Portál AbcLinuxu, 2. srpna 2025 13:39


Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition

Slyšeli jste už o Ubuntu Christian Edition, ale nevíte, čím je tato edice Ubuntu specifická? Nejde o vzhled, ale o funkce. Na ExtremeTech se dozvíte například to, že obsahuje program GnomeSword pro studování Bible či DansGuardian pro filtrování nevhodného obsahu. Především DansGuardian z něj činí zajímavou volbu nejen pro křesťany.

27.12.2006 21:27 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (4) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

27.12.2006 21:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pořád tomu nějak nerozumím. To ty aplikace do normálního Ubuntu nainstalovat nejdou, že je kvůli tomu potřeba vyrábět extra verzi distribuce?
David Ježek avatar 27.12.2006 21:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
ja zase osobne nemam s mnoha derivacemi *ubuntu zadny problem. proste kazdy si stahne, co potrebuje a pokud ot ma v distribuci jiz hotovo, tak to treba oceni. a ubuntu je imho prave pro typ lidi, kteri se nemaji potrebu zabyvat lovenim co/kde/jak doinstalovat
freshmouse avatar 27.12.2006 22:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Souhlas. Když si to chtějí dělat, ať si to dělají. O tříštění sil nemůže být řeč.
28.12.2006 08:44 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Jasně, takže místo apt-get install si projdou celý proces instalace. Né že by to bylo nějak složitý, ale také mi uniká smysl.
27.12.2006 22:10 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Pche, instalovat balicky? Zabarina, udelat si vlastni distribuci je dneska in! :-D
27.12.2006 22:46 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Někdo by už měl konečně udělat Ubuntu Distro Generator - člověk by jenom vyplnil jméno a vybral extra balíky, s kterými ta distribuce stojí a padá. Program by pak vygeneroval pro tohle distro web a instalační cédo.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
27.12.2006 22:55 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
LOL :-)
28.12.2006 00:11 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
To ale v jádru není špatná myšlenka. Lidé bez solidního internetového připojení by si v práci/škole/internetové kavárně naklikali, co v systému chtějí a co ne. Vzniklo by instalační CD/DVD a z něho vzešlý systém by byl (v ideálním případě :) připraven tak, jak je danému uživateli libo.
A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
28.12.2006 22:50 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
To uz jsem nekde videl. Ale nemuzu si vzpomenout kde. Ze by Slax? Urcite neco podobnyho ma nejaka distribuce vyvojovyho prostredi Eclipse.
28.12.2006 15:42 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
AFAIK prave tohle nabizi/hodla nabizet preslavne gNewSense :-)
^D
27.12.2006 23:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
A hlavně, ono není možné napsat sudo aptitude remove dansguardian a používat to potom třeba na prohlížení porna? :-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
28.12.2006 00:07 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Pořád tomu nějak nerozumím. To ty aplikace do normálního Ubuntu nainstalovat nejdou, že je kvůli tomu potřeba vyrábět extra verzi distribuce?
Tak já se vám to pokusím vysvětlit:

1) Když něco takového vzniká, tak má patrně někdo potřebu se tím zabývat - minimálně je ochoten investovat čas a práci.

2) Patrně také existují odběratelé, kterým něco takového vyhovuje. Kdyby neexistovaly, existence takové odvozené distribuce se vyřeší sama od sebe i bez vzdychačů.

3) V praxi bývá asi mnohem obtížnější prosadit modifikaci do zaběhaného projektku než založit na základě téže modifikace projekt nový - alespoň v praxi linuxových distribucí to takto evidentně funguje. Přičemž řada lidí raději investuje energii do činnosti, která je baví, než aby se vyčerpávali diplomatickými souboji a přesvědčováním těch, kteří jsou přesvědčeni, že status quo či už daná linie vývoje té jejich "kamenné distribuce" je to nejlepší možné řešení a na jakékoliv odchylky se tváří odmítavě.

Paradoxně tedy je asi vytvořit novou distribuci s požadovanými vlastnostmi (nebo alespoň pokusy o ně) ta nejjednodušší cesta, směrem nejmenšího odporu.
28.12.2006 19:45 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
A kdyby se to misto Ubuntu Christian Edition jmenovalo treba Godix, tak uz by to bylo v poradku? Vzdyt do Slackware jdou doinstalovat vsechny aplikace co jsou v Debianu. Tak proc mit Debian, Gentoo, Fedoru, SUSE ... ?

Me to pripade pouze srandovni, ale rozhodne mi to nevadi. Kdyz se nekomu chce udelat si svou vlastni distribuci, tak at si ji udela. Ale stve me, ze spouste lidi nevadi, ze je to "proste dalsi distribuce", ale jen to, ze to ma Ubuntu v nazvu.
28.12.2006 19:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Ze Slackware rozhodně neuděláte Debian/Gentoo/Fedoru/SuSE tím, že do něj doinstalujete chybějící aplikace.
28.12.2006 22:00 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Paneboze. Nechytejte me za slovicka. Jen jsem chtel rict, ze do kterekoliv linuxove distribuce muzete nainstalovat tentyz sw. Jiste, balickovaci system debianu je na jine urovni nez Slackware.
28.12.2006 22:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Vůbec vás nechytám za slovíčka. Podstata mé reakce byla právě v tom, že rozdíly mezi jednotlivými distribucemi jsou v něčem úplně jiném než v tom, který software obsahují jejich instalační média. Proto má smysl, aby vedle sebe existovaly Slackware, Debian, Gentoo, Fedora a SuSE, ale nemá smysl dělat extra verzi distribuce, která se se bude od té standardní lišit jen tím, že bude obsahovat pár balíčků navíc.
6.1.2007 02:35 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Máte pravdu. Mezi těmi distribucemi je rozdíl. V balíčkovacím systému, v umístění konfiguračních souborů nebo třeba v upřednostňovaném desktopovém prostředí. A pokud to někomu stálo za tu námahu a tuto novou distribuci vytvořil. A pokud si chce někdo udělat distribuci jenom s jinou tapetou a jednou aplikací navíc tak má na to pořád právo. Tenhle "fork" je sice možná k ničemu, možná nepřináší jiné umístění konfiguračních souborů nebo nový balíčkovací systém, ale někdo ho možná ocení. Smysl to možná nemá, ale to nemá mnohem více věcí. Válka nemá smysl a přesto se válčí. A proto si - když jde o takhle neškodnou věc - říkám - proč ne?

Podle mě je tento blázinec způsoben spíš tím, že to má slovo Ubuntu v názvu. Možná kdyby autoři to Ubuntu v názvu vynechali a zatajili by že se inspirovali u Ubuntu místo u "čistokrevného" Debianu, tak by se tahle diskuze vůbec nekonala. Kdo ví?
28.12.2006 22:07 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
A navic jsem to ani nikde nenapsal/nerekl.
belisarivs avatar 27.12.2006 22:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemuzu si nevzpomenout na jednu hustou hlasku jednoho typka tady.

"Tak to v tom distru urcite nemaji Evolution."
IRC is just multiplayer notepad.
27.12.2006 23:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Co evolution, ale jak tam nahoře vysvětlí démony, anebo dokonce příkaz kill, který porušuje jedno z desatera přikázání! O ostatních "perverzních" příkazech unzip ; strip ; touch ; finger ; mount ; fsck ; more ; yes ; umount ; sleep ani nemluvím.

Ovšem, pokud jim filtruje DansGuardian i tohle, klobouk dolů :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
28.12.2006 15:43 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Tusim, ze jsem slysela, ze jedno podobne ztrestene distro uz kdysi vsechny demony prejmenovalo na angels :-)
^D
freshmouse avatar 28.12.2006 16:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Satanistická edice *buntu? :-D To by byl docela úlet... :-)
28.12.2006 08:37 neveceral | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
což o to, že nemají evolution :-), ale otázkou je, jestli ví, že do jejich džobu jim strká drápy i satan se svojí vlastní edicí Ubuntu Satanic Edition zde :-)
27.12.2006 22:11 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud krestani z vlastni vule nechteji sledovat porno nebo videt napsanz slovo "lesbian" nebo jist cokoladu nebo cojavim nechteji delat, to si na to museji instalovat extra program, ze to nezvladnou z vlastni vule? Nebo snad maji patent na pravdu a blokuji tak obsah nekomu jinemu?

Ponekud jsem to nepochopil. Sexualnich deviantu, kteri se sami nechali preventivne zavrit do lecebny asi moc nebude...

Kdyz nekdo chce delat extrabuntu at si dela co chce, ale tristeni sil by se melo na druhe strane kompenzovat projekty jak FHS, FreeDesktop atd...

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
27.12.2006 22:42 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Na stránky s obsahem, který nechce vidět, se člověk dostane snadno. V případě porna ještě snadněji :-) Já třeba nesnáším články z kategorie "černá kronika", takže třeba na idnes.cz navštěvuju pouze rubriky "domácí" a "zahraniční". Pokud by někdo udělal nějaké filtrovadlo na ty špatné články fungující na celém webu, tak bych ho určitě nasadil. Ubuntu Good News Edition :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
29.12.2006 01:29 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Ubuntu Good News Edition :-D
Tak to je snadné:
#iptable -F
#iptables -P INPUT DROP
#iptables -P OUTPUT DROP
#iptables -P FORWARD DROP
:-D :-D
27.12.2006 22:27 pes tasmánského policisty ve výslužbě
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No proč ne je to opensource, jen nechápu proč se těmto slepejm vývojovejm větvím stále věnuje tolik pozornosti.
Jan Drábek avatar 27.12.2006 22:31 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
+1
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
Jan Drábek avatar 27.12.2006 22:30 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tyhle odvozoeniny Ubuntu dost (...). Kdyz by to delali aspon nejak inteligentne typem, ze jen udelaji jen jeden balik ve kterem bude vse. Kdyz mrknete na distrowatch. v 30 je spousta odovzenin a dal uz jen same odvozeniny! A to mě fakt (...)
Sice všichni říkají jak rprozovznit média v Ubuntu je snadný. Tam mi (...) vysvětlete jak to udělat v Kubuntu?
Kdybych chtěl už dva roky mohu vytvářet vlastní distra... Dlabu na to.
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
Michal Fecko avatar 27.12.2006 22:55 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
IMHO krestania citia potrebu vsetko cenzurovat a zakazovat, co by mi nevadilo ak by to robili sami sebe, ale robia to najma pre "dobro" (!!!) druhych pritom castokrat zakazovanie/cenzurvanie pravdy/reality vedie priamo do pekla. BTW druha strana barikady tiez nemeska :) http://parker1.co.uk/satanic/about.
28.12.2006 03:35 @pretorian | skóre: 14 | blog: @pretorianův blog
Rozbalit Rozbalit vše Ubuntu Satanic Edition
je vidět že moji lidé nezapomněli a také zapracovali...
V pozadí každého velkého majetku je zločin.
28.12.2006 08:35 Peto_MiG
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Ano, ak "krestanmi" rozumies rimskokatolicku cirkev, tak mas ciastocne pravdu. Ta vsak uz davno (mozno aj tisicrocie) nenasleduje biblicke principy.

Sloboda. Boh stvoril cloveka slobodnym a jedna z najhorsich veci, ktore moze clovek urobit (a robi to casto) je vzdat sa slobody. Takze vzdy si vazim moznost rozhodnut sa. Tato moznost patri kazdemu, teda aj mne.

Ako krestanovi (a neclenovi RKC) mi napriklad prekazaju veci, o ktorych sa rozhodnut nemozem. A vsetci sa tvaria, ze sa o nich ani rozhodnut neda. Toto je na velmi siroku debatu, ale napriklad mi prekaza, ked o piatej popoludni ide v televizii eroticka scena, alebo ked na kazdom druhom billboarde je chabo odeta deva, ktora propaguje zivotne poistenie alebo zubnu pastu. Je jasne, ze deti maju byt vcas, pravdivo a vhodne poucene (bocian Kristian nie je najlepsi napad ;-) ale hucat do nich erotiku z kazdej strany, aj z kreslenych vraj detskych serialov, toto nie je podla mna ten spravny typ poucenia. Deti nie su mali dospeli, deti su deti a maju svoj svet a vnimaju veci inac nez my. Kym sa formuje ich vnutorny svet, potrebuju v prvom rade prijat zivotne hodnoty, zial maju to coraz tazsie. A ked vyrastu a dozreju, nechajme ich, nech objavuju krasne tajomstva. Dovtedy ich nechajme, nech si preziju svoje detstvo, lebo pomaly uz ani to nemaju dovolene.

Takze ked chce niekto sledovat porno, kde dvaja (a viac) ludia s namahou pred filmovym stabom predstieraju nieco co nie je pravda, tak je to jeho rozhodnutie, alebo dosledok nestastnej zivotnej situacie alebo krizy vo vztahoch. Tazko mu to niekto zakaze. Prepne si prislusny kanal, alebo naklika oblubenu stranku. Ma to celkom lahke. Ale ked ja chcem mat chvilu pokoj, tak na to mam zase pravo ja (a mam to omnoho tazsie ako on). A hoci zeny su pekne, a niekedy (nie vzdy) aj tie na plagatoch, clovek si niekedy potrebuje aj oddychnut. Ten vsadepritomny tlak preerotizovanej dvojzmyselnej spolocnosti mi niekedy dost vadi. A ja mam predsa tiez pravo sa rozhodnut, alebo nie?
28.12.2006 08:53 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
..., kde dvaja (a viac) ludia s namahou pred filmovym stabom predstieraju nieco co nie je pravda, ...

Co tam jako předstíraj? Prostě šukaj, ne?
28.12.2006 09:36 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Co tam jako předstíraj? Prostě šukaj, ne?
Random quote of the day... :-D
29.12.2006 01:20 *
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Ale ne. On mel na mysli film Romeo a Julie.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.12.2006 12:28 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
No kdyby jen sukali, tak neni problem, kolega mel asi na mysli to, jak casto se takovym vecem rika "laska".
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
28.12.2006 13:02 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Prepne si prislusny kanal, alebo naklika oblubenu stranku. Ma to celkom lahke. Ale ked ja chcem mat chvilu pokoj, tak na to mam zase pravo ja (a mam to omnoho tazsie ako on). A hoci zeny su pekne, a niekedy (nie vzdy) aj tie na plagatoch, clovek si niekedy potrebuje aj oddychnut. Ten vsadepritomny tlak preerotizovanej dvojzmyselnej spolocnosti mi niekedy dost vadi. A ja mam predsa tiez pravo sa rozhodnut, alebo nie?
A co já? Zapnu bednu: Křesťanský magazín, Cesty víry, Exit 316; ok, pustím rádio: Doteky víry; tak snad už jenom net: na linuxovém webu vidím poudačky náboženských poblouzněnců. Není úniku.

Co jsem tím chtěl říct, pochopíš asi jenom ty, sám to nevím.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
28.12.2006 13:15 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Máš pocit, že slyšíš o Bohu často? Tak pozor, to se asi jednou nebudeš moci vymlouvat, že jsi o Něm neslyšel. ;-) ;-) ;-)
28.12.2006 13:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Nejlepší by bylo, kdyby o něm přestali všichni mluvit, protože podle katolické církve nevědomý hřích neexistuje, takže stačí spálit bibli a zapomenout desatero. Když neznáš přikázání, nemůžeš zhřešit ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
28.12.2006 20:30 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Tak pozor, to se asi jednou nebudeš moci vymlouvat, že jsi o Něm neslyšel.

A komu ze? Vam? ;-)
^D
28.12.2006 21:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
No přece až tě budou házet do toho kotle v pekle. :-) Tak nějakému čertovi, satanovi, nebo něčemu podobnému. Jenom aby nebyl podobný tomu na této fotce.
29.12.2006 12:09 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Ach tak, to zustavam klidna. Na uplaceni takoveho certa staci jedna susenka :-)
^D
29.12.2006 12:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Přijde jinej, mladší… Ale to bude sekáč, pánové… Ten se nezakecá… :-)
29.12.2006 14:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
:-) tak alespoň čokoládu, ne? :-) Ikdyž jestli by se v tom pekle neroztekla..
29.12.2006 11:42 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Ale slyšel jsem o Něm, ale odpovědnost z většiny mých skutků stejně časem zanikne a u zbytku namítnu promlčení ;-) A když si s Ním o nečem povídat, tak třeba o Kantově kategorickém imperativu :-)
Only Sith deals in absolutes.
28.12.2006 13:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Kdyby jen to, ale náhodou jsem pustil nějaké to ranní pásmo pro děti a i tam už byla bohoslužba… :-(
Kovář David avatar 3.1.2007 16:39 Kovář David | skóre: 2 | Telč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
To máš 5% vysílacího času na jedné jediné televizi a rádiu. Kdežto těch co hází nesmyslné lži na církev je (zvláště v ČR) všude plno. Stačí se podívat na zpravodajství, do této diskuze atd. atd. Právě naopak jsem pro zvýšení informovanosti. Vždy se najde někdo kdo si dá tu práci a zamyslí se na tím co tam říkají, místo toho aby nadával.
29.12.2006 00:16 juice | blog: dzusoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
No tak v niečom by sme sa zhodli. A to v tých billboardoch. Zaujímavé že? Každý nadáva na nevyžiadanú reklamu v elektronických aj klasických poštových schránkach, na reklamu na webe a za neukáznenú reklamu v televízii a rozhlase už dávajú príslušné orgány pokuty každú chvíľu. A pritom je televízor alebo rádio také ľahké vypnúť. Ale reklamy na ulici, ktoré nemôže človek nijako obísť, ak nechce chodiť stále so zavretými očami, tak to nikomu, zdá sa, nevadí :-). Jednoducho sú všade, kam sa človek pozrie, popri cestách a chodníkoch, na domoch, na mestských dopravných prostriedkoch, v parkoch, na historických budovách. Toto nie je spam? :-)

Ale ohľadne hučania tej erotiky z každej strany, to snáď nie. Iste spoločenské mravy sú uvoľnenejšie ako kedysi, ale žeby do človeka niekto hučal erotiku z každej strany, to sa mi nezdá. Až na tie spomínané billboardy má každý človek (rodič) možnosť si jednoducho vybrať (program v televízii, webovú stránku). A práve naopak, na rozdiel od teba si myslím, že sa o erotike hovorí ešte veľmi veľmi málo :-). Stále ide o (pre mňa) nepochopiteľné tabu.

A k téme, taktiež mi zdá, že tých ubuntu forkov je už nejak samoúčelne veľa. Nuž ale to je tým, že BFU by najradšej len stlačili tlačítko (zasunuli CD do mechaniky) a o nič viac nechcú alebo nie su schopní sa postarať. Nejaké doinštalovanie balíkov? Čo to je? :-)

PS: neveril by si, ake podnetné môže byť pozerať porno spolu so svojou partnerkou (nielen) večer pri sviečkach, odporúčam :-)
Kovář David avatar 4.1.2007 15:26 Kovář David | skóre: 2 | Telč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
V tvé úvaze je chyba. Bůh nestvořil člověka svobodného. Hned na začátku mu dal zákony, které ho omezovali, ale ne ve zlém. Byly to zákony tohoto světa. Proto člověk nikdy nebyl a ani nebude svobodný. Vždy budete omezen tímto světem a každá akce bude mít svůj následek. Proto křesťani hlásají co hlásají (i když mnohdy dost špatným způsobem), protože věří, že některé akce budou mít nepříjemné reakce.

Pak by mě zajímalo, kde konkrétně se podle tebe římskokatolická církev odklání od bible? Třeba to je jen její nepochopení. Není to totiž kniha, která se dá číst jen tak v autobuse. Je docela dobré sehnat si k tomu nějaké komentáře.

Jinak s posledníma dvěma odstavci 100% souhlasím. Dokonale jsi popsal mé myšlenky.
5.1.2007 21:55 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
> kde konkrétně se podle tebe římskokatolická církev odklání od bible?

Nechce se mi rozepisovat, ale mrkni se na http://prokrestany.sweb.cz/, ale je to na delší čtení. J.
28.12.2006 13:45 rodrigo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chci ubuntu satanic edition s tunou sodomistickyho tvrdyho porna, poradnou 3d akcni krvavou rezbou, nastrojem na studium satanske bible a navodem na krvavy obeti :-) Pojdme si takove udelat.
28.12.2006 21:49 wosambo | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
ok, to porno natocime s tvou rodinou a pote na jednotlive prislusniky pouzijeme navod na krvave obeti, at je predloha pro tu poradnou 3d akcni krvavou rezbu. neboj, extremne se u toho pobavis.
Václav 28.12.2006 21:54 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Recenze Ubuntu Linux 6.06 Christian Edition
je. Ovšem já si stále piplám svůj satanic Arch.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.