Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 23:35
Několik drobností: Winetricks, ciopfs, CodeWeavers v akci. Stav Google Summer of Code. Wine a CUDA (nVidia GPGPU). Změny v databázi aplikací.
Ve Winetricks se v poslední době objevily nějaké zajímavé změny. Je jich trochu moc na to, aby byly vypsané v tomto článku, ale mezi největší novinky patří Firefox 3 a Schrodinger DirectShow filtr, který - zdá se - funguje.
Nedávno vyšel Case Insensitive On Purpose File System (ciopfs) 0.2. Dá se použít k tomu, aby se váš desktop s Wine více podobal prostředí Windows.
Jak už určitě mnoho z vás ví, CodeWeavers je komerční organizace pracující na produktu nazvaném CrossOver Office (a nyní CrossOver Games). Veškerá práce, kterou odvedou na Wine, se pak dostane zpět do open source stromu Wine. Je to právě díky nim, že Wine za posledních několik let udělalo takové pokroky. Můžete se podívat na video na YouTube, jak může vypadat takový typický den, kde se skupina lidí rozhodne rozjet (herní) pařbu.
Už je to pár týdnů, co začalo Google Summer of Code 2008, a za tu dobu už je vidět docela znatelné příspěvky od řady studentů. Maarten Lankhorst (koordinátor GSoC 2008 pro Wine) nedávno požádal každého studenta, aby zaslal stav své práce. Jeho e-mail a odpovědi studentů následují:
Milí studenti,
jak možná víte, je polovina období vašeho programování za námi a je tedy čas na zhodnocování. Bohužel jsem u některých studentů zatím neviděl, jak daleko se dostali, takže bych chtěl všechny studenty povzbudit k tomu, aby posílali své patche časně a často, i když to třeba není dokončené.
Také bych teď od všech studentů rád slyšel nějaké zamyšlení. Co vám šlo dobře a co ne a co se vám zatím povedlo udělat? :-)
Ismael Barros, který pracuje na dplay:
Pročisťoval jsem své patche, díky nekonečné trpělivosti Kaie, a hned teď je začnu posílat. Nicméně můj pokrok se dá sledovat na http://repo.or.cz/w/wine/gsoc_dplay.git.
Největším problémem zatím bylo přizpůsobit mou práci stylu, se kterým jsem se nikdy nesetkal, a uvědomit si, že se ještě mám hodně co učit :P
Můj první milník je skoro hotový: většina testů je hotová, ale implementace je vylepšená méně, než jsem očekával. Pouze jsem zaslal nějaké triviální patche, ale alespoň jsem pochopil, co je hotové a co se musí udělat (což jsem měl udělat, když jsem psal svou přihlášku a časový plán, ale, co nadělám). Čelím nějakým problémům s porozuměním současnému kódu dplay, ale to bude tím, že jsem zavalen celou tohle platformou COM, která je mi neznámá, a s trochou úsilí to nebude tak zlé.
Abych to shrnul, musím se (přestat flákat a) hodně učit, než začnu tvořit skutečně produktivně.
Adam Petaccia, pracující na GDI+:
Zatím jsem dokončil hodně funkcí pro práci s textem (FontFamilies, FontCollections a StringFormat) (které musím před zasláním pročistit) v GDI+ a předpokládám, že budou hotové příští týden (takže jsem o týden pozadu, než bych chtěl být), ale také teď pracuji na obsluze GpRegion (ač je to divné, několik funkcí StringFormat to potřebuje).
Co se věcí, které nejdou tak dobře, týká, musím se naučit soustředit se na jeden nebo dva podprojekty najednou - protože hromada napůl dokončených projektů není zrovna nápomocná. Druhou věcí je držet se vývoje stavěného na testech. Častokrát jsem se zamotal na tom, proč nějaká aplikace nefunguje s mým kódem, a celá věc se objasnila, jakmile se napsal jednoduchý test (nebo bylo alespoň jasné, co problém není).
Je to velmi užitečná a poučná zkušenost a těším se na to, až budu přispívat do Wine po konci Summer of Code.
Owen Rudge, který pracuje na konfiguraci a ovládacím panelu:
S mým projektem to jde zatím celkem dobře a řekl bych, že jsem teď trochu před časovým plánem, což mě těší. První částí bylo rozchodit Ovládací panel ve jmenném prostoru Shellu a ukázalo se, že hodně práce už bylo hotové, jen to do sebe nebylo všechno dobře zapojené. Chvíli mi trvalo zjistit, co je třeba udělat, ale podařilo se mi to vyřešit a dostalo se to do Wine 1.1 :-). Teď se přesouvám k práci na nějakých nových apletech ovládacího panelu a k hledání způsobů, jak vylepšit winecfg. Minulý týden, nebo tak nějak, jsem pracoval na apletu Přidat/Odebrat programy a ten je teď už víceméně kompletní a pravděpodobně ho brzo zašlu do wine-patches. Také dumám nad tím, co udělám s winecfg, přičemž bych řekl, že věci, které nejsou nastavitelné pro každý program zvlášť (především vzhled desktopu a zvuk), mohou být přesunuty nebo znovu implementovány v nových ovládacích panelech. Na to se budu soustředit během několika příštích týdnů.
Největší výzvou je teď pro mě asi promyslet "pracovní plán" a stanovit si rozvrh, abych věděl, kolik věcí zvládnu udělat, a využil svůj čas efektivně. Většina mého kódu se dá najít na http://repo.or.cz/w/wine/gsoc_cpanel.git.
Piotr Caban, který pracuje na MSXML:
Dělal jsem na dvou částech projektu MSXML:
Nejtěžší pro mě bylo ladění instalátoru Photoshopu CS3. Bylo snadné najít chybějící API, která jsem musel implementovat, ale poslední problém se hledal obtížně (a o to více mne uspokojilo, když jsem ho našel :-)).
Velké díky patří Google za financování a vůbec také za to, že umožnil, aby se letošní Summer of Code konalo. Díky patří i Maartenovi za organizování a studentům za jejich tvrdou práci!
Seth Shelnutt v poslední době trochu psal do mailing listu o své snaze rozjet klienta GPU Folding@Home pod Wine. Klient vyžaduje funkční knihovny jako CUDA od nVidie, která umožňuje využití grafického procesoru pro vlastní výpočty. Bude zapotřebí napsat wrapper mezi CUDA pro Windows a CUDA pro Linux a vyřešit další problémy. Několik zajímavostí:
Abych navázal na téma rozcházení FAH GPU2 nVidia klienta: dostali jsme se za detekci tím, že jsme změnili všeobecný výstup z Wine tak, aby to vypadalo jako karta nVidia, a to díky několika z vás. Teď ale k tomu náročnějšímu. I když použijeme soubor cudart.dll, tak to nefunguje. Dostaneme chybu cudastream, že to není implementované. Pak se opakuje následujících 5 řádek, dokud není klient ukončen.
Reading file work/wudata_07.tpr, VERSION 3.1.4 (single precision) Reading file work/wudata_07.tpr, VERSION 3.1.4 (single precision) Reading sasa-enabled ir 0 0 Initializing Nvidia gpu library cudaMalloc CUDAStream::Allocate failed feature is not yet implemented
Martijn Berger řekl, že by mělo stačit udělat akorát korektní wrapper pro překlad volání z cudart.dll do libcuda.so.2.0. Předpokládám, že by se mělo začít stažením SDK a pak se podívat, kolik dokumentace je dostupné pro volání na Linuxu i Windows.
Podle toho, co jsem viděl v průvodci programátora a v referenční příručce, to vypadá, že většina funkcí je dle očekávaní u Windows a Linuxu stejná, referenční příručka mezi nimi vlastně ani nerozlišuje.
Není možné prostě jen symbolicky nalinkovat cudart.dll k libcudart.so? Pokud očekávají převážně stejná volání funkcí, nemělo by to fungovat? Ozkouší se to a uvidí se.
Věřím, že hlavním problémem je to, že cudart.dll se snaží přistoupit k nvidia ovladači pro Windows, když tu žádný není, ale libcudart.so ví, jak přistoupit k ovladači pro Linux.
Michael Karcher podotkl, že symbolické linkování by nefungovalo kvůli rozdílům ve formátu hlaviček (PE a ELF). Dále zmínil, že řádným řešením by bylo vytvořit .spec soubor a wrapper pro každou funkci. Stefan Dösinger také upozornil na to, že na vytváření takových wrapperů už existuje skript v Perlu.
Po další debatě o problémech s kompilací se Sethovi podařilo jeho wrapper zkompilovat. Jenže wrapper nefunguje tak, jak se zamýšlelo.
No, aspoň se to zkompilovalo, ale nefunguje to. Pořád dostáváme chybu, že funkce není implementována.
Initializing Nvidia gpu library cudaMalloc CUDAStream::Allocate failed feature is not yet implemented
cudamalloc a všechny čtyři streamy cudy - cudaStreamCreate, Destroy, Query a Synchronize - byly implementovány. Myslel jsem, že je to tím, že ve spec souboru jsem měl cudaStreamy jako ukazatele (ptr), tak jsem je změnil na long, ale nic se tím nezměnilo. Původně byl argumentem "stream", ale žádný argument kromě ptr a long mi neprojde přes winegcc pro spec soubory. SPEC soubor.
Musí se Wine nějak upozornit na přítomnost souboru cudart.dll.so? Zkusili jsme to dát do složek system32 i lib, ale vypadá to, že se na to možná Wine musí nějak upozornit.
Takže jak vidíte, CUDA ve Wine ještě nefunguje. Nicméně to vypadá slibně a můžeme doufat, že v příštím dílu Zpravodaje o Víně najdete hlášení o úspěšném použití CUDA pod Wine.
Program | Původní stav/verze | Nový stav/verze | Změna |
WZebra 4.2.1 | Bronze (1.0-rc1) | Platinum (1.1.1) | +3 |
StarCraft 1.x | Silver (1.0-rc2) | Gold (1.1.1) | +1 |
Star Wars Galaxies 1.xx | Silver (0.9.61) | Platinum (1.1.0) | +2 |
Command & Conquer: Tiberian Sun Demo | Silver (0.9.27) | Gold (1.1.0) | +1 |
Half-Life 1.1.1.0 | Gold (1.0-rc1) | Platinum (1.1.1) | +1 |
Half-Life Blue Shift: 1.0.0.1 | Silver (1.0-rc1) | Platinum (1.1.1) | +2 |
Thief: The Dark Project 1.33 | Silver (1.0-rc5) | Gold (1.1.1) | +1 |
Visual CADD 5 5.0.5.134 | Silver (0.9.59) | Garbage (1.1.0) | -2 |
Archicad ArchiCAD 6.5 | Garbage (1.0-rc1) | Gold (1.1.1) | +3 |
Action Request System (Remedy User) 7.1 | Silver (0.9.58) | Platinum (1.1.0) | +2 |
Command & Conquer: Red Alert Demo | Gold (1.0-rc1) | Silver (1.1.0) | -1 |
J-Edit 1.20a | Garbage (0.9.59) | Bronze (1.0.0) | +1 |
Double Dragon Forever 0.9 beta | Gold (1.0-rc3) | Bronze (1.1.1) | -2 |
The Settlers IV Gold: 2.50.1516a | Silver (0.9.61) | Garbage (1.1.1) | -2 |
StarCraft Brood War: 1.x | Silver (1.1.0) | Gold (1.1.1) | +1 |
Dance Praise 2 (The ReMix) | Silver (0.9.56) | Platinum (1.0.0) | +2 |
Catia V5 V5R16 | Garbage (1.1.0) | Bronze (1.1.1) | +1 |
RivChat 2.35 | Silver (1.0-rc1) | Gold (1.1.1) | +1 |
EverQuest 2 | Silver (1.0.0) | Gold (1.1.1) | +1 |
Command & Conquer 3: Tiberium Wars Demo | Garbage (0.9.42) | Gold (1.1.0) | +3 |
Doom 3 1.3.1 | Gold (1.1.0) | Platinum (1.1.1) | +1 |
SpongeBob SquarePants: The Movie 1.0 | Bronze (1.0.0) | Gold (1.1.1) | +2 |
RACE and Race 07 - The WTCC Game Two car DEMO | Garbage (0.9.52) | Platinum (1.0.0) | +4 |
Pro Evolution Soccer 2008 1.0 | Garbage (1.1.0) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Outlaws Demo | Platinum (0.9.7) | Silver (1.1.0) | -2 |
Supreme Commander FA 1.x.3xxx | Silver (1.0.0) | Gold (1.1.0) | +1 |
Thief II: The Metal Age 1.18 | Silver (0.9.60) | Gold (1.1.1) | +1 |
Star Trek Legacy 1.0 | Platinum (0.9.58) | Bronze (1.1.1) | -3 |
NewsbinPro 5.35 | Bronze (0.9.52) | Platinum (1.1.0) | +3 |
Immortal Cities: Children of the Nile Demo | Bronze (0.9.42) | Silver (1.1.1) | +1 |
Internet Explorer 1.0 | Garbage (0.9.39) | Gold (1.1.0) | +3 |
Celková změna | +31 |
Program | Původní stav/verze | Nový stav/verze | Změna |
Star Wars: Battlefront II 1.1 | Bronze (1.0.0) | Garbage (1.1.1) | -1 |
Anarchy Online Internet Play | Garbage (1.0.0) | Gold (1.1.1) | +3 |
Dreamweaver MX | Platinum (1.0-rc5) | Garbage (1.0.0) | -4 |
La-Mulana 1.0 | Gold (1.0-rc4) | Bronze (1.0.0) | -2 |
Truck Dismount - Rekkaturvat 1.0 | Bronze (0.9.7) | Platinum (1.0.0) | +3 |
VLC media player 0.8.x | Bronze (0.9.52) | Gold (1.1.1) | +2 |
Quicken 2005 Premier Home & Business | Garbage (0.9.54) | Bronze (1.0.0) | +1 |
The Curse of Monkey Island 1.0 | Gold (0.9.8) | Platinum (1.1.1) | +1 |
Empire Earth II 1.0 | Platinum (1.0-rc4) | Gold (1.1.1) | -1 |
System Shock 2 2.3 | Bronze (1.0.0) | Silver (1.1.0) | +1 |
PowerTab Editor 1.x | Silver (0.9.12) | Gold (1.1.1) | +1 |
The Elder Scrolls IV: Oblivion 1.2.x | Silver (1.0.0) | Gold (1.1.0) | +1 |
Before You Know It 3.6 | Gold (0.9.46) | Silver (1.1.1) | -1 |
Warzone 2100 2.0.10 | Silver (0.9.50) | Platinum (1.1.0) | +2 |
Grand Theft Auto III 1.1 | Gold (1.1.0) | Garbage (1.1.1) | -3 |
Command & Conquer: Red Alert 1.0-3.03 | Bronze (1.0-rc2) | Silver (1.0.0) | +1 |
Sam and Max - Reality 2.0 1.x | Gold (0.9.56) | Garbage (1.1.0) | -3 |
QIP QIP Infium | Gold (1.0-rc1) | Silver (1.1.0) | -1 |
UltraISO 9.X | Platinum (0.9.58) | Gold (1.1.0) | -1 |
Silkroad Online 1.x | Platinum (1.1.0) | Gold (1.1.1) | -1 |
Hangul word process 2007 | Bronze (1.0-rc2) | Silver (1.1.1) | +1 |
Peggle Deluxe Version 1.0 | Platinum (1.0-rc1) | Garbage (1.1.0) | -4 |
Empire Earth 1.0-2.0 | Gold (1.0-rc3) | Silver (1.1.0) | -1 |
AbiWord 2.6.3 | Bronze (1.1.0) | Platinum (1.1.1) | +3 |
1503 A.D.: The New World 1.0 | Gold (1.0-rc4) | Garbage (1.1.0) | -3 |
Sam & Max Episode : Abe Lincoln Must Die 1.0 | Gold (0.9.56) | Garbage (1.1.0) | -3 |
Mafia 1.x | Gold (1.0-rc1) | Platinum (1.1.0) | +1 |
Titan Quest 1.20 Gold | Garbage (0.9.46) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Windows Media Player 10.0 | Bronze (0.9.48) | Garbage (1.0.0) | -1 |
Flash 8 | Silver (1.1.0) | Platinum (1.1.1) | +2 |
Microsoft Paint Unknown (From Windows XP) | Platinum (1.0-rc3) | Bronze (1.1.1) | -3 |
ZBrush 3 | Gold (0.9.50) | Bronze (1.1.1) | -2 |
Populous: The Beginning 1.01 | Bronze (1.0.0) | Gold (1.1.1) | +2 |
Robin Hood: The Legend of Sherwood 1.0 | Garbage (0.9.59) | Bronze (1.1.1) | +1 |
The Elder Scrolls III: Morrowind 1.6.1820 (Bloodmo... | Silver (1.1.0) | Bronze (1.1.1) | -1 |
Excel 2003 | Gold (1.0-rc4) | Bronze (1.0.0) | -2 |
Virtual Infrastructure Client 2.5 | Bronze (1.0-rc1) | Garbage (1.0.0) | -1 |
AutoCAD 2000 | Silver (1.0-rc3) | Bronze (1.0-rc4) | -1 |
Widget Workshop: The Mad Scientist's Laboratory 1.... | Garbage (0.9.59) | Silver (1.1.1) | +2 |
Everest 4.0 | Gold (0.9.36) | Platinum (1.1.1) | +1 |
PhotoImpact PhotoImpact X3 | Silver (1.0.0) | Garbage (1.1.1) | -2 |
NuSphere PHPEd 5.2.0 (Build 5220) | Gold (0.9.58) | Silver (1.1.0) | -1 |
The Settlers II: 10th Anniversary 1.11757 GER | Silver (1.0-rc1) | Gold (1.1.1) | +1 |
Mp3Gain 1.2.5 | Platinum (1.0.0) | Gold (1.1.0) | -1 |
Brothers in Arms: Road to Hill 30 1.0 | Bronze (0.9.51) | Silver (1.1.1) | +1 |
Word Viewer 2003 | Silver (1.1.0) | Gold (1.1.1) | +1 |
Blitzkrieg II 1.5 | Gold (0.9.52) | Bronze (1.1.1) | -2 |
Echelon 1.16.19r | Garbage (0.9.24) | Silver (1.1.1) | +2 |
Madden NFL 08 1.0 | Gold (0.9.55) | Garbage (1.1.0) | -3 |
Age of Empires III Expansion: The Warcheifs (Retai... | Bronze (0.9.44) | Garbage (1.1.1) | -1 |
Assassin's Creed 1.0 | Silver (1.0-rc4) | Bronze (1.1.1) | -1 |
Test Drive Unlimited 1.x | Garbage (0.9.58) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Praetorians 1.02 | Silver (0.9.46) | Bronze (1.1.0) | -1 |
EAC - Exact Audio Copy 0.99 prebeta 4 | Garbage (1.1.0) | Gold (1.1.1) | +3 |
MetaTrader 4.x | Garbage (0.9.60) | Gold (1.1.0) | +3 |
Replay A/V Replay A/V 8 | Gold (0.9.52) | Bronze (1.1.1) | -2 |
Assassin's Creed 1.2 | Garbage (1.1.0) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Reason Reason Version 4.0 | Bronze (1.0.0) | Silver (1.1.1) | +1 |
Age of Empires II The Conquerors Expansion: 1.0x | Garbage (1.0.0) | Bronze (1.1.0) | +1 |
Ventrilo Client 3.0.x | Bronze (1.1.0) | Silver (1.1.1) | +1 |
Gothic II 1.30 | Gold (0.9.59) | Platinum (1.0.0) | +1 |
Warhammer 40,000: Dawn of War Dawn of War | Platinum (0.9.42) | Silver (1.1.0) | -2 |
Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon 1.0 | Gold (0.9.56) | Garbage (1.1.0) | -3 |
Anim8or 0.95 | Platinum (0.9.53) | Bronze (1.0.0) | -3 |
Bookworm Adventures 1.0 | Platinum (1.0-rc2) | Gold (1.1.1) | -1 |
Google SketchUp 6.x | Garbage (1.0.0) | Bronze (1.1.0) | +1 |
Spore Creature Creator 1.0 | Garbage (1.0.0) | Bronze (1.1.0) | +1 |
Rumble Box Tournament Edition | Platinum (0.9.55) | Garbage (1.1.1) | -4 |
Scientific WorkPlace 5.x | Garbage (0.9.52) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Age of Empires The Rise of Rome: 1.x | Silver (1.0-rc4) | Bronze (1.1.0) | -1 |
Condemned: Criminal Origins 1.0 | Silver (0.9.58) | Garbage (1.1.1) | -2 |
Syberia II 1.0 | Platinum (1.0.0) | Gold (1.1.0) | -1 |
NetStorm: Islands at War 10.x | Silver (0.9.28) | Gold (1.1.1) | +1 |
Age of Empires III 1.x | Gold (1.0-rc4) | Garbage (1.1.1) | -3 |
Pharaoh 1.00 | Gold (1.0-rc4) | Garbage (1.1.0) | -3 |
Perimeter 1.00 | Silver (0.9.58) | Bronze (1.1.1) | -1 |
Need for Speed Most Wanted 1.3 | Silver (1.0.0) | Gold (1.1.1) | +1 |
Sid Meier's Civilization IV 1.74 (Direct2Drive) | Garbage (0.9.51) | Gold (1.1.0) | +3 |
7-Zip 4.xx | Platinum (1.1.0) | Bronze (1.1.1) | -3 |
Quicken Quicken Delux 2008 | Bronze (1.0-rc4) | Gold (1.1.1) | +2 |
FIFA Soccer 2004 Retail Version | Platinum (1.0.0) | Garbage (1.1.0) | -4 |
Prince of Persia: The Two Thrones 1.0 | Silver (1.0-rc4) | Garbage (1.0.0) | -2 |
Microsoft Office '97 | Garbage (1.0.0) | Silver (1.1.1) | +2 |
Age of Empires Gold Edition | Bronze (1.0.0) | Silver (1.1.0) | +1 |
.NET Framework 1.1 | Gold (1.0.0) | Garbage (1.1.1) | -3 |
Immune Attack 1.0 | Bronze (1.1.0) | Garbage (1.1.1) | -1 |
Age of Mythology 1.10 | Silver (1.0.0) | Platinum (1.1.0) | +2 |
Roller Coaster Tycoon Loopy Landscapes: 1.20.013 | Platinum (0.9.58) | Gold (1.0-rc5) | -1 |
Imperial Glory v1.0 | Garbage (0.9.59) | Silver (1.1.0) | +2 |
Roma Victor 1.x | Garbage (1.1.0) | Gold (1.1.1) | +3 |
7 Sins 1.0 | Garbage (0.9.60) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Nokia Audiobook Manager 1.04 | Bronze (1.0-rc2) | Silver (1.0.0) | +1 |
Virtual DJ 5.0.7 | Garbage (1.0.0) | Silver (1.1.1) | +2 |
The Settlers IV 1.0-2.50.1516 | Silver (0.9.57) | Gold (1.1.0) | +1 |
Race Driver : GRID Demo | Garbage (1.0-rc2) | Bronze (1.1.1) | +1 |
Wavelab 4 | Silver (0.9.15) | Platinum (1.0.0) | +2 |
Guitar Pro 5.x | Platinum (1.0-rc2) | Silver (1.0.0) | -2 |
The Elder Scrolls III: Morrowind 1.4.1313 (Tribuna... | Garbage (0.9.37) | Gold (1.1.0) | +3 |
WISO Sparbuch 2008 | Bronze (0.9.60) | Garbage (1.1.0) | -1 |
Poser 7.0 | Platinum (1.0-rc3) | Silver (1.1.0) | -2 |
Return to Castle Wolfenstein 1.0 | Silver (1.0-rc2) | Platinum (1.1.1) | +2 |
Dark Colony 1.0 | Gold (0.9.52) | Platinum (1.0.0) | +1 |
Lord of the Rings: War of the Ring Demo | Bronze (1.0.0) | Gold (1.1.0) | +2 |
Photoshop CS2 | Platinum (1.1.0) | Silver (1.1.1) | -2 |
Warhammer 40,000: Dawn of War Dark Crusade: 1.x | Platinum (1.0-rc2) | Silver (1.1.1) | -2 |
Word 2003 | Garbage (1.0-rc1) | Bronze (1.0.0) | +1 |
Pirates of the Caribbean 1.0 | Platinum (1.0-rc2) | Bronze (1.1.0) | -3 |
.NET Framework 2.0 | Garbage (1.1.0) | Gold (1.1.1) | +3 |
Thang Online 20060608 | Gold (0.9.41) | Bronze (1.0.0) | -2 |
Evil Genius 1.00 | Bronze (0.9.57) | Garbage (1.0.0) | -1 |
Europa Universalis III 1.3 | Bronze (0.9.55) | Silver (1.1.0) | +1 |
Reason 3.x | Silver (0.9.52) | Bronze (1.1.1) | -1 |
The Witcher 1.0 | Silver (1.1.0) | Bronze (1.1.1) | -1 |
Lords of the Realm III 1.0 | Platinum (0.9.57) | Gold (1.1.0) | -1 |
Wizardry 8 1.2.4 | Gold (1.0-rc3) | Silver (1.1.1) | -1 |
Perfect World open beta | Bronze (1.0-rc3) | Gold (1.1.0) | +2 |
Half-Life 2 Retail (32-bit) | Silver (1.0.0) | Bronze (1.1.0) | -1 |
SSF 0.09 Beta R3 | Garbage (1.1.0) | Silver (1.1.1) | +2 |
Startopia 1.02 | Bronze (1.0.0) | Platinum (1.1.1) | +3 |
Operation Flashpoint 1.0 | Garbage (1.0.0) | Gold (1.1.1) | +3 |
CHESSIMO 3.10 | Bronze (1.0.0) | Silver (1.1.1) | +1 |
Ragnarok Online Private Server Clients | Gold (1.0.0) | Garbage (1.1.1) | -3 |
Rites of War 1.x | Garbage (0.9.38) | Bronze (1.1.0) | +1 |
Enterprise architect 7.1 | Platinum (1.0.0) | Garbage (1.1.0) | -4 |
Celková změna | -19 |
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.