Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 17:30
Nejodvážnější z nich si nechají spolujezdcem zvednout závoru, vjedou na trať, a pak si nechají zvednout druhou závoru - i na trati s rychlostí 160 km/h.To se dá zkusit vícekrát než jednou? Hm, nesnáším lidi co zápasí s vlakem, pak to má furt zpoždění
Dvojice stojanů za sebou se dnes už moc nevidí, ale u starších pump se vyskytují pořád. Na konkrétní příklad si teď ale nevzpomenu.
Jen trochu nechápu to "bližší/vzdálenější stojan". Ony jsou ještě někde 2 stojany za sebouDva stojany za sebou jsou skoro všude... Občas ještě tihle výtečníci dělají to, že sice zastaví u toho předního, ale jakmile jim sednete na lep a natankujete u zadního, zjistíte, že si dávají uvnitř benzínky kafe a vy jste uvěznění, protože vedle vás stojí náklaďák a za váma fronta.
Dva stojany za sebou jsou skoro všude...Asi netankuji těch "správných" pump (nejčastěji: JET, Esso, Unicorn, Hypernova - tam všude je jen jeden stojan)
Btw. moc hezký blog. Ani bych se nedivil, kdyby si ho někdo "vypůjčil" ke komerčním účelům
Testy na "duševní způsobilost" dělají, ale myslíte, že už někoho vyhodili
...umocňuje "stavební a dopravně-technický stav komunikace".To mi připomíná, že bych rád věděl, jaký je rozdíl mezi nepřizpůsobením rychlosti "stavu vozovky" a "dopravně-technickému stavu vozovky" (tak je to rozlišeno ve statistikách dopravních nehod). Podle mě je totiž to druhé podmnožinou toho prvního.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.