Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 13:48

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Michal Fecko avatar 27.8.2009 18:20 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nikdy nič zadarmo nieje tak celkom zadarmo!
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 18:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
U "Cenzora" tu a tam něco v podstatě zadarmo je. Třeba to "připojení k Internetu" na půl roku zdarma a pak s možností kdykoliv od toho odstoupit, případně zpět přistoupit, celé je to přitom bez faktur, jenom se to strhává z kreditu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
27.8.2009 18:22 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jakou fakturu? Co chtějí platit? Mám takový pocit (IANAL). že při změně podmínek má zákazník právo na odstoupení od smlouvy bez jakýchkoliv dalších podmínek.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 18:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Oni tam kolem té cenzury taky ještě prý (asi Jenda to tady někde psal) změnili podmínky, co se týče oznamování změn podmínek, nebo tak něco.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
otasomil avatar 27.8.2009 18:35 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

No a co byste cekal ?

Semtam me taky oslovi nejaky dealer mobilniho operatora a tak mu povykladam jak jsou jejich sluzby drahe, ruzne z nepochopitelnych duvodu zpoplatnene, ze jejich pausal neni pausal ale pseudopausal tj predplacene levnejsi volani,  internet pomaly - bez verejne IP, ruzne zohaveny, telefon ma maly displej a ja na nej blbe vidim nacez telefon vubec nevlastnim a mam pokoj. Tohle vsechno pouze v pripade ze mam cas a naladu se s dealerem vubec bavit. V opacnem pripade "dekuji .... nechci"

Nechapu jak nekdo uzavre smlouvu primo na ulici na zaklade kecu (slibu) nakyho uplne ciziho cloveka. Naprosta vetsina takovych lidi pak lituje a ti co nelituji tak akorat ze sebe nechtej delat blbce ze nalitli.

Kolegovi v praci jednou volal dealer a on s nim smlouvu uzavrel primo po telefonu !!!

Ani sem se mu neodvazoval rict jestli vubec vi s kym telefonoval. Takto muze zavolat kdejaky moula komukoliv a dostat z nej veskere osobni udaje. Lidi jsou proste nepoucitelni. Jak mladi tak stari. Lidi by se posrali kdyby jejich odhozeny listek z bankomatu nekdo pred nima zvedl a videl zustatek. Ale rict kravatakovi bydliste, RC a podobne udaje to neni problem.

 

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 18:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
No a co byste cekal ?

Férové jednání. Jsem naivní. Ale Oskar/Vodafone se chová celkem slušně, nepočítal jsem, že to bude až takové.

Nechapu jak nekdo uzavre smlouvu primo na ulici na zaklade kecu (slibu) nakyho uplne ciziho cloveka. Naprosta vetsina takovych lidi pak lituje a ti co nelituji tak akorat ze sebe nechtej delat blbce ze nalitli.

Třeba já už jsem to delší dobu zvažoval, tak jsem si říkal, že takhle bych to mohl mít i s nějakými výhodami... Nehledě k tomu, že třeba prarodiče mají pevnou linku plus přípojení k Internetu od "Kyslíku" a jsou spokojeni, takže jsem to (zase naivita) bral trošku jako precedens.

Kolegovi v praci jednou volal dealer a on s nim smlouvu uzavrel primo po telefonu !!!

No to je hovadina... Jde to vůbec bez podpisu?

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
otasomil avatar 27.8.2009 19:19 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

>>>Jsem naivní.

Rekl bych ze ano.

 

>>>No to je hovadina... Jde to vůbec bez podpisu?

JJ smlouvu podepsal jakmile mu prepravce predaval SIM

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
27.8.2009 21:26 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Férové jednání. Jsem naivní.
Od Kyslíků? To nejsi naivní, to jsi vůl.
Quando omni flunkus moritati
MaFy avatar 28.8.2009 07:27 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
No mě volal človíček od mého operátora, že tam jsem dlouho, mám nárok na lepší smlouvu, super ceny, akce zdarma, blabla, tak jsem to s ním po telefonu uzavřel a vše je v pořádku..
Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
Dent avatar 27.8.2009 18:35 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tohle jejich rušení služeb po telefonu se mi vůbec nelíbí - člověk pak nemá v ruce žádný papírový důkaz, že k tomu došlo. A dle zkušeností známých má O2 nepřijemný zvyk posílat dál faktury za služby, které byly zrušeny po telefonu.
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 18:43 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Právě ten nulakorunový paušál se mi moc nezdál, ale jinak tam chtějí tu poštu, případně, což jsem si zvolil já, jsem objevil tu možnost konvertovat k normální kartě, přičemž se musí fyzicky vyměnit SIM karta.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
27.8.2009 18:56 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

To je teda sviňárna! Jakou fakturu?

Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 20:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
No... k tarifu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Limoto avatar 27.8.2009 19:10 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tvoje blbost. Na takový nabídky měls říct jenom "Jděte do prdele!"

Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 20:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Jak píšu, bylo to před jejich ohlášením cenzury a právě kvůli cenzuře jsem zvažoval odchod od Vodafone. Teď už bych to neudělal.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
27.8.2009 21:29 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
I kdyby cenzura nebyla - přistoupit na něco při průchodu nádražím je ptákovina samo o sobě. Měl jsi tam čas na to, aby ses seznámil s obchodními podmínkami Kyslíků? Aby sis pořádně pročetl smlouvu? To, co ti nabulíkuje nějaký agent s teplou vodou, není nijak směrodatné (a navíc se to dost často liší od toho, na co se skutečně upíšeš.)
Quando omni flunkus moritati
27.8.2009 21:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Na druhou stranu smlouvy uzavřené v prostorech, které nejsou určené k podnikání se dají jednoduše vypovědět bez udání důvodu, ne? :-)
27.8.2009 23:38 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Tím, jak je to jednoduché, se zabývá většina toho blogu ;-)
Quando omni flunkus moritati
Petr Tomášek avatar 28.8.2009 12:41 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Ale přece není smerodatne, co tvrdi telekomunista, ale co rika zakon!

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
28.8.2009 13:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
No jestli považuješ soudní spor, který bude trvat tak pět let, za "jednoduché", tak to potom jo!
Quando omni flunkus moritati
27.8.2009 19:23 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Před časem jsem naletěl španělákům podobným způsobem. Taky jsem se nakonec divil, kolik stojí to jejich zadarmo... Od té doby mají u mě utrum.
oVirt | SPICE
27.8.2009 19:25 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já mám Vodafone. Jsem spokojený. Mám internet s Vodafone skoro rok. Bydlím mimo Praha a jede přes EDGE ale sláva to není ale hlavně něco surfovat se dá. Kromě cenzurování se musím aktivovat ručně .  Pokud neaktivuju a tak můžu klidně na porno čumět. Vodafone je snad jediny operator ktere nedelaji problem. Problem jsou neverim u Vodafonu tiskove zpravy krome 3G. Jinak jsem spokoený zákazínk než sračkO2.

Jendа avatar 27.8.2009 19:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Ne, to, co se aktivuje ručně, je rozšířená filtrace. Základní cenzura je natvrdo zapnutá a vypnout nejde.
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 20:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Přesně tak. Ale pořád je to tak nějak to nejlepší z české nabídky mobilních operátorů.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
27.8.2009 20:35 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

@Jenda H. Aha, to jsem ještě nevěděl.  Neznáš nějakou doménu která na Vodafone nejde připojit přes cenzuře? Zatím některé porna youporn, pornhub atd... Nadále je ok.

Zatím takového cenzuru u Vodafone jakoby nebyl. O2 to má docela horší než Vodafone. Vodafone zas snaží kvůli zákazníky aby byly jsme spokojení atd... Jde o to. Pokud lidem vadí tak zapne filtrační tak přísnější pro dětech.

Luk avatar 27.8.2009 19:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Momentálně řeším také problémy s kyslíkem a nejradši bych si ruce urazil, že jsem se nechal zlákat na "výhodnou nabídku" (nyní mi účtují něco úplně jiného, než jak byla nabídka). Obchodnice (kterou teď marně naháním, i když se mi dnes dokonce pokoušela volat, ale v nevhodný moment) mi sice slibovala, že to dá do pořádku, ale už je to víc než 14 dní a je ticho po pěšině. Pokud to urychleně do pořádku nedá (podle infolinky to prý ani nejde, není tedy jasné, čemu mám věřit) a nepovede se to ani přes standardní reklamaci, půjdu na policii podat trestní oznámení pro podvod - protože čeho je moc, toho je příliš. Současně bych samozřejmě podal i stížnost k ČTÚ a ukončil v nejkratší možné lhůtě využívání všech služeb O2.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Isah avatar 28.8.2009 07:25 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Já tedy taky řeším problém, ale s T mobilem. Jako uživatel jsem v poho, nemám problém, účty platím. Ale vadilo mi, jak mne pořád někdo od T mobilu a jejich firem nahání po telefonu a chce mi vnucovat nějaké služby. Tak jsem si v profilu u operátora a na netu zadala že si nepřeji JAKOUKOLIV formu marketingu. Ani telefonní ani písemný, chci dostat jen účet a mít klid.

I po tomhle zápisu se mi už 2x stalo, že mne někdo od T mobilu otravoval. Tak jsem to nahlásila operátorovi s tím, že ještě jednou a ruším smlouvu a podám stížnost k ČTÚ případně na PČR za obtěžování. Asi 2x jsem toho chudáka operátora zjebala k smrti, protože tohle nesnáším. Něco máme ujednáno a oni to porušují. Podle čísla to je vždy společnost, která pracuje pro T mobile.

Nevím, jak se tohle dá řešit, mají to tam napsané a přesto mne někdo prudí. Mylíte, že by s tím něco ČTÚ zmohl?

Jinak nic nikomu na ulici ani přes telefon neslibuji, nepodepisuji. Kamarádka na to tvrdě doplatila. Nezavolala si ani jednou, SIMku jí ukradli a přesto musela zaplatit 13 000,- za odstoupení od smlouvy. Ve smlouvě měla jiné jméno a nebyla vyplněna částka měs. paušálu. Nedomluvila se s nimi ač měla snahu :-(

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Luk avatar 28.8.2009 14:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Nevím, jak se tohle dá řešit, mají to tam napsané a přesto mne někdo prudí. Mylíte, že by s tím něco ČTÚ zmohl?
Spíš ÚOOÚ. Protože podle § 11, odst. 1, písm. a) se dopouštějí správního deliktu, za který lze uložit pokutu až 10 mil. Kč. Dozorovým orgánem je právě ÚOOÚ. Je to stejné jako u normálního spamu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Isah avatar 28.8.2009 14:34 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Děkuju. Dnes jsem volala kámošce na ČTÚ a ti mi nepomohou. Prý mám max. podat to tr. oznámení. To to zkusím spíše přes ten ÚOOÚ, protože mě pruděj do běla.

Legrační je, jak mají na svém webu cosi o férových obchodech a jak ctí důvěrnost uživatelských dat :-)

Moc děkuju, Luku, já to jdu zkusit.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
27.8.2009 20:56 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
taky me takhle oslovil jeden dealer":
Jakeho mate operatora?

Do toho vam je prt.
27.8.2009 21:13 Raduz | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
"Dobrý den, můžu na vás mít otázku?"

"Jistě"

"Používáte mobilní telefon?"

"Ano, používám. Nashledanou."

Řekl otázku, ne otázky :-)
27.8.2009 21:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Mě nějaká dealerka - na hlavním nádraží v Praze už takhle loví pěkně dlouho celá skupina. Co jsem si všiml, tak většinou rozhovor zahajují poměrně neformálně, na mě zkusila

"Jé, vy jste ale krásně zmokl"

"Hm"
Quando omni flunkus moritati
27.8.2009 22:05 lacik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Mně takhle oslovila cca 18 let dealerka na Budějovické: "Pane, vy máte takové hezké modré oči. Že vy jste u ou túúú?".

Zalichotilo by mě to, ale oči mám šedé. Takže nic.
27.8.2009 22:30 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Ty modrý oči na mě zkoušel někdo už taky :) Oči, kalhoty a modrý proužky na batohu :-) Ale bylo to v Brně.

Jinak můj rozhovor s nima obvykle probíhá takhle:

D: "Dobrý den, máte chviličku?"

J: "Moc ne, co pro mě máte?" (je mi to sice jasný, ale proč si je nevychutnat)

D: "Já vás nezdržím. Chci se zeptat - pužíváte mobilní telefon?"

J: "Používám, dokonce dva"

D (potěšeně): "No vidíte, to asi hodně telefonujete. A jakého máte operátora?"

J: "Oba dva telefony mám od Oskara" (záměrně neříkám Vodafone)

D: "A můžu se zeptat, kolik tak měsíčně provoláte?"

J: "Zeptat se můžete, ale já nemám tušení"

D (nechápavý pohled)

J: "Mně to platí firma, já o tom nemám přehled"

D: "Eh, a-ha, tak ... děkuju za váš čas..."

D = dealer, J = já
~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
Limoto avatar 27.8.2009 22:32 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

:-D

27.8.2009 22:58 Někdo jiný | skóre: 18 | blog: Někde jinde
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
V Brně na nádraží se mi posledně stalo tohle: [...] "A kolik měsíčně provoláte?" "Většinou se vejdu do dvou set." "Tak to potom nemá cenu, nashledanou."
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 23:01 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Škoda, že se mě nezeptali. X_X Já tohle totiž provolám za půl roku.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
27.8.2009 23:40 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Hm, tak se šesti stovkama za rok bych asi taky nebyl ta správná oběť... (což mi připomíná, že mi asi brzy vypnou kartu)
Quando omni flunkus moritati
Jendа avatar 28.8.2009 00:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Týmobajl má minimální dobití 250Kč ročně. Kdybych si loni nekupoval SMS jízdenky a o prázdninách si neaktivoval na tři týdny GPRS, tak bych to neutratil. Nějak nemám potřebu volat.
29.8.2009 13:43 Peter H. | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Ja si ich v Ostrave vychutnávam podobne, ale na konci im poviem, že som Slovák a teda v ČR paušál mať nemôžem. Keď ich baví zabíjať čas, nech zabíjajú.

Keď nemám chuť, pošlem ich do pr.. (preč) hneď.

Have you tried turning it off and on again?
Jendа avatar 29.8.2009 13:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Hmm, možná bych mohl vydat blogpost s rozhovory s těmito nabízeči. Taky jsem se snažil, ale ti po telefonu nemají moc velký smysl pro humr...
5.9.2009 15:22 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Proč byste v ČR nemohl mít paušál?
5.9.2009 17:02 Peter H. | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

http://www.vodafone.cz/pdf/cenik.pdf

Strana 25, dole, ostatní operátori majú niečo podobné

Have you tried turning it off and on again?
Luk avatar 5.9.2009 17:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
A co tam je? Já tam tedy nic nevidím, jen to, že pro zahraniční zákazníky je volací jistina 5000 Kč a vrací se až na konci smluvního vztahu. Ale žádná skutečná překážka tam není (i když pětitisícovou jistinu lze také považovat za značnou komplikaci).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
7.9.2009 16:14 Peter H. | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Tak som to zle vyjadril. Ale aj tak to spoľahlivo odplaší dotieravých agentov od operátorov.

Have you tried turning it off and on again?
Luboš Doležel (Doli) avatar 28.8.2009 17:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Mně řekli: koukám, že máte rád modrou, a co takhle růžová? (T-Mobilista)
AsciiWolf avatar 30.8.2009 10:32 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Rofl, to jako fakt? Bych je asi poslal tam, kde slunce nesviti... :-D

27.8.2009 22:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Naivko :-D
SPD vůbec není proruská
27.8.2009 23:05 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Segra se nechala podobne oblbnout a 14 dni jsem telefonoval po vsech certech abych ji z toho dostal... Problem nad problem ale povedlo se...
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
Fluttershy, yay! avatar 27.8.2009 23:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Cenná zkušenost za účelem poučení se z chyb. ~_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
28.8.2009 01:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mimochodem, víte, že u nás v ČR jsou nejdražší telekomunikační služby (hlavně co se mobilů týče) široko daleko? Pěkně tu z nás drbou kůži, operátoři jedni :-D
SPD vůbec není proruská
Rezza avatar 28.8.2009 07:17 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

No proste Telefonica. V zemi sveho puvodu ryzuji jeste vic. A nejen oni.

31.8.2009 08:36 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

O kolik je vyhodnejsi T-Mobil nebo Vodafone? O minimum - kdyz uz. Tak proc jen jeden?

Sorry, me uz tohle fakt vytaci - vzdycky se nejde nejaka obet, ktera za vsechno muze, a na tu se hazi vsechno :-( I veci. ve kterych je nevinne nebo ve kterych "jen" nezlepsila stav ...

2.9.2009 14:07 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Mě zase štvou lidi, kteří použijí slovo výhodnější, a nenapíšou co tím myslí. Význam slova výhodnější závisí na matematické funkci, kterou tu výhodnost posuzujete.

Pro mě je Vodafone o řád výhodnější, než O2, protože je jednak pro mě levnější, jednak dělá podrazy asi tak 10× méně, než O2 (nepíšu, že je nedělá). Podle mé matematické funkce, kterým si definuji výhodnost, je O2 výrazně nevýhodnější, a není to nevinný obětní beránek.

28.8.2009 10:26 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Zase tak siroko daleko nie, lebo hned vedla je SR...
28.8.2009 10:22 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jojo, TO2 je banda zmr*ů.

Teď se chystám rušit smlouvu s nimi na mobilní telefon. Jejich služby od začátku nefungují, za první dva týdny jsem strávil více než pět hodin telefonováním na jejich zákaznickou linku.

Na prodejnách pracují nekompetentní hovada, která nemají ani základní znalosti produktů, které nabízejí. Stačí si přečíst web kyslíků a člověk ví o jejich službách více než tito "prodavači". Navíc se k zákazníkovi nechovají příliš příjemně, spíš jako by je obtěžoval (prodejny v OC Chodov a v budově hypernovy v Průhonicích/Čestlicích). Specielně v Čestlicích jakýsi Matúš (příjmení už si nepamatuji) nebyl schopný sepsat novou smlouvu a naklikat to do PC pod dvacet minut. Na blití.

Týden po sepsání smlouvy jsem odjížděl do zahraničí. Roaming jsem si objednal současně s uzavřením smlouvy. Mám na to dokonce i nějaký papír typu "objednávka nové služby" nebo něco podobného. Přímo na prodejně jsem musel složit zálohu 5.000,- Kč. Rozumějte, člověk musí buď být tři měsíce spolehlivě platícím zákazníkem nebo dát zálohu. Samozřejmě jsem odjel do zahraničí. Hned "za čárou" telefon zemřel. Říkal jsem si, že možná mám jen špatně nastavený telefon. V cíli jsem zkontroloval telefon, byl nastavený dobře. Nezbylo nic, než zavolat na PLACENOU linku "nul" aby mi mojí objednanou a zaplacenou službu aktivovali.
O2:"Ano pane, roaming opravdu máte objednaný. 
Pravděpodobně nastala chyba v našem systému. 
Dorazila vám aktivační SMS?"
Já:"Ne nedorazila."
O2:"No tak vidíte, tak je přeci jasné, 
že ta služba nemohla být aktivní."
Já:"Váš prodejce mi aktivoval "roumink" 
na prodejně při sepisování smlouvy, 
mám k tomu doklad o zřízení této služby."
O2:"Prodejce nemohl aktivovat roaming 
na prodejně ani vám o tom nemohl vystavit 
doklad, to není možné."
Já:"A můžete mi tedy VY tu službu aktivovat?"
O2:"Ano aktivuji vám ji teď hned, 
ale bude to trvat až 24 hodin než se 
záznam rozšíří ke všem operátorům."
Já:"Vy si ze mě děláte srandu, jsem 
v zahraničí a potřebuji využívat služby, 
které jsem si u vás zaplatil!"
O2:"Lituji, ale více toho pro vás 
v této záležitosti teď udělat nemohu. 
Máte ještě nějaké další přání?"
Klasická situace, nikdo neví co dělá, nikdo neví proč to nefunguje, nikdo neví co s tím může udělat, zato všichni dobře vědí co ostatní dělat nemůžou a nesmí.

Důvodů proč mě O2 sere je docela dost. Víc než kolik jsem tu napsal. Teď ještě k tomu ta slavná cenzura.

Jsem debil, vzal jsem si smlouvu se závazkem na dva roky. Teď mě pravděpodobně nechají zaplatit paušály za zbylé měsíce služby, pokud budu chtít smlouvu rozvázat. Alespoň tak to v ní stojí. I přesto, že prodejce mi tvrdil, že se platí jen polovina za paušálu při předčasném ukončení smlouvy.

No, uvidíme, každopádně mi držte palce ať nikoho v nulách nezabiju. Nemám k tomu daleko, když vidím ty arogantní ksichty prodejců na pobočkách.
Free your mind and the ass will follow...
kotyz avatar 28.8.2009 10:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
lol, to je jak rozhovor s lodnim pocitacem a mluvici bombou v dark staru:

A to je vse co pro vas mohu v tuto chvili udelat. Dal je to na vas chlapci.

A jeste: Mate nespravna data, takze vas nebudu vubec poslouchat ... :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
28.8.2009 10:59 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Jojo, je to fakt jak s robotem. A tohle byl přepis jen jednoho rozhovoru, kdybych sem měl napsat všechno co jsem si na jejich lince a prodejnách vyslechl, tak by se to nedalo publikovat před dvadvacátou hodinou.
Free your mind and the ass will follow...
kotyz avatar 28.8.2009 11:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Jo na prodejne je to samej debil a kreten, pul hodiny me tam presvedcovali ze to GPRS za 3 halire za kB neexistuje protoze to neni v katalogu (ale na strankach to maji) a kdyz to po pul hodine nasel tak z nej vypadlo ze prej to je jenom pro firmy a kdyz nemam ICO tak sem v pICO (ale to tam nikde napsano nebylo, ze to neni sluzba pro normalni lidi). Asi nechteli abych to mel levny. Nabizeli mi nakej vyhodnej neomezenej mobilni internet za ctyri kila mesicne. Nasrat, to radsi to GPRS za 30 haliru za kB, stejne muj mobil nic rychlejsiho neumi a na bombus, jimm a operu mini to staci. No a pak pro jistotu (asi pred mesicem) zavedli naky novy pocitani, uplne uzasny, 20 korun za 10 minut na netu. Proste uz se posrali uplne, co bylo pouzitelny to zlikvidovali a co bylo drahy to zdrazili este vic. Kdybych ten mobil nepotreboval na potvrzovaci sms z ebankingu tak to zrusim, zahodim, zlikviduju. Nikomu nevolam ani nepisu a kdyz me nekdo vola nebo pise tak to ignoruju, stejne to bejva vetsinou jenom OS a pruzkum trhu. Hlavne ze sem se nechal prekecat na vyhodnej pausal kde mam asi 80 volnejch sms, este nikdy sem je nespotreboval, spotrebuju za mesic tak 20 (a nevolam vubec, ani nevim za kolik tam je volani) ale zaplatim dve kila, ikdyz ty sms mam zadarmo. A to se vyplati!
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jendа avatar 28.8.2009 14:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Asi nechteli abych to mel levny. Nabizeli mi nakej vyhodnej neomezenej mobilni internet za ctyri kila mesicne. Nasrat, to radsi to GPRS za 30 haliru za kB, stejne muj mobil nic rychlejsiho neumi a na bombus, jimm a operu mini to staci.
Pokud dobře počítám, tak po přenesení 1,3MB po tom GPRS ty 400 stejně zaplatíš. To přenášíš tak málo? Já tedy přes rok nic, ale o prázdniních si vždycky aktivuju tarif Twist Surf+ (39 týdně) a když to používám někde jako hlavní připojení (rozuměj ABC, root, lupa, plaintext maily, nic jiného po GPRS dělat nejde, SSH má třeba 10s lagy), tak za týden udělám přes 25MB.
No a pak pro jistotu (asi pred mesicem) zavedli naky novy pocitani, uplne uzasny, 20 korun za 10 minut na netu.
Ano, to je debilní. Začal jsem z mobilu místo SMS posílat maily (Twist bez extra tarifu 7 halířů/kB) a tohle bych nevydržel. Mám předplacenou SIMku, takže ji můžu kdykoliv zahodit a koupit si novou, jenže se bojím, že nebude ke komu přejít :-(. O2 a Vodafone cenzurují a U:fon IMHO vysílá jen v NMT pásmu :-(.
Fluttershy, yay! avatar 28.8.2009 14:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
...jenže se bojím, že nebude ke komu přejít :-(.

Zatím je Vodafone to nejlepší... Kyslíci blé. T-Mobile cenzuru slíbil, navíc blokuje porty. Vodafone sice cenzuruje, ale žádná smlouva, žádná omezení, jen ta blbá cenzura (pro případ nouze to stačí).

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
28.8.2009 16:43 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
S tímhle absolutně souhlasím. Na telefonování jsem nejvíc spokojený se službami Vodafone. Co se týče internetu přes mobil, používám Operu mini v mobilu abych se přes Vodafone GPRS (nebo co to je) připojil do banky, na to mi Vodafone plně stačí a cenzura mě tam trápit nemusí (i když s ní nesouhlasím). Měsíčně platím za mobil tak 150 - 300 Kč, většinou spíš blíže té spodní hranici.

Navíc Vodafone občas dělá pěkné "akce" a zpravidla platí i pro stávající zákazníky (naposledy třeba letos na jaře internet v mobilu neomezeně a zadramo na půl roku - pohoda).
Free your mind and the ass will follow...
Fluttershy, yay! avatar 28.8.2009 16:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Asi tak, netřeba měnit -- já od nich mám kartu už skoro deset let, takže třeba loni mi pěkně přidali na kreditu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Jendа avatar 28.8.2009 17:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Ty se přes Operu Mini připojuješ na internetbanking?!
drc avatar 29.8.2009 07:48 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

<rýp> Když spolu nemate žádnou smlouvu tak proč jim platíš? </rýp>

Luk avatar 29.8.2009 12:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Samozřejmě, že smlouvu má. Jen nemá písemnou podobu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Jendа avatar 29.8.2009 13:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Rozlepením pečeti souhlasíte s podmínkami uvedenými uvnitř :-).
28.8.2009 13:40 vice | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jo, O2, to je lahůdka nejen v telefonech.

Na firmě máme od nich pevnou (ne ADSL, pevnou), která je zakončena JEJICH routerem a my máme sadu IP a.b.c.x až a.b.c.y. Jednou si začali lidi stěžovat, že od nás neodchází pošta, ale jenom někam. Tak jsem zjistil, že mailserver, který má veřejné DNS jméno mail.xxxx.cz na IP a.b.c.x je najednou v odchozím směru posazený na a.b.c.y a kdo měl u sebe u antispamu kontrolu DNS jména, tak naše maily prostě zahazoval. Po půl dni (ano skutečně půl dni) telefonování uznali, že se na ten router podívají. To po mě pořád chtěli nějaká ověření mého oprávnění a podobně, až je můj šéf (jednatel společnosti) zjebal, že na samovolnou změnu konfigurace routeru žádné ověření nepotřebovali, tak to opravili. A alespoň slůvko omluvy? Kdepak, jen suchý email "Závada byla odstraněna"!

 

Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
28.8.2009 14:38 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já jsem zrušil asi před rokem pevnou linku, stejně tak u babičky. Důvod nebyl jen finanční, ale také už jsem nechtěl být pořád ve střehu na zjišťování dalších a dalších fíglů od O2, které si vymyslí na další tahání peněz. Více, než finanční úspora to pro mě bylo zbavení se nepřítele, a klidnější život.

Cokoli od O2 striktně odmítám. I kdybych si jinde měl připlatit 30% ceny a u O2 to měli nejlevnější, udělám to.

Nemám nic proti O2, ale pokud se můžu zbavit někoho, kdo se mě snaží pořád podvést a lhát mi, a neustále využít cokoli, aby mě dostal, udělám to. Byl jsem mu důstojným protivníkem, ale klid má svou cenu.

Stejně tak jsem se zbavil před několika lety prostějovské (a vyškovské) firmy Infos (www.infos.cz), jedna z nejhorších firem, se kterými jsem měl kdy co do činění. Neustálé problémy, všichni zaměstnanci to měli na háku. Nikdo tam nic pořádně neumí. Nikdo k ničemu nemá pravomoce.

http://ponkrac.net
28.8.2009 18:57 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
+1

Kyslíky nemusím už od té doby, co jsem si v začátcích té technologie od nich pořídil CDMA. Vydržel jsem to půl roku.

S Infosem jsem se taky jednou srazil - dával jsem známým dohromady domácí síť připojenou přes jejich bezdrát. Volal jsem jim, jestli by náhodou nebyli schopni mi přidělit víc IP adres, abych nemusel vyrábět další NAT (ten jejich stačí). Čekal jsem, že mi chlapík na druhé straně řekne buď "ok, není problém" nebo "bohužel to nejde, struktura naší sítě to neumožňuje". Fakt jsem ale nebyl připravený, že se mě jejich technik zeptá, jak se to dělá.
~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
29.8.2009 12:11 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Ještě ale musím pro vyváženost dodat, že oni v Infosu to nemyslí zle, a nesnaží se Vás dostat. Prostě jsou jen opravdu hodně laxní.

Limoto avatar 28.8.2009 19:45 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Mohl bys ten Infos trochu rozvíst? Celkem by mě to zajímalo...

29.8.2009 12:06 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Infos je firma, která funguje na principu, že nikdo nic neumí a všechno si udělá zákazník.

1) Instalace: přišel brigádník, který nebyl schopen ani nakrimpovat kabel. Nevěděl, zda ho má překřížit, nebo ne. Koncovku kabelu udělal tak, že po nasunutí volně vypadávala ze síťové karty s tím, že je to dobrý. Moje rázné „není to dobrý“ následovalo. Nastavit počítač neuměl, i když to mi nevadilo, ale ani netušil, co mají za parametry.

2) Věčně jim síť nešla, ztrátovost paketů 90% a více byla ke konci celkem normální.

3) Všichni ve firmě se chovali k vám jako k hadru. Když jste se domluvil s kompetentním pracovníkem v Infosu na něčem, záhy jste zjistili, že dohoda neplatí, protože oni si ve firmě vzájemně nic neříkají a je na zákazníkovi, aby celou firmu seznámil jednu osobu po druhé s tím, co se dohodl. Všechno měli na háku, a zákazník je musel neustále uhánět, kdykoli bylo něco potřeba a jim to bylo naprosto jedno. Opravdu na všechno kašlali. Jen perlička: Když jsem u nich končil, tak jsem přišel na účtárnu k pokladně s tím, že zaplatím zbytek, co dlužím a nazdar. Účetní začala s tím, že si není jistá mým tarifem, a peníze ode mě nevzala. Prostě neznala situaci ve firmě a tak to odnesl zákazník. Následně mi přišla upomínka na dlužnou částku. Odpověď ode mě byla velmi šťavnatá.

4) Shodou okolností jsem byl nucen udržovat web jednomu klientovi, který ho měl hostovaný na Infosu. Web byl věčně crackován, měněn crackery a kradena cenná data z databáze. Jede jim to na Windows a neumějí zabezpečit ani to nejzákladnější, prostě tomu nerozumí. Trvalo půl roku, než jsem přesvědčil klienta, aby odešel jinam.

5) Klient si také poptával grafický návrh a chtěl Infos (taky naposled v životě, pak už Infos nechtěl). Grafik z Infosu to měl tak na háku, že pracoval jenom, když jsme nad ním stáli já a klient. Bez ohledu na to, že jsme ho platili. Ve skutečnosti to bylo neefektivní až hrůza, zaměstnali se tři lidi, aby jeden placený grafik v Infosu nám vykonal, co jsme si zaplatili.

6) Ohledně internetu umějí kulové. Naprosto kulové. Jejich znalosti jsou minimální. Síť jim často nešla. Všechno maji na háku a vy je musíte seřvat, a pak možná se něco bude dít, a možná taky ne. Infos nefunguje jako jedna firma, s kýmkoli (byť i kompetentním) se dohodnete, nefunguje to, pokud to externě nesdělíte všem osobám, které to mají v infosu zařídit. Neustále se staráte za Infos. Pokud se dohodnete s ředitelem, neplatí to, protože to musí osobně pak sdělit všem dalším lidem, kterých se to v Infosu týká a ještě je hodinu přesvědčovat o tom, že to je vůle ředitele. Pokud se dohodnete s technikem, neví o tom zbytek firmy. Pokud cokoli kterýkoli člověk z firmy udělá, zbytku firmy to zůstává utajeno a vůbec o tom neví.

7) Prostě vše, co by měla řešit firma budete řešit Vy.

K dobru je jim nutno přičíst, že jsem zadarmo dostal veřejnou IP. Ovšem za situace, kdy jsem často enbyl schopen přes jejich síť odeslat ani mail.

Luk avatar 29.8.2009 13:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
Infos je firma, která funguje na principu, že nikdo nic neumí a všechno si udělá zákazník.
Tzv. "systém zedník Lorenc" (viz Na samotě u lesa) ;-)

Pár takových firem také znám. Nechají si zaplatit za to, že si to člověk udělá sám.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Limoto avatar 29.8.2009 13:20 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Dík za informace

Jendа avatar 29.8.2009 13:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji
1, 3 a 7 docela vystihuje moje zkušenosti s UPC. Když jsem překrimploval jejich kabel (50Ohm koax), frekvence výpadků se snížila na polovinu :-).
29.8.2009 23:13 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

Přiznejme si, že velká část providerů se alespoň částečně podobně chová. Je to do jisté míry takový trend.

Přesouvání problémů na zákazníka je vůbec dlouhodobý trend ve většině firem. Viz třeba programátorské firmy za nic neručí, a svoje zisky si ochraňují ochranami v sadistickém režimu vyžadující užívání antidepresiv při používání legálně zakoupeného programu.

Nicméně Infos to opravdu přeháněl. Oni se nesnažili člověka podvést, nebo mu ublížit na rozdíl od třeba O2, oni jen nic nedělali.

drc avatar 29.8.2009 07:55 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem se upsal Ďáblu a jak s ním bojuji

 

Cokoli od O2 striktně odmítám. I kdybych si jinde měl připlatit 30% ceny a u O2 to měli nejlevnější, udělám to.

Nemám nic proti O2, ale pokud se můžu zbavit někoho, kdo se mě snaží pořád podvést a lhát mi, a neustále využít cokoli, aby mě dostal, udělám to. Byl jsem mu důstojným protivníkem, ale klid má svou cenu.

Popravdě řečeno jediná situace kdy se mě někdo snažil natáhnout nebyla v režii O2, ale nějakého jejich externího dealera -- jmeno mi bud nerekli nebo jsem ho zapomel (bohuzel). Tvrdil mi, že mi končí smlouva a že si okamžitě musim uzavřít novou -- přitom mam smlouvu na dobu neurčitou!

 

Jinak ja s nema mam v podstate dobre zkusenosti -- fakt je, že "vyhodne" cenove nabidky a spol. ani nectu... Take jsou pro me dulezitejsi jine veci nez MMS a 5 Kc uspory.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.