalším násilnostem.Jen si v zajmu objektivity dovolim podotknout, ze tento "biblicky" princip prave boji a nasilnostem predchazi. Takhle vytrzeno z kontextu to totiz vypada jako by slo o mstu, ale v kontextu textu jde zcela jasne o primerenou nahradu "skody": hodnotu OKA za oko (jako drahoceneho organu, tedy ne mene) a hodnotu ZUBU za zub (tedy jako organu prakticky malo cenneho). Vim, ze jsi chtel rict "nesmiritelna odplata". Skoda, ze bonmot "oko za oko a zub za zub" presel z puvodne antizidovske propagandy do bezneho uzivani. Ale tobe osobne to za zle nemam, ono to je stare jako krestanstvi samo :P
Otázka práva a povinností, tolerance a netolerance, osobní svobody a nesvobody v sobě nese jistou stopu paradoxu. Viz například Červený Trpaslík - Démoni a Andělé, nebo moc hezký článek od Pixyho a diskuse pod ním.
Jílek ale s psychoanalýzou vůbec nic společného nemá. Naštěstí.
Tu zahájili už mnohem dříve islámští teroristé v New Yorku, Madridu a v Londýně ... Imánové v Teheránu mluví jasně ... Začnou Izraelem a skončí na Englisch Channel. Pokud dostanou šanci a jaderné zbraně. Další islámské země totéž. [...] Neodpovídám za minulé činy Katolické církve, za kolonialismus, vyhlazování Romů ani za útlak žen v minulosti. Nepřeji si tedy aby mi to někdo v souvislosti z mým původem a barvou pleti včetně náboženského vyznání připomínal. Jestliže na to mají právo ti ostatní, Romové, feministky, muslimové, buddhisté mám na to stejné právo i já.Vidite, jak si v jednom textu odporujete? Kdyby podobny text psal clovek z nejake "dalsi islamske zeme", tak by asi znel: Valky proti nam vedou KRESTANSTI teroriste a jejich prisluhovacske vlady... ohrozuji nas s ZIDOVSKYM teroristickym statem jadernymi zbranemi... My muslimove neodpovidame za ciny vsech vyznavacu islamu, za dobyvacne najezdy ruznych vladarskch dynastii, za tureckou imperialni risi (i kdyz jejich vladnouci vrstvy se hlasily k islamu) a neprejeme si, aby mi to nekdo v souvislosti s mym puvodem a barvou pleti vcetne nabozeneskeho vyznani pripominal. Takze kdyz to pravo pozadujete od druhych, zkuste se nechovat vy sam (byt v oblasti retoricke, v jine vas neznam) tak, jak si neprejete, aby se druzi chovali k vam. Kdykoliv ctu neco o "islamskych" teroristech nebo "muslimskych" protestech, prelozim si analogicky, jak by v takove retorice musely vypadat zpravy a uvahy "na druhe strane". A nedovedu se zbavit dojmu, ze "INVAZE PROTESTANTSKYCH ARMAD DO IRAKU" nebo "KRESTANSKY TISK ZOSTUZUJE PROROKA" by presne odpovidaly "nasemu" stylu (tedy i vasemu v tomto zapisu). Samozrejme, ze asi existuji vyslovene "islamske" propagandisticke a teroristicke organizace, ktere zastituji teror nabozenstvim (od podobnych "krestanskych" a "zidovskych" se ale v principu nelisi, to je treba mit na pameti). Stejne jako existuji "romske" nebo jine "etnicke" iniciativy pokousejici se z diskriminacnich nalad a anti-diskriminacniho svedomi spolecnosti vytlout politicky kapital. Bohuzel, kdyz analytici (a vas zapis je pokusem o analyzu neboli rozbor situace) retoricky hazou vsechno do jednoho pytle s "islamskymi zememi" (Indonesie je taky islamska zeme napr.), neprispeje to zrovna k jasnejsimu vedomi o tom, co se pokouseji sdelit. Takze vas zapis bych dokazal s jistym usilim a v kontextu ostatnich zapisu mozna pochopit tak, jak jste ho zamyslel. Jenomze objektivne a formalne vyzniva uplne jinak. PS. To vse vyse receno s plnym vedomim, ze je to zapis do blogu, nikoliv "clanek" narokujici si byt "objektivnim" sdelenim. Proto proti tomu jako zapisu v blogu nemam co namitnout. Slo mi o komentar retorickych postupu, ktere v nem pouzivate a ktere bohuzel bezne pouzivaji i zurnaliste a komentatori ve verejnych mediich, cimz PODLE ME implicitne prispivaji k rasistickym a diskriminacnim naladam ve spolecnosti.
Kristus v jednom Evangelii,říká "nepřišel jsem abych vás sjednotil, ale rozdělil.Nepřinesl jsem vám mír, ale meč..". Tento citát se dá různě vyložit. Můžete si myslet o mě co chcete. Můžete si myslet, že jsem nevyrovnaný a plný nenávisti. Jenže stále astále říkám. Jestli chcete být svobodní, musíte si zvyknout, že lidé mají rozdílné názory a pocity.
Musíte si zvyknout, že druzí lidé vidí svět jinak než vy.
A na adresu soudruhů levičáků. Zatím se ani historici ani statistici nemohou dohodnou jestli v rámci komunistického experimentu bylo umučeno, popraveno a jinak zničeno 40 milionů obětí nebo jich bylo asi až 80 milionu obětí. Všechno v rámci "osvobození od vykořisťování člověka člověkem." Žádné sofistické úvahy to nemohou ospravedlnit. Jako nemohou ospravedlnit šest milionů zplynovaných židů.
Sověti i Němci ti všichni měli v názvu "socialistický". To jsou jen a jen fakta. Nic víc. Nenávist je jen pocit. Ale fakta jsou fakta. A ti radikální muslimové říkají, že musí zavladnout vláda islámu. I kdyby měli zabít všechny, kteří jsou proti islámu. A ti takzvaně smířliví je uctívají jako mučedníky víry.
Svoboda je jen jedna, a jestli ji někdo chce omezit pod praporem čehokoliv, budu ji hájit. Všichni mají právo říkat cokoliv, modlit se jakkoliv, zpívat cokoliv. Ale pokud někdo chce zabíjet v rámci omezení a v rámci svého pohledu na svět musí počítat s tím, že bude zabit. "Kdo s mečem zachází, mečem schází". A jestliže politicky korektní je nazývat vrahy, jinak než vrahy, pak o takovou korektnost nestojím. Vrazi jsou prostě vrazi. a jsem rád, že se s nimi jako z vrahy zatím zachází.
Ano a měli by jako zločinci a vrazi být potrestáni.Bez ohledu na vyznání, hodnost, příslušnost. Zákon a právo jmenovče. Tot je obsahem celého článku. To se mi to říká, když jsem žádnou vesnici nevypálil, nikoho nezabil, že?
) A uplně je jedno jestli je to Ruská armáda v Čečně, Americká v Iráku a nebo kdekoliv jinde. Ve válce se zabíjí a není to vůbec hezké. Ani trochu.
Problém je jeden v této debatě. Vy chcete zřejmě vyhrát debatu. Já chci udržet jen svoji svobodu aby mi ji nikdo pod jakoukoliv záminkou nebral.
A všechny ty argumenty beru jako právo na svobodné vyjádření názoru. A ani jeden z těch co vyjářili svůj názor se v této debatě z mé strany nedočkali jakéhokoliv hodnocení. Nikdo z vás. Já několikrát. Jenže pro mne debata není důvod k vyhlášení nepřátelství. pro mě je debata důvod k přemýšlení. Co je pro vás si netroufnu odhadnout.
Napsal jsem několik článků o komunikaci. Všechny uvedéné pravidla o komunikaci jsem dodržel. Všechny. Stojím si za svým právem sdělit co mám na srdci abych při tom nehodnotil své partnery v debatě. A sofistikovanost mě neohromuje.
Nicméně nechceme vám předepisovat, o čem smíte psát, a o čem ne. Klidně v něm komentujte dění v linuxové komunitě, pište své zážitky, básničky nebo vaše názory. Jenom neporušujte zákony této země nebo zásady slušného chování.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.