Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 00:52

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Michal Fecko avatar 16.6.2009 15:04 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mna napr. tu na abccku s*rie to neustale ^_^...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 15:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Mě zase mohou smolit klasičtí smajlíci, he?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Michal Fecko avatar 16.6.2009 15:22 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
to ma byt smajlik?
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 15:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ano!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.6.2009 15:35 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
(>_<) (>.<)

kakajuci Cartman
16.6.2009 15:45 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jak jsem z toho pochopil, používají tyhle smajlíky hlavně asiaté. Nebyl by lepší způsob, jak si na něj hrát než používáním smajlíků?
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 15:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Já si na nic nehraju, mně se to prostě a jednoduše líbí.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 15:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
take jsem netusl, ze to ma byt smajlik, ovsem jeho preklad z wikipedie mi moc nepomohl "nervous, sweat-drop, embarrassed" - to je nejaky "emo" smajlik?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Michal Fecko avatar 16.6.2009 15:58 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
jj, asian emo smile - vyzera to asi tak :-)
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 16:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Myslíš (^_^')? Ta kapička je pravděpodobně z mangy. A jinak je to odkaz na jejich kulturu --- oni se skoro pořád cítí embarrassed a podobně.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 16:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
kapky jsem si nevsiml, mam moc mala pismenka :)
A jinak je to odkaz na jejich kulturu --- oni se skoro pořád cítí embarrassed a podobně.
jo, to je mozna jeden z duvodu, proc mi tahle kultrua nesedi
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
AsciiWolf avatar 16.6.2009 16:07 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Výpis z Wikipedie:

(^_^) (^-^) (^ ^) (^.^) smiley

16.6.2009 16:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Něco jim tam chybí:
( . Y . ) - tits ;-)

Ale jestli to je eastern nebo western, to fakt nevim...
17.6.2009 03:57 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
(. ˇ .) - tits
(. Y .) - ass
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
17.6.2009 19:13 lacik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

(_._) nebo (_!_) - ass

17.6.2009 22:43 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Zapomněls na můj nejoblíbenější: (_|_)

:-P
16.6.2009 15:13 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
To jsme dva.
drc avatar 16.6.2009 15:16 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Přitom až dnes jsem si uvědomil, že tyto diskuze zpravidla začínají u jazyka ("jak se vám líbí písmenko ř?"), pokračují komentováním národních jídel a vždy končí u alkoholu ("to u vás jako nechodíte na kus řeči u piva?").

Jinými slovy skončí u toho co definuje naši národní identitu. Smutné.

Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 15:22 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Já nevím, právě chození s přáteli na pivo ti cizinci hodně oceňují... Dnes ten Američan říkal, že u nich kdo pije pivo v hospodě, je akorát alkoholik.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.6.2009 15:36 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Na cemz neni nic az tak divneho, jak mi vysvetlili mi americti kolegove po navsteve u nich. Protoze zatimco u nas se domu snadno dostanete mestskou dopravou, oni jezdi vsude autem. Takze se nemuzou nikde opijet.

Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 15:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tihle spíš říkají, že u nás jde skoro kamkoliv dojít pěšky, ale to není typický americký způsob přepravy... ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Dalibor Smolík avatar 16.6.2009 15:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Když jsem byl v Americe (mezi kolegy ve fabrice), tak jsme po šichtě kolem páté odpoledne vždycky zajeli na jedno pivko do hospody. To posezení netrvalo déle jak 30 - 40 minut, bylo to jedno pivo "na spláchnutí prachu",  jedno pivo za volantem nevadí a pak v klidu jedou domů. Samozřejmě se nikdo ve všední den neopíjí.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Jakub Lucký avatar 16.6.2009 15:53 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Amerika je vůbec divná země...

řídit můžete od 16ti, zbraň mít od 18ti (ve velkém množství států) ale souložit a pít alkohol až od 21...

Nehledě na to, že třeba v takové Virginii vůbec nesmí alkohol prodávat v obchodech, musíte si v hospodě koupit "Home pack" což je prostě balení 4-6 plechovek piva jako se prodávají u nás v každém obchodě...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 16:02 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Nehledě na to, že třeba v takové Virginii vůbec nesmí alkohol prodávat v obchodech, musíte si v hospodě koupit "Home pack" což je prostě balení 4-6 plechovek piva jako se prodávají u nás v každém obchodě...

Přesně... Mám pocit, že skoro všude na Západě se chlastá jenom doma nebo v pofidérních podnicích.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 16:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Přesně... Mám pocit, že skoro všude na Západě se chlastá jenom doma nebo v pofidérních podnicích.
zapadni evropa (Nemecko, Irsko, Anglie, Francie...) neni dost na Zapade?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 16:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Německo není západní, nýbrž střední Evropa. Francie nevím a Britské ostrovy jsem, jen co je pravda, opomněl. Leč Skandinávie nebo USA splňují to, co jsem psal.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.6.2009 16:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
No tak třeba v takovým Irsku chlastají způsobem nechvalně podobným našemu :-D
kyknos avatar 16.6.2009 17:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Leč Skandinávie nebo USA splňují to, co jsem psal.
jestli to zase nebudou ti krestani, tedy s chlastem mivaji problem konkretne protestanti :)

So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 17:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
A židozednáři, mochametáni, potažmo ještírci k tomu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 17:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
zidozednari umi chlastat dobre :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
drc avatar 17.6.2009 09:37 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

zidobolsevici jeste lip

16.6.2009 22:36 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jak problém? Často alkoholici, nebo se proti němu staví?
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
kyknos avatar 17.6.2009 01:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
stavi
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 11:59 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tak to znám asi samý divný protestanty:-)
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
kyknos avatar 17.6.2009 14:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Nevim, ale je proste fakt, ze ty zeme, kde maji tendenci ruzne zakazovat a omezovat alkohol, jsou silne protestantske. Katolici (irove, italove, polaci...) i neznabozi (cesi, francouzi, anglicani...) chlastaji dost :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 15:24 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tak to možná bude tím, že znám především český protestanty. Btw. Angličani neznabozi? Král (tedy teď královna) je tam hlavou církve, ne? Nebo to u tý královny končí?
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
kyknos avatar 17.6.2009 15:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
No, kralovna je sice hlavou cirkve, ale vzdycky jsem mel jak ze studia historie tak ze soucasne reality silny pocit, ze ta jejich cirkev byla jen trucprojekt a zpusob jak se vymanit z podruci katoliku, pricemz zrusit cirkev uplne bylo v te dobe jeste asi nepruchozi. Ono i s pouhym nahrazenim papeze kralovnou se museli branit ve svate valce :)

Tohle je pekna scena z filmu o kralovne Alzbete - ten pan je Walsingham, kralovnin mistr spionaze a asi nejdulezitejsi osoba ve state hned po Bess :)

"Na svete je tolik utrpeni, myslis ze tohle si pral Buh? Pokud tedy vubec nejaky Buh je. Mozna neni nic nez my a nase myslenky..."

Nepripada mi jako krestan :) A Bess prezdivali kralovna carodejka a o jejim radci koluji zvesti, ze prelozil Necronomicon do anglictiny :)))

Elizabeth and her advisors perceived the threat of a Catholic crusade against heretical England. Elizabeth therefore sought a Protestant solution that would not offend Catholics too greatly while addressing the desires of English Protestants; she would not tolerate the more radical Puritans though, who were pushing for far-reaching reforms.... Elizabeth was forced to accept the title of Supreme Governor of the Church of England...
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 15:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
řídit můžete od 16ti, zbraň mít od 18ti (ve velkém množství států) ale souložit a pít alkohol až od 21...
No... S tím řízením se to taky liší stát od státu. Třeba ve WV se dá řídit od 17 v doprovodu za řidiče plně zodpovídajícího plnoletého a až od 18 samostatně. K chlastu se dostane každý, kdo chce, akorát mu to musí koupit starší kamarádi nebo známí. A kdyby se mohlo souložit až od 21, tak by těžko bylo tolik mladých mamin (ve WV celkem běžně od 16 let) a pornostránkám by se nestačilo ohánět ujišťováním, že těm jejich "modelkám" bylo přes 18...

Odlišností v mentalitě je dost, ale zrovna tyhle věci se až tak moc nelišily.
19.6.2009 12:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Souložit můžete ve většině států USA už od 16 let. Je jich ale pořád dost kde platí hranice až od 18 let (a v několika málo od 17 let). Nicméně nikde neplatí vámi zmiňovaná hranice 21 let (vždyť to by bylo úplně směšné, ono i těch 16 let je relativně hodně).

Viz Wikipedia.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 16.6.2009 15:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"jak se vám líbí písmenko ř?"
Ma zkusenost je spis opacna :) Cizinec se pta prvni, jak se vlastne vyslovuje to "ř" :) Ma odpoved je, ze nemam tuseni a ze si s tim nema lamat hlavu, protoze to stejne spousta domorodcu vcetne me neumi :) Pokud se pta dal, vysvetlim mu to alespon teoreticky, cizinec obvykle odpovi ve smyslu "to je blbost, to nejde" a ja mu souhlasne prikyvnu :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 15:45 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tak ti křesťané tady pobývají už celkem dlouho a říkají, že nejdřív pro ně bylo 'ř' nepředstavitelným problémem, ale tak nějak jim to časem v podstatě samo začalo jít a dnes už to v pohodě vysloví... sice ne hezky, ale aspoň nějak.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 15:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jaci krestane zase? :) Nejlepe to resi luzicani, pisou ř ale ctou š :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 16:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jaci krestane zase?

Ti študáci z Arkansasu.

Nejlepe to resi luzicani, pisou ř ale ctou š :)

Já mám jadrné 'ř' rád.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 16:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ti študáci z Arkansasu.
ajaj :)
Já mám jadrné 'ř' rád.
ja myslim, ze tahle hlaska je jen hoax :)

So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 16:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
ajaj :)

Jak jsem psal nahoře, jeden chodí do našich hodin angličtiny... musím konstatovat, že je to velice rozumný člověk. Ti další, co jsem potkal, na mě nepůsobili jinak.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 16.6.2009 16:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
podle jednotlivcu nelze soudit civilizaci :) a podle rozhovoru na seminari nelze soudit jednotlivce :) ale co je vsechno mozne v "bible belt", nad tim zustava rozum stat :) vetsina mezinarodni ostudy, co si americani natropi, pochazi odtam :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 16:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
podle jednotlivcu nelze soudit civilizaci :)

Pravda. Samozřejmě. Jednotlivci velice často působí rozumněji než společnost, kterou tvoří.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 16.6.2009 20:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jako treba ze chteji na skolach zakazat vyucovat velkej tresk a evoluci? V Polsku sou taky docela daleko, tam naka zenska mela rizikovy tehotenstvi (bylo to i v bedne, ve strepinach nebo necem podobnym, uz asi pred rokem nebo dvema), skoro z toho oslepla (asi v tom byla jeste nejaka ta cukrovka), blbe chodila, potrat ji zakazali (prej nejsou zadny zavazny medicinsky duvody) a dali ji "dobry" rady at se modli trikrat denne otcenas a trikrat denne zdravas a buh ji pomuze. To uz je taky silna idiocie. Neexistuje nejaka studie kde sou na tom hur?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
16.6.2009 21:23 lacik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Před časem (nevím jestli ještě dnes) v Brně před porodnicí hodně dlouho povykoval nějaký pravoslavný debil, takže pacientky se prakticky nevyspaly. Vykládalo se to tak, že jen svobodně a demokraticky vyjadřuje svůj názor na potraty, takže na něj nikdo nemohl. Rád bych věděl, kdyby mu někdo svobodně a demokraticky rozbil hubu, co by z toho bylo.

17.6.2009 15:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Vykládalo se to tak, že jen svobodně a demokraticky vyjadřuje svůj názor na potraty, takže na něj nikdo nemohl.
Hm, tak to byli policajti zas jednou líní ho demokraticky odvézt na den do chládku za rušení nočního klidu.
kotyz avatar 16.6.2009 20:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Myslis Mormony? Ty mi tuhle vnucovali naky knizky v Plzni v tramvaji. Nakonec sem vyvaz jenom s letackem ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
16.6.2009 21:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jo, onehdá sme je s kamarádama taky potkali, tu knihu jsme si vzali - je ze skvělýho papíru, perfektní filtry z toho jsou... :-D
16.6.2009 22:44 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jaci krestane zase?
Celý ty english campy jsou jakousi prapodivnou, maskovanou náborovou akcí...
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
16.6.2009 16:16 cthulhu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

jak ja bych rad jednou vyfasoval z jazykovky lektora, ktery nejenom ze anglicky umi mluvit (protoze ho to naucila maminka) ale umi anglicky taky ucit (protoze ho to naucili na univerzite a bavi ho to). Cloveka, ktery nependluje po statech Evropy (velice casto nacerno - prekracujic turisticke vizum), protoze v USA by byl pravdepodobne nezamestnany a nezajimaji ho jenom "problemy" typu kde si vecer v Praze vozrat drzku a dat si jointa.

16.6.2009 17:04 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na abclinuxu se všechny diskuse zvrhnou v absurdní politický flame.
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 17:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ne. Ty o hovně a honění ptáka ne.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
carnero avatar 16.6.2009 17:54 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Pravda, ty o hovně politickým flame již začínají a není kam se zvrhnout... snad jen k tomu honění.

16.6.2009 17:47 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Godwinův zákon:

Pravděpodobnost, že se v online diskusi objeví porovnání s Hitlerem či nacisty, se s růstem délky diskuse blíží jedné.

(více viz článek na Wikipeii)

Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 18:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
To je jako to konstatování, že na pět kliknutí se v rámci Wikipedie dostaneš z libovolného článku na článek o Hitlerovi?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
16.6.2009 19:54 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Idukcí lze tento postup zobecnit a bude to platit stejně:

Pravděpodobnost, že se (v jakékoli, nejenom online) diskusi objeví jakékoli téma X se s růztem délky diskuse blíží jedné.

Výše zmíněná věta platí naprosto stejně dobře, jako ten Godwinův zákon.

 

xxx avatar 16.6.2009 23:08 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Neslo by tu indukci nejak rozvest pro nas mene matematicky vzdelane. At vime co je predpoklad, indukcni krok atp.
Please rise for the Futurama theme song.
xxx avatar 16.6.2009 23:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Hehe, ale ted me napadlo, ze to tvrzeni je v diskuzi nevyvratitelne. Nebot predpokladejme X, ktere neni v diskuzi zmineno. Pak prispevkem, tvrdicim, ze X neni v diskuzi zmineno dojde k jeho objeveni v diskuzi.
Please rise for the Futurama theme song.
17.6.2009 02:11 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Z hlediska snadnosti, možnosti, či nemožnosti (vědecky přesného) důkazu, či vyvrácení jakéhokoli z obou tvrzení, tedy jak tvrzení s Hitlerem, tak mého není pražádný rozdíl.

 

17.6.2009 02:08 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Indukce není doména matematiky.

Indukce není nic jiného, než název pro zobecňování konkrétních tvrzení. Je to termín, který se používá ve všech vědeckých oborech.

Fluttershy, yay! avatar 17.6.2009 02:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Všechny vědní obory jsou buď aplikovaná matematika, nebo nejsou vědní. ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
17.6.2009 10:49 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Sice o tom nejsem přesvědčen, ale jsem líný nad tím přemýšlet. :-)

Každopádně u matematická indukce, tak jak se používá v důkazech matematických tvrzení, nejde o nic jiného, než pouze o speciální a odvození případ jakékoli indukce.

Indukce není matematická doména, je to jen jiný název pro zobecňování tvrzení. Indukce je vždycky trochu o odhadu, protože indukci obecně vzato často nejde stoprocentně dokázat. Dokázují se často ve vědě pouze hypotézy – dílčí odvozená logická fakta ze závěru, který se udělá indukcí. Zato závěr udělaný indukcí lze velice rychle vyvrátit, stačí k tomu najít jeden příklad, kdy neplatí. Většinu závěrů udělaných indukcí ve vědě nejde nikdy s jistotou dokázat, že jsou platné.

Právě proto je věda plná dogmat, a velmi často i tvrzení, která se po nějakém čase ukáží jako blbost a jsou nahrazena jiným. Některé vědní obory, které nejsou exaktní, jako například medicína, biologie, psychologie, ekonomika, a další jsou plná nedostatečně prokázaných induktivních závěrů – a můžete se spolehnout, že v těchto vědeckých oborech je řada blbostí, chybných tvrzení a závěrů. Proto také třeba snaha o aplikaci ekonomie jakožto hlavní řídící síly světa nedopadá dobře, protože to většinou skončí čím dál mohutnějšími krizemi, kdy nás realita vytrestá za nějaké špatně odhadnuté induktivní schéma. Vždy je třeba k takovým oborům přistupovat s tím, že řada tvrzení v těchto oborech budou časem překonána a chybným metodám a učením v nich se nejde už z principu vyhnout. Pokud takový obor (a ekonoime je docela zářným příkladech) se tváří jako neomylný a povýšený, pak sebevědomá aplikace takových oborů do praxe obvykle nekončí až tak dobře a působí škody.

kyknos avatar 17.6.2009 15:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Srovnavat biologii s ekonomii je naprosta kravina - to ze jsou vedy plne omylu je normalni, je to dane samotnou metodologii vedy - postavit teorii, ktera vysvetluje znama fakta a pouzivat ji tak dlouho, dokud ji nekdo nevyvrati nebo nenajde lepsi (jednodussi) teorii, ktera fakta vysvetluje prinejemnsim stejne dobre. To je naprosto v poradku a plati to pro vsechny skutecne vedy, tedy i napriklad bilogii nebo fyziku.

Problem ruznych ekonomii a jinych paved (pokud neco nepouziva vedeckou metodologii, nemuze to byt veda) je v tom, ze tam "plati" desitky teorii soucasne, ruzni jejich zastanci o nich plane filosofuji a nejsou schopni provest prislusne experimenty a teorie falsifikovat.

Skutecne vedy jsou sice plne omylu, ale dokazi se jich velmi efektivne zbavovat. V pavedach ty omyly dokazi hnit pekne dlouho a neni moc sila, jak se jich zbavit.

So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 15:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jj, exaktní vědy prakticky stále lépe a lépe aproximují skutečnost, nicméně stále jen aproximují, odtud omyly vědy.
dokud ji nekdo nevyvrati nebo nenajde lepsi (jednodussi) teorii
No nevím jestli lepší teorie znamená jednodušší. Co třeba teorie relativity - ta není zrovna dvakrát jednodušší než newtnovská fyzika ;-) Celkově vzato se věda stává stále komplexnější, o zjednodušování nemůže být moc řeč...
Neměl jsi na mysli spíš zobecnění - lepší teorie je obecnější? To by sedělo imho líp...
kyknos avatar 17.6.2009 15:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jj, exaktní vědy prakticky stále lépe a lépe aproximují skutečnost, nicméně stále jen aproximují, odtud omyly vědy.
jiste. ovsem zadny lepsi nastroj k poznavani skutecnosti nemame
No nevím jestli lepší teorie znamená jednodušší. Co třeba teorie relativity - ta není zrovna dvakrát jednodušší než newtnovská fyzika ;-) Celkově vzato se věda stává stále komplexnější, o zjednodušování nemůže být moc řeč...
jenze teorie relativity vysvetluje veci, ktere newtonovska fyzika nevysvetluje - proto ma prednost. pokud ovsem dve teorie dokazi vysvetlit totez a stejne uspokojive, prednost ma ta jednodussi (occamova britva).
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 16:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
ovsem zadny lepsi nastroj k poznavani skutecnosti nemame
Nemáme, já neříkám že ano.

Newtnovská fyzika je specielním případem teorie relativity, která je obecnější. Popisují ale prakticky to samé - s tím, že teorie relativity zahrnuje nové poznatky. Je ovšem pravděpodobné, že OTR je zase jen specielním případem něčeho ještě obecnějšího, univerzálněji platného. Popsaání takové teorie je teprve před námi. Takto afaik postupuje moderní fyzika.
17.6.2009 15:35 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Mívám často problémy s vámi souhlasit, ale pod tento příspěvek bych se s klidem podepsal. Bohužel to vypadá, že i přesto, že zbožštění ekonomie přineslo své nutné trpké plody, není v této civilizaci stále ještě vůle to chtít chápat. A tak ve všech médiích po tom aktuálním krachu i nadále vidíme bláboly všemožných analytiků a dalších žvanilů, které si navzájem odporují a je na nich jasně vidět, že jejich autoři nevědí která bije. A nikomu to nepřipadá divné a dál je dáván prostor těm samým producentům leštěných prdů - to mě šokuje nejvíc.
17.6.2009 17:48 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
To je velmi prosté - nikomu se to nehodí do krámu. Vždyť by to zbořilo všechny významné politické směry! Proto je potřeba chodit opatrně okolo a zdůrazňovat, že ekonomie je jako všda zcela v pořádku, jen někteří určití ekonomové jsou šarlatáni - ale ti naši, to je něco jiného, až se budeme řídit podle nich tak to určitě nezkrachuje.
kyknos avatar 17.6.2009 15:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
no zrovna matematika je obor, o jehoz vedecke podstate lze pochybovat :) rozhodne to neni typicka veda :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 15:27 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Tak matematika je stát ve státě.

Matematika si sama vymyslela pravidla na kterých stojí a z nich si odvodila další, takže kupodivu to tam pak docela přesně vychází. :-)

Ale co je věda nevím a nehodlám řešit. Podle mého je věda všechno, co se marketinkově prosadilo mezi vědce. Který obor měl šikovného zastánce, ten se prosadil jako vědecký obor, ten který ho neměl, tak je pavěda, i když je třeba exaktněji a přesněji postaven. Nic jiného v tom není.

Ostatně Nobel by asi také nebyl nadšen z toho, že se svévolně a proti jeho vůli dává Nobelova cena za ekonomii, a že se švédská banka se rozhodla přes to, že si to nepřál zaštítit jeho jménem. Holt se ekonomové taky nasomrovali i tam, kde byli nežádoucí, a nikdo je tam nechtěl.

Vezměte prachy a dobrý marketink a uděláte ze všeho vědu a prestiž. :-)

 

17.6.2009 15:43 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
To je hloupost. Skutečné exaktní vědy by bez matematiky nebyly ničím. Matematika si nic nevymýšlí v tom smyslu jak to chápete. Popisuje zákonitosti, podle kterých příroda opravdu funguje. Pokud by si matematika tzv. nevymýšlela, jak tvrdíte, asi by nikdo neznal ani dejme tomu takovou cosinovou transformaci díky které si i tady na tom Webu prohlížíte některé obrázky. Vidíte, neznalý by o tom mohl tvrdit, že jde o vymyšlenost pánů matematiků, ale ono to v praxi pochopitelně funguje :-)
kyknos avatar 17.6.2009 15:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
matematika je dulezity nastroj ved, ale sama vedou imho neni

sami matematici se o to prou, nekteri tvrdi ze je, jini ze neni
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 15:57 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
S tím nesouhlasím. Podívejme se na to úplně jednoduše a laicky. V matematice nic neokecáte (právě proto bývá v době žvanilů a šarlatánů tak neoblíbená).
Dnes je hlavně módní kecat, protože to (stále ještě) přináší peníze. Pravděpodobně přijde doba, kdy i dnes ideologií peněz zblblí studenti ocení třeba to, že se je někdo snaží naučit, co to je třeba taková derivace :-)
kyknos avatar 17.6.2009 16:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
mozna - pravdepodobne - ale ne jiste, treba je teorie relativity omyl

teorii nelze dokazat, lze ji pouze povazovat za duveryhonou, pokud prezila hodne pokusu o vyvraceni :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kyknos avatar 17.6.2009 17:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
sakra, tohle patrilo jinam...
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
17.6.2009 22:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
já jsem to pochopil a souhlasím... ;-)
17.6.2009 17:32 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Já bych řekl, že zase matematika je perfektní aparát na to, aby dala iluzi pravdy při okecácání, a proto je tak oblíbená. :-)

Upravit vhodně statistiku, ukázat ta správná procenta jenom změnou základu od kterých se počítají a potřebný hodící se dojem je na světě.

17.6.2009 17:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Kdo matematice rozumí, nenechá se tímhle dojmem zmást.
17.6.2009 23:52 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Presne tak. Jedini lide, od kterych jsem slysel variantu argumentu "matematika si neco umeleho definuje, a pak si to dokazuje", jsou nematematici (lide, co maji k poradne matice hodne daleko).

Kdybych chtel rozvirit vasnivou diskuzi, rekl bych, ze matematika je bliz Bohu (bohum), nez jakakoli jina veda ci vira. Ale protoze tu je prilis nematematiku, pro diskuzni klid radeji predstirejme, ze jsem to nerekl :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
18.6.2009 10:44 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Vskutku, ono to velmi často (až příliš často) vypadá, jako by v matematice něco spadlo shůry. Třeba valná většina důkazů v analýze :-D
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
18.6.2009 07:51 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
To ale nemá nic společného s matematikou. V takovém případě je pouze zneužita např. nějakým žvanilem nebo vykukem.
17.6.2009 17:30 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Skutečné exaktní vědy by bez matematiky nebyly ničí.

S tím bez výjimky souhlasím.

Matematika si nic nevymýšlí v tom smyslu jak to chápete. Popisuje zákonitosti, podle kterých příroda opravdu funguje.

Matematika naprosto nic neopisuje. Matematika je pouze aparát, který vznikl na základě axiomů, tedy vymyšlených, dá se říct natvrdo nastolených pravidel (které pravda někdo odhadnul a přizpůsobil tomu co znal a viděl) a celá matematika je jen důkazním aparátem odvozená z těchto axiomů. V tom je přesně exaktní, protože, když to řeknu hodně odvážně a schválně hodně přestřelím: Matematika je jen virtuální symbolický konstrukt postavený na axiomech a zbytek odvozen.

Matematika se pak používá jako aparát pro modelování světa. Nicméně sama matematika se v přírodě v dokonalé podobě, ani v těch axiomech nevyskytuje. Zkuste někde v přírodě třeba najít dokonalou přesnou implementaci virtuálního matematického konstruktu zvaného reálná čísla.

Matematika je právě proto tak přesná, že pravidla na kterých stojí byla natvrdo určena lidmi jako axiomy a tudíž nám do nich kecá příroda jenom minimálně. Díky tomu je to tak přesná věda.

Ale tím nijak nezpochybňuji její význam, a její obrovskou roli. Ostatně sám si matematiky velmi vážím. Je to úžasný nástroj a jeden z nejlepších, co kdy člověk vymyslel.

To, že to v praxi funguje je nepochybné, ale funguje to nepřímo. Přes matematický model, který je vždy a pouze zjednodušením skutečnosti a i tento zjednodušený model platí jen za určitých podmínek.

Nenajdete prakticky nikdy v přírodě nic, co by přesně vystihovalo většina axiomů matematiky a jejího aparátu. Samozřejmě matematika byla konciopvána s tím, aby se stala nejvhodnějším nástrojem pro modelování světa – ale stále je to virtuální konstrukt postavený na axiomech – byť úžasný a téměř dokonalý.

18.6.2009 07:56 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Způsobem této vaší argumentace se dá zpochybnit téměř cokoliv.
16.6.2009 18:37 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, pokud do ty dizkuze napise neco SADAM, tak je to jasny.
otasomil avatar 16.6.2009 19:38 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nejhorsi je kdyz se do diskuze vepcha politika.

Stop politice na abc.....

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
16.6.2009 19:56 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne

Dneska je extrémismus, nacisti apod.. zejména a z největší části hlavně politický problém vyvolány uměle politiky, aby snadněji získávali body a aby získali nástroje moci.

Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 20:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Proč? Já normální média nesleduji a díky blogům tady zhruba vím, co se děje... navíc jako bonus dostanu tu a tam informace, které bych z novin nebo, nedejte bohové, z televize nenabyl ani náhodou.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 16.6.2009 20:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ze to rikas zrovna ty, kterej se na tom zvrhavani diskuzi podilis merou vrchovatou ... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 16.6.2009 20:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
~_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2009 00:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...hmmmm, potkali se dva "měřiči" (X_X)
Fluttershy, yay! avatar 17.6.2009 00:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Nekecej a měř!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2009 08:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
:-D
Darth Phantom avatar 17.6.2009 15:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
A ty rozměry jsou v mm? Jenom abych byl trochu v obraze.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
17.6.2009 15:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
ne, v palcích...
Darth Phantom avatar 17.6.2009 15:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
To mě taky napadlo, proto se ptám :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kotyz avatar 17.6.2009 16:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
V kolibacich. 1 kolibac = 13,78945671 milimetru. ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
17.6.2009 22:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
:-D tak to mám ňákejch 11.5 ~ 12 kolibáčů :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 01:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...to si děláš prdel, ne?! Mně vyšlo nějakejch 248,21022078 kolibáče! :-D
18.6.2009 02:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
to jsi to nějak špatně vyrátal... Jestliže 1 kolibáč = 13,78945671 milimetru, pak 1 kolibáč = 1,378945671 centimetru.
Mi neříkej, že ho máš třímetrovýho :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 09:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
:-D sem to násobil, místo dělil... :-D 13,0534511827klb :-D
18.6.2009 09:55 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Speciální jednotky, speciální algebra, co bude dál?
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 10:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...speciální ústav :-D
kotyz avatar 18.6.2009 11:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Pico, vydrazil sem na Aukru funkci Amigu 500 s prislusenstvim za 1200,- Sem na vrcholu blaha, snad mi neprijdou brikety nebo neco takovyho ... :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 11:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...to sis měl dvě kila přidat a koupit si A1200 ;-)
kotyz avatar 18.6.2009 12:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
No tu sem prave chtel, ale nikdo ji tam neprodava ...

Az ji tam nekdy uvidim, tak po ni skocim (bude-li to v mejch financnich silach).

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 12:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
já zas schánim výstavní klec pro kočky o rozměrech 101,52 x 50,76 x 50,76klb a taky jí teď nemůžu sehnat. :-(
kotyz avatar 18.6.2009 12:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Kdyz ma clovek prachy, tak to co hleda nenajde, kdyz je nema, prodava se to na kazdym druhym rohu :-/
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.6.2009 12:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Jedna pekna dvanactistovka se tam prodala za 3 500,- v dubnu 2009. To aby tam clovek koukal kazdej den, jestli tam neco neni ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 13:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...třeba jsi nehledal na tom správnym místě ;-)
kotyz avatar 18.6.2009 14:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Mas pravdu, tam sem nehledal.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 15:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...a co tvůj zápisek s prohlížečema? kdy bude hotovej? ;-)
kotyz avatar 18.6.2009 15:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Nekdy mezi dneskem a vecnosti ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.6.2009 16:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Nekdo ji tam prodava, ale je to Slovensko a nerek kolik za to chce. Zatim.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 18:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tak s tim frajerem už se hádám dva měsíce o desku A1200 s novou ROMkou od escomu a neni mi schopnej podat cenu...
kotyz avatar 18.6.2009 18:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Hmm, tak z toho asi nic nebude. Navic bankovni prevod na Slovensko a posilani baliku do Ceska -> to mi smrdi komplikacema a poplatkama az to neni hezky ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.6.2009 12:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
... ja mam ochranej dohled a co mas ty? ja mam ustavni leceni! To se mame dobre, pod vladou nasi strany ... rumova vila :-D ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.6.2009 11:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Taky si propad z matiky jako ja? ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 11:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...ne, ale vždycky to bylo o chlup (chyba, protože matika je základ prakticky všeho).

...hele, jak tak koukám do patiček, mám skoro stejnou dýlku v kolibáčích, jako ty v centimetrech :-D
kotyz avatar 18.6.2009 11:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
No ja taky dycky prolejzal se ctyrkama, az jednou mi to proste nedala.

Proto sem tu jednotku vymyslel, kdyz reknu ze to mam v kolibacich a prepocitam to na centaky vyjde hezkejch skoro 20 ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.6.2009 11:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...hmmmm, teď tak přemejšlim, že vlastně 1klb je 16cm, tím pádem ty máš 0,875klb a já 1,125klb. Kterej úchyl "to" má ještě v patičce?
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 15:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Bude aktualizace: Pustil jsem si po čase své oblíbené hentai a...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 16:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Kecas, vzal sis pravitko od vietnamcu, tam sou kratsi centimetry! :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 17:58 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Pravítko stále stejné... po mamince (ne-li dědečkovi) dřevěné, kvalitní.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tak chyba mereni, neni mozny ze bys za 14 dni o centak vyrost ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.6.2009 18:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ikdyz, ja uz bych se nedivil nicemu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
18.6.2009 18:07 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tohle poměřování ho přimělo odpovědět na nějaký mail typu p3n!s 3n|_/\r93m3nt a tohle je výsledek. ;-)
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 18:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ne-e. Prostě se jenom lépe prokrvil.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 23:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
s tim prokrvovanim a odkrvovani - prave sem dokoukal skvely becko Zubata vagina (Teeth). Fakt zabava - sex, drogy, nasili, krestanskej spolek proti predmanzelskymu sexu, jaderna elektrarna ktery se huli z chladicich vezi jak z krematoria, tri ukously pera a ctyry ukously prsty. Proste neco mezi komedii a hororem, ale ani jedno poradne. Presto je to zabava a neni to ani moc dlouhy, takze to odsypa ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.6.2009 18:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Hentai s chapadlama? ~_^
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 18:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Bez. Stepsister. Bacha, někdo by to mohl považovat za nechutné child BDSM porno.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 23:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Aby se za to jednou nezaviralo ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 23:18 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Tak snad ne zpětně. Jinak... zjevně to prošlo u Japonců i Američanů, takže u nás, na divokém Východě, bych se moc nebál.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 23:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
EU je vsemocna. Win 7 se budou na uzemi EU prodavat komplet bez internetovyho prohlizece, ale stejne jiste MS tu pokutu dostane. A naky smirovaci a omezovaci zakony spolu s prodluzovanim doby autorsky ochrany na dozivoti a 1000 let po smrti tzv. autoru + dalsi utahovani sroubu, vidny a slysny, tu budem do 10 let jiste mit. A za stazeni pisnicky te neodpoji, ale rovnou zavrou a za detsky pecko (byt kresleny) bude trest smrti (nove zavedenej). Za 10 let, pamatujte ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 23:27 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Se přestěhuju do toho Japonska! Tam si to jen tak nezakážou.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 23:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Takze incest, jo? Zabava pro celou rodinu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 23:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ne-e. Je to nevlastní (a to zcela) sestra.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 23:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Příloha:
To musis videt ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 18.6.2009 23:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Hmmm, to mi připomíná historku, kterou mi ukazoval kámoš --- borec si honil nad spící pětiletou sestřenicí, která se ale vzbudila a zavolala strýce. ^_^

Pokud to vztáhneme k tomu mnou zmiňovanému (fakt doporučuju), tak tam je to zajímavé tím, že týpek vydírá macechu kvůli obrazům svého otce (výborná psychologická linie příběhu), macecha mu dovolí dělat si s její dcerou, co chce (taky zajímavé)... a konec... ehm.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 18.6.2009 23:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Ten nazev mi neco rika, asi uz sem o tom neco slysel, ale zatim nevidel. Ted mam vysosanej na rapidu limit snad na celej mesic :-D ale az se zase nastrada, tak budu pokracovat a nejaky to hentai sem mel taky v planu, krome jinyho ... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 19.6.2009 00:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Přílohy:
Zda se, ze sme narazili na pekne nosny tema ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2009 09:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Vy dva jste ty nejhorší úchyláci!!! Ještě že jsem dost daleko od vašich slizkejch chapadel!!! :-D
kotyz avatar 19.6.2009 12:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
Neboj, my se za tebou prijedem podivat na nakou vystavu kocek ... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2009 14:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Každá(?) diskuze se zvrhne
...ty jsi ale "vychcaná" chobotnice ;-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.