Portál AbcLinuxu, 8. května 2024 00:18


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
29.9.2014 19:22 2012 | skóre: 16 | blog: co_me_dneska_napadlo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky jsem nedavno menil, co se tyce zajimavosti prace jsem si pohorsil, ale co se tyce kolegu tak naopak. Byl jsem na 3 pohovorech a praci mi nabidli na 2 z nich, takze s tebou souhlasim...
29.9.2014 19:27 rybytvi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
naštěstí je tam skvělej kolektiv

nevim, jestli jste z nejake komunisticke rodiny a nebo jen nezkuseny a k tomu jeste naivni mlady clovek.

Tedy pro Vasi informaci, kolektiv je vymysl Stalina a podobnych komunistickych sycaku, kteri namluvili spolecnosti, ze lide se maji nejlepe v nejakem kolektivu. Proto se take kolektivizovalo zemedelstvi a byly ruzne kolektivy prace , ktere trhaly rekordy pri razeni tunelu prazskeho metra. Vazeny pane, kolektiv je v prirode naprosto neexistujici entita. Ti lide, s kterymi se denne vidite v praci jsou Vasi konkurenti na trhu prace.

Jestli Vam mohu neco poradit, tak proboha odhodte ty ruzove bryle.
mirec avatar 29.9.2014 19:31 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

LOL tak tomu sa hovorí pozitívny pohľad na svet, gratulujem ;-)

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
29.9.2014 19:46 hs
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Neberte to jako vytku, ale proc to rikate? myslim tim "pozitívny pohľad na svet, gratulujem". Dyt to vlastne neni pravda, protoze to myslite ve skutecnosti jinak. Mozna reknete, ze je to ironie... ale neni ironie jen prejmenovana lez? Proc lide nepojmenovavaji veci temi spravnymi slovy, neni to skoda?
Bystroushaak avatar 30.9.2014 00:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Jsou to složité lidské koncepty ironie a sarkasmu. Doporučuji shlédnout všechny Big bang theory a na základě modelu Sheldona vytvořit vlastní konstrukty detekčních filtrů a reakcí, není to zas tak těžké.
Mozna reknete, ze je to ironie... ale neni ironie jen prejmenovana lez?
Cílem ironie většinou není lhát a manipulovat okolí. Je to abstraktní forma komunikace, kterou řečník/pisatel může naznačovat například nesmyslnost či zbytečnost toho na co reaguje.
Proc lide nepojmenovavaji veci temi spravnymi slovy, neni to skoda?
Komunikace je spontánní v tom, že se její pravidla vytvářejí dynamicky na základě společných zkušeností a znalostí komunikujících. Pokud to nemají, ironie nefunguje a škoda by to asi byla. Pokud to mají, je to efektivnější než přesná a technicky strohá komunikace, co do rychlosti a množství informací, které si člověk odvodí z vedlejších kanálů. Takže ne, není to škoda pro všechny účastníky, kteří to zvládají. Doplácí na to jen autisti.
30.9.2014 18:04 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Já bych hnidopišsky řekl že to není ironie - je to sakrasmus.
David Watzke avatar 29.9.2014 19:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Doslova jsem odpočítával minuty, kdy se objeví první takový komentář. Nejsem zklamán :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Heron avatar 29.9.2014 19:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Melete nesmysly. Civilizace nemůže fungovat bez spolupráce. Je úplně jedno, zda skupinu spolupracujících lidí budeme nazývat tlupou, partou, společenstvím nebo kolektivem.
29.9.2014 20:12 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Či to nazvete kolektív alebo tím, je to úplne jedno. Neviem, prečo sa musí stále ideologizovať (najmä na českých fórach, ale všímam si, že a tým nakazili už aj naši valasi:)). A tiež nechápem, prečo chcete toho chlapca presvedčiť, že dobré vzťahy na pracovisku musia byť iba ilúzia a že v skutočnosti všade ľudia iba súperia a snažia sa poraziť konkurenta. Niekto má šťastie a nielenže nájde prácu v dobrom kolektíve, ktorá ho nenudí, ale baví a otvorí mu zároveň aj nejaké nové dvere, posunie ho dopredu. A ešte, pri veľkom šťastí, je aj ku tomu všetkému slušne zaplatená.

Adaptácia na nové pracovisko trvá tak priemerne asi 3 mesiace (individuálne) - keď už začnete hovoriť "my", "u nás", ste adaptovaný. Chvíľu ešte trvá, kým začnete vnímať aj nejaké negatíva, pretože tie sa ukážu až v konfliktoch, ktoré zákonite prídu (tie sú samozrejme nevyhnutné a nie je na nich nič zlé, ak prečistia vzduch a v niečom sa pomôžu pohnúť dopredu) a na to, aby ste hlbšie nahliadli do ľudí a vzťahov (a aby sa ped Vami otvorili) je tiež potrebný nejaký čas. Ale tie nedostatky nemusia byť neprekonateľné a dajú sa tolerovať, ak ste si v podstate s tými ľuďmi sadli. Mne sa to asi 2x na pracoviskách aspoň s užším kolektívomstalo. Že by sa ľudia boli až tak zmenili, že to už nikde neexistuje?

A veľmi to záleží aj od subjektu. Niekto má jednoducho tak nastavený mozog. A tí ostatní to z neho cítia a tiež sú k nemu lepší, ako k niekomu, kto je zatrpknutý a len čaká na chyby druhých, aby mohol v tom konkurenčnom boji ukoristiť ich skalp.
3.10.2014 07:10 Nobody
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
A tiež nechápem, prečo chcete toho chlapca presvedčiť, že dobré vzťahy na pracovisku musia byť iba ilúzia a že v skutočnosti všade ľudia iba súperia a snažia sa poraziť konkurenta.

To je suchy fakt a vyplyva uz z principu fungovani firmy, jejimz ucelem je vygenerovat maximalni zisk, tzn. co nejvic vybabrat se zakazniky na jedne a zamestnanci na druhe strane. A zamestnanci nejsou kamaradi; je to vicemene nahodna skupina lidi, ktera tam je proto, aby jim na konci mesice na ucet prisla nejaka suma. Jiste, vsichni se muzou tvarit jako kamaradi, ale fraska vydrzi jen v limitech techto principu.
3.10.2014 07:27 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
To je suchy fakt jenom pro suche lidi. Realni lide ale funguji trochu jinak.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
Bystroushaak avatar 3.10.2014 09:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
To je suchy fakt a vyplyva uz z principu fungovani firmy, jejimz ucelem je vygenerovat maximalni zisk, tzn. co nejvic vybabrat se zakazniky na jedne a zamestnanci na druhe strane. A zamestnanci nejsou kamaradi; je to vicemene nahodna skupina lidi, ktera tam je proto, aby jim na konci mesice na ucet prisla nejaka suma. Jiste, vsichni se muzou tvarit jako kamaradi, ale fraska vydrzi jen v limitech techto principu.
To je pěkná blbost, která by mohla fungovat tak možná v případě, že by všichni zaměstnanci měli ve firmě přímé podíly ze zisku. V praxi to všude kde jsem byl zaměstnaný fungovalo přesně naopak - zaměstnanci se snaží vytvořit si co nejpříjemnější atmosféru pro sebe. Proč taky ne, když spolu budou trávit 1/3 dne (resp. 1/2 aktivní části dne) každý pracovní den po dobu několik let.

Nějakou konkurenci jsem nezaznamenal ani v prostředí, kde byla každá činnost kvantifikovaná a měla přímý vliv na plat. Naopak, tam bylo semknutí "proti firmě" velmi silné a kolektiv naprosto v pohodě, i když zaměstnavatel se silně snažil o přesný opak.

Přijde mi, že tvoje zkušenosti jsou hlavně z nějakého middle-managementu, kde by to tak jak píšeš asi mohlo fungovat.
mirec avatar 3.10.2014 10:56 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Přijde mi, že tvoje zkušenosti jsou hlavně z nějakého middle-managementu, kde by to tak jak píšeš asi mohlo fungovat.

Mne tie názory pripadajú ako názory môjho bývalého šéfa. Aj vďaka tomu vo firme viac než polovica členov (tak 80% produktívnych členov) tímu dala výpoveď v priebehu 3 mesiacov.

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
29.9.2014 20:23 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Vazeny pane, kolektiv je v prirode naprosto neexistujici entita.
Jak by mohl, to je samozřejmě, stejně jako to, že země je placka uprostřed vesmíru.
Ti lide, s kterymi se denne vidite v praci jsou Vasi konkurenti na trhu prace.
Jo, v tom jsem taky dělal. Ve Státech. To bylo super. Firma tím vyloženě vzkvétala, jak si každý hlídal svoje, nikomu nic neřekl, když jste někoho nového najali, nikdo se s ním nebavil, aby mu náhodou nepomohl naskočit do projektu a být produktivní moc rychle (třeba by se nedej bože ukázalo, že nově příchozí je užitečný).
29.9.2014 20:52 Seraph
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Lidem JE nejlépe v kolektivu. Vy a Vám podobní se prosím odstěhujte někam na samotu. Osobně nestojím (a se mnou mnoho dalších) o omezené individualisty jako jste vy. Na druhou stranu, rozdrcení člověka jako jste vy není nic těžkého. Není větší slabiny, než být nucen spolehnout se jen na sebe. Mou noční můrou je pevný kolektiv sviní. Naštěstí je to oxymóron.
29.9.2014 21:04 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Pan kolega, vam a vasim slovam, len bravo. Vitajte v nasom kolektive.
Grunt avatar 29.9.2014 21:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No já po tomhle:
AVAST provides a great balance between challenges, having fun, and creating cutting-edge technologies. It's a company big enough to successfully tackle the hardest problems, yet small enough to cut the corporate crap.
podezříval nějakého verbíře z PR Avastu, že Watzkemu hacknul účet. Pokud ne tak schválně začněme sázet na to jak dlouho bude trvat než Watzke vystřízliví… Co se propagandy týče, tak to je Watzke docela naivka, takže tomu dávám tři-čtvrtě roku, možná rok.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 29.9.2014 21:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Nejsem naivka. Nepíšu to po dvou dnech v práci, ale s odstupem a PR fakt nehltám. Vnímám dění kolem sebe a na základě toho si formuju názory. Ten citát měl posloužit jako přiblížení toho o čem mluvím.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 29.9.2014 21:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Vnímám dění kolem sebe
Ani bych neřekl. Aspoň prosimtě šoupni do perexu nějaké varování, že jde o sponzorovaný komix blogpost. Proč se sakra tihlencti Avastové a ESETové stahují nad svobodná políčka, to mi do hlavy nejde… však v nich nic pro ně neroste, ne?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 29.9.2014 21:31 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Příště až budu mít dobrou náladu, tak tě varuju, abych ti nepokazil tu tvou :-) Opravdu nemám problém pochválit zaměstnavatele, když tam pracuju rád. Spozorovaný blogpost to pochopitelně není.

Poslední dobou mi přijde, že kdykoliv přijdu s něčím pozitivním, vyhrne se do diskuze horda zahořklých páprdů, kterým připadá naprosto neuvěřitelný, že někdo může bejt s něčím spokojenej a začnou kolem sebe kopat a případně mlejt úplný hovadiny (jako třeba pan kolektiv).

Je mi líto, že seš takhle znechucenej cizí radostí, ale třeba taky jednou budeš spokojenej.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 29.9.2014 21:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ok, omlouvám se a klaním se. Nechtěl jsem demotivovat. Nech ti nadšení vydrží.
jako třeba pan kolektiv
dad je starý pardál. Z toho mluví zkušenost. Až budeš tak starej jako on…
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.9.2014 23:38 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
dad je starý pardál. Z toho mluví zkušenost. Až budeš tak starej jako on…
29.9.2014 21:23 Zebryš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Nesýčkuj, k tomu prohlášení se rozdávala i kobliha zadarmo, tak to muselo být myšleno vážně. Nikdo přeci nebude jen tak zahazovat dobrou koblihu
30.9.2014 07:10 nwaycz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Příroda má svůj kolektiv a nazýváme ho smečka. Má svůj konkurenční mechanismus, ale i spolupráci. Je to přirozená nutnost a potřeba. Ideologické zmetky typu tyran-otrok bych do toho nyní netahal.
Jiří P. avatar 30.9.2014 11:04 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
tak s timhle pohledem to asi budete mit dost tezke, pane kolego... Ona je pryc doba one-man-shows. To, co si firmy dneska ceni, je spoluprace. Takze kolektiv (nebo tomu rikejte, jak chcete) neni nic bububu komunisticko-bolsevickeho, ale zaklad fungovani kazde moderni firmy.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
30.9.2014 11:25 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
rybytvi

Jestli Vám mohu něco poradit, tak se naučte česky. Zřejmě jste při svém budování zášti vůči jakémukoliv kolektivu nestíhal pravidelnější návštěvnost základní školy. Jak kvůli gramatice, tak kvůli významu slova kolektiv.

Nobody can give you as much as I can promise you
4.10.2014 18:43 merlin111
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Mnohobuněční živočichové tvoří v podstatě kolektiv spolupracujících vysoce specializovaných organismů. Větší příklad jsou psovité šelmy lovící ve smečce, každý má dokonce svoji specifickou úlohu při lovu. A opět menší příklad třeba včely, mravenci... nebo i mouchy kteří se drží v hejnu.
4.10.2014 19:02 rybytvi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
doprdele prace, to je skutecne tak tezke si na internetu najit, co je to kolektiv, smecka, skupina, stado a hejno a jake jsou jejich charakteristiky?
peYko avatar 20.10.2014 14:13 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ale no tak, je to len hra so slovickami. :) Ja som mlady, a preto sa na to nedokazem pozerat takymto tvrdym "realistickym" pohladom. Som radsej, ked kolegov (sice o generaciu starsich) mozem brat za kamaratov - pokladam to, za prijatelnejsie, ako sa s nikym nebavit s tym vedomim, ze ten clovek mi niekedy v buducnosti moze niekde ukradnut fleka. Niet nad prijemnu, priatelsku, otvorenu a uvolnenu atmosferu v kancelarii ;)
...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
Heron avatar 29.9.2014 19:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mohl občas po práci ještě dovzdělávat v různých dalších IT věcech, abych se někam posunul

Proč po práci? Já jsem v práci natolik zvýšil svoji efektivitu, že mi zůstává někdy až příliš mnoho času na jiné aktivity (ono toho mnoho zase až tolik v kanclu dělat nelze).

Jinak samozřejmě gratulace, ať jsi na novém spokojen (to je to nejdůležitější).

Heron
David Watzke avatar 29.9.2014 19:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
mohl občas po práci ještě dovzdělávat v různých dalších IT věcech, abych se někam posunul

Proč po práci?

Přesně o tom píšu. Teď už nevidím důvod.

Jinak samozřejmě gratulace, ať jsi na novém spokojen (to je to nejdůležitější).

Dík :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
29.9.2014 20:13 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Presne tak. Ked je vsetko urobene, tak je cas skusat nove veci. HW je k dispozicii dost a existuje vela zaujimaveho free a open source SW. Nieco nove sa naucim a obcas z toho vyjde aj nieco uzitocne, co moze pouzit firma.
29.9.2014 20:29 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Plat v IT je naštěstí snad vždy minimálně postačující, takže hlavně aby práce byla zajímavá a člověk si sedl s ostatními. Pak je to super. Zdá se, že to vypadá slibně. Tož, hodně zdaru!
29.9.2014 20:56 leovin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V pondělí jedu do práce, vyspím se a je pátek :-) Alespoň takový mám poslední dobou pocit
Gratuluji, podařilo se ti zkrátit si život o pětinu
David Watzke avatar 29.9.2014 21:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Když přehlídnu to chytání za slovo, tak je pro mě docela zarážející jak ses dostal k té pětině :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
29.9.2014 21:08 leovin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
To se nedivím, takže Avastu se vyhnout :-D
30.9.2014 08:35 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No já nevím, ale jestli jde do práce v pondělí, pak spí až do pátku, tak přijde o úterý, středu a čtvrtek, což jsou tři sedminy, ne? Tak o jakou pětinu se mělo jednat? :-)
30.9.2014 14:22 leovin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
A práce je od narození až do smrti?
David Watzke avatar 30.9.2014 14:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
A ty víš jak dlouho tam budu dělat? Očividně tedy kalkuluješ s touhle neznámou, tak by mě zajímalo odkud to víš :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
30.9.2014 16:21 leovin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Jo, mám tě prokouknutého - naivní chlapeček :-) Pětina chlapče, pětina.
mirec avatar 29.9.2014 21:34 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Gratulujem, ja som tiež rád, že som odišiel zo svojho bývalého zamestnania, ale kvôli trochu iným dôvodom. Mimochodom 3 mesiace po mojom odchode už skoro všetci bývalí kolegovia buď odišli, alebo oznámili, že v najbližšej dobe odchádzajú. Nejak sa tá firma zvrhla na kontrolvoanie kto je kedy v práci (elektronický dochádzkový systém ako pri páse), ale aj napriek tomu majú tak 1-2 commity týždenne. Som fakt rád, že som sa toho nedožil ;-)

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
30.9.2014 00:24 lobo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
V jakem oboru se zivis?
mirec avatar 30.9.2014 08:14 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

Ja som programátor. Oficiálne robím momentálne weby, ale po víkendoch fušujem do embedded ARM-ov (ale tam som fakt smiešne platený a skôr to beriem ako koníček s bezplatným prístupom k ARM doskám).

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
30.9.2014 00:08 odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Drzim palce a gratuluji. Clovek by mel delat to, co jej opravdu bavi. Trh prace je zde od toho, aby si kazdy mohl svobodne vybrat svou pozici. Ja jsem svuj profesni cil zivota nasel az po dvou vysokych skolach a x letech komercni praxe. Neni snadne odzakladu menit svou kvalifikaci, stoji to penize a cas, ale jde to.
30.9.2014 00:18 lobo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
V jakem oboru se zivis?
30.9.2014 13:45 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Mile mi tvůj příspěvek překvapil, umíš taky někdy napsat něco, co má hlavu a patu.
Nobody can give you as much as I can promise you
30.9.2014 00:17 lobo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V jakem oboru se zivis?
David Watzke avatar 30.9.2014 13:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
IT - Linux admin.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
2.10.2014 10:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Vítej v klubu flákačů. Nemůžu si pomoct, ale cítím škodolibý pocit zadostiučinění, že enfant terrible tohoto webu konečně pochopí o čem byla před lety řeč. Kéž by ti nadšení vydrželo. Oslové, co zde bagatelizují roli "kolektivu" na tvůj pocit uspokojení jsou ve své podstatě chudáci, takže jim to neměj za zlé. Já osobně bych ve firmě, kde si šéf vydržuje práskače a každý informace syslí jen pro sebe nevydržel ani minutu.
David Watzke avatar 2.10.2014 10:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
:-) Spíš nechápu jak s tím seagate a jeho záruka souvisí. Stále si za tím rozhodnutím stojím.

Jinak tímto "flákačem" (Linux adminem) jsem už dlouho, pouze teď dělám pro někoho jiného.

Jinak souhlasím, neumím si představit mít za kolegy bandu práskačů ... resp. brát je jako konkurenty na trhu práce a snažit se je nějak dostat :-D To by bylo fakt úžasný pracovní prostředí.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
2.10.2014 13:39 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ten blogpost stran seagate a jeho záruk s tím souvisí tak, že coby linux admin, začneš vnímat i takové informace jako zajímavé, podstatné a k věci. Tenkrát si to ze zpráviček smáznul, s tím že to mezi zprávičky na abclinuxu nepatří. Pokud si stále za tím stojíš, tak tě ještě kus cesty čeká.
David Watzke avatar 3.10.2014 07:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Pleteš se. Já si za tím stojím kvůli tomu, že to podle mě není úplně relevantní na AbcLinuxu - resp. ne v sekci zpráviček, blogpost je v pořádku a vítaný. Jinak admin obvykle neřeší záruky (aspoň jsem to ještě nikde neviděl), tu řeší hardware guys. A když už to řeší admin, tak sleduje obecné IT / nebo přímo HW portály, kde je tohleto relevantní.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Heron avatar 3.10.2014 14:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Jinak souhlasím, neumím si představit mít za kolegy bandu práskačů ... resp. brát je jako konkurenty na trhu práce a snažit se je nějak dostat :-D To by bylo fakt úžasný pracovní prostředí.

Zejména takové prostředí je značně neefektivní, taková firma dlouho nepřežije. Nebo bude právě jen přežívat.

Bystroushaak avatar 30.9.2014 01:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky jsem měnil práci, před 3/4 rokem. Měnil jsem s tím i bydliště a zatím můžu říct, že se to rozhodně vyplatilo po všech ohledech.
blog.rfox.eu
30.9.2014 08:21 Michal2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ted jsem osvc freelancer a uz jsem troch unaveny z administrativy okolo. Zvazoval jsem, ze se ve svych 36 necham poprve v zivote zamestnat. Rozhodil jsem site ale dopadlo to tak, ze bych se musel spokojit zhruba s polovicnim vydelkem, mozna i tretinovym, kdybych si chtel zachovat homeoffice. Argument, ze kdyz si sam udelam pres milion trzby za rok s minimalnimi naklady, tak s kvalitnim managementem a vyloucenim malo produktivni prace, jako support, muzu firme vydelat trojnasobek... prekvapive jaksi nefunguje ;-) Takze asi budu freelancerit az do konce kariery. Opacny postup- ze bych si sam nasel zamestnance me po nekolika totalne nezodpovednych brigadnicich nelaka.
David Watzke avatar 30.9.2014 08:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Taky pro mě bylo těžký si představit, že bych se měl stát zaměstnancem, ale ač jsem to považoval za dost nepravděpodobné, finančně jsem si nepřihoršil. Ale pokud máte přes milion ročně, to už by bylo asi na nějakou vyšší (možná manažerskou) pozici :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
30.9.2014 11:46 john
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No to je problem v CR. Zamestnanci dostavaji malo protoze odvadeji statu mnohem vice nez osvc. Proto jako osvc vydelate mnohem vice resp. si vice penez prinesete domu. Druhy problem je v tom, ze platy v CR jsou hodne dole (levna pracovni sila z vychodu :). Jedinna nevyhoda osvc je ze nebudete mit zadny duchod (resp. hodne maly), ale za par desitek let nikdo nevi jestli jeste duchody budou, takze tak.
pavlix avatar 30.9.2014 15:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No to je problem v CR. Zamestnanci dostavaji malo protoze odvadeji statu mnohem vice nez osvc.
Na druhou stranu ten poměr není až tak těžké spočítat.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Josef Kufner avatar 30.9.2014 12:29 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
A co si najít místo brigádníka kolegu, který by byl zaměřen o kousek vedle, aby jste se navzájem doplňovali?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Grunt avatar 30.9.2014 19:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
A kde? Na nějakém seznamovacím bále?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Josef Kufner avatar 30.9.2014 20:28 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ano ;-)
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Grunt avatar 30.9.2014 20:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
To mi pošli pozvánku. To bych se snad naučil i tancovat.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
pavlix avatar 30.9.2014 15:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Argument, ze kdyz si sam udelam pres milion trzby za rok s minimalnimi naklady, tak s kvalitnim managementem a vyloucenim malo produktivni prace, jako support, muzu firme vydelat trojnasobek...
Třeba firmě trojnásobek vyděláš ;).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
30.9.2014 11:35 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zdravim,

za posledni roky jsem taky parkrat zvazoval o odchodu jinam a za lepsim. Asi jako vetsina lidi.

U me to je vetsinou tak, ze bud mam praci, ktera je velmi zabavna, tak firmy a pracovni prostredi cloveka postupne vysaji az na kost. Na to ale prijdete vetsinou po pul roce.

Anebo je prace mene zabavnejsi a clovek ma vetsi klid. Mozna i o neco mene na vyplate.

Tak 9 mesicu jsem zkousel delat podle sebe a pro sebe ve svem volnem case. Overil jsem si, ze to je lepsi nez delat pod nekym. Neco i vlastnim, nejen par papirku za prilezitostny vedlejsak, ktery rychle utratite. Najednu stranu je to i vycerpavajici a casto je to velmi nejiste. Muj novy zamestnavatel zatim jeste neexistuje...Zatim.

gf
30.9.2014 15:48 rybytvi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no, nechtel jsem se vyjadrovat, ale pri tom poctu vysokoskolaku a tech nesmyslech, ktere tu padaji se fakt neda nic delat., nez se ohradit

kolektiv jako smecka

temto primer je naprosto zcestny. V risi zvirat tvori smecky vzdy jedinci, kteri jsou v nejakem blizkem ci vzdalejsim pribuzenskem pomeru. U nas lidi by necemu takovemu odpovidala nejake rodina firma - vsimnete si prosim, jak my lide v nasi reci toto zcela presne zohlednujeme - v rodine firme by nikdo nerekl, ze maji pekny kolektiv :-)

civilizace - spoluprace

opet nespravna argumentace. Delba prace, ktera zene civilizaci dopredu se uskutecnuje zejmena mezi ruznymi firmami - ten dela to a ten zas tohle, a vsichni dohromady umoznime nasimi dilcimi vyrobky realizovat komlexni stroj nebo stavbu. V ramci jedne firmy je delba prace zajistena oddelenim pripravy vyroby, ktere rozhoduj co kdo bude delat. A jestli se Franta usmiva na Karla neni vubec dulezite.

lidem je nejlepe v kolektivu

Kolektiv, nebo dnes team je nadherne zarizeni, jak sejmout z jednotlivce odpovednost. Kdyz je nejaky problem, tak se udela power-point predloha, da se to na agendu pristi schuze a pak si o tom v kolektivu vsichni pekne popovidaji. A kdyz pak nastane pruser, tak nikdo za nic nemuze. Je jasne, ze lide , kteri maji vyrazku z toho, ze by neco museli rozhodnout a pak zo to nest odpovednost se v kolektivu citi jak ryba ve vode.

kolektiv jako zaklad fungovani firmy

to je take totalni nesmysl. Takovy pekny kolektiv, kdy jeden kryje druheho je nocni mura kazdeho rozumneho sefa. Ten potrebuje mit v tymu nejakeho informanta, aby se dozvedel z prvni ruky, kdy kdo zaretusoval nejake zmetky, kdo jak mluvi (treba ze nekdo se chysta dat vypoved). Kazdy normalni sef bude tedy podorovat udavacstvi ve firme nebo na oddeleni - jinak by nemohl vytahnout paty , protoze by zamestnanci tancovali na stolech ...

rybytvi a gramatika

je pro me novinka, ze se na nicky a podobne umele gramaticke artefakty vztahuji pravidla ceskeho pravopisu.
pavlix avatar 30.9.2014 15:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
no, nechtel jsem se vyjadrovat
Škoda, no ;).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
30.9.2014 16:00 bezprizorny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
+1
30.9.2014 19:34 Seraph
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
+1
mirec avatar 30.9.2014 16:07 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

Najviac ma pobavil odstavec kolektiv jako zaklad fungovani firmy. Vo firme kde som ešte pred 3 mesiacmi pracoval som mal zo začiatku vcelku voľný režim. Šéf bol zvyčajne 2 dni v týždni preč ... takže sme mali voľnejší režim, práca sa urobila, vo voľnom čase sme hrali niečo po sieti. Jednoducho pohoda. Potom si šéf zmyslel, že potrebuje niekoho kto by tím sledoval. Produktivita išla do prdele. A výsledok teraz? Za 3 mesiace odišlo alebo oznámilo odchod z firmy 4 z 5 ľudí ktorí tam aj niečo robili (nie len dozor a image firmy) a jeden bonusový ktorého už nebolo z čoho zaplatiť.

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Bystroushaak avatar 30.9.2014 16:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
V risi zvirat tvori smecky vzdy jedinci, kteri jsou v nejakem blizkem ci vzdalejsim pribuzenskem pomeru.
To je imho pěkná kravina, už jen z toho důvodu, že taková smečka by rychle chcípla na různé incestní genetické mutace, pokud by nebyla opravdu velká. Ale u vlků a psů to rozhodně neplatí, ať se na to dívám z jakého pohledu chci.
30.9.2014 16:54 zxcv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
It is a social animal, travelling in nuclear families consisting of a mated pair, accompanied by the pair's adult offspring.
Gray wolf
Bystroushaak avatar 30.9.2014 17:06 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Nerozporoval jsem že to tak nemůže být, ale lokiho tvrzení, že je to tak vždy.
3.10.2014 22:31 odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Kterak jste prisel na to, ze to psal loki? Ja mam pocit, ze pravy loki se uz davno odmlcel.
Bystroushaak avatar 3.10.2014 22:46 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Sorry, moje chyba.
30.9.2014 17:04 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
rybytvi

Zkoušíš manipulovat úkrokem stranou, celkem standartní a prokouknutý fígl. Prostě jsi to napsal špatně, ty umělý artefakte :-).

Není pak divu, že se stydíš přihlásit a schováváš s anonymním nickem v bezejmenném kolektivu bezvýznamných diskutérů.
Nobody can give you as much as I can promise you
30.9.2014 18:23 patentovy zakon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Takovy pekny kolektiv, kdy jeden kryje druheho je nocni mura kazdeho rozumneho sefa. Ten potrebuje mit v tymu nejakeho informanta, aby se dozvedel z prvni ruky, kdy kdo zaretusoval nejake zmetky, kdo jak mluvi (treba ze nekdo se chysta dat vypoved). Kazdy normalni sef bude tedy podorovat udavacstvi ve firme nebo na oddeleni - jinak by nemohl vytahnout paty , protoze by zamestnanci tancovali na stolech ...
Tak to je typický autoritatívny šéf, direktívny štýl riadenia - rozhodne jediný efektívny v armáde, možno niekde pri pásovej výrobe, kde nikoho nemusí zaujímať, čo robí ten v rade pred ním a po ňom a čaká sa od neho len aby vykonal presne podľa predpisu svoj úkon, a ak by "zaspal", tak ho nad ním stojaci kórejský manažér - dozorca tresne prstoch:). V takej prac. skupine nefunguje nijaká iná motivácia, než vonkajšia: zárobok, strach z trestu, že niekoho vymáknu pri chybe. Konkurenčné vzťahy vyvolávajú vnútorné napätie a konflikty, a raz sa niekto neudrží, a prinajmenšom ten "manažér" alebo ten "donášač" dostane po hube. A keď kocúr nie je len chvíľu doma, myši majú hody (a nie sú schopní (ani nemajú vnútornú motiváciu fungovať samostatne). Len čo sa objavia problémy a firma by potrebovala solidaritu zamestnancov, krysy opustia potápajúcu sa loď. Tvoriví ľudia s nápadmi tam nevydržia ani minútu. Ale je to je ideálne prostredie pre neschopných šéfov, pretože jediné, čím si udržia autoritu, keďže žiadnu prirodzenú nemôžu mať, je udržiavanie ľudí v poslušnosti hrozbou trestu. Šéf je však tiež v ohrození, pretože na jeho pozíciu striehne vždy nejaký nasledovník-konkurent, ktorý rád využije nejaký prejav slabosti a podrazí ho pri najbližšej príležitosti. Ale videla som v TV reklamu na protistresové tabletky pre manažérov.

30.9.2014 19:37 Seraph
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
V dnešní době potřebuje "protistresové tabletky" takřka každý ...
1.10.2014 08:44 koder
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nojo, v Praze a v Brně, tam to jde - zajímavá IT práce se válí doslova na ulici. V menších městech je to s tou změnou v posledních letech horší :-( A když v takovém místě máte už třeba postavený barák a rodinu, těžko se stěhuje.
Pak děláte pakárnu pro cvičené opice, do práce chodíte nasraní, z práce taky, v oboru se udržujete studiem a kšeftíky po večerech a po nocích. Je to taková nepěkná životní situace :-)
David Watzke avatar 1.10.2014 08:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
To je pak na každým. Osobně bych dělal vše co by bylo v mých silách, abych se z takové situace dostal. (Prodal či pronajal barák, přestěhoval se.)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
1.10.2014 09:04 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Tomu se říká dobrovolné otroctví. :-)
David Watzke avatar 1.10.2014 09:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Přesně tak. Proč dělat něco, co mě hrozně sere, jen proto, že mám někde barák? Jako kdyby to bylo neřešitelný.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
1.10.2014 09:36 koder
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Není nad hraběcí rady.. Nemáš jen barák, ale i rodinu - manželku, děti. Nutil bys je se stěhovat? Nebo by ses rozvedl?
Nešlo mně o to si stěžovat, holt každý má nějaký úděl díky chybě na začátku. Chtěl jsem jen trochu narušit demagogické tvrzení pražáků a brňáků, jak je všude zajímavá práce. Mimo jejich města u nás v ČR zdaleka není a musíte dělat to, co zrovna je - třeba jebárnu, pakárnu, otročinu pro cizí firmu, která potřebuje levné opičáky, kteří přepisují obrázky z Matlabu do kódu. Často ani nevíte, co na těch obrázcích zrovna je :-) - má to tedy i humorné prvky. Kdybyste kódovali regulátor do mezikontinentální jaderné střely, při troše nepozornosti to ani nezjistíte.
David Watzke avatar 1.10.2014 09:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Tak bych doufal, že je v jejich zájmu, aby se rodina měla líp... Chápu, že teď už není zas taková sranda s tím něco dělat, ale zas je škoda se s něčím takhle zásadním smiřovat, když existuje řešení.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
xkucf03 avatar 1.10.2014 10:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
otročinu pro cizí firmu, která potřebuje levné opičáky, kteří přepisují obrázky z Matlabu do kódu

Srovnej si to s nějakou prací mimo IT – tam je to často mnohem víc na hovno.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
1.10.2014 11:12 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No asi jsme se moc nepochopili. Text lze totiž interpretovat dvěma způsoby. Záleží jeno na tom co je pro tebe duležitější, zda-li ten barák, kámoši, nebo ta práce a prachy. :-)

Je to tvé duši...

1.10.2014 14:51 RM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Obdivuju tady to Vaše nadšení a houževnatost. (A to jsem si kdysi myslel, že se to u nás nemůže ujmout říkat na všechno great.) Jenže on ne každej je ochotnej bejt hbitý jako fretka, přizpůsobivý jako chameleon a poddajný jako had. (A může na to být i náležitě hrdý :) S příchodem stáří to ale poznáte :). Užijte si zatím toho drajvu i s rychlým autem, a ono vám to časem dojde. Pak už lehkost stěhování a hledání jiných možností, i když se nabízí, nebudete vidět tak růžově ;). Do té doby ale stačíte napsat ještě mnoho parádních blogů.
David Watzke avatar 1.10.2014 18:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Já vám věřím, tohle chování vidím všude kolem sebe a hrozím se toho, že tak jednou taky dopadnu. Neochotnej dělat něco pro řešení svých problémů.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
3.10.2014 08:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ty jsi ideální zaměstnanec. Za kus žvance uděláš cokoliv. :-)
David Watzke avatar 3.10.2014 09:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
To je nesmysl :-) Já sem se přesunul do Prahy kvůli studiu, pak k tomu přibyla práce, přítelkyně a pak logicky i domov.

To o čem mluvím vůbec nesouvisí se zaměstnáním, ale prostě s celkovou spokojeností. Pokud bych bydlel někde, kde bych neměl dobrou práci a kvůli tomu bych byl nešťastnej a měl prdlajs peníze, tak bych se přestěhoval za lepším. To mi přijde naprosto logický. To mi ale nepřijde jako "dělání cokoliv pro kus žvance", ale zkrátka jako to, že se nespokojím s tím, co je, když se to dá napravit.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
3.10.2014 14:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Jako samo že kdybych neměl v místě bydliště co do pusy tak bych asi taky zvažoval se přestěhovat, třebas jako Irové v době hladomoru. Ale je to pro mě fakt poslední možnost před smrtí. Jsem totiž v americkém slangu REDNECK a strašně mě to baví! :-))
3.10.2014 22:37 odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Nenechte si kazit vyhlidky od zkonstnatelcu. Clovek musi byt flexibilni a umet se adaptovat. Vek urcite hraje velkou roli, ale nemyslim si, ze kdyz je cloveku 30-40-50, tak to znamena, ze ustrne na jednom miste. Abych to prirovnal k necemu, co je mi blizsi: Spatny podnikatel bere likvidaci spolecnosti jako svou prohru a pacha kvuli tomu sebevrazdu. Dobry podnikatel dovede likvidaci do uspesneho konce, pouci se a zacina znovu a lepe. ;)
5.10.2014 21:31 john
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No tak pod to bych se podepsal. I kdyz jsem uz prosel 5 firem a v kazde jsem se citil dobre a myslel si ze mam dobry plat. Tak kazda dalsi firma mi dala neco vic a kdyz porovnam, ze za poslednich 7 let jsem se naucil hodne novych veci, poznal spoustu super lidi a platove si polepsil 5x oproti nastupnimu platu v prvni firme. Clovek by mel videt spis pozitiva a nebat se zmeny.
1.10.2014 09:04 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Takova je realita dnesni doby - prace prestala mit ekonomickou funkci (az na vyjimky s vesmes minimalni mzdou - treba uklizecka - neznam nikoho, kdo by si svoji mzdu zaslouzil) a stala se socialnim mechanismem, jak dokazat svoji uzitecnost spolecnosti a prerozdelovat obrovske produkovane prebytky. V takove rulete nekdo musi prohrat (a nekdo vyhrat), a neni to jeho vina (ani zasluha).

Snad si to lide casem uvedomi, ale nazory typu "spolecnost neexistuje" nebo "kazdy by mel dostavat jen tolik, kolik si zaslouzi" tomu moc neprospivaji.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
Heron avatar 1.10.2014 09:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Pak děláte pakárnu pro cvičené opice, do práce chodíte nasraní, z práce taky, v oboru se udržujete studiem a kšeftíky po večerech a po nocích.

Aha, takže v zaměstnání děláte méně kvalifikovanou práci, na kterou nadáváte, abyste po nocích studoval a dělal (zřejmě) více kvalifikovanou práci? Proč to neděláte rovnou ve vašem zaměstnání? Teď máte sice peníze, ale ani dům, ani rodinu, ani život si v podstatě neužijete.

1.10.2014 10:17 koder
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Zaměstnavatel o to jaksi nemá zájem a tady u nás na periférii momentálně nic jiného není. A tak se udržujete v použitelném stavu a ve volnu děláte to co vás baví, protože pořád ještě věříte, že to časem dokážete změnit. Nic složitého k pochopení. Svět není jen Praha.
1.10.2014 13:46 washeck | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

Jsem dalek toho někomu radit, co má udělat, ale na druhou stranu možnosti jsou. Osobně znám

  • nadprůměrného programátora, co dělá na dálku vývoj pro americkou firmu
  • jednoho Angličana, průměrného ajťáka, který spravuje (za britský plat) pár eshopů (technický provoz webu, drobné programátorské úravy, kampaně na Googlu, sledování návštěvnosti apod.) z pláže v Asii
  • testera ve velké firmě v Praze, který se z Prahy přestěhoval na vesnici k Pardubicím, dělá na dálku a do kanclu jezdí na 2 dny v týdnu

Pokud někomu nevadí pracovat z domova (já na to třeba moc nejsem), tak se dá sehnat mnohem lepší práce než přepisování obrázků do Matlabu.

Bystroushaak avatar 1.10.2014 17:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Zaměstnavatel o to jaksi nemá zájem a tady u nás na periférii momentálně nic jiného není.
Co takhle práce z domova? Můj kolega taky pracuje v praze, i když v praxi dělá z domova na dědině, kde pěstuje kozy. V IT (programování) to zas takový problém domluvit imho není.
3.10.2014 22:11 CH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
"pěstuje kozy"

Prominte mi za gramaticke gestapo kolego, ale chovat kozy, chovat!
4.10.2014 19:03 merlin111
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Co Vy víte jaký má technologie. Pěkný kozy chce kde kdo?
3.10.2014 14:13 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Pokuď by jste třeba toužili po tom být stejně spokojení jako kolega "drtič Vecter", tak Avast stále nabírá. A to i na pozice, které by s přivřením oka mohly být tolerovány i místní levičáckou sekcí!

Každý má právo na můj názor!
pavlix avatar 3.10.2014 14:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
A za kolik nabírá? ;)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.10.2014 14:50 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Stejně jako všude jinde - za tolik, kolik si "vyhandluješ" ;-)
Každý má právo na můj názor!
pavlix avatar 3.10.2014 15:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
No já zatím žádnou změnu neplánuju (což jsem mimochodem neplánoval ani před nástupem do prvního zaměstnání), takže k nějakému handlování nemám tu, jak se tomu říká, motivaci.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.10.2014 08:33 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
S tím všude bych byl opatrnější, jsou firmy, které se za svoji nabídku nestydí a místo "zajímavého ohodnocení" (a variant téhož) nabízí číslo.
Quando omni flunkus moritati
pavlix avatar 4.10.2014 08:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Nad tím jsem vždycky přemýšlel. Čím musí být firma jiná, aby na místo čistého handlování, kdy dá každému, kdo si co vyhádá, aby mohla nabrat větší množství lidí a přitom ji to v průměru stálo málo peněz, dala veřejně férovou nabídku, která bude zároveň lákavá a zároveň nebude vadit, když si ji přečtou interní lidi.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.10.2014 10:22 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Cim jina? Nesmela by zamestnavat IT lidi, kteri nejsou schopni zalozit odborovou/profesni organizaci, ktera neco takoveho umozni.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
pavlix avatar 4.10.2014 10:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Tedy zjednodušeně řečeno transparentní platová politika bývá výsledkem práce odborů?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.10.2014 10:49 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ano, je to dusledek kolektivniho vyjednavani.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
4.10.2014 12:23 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Důsledkem kolektivního vyjednávání je zpravidla akorát to, že všichni mají stejně bez ohledu na skutečné schopnosti a odvedenou práci. Příkladem je AFAIK třeba Škodovka, kde když chce zaměstnavatel někomu dát víc, protože kolektivně schválená výplata toho člověka nezaplatí (půjde jinam), tak to odbory musí schválit...

Výsledkem kolektivního vyjednávání je transparentní socialismus. K transparentní platové politice to má hodně daleko.
Quando omni flunkus moritati
4.10.2014 15:32 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Za prve si myslim, ze se mylis, protoze cerpas informace jen od tech, kterym se odbory nelibi. Spis je to o tom, ze odbory vyjednaji vic pro celou skupinu (a to je jeden z duvodu jejich existence). Pokud ma nekdo pocit, ze jako prislusnik te skupiny na tom bude hur, a ze si sam vyjedna lepsi, pak se asi bude muset spokojit s netransparentnosti, protoze prave proto se ta netransparence dela (aby byli lide nuceni vyjednavat kazdy sam za sebe).

Chces proste zaroven kolac mit a snist ho.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
pavlix avatar 4.10.2014 16:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
protoze prave proto se ta netransparence dela (aby byli lide nuceni vyjednavat kazdy sam za sebe).
+1

A taky asi aby nebylo potřeba všem vysvětlovat, proč má někdo jiný vyšší platové ohodnocení, což zrovna v našem kulturním prostředí může být dost náročné.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
xkucf03 avatar 4.10.2014 13:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

Zajímavé je, že tenhle (IMHO férovější) způsob můžeš najít i u některých firem, které odbory nemají (ani o jejich založení nikdo neuvažuje).

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
4.10.2014 15:34 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ano, lide jsou ruzni. Obcas se najde i miliardar, co si stezuje na nizke dane. Ale jsou to spise vyjimky, protoze takove chovani rozhodne neni ekonomicky racionalni.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
4.10.2014 14:06 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Ale i tam, kde je v inzerátu číslo, je to stejně nakonec o "dohodě"...
Každý má právo na můj názor!
3.10.2014 14:55 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Vývoj pro neexistující operační systém? Je vidět, že i AVAST je už dost velký na to, aby ti, co vypisují pozice neměli tušení, o čem jsou.
3.10.2014 15:14 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

Tak pokuď chceš slovíčkařit, tak o operačním systému se tam vůbec nepíše a OS X certifikovaný UNIX je...

Každý má právo na můj názor!
pavlix avatar 3.10.2014 15:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Kdybych chtěl teď slovíčkařit, tak se teď zeptám, jestli to není apple development schovaný za UNIX. Ještěže nechci ;).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
3.10.2014 15:38 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

A Kefalín, čo Vy si predstavujete pod takým "apple development"? Je to programování pro Maca (konec konců se to tam i píše), ale ne Objective C/Cocoa. Zatím ;-)

Každý má právo na můj názor!
pavlix avatar 3.10.2014 19:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Pravda, ono se to tam explicitně píše, nečetl jsem pozorně.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
5.10.2014 20:39 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Narážel jsem na neexistující „Mac“, ale co už.
5.10.2014 22:32 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni

Je těžký dělat "chytrýho", když si ten text ani pořádně nepřečteš... "avast for Mac" je název toho produktu a že by Mac neexistoval, se vážně říct nedá... Kromě toho, že tak své počítače nazývá Apple, říkají jim tak i sami uživatelé. Mimochodem - v popisu největšího klenotu z Vaší firmy vaše největší hvězda taky píše jenom o Linuxu a ne o GNU Linuxu a nikdo se kvůli tomu nevzteká...

Každý má právo na můj názor!
xkucf03 avatar 3.10.2014 22:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Co je na C++ levičáckého?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
3.10.2014 22:48 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Na C++ nic, ale OS X je "skoro" BSD, i když zprznene kapitalistou z Cupertina ;-)
Každý má právo na můj názor!
14.10.2014 22:14 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
gratuluju
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
David Watzke avatar 14.10.2014 22:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zaměstnání - proč odejít jinam, když nejste spokojeni
Díky
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.