Portál AbcLinuxu, 27. dubna 2024 23:02


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
4.7.2008 17:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
S tím Caligulou jsi mě otrávil (tedy vlastně oni) - koupili jsme si ho.
4.7.2008 17:55 bobbin | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Tak jsem na tom úplně stejně. Ještě že mám nesetříhaný DVD-rip.
Říkal jsem si, co si pustím jako víkendové kino. Jelikož jsi mě David navnadil na ty prasečinky a oplzlosti, tak si pustím tuto lahůdku.
4.7.2008 19:32 laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Ale vždyť oni tím sestříháním scén nás vlastně chrání proti nevhodnému obsahu.
Nicky726 avatar 5.7.2008 00:34 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Tfuj, proti nevhodnému obsahu se budu chránit tím, že se na něj třeba nepodívám, ale až poté co já posoudím, co se mi zdá jako nevhodný obsah, nestojím o to, aby mi někdo něco předžvejkával a rozhodoval, co je pro mě vhodné a co ne.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
4.7.2008 20:49 Mandy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Hum, mě otrávil spíš ten obsah. No, nevím, jestli v případě absence takového materiálu lze mluvit o tom, že utrpěla umělecká hodnota. Skutečně ty prasečiny tu uměleckou hodnotu měly, nebo se vám jenom líbí ta brutalita ve spojení se sexem?

Jinak co se týče Malkoviche, většinou se jednoduše koupí hotové namasterované DVD od předchozího distributora a znovu vylisuje. Zprasené to je teda fakt. Také mě napadá, že vykopli english stopu aby si snížili poplatky, ale nezdá se mi, že by to takhle fungovalo...
Heron avatar 5.7.2008 08:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Tady nejde o umělecnou hodnotu jedné scény či sex tady jde o to, že to do toho filmu patří. Schválně si najdi plnou versi nějakého filmu, který znáš jen z TV. Vystřižené scény často mění příběh a osobnost postav, divák se nedozví důležitá fakta atd. Mnohdy je to pak úplně jiný film.
4.7.2008 17:37 Mykonou | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, to mi pripomina kdyz jsem si nedavno poridil za cca 79kc film a nakonec jsem ho musel prehravat na ps2 protoze si na nem kvuli nejakemu sifrovani vylamaly zuby windows, linux i stolni prehravac. (I kdyz ten stolni prehravac je pekny kram a ve windows jsem nepouzival zadny oficialni program jako windvd nebo jak se to jmenuje ...)
I TY muzes byt echt linuxak!
4.7.2008 19:30 laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odstraňovat ochrana se nemá, leč dělají to prý i 12-ti letí warezáci, čili by to pak mělo jít přehrát na čemkoliv a to tím spíš, že film, pokud tomu dobře rozumím, je zcela legálně pořízený.
Mac-adresa avatar 4.7.2008 17:44 Mac-adresa | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jaký je rozdíl mezi 2.0 a5.1 zvukem?

pročs vůbec bojkotoval?
David Ježek avatar 4.7.2008 17:49 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
rozdíl je v zadních kanálech a subwooferu (a možnosti si z toho 2.0 zmixovat podle sebe, ne podle toho jak se vyspal člověk u authoringu). bojkot viz moje patička
4.7.2008 22:35 Mandy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
A co se týče tvé patičky, tak to nejsi žádná správná amazonka (tobóž rogueska), když pro tebe řekání začalo až teď. Ts, 30.6...
vencour avatar 4.7.2008 22:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát

Tím je myšleno to, že čekání začlo někdy ... v roce 2000? :-) Kde že jsou ty časy "volna" na koleji.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
mess avatar 4.7.2008 17:54 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
V počtu kanálů 5.1 = samostatný kanál pro front-left, center, front-right, rear-left, rear-right a sobwoofer. Kdežto 2.0 máš jen stereo = signál pro left a right => s 2.0 zvukem neuděláš žádný prostorový efekt (třeba zvuk zaklapnutí dveří za tebou).
Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
4.7.2008 22:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
?
5.7.2008 00:22 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Tohle sice funguje, ale jenom se sluchatky.
5.7.2008 12:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
I s reproduktory to funguje (každý asi půl metru od hlavy), ale je to trochu zkreslené. Sluchátka jsou ale asi na reprodukci nejlepší, protože jsou hned na uších, kdežto u 5.1 se může zvuk různě mísit a lámat na překážkách v pokoji.
4.7.2008 17:57 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sakra. Toho jsem si vůbec nevšiml. Ten zvuk bych ještě překousl, ale 4:3? To je zhovadilost. A to jsem se na to dneska chtěl kouknout.
4.7.2008 18:01 Stevko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
A čo je tak zlé na 4:3?
AsciiWolf avatar 4.7.2008 18:09 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Pokud máš velký monitor tak na tom ten film vypadá škaredě... :-(

Pokud máš malý monitor jako já (17" LCD),tak to imho nevadí... ;-)

David Ježek avatar 4.7.2008 18:13 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
to ani tak není problém. problém je spíš to, že z typického filmu máš při 4:3 ořezu jen zhruba polovinu obrazové informace.
4.7.2008 22:16 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Mám velké 16:9 zobrazovadlo. :-)

Ale i kdybych měl 4:3 televizi, tak bych nadával taky. Na sto procent je totiž použit Pan&Scan na původní širokoúhlý formát. Výřez obrazu pak naprosto neodpovídá té kompozici, kterou zamýšlel režisér.

Přesto jsem se na to podíval. Je to dobrý film. Hlavně ty kancly. :-D
4.7.2008 22:39 Mandy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Že rejžovy (a celému zbytku štábu) zprznili jejich výtvor. Je to jako by si nějaký p...s řekl, že Boticeliho Venuše bude vypdat líp, když ji oříznou od půli stehen, že ten zbytek jenom kazí kompozici.

P.S. Už jste si všimli, jak občas v TV kamera zabírá hrozně divně? Na scéně tři lidi a ti dva krajní mají řízlý ksicht a trčí mimo obraz? Tak to je právě to, o čem se tu mluví. Kameraman samozřejmě taokvý motovidlo nebyl...
4.7.2008 23:38 Kroko | skóre: 22
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
No jednoduse, tudle jsem videl na tv znova kousek pana prstenu ... hned jsem to prepnul, na to se nedalo koukat, kdyz to znam z DVD a sirokouhle ...
http://kroko.evesnight.net
5.7.2008 00:40 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
A bez dabingu!

Český dabing je děs. Upřímně nechápu lidi, co se můžou dívat na věci s dabingem (některý se určitě povedl, ale to jsou všechno starší věci, Červený trpaslík atd). Když jsem teď měl doma Saw4 s CZ dabingem, stačilo 5 minut a mazal jsem to
David Ježek avatar 5.7.2008 00:49 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
řekl bych, že zlatá éra cz dabingu leží daleko před trpajzlíkem. co třeba věci z první poloviny devadesátých let, co "kultovní eroťáky" jako "hnízdečko lásky v bavorských alpách (a legendární Petr Svoboda (např. BJ z MASHe, jistě jej znáte) a jeho znásilňovací scény :-D), ale zejména Fišerův Vinnetou, Filipovského komisař Cruchot, co další skvělí dabéři jako Radovan Lukavský, Munzarův Paul Newman a desítky dalších příkladů.

Já také souhlasím, že originál je skvělý, ale třeba právě Vinnetou, Mrazík, Belmondo, četníci a mnohé další, to si prostě jinak než nadabované nedokáži představit. Anebo co třeba Sexmise? Když mi máma vyprávěla, jak na tom byli v kině a Jerzy Stuhr tam na celé kino zařval svoje "KURVA!", tak se celý sál několik minut otřásal smíchy. To prostě s originálním zněním a titulky nejde. Většinou ano, ale ne vždy.

Nepopírám ale, že to co vzniká dnes v "pokoutných místech s takydabéry a takypřekladači" je hnus nejhrubšího zrna a samozřejmě se mi z toho chce zvracet. Ale třeba Gregory House jsem měl raději dabovaného, neboť jsem nestíhal lékařskou terminologii (tedy do doby, když jsem na to koukal, než ten seriál vyhnil nudou)

PS mimo mísu: dočetl jsem Kohezi, patrně zítra dám zápisek, ale už si chystejte kladivo na prasátko!
kotyz avatar 5.7.2008 01:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Jo, bejvavalo. Ja treba sel do kina na Star Wars Ep 3 asi mesic po premiere, kdyz uz to davali jedine s dabbingem (a predtim sem videl jeden predpremierovej screener a potom klasickej dvd-rip). No a pak tam prijdu a co neslysim - no to bylo fakt neco extra (preklad nic moc a hlasy este horsi, jak naky deti ze zakladky).

Radsi horsi rip s originalnim zvukem nez lepsi s dabbingem (a uplne nejlepsi by byla matroska s nekolika zvukovyma a titulkovyma stopama).

Jinak s Housem souhlasim, toho si ani jinak nez cesky predstavit neumim, asi by to pak byla polovicni zabava. Tady se docela maklo. Ne jako posledni rady SG-1 na Nove (pri slovech superprostor a supermotory se mi oteviraly v kazdy kapse aspon dve kudly).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
5.7.2008 12:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Ne jako posledni rady SG-1 na Nove
Zveďněte kryty :-D.
kotyz avatar 5.7.2008 12:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
To tam taky bylo? Ja jak sem videl prvni dil z tech novejch, tak sem na to prestal koukat (od sesty nebo sedmy rady to uz stejne mam na dvd s kvalitnima titulkama od RT a SGTT).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
5.7.2008 12:25 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Jo. Někde na začátku 7. nebo 8. série myslím.
5.7.2008 12:40 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
JJ souhlas, psal jsem že ty starší jsou ok, jen nejsem takový divák, takže si nepamatuju všechny ty filmy a herce;-)
5.7.2008 16:50 Kroko | skóre: 22
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
To je pravda, sice strasne nerad ctu titulky, ale je pravda, ze konkretne treba pana prstenu si radeji pustim na DVD v sberatelske edici s titulkama, nez s dabingem.... nejen ten orizlej obraz, ale i ty zvuky byly jak "ze sudu" proti originalu ...
http://kroko.evesnight.net
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 16:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Buďte rádi, že jste rádi! V polsku jsou filmy jen s lektorem (jeden chlap, většinou se všema vadama řeči, mluví všechny jak u nás na videu za komančů) a je jedno, jestli je DVD hypersuperoriginál za majlant, nebo placka z časáku. :-D
kotyz avatar 5.7.2008 17:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
To my meli doma takhle dabovanejch filmu na VHS plno, treba Conana Nicitele, pak kdyz sem to o moc let dyl videl v bedne s normalnim dabingem, tak uz to nebylo takovy jaky sem si to pamatoval a o to byl pak vyslednej zazitek mensi. A ted bych to z nostalgie chtel sehnat s tim 'slunce seno dabingem' (Strilej strilej, poslechni sveho pana. Au, o boze.). Nebo toho Ramba namlouvanyho nakym moravakem: "Tož Rambo vzdé se, si obklíčené!" u toho bych se valel smichy este hodinu po skonceni a za to by to rozhodne stalo. Jako ty titulky vyse - "Volali jste už do centra Njů Houp?"
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
6.7.2008 13:58 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Tímhle stylem je dabovaný Excalibur, co bych měl někde doma mít (VHS).
kotyz avatar 7.7.2008 12:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Jo na kazetach sme toho meli hodne, ale vyhazeli sme je protoze nam je nase stary video ze zapadniho nemecka (zn. Bestar) vsechny pretrhalo a zmuchlalo. Ted mame novy video a novy kazety ale na nich uz neni nic s takovou historickou hodnotou :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.7.2008 14:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Každé video dříve nebo později zmuchlá pásku. Ještě jsem neviděl žadný, který by mělo mechaniku tak kvalitní, aby to bylo vyloučeno. U svého jsem to vyřešil tak, že jsem podavač kazety vymontoval a zakládám kazetu ručně :-D. Jinak pokud by byl zájem, tak jestli tu kazetu najdu, tak bych to mohl u kámoše digitalizovat :-D.
7.7.2008 13:09 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Já jsem měl takhle "jednomužně" nadabované Ghostbusters. Až po nějaké době mi došlo, že ta němčina pod tím je taky dabing ... dodnes mám ten film spíš za německý. :- )))
kotyz avatar 5.7.2008 17:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Jinak s polskym dabingem sem celkem obeznamen, kdyz sem este tahal filmy z aMule tak bylo vsechno DivX-ITA nebo DivX-PL. Este nekde mozna ty polsky a italsky Kill Billy mam (ale stejne uz na to asi nikdy nekouknu (mozna sem to dokonce uz i smazal), protoze mam ted original DVD, jednicku dokonce dvoudiskovou edici a to je o stupen nebo dva lepsi kvalita).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 17:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Jo, to já si koupil piráta s novym Rockym, namlouval to nějakej rumun, nebo co, co snad tu polštinu čet jen foneticky, protože se chvílema strácel v ději dokonce snad až o minutu :-D kultůrní zážitek taky supr, z dialogů jsem chyt tak 25% :-D
vencour avatar 4.7.2008 18:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tak něco veselejšího ... prej našli v Argentině kompletní verzi Metropolisu ;-) už se na ni sakra těšim ;-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.7.2008 22:19 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Já nevydržel ani u té nekompletní a nedokážu si představit, že by to bylo ještě delší. :-)
vencour avatar 4.7.2008 22:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát

Stejně tak jsem potkal lidi, co u Nebe nad Berlínem usnuli. Každý jsme ňáký, že Honzo :-D.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
5.7.2008 00:30 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
No, ta nekompletní je asi stejně dlouhá. Chybějící pasáže hraje hudba a titulky popisují, co se na plátně má (asi) dít.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.7.2008 19:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To já jsem si k Vesničko má středisková z levného DVD schválně pustil anglické titulky a nestačil jsem se divit.

Překladatel neměl cit pro angličtinu, někde je to dokonce přeložené špatně, někde jsou nepřeložená česká slova a když už to bylo jó kritické, tak překladatel celé věty úplně vynechal. Lituju cizince, který si to koupil.
5.7.2008 05:54 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Na samotě u lesa: ten "mistr" zedník se v anglickém subu z nějakého důvodu jmenuje "Mr Lawrence". Lol, ale já nenávidím, když někdo překládá jména. Můj další oblíbený laps je v Ztracených iluzích (starší vydání), kde se vyskytuje nějaký frantík jménem "Štěpán Losteau" O.o
kotyz avatar 5.7.2008 12:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Ja si zas prines z levnejch knih Usvit mrtvych a nejdriv sem si to pustil v originale s ceskyma titulkama, ale to byla chutovka, tam vsechny mena byly napsany 'piš-jak-slyš', takze tam byly perly jako: "Hej Džone, řekni Voltrovi ať zajede ke Sjů domů!". No to se fakt nedalo (napadlo me jestli nepouzili pro titulky stejnej papir podle kteryho namlouvali dabbing, aby to nemuseli delat ve dvou verzich) ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 5.7.2008 12:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Přílohy:
Pro vseobecne pobaveni davam screenshoty do prilohy ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 12:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
kotyz avatar 5.7.2008 12:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Dobry, co? ;-)

Este mi nekdy vcera bracha rikal, ze na nakym festivalu fantazie davali specialni verzi SW:EP3 - cinsky titulky prohnany automatickym translatorem do anglictiny. Na youtube na to byl trailer este s ceskyma komentujicima titulkama. Fakt prdel :-D

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 12:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Dneska fakt perlíš :-D +1
David Ježek avatar 5.7.2008 12:39 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
normálně mi to připomnělo anastasovo recenzi na CivNet ve score. někde to musím vyhrabat, to byly taky perly jako blázen (youre right Sid = jsi vpravo Side atd :-))
kotyz avatar 5.7.2008 12:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Sou tam i dalsi, u tohohle sem si skoro poprskal monitor cajem, kdyz se objevil prvni 'elephant' ...

Je to stejna kvalita jako cesky nebo anglicky navody od made-in-china vyrobku, ty sou taky prekladany strojove (pekna ukazka navodu k naky TV byla i tady nekde v blogu, ale ani za 3/4 hodiny sem to v rozsirenym hledani nenasel).

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
David Ježek avatar 5.7.2008 12:38 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
tak to je šílený!
kotyz avatar 5.7.2008 12:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Ten film je silenej i bez toho, tohle je jen tresinka na dortu ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.7.2008 19:57 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já nevím co všichni chcete - je to levný výprodej, zboží které zbylo. Takže je jasné, že tam asi budou nějaké mouchy.
kotyz avatar 5.7.2008 01:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
A to co se neproda a vraci se, to potom vidim za mesic nebo dva se slovenskym prebalem (ale na dvd je normalne nazev cesky a zvuk je taky ceskej). Takze maximalni recyklace (takhle sem si dokupoval veci ktery sem nestih kdyz se objevili poprvy, jediny cim se to lisi je ten karton ve kterym je to baleny).

Jo levny, ja si nektery veci kupoval este v dobe kdy levny dvd = 199,- (takovy mam tri z edice lidovejch novin) a pak sem byl nasranej kdyz se po roce to samy objevilo za 39,-. Treba 'Tanec s vlky' tu mam 2x - jeden byl za tech necelejch 200,- a druhej za ctyry petky (ale zase na druhou stranu nebyl v takovym fajnovym obalu, jinak je to uplne stejne potistenej disk a ani obsahove se to nelisi - menu i bonusy stejny).

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
xxxs avatar 4.7.2008 20:02 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ten malkovich je tak dobry film, ze mu neblizi ani lacne dvd.
5.7.2008 05:55 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Ale dabing?
4.7.2008 20:31 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zůstávám u torrentů:-)

Pro mě jsou DVD, CD a jiné blbosti prostě jen krámy, kterých se chci co nejdříve zbavit ;-)
kotyz avatar 5.7.2008 01:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja uz videl i DVD kde uplne chybela jedna placka (normalne se ma lepit ze dvou 0.6 mm silnejch, ale tam byla jen jedna). Byly na tom naky pohadky (aha detem nebo vapet detem). Uz setri i na materialu, ne jen na obalu a obsahu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
5.7.2008 10:29 Kroko | skóre: 22
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
njn, taky mi kamos ukazoval placku z casopisu z pohoadkou, ja abych to prehral na svem stolnim panasonicu, tak jsem musel to prepalit na normalni DVD ... bylo to strasne tenke pruzne a navic tam okolo stredoveho kolecka takove 3 tecky, jako by male nejtky ... prej kvuli vyvazeni. Tak to uz me vazne dostalo.
http://kroko.evesnight.net
kotyz avatar 5.7.2008 01:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zase na druhou stranu, co by clovek za ty ctyry petky chtel? To nestaci ani na krabicku cigar ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Rezza avatar 5.7.2008 04:23 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jako otazka je - jak se to sirilo pred vydanim na levnych DVD. Co jsem si vsiml, tak z velke casti se proste vyda to same, co se prodavalo predtim. Za tech par kacek se nevyplati s tim delat cachry machry, prida se max reklama...
5.7.2008 09:06 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co se divis? Za ty prachy...
5.7.2008 09:27 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a teprve až doma si všímám popisku: 4:3, 2.0cz. To si snad dělaj prdel ne?! Ořezat to jako v TV a dát tam jen CZ zvuk, to je skutečně jen vtip. Co to sem ta distribuce dotáhla za kastráta?!
Jo, taky se občas ptám, jestli takový produkt není určen jen pro ty, kteří na to naletí. Řek bych, že kdo si filmy kupuje, má zájem na původním znění, a kdo nemá, nemá zájem ani na filmu...

Ale u většiny těch výprodejů originální zvuk (či spíše znění) je. Zajímal by mě ovšem důvod, proč obvykle nejsou připojeny titulky v jazyce originálu. Asi v rámci udržování ignorance spotřebitelů na spolehlivě nízké úrovni. Představte si tu katastrofu pro český distribuční průmysl, kdyby se masy konečně naučily jakžtakž anglicky. A co kdyby si chtěl film v originále pustit třeba sluchově postižený (což platí i o těch českých).

Na druhou stranu se tím viditelně liší tyhle levné placky od skutečných "originálů", a kdovíjaké licenční a obchodní důvody za tím jsou. Tedy doufám, že to není jen blbost distributorů.
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 10:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
...poznámka k "levným DVD"

Včera jsem byl na nákupu v Carefouru a padl mi tam do oka desetipack DVDček za 6.99PLN (lehce přes padesát korun), řekl jsem si že to musí být strašný sra*ky za ty prachy a udělal jsem si malej testík. Kdysi mi někdo řikal, že čím líp je proti světlu přes nosič vidět, tím je horší. Sundal jsem slídu s tý kulatý krabičky, vzal těch 10 nosičů, zvednul směrem k osvětlení a co myslíte?

...zřetelně vidim zářivkovej panel přes všech deset :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
kotyz avatar 5.7.2008 12:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Mozna to byly uz FMD nebo Holograficky disky. Ty sou taky pruhledny, protoze tam nejsou zadny reflexni vrstvy (aspon u toho FMD ne).

Uz dneska prodavaji technologie zitrka, ktery upadly v zapomeni uz predevcirem ...

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 14:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
:-D Jo jasně, jako že soudruzi s Polský lidově demokratický republiky začali po nerozbitnejch skleničkách i s DVDčkama :-D
kotyz avatar 5.7.2008 14:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Jo a porad ze stejnyho materialu (kterej se uz jednou osvedcil) ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 14:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Dalibor Smolík avatar 5.7.2008 17:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Caligulu jsem viděl poprvé asi pred 25 lety na propašovné kazetě, jsem rád, že jsem si to nekoupil.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Hobit avatar 5.7.2008 18:51 Hobit | skóre: 7 | blog: Kdo si hraje, nezlobí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uvadi se na obalu delka filmu? Pokud ano, byla by obranou znalost delky nesestrihane pripadne reziserske verze filmu.

Koukam, radost ceske masy nad prichodem DVD za pade, se pekne kali. I kdyz masa chce cesky dabing ala nova, radne prospikovat reklamou a cenzurou.

Navrhuji zakon na ochranu filmovych mensin s temito body: 1. Z televizniho poplatku platit pomerny zlomek, kde by byla zahrnuta vlastni tvorba a porady v originalnim zneni s pripadnymi titulky. 2. Pravo si beztrestne stahnout z internetu film v originalnim zneni, jehoz zmrsena verze probehla v libovolne celoplosne televizi. 3. Vyuziti prav v bode 1. a 2. by pro danou domacnost neslo povinnost nedivat se na filmy zmrsene dabingem.

Otazka je, jak by takovy zakon vypadal v praxi.;o)))
David Ježek avatar 5.7.2008 22:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
tak jsem to ověěřil, na obalu Caliguly co teď vyšel je napsáno 102minut. k tomu mám jen toto z imdb:

156 min | USA:148 min (re-release) | Italy:123 min (recut version) | UK:102 min | 210 min (original cut) | Spain:137 min | USA:102 min (R-rated version)

to by člověk zvracel, očesali to evidentně fakt HODNĚ. co si teď vybavuji, tak ten film měl na VHS skutečně hodně přes 2,5hodiny. tenhle UK/USA shit, to je utrpení. Roberte, hoď to do koše, nestojí to za to.
5.7.2008 23:10 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Podle toho, co jsem se tak dočetl na IMDB a Wikipedii, je to s Caligulou spíš taková fraška. Ta 210minutová verze je oproti té 156minutové doplněná o hodinu zcela samostatně natočeného porna. Ta 156minutová verze je původně natočený materiál doplněný o asi 6 minut zcela samostatně natočeného porna a sestříhaný bez účasti režiséra úplně jiným způsobem, než byl jeho záměr. Ta italská verze je pokus o sestříhání tak, aby se to co nejvíc blížilo záměru původního scénáristy, který z projektu odešel prakticky ihned poté, co se Tinto Brass chopil role režiséra. Že pak existuje nějaká 102minutová verze, která je odrbaná o pornografické scény, u kterých ani není jasné, jakým způsobem a zda vůbec měly být ve filmu použity, to už je jenom třešnička na dortu pokusu o historický film financovaný Penthousem. Někdo tvrdí, že je to historicky docela přesné, někdo zase, že je tam nepřesností jako máku, no, myslím, že se na to podívám :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
xsubway avatar 6.7.2008 13:35 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše mě taky štvou, ale ...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
... V kůži Johna Malkoviche jsem koupil i když mě filmy 16:9 osekané na 4:3 taky přivádí k nepříčetnosti a zvuk by klidně mohl být 5.1 ... občas raději zaplatím sto, stopadesát kaček a koupím něco z edice Film X ;)

... s přepisem filmů na DVD (nebo "HD" DVD) lze zajít ještě dál ... i když kino je kino, ale poslední dobou už asi taky ne - nějak jsem se ještě nepřizpůsobil cola-pop obžersví v multi-kino-sálech ...
xsubway avatar 6.7.2008 13:42 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Film X
tohle je lepší odkaz na Film X: http://www.filmx.cz/ ;-)
David Ježek avatar 6.7.2008 16:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: mě taky štvou, ale ...
ano, díky bohu za filmx. dvojnásobná cena oproti aha/blesk, ale ten authoring je "ku*va vo nečem jinym"! taky proto mám doma 10 kousků
=^..^= AmigaPower® avatar 6.7.2008 16:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: mě taky štvou, ale ...
Máš Das Boot? Jestli ano, mohl bys mi prosím napsat deklarovanou délku filmu? Vím totiž minimálně o dvou verzích. Hrozně bych chtěl tu kinovou verzi. díky

V té edici jsou dabing i titulky???
xsubway avatar 6.7.2008 19:02 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Edice Film X
mám několik filmů a namátkou:
  • David Lynch - The Straight Story
  • David Lynch - Lost Highway
  • John Hillcoat/Nick Cave - Proposition
  • ...
Tyhle zmíněné jsou: 16:9, DVD-9, EN-5.1, CZ-5.1, SUB-CZ

:-)

... s verzemi filmů v této edici jsem spokojený, většinou nemají dvouhodinový bonus, ale verze filmů se (prozatím) shodovaly s tím co znám z kina - jen málokdy jsem zvědavý na Director Cut - například u filmu Rok ďábla je prodloužená verze filmu řešena proskoky z řádné stopáže filmu do sekce vystřižených scén - a to není právě to pravé ...
David Ježek avatar 6.7.2008 19:28 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: mě taky štvou, ale ...
Das Boot mam z nejakeho levneho dvd za 39kc ... pisou tam 208 minut. na imdb je toto: 149 min | 209 min (director's cut) | 293 min (uncut version) ... takze smula. mate nekdo ten filmx? jakou ma delku?
6.9.2008 06:53 ritchie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak si běž koupit originál do obchodu s DVD. Zaplať 500,- a nestěžuj si na DVD za pár kaček, blbe!!!
13.2.2009 15:41 masterdeep
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ahoj. vy se asi moc nevyznáte ve filmech co. Jestly jo tak by jste věděly že oni nic nevystříhaly. Prostě jsou natočené 3 verze Calliguli a "oni" jen vydaly tu na kterou mají práva a to je ta soft.

David Ježek avatar 13.2.2009 15:56 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
tvrdím snad něco jiného? vydali verzi, která je zkrácená o vybrané scény. vydali verzi, která neobsahuje scény, které byly na VHS v ČR před lety vydané. jestli to nazveš "původní neobohacenou" verzí, nebo já naopak "sestřihanou verzí", to je jen slovíčkaření.

místo anonymního popisování jinak formulovaných stejných fakt byste se měl spíše zaměřit na své znalosti českého jazyka.
31.7.2009 14:10 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Vážení! Varuji před novým druhem podvodu!! Do některých papírových obalů jsou dávány místo DVD disků pouze pivní tácky!! Obal je pak uzavřen tak, že na první pohled není nic poznat. Takže si dávejte pozor, co kupujete!!

11.8.2010 21:24 Katerina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Levná DVD mě začala štvát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Caligula je naprosta klasika v historii filmu, komu se nelibi ty "prasecinky", at se na to nekouka :) je to natoceno podle drsne knizni predlohy a velmi kvalitne, rekla bych. Snazi-li se nekdo usetrit penize, at ten film nechaji vcelku a prodavaji o pet korun drazsi. Pokud se nekdo snazi "uchranit" nactileteho divaka, tak na to uz jsou snad vsude ve svete kolecka a ctverecky s oznacenim, od kolika let je film vhodny!! Vzdyt to je stejna traparna jako uvest Prelet nad kukaccim hnizdem bez mrtveho Nicolsona na konci..........

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.