Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 15:25

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
6.8.2009 01:08 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zajímalo by mě, co má to první video dokazovat, kromě toho, že je autor výše uvedeného blogpostu (jak to jen jen říct slušně?)... Ta první "chyba" bude dost těžko problémem KDE4, vypadá spíš na to, že systém narazil na nějaké systémové omezení v délce symbolického odkazu. Místo zřícení, totálního výtuhu a obrazovky modré smrti se jen elegantně zrestartovalo desktopové prostředí. Co chtít víc, že. Ve zbytku ukázky nějak pomalost nějak nevidím, navíc - pokud vím - má být např. resizing okna zlepšen v nové verzi qt.

BTW, můj otec kdysi psal ve výzkumáku software pro interní potřeby. Říkal mi, že se několikrát setkal s lidmi, kteří místo své práce s programem, jež byl pro ně vytvořen, si s ním vydrželi hrát klidně i půl dne, jen aby jej "nachytali" na nějaké chybě. Práce žádná, zato vítězoslavný pohled v očích, když se jim program podařilo shodit například zadáním totálně nesmyslné hodnoty pro výpočet.

Jardík avatar 6.8.2009 02:28 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To není systémový bug. I kdyby to přesáhlo PATH_MAX (či jak se to jmenuje, ale fixní velikost je stejně zlo), tak se s tím aplikace musí umět vypořádat (např. nepoužije fixní velikost bufferu nebo použije "bezpečné" funkce pro práci s řetězci jako strncpy apod.). To, že plasma dostane SIGSEGV a session manager KDE ji zase spustí, to není dobře ošetřená chyba. A taky by mohlo být KDE natolik inteligentní, aby zjistilo, že se dostává do jakési symlinkové rekurze ...
program podařilo shodit například zadáním totálně nesmyslné hodnoty pro výpočet
Ale to je pak špatně napsaný program, když neošetří vstupní hodnoty a pak spadne. Vemte si příklad z javy, kde se jedna vstupní hodnota kontroluje na dvaceti místech, aby bylo jisté, že je správná :-)
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 07:16 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

 Ano, ale ti lidé mají být uživatelé, ne testeři :-)

Jendа avatar 6.8.2009 01:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten RapidShare mě tak krká, že to pro blaho všech hodím na pár dní k sobě. Video 2 bude, až se mi ho podaří stáhnout (ještě čtvrt hodiny...).

BTW co vidím v tom 1. videu, tak to resizování kcontrolu je opravdu zoufalé. BTW na mé neakcelerované grafice se okna při resizování resizují bez sekání, ale zase se vůbec nestíhá překreslovat jejich obsah :-).
Jardík avatar 6.8.2009 02:20 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Nebyla uvedena licence, proto je dle zákona restriktivní a nesmíš to šířit. Vymaž to!
Věřím v jednoho Boha.
kotyz avatar 6.8.2009 10:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Jakyho zakona, co to kvakas? Asi si to taky stahnu a vystavim to na svuj jabber disk? Co udelas, podas na me trestni oznameni?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 6.8.2009 10:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Tak tady to je: video1 a video2.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
David Watzke avatar 6.8.2009 12:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Další 100 Mbit mirror: 1, 2.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Jardík avatar 6.8.2009 12:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Další zloděj. A pak že GPL fašisti nekradou :-)
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 12:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Hele, kotyz je zloděj, kotyz je zloděj ... :-)
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 20:56 ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Hele, jardik je debil, jardik je debil ... :-)

Jardík avatar 6.8.2009 21:27 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Hele, ale to už všichni víme :-)
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 11:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Ano, to udělám.
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 11:55 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Mimochodem, jak dopadlo to minulé trestní oznámení? Už ho tatínek vyřídil? :-)
Acci avatar 6.8.2009 11:55 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Jardíku, vykašli se na ně. Oni prostě to své KDE4 milují a proto jim nevadí ty zjevné chyby, které to prostředí má. A když přijde nezaujatý člověk a na ty chyby poukáže (jako třeba ty nebo já), začnou je nenávidět.

Jardík avatar 6.8.2009 12:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Hmm, asi jo, proč se s nima párat. Až někdo z nich někdy napíše SW a dá ho pod GPL, tak jim ho ukradnu, uzavřu, zveřejním a budu vydávat za svůj, dám k tomu licenci, že se to nesmí debugovat, disassemblerovat, že se nesmějí "LD_PRELOADOVAT" funkce a pod. Tak nezjistí, že je to na GPL softwaru a pokud ano, dopustí se průseru i oni ...
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 12:14 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
dám k tomu licenci, že se to nesmí debugovat, disassemblerovat, že se nesmějí "LD_PRELOADOVAT" funkce a pod.
Víš o tom, že taková (část) licence u nás neplatí? :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Jardík avatar 6.8.2009 12:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Proč?
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 12:18 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Takže vlastně můžu disassemblerovat GPL software a pak si na bázi těch zdrojáku napsat svůj vlastní a nebude to odvozené dílo? Super.
Věřím v jednoho Boha.
kotyz avatar 6.8.2009 13:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Tos mi to nandal. Za prvy neumim programovat a za druhy na licence seru. A podej na me trestni oznameni ze ti soustavne davam spatny hodnoceni. A taky na tu duchodkyni z metra, ze na tebe zle koukala. Natri nam to vsem! Sme povl a nesahame ti ani po kotniky. Dneska me teda vyborne bavis, dam ti hlas jestli budes kandidovat na nakou cenu komedie! :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 6.8.2009 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Ja na tom zadnou chybu nevidim. Ty okna se hejbou normalne. Ale pouzivam porad KDE 3.5.10, protoze KDE 4 se mi moc nelibi, vsechno je tam predelany, mam radsi jak to bylo predtim. Co mi ale vadi je jardikovo chovani. Tak von natoci video, kterym chce nekomu neco dokazovat a flakne ho na rapidshare, kde si to pulka lidi ani nestahne protoze nemaji premium a nechce se jim cekat sto let na free slot. A korunu tomu nasadi ze zakaze vsem to nahravat nekam jinam. A este cosi prska o zlodejich a tak dale. Proste je to idiot co si tu akorat masiruje ego v blogach. Este si moh dat podminku ze to video si smi prehravat jen majitele 64bit hw a sw ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jardík avatar 6.8.2009 13:05 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Zloději
Věřím v jednoho Boha.
kotyz avatar 6.8.2009 15:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
ve dne v noci chodeji ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jardík avatar 6.8.2009 13:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Já bych proti tomu ani nic neměl, ale stačilo by se třeba zeptat... já ti taky z pokoje nekradu hračky.
Věřím v jednoho Boha.
vain avatar 6.8.2009 13:34 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

On ti je ale neukradl, jen si je podle vzoru těch tvých upletl sám znova -> zkopíroval, ty je na tom rapidsharu (v tom pokojíčku) pořád máš ;-)

If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
kotyz avatar 6.8.2009 13:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Zeptal bych se, ale to by ses nesmel chovat jak se chovas. Tohle byla jasna trucakce a nikde se tim netajim. A to video tam nebude vecne, az tenhle blog zmizi z prvni strany vypisu blogu tak ho smazu. Uz ho nebude vice potreba, svuj ucel splnilo. Ale toho debila nebo jak sem te to vlastne nazval, toho neodvolam. Za tim si budu stat, dokavad se tak budes chovat. Na hrubej pytel hruba (pokud mozno jeste hrubejsi) zaplata. A navic se tu muzu vybit ze vseho co me za posledni tejden nasralo ... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jardík avatar 6.8.2009 14:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Debila neodvolávej, já sám sebe normálně nazívám idiotem, debilem, kreténem a jánevímčímještě. Mám totiž smíšenou poruchu osobnosti dissociální a schizoidní.
Věřím v jednoho Boha.
kotyz avatar 6.8.2009 15:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Whoa, neznam nikoho kdo by jich mel vic! Komu cest tomu cest. Mas na to papir od dokotora s razitkem? Desne rad bych videl jak to vypada ... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 6.8.2009 13:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Vy dva a nezaujaty? Dovol abych se zasmal ... :-D :-D :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jendа avatar 6.8.2009 13:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Řekl bych, že kdybych KDE4 miloval a ty chyby mi vadily, tak bych neporušil autorský zákon jenom kvůli tomu, abych umožnil co nejvíce lidem ty chyby vidět!
Jendа avatar 6.8.2009 13:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Jasně, šéfe.
mirec avatar 6.8.2009 08:00 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Díky, aspoň niekto má rozum. Rozmýšľal som, že presne to urobím keď tie videá stiahnem.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Jardík avatar 6.8.2009 15:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Děkuji za smazání videí.
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 01:23 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sice je to preteceni bug, ale tohle v praxi normalni clovek delat nebude. S tim skubanim bych zase zkusil neco udelat v xorgu, minimalne zkusit jine verze driveru. A pokud uz nic, tak co treba vypnout kompozici kdyz vas to tak irituje ?
ZeX/OS - http://zexos.org
Jardík avatar 6.8.2009 02:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Bez composite nejsou stíny za oknama a je to nepřehledné.
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 02:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
A jak jsem už 100x psal, to není driverem, dělá to i na intel grafárnách od KDE 4.0 s ovladačema od 2.4 po 2.8
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 03:28 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mňa pobavilo to klikanie na aplet hodín a vyskakujúci kalendár na prvom videu. Čo to akože malo ukázať?

Jardík avatar 6.8.2009 03:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Jak je to vyjíždění/zajíždění sekané :-)
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 13:15 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

LOL. A ja som myslel, že máme hádať, na akú rýchlosť je nastavená animácia. Ja tipujem, že je na "normálna".

6.8.2009 07:07 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já to říkám pořád: to je tvoje chyba, že používáš špatnou grafickou kartu s rozbitými ovladači. Kdybys používal cokoli jiného než NVIDII, ATI nebo Intel, jelo by ti to jako z praku. Sice to nemám ověřené v praxi, ale říkají to autoři a příznivci KDE, tak to musí být pravda.

Jinak ten výkon, to sekané měnění velikosti, zaostávání oken za kurzorem myši atd., cpo je vidět na tom tvém videu, to je opravdu ostuda, v roce 2009, na výkonném počítači. To je dnes možné vidět opravdu jenom na svobodném desktopu. S tímhle nikdy jiné operační systémy problémy neměly, a to ani před 10 lety na 10x pomalejších počítačích.

Horší na tom je už jenom to, že to je chronická ostuda Linuxu, která je v Xkových GUI přítomna celé dlouhé roky, kdy neustále rok co rok jenom slýcháme „v příští verzi Qt to bude opraveno“, „v příští verzi GTK+ to bude opraveno“, „v příští verzi ovladačů NVIDIA to bude opraveno“, „v příští verzi ovladačů Intel to bude opraveno“, „v příští verzi X.org to bude opraveno“, atd. atd.

A výsledek je pokaždé identický: prdlajs.

Jedinou výjimkou je posledních několik let, kdy každé avizovné „vylepšení výkonu“ v Qt nebo ovladačích grafiky (EXA, UXA a spol.) nejenomže situaci nezlepší, ale naopak výkon radikálně degraduje. Rok od roku je to čím dál pomalejší a pomalejší. Ale počkejte, v příští verzi...

Po deseti letech neustálého slýchání „v příští verzi to bude opraveno“, které jsem za těch 10 let slyšel ze všech stran už minimálně stokrát, z těch věčných planých slibů začínám být lehce unaven, rozčarován a skeptický. Království za (použitelný) svobodný desktop s GUI, které je jenom nanejvýš 10x pomalejší než GUI Windows.
kozzi avatar 6.8.2009 14:34 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

 Tak s Ati to urcite jede jeste hur nez na danem videu a to muzu potvrdit

Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
6.8.2009 14:43 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Já jsem zase měl NVIDII i ATI a nevidím u nich vůbec žádný rozdíl. Na obou je všechno úplně stejně superpomalé.

Myslím, že by bylo dobré se přestat donekonečna vymlouvat na grafické karty a ovladače a přiznat si, že chyba je jinde.

Totéž se týká i veškerých benchmarků, které jsem na to téma viděl. Ve všech benchmarcích, kde testují i rychlost grafiky, dostane Linux v porovnání s Windows brutálně na prdel. A vždycky, bez výjimky, to autor článku odbyde tradiční formulkou „to bude nějaká anomálie, asi špatný ovladač grafiky“, a tento konkrétní test v podstatě vyřadí jako neplatný (a uzná jenom ty, kde Linux zvítězil, což je vždycky jenom rychlost „neviditelných“ věcí jako file I/O, výkon databází apod.) A napíše „však ona to nová verze ovladačů vyřeší“.

No samozřejmě že nejenom nevyřeší, ale přijde nová verze ovladačů, a s ní jiný benchmark na jiném webu, kde mimo jiné taky otestují výkon grafiky, kde Linux dostane v porovnání s Windows brutálně na prdel. A autor článku to odbyde tradiční formulkou „to bude nějaká anomálie, asi špatný ovladač grafiky, ale v další verzi by se to mělo zlepšit“...

Já to čtu už mnoho let. Zatím to má neměnný scénář. Bez jediné výjimky.
vain avatar 6.8.2009 15:16 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Takže to video, kde demonstuješ úžasnou rychlost Windows průzkumníka nebude? Že by strach? Lenost? Výmluva nebo omluva?

If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
6.8.2009 15:23 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Než bych se k tomu dostal (Windows ani nemám připojené k internetu, ani neznám žádný windowsový software pro nahrávání, ani je zrovna teď nebudu startovat, když mám spuštěný Linux atd.), už by tenhle blog zapadl a nikdo by si to nepřečetl a neprohlídl, takže bych to natáčel zbytečně. Už dlouhou dobu přemýšlím, že udělám nějaký vlastní blogový zápisek na toto téma, s nějakým zevrubnějším srovnáním, tabulkami a čísly a tak.
vain avatar 6.8.2009 15:42 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Tak ta první část patří do kategorie výmluv, ale pravda, máš jich hodně, což tě za snahu omlouvá =)

Ale ten blogový zápisek určitě udělej, nebo ti dám mail a můžeš odkaz na to video poslat na něj =)

If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
6.8.2009 15:46 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Vidím, že ti na tom videu hodně záleží, takže e-mail dej, a já to natočím (možná zítra, možná za týden, nevím, Windows používám jen velmi málo).
FilipL avatar 6.8.2009 07:28 FilipL | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zajímavé, používám sice GNOME, ale všude narážím na stížnosti spousty lidí, že Linuxové desktopy v porovnání s Windows na stejném stroji jsou nechutně pomalé a trhavé...

Proč jenom moje Win XP (čistá, pouze aktualizovaná instalace, ovladače od výrobce) se nedají plynule používat? Nemám spuštěný žádný program, ničím nehýbu, jen kurzorem a ten se seká. Otevřu nějakou složku, krom toho, že to trvá o několik vteřin déle než v jinde, nedá se s tím oknem pohnout ani pomalu, bez jediného zaškobrtnutí...

Ptal jsem se spousty lidí okolo sebe, nikdo mi tento fenomém ještě nedokázal vysvětlit :-D

Všechny operační systémy mají jednu slabinu – uživatele.
6.8.2009 07:42 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Mně se ve Windows XP taky seká myš. Má vadný kabel a myš se tak každou chvíli „resetuje“. Taky mám vadný harddisk a celé GUI se mi tím v XP zasekne kdykoli se zasekne harddisk.
FilipL avatar 6.8.2009 18:46 FilipL | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Vadný hardware to nebude, na tom samém stroji se mi GNOME neseká... ;-)

Všechny operační systémy mají jednu slabinu – uživatele.
vain avatar 6.8.2009 07:45 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty voe Jardíku, za ten Rapidshare by si fakt zasloužil zabít =) Sem musel v práci nahodit Privoxy a Tor jelikož tu máme Rapidshare blokovaný, mě fakt nenapadlo, že z toho budu "muset" v práci někdy sosat =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
6.8.2009 08:01 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja to sosnul od hracha, s nejakym debilnim rapidshare se opravdu nehodlam zabyvat.

Na tom prvnim videu je ptakovina. Pokud se ti to zda jako bug s brutalne vysokou prioritou, posli patch. vyvojari maji zrejme jine priority.

To druhe video dejme tomu, ale dela mi to taky a ze bych z toho mel jako Jardik nejaky mindrak to tedy ne.

Co naopak jako bug v Konqueroru vidim, obcas se mi stane ze se pri pohybu mysi vybere celej text, nebo se nahodej zkratky (jako po Ctrl).

Pri srovnani s woknama je nutne si uvedomit ze XP jsou nejakych 8 let stary a co vsechno v tom oknu je, vetsinou nic jinyho nez staticky ikony. a jak se wokna chovaj po nainstalovani tuny balastu. Posledni dobou instaluju lidem misto zaplevelenejch woken Ubuntu jak o zavod.

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
6.8.2009 10:01 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stacilo videt ikonku Kubuntu na plose a mam dost :-D

Btw trochu mi porad unikaji tyhle testy pomalosti. Jestli mam grafiku ktera proste nezvlada 3D efekty tak si je snad vypnu, ne? Ja mam Nvidii a taky mam 3D efekty vypnute, sice ne kvuli rychlosti, ale kvuli kvalite vykreslovani (nahledy jsou budto kostrbate, nebo rozmazane a na to fakt na svem polo profi LCD fakt koukat nebudu).
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
6.8.2009 10:15 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Já jsem 3D v linuxovém GUI zapnul jenom několikrát, abych se podíval, jaké to je. Jinak jej mám odjakživa vypnuté, a i bez 3D efektů je cokoli s Qt 4 nechutně pomalé, trhané, ještě daleko víc než na Jardíkových videích (protože mám pomalejší počítač, kde pomalost všech moderních linuxových GUI excelentně vynikne, Windows na tom ovšem běhají bleskově).

Problém prostě není primárně v 3D, ale v tom, že Qt 4, a linuxová grafika a X11 obecně, mají odjakživa chronické potíže s výkonem, a tohle cukané měnění velikostí, rolování, přetahování oken atd. je odjakživa v Linuxu samozřejmostí. Na rozdíl od Windows, kde je odjakživa samozřejmostí pravý opak.
vain avatar 6.8.2009 11:49 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Zvláštní že mě měnění oken, rolování a přetahování nedělá žádné problémy a je to bleskové až si myslím, že žádné Wokna na tom nemohou být lépe, jelikož to ani nejde. 

If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
6.8.2009 12:02 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To říkají všichni uživatelé KDE/GNOME, kteří na důkaz té rychlosti svůj superrychlý desktop předvedou v akci člověku, který vidí...:-) A je po rychlosti.

Jako minule ten nešťastník, který si tady na důkaz superrychlosti a dokonalé hladkosti pohybu svého KDE se sebevědomou suverenitou uřízl ostudu s tím svým příšerným trhancem...
vain avatar 6.8.2009 12:28 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Když myslíš, nahrej video v úžasné rychlostí tvých Windows a já ti na oplátkou nahraju video stejného typu (stejných prováděných akcí) podle toho tvého.

If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
6.8.2009 13:13 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Zaujímavé je, že že veľa ľudí, možno väčšina, to nevidí. Napr. ja nevidím rozdiel medzi XP a KDE 4.3. Nechcel by som mať oči Supermana ako ty. Pre teba musí byť všetko trhané. Predpokladám, že aj keď pozeráš televíziu, tak vidíš všetko rozležené na jednotlivé snímky.

6.8.2009 13:37 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To ne, Jenom když je něco okatě trhané, jako třeba to Jardíkovo video, tak to nemohu nevidět.

Jinak máš pravdu, že řada lidí je slepá a tyto věci, ač do očí bijící, nevidí, respektivě si jich nevšímá, ignoruje. Proti tomu celkem nic nemám – co mi však vadí je to, když slepí lidé přispěchají do diskusí těm vidomým vynadat, že si vymýšlejí, trollují a lžou, a ještě tomu nasadí korunu tvrzením, že jim to jede bezvadně (což se nakonec vždycky ukáže jako lež). Když je někdo slepý (což nikomu nelze vyčítat, to je prostě hendikep jako každý jiný), ať se prosím v takových diskusích radši pokorně zdrží komentářů. Já taky nechodím radit inženýrům do NASA, jak mají navrhovat raketoplány, když jsem blbej a nerozumím tomu.
6.8.2009 14:02 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

No, je otázka, či je to lež. Keď to skutočne nevidí, tak to môže myslieť úprimne, nie?

6.8.2009 14:07 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To záleží na tom, jestli o sobě ví, že je hendikepovaný. Pokud to aspoň tuší, pak by se měl zdržet takových tvrzení, jinak bych ho za lháře klidně považoval. Spousta lidí trpí přehnaným sebevědomím. Můžeš to nazývat arogancí, mně nedělá problém tomu říkat lhaní (když vím, že vidím špatně nebo prostě jenom že to tak podrobně nesleduju, nebudu lhát, že vidím dobře nebo že to tak podrobně sleduju).
6.8.2009 15:50 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Existuje také príslovie, že "hladný sýtemu neverí". Je dosť ťažké niekoho presvedčiť o niečom, čo nevidí.

6.8.2009 16:00 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
V tomto případě je to spíš naopak – sytý hladovému nevěří (tak to přísloví znám já). A je to pravda.

Já třeba kdyby mi to běhalo aspoň tak jak tady těmi lidem na těch videích (přestože tam ty nedostatky jsou jasně vidět), tak bych byl taky celkem spokojený. Bohužel mi to běhá ještě mnohem hůř. A samozřejmě, že až budu mít ten nový počítač, tak se nechám taky jako oni uchlácholit, a přestože to bude pořád pomalejší než Windows, už mi to bude celkem jedno, protože při takovém výkonu už ty rozdíly nehrají tak velkou roli. A taky budu v diskusích majitelům starších počítačů říkat, že Linux je výkonnostně v pohodě, a že řeší blbosti...

To je normální.
mirec avatar 6.8.2009 14:03 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To je KRAVINA. Porovnávať video nahrávané z desktopu programom ako recordmydesktop, ktorý nenahráva práve najlepšie pri zaťažených X je BLBOSŤ. Omnoho relevantnejšie je video nahrané kamerou / fotoaparátom. Mimochodom 1GHz, single core, intel grafika.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
6.8.2009 14:16 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Je to (jako obvykle u těch, co chtějí dokázat, jak je to rychlé) strašně opatrné. To šoupání te příšerně pomalé, to není žádná zátěž pro počítač. A i přsto je u hned toho Dolphinu jasně vidět, jak se pravý okraj (a ppři šoupání tím levým oddělovačem ani levý) nestíhá překreslovat a pokulhává za pohybem myši. A to i při tak směšně nízké rychlosti.

To microsoftí Explorer (ať už Internet nebo jenom souborový Průzkumník) nikdy nezaškobrtne ani na jediný pixelík a to ani když jej resizuji 20x rychleji než ty na tvém videu, nejzběsilejší rychlostí, jakou jsem schopen vyvinout (a ruce mám, jako bývalý bubeník, rychlé hodně).

Prostě jako vždycky, jak pořád dokola píšu – kdykoli se někdo snažří dokázat, jak má linuxový desktop rychlý, padne na hubu a jenom svým videem trhaného GUI potvrdí, že rychlé linuxové GUI neexistuje a kdo tvrdí, že ano, je zkrátka slepý.
6.8.2009 15:30 Michal Kašpar | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To microsoftí Explorer (ať už Internet nebo jenom souborový Průzkumník) nikdy nezaškobrtne ani na jediný pixelík a to ani když jej resizuji 20x rychleji než ty na tvém videu, nejzběsilejší rychlostí, jakou jsem schopen vyvinout (a ruce mám

Ale prdlajs. Teď sem si to tu zkusil na nezatížených Win XP, Explorer, v něm 2 ikonky. Vezmu za roh, celkem popmalu jezdim kolem a celkem zřetelně vidim 2 okraje okna, jak se to nestíhá překreslovat. Pokud to začnu resizovat trochu rychlejc, skáče to jak nadmutá koza. Pentium 3.4Ghz, 1 GB RAM.

Čímž neřikám, že je KDE rychlé (nepoužívám ho).
mirec avatar 6.8.2009 15:31 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
LOL že pomaly mením veľkosť aby to nebolo vidieť :D Vy po sebe tie kraviny aj čítate? Snažil som sa plynulým pohybom dosiahnúť zahltenie (pri rýchlom pohybe má X server čas pri zmene smeru pohybu kurzoru). A aby boli všetci spokojní tak to isté, ale s rýchlym pohybom. A len pre zaujímavosť asi nezvyknete čítať moje príspevky, v mnohých zdôrazňujem, že Qt by sa malo orientovať na výkon (nie kvôli mne, alebo kvôli tomu, že by Qt bolo nepoužiteľné na desktope, ale preto aby sa dalo bez problémov používať na mobilných telefónoch).
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Jardík avatar 6.8.2009 14:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Recordmydesktop to nahrál tak, jak je to ve skutečnosti. Oni se už o ty jádra nějak podělily.
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 15:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
pomalost všech moderních linuxových GUI excelentně vynikne, Windows na tom ovšem běhají bleskově
Předpokládám, že srovnáváš s Win Vista nebo 7...
6.8.2009 15:19 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
A co takhle porovnat Win XP s GTK+ 2.0 z března 2002 (tedy podobné doby, kdy vyšly XP, +/- pár měsíců)? GTK+ bylo pomalé už tehdy.

Já používám Linux jako svůj hlavní systém 10 let a vždycky bylo jeho GUI na každéjm počítači pomalejší než Windows. Už v dobách KDE 1.x, GNOME 1.x, KDE 2.x... To není nějaká nová vymoženost KDE 4 a spol. To je prostě systémová věc, neefektivní architektura.
6.8.2009 15:52 paralen
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
amen :)
6.8.2009 15:53 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

Ale x11, nie linuxu, že?

6.8.2009 16:06 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
No, Linux má taky svoje výkonnostní problémy (distribuční křapojádra atd., na mém počítači kopírování velkých souborů v Linuxu totálně zahltí celý systém, že ani nejde pohnout myší a aplikace nereagují), ale hlavní problém skutečně nebude v jádru. Já léta střídavě používám i NetBSD a FreeBSD a samozřejmě jestli běží GTK+ v Linuxu nebo NetBSD, to je prašť jako uhoď (tedy v BSD většinou běží GTK+ software, jakožto i jiné věci rychleji, ale to je i tím, že tam mají starší komponenty, starší X.org, starší ovladače atd. – čím novější, tím pomalejší, např. stará XAA akcelerace je u mé ATI karty daleko rychlejší než vylepšená, moderní EXA).
6.8.2009 16:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
A co takhle GTK+ 1? :-) Například na mém tehdejším počítači běhalo Gnome 1.2 výrazně rychleji než Windows NT 4.0 i Windows XP (to bylo 1999-2001). Zkoušel jsem i Windows 98, ale to byla úplná katastrofa. A co teprve WindowMaker...
6.8.2009 16:22 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
GTK+ 1.x bylo většinou rychlé, tedy pokud se nepoužívala bitmapová témata vzhledu (u těch jsem tedy velkou pomalost vykreslování zaznamenával i tehdy, v roce 1999)...

Dneska když si pustím na Linuxu nějaký program v GTK+ 1.x, tak se nestačím divit, jak to sviští. To mě až napadá hříšná myšlenka, že to je skoro srovnatelné s rychlostí GUI Windows (až na ty občasné náhodné záškuby, dané tím, že Linux prostě neprioritizuje grafiku a aktuální okno jako Windows, takže se kdykoli může cokoli zaseknout, ale to nemá nic společného s GTK+).
6.8.2009 16:35 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
A kdybychom šli ještě dál do historie, tak samozřejmě Motif... Já si například dodnes občas pustím textový editor nedit, který na Linuxu používá lesstif. A to je naprosto neskutečně, brutálně rychlý textový editor, který i na tom mém rozbitém, superpomalém Linuxu je ve všech ohledech, s celým svým GUI, tak rychlý, že bych to neváhal to označit za plně srovnatelné s čímkoli, co jsem viděl ve Windows XP. Bohužel to je dnes už jediný textový editor, který mi v Linuxu jede takto rychle. Všechny ostatní (včetně Emacsu, který přechodem na GTK+ a později i fontconfig atd.) postupně během let zpomalil z neditové bleskovosti až na dnešní gétékáckou lenivost... No nic.
6.8.2009 16:37 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Trochu se mi popletl závěr. :-) No mělo to být něco v tom smyslu, že všechny ostatní jsou na tom už moc špatně (minimálně tak 10x pomalejší než jakýkoli editor ve Windows).
kouby avatar 6.8.2009 10:57 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Když  už jsme u těch bugů, nestává se někomu, že když klikne pravým na hodiny v panelu a pak klikne na time settings, tak mu to shodí celé KDE? Bez jakékoliv hlášky se resetuje a naběhne do login manageru.

Systém používám Debian/unstable a výchozí KDE balíčky z repozitáře. Tato chyba byla i v KDE4.2 a je stále v KDE4.3. Ještě jsem se nedostal k tomu, zjistit přímo příčinu, ale kdyby někdo pozoroval stejný problém, tak by to jistě pomohlo.

That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
6.8.2009 11:01 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Jestli te to hodi do loginu, tak to nesdadlo KDE ale Xka.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
kouby avatar 6.8.2009 11:12 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé

 Bez debugování či znalosti kódu, který se provádí při kliknutí na time settings můžeme jenom hádat kde je chyba. KDE ovšem spadnou spolu s X serverem. To je jasné. ;-)

That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Jardík avatar 6.8.2009 12:05 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Tak oni by nespadly, kdyby korektně ošetřovaly chyby jako "lost connection to x server" "invalid xid" ...
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 12:03 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To není tak úplně pravda. KDM při odhlášení se ze sezení či jeho pádu nerestartuje Xka jako GDM, ale prostě znovu ukáže přihlašovací "věcičku". Takže je klidně možné, že se zabil/ukončil skript startkde a prostě se ukázal login manager.
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 15:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč byly odstraněny mé komentáře pod tím příspěvkem s odkazy na ten film, proč byly odstraněny odkazy na ten film, co tu nějakej trouba dal a zároveň nebyly odstraněny odkazy na ostatní nelegálně zveřejněná videa?
Věřím v jednoho Boha.
Jardík avatar 6.8.2009 15:20 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To je nějaký spiknutí proti mně? Nebo moje videa každý kopírovat může a zveřejňovat na ně odkazy taky a videa na film jánevímjaký zveřejňovat už je špatný?
Věřím v jednoho Boha.
Luboš Doležel (Doli) avatar 6.8.2009 15:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Nebo moje videa každý kopírovat může a zveřejňovat na ně odkazy taky a videa na film jánevímjaký zveřejňovat už je špatný?
Ano, příspěvky psychopatů, co si vytvářejí další účty, aby mohli spamovat AbcLinuxu, se mazat budou.
6.8.2009 15:29 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Klídek, Jardíku. Myslím, že to moc žereš. :-)

Předpokládám, že tvůj komentář k tomu spamu administrátor smazal prostě proto, že smazal ten spam, tak s ním zmizelo celé vlákno. Je nesmysl nechávat osamocenou odpověď na smazaný, neexistující příspěvek. Já bych to jako administrátor rovněž smázl celé.

A že nesmazali link na kopie tvých videí, to je asi tím, že to je každému, kromě tebe, jedno. :-) Ono se těžko pozná, jestli si v takových věcech děláš srandu, nebo to myslíš vážně. A i kdybys myslel, tak to není na smazání, to si holt kluci musíte vyřešit sami mezi sebou. Na ábíčku se jen tak něco nemaže, to není cenzorský web.
6.8.2009 15:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Asi nemá cenu reagovat, ale: Tvoje odkazy na warez byly spam. Zatímco odkazy v této diskusi spam nejsou. Tvoje řeči o tom, že by měly být smazány, protože odkazují na nelegální obsah, jsou prostě jen prázdné řeči. Odkazování samo o sobě není žádný zločin :-)
Jardík avatar 6.8.2009 15:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Moje odkazy na warez? To teda nevím, kde jste něco takového vyhrabal, ale já to nebyl.
Věřím v jednoho Boha.
kotyz avatar 6.8.2009 16:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
jen aby, nebylo by to poprvy co tu mel nekdo vic identit ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jardík avatar 6.8.2009 16:07 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Ano, a svoje vlastní příspěvky budu hlásit adminům jako SPAM ... sice jsem debil, ale abych byl takový.
Věřím v jednoho Boha.
kotyz avatar 6.8.2009 16:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To naopak muze bejt soucasti rafinovanyho planu, kterej nejsem schopnej pochopit v cely jeho siri. Do tvoji hlavy nevidime ...

A ja nerikal ze ses to ty, jenom sem naznacil ze to je mozne. Treba nekonecne nepravdepodobne, ale ne nemozne.

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 6.8.2009 15:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Protoze tamto byl spammer. Ty odkazy daval pod kazdej blog. Ty ostatni videa tady sou k tematu, takze zustavaji (zatim).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jardík avatar 6.8.2009 16:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Ale pod tím byl u můj příspěvek, který žádný odkazy neměl, nebyl to SPAM a přesto byl smazán. A SPAM bod blogem typu "ukradl jsem mu videa a nahrál je tam a tam" tam klidně zůstane. Zvláštní, asi mě chce někdo na*rat, protože má potřebu. Možná se mu to i trochu daří ...
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 16:17 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Ježíšmarjá, Jardíku, když reaguješ na spam, tak je snad logické, že se smaže celé vlákno i s tvojí odpovědí. A to i přesto, že tvoje odpověď nebyla závadná a jsi hodný chlapec, kterého mají všichni rádi. Ale prostě to bylo spamové vlákno (jaký má smysl nechávat vybrakované vlákno, odpověď na spam bez kontextu?) Myslím, že v tom hledáš něco, co vychází spíš z tvé paranoie.
6.8.2009 16:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
le pod tím byl u můj příspěvek, který žádný odkazy neměl, nebyl to SPAM a přesto byl smazán.
Byl smazán společně s celým vláknem, protože jinak to nejde.
Jardík avatar 6.8.2009 16:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
To je hezký. Já smažu zápis a budou odstraněny i všechny komentáře pod ním. Počkat, to vlastně nejde, protože se tu kdysi mluvilo o tom, že komentáře patří tomu, kdo je napsal a smazání zápisu by je smazalo (nebo nějak podobně to bylo). No, ábíčko se docela změnilo, dneska se tu trpí warezácký příspěvky a obyčejné komentáře ne.
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2009 16:37 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Nebudeš se na protest proti cenzuře upalovat na václaváku, že ne? :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
6.8.2009 16:39 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Neraď, nebo to opravdu udělá. :-) Když má, jak říká, tu poruchu osobnosti a všechny ostatní neduhy...
6.8.2009 20:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Tak znovu, Jardíku: Vlákno bylo smazáno, protože to byly jen komentáře vztahující se k tomu spamu. Na abclinuxu se v tomto směru nic nezměnilo - stále si vážíme našich návštěvníků, ale nemá smysl v diskusi nechávat spam a/nebo komentáře "hele, je tu spam". Kromě toho nikde nebylo řečeno, že by admini nemohli smazat diskusi - jen to téměř nikdy neděláme, resp. děláme výhradně v případech spamu, duplicit nebo porušení pravidel - nikdy to není nástroj názorové cenzury.
dneska se tu trpí warezácký příspěvky
Tím myslíš odkazy na tvoje video? Máš patrně poněkud pokřivené chápání pojmu warez :-)
6.8.2009 20:52 ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jardik, jardik - ale to je len preto, ze si debil, ale to je len preto, ze si debil.

kotyz avatar 6.8.2009 21:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
P.Š.T. I debilovi to staci rict 2x. Tohle je uz 4x ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jardík avatar 6.8.2009 21:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
...
Věřím v jednoho Boha.
7.8.2009 15:32 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zajimavy test. Podobne se na mem stroji chovaji take GTK okna i WXP. Jediny rozdil mezi GTK a WXP je v tom, ze WXP zobrazuji pri rychlem resizu okna jenom prazdne okno bez ikonek a posuvniku, na GTK/QT zustava az do doby spravneho prekresleni videt puvodni layout okna. 3D efekty nepouzivam.

Cili muj zaver je, ze lepe se to proste udelat neda, program musi nejak prepocitat rozlozeni ikon a velikost posuvniku, coz proste neni instatntni a vede to k dokumentovanemu chovani oken.

7.8.2009 19:49 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.3 - stále zabugované a pomalé
Lépe se to udělat dá, např. tak, jak to dělají Windows. A o tom, že to jde i v linuxovém světě lépe, svědčí neustálé snahy o nápravu, které jsou vidět jak ve světě X.org (rozšíření XSync, které obchází základní problém X11, tedy to, že v X11 prostě plynulého měnění velikosti oken dosáhnout nelze, X11 na to není na to stavěné), ve světě GTK+/GNOME (podpora zmíněného XSync, experimentální alien widgets v GTK+ jako reakce na chronicky pomalé překreslování při změně velikosti v GTK+), i Qt (nejdříve alien widgets, zoufalé, radikální řešení toho, že pod X11 je prostě resizování nevyhnutelně příšerně pomalé a než se srát s vrtochy X11, tak si to radši vyřešili sami, posléze i slíbená podpora XSync v nadcházejícím Qt 4.6, protože resizování i v Qt 4.5 je pořád, jak je i z videí autorů Qt patrné, velmi zoufalé), v ovladačích (neustálé marné snahy o lepší akceleraci, většinou nefunkční), tak i letité snahy zastaralé X11 už konečně nahradit něčím moderním, kde nebude sycnchronizované resizování oken probléma půjde měnit velikost oken plynule (cílem Waylandu je právě toto: „every frame is perfect“, synchronizovaný resize oken, který pod asynchronním X11 nejde normálně zařídit).

Ne, co se týče resizování oken, neexistuje nic horšího než GTK+ a Qt pod X11. To je opravdu známá, chronická bolest specifická pouze pro X11, a neustále se vývojáři mnoho let snaží s tím bojovat, ale kvůli zastaralému X11 stále neúspěšně.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.