Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 18:37

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
25.12.2005 01:39 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je všechno technologie! :-) To je takový to, co je lepší vyhodit a pořídit jiné než hledat kde je v tom chyba ;-)

Je potřeba zachovat klidnou mysl a hledat, no, řekněme vnitřní rovnováhu. A zároveň litoval lidi co nemají po ruce nic k rozmlácení :-)
Copak toho není dost?
25.12.2005 01:47 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mam na desktopu Debian/Sarge (Stable) GNU/Linux a po dobu 6 mesicu jsem nenarazil na jediny byt jen sebemensi problem. Asi sis predtim ten system nejak musel rozes*at, jinak fakt nevim. Na ICQ, Jabber a spol. vyzkousej Gaim (pouziva ho moje slecna k plne spokojenosti, ja mam konzolove CenterICQ, take k plne spokojenosti).

Hm, ale kdyz o tom ted tak premyslim, tak krome uplnych zacatku, kdy jsem jeste mival Slackware a delal tam silene prasarny a pak mi logicky nic nechodilo, jsem uz nekolik let nemel zadny nikde.

Vesele vanoce! :-D
25.12.2005 01:49 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
s/nemel zadny nikde/nemel zadny problem/g
Johny z Podoli avatar 25.12.2005 02:00 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Ano, štěstně zvolen HW, fungující gaim, netřeba stále zkoušet nové věci (ad raid pole), ano, chápu... netřeba instalovat, kompilovat, pak by vše bylo lepší.
Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
25.12.2005 02:23 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Ale vubec ne, proste jsem ho nainstaloval! A kdyz neco potrebuju tak to nainstaluju a pak treba hned zas odinstaluju. Zrovna tudle jsem se trapil s vypalovanim DVD obrazu pomoci growisofs. Nedarilo se a nedarilo a Google mi hazel odkazy na diskuze, kde se podobny problem problem nakonec vyresil naprosto stejnym prikazem, jaky jsem pouzival ja - takze bludny kruh. Tak jsem nainstaloval (na radu kamarada) K3B nebo jak se jmenuje ten bazmek pro KDE (ktere nesnasim, jakoz i Gnome apod.) a prvni DVD vypalil v nem a kouknul, co to spustilo za proces a s jakymi parametry. A byl klid. K3B jsem komplet i s KDE knihovnama zas odinstaloval a ziskal jsem pekny scriptik na paleni dd zkopirovanych image DVD, ktery fakt funguje a take pochopil co jsem delal blbe. Priste se mi to uz nestane a tak ani zadne priste s nejakym divnym K3B pro tento pripad nebude. :-D Vetsinou totiz pracuju s prikazovkou, pisu ve Vi, texty sazim v TeXu (plain), mailuju v Muttu, kecam v CenterICQ a X-ka tak vlastne potrebuju jen na to, abych si v nich spustil Mozillu, GIMP, X[v|dvi], GV anebo MPlayer ci TVTime. Jako WM pouzivam WindowMaker, ktery se mi osvedcil a pouzivam ho uz leta. Co vic clovek k praci potrebuje? Nejlepsi je pouzivat osvedcene recepty a GNU/Linux se odvdeci 100% stabilitou a bezproblemovosti. :-)
Johny z Podoli avatar 25.12.2005 02:42 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
tady se asi nechápeme. Zdá se, že každý z nás os máme na něco jiného. Já potřebuji pustit ICQ když chci někomu napsat, a vubec mě nezajímá proč, naž, zač atd nejde. Stěžuji si na ono "řešení problémů". Příklad s k3b je exemplární, ano, super že se vyřešel, ale co kdyby se nevyřešil? Já po mém systému chci zachytávat digitální video, co mám udělat? V debianu stable ani není mplayer tak, abych ho nednoduše nainstaloval, moje první kompilace mplayeru zabrala hodiny a hodiny!
A kdyz neco potrebuju tak to nainstaluju a pak treba hned zas odinstaluju
zeptám se, chci Cinelerru, co mám udělat v debianu? co mám napsat do konzole aby se prostě, jak píšete "nainstalovala"? ... víte, já pujdu na její web, budu číst ruzna howto, zase se s tím trápit jak jsem popsal v blogu, budu stahovat kdejaké *-dev a jiné *.blbosti, po hodně dlouhém úsilí to skončí tak, že mi buď pujde nebo ne.
Ale rozhodně to není o tom "nainstalovat" udělat co je třeba a popř. "odinstalovat"

Stěžuji si zde právě na tyto problémy. Zdá se, že vy je nemáte, tak ale prosím připustte, že někdo jiný tyto problémy má, že existují. Lidé, co tvrdí že mnou popisovaný problém obecně neexistuje buď
1) o tom systému ví pramálo a zatím nic "extra" nepotřebovali
2) jsou skutečně přesvědčeni a zaslepeni - přesvědčují své okolí hlava nehlava

Každý kdo tu píše jistě ví, že zde obecně problémy jsou...
a to je to, co mě uvedlo do depresního stavu... moc problémů v krátkém čase.
Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
25.12.2005 08:36 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Nepoužívej distro, které ti očividně nevyhovuje. Debian IMHO není moc na multimediální stanici/desktop. (Např. v Gentoo si mplayer zkompiluješ jak potřebuješ velice jednoduše, ebuildy pro cinelerra-cvs jsou také... Co chceš ještě? -dev blbosti také řešit nebudeš. Všechno má ovšem svou daň...)
25.12.2005 11:42 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Debian nemá balíček pro MPlayer? To je teda blbý. Ale někde by šel jistě najít nějaký neoficiální. A nebo třeba pro jinou distribuci (Slackware). I když si nejsem jist, jestli by se tím dal ušetřit čas, možná ani ne... :-) Jinak doporučuju k přečtení některé návody pro Linux From Scratch, zejména pak Beyond Linux From Scratch, kde je mj. i ten MPlayer.
25.12.2005 11:57 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Na požádání vývojářů mplayeru ho skutečně nemá.
25.12.2005 12:10 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Vývojářů mplayeru? Tomu nerozumím. Můžeš to nějak vysvětlit?
deleted
25.12.2005 15:28 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Tak si to přečti.

2003.08.06, Wednesday :: Debian follows SuSE? Please do NOT package crippled MPlayer!

http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/news-archive.html
25.12.2005 15:59 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Takže jsi kecal. Je to trochu jinak.
deleted
25.12.2005 16:26 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Jak?
25.12.2005 16:31 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Na požádání vývojářů nemá crippled mplayer. Bylo mi divné, že by někdo zakazoval dávat do debianu mplayer.
deleted
25.12.2005 17:05 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
No však. Prostě ve výsledku v Debianu není žádný mplayer. Takže nevím, proč ten ostrý tón. Samozřejmě stanovisko vývojářů mplayeru naprosto chápu a přikláním se k němu.
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 16:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Potential patent violation? Proč jsem čím dál tím víc pro to, aby se od distribucí dělaly ořezané US verze a verze pro normální svět? :-(

I když směrnici o SW patentech v EU nepřijali, tak nás stejně omezuje...
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2005 15:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
1) o tom systému ví pramálo a zatím nic "extra" nepotřebovali
jestli me neco dokaze vytocit a rozpalit do bela, tak jsou to lide popisovani v teto vete :-) A hned za nimi nasleduji lide popsani v bodu 2) ;-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.12.2005 15:45 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
apt-get.org - naleznes tu neoficialni balicky pro Debiana a jejich zdroje, pro MPlayer napriklad:
cat >> /etc/apt/sources.list <<\EOF
# neoficialni zdroj pro MPlayer, DVD::Rip a dalsi...
deb     ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/ sarge main
EOF
apt-get update
apt-cache search mplayer
Dost casto take naleznes .deb balicky primo v adresari nejakeho projektu na Freshmeatu anebo Sourceforge.
25.12.2005 15:59 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
1) o tom systému ví pramálo a zatím nic "extra" nepotřebovali
No, ja jsem spis opacny pripad: O systemu toho vim da se rici docela dost a furt potrebuju neco extra (vetsinou jen na 10 minut, pravda, pak to jde zas pryc). Ale ja nevim proc, ale problemy nemivam. Tak to proste je. Mozna me vede nejaka zvlastni, lety prace s GNU/Linuxovymi distribucemi (RedHat, Fedora, SuSE, Slackware, Debian) ziskana, intuice.

Napr. ta Cinerella: zdroje pro SID balicky - z toho vyplyva, ze: a) budes udrzovat mixovany system, anebo b) si ji zkompilujes a udelas si balicky pro Sarge. Zalezi na tobe. A na mixovanem systemu neni nic zvlastniho a na techto strankach naleznes navod, jak na to.

Pomohlo to alespon trosku?

Pokud ne, je opravdu mozne, ze by pro Tebe byla lepsi jina distribuce nez Debian, ale tam budes mit zas jine problemy. Proste jak se rika: "kazda sranda neco stoji". Plati to i tady. Ja mam treba od staleho vysedavani u kompu narostly pupek, ze by mi kdejaky pivar mohl zavidet. :-D
25.12.2005 01:57 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Mám Linux rád ;-)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Potíže s ICQ může vyřešit přechod k Jabberu spolu s přesvědčováním svého okolí - třeba se pár lidí chytne. :-) Nejde to vždycky, sám jsem sice s Jabberem začal, ale musel jsem si udělat i ICQ účet... Jabber mi také funguje lépe, nicméně občas padají jabberové servery či aspoň vypadávají ICQ transporty, takže to zase není 100%.

Pokud jde o trápení se s kompilováním, tak na to je asi nejlepší se buďto úplně vykašlat, nebo tak kompilovat celý systém, tedy zvolit třeba LFS či Gentoo podle vlastní chuti.
David Watzke avatar 25.12.2005 02:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám Linux rád ;-)
Souhlasím. Na aktuální sw je Gentoo fajn. Nová Portage je IMHO minimálně 3x rychlejší, co se týče updatování cache.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
25.12.2005 03:33 cubic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mám Linux rád ;-)
no s tou aktualnosti to je taky vselijake - ex.: potreboval jsem dc klienta a za nejvhodnejsiho jsem uznal valknut ktery je v portage ve verzi 0.3.5 (vic jak roka stara) kdezto "kozervativni" freebsd ma v portech 0.3.7, takze asi tak s tou aktualnosti
25.12.2005 03:56 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: gentoo
posledna verzia je valknut 0.3.7(testing), a 0.3.5(stable) len si treba odomknut testing, je to problem???

echo "net-p2p/valknut ~x86" >> /etc/portage/package.keywords

http://packages.gentoo.org/search/?sstring=valknut
David Watzke avatar 25.12.2005 13:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gentoo
Či, jako já, přidat do make.conf ACCEPT_KEYWORDS="~amd64". Samozřejmě jen testeři. :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
25.12.2005 19:03 Cubic
Rozbalit Rozbalit vše Re: gentoo
to je mozne a problem to neni, ale u freebsd zadne upravy na unstable ci testing byt nemusi doufam ze to nikdo nebere jako utok na gentoo, jen jsem chtel poukazat na to ze aktualnost u gentoo neni neco cim se muzu zarikavat
David Watzke avatar 25.12.2005 19:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gentoo
Aha, takže to pořád nechápeš. Gentoo obsahuje aktuální software a když ho chceš využívat, používej testovací větev, jinak používej stable i tak s aktuálním SW, který je ovšem odzkoušený. Pokud se omezuješ se stable, je to tvoje věc... Rozumíme si, ne? :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
vencour avatar 25.12.2005 09:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Linux mi vyhovuje, kdysi jsem začínal na RH6.0, nevěděl jsem skoro nic, ani že existuje LDP třeba (nebo jsem ho nějak nevzal na vědomí). Teď jsem u MDV 2006, spíše používam programy z menu a jejich konfiguraco, než se rozkoukám, abych věděl, kde co najdu.

Začínal jsem a snažil jsem se kompilovat, po nějakých nezdarech jsem začal více používat balíčky.

Zatim mam "rád" licq, kopete i gaim mne štvou, že mi toho moc neukazujou - jen u licq vidim síťovej průběh.

Šilham po LFS, časem bych ho rád aspoň zkusil.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.12.2005 09:20 Tomáš | skóre: 25 | Ústí nad Labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

ICQ je proprietální protokol a žádnej oficiální klient pro Linux neexistuje.

Pokud je problém s MBR, tak nefunkčnost v případě použítí RAIDu není chybou OS - MBR tam je pro systém, ne systém pro MBR.

25.12.2005 11:00 machr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
icq pouzivaji akorat trosky !!!!!!!!!!
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2005 12:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
jo, jo, zato ty ses king, anonyme!
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 13:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Nikdo přece nemůže vyvrátit, že Jabber rulez ;-) ;-)
25.12.2005 13:11 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Spíš to, že je ICQ horší. Protože nepíšu bez diakritiky, někteří mají smůlu a musí to kvůli potížím s kódováním po mně luštit. :-)
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 13:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Kéž by aspoň tak; když mi někdo pošle zprávu a použije tam nějaký "blbý" znak s diakritikou, tak to místo textu vypíše error. Nevím jaké všechny znaky jsou ty blbé - ale teď už mi většina lidí stejně píše přes Jabber :-)
25.12.2005 13:36 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Gaim 1.4/1.5? Ten mě tím tak vytočil, až jsem jej smazal a vrátil jsem se k Simu. Teď mám PSI a je klid. (Někdy jen na mé straně. :-))
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 15:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
To býval GAIM 1.5, u Kopete něco podobného. Teď už jen PSI.
25.12.2005 13:25 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Diakritika mi nepřijde jako to nejzásadnější co má Jabber oproti ICQ, ale taky se to počítá :-)
Copak toho není dost?
25.12.2005 13:38 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Diakritika mi přijde naprosto zásadní, bez ní rovnou vyřazuju veškerou kontrolu pravopisu a nepoznám slovenštinu od češtiny. :-)
26.12.2005 15:41 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Mám sim a diakritika mi funguje. Dokonce i ti, kterým píšu po mně zprávu přečtou (win1250). Ale má zas jiné chby, takže si nevybereš.
Only Sith deals in absolutes.
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2005 14:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
:-) tady vubec nejde o protokoly. Jabber pouzivam, ICQ taky. Jde o to, ze dotycny tu nema ani profil a i Arnold J. Rimmer by prevysil jeho uroven konstruktivity prispevku do diskuse... ;-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.12.2005 16:01 machr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
1. profil je zbytecnost

2. chces konstruktivni prospevek, mas ho mit...

z my vlastni zkusenosti - jedinci, co pouzivaj icq (nebo jinej equivalentni shit), travi dene neuveritelny mnozstvi hodin tim, ze sedej pred monitorem a zvanej a zvanej a zvanej ....

z profesionalniho hlediska sou to trosky, protoze misto aby se v necem zdokonalovali, tak jenom cely dny prozvanej

z osobniho hlediska sou to trosky, protoze posledni zenska, kterou videli byla jpeg

zkratka sou to trosky A NA TOM TRVAM !
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 16:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Tak uživatele ICQ negeneralizujte :-) Ne každý je chatovací závislák...
25.12.2005 16:05 machr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
hmmmm.... mozna ne kazdy, ale jeste sem nenarazil na nikoho kdy by nebyl (a znam jich spoustu)
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 16:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Tak to by mě zajímalo, kolik procent lidí z Abc je tu takových :-) Asi dost...
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2005 17:17 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
1. profil je zbytecnost
Pokud se chces jako civilizovany clovek s nekym bavit, pak je dobre mit jistou identitu, neco vic, nez tvuj jiste vserikajici nick. Casto, kdyz si prectu nazor nejakeho clena tohoto portalu, tak se pak podivam na jeho profil, abych zjistil, jake je jeho prostredi, ze ktereho jeho nazory vychazeji.
2. chces konstruktivni prospevek, mas ho mit...
Zkus to, prosim, znovu.
z my vlastni zkusenosti - jedinci, co pouzivaj icq (nebo jinej equivalentni shit), travi dene neuveritelny mnozstvi hodin tim, ze sedej pred monitorem a zvanej a zvanej a zvanej ....

z profesionalniho hlediska sou to trosky, protoze misto aby se v necem zdokonalovali, tak jenom cely dny prozvanej

z osobniho hlediska sou to trosky, protoze posledni zenska, kterou videli byla jpeg
A to znamena, ze jsou takovi vsichni? Vis, co to je vyrokova logika? Kdyz si koupis 5 pomerancu a budou shnily, pujdes a budes vsude rozkrikovat, ze pomerance jsou to nejhorsi ovoce na svete, protoze se vsechny kazi? Pouzivam ICQ, protoze je to protokol, kterym se lze domluvit s lidmi, se kterymi potrebuju a i ti maji daleko k popisu, ktery jsi predlozil a kterym nemalo lidi proste a jednoduse urazis.
zkratka sou to trosky A NA TOM TRVAM !
Perfektni, dekujeme vsichni za vysvetleni. Stastne a vesele!
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.12.2005 19:19 machr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
samozrejme, ze je branis ...... ses jeden z nich ;-)

a k tem pomerancum:

1. s vyrokovou logikou to nema nic spolecnyho....

2. pokud bude v prumeru 10% pomerancu shnilich a ja nahodne vyberu 5 z nich, je pravdepodobnost, ze budou vsechny shnile 0.001% a z toho plyne, ze pokud shnile skutecne jsou, je jich pravdepodobne shnilich mnohem vic nez tech 10%....

(samozrejme vychazim z predpokladu, ze pomerance vybyram skutecne nahodne z ne ze vezmu vsech 5 z jedny shnily hromady....)

3. znam mnohem vic nez 5 lidi pro ktery to plati - tak a ted si pocitej pravdepodobnosti.
25.12.2005 19:45 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
S výrokovou logikou to má společného jednu malou, leč zásadní věc - špatně zvolený kvantifikátor. ;-)

Aby mohl být výrok považován za pravdivý (i když ani tak by to nebylo zcela jisté), měl znít třeba takto:

Existuje alespoň jeden uživatel ICQ, který je troska.
25.12.2005 13:11 machr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
hlavne ze ty ses podepsals a napsals nam i adresu....
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2005 13:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Z profilu jsem zjistil, jak se jmenuje a na první pohled vidím, kde bydlí. Za to ty asi budeš z Marsu, co?
25.12.2005 11:34 Luděk Uiberlay | skóre: 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Proč Vám nechodilo ICQ...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tento problém se mi již párkrát také stal. Na Windows, s Mirandou, jsem online, všichni okolo jsou offline, zprávy posílat nelze. Originální ICQ klient se nepřipojí. Tyto problémy má více lidí. Po čase vše funguje jak má.

Opravdu, problém není v Kopete. Problém je s ICQ, někde se jim něco nepovedlo, už asi tikrát jsem si toto prožil... Holt to není spolehlivé, ale je zbytečnost chyby ICQ svádět na Linux ;)
25.12.2005 12:55 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč Vám nechodilo ICQ...
Problém JE v Kopete. Někdy se mi podařilo připojit až na 10. pokus. Tak si to spočítejte: 10x10min=100min a tolik trpělivosti opravdu nemám. Proto jsem utekl k Licq. Tam takové problémy nemám a jsem spokojen.
deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
vencour avatar 25.12.2005 13:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč Vám nechodilo ICQ...

Zatim jsem objevil zobrazování komunikace jen u licq, v tom je dobré. CenterIcq brzo zkusím, až nám zase půjde wifina :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
25.12.2005 17:23 Luděk Uiberlay | skóre: 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč Vám nechodilo ICQ...
Někdy možná ano, ale v tomto případě (v tom blogu) není.
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2005 12:55 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stále se víc a víc přesvědčuji, že linux není OS pro mě. Bohužel (bohudík?) není systémem pro mě ani ten druhý hráč na poli OS Windows. Marně přemýšlím, zda vůbec existuje systém co by moji představu o OS splnil.
Navrhl bych ti prechod na jeden jisty vysoce kvalitni operacni system (a mozna bych ani nebyl sam, Anicka by mi pomohla, ne?), ale mohl bych tady dojit ukamenovani od vericich :-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.12.2005 13:02 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Kdyby to opravdu znamenalo jenom přechod k jinému OS, tak by ho možná mělo mnohem víc lidí, ale tak jednoduché to bohužel není..
deleted
25.12.2005 13:09 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Nevím, nevím
Vysoce kvalitní snad je, ale jeho uspořádání uživatelského rozhraní mi přišlo natolik odlišné, že se mi s ním moc pěkně nepracovalo. Z ikonek jsem toho taky moc nevyčetl. Docela dobře jsem se orientoval jen v příkazovém řádku. Všechno je to ale nejspíš otázka zvyku. Když jsem měl všude kolem plno jiných počítačů s Linuxem a FreeBSD, radši jsem si přesedl k nim. :-)
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.12.2005 15:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevím, nevím
Všechno je to ale nejspíš otázka zvyku.
asi tak :-) tedy pro me uz jen otazka financi. Kdyz je budu mit, je to vec, za kterou jsem ochoten zaplatit.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.12.2005 16:31 hihop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyby mi někdo dal dolar za každý operační systém, který mi nevyhovuje...

Ale myslel jsem, že reagovat na to zbytečným remcáním je Plešingerova specialita. Jak má takovýto zápis v blogu zařídit, aby ti některý existující OS vyhovovat začal, případně někdo napsal nový, který ti bude vyhovovat?
Johny z Podoli avatar 25.12.2005 17:01 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
já myslel že je jasné, že nehledám ani tak OS jako se potřebuju vykecas z aktuálního stavu.... :)
Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
25.12.2005 21:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Často se stává, že hloubám nad tím, zda tazatel chce opravdu s něčím poradit nebo si jen postěžovat na svůj těžký úděl. Je dobré vidět, že aspoň jeden v tom má jasno… :-)
25.12.2005 18:49 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No jo no.ja si nainstaloval fedoru a zase desny boje s rozchazenim mp3 yum install xmms-mp3 nic nenapravilo a zacal boj se zavislostma.Ale to je vec ktera k tomu asi patri:-)Kdo neni trpelivej tomu linux nedoporucuju:-)
V podstatě nic nevím
Dalibor Smolík avatar 26.12.2005 00:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V čem je problém, nejsem žádný expert, používám Debian víc než rok, v současné době verzi testing. Potíže nastaly jen když jsem upgradoval KDE na 3.4, zmizela spousta programů, včetně K3B a bluetooth, tak jsem si je stahnul z unstable verze, používám mplayer a převádím filmy z .avi do DVD formátu včetně českých titulků bez problému, na Debian si prostě stěžovat nemohu ani v oblasti multimedií.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
26.12.2005 12:56 Dumaru | skóre: 14 | blog: dumaru
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad linux!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tiež som používal Kopete, ale často blblo a nevedel som sa hneď pripojiť. Teraz používam Gaim a pohodička. Stiahol som si ICQ Smileys aby som bol kompatibilný s Windows ICQ, nastavil kódovanie na cp1250 a všetko hrá ako má. Problém so zvukom som vyriešil pomocou príkazu aplay. To je zhrnutie rád ohľadom Gaim z tohoto servera, za čo ostatným taktiež ďakujem.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.