Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 14:08

7z forever !!!

27.6.2006 11:35 | Vtipy | poslední úprava: 27.6.2006 13:10

Dneska jsem viděl něco, co mě naprosto šokovalo !!! Zkoušel jsem si na svojí mašince omirrorovat svůj web. Z toho vznikl adresář localhost - velikost 30MB. Obsah tvoří html soubory velikosti cca. 9-14kb. A ten jsem zkusil zkomprimovat; a z toho, jak to zmáčkl 7z jsem se málem pos*al

localhost.7z:
255kB, TotalCommander 7z plugin, Level-Ultra, Method-LZMA, Dictionary32, Wordsize64

localhost2.7z:
252kB, 7z GUI ve Win: nastavení totéž

localhost.exe:
381kb, 7z GUI ve Win, nastavení totéž, samorozbalovací

localhost.rar:
7904kB, WinRar 3.42, metoda RAR, level Nejlepší
UPDATE: RAR v "solid" režimu 487kB, díky za tip

localhost.zip:
9184kB, WinRar 3.42, metoda Zip, level Nejlepší

Jestli nevěříte koukněte na obrázek :-)

Na malý soubory 7z a nikdy jinak :-)

       

Hodnocení: 86 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

27.6.2006 11:43 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, pro výměnu dat mezi OS, v případech kdy není nutné uchovat informace o vlastníku a skupině jej doporučuje i manuálová stránka.
Nikola Ciprich avatar 27.6.2006 11:49 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
lze jej pouzit i kdyz chcete zachovat informace o vlastnicich, pak je ale potreba data zabalit tarem a pak teprve komprimovat 7zipem. tzn tak, jak se to normalne dela s gzipem nebo bzipem2. jinak souhlasim ze 7zip je fajn, divim se ze se zatim stale tak malo pouziva...
Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
27.6.2006 11:59 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Tam uz bych cekal nejaky pokles vykonosti, typuji, ze 7z si nejak trochu predem seradi soubory podle typu a to tar neudela.
27.6.2006 17:06 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
ale jistě by to šlo udělat i tarem :-)
27.6.2006 17:06 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
cpio?
27.6.2006 12:30 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
tar a potom 7z 244kB :-), CPU na 100% a RAMka na 500 (z 200)
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
27.6.2006 11:46 Jiri Uncovsky | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co bzip2, gzip a další formáty?
27.6.2006 12:13 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
snad chápeš, že to bylo dělaný ve Woknech - kde bys to tam vzal :-)
zkusil jsem teď 7z plugin, metoda bzip2, dictionary 900kb, word size 1 a má to 459 kB
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
27.6.2006 12:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Kde? Třeba v cygwinu, co já vím? :-)
27.6.2006 12:19 Jiri Uncovsky | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Neboj, to jsem pochopil :), ale vím, že minimálně bzip2 a gzip jsou pod win v mnoha komprimačních programech podporovány.

Tak to mně bzip2 mile překvapil.
27.6.2006 12:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Ono to není zase takové překvapení, bzip2 dosahuje na dobře komprimovatelných datech výrazně lepších výsledků než třeba gzip, ale za cenu daleko větší náročnosti na procesor.
27.6.2006 12:26 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
TC komprimace: gz hlásí příliš mnoho souborů, tgz 572kB (nastavení bohužel nelze vyčíst...)
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
28.6.2006 12:26 Čech Antonín | skóre: 17 | blog: CzechTony
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
7zip, gzip, bzip2 i tar, vse je ke stazeni i pro win. Uspesne pouzivam tar.gz na w2kserver. Drive jsem pouzival 7z snad vsude, ale je mooc pomaly, jak pri pakovani tak i rozbaleni. Kolikrak clovek zasne, co vse je k sehnani i pro widle.
28.6.2006 15:53 Jan Novák
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
V TC jde gzip, bzip2 v pohodě. Stejně jako 7z. Kdo hledá najde.

PS: Každý svobodný soft by měl být provozovatelný na co nejvíce architekturách a systémech (včetně WIN na x64 :-))
27.6.2006 11:47 djjet | skóre: 2 | blog: djjet
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dobry masaker. vedel som ze 7z je dobry ale ze az tak. asi prestanem pouzivat RAR.
27.6.2006 11:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi bych si nejdřív zkontroloval, zda je v tom archivu opravdu všechno - aby to nebylo něco jako pigzip… :-)
27.6.2006 12:06 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
je tam všechno - do posledního bajtu...
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
27.6.2006 12:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
pigzip je nejlepší existující komprimační algoritmus. Bohužel pro něj neexistuje dekomprimační protějšek :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
27.6.2006 12:12 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
inu, ztrátová komprese :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
27.6.2006 12:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Já myslím, že velmi dobré jsou všemožné kontrolní součty, lepší už je jenom /dev/zero a /dev/null. :-)
27.6.2006 11:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
7-ZIP si komprimovaná data zcela zřejmě prohlíží lépe a nestydí se k tomu vypotřebovat stovky až tisíce MB paměti, což v některých případech nevadí. Není nad to si pěkně pohrát. ;-) Mnohé stolní počítače na to mají více než dost paměti. :-)
27.6.2006 12:09 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
pravda, je trošku náročnější - v tomto případě byla až překvapivě nenáročná, konkrétní čísla sice nemám, ale dalo se na tom počítači v pohodě pracovat, všechno šlapalo bez větších latencí... mám 512MB RAM
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
David Ježek avatar 27.6.2006 12:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
zkousel UHARC 0.5 ?? :-D i kdyz na male soubory si jeho vysledkem nejsem takto z hlavy jisty
brozkeff avatar 27.6.2006 12:26 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše RAR - "Solid"
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkuste u RARu použít tzv. "SOLID" režim. Ten u podobného typu souborů taky funguje dost efektivně.

Chtělo to udělat srovnání s bz2kou, poměr rychlost-výkon. Porovnávat klasický ZIP a 7z je neporovnatelné.

Každopádně jak bz2 tak 7z jsou velmi pomalé algoritmy.
27.6.2006 12:37 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
487kB v solid režimu - opravdu hodně slušný !!! rychlost rar 17s, 7z 31s, algoritmy jsou to pomalé, ale zmáčknou :-)
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
Luk avatar 27.6.2006 20:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
Tohle je přesně ono. Je docela nekorektní srovnávat kompresi "po souborech" a tzv. "solid" kompresi. Třeba ZIP a RAR (v normálním režimu) komprimují každý soubor zvlášť, takže ho lze pak z archivu velice rychle vytáhnout.

Naopak BZIP2 a GZIP komprimují soubory v TARu jako jeden balík (všechno dohromady), podobně RAR v režimu solid a 7Zip (ten jde ještě o něco dále). Takže komprese je mnohem účinnější, ale tahat z toho jednotlivé soubory prakticky znamená rozbalit všechno a je to mnohem zdlouhavější.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
27.6.2006 21:08 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
Ale na zálohy a archivaci dobrý... ;-)
Luk avatar 27.6.2006 21:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: RAR - "Solid"
Netvrdím, že ne :-D Jen říkám, že nelze porovnávat účinnost při zcela odlišných přístupech ke kompresi (upřímně řečeno, standardní ZIP na jeden soubor bude zhruba stejně účinný a stejně rychlý jako GZIP - oba totiž používají stejný algoritmus, tedy deflate).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
David Ježek avatar 27.6.2006 12:33 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jinak ukladat screen z tcmd do jpegu velikosti 44kB je imho prasarna, zkus priste PNG (pekne prosim, smutne koukam)
27.6.2006 12:39 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
opraveno...
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
David Ježek avatar 27.6.2006 12:50 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
o neco lepsi,a le zjevne si jen presejvoval ten jpeg, coz je spatne. png tezi prave kdyz ma k dispozici cisty zdrojovy soubor. mala ukazka: http://orwell.ic.cz/img/aaaaaaaaaaa.png

je to o neco vetsi a presto nesrovnatelne mensi. jinak do png sejvovano v irfanview pomoci pngout plug-inu ... vyborna vecicka
27.6.2006 12:59 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
jj přesně tak, ale měl jsem kliku, našel jsem originál fotku ještě ve schránce - takže podruhé opraveno :-)
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
David Ježek avatar 27.6.2006 13:01 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
tak ted uz chrochtam blahem. doufam ze to neberes jako moc velke rejpani :-)
27.6.2006 13:09 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
ne, naopak opravdu byla 44 kb strašná velikost - doma na modemu bych zuřil :-) PNG mám rád, bohužel jistý šmejd (IE) v něm neumí správně zobrazit průhlednost - kreslí tam místo průhledného šedou GRRRR :-) takže PNG často nepoužívám...
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
Vojta Drbohlav avatar 27.6.2006 13:24 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Me IE v PNG kresli misto pruhledny bilou ;-)
27.6.2006 13:36 Marble | skóre: 27 | blog: marble
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
IE pouziva misto pruhledne v PNG barvu pozadi (tj. hodnotu ulozenou nekde v PNG metadatech ... imagemagick & -background (nebo tak neco) to napr. umi natsavit). ak se to da minimalne upravit, ze to v IE vypada jen trochu hnusne a ne uplne hnusne. :)

Mimochodem, myslim, ze 1/0 pruhledne PNG jdou i v IE zobrazit normalne (alespon v novejsich IE), takze vyhoda oproti gifu veskrze zadna. Co IE neumi je alpha channel, coz ale neumoznuje ani zadny jiny format obrazku, ktery IE umi.
27.6.2006 13:43 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
je to prostě šmejd :-) (hergot, kdyby šlo dát to e modrý :-))
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
27.6.2006 15:52 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Je to ještě jinak. IE kreslí správně dokonce i alfu, akorát že správně mají být poloprůhledné pixely z PNG vykreslené přes pozadí, které je pod tím obrázkem. IE místo toho nejprve jakoby vyplní plochu obrázku barvou pozadí nastavenou v PNG a pak kreslí přes to. Tj. výsledná barva pixelu není barva pixelu pozadí obrázku + barva z obrázku*alfa ale barva pozadí uložená v PNG (stejná pro celý obrázek) + barva z obrázku*alfa. Zajímavé je, že v DHTML filtrech (takové multimediální rozšíření CSS od MS) MSIE ty průhledné PNG zobrazovat umí správně, tj. v týmu MSIE to evidentně někdo naprogramovat uměl :-)
Přemek Vyhnal avatar 27.6.2006 16:15 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
To je asi tohle
nekdo mi ale rikal ze mu to taky udela modry pozadi..
NO RAPTORS!
27.6.2006 16:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
To odkazované je až využití oněch filtrů v MSIE k simulaci průhlednosti normálních obrázků. Samotný filtr je ta část v CSS stylu za filter:. Bohužel ty filtry měly ve verzích 5.0 a 5.5 jednu syntaxy, od verze 6.0 je zase nějaká jiná… No a MSIE 7 beta už zase PNG alpha interpretuje správně… A pak odkud se bere ten neustálý růst IT průmyslu – občas se bojím, že ho generuje MS svou produkcí chyb a jejich oprav…
27.6.2006 12:45 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyz jse pod w tak skuste izarc a muzete se vyblbnout s ruznyma formatama umi jich to docela dost (vcetne 7zipu).
27.6.2006 12:50 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
děkuji za tip :-)
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
27.6.2006 14:12 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
http://www.maximumcompression.com/

Idiotský název, nebo aspoň mi přijde střelený, ale zajímavý obsah... ;-)

BTW, dlouho si pohrávám s myšlenkou na LZMA komprimované SW package. :-)
Jak moc jsou ábíčkáři inteligentní? ;-)
28.6.2006 09:17 Neci | skóre: 24 | blog: den_linuxaka
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
a podla tejto stranky na tom uz 7zip nieje az tak vykony :D najma podla efektivity je lepsi rar :-)
Luk avatar 28.6.2006 11:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
7Zip má oproti RARu jednu neoddiskutovatelnou výhodu. Je otevřený. LZMA SDK má dokonce 4 různé licence, takže ho člověk může bez problémů použít ve svém programu a vybrat si nejvhodnější licenci. I když existují svobodné implementace RARu, neobsahují plnou podporu formátu, který může být navíc kdykoli změněn.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
27.6.2006 14:52 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A je 7z open source?
27.6.2006 15:32 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
"Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
27.6.2006 16:03 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Tak v tom případě ho beru. :)
belisarivs avatar 27.6.2006 16:50 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
7zip je i v Linuxu:

#apt-cache search 7zip
p7zip - 7-Zip is a file archiver with high compression ratio
p7zip-full - 7-Zip is a file archiver with high compression ratio

Jenom nevim v jakem je to repozitari.

Jinak, pro Windows je taky skvely NSIS. Je urcen na tvorbu instalatoru programu (jako treba Winamp).
Je dost namakany a taky pouziva LZMA. A je i pro Linux, ale instalatory uz jdou jenom ve Windows (nebo Wine).

#apt-cache search nsis
nsis - Nullsoft Scriptable Install System (modified for debian)

Mimochodem znate nekdo rzip?

#apt-cache search rzip
rzip - compression program for large files

Jo, a na strankach TC jsou pluginy i pro deb, rpm a bz2.
IRC is just multiplayer notepad.
27.6.2006 17:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
RZip známe, ale nemáme gigabajt volné paměti... :-D
David Watzke avatar 27.6.2006 17:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky jsem něco zkusil ...
find /portage/ > all
dave ~/tmp $ ll
total 11124
-rw-r--r-- 1 david users 6852283 2006-06-27 17:13 all
-rw-r--r-- 1 david users  713257 2006-06-27 17:13 all.7z
-rw-r--r-- 1 david users  706264 2006-06-27 17:07 all.bz2
-rw-r--r-- 1 david users  793108 2006-06-27 17:07 all.gz
-rw-r--r-- 1 david users  716054 2006-06-27 17:11 all.rar
-rw-r--r-- 1 david users  769873 2006-06-27 17:08 all.rz
-rw-r--r-- 1 david users  793224 2006-06-27 17:10 all.zip
Použil jsem příkazy:
p7zip all
bzip2 -k9 all
gzip -9 all
rar a all.rar all
rzip -kP9 all
zip -9 all.zip all
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
27.6.2006 17:40 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Myslím, že takhle z RARu ani 7z moc nevytáhneš. Hoď tam maximální nastaavení! ;-)
David Watzke avatar 27.6.2006 17:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
-rw-r--r-- 1 david users  475433 2006-06-27 17:44 all.rar
pomocí
rar a -m5 all.rar all
ale jak na ten p7zip?
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
27.6.2006 17:56 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Tohle je celkem brutální nastavení: :-D

7za a -t7z -m0=lzma -mx=9 -mfb=64 -md=32m -ms=on kam.7z co
David Watzke avatar 27.6.2006 18:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Hmm... nemám 7za, ale p7zip a ten tohle neumí
$ p7zip a -t7z -m0=lzma -mx=9 -mfb=64 -md=32m -ms=on all.7z all
Usage: /usr/bin/p7zip [-d] [-h|--help] [file]
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
27.6.2006 18:26 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
To je nějaký divný, protože já měl v p7zip balíku binárky 7z a 7za... :-)
David Watzke avatar 27.6.2006 18:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
OMFG, ono je to /usr/lib64/p7zip/7za ...
-rw-r--r-- 1 david users  601704 2006-06-27 18:26 all.7z
Takže RAR všechny strčil do kapsy... zajímavé :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
David Watzke avatar 27.6.2006 18:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Aha, bylo to i v $PATH, ale já to nevyzkoušel...
amd64 ~ # ll /usr/bin/7za
-rwxr-xr-x 1 root root 202 2006-06-27 08:15 /usr/bin/7za*

amd64 ~ # ll /usr/lib64/p7zip/7za
-rwxr-xr-x 1 root root 972024 2006-06-27 08:15 /usr/lib64/p7zip/7za*

amd64 ~ # cat /usr/bin/7za
#!/bin/sh
cd "."
if [ -n "" ] ; then
        if [ "${LD_LIBRARY_PATH+set}" = "set" ] ; then
                export LD_LIBRARY_PATH="${LD_LIBRARY_PATH}:"
        else
                export LD_LIBRARY_PATH=""
        fi
fi
exec /usr/lib/p7zip/7za "$@"
Tohle je ale maso...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
27.6.2006 19:04 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Ber to takhle, RAR a 7z se střídavě předhánějí poměrně náhodně, v závislosti na charakteru dat. :-) Licence na LZMA kompresory je ovšem poněkud příznivější... ;-)
27.6.2006 19:38 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
semo@nb usr $ la /tmp/al*
-rw-r--r-- 1 semo users 6701887 2006-06-27 19:32 /tmp/all
-rw-r--r-- 1 semo users  599452 2006-06-27 19:32 /tmp/all.7z
ziskane metodou podla manualu ku 7za
7za a -t7z -m0=lzma -mx=9 -mfb=64 -md=32m -ms=on /tmp/all.7z /tmp/all
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
David Watzke avatar 27.6.2006 19:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: 7z forever !!!
Jj, stejný jako u mě ...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.