Portál AbcLinuxu, 13. května 2025 13:24

FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU

FFII varuje před návrhem evropské telekomunikační direktivy, jejíž obsah se údajně dostal pod kontrolu extrémistické copyrightové lobby. Některé dodatky umožňují, aby úřady certifikovaly aplikace, a pak pouze ty bude povoleno na Internetu používat, i kdyby to mělo znamenat zavedení "speciálních technických funkcí" do sítě. Spolu s dalšími novinkami je návrh přirovnáván k Internetu v sovětské podobě.

4.7.2008 21:53 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

4.7.2008 23:33 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
In Soviet Russia, the Internet browses YOU!
progdan avatar 5.7.2008 02:33 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tim chteji jako rict, ze by v ramci EU bylo mozne zakazat pouzivani nekterych programu na internetu, tedy ze by (pokud to dotahnu do extremu) pouzivani napr. FireFoxu bylo ilegalni???
Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
saly avatar 5.7.2008 07:06 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Já to pochopil taky tak. Jestli to je pravda, nebo nedej bože to snad projde, tak jsou to kkti ... Ale nevěřím, že by to soudní lidé odhlasovali ...
5.7.2008 08:15 Milan
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
A ty jsi videl v nejakem parlamentu soudne lidi? Ritime se do pekla...
Salamek avatar 5.7.2008 12:36 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
pár bílejch bacratejch obálek a odsouhlasí ti vše
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
5.7.2008 07:10 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
FF třeba ne, ale třeba takovej tor už jo
=^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2008 09:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
...asi odhalili, že si s pomocí toru sám klikám na bannery v kočičích toplistách :-(
5.7.2008 21:04 paranoiiik
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
a nezakážou tor spíš pro to, že v tom mají prsty (a uši) mimoevropské špionážní agentury, aby se dalo odposlouchávat lidi co touží po anonymitě? :)
5.7.2008 22:14 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
důvod se vždycky najde, ale s programy typu tor, truecrypt a podobně to bude za chvíli zajímavé :-(
5.7.2008 08:51 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Koukam, ze RVHP byl slabej odvar proti EU... zpatky do Evropy...
elviin avatar 5.7.2008 18:35 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Proc? Co znamena RVHP byl slabej odvar, jaky jsou rozdily mezi RVHP a EU?
5.7.2008 09:20 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Keď som čítal pár posledných článkov na itnews.sk tak vo mne začala vrieť krv a keď som toto prečítal to ma dostalo.

Čím ďalej si myslím, že Zeitgaist nie je len nejaké niečo vyfabrikované zo vzduchu a veriť tomu čo bolo v tom filme nie je paranoja.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5285177655237493705
5.7.2008 15:10 zeitgeist...
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
bohuzel zeitgeist je sam o sobe lziva propaganda pro lidi co tomu nerozumi. Obzvlaste prvni cast obsahuje velke mnozstvi podvodu. V podstate se jedna o obsah zednarskych predstav o historii ve verzi pro tupe masy. Lide od kterych tyto vyklady historie pochazeji, jsou casto uctivaci Lucifera. Napriklad M. P. Hall (nejlepsi pritel a ucitel Jordana Maxwella) psal i navody pro ostatni, jak udelat smlouvu s Luciferem:

"I hereby promise the Great Spirit Lucifer, Prince of Demons, that each year I will bring unto him a human soul to do with as as it may please him, and in return Lucifer promises to bestow upon me the treasures of the earth and fulfil my every desire for the length of my natural life. If I fail to bring him each year the offering specified above, then my own soul shall be forfeit to him. Signed..... { Invocant signs pact with his own blood } "

Temto lidem neni radno verit.... Jsou ochotni vas pro svuj uspech venovat Luciferovi. A je jedno, ze vy na to neverite. Oni tomu veri a radi mu slouzi.

Aby bylo jasno, souhlasim s tim, ze 911 nezorganizovalo par arabu z jeskyne. Taky ze federalni rezerva neni federalni ani rezerva. Nejvice souhlasim s tim, ze na zemi bude pokoj, az moc lasky zvitezi nad laskou k moci. Bohuzel ale celkove ten film je silne zavadejici. Akorat to lidi nakrkne, ale nevzdela. Kousky pravdy promichava tak, aby se vase zloba obratila proti nekomu jinemu nez ma. Padne par obetnich beranku a system nasili pokracuje dal.
5.7.2008 19:16 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
Samozrejme to o Ježišovi je dosť otázne je to dosť ďaleká minulosť (neexistuje nijaký preživší predsa len tých 2000 a viac rokov je dosť ďaleko) ale terajšia prípadne do sto rokov ďaleká minulosť nieje až tak ďaleko.

A ešte jedna vec - bola vôbec potopa? existuje vôbec galaxia? atómy? :-) :-) :-)

Všetko je to len z druhej ruky a len na tom závisí ako dôverujeme tomu ktorému človeku, knihe = vydavateľstvu, internetu, vedeckým postupom, historikom a tak ďalej a tak podobne.

To je len reakcia na Lucifera.

A potom teraz som čítal zaujímavú knihu o neexistencie evolúcie v štýlom ako ju uznalo veľa odborníkov "darvinovci" a ako sme sa ju všetci učili na škole (z tohoto vyplýva napríklad eugenika / myslím, prežitie silnejšieho, existencie podradnejších druhov človeka a tak ďalej atak podobne). Toto smeruje hlavne na dôvody vzniku absolútnej svetovlády, Hitlerového Nemecka, dokonca aj Číny ako ju "poznáme" dnes (áno Mao si prevzal veľa z Darvina).

Napríklad keby boli černoši iný druh(čítaj: podradný druh podľa Hitlera a spol) nemohli by sa páriť s belochmi alebo prípadný potomkovia by boli neplodný.

(Evoluce Podvod století - Hans-Joachim Zillmer - český preklad)

Ale teraz sme naozaj mimo tému alebo nie? :-)
5.7.2008 21:02 zeitgeist...
Rozbalit Rozbalit vše Re: FFII varuje před "sovětským Internetem" v EU
asi jo, clanek je prece jenom o Sovietizaci Inetu. Ale preci jen tato totalizace Internetu a spinava politika, lzi v historii a falesne ideologie, to spolu velmi uzce souvisi. Chce to ale spis samostatne clanky.
5.7.2008 09:27 Peter Fodrek
Rozbalit Rozbalit vše BSA protestuje proto krokom EK v oblasti podpory open standardov
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mam taky pocit,ze jto inak ako je to podane v clanku, skor to vyzera na zakaz proprietranych technologii a formatov

BSA protestuje proto krokom EK v oblasti podpory open standardov 4.7.2008 zdroj The Register
Luboš Doležel (Doli) avatar 5.7.2008 13:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: BSA protestuje proto krokom EK v oblasti podpory open standardov
Tohle je něco úplně jiného.
5.7.2008 17:45 Peter Fodrek
Rozbalit Rozbalit vše Re: BSA protestuje proto krokom EK v oblasti podpory open standardov
Viem ale je zaujimave divat sa, ako EU na jednej strane povoluje SW patenty a na druhej strane prikazuje statom pouzivat standardy bez SW patentov
6.7.2008 07:47 Petr
Rozbalit Rozbalit vše To se tak pomalu pomaloucku chystaji ruzna svinstva....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Data obcanu EU budou k dispozici pro FBI :

http://www.crypto-world.info/news/index.php?prispevek=7888&sekce=s

A porad se najdou takovi,kteri voli jednu z peti stran co mame v parlamentu.................
6.7.2008 08:22 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: To se tak pomalu pomaloucku chystaji ruzna svinstva....
A tím pádem i CIA kdo ví co ještě. Asi se budu muset naučit používat tor a truecrypt už jenom z principu.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
6.7.2008 12:18 Politicky Nekorektni
Rozbalit Rozbalit vše Re: To se tak pomalu pomaloucku chystaji ruzna svinstva....
ten ti zakazou pro jistotu taky...uz ted treba by te mohli zavrit do kriminalu v pripade, ze by sis do francie vezl na dovolenou notebook a mel na nem zasifrovany data necim silnejsim nez co by zabralo par hodin k rozlousknuti jejich policii. V UK v pripade, ze bys byl byl podezrelej z terorismu ( a to bude kazdej, kdyz se to bude hodit do kramu) musis vydat svy heslo kdyz to mas zasifrovany a kdyz odmitnes tak 2 roky natvrdo. Nedelam si iluze, ze podobne sovetsko-cinske praktiky budou samozrejme v ramci ochrany a bezpeci obcanu zavedeny pro celou unii. Posledni dobou lze vubec pozorovat silny zajem vlad prakticky vsech vetsich zemi o kontrolu internetu coby media jako takoveho. Tv, tisk apod. maji uz pod kontrolou desetileti a internet zacal nabyvat na sile takovou merou, ze uz je to pro vlady - vsechny vlady ponekud nebezpecne. Necenzurovane publikovani vlastnich myslenek, idei a nazoru s moznosti dosahu "pres celou planetu" neni totiz vitana pro tyto vyssi kruhy. Plebs musi byt totiz pod patricnou kontrolou a jak toho lepe dosahnout - v tomto pripade - nez starou dobrou cenzurou. Takze to ceho sme svedky nyni je jen opozdena reakce na technologicky vyvoj a mensi podceneni sily media internetu jako takoveho. Ted se jen snazi dohnat co zameskali. V tomto pripade sem si vzpomel na film, kde hrala I. Chylkova - se tusim menuje, jak ji zavreli do kriminalu za to, ze ve sve knihovne mela publikace, ktere nebyli politicky koretkni s KSCm (hrala tam s ni i ruzickova a videl sem to jako maly decko takze uz si to nevybavuju presne), ale analogie je to pomerne presna. Takze si tipneme jak dlouho bude v dnesni extrabezpecne, pseudohumanisticke, multikulturni a kdovijakejeste evrope trvat, nez vam zaklepou na dvere panove v klobouku a dlouhym kabatu s limcem po usi a bezbarvym hlasem vas vyzvou ve jmenu boje proti terorismu, rasismu ci spatnemu politickemu smysleni k predlozeni veskerych dat a v pripade, ze najdou neco zasifrovaneho rovnou si vas odvezou sebou na par mesicni pobyt a prevychovu. V pripade tvrdohlavejsich subjektu se prevychova muze prodlouzit na "neurcito". A proto si pamutujte, KDO navrhl dane zakony, KDO je schvalil, k jake politicke strane patril a pamatujte si jeho oblycej. Na kazdou svini se vari voda a na kazdy prase se najde reznik. A na tuhle zabijacku jen tak nikdo nezapomene.
the.max avatar 6.7.2008 18:30 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: To se tak pomalu pomaloucku chystaji ruzna svinstva....
film se jmenuje Pritelkyne z domu smutku
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
7.7.2008 14:59 lubos
Rozbalit Rozbalit vše Re: To se tak pomalu pomaloucku chystaji ruzna svinstva....
Tak si v TrueCrypt treba vytvoriť skrytý oddiel, o ktorom nikto nebude vedieť. Na požiadanie sa zverejní len heslo, ktoré zobrazí len nejakú návnadu - nepodstatné súbory.

Samozrejme, v budúcnosti môže byť chválený zákon, ktorý tento program/systém zakáže, ale život si cestu vždy nájde. :-)

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.