Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 00:07

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
2.11.2007 09:47 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kulínský...

Pracovali jste s mládeží? No né? Pohledáme někoho kdo vás bude ochoten označit za úchyla. To se pěkně zapotíte než se očistíte a skvrna navíc na vás stejně ulpí. Nedejbože když skutečně máte nějaký ten hříšek, který byste dnes nejraději vzali zpátky.
Zatím jsem tu neviděl nic blbějšího a to počítám i svoje komentáře :-(
2.11.2007 09:55 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Nevím, ale některé reakce - tím neříkám že zrovna tento komentář - mi připomínají malé děti. Také si hodí na hlavu plínku a myslí si, že jsou neviditelné.

Rčení: "Vyčítá ti v oku třísku, ale v tom svém trám nevidí" má též něco do sebe.. ovšem je zajímavé jak ho lze také pěkně účelově vykládat.
2.11.2007 10:32 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
:-)) luxusni text:-) Je to dar napsat takovej dlouhej clanek plnej zvastu
V podstatě nic nevím
2.11.2007 10:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Asi tak nějak..
2.11.2007 11:03 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Asi chtel puvodne napsat "Pracovali jste s mladezi a s nekolika z tech deti spali a osahavali je?" :-)
2.11.2007 11:16 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Kamarád měl pěkné tahanice jen kvůli toho, že se na výletě koupaly děcka v potoce nahé.. Vše začalo tím, že si pak doma všimnul otec jednoho z chlapců že má odřený zadek - děcka se totiž klouzaly po mechem zarostlém splavu a bez trenýrek to klouzalo líp..
Heron avatar 3.11.2007 07:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Přesně tak. Ideálním materiálem na odstřel jsou bývalí učitelé tělocviku na prvním stupni ZŠ.
3.11.2007 09:49 koffr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Střílet na učitele tělocviku by snad mělo být právo B-]
Heron avatar 3.11.2007 10:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Tak to už je jiné téma nesouvisející se sexuálním obtěžováním :-D
Heron avatar 3.11.2007 07:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Zatím jsem tu neviděl nic blbějšího a to počítám i svoje komentáře

Proč? Ta citovaná pasáž o Kulínském ja naprostá pravda a této zemi existují desítky chlapů, kterým někdo zničil život podobným způsobem. Bohužel, nebyli světoznámýmí umělci, tak jsou v lochu.

3.11.2007 08:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jo, třeba Michael Jackson :D
3.11.2007 10:28 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Nebudu reagovat.
Heron avatar 3.11.2007 10:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Možná bys měl, protože mi není jasné o co ti vlastně jde.
3.11.2007 10:44 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Nemá to smysl, napsals dokonce "ta citovaná pasáž o Kulínském ja naprostá pravda", to je ještě horší než to, co tam je. Autor aspoň nikde netvrdí, že je ten odstavec o Kulínském nebo že je to dokonce pravdivý popis jeho případu.
Heron avatar 3.11.2007 10:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Kulínského s tím textem jsi poprvé spojil ty. To zaprvé. Zadruhé s tím souhlasím.

Zeptám se tedy jestě jednou: co je ještě horší než v původním blogu. Skoro mám pocit, že oba mluvíme o zcela jiné věci.
2.11.2007 10:02 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No pardon, osobne je mi vcelku jedno, jestli pan Cunek uplatek vzal nebo nevzal, to at si resi policie. Nehodlam zde diskutovat jeho moralni profil. Ale kdyz vidim jeho neschopnost sve prijmy (ci cokoliv jineho) duveryhodne vysvetlit a uvedomim si, ze je (byl) clenem vlady, tak mam mrazeni v zadech. Cela ta kauza nam vsem ukazala diletantstvi pana Cunka. Bohuzel to neni jedinny takovy ve vlade, ale co uz.
2.11.2007 10:18 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Podstatou mého sdělení také není obhajoba výše uvedených pánů, ale fakt že každý máme v životě nějaký ten hříšek, který může někdo vyhrabat. Takže argument - "když se ti to nelíbí začni dělat politiku" je pěkně protichůdný. Jít do politiky abych byl donucen kvůli nějaké kraviny z dávné minulosti vzápětí odejít?

V rachotě jsme vedli s kolegou vášnivou diskuzi. Můžete se do ní simultánně zapojit. Máte v pořádku veškeré své dokumenty a papíry o tom kdy a kde jste dělali, jaký jste měli příjem, jaké jste měli pohyby na účtu, co to bylo za prachy, atd..? Já bych se takového tvrzení teda neodvážil, přesto že si nejsem vědom žádného pochybení vůči zákonu.
2.11.2007 11:00 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ja teda nevim, ale ja bych sve prijmy dokazat dolozil. Mozna proto, ze nepracuji jeste tak dlouho, ale rozhodne bych byl schopen dolozit, odkud mam vsechny penize na uctu plus minus 20 000. Myslim, ze kazdy "normalni" clovek je schopen dolozit sve prijmy plus minus deset procent. Nejde o to, dolozit kazdou korunu, ale dokazat, ze si je mel kde vydelat. Kdyz si ty penize clovek opravdu odpracuje, tak si sakra dobre pamatuje, za co je dostal. Ale chapu, ze kdyz nekdo bere socialni davky a najednou ulozi tri miliony, tak se do blbe vysvetluje. Myslim, ze v USA je povinen kazdy dolozit puvod prijmu (je-li k tomu prislusnym uradem vyzvan). U nas by neco takoveho velmi prospelo a udelalo pritrz zazracne zbohatnuvsim manzelkam a pritelkynim politiku.
xvasek avatar 2.11.2007 11:07 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Já bych svoje příjmy doložit teda nedokázal. Je teda pravda, že bych si ukládání milionů rámcově pamatoval, ale na druhou stranu jsem teď kupoval byt a těch transakcí (včetně hotovostních vkladů / výběrů) nebylo triviálně málo a doklady už jsem povyhazoval.
2.11.2007 11:20 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jenze ty doklady ma treba i banka, zamestnavatel, atd. A nemel by byt problem ty transakce zpetne rekonstruovat. Ale, ono to staci vzit i ramcove, neni treba dohledat kazdou korunu. X lete jsem pracoval tam za plat A, Y let jinde za plat B. Na byt jsem si pujcil castku C. Veskery muj majetek vcetne toho bytu a penez na uctu je dohromady cenu D. A kdyz D je mensi nebo roven X*A+Y*B+C, tak nemam problem a at si kazdy stoura v prijnech jak chce. Jenze kdyz je D vetsi o nekolik milionu...
2.11.2007 11:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jn, obzvláště, když jsem si na ten dům půjčil od někoho, koho nechci jmenovat, protože nevím jestli on by s tím abych ho uváděl souhlasil.
2.11.2007 11:36 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Normalni lide si pujcuji od banky, rodiny, maximalne pratel (nevim, proc by se za to meli stydet). Na tu pujcku maji smlouvu, aby se dluznik nemohl vykrucovat, ze si nepujcil nebo to bylo nebylo tolik nebo naopak. Bud to delate jinak a nebo mate pujceno od nejake "pochybne" osoby. At je to tak a nebo tak, takovy clovek nema v politice co delat. Nic proti vam osobne!
2.11.2007 11:42 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
No nevím jak u vás ale u nás v rodině není zvykem sepisovat smlouvu s otcem o tom že mi půjčil na koupi bytu. A podobně to funguje i mezi mými přáteli. Prostě půjčíš vrátíš. Nevrátíš - si skončil. Nezajímá mě původ jejich peněz. Jsou jejich a já jim je zase vracím.
2.11.2007 11:58 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ja osobne si pujcit penize od kamarada, tak tu smlouvu napisu. Ne proto, ze bych neveril jemu, ale protoze by mi bylo blbe si ty penize bez smlouvy jen tak vzit. Ale Vase vec, klidne si pujcte treba od Zeleneho Raoula. Ale opakuji, pokud nejste schopen DOLOZIT (dolozit neznamena rict "pujcil jsem si od nekoho, kdo si nepreje byt jmenovan") sve prijmy, tak nemate v politice co delat. Myslim, ze v te diskuzi uz nema smysl dal pokracovat.
2.11.2007 12:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Zcela souhlasím. Jak už jsem ale uvedl na jiném místě této diskuze, neprošla mi dosud rukama větší částka peněz, takže jsem to zatím nikdy neřešil. Otázkou ovšem je, kolik je pro koho limitní částka, aby mávnul rukou nad sepisováním dlužního úpisu. Pro mě je třeba částka nad 10 tisíc už docela dost, pro jiného je ten limit směšný.

Nebyl jsem dosud v situaci, kdybych musel nutně schrastit takové kvantum peněz, nicméně ze svého okolí vím, že byla zcela běžná praxe dočasného přelívání většího množství peněz na účet třeba jen proto, aby se mohl prokázat solventností žadatel o vízum, úvěr atp.

Mimochodem, připoměl jste mi, že jsem si ho už dlouho nečetl, díky ;-)
Heron avatar 3.11.2007 08:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
X lete jsem pracoval tam za plat A, Y let jinde za plat B.

Vám nikdy zaměstnavatel (nebo zákazník) nezaplatil bokem?

Karel60 avatar 2.11.2007 11:21 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Vašku, to nedělej!!! Kdybych na to měl mít jen velkou krabici místo šanonu (každý nemá povahu klotových rukávů), nevyhodím nic. Už před hodně lety o tom zpíval Jirka Suchý. Nikdy nevíš, kdy se to hodí. Člověk si říká, že se ho to netýká, ale život jde někdy jinými cestičkami než bychom chtěli. Před třemi roky jsem udělal skartaci velké většiny dokumentů (účty, faktury, výpisy z účtů...) a hle jak by se mi dnes hodily u soudu při sporu o rozdělení společného jmění manželů. Ta "čistka" mně přijde na 200.000,- Kč. A nadávat si mohu jak chci, ta hodina u skartovačky za to nestála.
2.11.2007 11:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
A proto máme předmanželské smlouvy...
Karel60 avatar 2.11.2007 11:32 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Měl jsi správně napsat mám předmanželskou smlouvu. V době, kdy jsem se ženil nic takového obecně nebylo a nevím, jestli lze uzavřít předmanželskou smlouvu během manželství. Takže smůla pro mně, ale tím život nekončí, průserů bude ještě dost.
2.11.2007 11:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Aha :-) Tak to se omlouvám, za dezinformaci..
Karel60 avatar 2.11.2007 11:41 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Omluva není třeba, jen doufám, že si také nemyslíš, jako někteří diskutéři na ýDěsu, že číslovka za jménem v mém nicku je výše mého IQ. Upřesňuji, ta číslice znamená můj věk. :-)
2.11.2007 12:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
:-) Ne, nemyslím :D Ale na věk jsem to taky netipoval... Až poté co jsem se podíval na fotku ;-)
3.11.2007 01:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
To jako se vší úctou pardon, ale na Vašem místě bych nevytahoval na povrch hodnotu IQ ve spojitosti s tm, že aše přezdívka obsahuje Váš věk. Budete si ji každej rok kvůli tomu měnit? Jak budete řešit víc účtů? Nebo se pořád budete tvářit, že je vám 60? Nezlobte se, ale mně to přijde postavené na hlavu. Drtivá většina lidí, které znám, si dává inteligentnější přezdívky, aby nebyly takové problémy, protože zpravidla nepočítají s tím, že by ji používali pouze necelý rok.
Karel60 avatar 3.11.2007 08:31 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Víte, pane Tomeš, snad bych s Vámi souhlasil v tom, že jsou inteligentnější přezdívky (ne každý používá celé své jméno, především ženy, jimž se za život i několikrát změní), některé dokonce tak, že nevíte z které planety ten člověk je. Já jsem do své přezdívky spadnul docela nevinně. Vším je vinen právě ten můj věk a moje skleróza. Když jsem odešel do důchodu a najednou měl plno volného času, začal jsem ho zabíjet na netových diskusích a tak jsem chtěl něco, co bych si snadno pamatoval, tedy moje jméno. Leč na prvním serveru, kde jsem vytvářel účet bylo mé jméno v nicku obsazeno a nejnižší nabídka zněla Karel60 a tak jsem jí přijal. Je to nick, který tenkrát souhlasil s mým věkem (dnes už bohužel není) a co je komu do toho, proč je tam ta číslovka. Pak jsem byl na diskusi ýDěs (tedy iDnes,cz pro neznalé) označen za člověka s IQ ve svém nicku (oni tam nechodí až na výjimky lidé příliš inteligentní) a protože jej mám jako člen Mensy více než dvakrát větší, občas se mi stává, že na to předem upozorním, abych předešel zbytečným hádkám. Jak vidím, na Vás to působí zcela podobně. Nechápu proč bych si měl nick měnit každý rok, je jako každý jiný a já tu potřebu nemám. +- souhlasí s mým věkem a to je tak všechno co vyjadřuje. Nemám potřebu se do smrti tvářit, že nestárnu (nejsem žena), berte mně jako dikutujícího s nickem Karel60 nebo nechte být a přemýšlejte nad jinými hloupostmi, nebo se klidně postavte na hlavu, to je Váš problém.
3.11.2007 13:17 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
... berte mně jako dikutujícího s nickem Karel60 nebo nechte být a přemýšlejte nad jinými hloupostmi, nebo se klidně postavte na hlavu, to je Váš problém.

Odpusťte, že se do toho pletu, ale toto je vskutku přístup à la iDnes. Tento server naštěstí není iDnes. Nevěřím, že by ostatní nezajímalo, kdo jste a jaké máte názory a zájmy. Na iDnes Vás urazí každý druhý anonym, kterého už nikdy nepotkáte. Troufám si tvrdit, že zde je situace o poznání lepší.

Lidé na ABCLinuxu mají většinou stálé přezdívky, nebo dokonce vystupují pod svým pravým jménem. Když s někým déle diskutuji, rád se podívám na jeho profil i na jeho webovou stránku. Přečtu si jeho blog. Spoustu lidí zde (alespoň částečně) znám. Takže přístup typu „já tady budu diskutovat a nic jiného vás ostatní nemusí zajímat“ mi nepřipadá správný.

Karel60 avatar 3.11.2007 13:25 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ale tak to není! S celým Vaším příspěvkem souhlasím až na poslední větu. Moje reakce byla na "Nezlobte se, ale mně to přijde postavené na hlavu." a asi jsem to nevzal za správný konec. Omlouvám se za špatné vyjádření mých myšlenek.
3.11.2007 13:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Mám podobný přístup. To neznamená, že někdo nemůže mít jiný, ani že nemám právo se nad tím a případnými nesrovnalostmi pozastavit a zeptat se.
3.11.2007 13:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Když jsem odešel do důchodu a najednou měl plno volného času, začal jsem ho zabíjet na netových diskusích a tak jsem chtěl něco, co bych si snadno pamatoval, tedy moje jméno.
Určitě byste mohl najít i jinou přezdívku. Ona přezdívka samotná v nomrálním životě se dává podle něčeho, ale že bych slyšel na táboře nebo v jakémkoliv neformálním prostředí, že by se lidé nazývali stylem ahoj Karle šedesát, no tak to opravdu ne a tahá to za uši. je to nepřirozené, ale je to vaše věc.
Leč na prvním serveru, kde jsem vytvářel účet bylo mé jméno v nicku obsazeno a nejnižší nabídka zněla Karel60 a tak jsem jí přijal. Je to nick, který tenkrát souhlasil s mým věkem (dnes už bohužel není) a co je komu do toho, proč je tam ta číslovka.
Mně do toho nic není. Já si jen pomyslím, že nejste se svým schopen vymyslet nic lepšího a navíc lžete (v předchozím příspěvku jste tvrdil, že číslovka znamená Váš věk.
Pak jsem byl na diskusi ýDěs (tedy iDnes,cz pro neznalé) označen za člověka s IQ ve svém nicku (oni tam nechodí až na výjimky lidé příliš inteligentní)
Tak co tam proboha v té žumpě děláte? :)
protože jej mám jako člen Mensy více než dvakrát větší, občas se mi stává, že na to předem upozorním, abych předešel zbytečným hádkám.
No to si upozorněte, na co chcete, ale působí to velmi zvláštně, když vlastně lžete a záměrně tvrdíte něco, co není pravda. Navíc byste asi udělal lépe, kdybyste se třeba nejprve naučil skloňovat a oslovovat pátým pádem, to by snad členové Mensy zvládnout mohli, viďte? :)

Jinak já žádný papír od Mensy nepotřebuji a nedával jsem nikdy žádné takové hranice, jednak do toho nikomu nic moc není, a druhak to nemá žádný podstatný vliv na diskusi a je to jedno.
Nemám potřebu se do smrti tvářit, že nestárnu (nejsem žena)
No, ono stačí, když tvrdíte, že je vám 60, což není pravda. Ve světle toho je to trapné. Vy si moc protiřečíte a další diskuse s vámi nemá smysl. Pokud zde má někdo problém, tak asi jen vy. Mně je opravdu jedno, co si používáte a jak se prezentujete.
Karel60 avatar 3.11.2007 15:50 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Takhle pane Tomeš začínalo vlákno do něhož jste se vložil...
Omluva není třeba, jen doufám, že si také nemyslíš, jako někteří diskutéři na ýDěsu, že číslovka za jménem v mém nicku je výše mého IQ. Upřesňuji, ta číslice znamená můj věk.
...a takto vlákno končí (alespoň pro mně):
Vy si moc protiřečíte a další diskuse s vámi nemá smysl. Pokud zde má někdo problém, tak asi jen vy. Mně je opravdu jedno, co si používáte a jak se prezentujete.
Děkuji Vám, že mi ponecháváte mojí volbu a už mi nebudete nikdy vnucovat svůj názor, protože já Vás blokuji, jako řada diskutujících na tomto serveru.
Heron avatar 3.11.2007 16:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
To je prostě neuveřitelné, že se celou sobotu dokážete dohadovat o přezdívce.
herne the hunter avatar 4.11.2007 12:19 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
ty seš fakt blbec…
i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
2.11.2007 11:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Tak tak.. Nevyplácí se likvidovat podobné věci. Bohužel některé věci mizí aniž by člověk chtěl. Při stěhování, při živelných pohromách, při úklidu.. (viď mamko!).
Karel60 avatar 2.11.2007 11:44 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
:-) Tou závorkou jsi mně opravdu potěšil, ale kdo má ten poprskaný monitor čistit. :-)
2.11.2007 11:48 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jo jo.. je tomu právě mesíc co jsem lovil jízdenky k cesťáku z popelnice.. A to jsem si je jen nechal na stole abych je měl na očích a někde nezapoměl.
2.11.2007 11:43 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Já sice nemám žádné pořádné zkušenosti, ale za to občas koukám na Černé ovce a nikdy bych nic nevyhodil. Házet věci, o kterých si myslím, že jsou nedůležité na jednu hromadu a v tom zbytku mít trochu pořádek, to nic nestojí.
2.11.2007 22:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Zrovna doklady týkající se bydlení a jeho pořízení mám v úmyslu zachovat zatraceně dlouho. Přinejmenším dokud ten úvěr nesplatím - a nejspíš ani potom ne.
Karel60 avatar 3.11.2007 08:39 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Tak důležité dokumenty, jako jsou týkající se bydlení bych NIKDY nelikvidoval, v důležitosti je stavím na úroveň Rodného listu a VŠ diplomu. Jejich likvidaci bych ponechal až na truchlících pozůstalých peroucích se o dědictví. Ale i doklady menší důležitosti Vám přinesou ve stáří nostalgické vzpomínky až se jimi budete prohrabovat (Koukni Máňo, to byla naše první pračka a jak byla sakra levná!).
3.11.2007 08:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
a VŠ diplomu
Takže jsou v podstatě k ničemu, neboť po většině mých známých diplom nechtěl v práci nikdo nikdy vidět? :-)
Karel60 avatar 3.11.2007 09:05 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Většina, nerovná se všichni. Jděte k lékaři do ordinace a uvidíte, že VŠ diplom lze použít i místo tapety na stěně a jaký to dělá na pacienta velký dojem. :-) Když si to pak spočítáte, tak zjistíte, že ten lékař nejen nemá žádnou praxi, ale musel studovat několik VŠ v různých zemích současně. Pak už Vám ani nebude připadat divné, proč má takové podivné záškuby ve tváři ;-)
Heron avatar 3.11.2007 09:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
No u lékaře bych VŠ diplom považoval za samozřejmost a jeho abesnce (nikoliv na stěně ale globálně) by mě spíše vyděsila ;-).
Karel60 avatar 2.11.2007 11:13 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ruku do ohně bych nedal, ale mám dojem, že u ukládaných částek nad 100tis. Kč je nutno "cosi" prokazovat. Jestli je to původ nebo jen identita vkladatele teď nevím. V roce 1999 nic takového neexistovalo, tuším, že je to staré tak 2 roky.
Luk avatar 2.11.2007 11:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Při ukládání částek nad 100 tisíc se musí prokázat totožnost. A rozhodně to neplatí jen 2 roky, bylo to už někdy v roce 1995 (čili v roce 1999 to platilo také).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Karel60 avatar 2.11.2007 11:36 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Stačí k tomu neplatný (ztracený) občanský průkaz?
2.11.2007 11:40 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Zjevne ano. :-)
2.11.2007 11:36 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
To je zcela v pořádku. To ostatně Čunek nepopíral že ty prachy ukládal, ovšem jak uvádí nebyly jeho. O dokládání původu ukládaných peněz si nejsem jist že by něco existovalo.. Bohužel v životě jsem nedržel v ruce najednou víc jak 40 litrů, natož abych je někam ukládal, tak nevím..
2.11.2007 11:45 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Tak zrovna predevcirem sem drzel 50000 asi dve hodiny.... cesta z banky k obchodnikovi:-(
V podstatě nic nevím
Karel60 avatar 3.11.2007 08:45 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Také patřím mezi ty, kteří větší obnos viděli jen ve filmu. To prokazování občanským průkazem (mám na mysli při ukládání, nikoliv zakládání) nebude snad až tak staré, tuším, že spadá do doby, kdy vznikl zákon o pojištění vkladů proti krachu bank. I když ten čas tak strašně utíká...
Luk avatar 3.11.2007 19:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
tuším, že spadá do doby, kdy vznikl zákon o pojištění vkladů proti krachu bank
A ten vznikl někdy krátce po tom, co zkrachovaly Banka Bohemia a Česká banka. Ale rok si opravdu nevzpomínám, tipuji 94-95.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Dalibor Smolík avatar 3.11.2007 19:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Já jsem jednou vezl v kufříku 50 tisíc dolarů a 70 tisíc marek do jednoho orientálního velkoměsta :-) Peníze pochopitelně nebyly moje, ale s kufříkem jsem chodil v letadle i na záchod. Vše legální, řádně proclené. Ale i tak jsem si připadal jako James Bond :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
2.11.2007 11:44 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Proverku urovne tajne na vsechny v politice.
V podstatě nic nevím
Karel60 avatar 2.11.2007 11:54 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Vzhledem k tomu, že jsem pro výkon své práce musel mít prověrku TAJNÉ, myslím, že to nic nevyřeší. Jen to otráví člověka, který stráví nekonečně času nad vypisováním 60 stránek dotazníku, o shánění dokladů o příjmu za posledních 10 let, výpisů z účtů (bankovních, poštovních, cenných papírů, akcií ...), soupisu všeho majetku ... ani nemluvě. Ve finále to nějaký ňouma na BIS prolistuje a pokud Ti nezávidí, tak dostaneš velké kulaté razítko. A pak můžeš klidně nechat Kubiceho zprávu na stole novinářům k ofotografování a o místo se bát nemusíš, ona to spraví pokutička, kterou stejně ve finále "zaplatí" ten novinář za Tebe. Až bude hrozit okamžitá výpověď a doživotní zákaz zaměstnání s předepsanou prověrkou (nebo nižší), tak to bude o něčem jiném. Viďte pane Langer a ... :-(
2.11.2007 12:45 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
no mylsim si z eby vyresilo.. politici by meli hnedka pri ruce vysvetleni odkud se ty miliony na ucte vzali:-)
V podstatě nic nevím
Karel60 avatar 3.11.2007 08:46 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Pak je ovšem otázkou, jestli by se politiky stali :-)
Luk avatar 2.11.2007 11:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
A od jaké úrovně? Již od komunální, v obci s 50 obyvateli? To by se musel NBÚ nafouknout nejmíň desekrát. Dnes navíc tato prověrka trvá cca 9-12 měsíců, při větším počtu prověřovaných by to bylo mnohem víc. A kdy by se měla dělat? Již při kandidatuře (no potěš koště - to by bylo půl národa) nebo až po zvolení (takže by byl výsledek znám až na konci volebního období)?
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.11.2007 12:43 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
stacili by poslanci.. pro zacatek.
V podstatě nic nevím
Heron avatar 3.11.2007 07:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Myslim, ze kazdy "normalni" clovek je schopen dolozit sve prijmy plus minus deset procent.

+- 10% mohou být i miliony. Čunkovi jde právě o pár milionů. Opravil bys teď svůj první komentář?

Já na účtu miliony sice nemám, ale i tak mám problém si každé čtvrtletí (výspis z banky) vzpomenout na všechny přijmy a výdaje.

Dalibor Smolík avatar 2.11.2007 10:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
A vůbec nejhorší je to, že do povědomí široké veřejnosti a do nejvyšších funkcí se dostal díky své "nekompromisní" akci vůči vsetínským Romům. Abychom si rozuměli: možná, že ta akce byla správná a i vůči těm Romům v pořádku, ale zarážející je to, že takováhle akce stačí k tomu, aby se někdo dostal do vrcholové politiky...kde jsou dlouhodobé osobní výsledky takového člověka????? :-(
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
2.11.2007 22:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Pokud se nepletu, nešlo o akci proti Romům, ale akci proti dlouhodobým neplatičům nájemného. Stejně jako v Ústí se neměla stavět zeď kolem Romů, ale kolem lidí, kteří dlouhodobě hlukem, nepořádkem a nedodržováním základních hygienických pravidel obtěžovali své okolí. Rasismus do toho začalí tahat až senzacechtiví novináři a aktivisté toužící po vlastním zviditelnění. A samozřejmě ti, kterým to umožnilo stát se z pachatelů v očích médií obětmi.
freshmouse avatar 2.11.2007 22:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Přesně tak.
Heron avatar 3.11.2007 07:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
kde jsou dlouhodobé osobní výsledky takového člověka

Jo, tohle je šílené. Na druhou stranu, Čunek dokázal alespoň jednu věc. (Svůj názor nechám stranou.) Polovina parlanentu nedokázala nic.

freshmouse avatar 2.11.2007 10:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zase zachraňuješ svět, co?
2.11.2007 10:25 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
"Kdo jiný nežli ty a kdy jindy nežli teď!" - Připomeň si tohle, až kolem tebe půjde nějaká podobná záležitost, která ti nebude lhostejná.. Každý využívá možností které má a pro mě je to kupř. tenhle blog. Nezáleží mi na tom, jestli někdo hodnotí tak či onak.
2.11.2007 10:34 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
chodi docela casto. Viz predrazene silnice vsichni to vedi nikdo s tim nic nedela:-)
V podstatě nic nevím
xvasek avatar 2.11.2007 10:41 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Souhlas. Pěkný mi přišel v tomto kontextu blog "Jsem jako Britney" - je to podobné. Teď na týden hlídám rodičům dům a mají předplacenou MFDnes, tak si to čtu a být to moje předplatné, tak už ho dávno nemám - způsob podání faktů je tristní.

Líbí se mi přístup třeba Jana Krause - jeho komentáře ke zpravodajství (teď myslím hlavně v rádiu) jsou pozitivní, humorné a hlavně si formuje pohled podle faktů, ne podle formy, jakou byly zprávy napsány, i když dává pak komentářům i subjektivní obsah.
freshmouse avatar 2.11.2007 10:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Líbí se mi přístup třeba Jana Krause - jeho komentáře ke zpravodajství (teď myslím hlavně v rádiu) jsou pozitivní, humorné a hlavně si formuje pohled podle faktů, ne podle formy, jakou byly zprávy napsány, i když dává pak komentářům i subjektivní obsah.
To je sice pěkné a taky se mi to líbí, leč po zjištění, že jeho Uvolněte se je kompletně zkopírovaný zahraniční pořad, jsem se na to přestal dívat. A taky se (samozřejmě) snaží ovlivňovat, není o nic lepší než jakékoli jiné noviny.
xvasek avatar 2.11.2007 11:00 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Pak můžeš poslouchat "Co vy na to, pane Kraus?", ale taky to určitě bude kopií něčeho jiného, tak nevím. :-)

Ovlivňuje samozřejmě taky, ale aspoň je to explicitní, ne jako MF, která napíše titulek "Čunek musel brát úplatky" a snaží se, aby to vypadalo jako objektivní zpravodajství.
Marián Kyral avatar 2.11.2007 11:04 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
A který pořad není dneska okopírovaný (spíše si koupili licenci)? To přece neznamená, že je ten pořad špatný.

Já znám jeho komentáře jen z rádia, televizi nemám už několik let.
Luk avatar 2.11.2007 11:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Mnoho pořadů je produkováno podle koupené licence. Na tom není nic špatného, něco prostě někde bylo úspěšné, tak se to použije i tady (což samozřejmě neznamená, že to tu bude úspěšné také).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
freshmouse avatar 2.11.2007 11:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Rozdíly: 1) okopírovat něco, tzn. udělat to naprosto stejně, jako někdo jiný, ale dělat si z toho vlastní dílo
2) udělat to tak, jako někdo jiný, ale nedělat z toho vlastní dílo (koupená licence)
3) udělat to se základem práce někoho jiného, ale přiřadit tomu jisté množství vlastních prvků
Kraus patří do bodu 1).
2.11.2007 11:32 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Výsledek ale není závislý na tom, jak moc slušně to udělal. Divákovi to může být fuk. Teda né že by zrovna Kraus... no já prostě nejím maso.
freshmouse avatar 2.11.2007 11:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jasně, divákovi to může být jedno, jestli je pořad do punítku (do pohovky?) zkopírovaný odjinud, ale mně to jedno není.
Marián Kyral avatar 2.11.2007 12:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Tenhle typ pořadu má skoro každá televize. Hodně záleží na osobnosti moderátora. Krause se jednou ptali, co říká na to, že Prima bude mít stejný pořad. On na to, že to ne, že nebudou mít Krause. :-D
freshmouse avatar 2.11.2007 12:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Tenhle typ pořadu ano, ale tenhle pořad ne.
Marián Kyral avatar 2.11.2007 12:27 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Když jsem byl asi před rokem na hotelu v Krakowě, tak jsem koukal na americké satelitní stanice (CBS, NBS....). Všechny měly stejný pořad. Moderátor, za ním dekorace nočního města a hosté. Fakt všechny co tam byly.
freshmouse avatar 2.11.2007 12:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Což ale neznamená, že to musíme udělat taky.
3.11.2007 01:23 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
> leč po zjištění, že jeho Uvolněte se je kompletně zkopírovaný zahraniční pořad, jsem se na to přestal dívat.

A az ti nekdo prozradi, ze znacna cast Linuxu je (co se tyce designu a rozhrani, ne implementace) okopirovany Unix, tak ho take prestanes pouzivat?
freshmouse avatar 3.11.2007 15:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Srovnávat technologie a umění, to je, přinejmenším, legrační.
Luk avatar 2.11.2007 11:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Líbí se mi přístup třeba Jana Krause - jeho komentáře ke zpravodajství (teď myslím hlavně v rádiu) jsou pozitivní, humorné a hlavně si formuje pohled podle faktů, ne podle formy, jakou byly zprávy napsány, i když dává pak komentářům i subjektivní obsah.
Stejně byla nejlepší "Česká losovačka" :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.11.2007 11:54 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pracovali jste s mládeží? No né? Pohledáme někoho kdo vás bude ochoten označit za úchyla. To se pěkně zapotíte než se očistíte a skvrna navíc na vás stejně ulpí. Nedejbože když skutečně máte nějaký ten hříšek, který byste dnes nejraději vzali zpátky.
Jiste, je prece uplne normalni, ze v ramci te prace s temi detmi soulozite... Nebo ne? Ze by to byl "hrisek"? Tohle ani neni smesne (mam dojem, ze vy deti uz mate...)
Měli jste období kdy jste byli na pracáku, brali podporu a přitom už někde na černo bouchali? Nebo žijete s družkou ve společné domácnosti a ona inkasuje prachy jako by byla samoživitelka? Napsali jste někomu fiktivní fakturku kvůli daňového přiznání? Je celá hromada takových hříšků, které lze na kohokoliv vyhrabat. Který vám vox populi zkousne a který už ne?
Smarja, tohle je normalni a ospraveditelne? Krucicipisek a ja myslel, ze neni :-(

Z tohohle blogpostu je mi na zvraceni.
Karel60 avatar 2.11.2007 12:01 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
S pedofilií není žádná legrace, teď bude trestné i jen držení hambatých obrázků malých dětí. Jak já jen dokážu, že na té fotce jsem já (moje děti) když mi byly dva roky? :-( (Ale pinďu jsem měl už tenkrát pěkného, viď Máňo!)
2.11.2007 12:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
No mi osobně se zdá hloupé zakazovat i distribuci...
2.11.2007 12:26 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ac se mi ta pravni uprava nelibi, tak na druhou stranu, neprijde vam ta vase obava mirne paranoidni? Nebo snad v okolnich statech bud rodice nefoti deti vubec nebo pulka jejich obcanu sedi za mrizemi?
Karel60 avatar 2.11.2007 12:41 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Doufám, že jste si už dávno všimnul, že vláda ČR a její ministerstva se snaží být v rámci EU papežštější než papež. EU něco "doporučí" zavést (omezit) a naše vláda to raději hned zakáže. To je ten rozdíl mezi námi a "okolními státy". Chápu, že se vám moje obavy zdají poněkud paranoidní, ale hon na čarodějnice teprve začíná. Kde mám jistotu, že až se budu v restauraci (či jiném veřejném místě) chlubit s fotkou své hambaté vnučky, nenajde se někdo, kdo se rozpomene na "zlaté časy StB" a neudá mně za šíření dětské pornografie. Příkladem mohou být problémy Paroubka s dcerou přítele na jachtě. I když ho nechci obhajovat, já o tom vím prd, ta věc se řeší a vytahuje na světlo dodnes.
Heron avatar 3.11.2007 07:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
tak na druhou stranu, neprijde vam ta vase obava mirne paranoidni?

Ne. Chytilová točila film na plážich někde v německu, hráli tam nahé děti a přišla je zatknout policie. Nepřijde mi to paranoidní.

3.11.2007 11:21 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
tak na druhou stranu, neprijde vam ta vase obava mirne paranoidni?

Ne. Chytilová točila film na plážich někde v německu, hráli tam nahé děti a přišla je zatknout policie. Nepřijde mi to paranoidní.

Jak dlouho trvalo, nez se vse vysvetlilo? Sedela za to snad?
Heron avatar 3.11.2007 11:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Co je tohle za vysvětlení?! To má policie preventivně kontrolovat každého a ten se pak bude obhajovat? Tohle je presumpce viny!!!
3.11.2007 16:50 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jezisikriste, policie tam prisla vysetrit, co se to deje. Po te, co se podezreni neprokazalo, tak samozrejme byla akce ukoncena. Ano, policie ma opravnene pravo v pripade podezreni zjistit, co se deje (jinak by byla naprd). A zjevne v danem pripade k obvineni nedoslo, tedy ani nedoslo na presumpci neviny. Mate v tom mirny gulasek.
Heron avatar 3.11.2007 17:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Sorry, ale nemám v tom zmatek. To co ty navrhuješ v podstatě znamená, že policie přijde rovnou otravovat jakéhokoliv civilistu, jestli náhodou nedělá něco... Bez předchozích indícií.

Jak by tento případ asi dopadl, kdyby se nejednalo o známou režisérku? Možná podobně jak v případě někoho v Kulínského situaci v malém městě z jednou základkou. Ten na rozdíl od Kulínského není znám po celém světě, tak po něm neštěkne v lochu ani pes.
3.11.2007 18:28 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Jo, takových lidí by ses měl zastávat, ne Kulínského, který má Sokola, jeho případ je pod drobnohledem (soudce nemůže udělat chybu) a který má skoro garantováno, že nebude nespravedlivě odsouzen. Ne, Kulínského, který přiznal věci, kvůli kterým by žádný soudný rodič už k němu dítě nikdy neposlal. Je proto úplně jedno, kolikrát denně bude ten člověk ve zprávách. Zastat by ses měl třeba člověka, který byl prokazatelně nespravedlivě obviněn, nikdy nebyl v televizi, ale stejně mu to zničilo nebo negativně ovlivnilo život. Sranda je, že autor o takového člověka zná (píše to v diskuzi), ale přesto mluví o Kulínském, kterého osobně nezná a vlastně taky přispívá k jeho "mediální masáži".
Heron avatar 3.11.2007 18:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Já se zastávám všech. Ale případy z mého okolí tu propírat nebudu. Kulínský je pouze špička ledovce a díky bohu alespoň za ni. Jasně, nedělám si iluze, že se něco pohne, ta štvanice je neskutečná. Ale třeba někdo začne přemýšlet místo vymýšlení kravin typu trestnost držení CP. Až ten zákon vyjde, ze dne na den budu zločinec a můžete mě kdokoliv žalovat. Nádherná představa.
4.11.2007 11:53 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ale ony ty indicie tam zjevne byly (aspon na ten prvni pohled). A to, ze by pani Chytilova byla v Nemecku znamou reziserkou, o tom pochybuji. Opravdu jste paranoidni.
2.11.2007 12:33 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Kdo tady hovořil o nějakém souložení? Vy jste svou přítelkyni taky hned na prvním setkání opíchal? Tím hříškem může být pro někoho i pouhá pusa, nebo fakt že spal s dotyčnou v jednom spacáku. Že šlo o nouzovou situaci která neměla vůbec žádný sexuální podtext? Koho to zajímá?

Ano mám malého syna a současná situace a štvanice na pedofily mi přijde poněkud přehnaná. Kriminalisté zcela jasně dokazují, že za drtivou většinou sexuálních deliktů při kterých jsou obětmi děti nestojí pedofilové, ale osoby pro něž byly objektem slabým, bezbranným a snadno dostupným. Ostatně předpokládám že znáte následující vtip:

"Víš jaký je rozdíl mezi učitelem a pedofilem? - Pedofil má totiž na rozdíl od učitele děti opravdu rád."

Pokud jde o vyjmenování nejrůznějších zcela běžných prohřešků stran práce a pobírání podpory. Nikde jsem neřekl že to považuji za normální a ospravedlnitelné, ale nezavírám oči před tím že se tak zcela bezostyšně děje a my a naši přátelé jsme spíš výjimkou která tohle nedělá.

Pokud je vám z tohoto blogpostu na zvracení, tak se chováte přesně jako to dítě s plínou na hlavě.
2.11.2007 12:55 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
O soulozeni "de facto" mluvil autor blogu, kdyz si vzal do ust jmeno Kulinsky. Ten totiz, jak sam priznal, s nekolika divkami opravdu spal. A tentokrat si slovo o moralnim profilu neodpustim. :-) Protoze promiskuitni vedouci, ktery spi se svymi sverenkynemi (ikdyz uz nejsou pod zakonem) by mladez vedst proste nemel!!! Uz proto, ze ta mladez, treba uz starsi 14 let, je osobami typu vedouci snaze zneuzitelna. Nerikam, ze za to ma jit sedet. Pokud delal neco nezakonneho, tak samozrejme ano, to at rozhodne soud.
2.11.2007 12:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Bohumil Kulínský dnes u soudu všechna obvinění znovu odmítl. Výpovědi údajně zneužitých dívek komentoval slovy: "Několik tisíc děvčat bylo ve sboru šťastných a 49 jich najednou není spokojeno.
Kde je to přiznání? Chci ověřitelný zdroj..
2.11.2007 13:02 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
http://zpravy.idnes.cz/kulinsky-priznal-sex-se-sboristkami-dv7-/krimi.asp?c=A060719_210426_krimi_zra

On odmitl, ze je zneuzival, coz je neco jineho. Tohle ja neresim. Ja tvrdim, ze vedouci by se sverenkynemi proste spat nemel!
Heron avatar 3.11.2007 07:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Pokud vím, tak pouze neodmítl tvrzení, že osahával 16 leté a starší. To už snad není zločin.
3.11.2007 12:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
AFAIK je - obecně ne, ale v tomto případě ano.
3.11.2007 21:28 Argil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ve vztahu závislém (pěstoun-dítě, učitel-student, vedoucí tábora-účastník, atp.) to zločin je, sazba je až dva roky, viz §243 trestního zákona: http://zakony-online.cz/?q10=243&s10=Hledat+%C2%A7+%281-302%29
2.11.2007 22:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Protoze promiskuitni vedouci, ktery spi se svymi sverenkynemi (ikdyz uz nejsou pod zakonem) by mladez vedst proste nemel!!! Uz proto, ze ta mladez, treba uz starsi 14 let, je osobami typu vedouci snaze zneuzitelna.

Jestli se nepletu, je jednak ta věková hranice 15 let, jednak přesně v tomto případě (kdy se jedná o "osobu svěřenou" nebo jak je ten termín) je přesně z těchto důvodů posunuta na 18 let.

2.11.2007 22:58 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Kdo tady hovořil o nějakém souložení? Vy jste svou přítelkyni taky hned na prvním setkání opíchal? Tím hříškem může být pro někoho i pouhá pusa, nebo fakt že spal s dotyčnou v jednom spacáku. Že šlo o nouzovou situaci která neměla vůbec žádný sexuální podtext? Koho to zajímá?
Kulinsky ve spacaku po pouhe puse?
Ano mám malého syna a současná situace a štvanice na pedofily mi přijde poněkud přehnaná. Kriminalisté zcela jasně dokazují, že za drtivou většinou sexuálních deliktů při kterých jsou obětmi děti nestojí pedofilové, ale osoby pro něž byly objektem slabým, bezbranným a snadno dostupným.

Ale mi je sumak, zda je to pedofil ci neni. Zneuzil svuj vliv na nezletile dite, to se omluvit neda.
Pokud jde o vyjmenování nejrůznějších zcela běžných prohřešků stran práce a pobírání podpory. Nikde jsem neřekl že to považuji za normální a ospravedlnitelné, ale nezavírám oči před tím že se tak zcela bezostyšně děje a my a naši přátelé jsme spíš výjimkou která tohle nedělá.
Super, takze mam zavrit oci pred tim, ze vicepremier (nastesti uz byvaly) Cune se tech prohresku dopoustel? S hlaskou "vsak to dela vetsina" jdete nekam.
Pokud je vám z tohoto blogpostu na zvracení, tak se chováte přesně jako to dítě s plínou na hlavě.
Ja vam rekl svuj nazor, vy mi svuj. Neshodneme se, to se stava.
2.11.2007 23:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ale mi je sumak, zda je to pedofil ci neni.

Ještě aby ne. Pokud by měli být lidé trestáni za svou sexuální orientaci, bylo by to s naší společností hodně špatné.

Heron avatar 3.11.2007 07:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Bylo. Tohle navrhovala jedna poslankyně za KSČM (nevím jméno ale je to ta nejmladší). A dost nechutně to komentovala v TV.
3.11.2007 11:25 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Madam Konecna? Ta ma spoustu napadu primitiva.
3.11.2007 11:44 Argil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Neslyšel jsem to, ale nebylo to tak, že chtěla trestat až pěstování úchylek?

Pokud pedofil ví, že něco nemá, a tak to nedělá, i když k tomu má chuť, tak to není problém (a u jiných úchylek totéž).

KSČM je poslední strana kterou bych volil, ale že by tam byli takoví blbci, že by chtěli trestat už to, že je někdo v pokušení, to se mi nezdá. To už by taky mohli chtít zavřít člověka jen za to, že má chuť zabít hlučného souseda :-D
Heron avatar 3.11.2007 11:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Pokud pedofil ví, že něco nemá, a tak to nedělá, i když k tomu má chuť, tak to není problém (a u jiných úchylek totéž).

Tato věta zatížila moji aritmeticko logickou jednotku, jež je schopná při běžném provozu a za obvyklých okolností vykonávat svoji činnost czela bez toho, čemuž se obvykle říká chyba, nad míru mnohem vyšší, než je po probdělé noci a opojení z fermentovaných nápojů z obsahem ethanolu vyšších koncentrací, schopna snést.

Ta paní na kameru mlela něco pedofilech (obecně) velmi nevybíravým způsobem a zakončila to větou, že takový lidé patří do vězení.

Což je samozřejmně pitomost. Navíc si myslím, že ani držení CP by nemělo být trestné. U distribuce si nejsem jist. Trestné by mělo být (a je), zneužívání (nejen dětí).

3.11.2007 21:18 Argil
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Chtěl jsem pronést myšlenku ve smyslu, že by neměla být trestná kleptomanie, ale mělo by být trestné krást. Na tom je něco komplikovaného?

Naopak, přiznám se, že je nad mé síly rozluštit v tomto kontextu zkratku CP.
Heron avatar 3.11.2007 22:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Child Porn.

Není a souhlasím. Systémově nemusí být trestné držení, distribuce a vlastně ani výroba, protože na začátku je stejně nutné zneužití a to již trestné je.
3.11.2007 23:22 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
OMG, takže vědomě vydělávat na zločinu někoho jiného je v pořádku? Ale to je fuk. Distribuce samotná musí být taky trestná, protože distributor porušuje sám o sobě něčí práva. Voni na těch obrázcích jsou totiž skuteční lidi, víme?
Heron avatar 3.11.2007 23:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Na distribuci CP se toho moc vydělat nedá.
protože distributor porušuje sám o sobě něčí práva
Autorská? ;-)
Voni na těch obrázcích jsou totiž skuteční lidi, víme?
Víme. (Při podobné diskusi ovšem nechávám city zcela stranou a řeším pouze technickou stránku věci.) Jak tohle souvisí s předchozí větou mi ale nedochází. Ráno si to přečtu znovu, protože mi celý příspěvek nedává smysl.
3.11.2007 23:57 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Ale dává velmi dobrý. Distributor zasahuje do osobnostních práv toho, kdo je na těch materiálech a to bez ohledu na to, jak je získal. Přečti si Listinu základních práv a svobod. Těchto práv se nelze vzdát.

(1) Nedotknutelnost osoby a jejího soukromí je zaručena. Omezena může být jen v případech stanovených zákonem.
(2) Nikdo nesmí být mučen ani podroben krutému, nelidskému nebo ponižujícímu zacházení nebo trestu.
(1) Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno.
(2) Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života.
(3) Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo jiným zneužíváním údajů o své osobě.
Nikdo nesmí porušit listovní tajemství ani tajemství jiných písemností a záznamů, ať již uchovávaných v soukromí, nebo zasílaných poštou anebo jiným způsobem, s výjimkou případů a způsobem, které stanoví zákon. Stejně se zaručuje tajemství zpráv podávaných telefonem, telegrafem nebo jiným podobným zařízením.

4.11.2007 00:22 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Teď přemejšlim, jestli to náhodou nehraješ a neděláš si ze mě srandu. Styď se. Já už toho mám ale dost.
Heron avatar 4.11.2007 07:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..

No nehraju. Ale spíš mi připadá, že oba mluvíme stále o něčem jiném. Nebo o stejném, ale naše myšlenky jsou jako mimoběžky v prostoru.

Já už toho mám ale dost.

Tohle už je tu potřetí. Místo těchto výkřiků bys měl psát vo co go, a ne plácout komentář typu "styd se", pod podobný, nic neříkající komentář s citací listiny.

Abych opakovaně vysvětlil mé myšlenky, tak CP po jeho výrobě beru jako audiovizuální dílo jako kterékoliv jiné. Divák filmu, nebo jeho distributor také nenese odpovědnost za chyby producenta. Toto dílo není věc typu např. špinavá bomba, kde riziko ohrožení civilistů hrozí jak od její výroby tak během přepravy namluvě o použití

Takže tě naposledy žádám, vysvětli mi (technicky), co nevidím nebo opomíjím. Jinak se opravdu nepohneme z místa.

4.11.2007 13:28 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Rozdíl mezi fotkou slona a znásilňované dvanáctileté holčičky je v tom, že když budeš tu druhou fotku šířit, tak přispíváš k ponižování té holčičky. Přečti si Listinu základních práv a svobod. Distributor porušuje její práva. To nejsou žádné city, to je fakt.

A vím, že to hraješ a děláš blbého a proto se musíš stydět. TEČKA
Heron avatar 4.11.2007 18:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Distributor porušuje její práva.

Jo? Automaticky? To i u (běžného) filmu, kde souhlas za nezletilého podepisuje zákonný zástupce?

4.11.2007 19:10 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Mě by zajímalo, jestli až si to zjistíš, pročteš si pak v klidu znovu tohle vlákno, jestli mi přijde omluva.
Heron avatar 4.11.2007 19:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Pokud si vzpomenu, tak jsem napíšu jeho odpověď.

Omluva za co? Nijak jsem tě neurazil. A že seš naštval? Tak jsi to měl vysvětlit. Do teď tu žádné vysvětlení není.
4.11.2007 19:49 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
No to máš vlastně pravdu :-D
Heron avatar 4.11.2007 20:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Věděl jsem, že se nakonec shodneme :-D.
4.11.2007 13:35 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
A jestli to myslíš opravdu jen trochu vážně, tak si řekni libovolnému právníkovi, on ti to vysvětlí a možná se u toho ani nenaštve jako já. Já už ti k tomu vážně nic neřeknu.
4.11.2007 13:44 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Herone, nic proti tomu, technická rovina je poněkud málo. Až Ti budou znásilňovat mámu, tak technicky nejde o nic jiného, než rytmický pohyb válcovitého tělesa, v zásadě nic zvláštního. Nemusíš se tedy vzrušovat. A až Ti třeba zastřelí někdo nejbližšího člověka, tak technicky jde jen o pohyb tělesa (střely) rovnoměrně přímočaře. Také nic, co by se Tě mělo nějak jakkoli dotknout.

Promiň, že to píšu takto, ale tyto věci nejde řešit na technické rovině. Totálně s Tebou nesouhlasím.
Heron avatar 4.11.2007 18:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Děkuji za technické vysvětlení, zrovna tyto dvě popsané činnosti jsou mi jasné, na zbytek se snad raději zeptám právníka.
3.11.2007 12:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odhadoval bych, že ta paní jen ve své omezenosti nechápala (stejně jako řada jiných), že výraz pedofil neznamená "člověk, který zneužívá děti".
4.11.2007 13:22 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zapomeňte na politiku..
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
S článkem naprosto souhlasím. Má to ovšem druhou stránku mince - novináři a televize má jenom takovou moc, kterou jí dají čtenáři a diváci. A je také problém čtenářů a diváků, kteří ve skutečnosti nakonec na základě informací z médií, o kterých je všeobecně známo, že se s pravdivostí, ani vyvážeností nijak netrápí. Tak nakonec to jsou čtenáři a diváci, kteří provedou tu špinavou práci a dotyčného dorazí a odvrhnou.

Už jsem si několikrát všimnul, kolik je tu odborníků na nejrůznější problémy. Například v případě napadení Kosova tomu 99% lidí perfektně rozumělo, bylo jim naprosto jasné jak to je a kdo je hodný a kdo je zlý. Načež dotazy zjistíte, že viděli pouze televizní zprávy na Nově. A podle toho jednali.

V případě jakýchkoli problémů - i zamotaných tomu 99% českých lidí perfektně rozumí, je si naprosto sebevědomě jista svým názorem a je ochotna ho hájit do roztrhání těla a přesvědčuje okolí a vysvětluje svůj názor a rozšiřuje ho dál. Už mnohokrát jsem si dal práci a vyptal se na zdroje informací - dva články v novinách a tři minuty zpravodajství v televize je zhruba asi nejčastější odpověď.

Lidé jsou dnes ochotní někoho zlynčovat, a nebo klidně se špatně rozhodnout a uškodit sami sobě jen na základě jednoho článku v novinách, u kterého si jeho autor nedělal sebemenší problémy s pravdivostí fakt. Pak se vůbec nedivím, že noviny a televize mají takovou moc - ale jak se lidi diví, když se nemilost médií obrátí proti němu samotnému. Nebojím se novin, bojím se lidí, kteří ty noviny čtou. Nebojím se televize, bojím se jejich diváků.
http://ponkrac.net

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.