Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:36

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
7.8.2011 20:25 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vzhledem k tomu, že v počítači není grafická karta, raději jsem zvolil GNOME 2,
A to GNOME2 zobrazuješ jak? Vzdáleně přes X forwarding?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
David Watzke avatar 7.8.2011 20:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Pouze rozlišuju pojmy grafická karta a grafický čip, měl bys to taky zkusit, trolle :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
7.8.2011 20:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Ale špatně.
Grafická karta může být i integrována na základní desce.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Fluttershy, yay! avatar 7.8.2011 21:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Pak už to moc není karta, zvlášť u těch APU. ~,^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
7.8.2011 22:06 dizz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
No ja ma ma jedne desce integrovanou grafickou kartu = je tam GPU + video pamet
Fluttershy, yay! avatar 7.8.2011 22:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Já jenom že ono už to moc jako karta nevypadá.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
xkucf03 avatar 9.8.2011 09:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Není, ale běžně se to tak používá: grafická/zvuková/síťová karta – všechny můžou být integrované na desce. O externí zvukovce asi taky řekneš, že je to „karta“ – i když je to ve skutečnosti krabička připojená USB kabelem, ne?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2011 09:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Když ji vykucháš, najdeš tam něco jako kartu, kterou jen připojuješ jinak než zasunutím do slotu, ale asi vidíme rozdíl někde jinde.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Jendа avatar 8.8.2011 11:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Syntéza hlasu, Braillský řádek a další zpřístupnění je asi pořád ještě v GNOME2 lepší než v G3. Akorát nechápu, proč někdo, kdo má funkční zrak, používá takovéhle věci. ;-)
houska avatar 7.8.2011 20:41 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
superhosting? ona te ta sranda prejde :oD

az te cendra zacne srat tak obcas mrkni sem

Jendа avatar 8.8.2011 11:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
superhosting? ona te ta sranda prejde :oD
No nejdřív jsem si říkal, kdo to sakra je ten největší poskytovatel obsahu (tipoval jsem Seznam nebo MAFRA, nějak mi nedošlo, že se tím může myslet i housing), ale nejsou tohle ti, jak dělali ty veselosti okolo peeringu? :)
9.8.2011 09:44 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
No, jestli je to ono, tak krom veselostí bych hlavně váhal s tim slovem největší :)
7.8.2011 21:00 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a co damy? Uz nejaka pozdni tricitka projevila zajem o kolouska?
David Watzke avatar 7.8.2011 21:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
O pozdní třicítky nemám zájem, ale už přes dva roky chodím s jednou (věkově vhodnou) bezva holkou, pokud to musíš vědět :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
gtz avatar 7.8.2011 21:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Na starém kole nelépe naučí jezdit :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.8.2011 22:06 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Pokud se při jízdě nerozsype.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
7.8.2011 22:12 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Na starej p.či, najlepšie sa cvičí? :-D
gtz avatar 7.8.2011 22:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Ano, tak je to správné :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
9.8.2011 09:43 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Já zase slyšel, že ze starého kola nespadneš :))
10.8.2011 02:04 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce

Pochopil jste někdo smysl tohoto komentáře?

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
10.8.2011 07:20 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
A od dada někdy nějaký smysl komentáře mají? Jen mě celkem udivuje, že z toho (ať je to cokoliv) ještě neobvinil Klause.
Fluttershy, yay! avatar 7.8.2011 21:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co je to, prosím pěkně, přesně za židli? Jak ti vyhovuje? Já jsem byl lakotný a pořídil si v bazaru celkem luxusní židli, které ale vrže opěradlo, takže se sháním po něčem, co nevrže.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
David Watzke avatar 7.8.2011 21:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Jmenuje se to Kancelářská židle Timo, měli ji v akci za poloviční cenu v JYSKu. Teď už je zase drahá, takže hledej asi radši něco jinýho.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Fluttershy, yay! avatar 7.8.2011 21:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Každopádně díky moc, já už jsem, blbec, totiž tak deformovaný, že mě vůbec nenapadlo podívat se do normálního obchodu s nábytkem.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.8.2011 09:11 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
jysk rozhodne neni normalni... ale studentikum a duchodcum staci...jako vole spekacky za 40/kg...
7.8.2011 21:48 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Gratulujem a ako pracujuci student ti prajem, aby si to potom popri skole bez problemov stihal.

Do buducnosti by som ti mozno odporucil si nedavat zbytocne velku (full time) zataz na prazdniny, kedze to je jedno z mala obdobi, kedy si clovek moze aspon nejak oddychnut a uzit mladost - prachy navyse su sice fajn, ale neoplati sa kvoli nim zbytocne zdierat (polovicny uvazok v lete je pri aktivnejsom zivote (sportove a spolocenske (festivaly/koncerty/chaty a pod.) aktivity) tak akurat a bez problemov cloveka uzivi).

xkucf03 avatar 9.8.2011 09:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
nedavat zbytocne velku (full time) zataz na prazdniny, kedze to je jedno z mala obdobi, kedy si clovek moze aspon nejak oddychnut a uzit mladost
+1 Práci při studiu jsem si vždycky nechával na stejný úvazek i přes prázdniny. Pracovat totiž může člověk celý život, ale trávit celé prázdniny v kanclu, za to ty peníze nestojí.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Migi avatar 7.8.2011 22:02 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mohl jsi aspon letmo zmínit co že to vlastně dělaš. Ačkoli zajímava informace že na pracovni počitač si mužeš nainstalit vlastni system. 4ekal jsem nějake firemni předpisy apod.
David Watzke avatar 7.8.2011 22:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
No, co dělá linux admin. Spravuju servery s linuxem. Máme vlastní monitorovací systém, takže když se někde něco podělá, tak to vidím (většinou s předstihem, než je to vážný) a opravím to. Jinak vyřizuju požadavky zákazníků, kteří u nás mají managed servery. Kromě toho jsem se začal podílet na vývoji interních nástrojů a taky radím kolegovi o patro níž s různýma specifickýma věcma při vývoji novýho monitorovacího systému - nazval mě human-size debuggerem :-D

Co se týče systému, je fajn moct si nainstalovat cokoliv, ale když se nad tím zamyslíš, je to jediná logická varianta. Takhle si každej nainstaluje to, na čem je nejproduktivnější...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Migi avatar 7.8.2011 22:13 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
to tam jako pracují na pevny uvazek lide co potřebují rady od studenta? A ja myslel jaka je toto elitni sorta lidi :-) .
David Watzke avatar 7.8.2011 22:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Nechápu jak s čímkoliv souvisí to, že jsem student.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Migi avatar 7.8.2011 22:24 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Očekával jsem, že spíš letití zaměstnanci budou radit studentovi na brigádě, než obráceně.
7.8.2011 22:33 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Třeba je tak dobrej, co ty víš :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Migi avatar 7.8.2011 22:34 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
samozřejmě
David Watzke avatar 7.8.2011 22:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Hmm, ty seš mi ale protiva :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Migi avatar 7.8.2011 22:41 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
co? jakej protiva? to sem nemyslel vubec zle, ironicky ani jinak. neumím se vyjadřovat, promin :-)
pavlix avatar 11.8.2011 15:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
to tam jako pracují na pevny uvazek lide co potřebují rady od studenta? A ja myslel jaka je toto elitni sorta lidi :-) .
Je čas vrátit se do reality.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 8.8.2011 11:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Tak podle toho, co vlastně dělá, občas být rootem i na stanici pomůže a nevidím důvod, proč by to mít neměl.
Isah avatar 7.8.2011 22:52 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Je fajn, jak to máš v hlavě srovnané. Přeju, aby Ti šla práce od ruky a aby Ti nekolidovala se studiem. Prázdniny bych také úplně nezatracovala, až budeš unavený budou se hodit.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
8.8.2011 01:09 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
největšího poskytovatele obsahu
[nadsázka] NIX? :-D [/nadsázka]

BTW O prázdninách se fakt nenudím, naopak bez zatížení povinnostma ve škole mám mnohem lepší představivost apod.
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房
GeoRW avatar 8.8.2011 07:10 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
k tomu znizovaniu dioptrii. Si dalekozraky, ze? To aj mojmu bratovi sa postupne znizuju. U kratkozrakosti to takto AFAIK nefunguje, skor naopak, ale tam sa da ist na tu operaciu.
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
David Watzke avatar 8.8.2011 07:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Ano, dalekozraky.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Jendа avatar 8.8.2011 11:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
k tomu znizovaniu dioptrii. Si dalekozraky, ze? To aj mojmu bratovi sa postupne znizuju.
Já jsem taky dalekozraký, dioptrie (v brýlích) se mi také postupně snižují a pěkně mě to štve (hint: ohnisko rozptylky je trochu jinde, než bys čekal ;).
8.8.2011 08:50 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dalsi co snizuje platy...Studentik co si rekne o plat pod 30 tisic...Zakazal bych studentum praci na full time - bud prace nebo studia... To je jako duchodce - bere vole duchod a rekne si o nizky plat...
8.8.2011 09:32 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Bacha, dalsi socialista!
Cenu prace urcuje trh, ne ty. My jsme tentokrat take nabrali juniory. Sef uz ma dost programatoru, kteri ani nevi, co budou delat, ale chteji 50kKc nastupni plat.
8.8.2011 09:41 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
podle tebe je normalni ze nekdo bere duchod a pracuje? Nebo ze nekdo ma danove zvyhodneni na students a ten pracuje? Co je na tom kurva fajn? Platim svejma danema dodt takovych vyzirku a serou mi...
8.8.2011 09:58 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
me prijde normalni, ze kdyz nekdo 40 let plati duchodove/socialni pojisteni (nebo jak se to jmenuje) tak mu bude po splneni podminek (dosazeni duchodoveho veku) vyplaceno.

Kdyz ja byl student a pracoval (ja uz moc student nebyl jen jsem cekal na termin statnic) tak jsem mel slevu na dani 200/mesic. Tak tohle danove zvyhodneni ma vliv na to ze si nekdo rekne o nizsi plat? LOL

Ale jinak, s tim ze danovy system je blbe nastaven souhlasim. Respektive ja ty ulevy a zvyhodneni povazuji za dukaz za dane jsou vyssi nez je unosne.
V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
8.8.2011 10:12 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
danova uleva rodice studenta jsou 2000...
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2011 10:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Kdyz ja byl student a pracoval (ja uz moc student nebyl jen jsem cekal na termin statnic) tak jsem mel slevu na dani 200/mesic.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.8.2011 10:19 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
nedelej ze mne picu...pisu kolik je to ted..
9.8.2011 00:52 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce

nedelej ze mne picu.
To by bylo naprosto zbytečné.

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
Fluttershy, yay! avatar 8.8.2011 10:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Ano. Ano. Že nesedí doma na prdeli a nehnijou. Nazývat někoho, kdo 40 let pracoval a přispíval do důchodového fondu, případně někoho, kdo se vzdělává, aby do toho fondu mohl 50 let přispívat, vyžírkou, je dost zajímavý způsob uvažování; nevím, kdo ti kam sere...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.8.2011 10:24 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Jsou studenti opravdu ti zli? Ty na jejich miste by jsi rekl, ze jsi frajer a zadne zvyhodneni nechces? Nebo by jsi se ridil heslem "hloupej kdo dava a hloupejsi kdo nebere"? Spis nez neco zakazovat a nadavat studentum by bylo lepsi pozornost obratit k tem, kteri takovy system vymysleli a odhlasovali.
V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
8.8.2011 14:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Dalsi co snizuje platy...Studentik co si rekne o plat pod 30 tisic...
A co je na tom špatně? To je jako nadávat na freeware že snižuje cenu komerčního softwaru.
Zakazal bych studentum praci na full time - bud prace nebo studia
Proč? Když to stíhá...
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
8.8.2011 18:41 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
OK, freeware dostava od nekoho danove ulevy? Nebo snad vyvojar dostava od statu mesicne duchod aby programoval freeware? Nesrovnavej blbosti... ne dela to zas clovek, kterej je nekde ekonomicky cinny. Kdyz ho vyhodim pac prijmu slintala nebo cucaka tak nebudu mit zadnej freeware. Ano cekam argument ze spoustu freeware pisou studenti - ale ti ho prestanou psat az nebudou mit co do huby a nebudou mit na elektriku pac jim jinej cucak statem zivenej nebo slinta statem zivenej sebere praci... Se furt kurva ohanite socialismem a demokracii a zakonem trhu. Trh musi byt regulovan jinak spatne skoci. Proc se kurva ted trh z tech sracek nevyhrabe sam? Proc evropska centralni banka musi regulovat? Jdete do prdele...
8.8.2011 18:50 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
freeware dostava od nekoho danove ulevy
Ne. A nevidím tu souvislost. Sleva na dani pro studenta je 4k Kč ročně, tedy asi tři stovky za měsíc. Vážně to hraje roli? A je dobře že stát když už něco podporuje, tak to jsou studenti. Protože po ukončení VŠ si student s praxí přijde na víc (A tedy i víc odvede na dani).
ti ho prestanou psat az nebudou mit co do huby a nebudou mit na elektriku pac jim jinej cucak statem zivenej nebo slinta statem zivenej sebere praci
Aha, takže nejsi troll, to jen tvůj zaměstnavatel zjistil, že někdo to co děláš umí líp a levněji, co? Zeptám se jinak: když budu prodávat chleba za 100Kč bochník a nikdo ho nebude kupovat, je to moje chyba nebo chyba pekárny vedle co ho prodává za 25Kč?
Se furt kurva ohanite socialismem a demokracii a zakonem trhu. Trh musi byt regulovan jinak spatne skoci. Proc se kurva ted trh z tech sracek nevyhrabe sam? Proc evropska centralni banka musi regulovat?
Tohle je úplně mimo, na to reagovat nebudu.
Jdete do prdele...
Nechceš jít první?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
8.8.2011 19:27 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Ty jo, ty jses dobrej levicackej magor. Zakazat studentum pracovat, regulovat trh, etc.. taky ma asi nekdo trosku mindrak, co? Potkal jsi nekoho schopnejsiho, kdo te nakopal do riti, co? Necht do roka a do dne pojdes hlady :-P
8.8.2011 20:44 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
jasne kazdej mi nakope...proto mam mindrak...moc se bojim...neeeeeee prosim neublizujte mi....
8.8.2011 21:06 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Tahni levicaku :-)
8.8.2011 19:23 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
1. Danove ulevy by mely byt zruseny. 2. Prubezny system starobnich duchodu by mel byt zrusen. 3. Vysoke skoly by mely byt privatni.

Potom nelze nikomu vycitat, ze je schopnejsi nez ostatni, a zvladne k praci jeste studovat. Nelze vycitat studentum, ze vyuzivaji nastavenych podminek. Spise bych to vycetl zakonodarcum.

Kdyz je pan Watzke ochoten pracovat za tolik a tolik, je to jeho vec a otazka svobodneho trhu prace. A nejaky axax s tim nic nezmuze.
8.8.2011 20:35 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
to ze mate omezeny rozhled a radu veci nedokazete domyslet do konce neni skutecne chyba spolecnosti. Ale takovych jako jste vy je vetsina a spolecnost s tim musi zit. Debilni, ale zato radikalni nazory jsou povetsinou vysadou mladi. Uzijte si to.
8.8.2011 21:04 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Jak na to reagovat. Cloveka, ktery zjevne nema rad mlade lidi (nevim kolik vam je a vy nevite kolik je mne), hodit do stareho zeleza a zapomenout na nej. Radeji budu zit se svymi debilnimi nazory, nez s vasim pohledem na svet a mindraky.
10.8.2011 13:17 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Jak slusne reagovat na tohle ...

Zkuste se zamyslet nad svou sekundarni gramotnosti. Pokud to nezvladnete, nic se nedeje. Nejmenovana strana stale potrebuje MBA*) se spravnym pravicovym pristupem (odpor k regulacim a EU je velke +) - takze v politicka kariera je take mozna.

*) Mladej Blbej Agresivni
10.8.2011 14:06 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Vy byste si nechal nadavat do debilu?
Tu stranu prosim jmenujte. Pak si ji tu muzeme pekne rozebrat.
9.8.2011 15:09 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Copak je omezeny rozhled? Ze chape podstatu soucasneho zvrhleho duchodoveho systemu? Ze je z naprosto logickych duvodu pro zruseni?
Jak se rika, kdo nebyl v mladi socialista, nema srdce, kdo z toho nevyrostl, nema mozek.
9.8.2011 20:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Není student jako student. Jednak nevíš o kolik si řekl, ani kolik mu skutečně platí. Taky nevíš co skutečně umí. Dobrému adminovi nesmí být trapné se zeptat někoho jiného, pokud je na pochybách, byť by šlo o osobu mladší a s menším množstvím zkušeností. Některá řešení problému bývají tak stupidní, že zkušeného administrátora v prvním momentě ani nenapadnou.

Studenti, ani jejich rodiče to dnes nemají jednoduché - ne každý má tatínka nebo maminku s plnou prkenicí. Faktem ale je (a tím s tebou souhlasím), že by neměl lézt pod dolní hranici obvyklé tržní mzdy (stačí se podívat na nejrůznější statistiky).

Říkat si o peníze není snadné. Obvykle čím víc toho člověk ví, tím víc zná své nedostatky. Já osobně mám radši v tomto směru iniciativu ze strany zaměstnavatele. Ten nastřelí svoje možnosti a já mu řeknu jestli jo, nebo ne, případně za jakých okolností jo. Pokud ze mě tahá kolik chci, tak mě vlastně nutí k tomu abych mu řekl svůj horní limit a vlastně si tak sám ubírá možnost abych z něj případně slevil. Bohužel dost kurvičů mezd nechápe tuhle hru a ve snaze získat job říkají svůj dolní limit a potencionální zaměstnavatel pochopitelně podle toho z uchazeči přistupuje (řekl si málo => nevěří si => umí prd).
David Watzke avatar 10.8.2011 14:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Jednak nevíš o kolik si řekl, ani kolik mu skutečně platí.
Konečně to někdo vzal na vědomí.
Faktem ale je (a tím s tebou souhlasím), že by neměl lézt pod dolní hranici obvyklé tržní mzdy (stačí se podívat na nejrůznější statistiky).
To jsem neudělal.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
pavlix avatar 11.8.2011 15:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Dalsi co snizuje platy...Studentik co si rekne o plat pod 30 tisic...Zakazal bych studentum praci na full time - bud prace nebo studia... To je jako duchodce - bere vole duchod a rekne si o nizky plat...
Mít mindráky jako ty, už bych si dávno hodil mašli.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.8.2011 10:23 Michal2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevedel jsem, ze nejvetsi poskytovatel obsahu u nas (beze sporu warforum.cz) zamestnava admina na fulltime :-)
David Watzke avatar 8.8.2011 10:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Dobrej vtípek, ale warforum je pokud vím pouze skladiště odkazů :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
8.8.2011 11:08 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ignum a jejich pohovor u kulaateho stolu :-) a konecne po roce a pul...
8.8.2011 16:06 Křen Ivo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
A jaké máš hodnocení?
8.8.2011 18:44 axax
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
nemam pac jsem nechtel byt zamestnan - po pohovoru jsem si to rozmyslel...Malo penez...
progdan avatar 8.8.2011 19:27 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ja pracuju ke skole od unora (taky moje prvni prace, taky v IT) a je to pohoda, bavi me to, delam to rad a ke skole to dobre stiham, o prazdninach dost casu na vlastni aktivity...akorat musim rict, ze ta prace je pro me strasny demotivator na uceni :) Kdyz uz me pri zkouskovym stval nejakej predmet, zacaly ve me vzdycky hlodat takovy myslenky jako "vyser se na to, mas super praci, bez skoly by si mohl na full-time...." a podobny...kazdopadne skolu chci dokoncit, tak to snad vydrzim :)

Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
Bedňa avatar 9.8.2011 13:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Gratulácia, dobré referencie už od školy, tak to čoskoro skončíš v MS :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
David Watzke avatar 9.8.2011 14:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
No to teda dík :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
9.8.2011 20:37 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje první práce
Proč ne. Můj bratranec dělá velké zvíře na druhé straně barikády, a já mu to přeju. Kdyby nedosadili na místo šéfa tu slepici co se vrátila ze států, tak by tím šéfem byl pravděpodobně on.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.