Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 01:56
Pro ne neexistuje neco, ze si treba poradi s necim sami (ne vsichni samozrejme), ale oni si zavolaji, protoze se ridi tim, ze to neni jejich obor a zajima je jen uzivatelske prostredi, ve kterem budou pracovat.Což je imo tak jak to má být. Nevidím důvod, proč by měl uživatel řešit sám něco s počítačem (Podotýkám, že zmíněný příklad s kabelem do toho samozřejmě neplatí. To je to samé, jako by vykopnul síťový kabel a tvrdil, že je to chyba rádia, že nehraje
Nevidím důvod, proč by měl uživatel řešit sám něco s počítačem.Právě. Nejhorší je, když se to uživatel snaží "nějak vyřešit" (nejčastěji restartem, pokud se počítač "chová divně"). A poté, co přivede počítač do ještě horšího stavu (a odstraní stopy, které by mohly vést k identifikaci problému), stejně potřebují pomoc. Zkušenosti z této oblasti už jsem ostatně popisoval
(nejčastěji restartem, pokud se počítač "chová divně")No to jo, návyky z Windows přetrvávají
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.