Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 01:39

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
13.12.2005 09:36 i
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jednou jsi dole, jednou nahoře -- ono se to zas otočí
13.12.2005 09:54 depi | skóre: 10 | blog: Erik Gyepes | Nitra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
drz sa! urcite to bude znovu dobre, treba sa len spamatat a vykrocit tou spravnou nohou a spravnym smerom!
depi.sk - IT & Life Weblog
13.12.2005 10:28 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím palce. Zrovna to taky prožívám. Kudy chodím, tudy pláču, ale nelituju toho.
^D
13.12.2005 10:32 prageroj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
:(
13.12.2005 11:06 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
To je mi líto. Nekecám, fakt.
LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
13.12.2005 11:17 Zamilovanej Peeeta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Taky jsem z toho celej smutnej a Tobe samozrejme verim, jsi urcite uprimny clovek.
13.12.2005 11:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Když napíšu "fakt", tak to myslím upřímě.
LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
13.12.2005 11:35 Zamilovanej Peeeta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Tak to se Ti sverim, tuhle jsem v herne potkal jednu divku, byla to zrzka a byla mi sympaticka tim, ze to neni zadna slecinka, co ji vemes do hospody a ona si ztezuje, ze nemaj na zachode toaletak a podobny kraviny. Nebala se dat dva velky fernety za sebou, tak jsem se o ni zacal zajimat a nakonec jsme skoncili mezi popelnicema. Nekomu se to muze zdat nevkusne, ale bylo to fakt romanticke.
13.12.2005 11:41 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Ještě že jsou lidi, ktří jsou takle šťastný a užívaj si života. Doufám že se vezmou a budou mít kupu dětí. Bydlení už maj zařízený tak na co čekat.
LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
13.12.2005 11:49 Zamilovanej Peeeta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
No clovece ja nejak nevim. Zamilovanej jsem sice az po usi, ale kdyz jsem ji druhej den potkal, tak se sice chovala mile, ale rekla mi, ze soudi lidi podle zubu, no a ja mam vepredu tri zuby vyrazene z prace, tak nevim jestli me treba za nejakou dobu neprestane mit rada, nerad bych ji ztratil.
13.12.2005 11:58 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Když budeš pořád držet hu*u a krok, tak tě nepřestane milovat. Ty Peeeťo jeden.
LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
13.12.2005 12:12 Zamilovanej Peeeta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
No nevim, chlap ma prej byt spis jakoze dominantni a obcas tu svou pozvat treba nekam do vinarny a zaplatit za oba a tim jako ukazat, ze je schopnej se o ni postarat. Kdyz budu drzet hubu a krok tak to bude vypadat jako ze se nedokazu postarat ani sam o sebe a to neni pravda - u mamy nebydlim uz skoro ctyri mesice a uz jsem si zvyk. Je pravda, ze ona je takova vyrazna povaha a ze se budu muset snazit aby si me vazila.
DjAARA avatar 13.12.2005 11:33 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
To se nam s tema rozchodama nejak roztrhl pytel pred Vanocemi...

Co to s tim svetem je? Znam nekolik lidi co se posledni mesic...

Ja mam s rozchody problem, vzdycky me na dlouho rozhodi.

Drzte se lidicky, ted je spatne ale bude lip.
13.12.2005 12:04 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
no neco na tom bude :) chodim se svoji slecnou uz cca 5 let, s nekolika prestavkama .. kupodivu ty prestavky byly zatim vzdycky prez vanoce :)
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
DjAARA avatar 13.12.2005 12:18 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Tak tomu rikam sila, tohle bych asi nevydrzel.

Ale coz, jeste vetsi sila je dostat od slecny papa den pred vyrocim :-X, jako se stalo me.
13.12.2005 15:48 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Tak to se nam stat nemuze :) zadne nemame (vlastne ani presne nevime, kdy jsme se dali dohromady .. tech 5 let tvrdi moje segra :-))
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
13.12.2005 16:00 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Jestli ty náhodou nejsi nějaký flegmatik ;-). Jinak se také přidávám k ostatním, jak se říká když se s@#e tak se s@#e, asi je fakt nějaké zakleté období, jak se tak koukám kolem sebe :-(...
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
13.12.2005 17:22 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Flegmatik nejsem :) neco mezi sangvinikem a cholerikem. Ale letos vidim vanocni vstah doost dobre (myslim, ze se mi poprve povedlo slecne koupit darek, ktery se ji bude libit)
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
13.12.2005 19:23 pesimista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
nikdy neni tak spatne aby nemohlo byt jeste hur...
Pavel Stárek avatar 13.12.2005 22:13 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
ted je spatne ale bude lip.
No nevím nevím, nějak mi to v naší krásné zemi připadá, jako v tom dotazu z rádia Jerevan:

Dotaz: Kdy bude lépe ?

Odpověď: Bohužel, už bylo.

:-)
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
14.12.2005 01:37 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Auuuu... :-( To je mi moc líto... :-/
14.12.2005 09:28 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
To vis, to mu nesmis krast pakety:-). To cloveka obcas tak trosku nastve:-).

Az si pobrecis, nejspis zjistis, ze to bylo jen dobre... Tak Ti preju, at to zjistis brzy.
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
vencour avatar 13.12.2005 10:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nějak bylo, nějak bude. V takových chvílích se zkouším vracet buď ke "kořenům" nebo k práci. A zbytečně nemam takovu patičku :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vogo avatar 13.12.2005 10:52 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Já jsem se vrátil i kekořenům i k práci... Ke kořenům v tom smyslu, začal jsem opět dělat to co pře dávnem, i moje desktopové prostředí se vrátilo o rok zpět. A práce? Té je vždycky dost...
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
vencour avatar 13.12.2005 10:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...

Ještě jinak: nebýt milován je smůla, nemilovat je neštěstí. A občas jsou všechny řeči nepoužitelné.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vogo avatar 13.12.2005 10:56 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Milovat, opravdu milovat lze jen jdenkrát. Cokoli před tím je jen pokus, cokoli potom je jen náhrada.
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
13.12.2005 11:25 I love M$
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
tagze, gdyz uz tu opravdovou lasku mam za sebou a uz me cekaj jenom nahrazky, tag to si to mam rovnou hodit nebo co?
13.12.2005 11:31 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Hej tak to je svata pravda, skoro jako by to rekl nejaky Konfucius. To je z tve hlavy?

Ja nastesti tyhle problemy nemam, moji prvni jsem si rovnou i vzal :-)

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
vogo avatar 13.12.2005 11:41 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Je to z mé hlavy, řekl bych že bohužel, napsal jsem si to 20. 3. 2005. Tyhle problémy nepřeji nikomu, i když je to zkušenost na kterou se nezapomíná.
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
13.12.2005 14:05 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Je to z mé hlavy ...
no, tu první část potká člověk na každém rohu, tu druhou lze občas v různých variantách také zachytit, takže ... žeby podvědomí?

jinak několikrát už jsem si v životě myslel, že jsem zamilovanej, a pak jsem si říkal, že to nic nebylo, protože to další bylo vždycky silnější ... já myslím, že to s těma "náhražkama" nebude tak katastrofický, dovedu si představit, že člověk druhou lásku potká - ale spíš jí mine, protože po tý první si bude hledat ty náhražky: tedy mine, ne že by jí nebyl schopen ...
Ondrej avatar 13.12.2005 16:28 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Jo, s tim nezapomina mas pravdu. Me trvalo pul roku nez sem ji prestal vidat v kazdy vyloze nebo v davu na ulici. Akorat jsem jeste neudelal jednu vec - nesmaznul sem maily, historii ICQ a nespalil nejaky dopisy. Obcas si je procitam a pak se cejtim tak nejak blbe. Jo, mohl sem si za to sam ale to sem tehdy nevedel :((
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
13.12.2005 17:21 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Akorat jsem jeste neudelal jednu vec - nesmaznul sem maily, historii ICQ a nespalil nejaky dopisy.
a myslíš, že je nutné to udělat?

až to bude pryč, tak je prostě přestaneš číst ...
Jo, mohl sem si za to sam ale to sem tehdy nevedel :((
po bitvě je každej generál ... taky už vím, co jsem mohl udělat jinak, ale na druhou stranu, když nebyl z druhé strany dostatek tolerance (k tomu, že se nechovám ideálně), není čeho litovat - jsem prostě taková povaha, některý věci bych asi jinak udělal (vědět to), ale nebavilo by mě neustále se přetvařovat, hrát tak, abych se někomu trefil do vkusu ...
13.12.2005 18:03 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Akorat jsem jeste neudelal jednu vec - nesmaznul sem maily, historii ICQ a nespalil nejaky dopisy.
a myslíš, že je nutné to udělat?

až to bude pryč, tak je prostě přestaneš číst ...
No, ono to veľmi pomáha, pokiaľ si toho človeka takpovediac vymažeš z prítomnosti. Keď už dnes srším ľudovou múdrosťou, tak ešte jednu: Zíde z očí, zíde z mysle.

Pre silné povahy je veľmi osvedčený spôsob rozchodu a zabudnutia obrátiť toho druhého proti sebe - vyvolať v ňom pohŕdanie, nenávisť, odpor - spáliť za sebou mosty.
13.12.2005 22:07 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
No, ono to veľmi pomáha, pokiaľ si toho človeka takpovediac vymažeš z prítomnosti. Keď už dnes srším ľudovou múdrosťou, tak ešte jednu: Zíde z očí, zíde z mysle.
jo, přestat se s někým stýkat, to jo, ale dělat kvůli tomu táborák, hm, když je člověk sám a má potřebu na toho druhýho myslet, tak to nezažene tím, že nebude moct sáhnout do mailu - akorát místo toho, aby si četl, tak bude trápit vlastní paměť a třeba zbytečně rozebírat to, co by si mohl jednoduše přečíst (a bude si nadávat, že to zrušil)
Pre silné povahy je veľmi osvedčený spôsob rozchodu a zabudnutia obrátiť toho druhého proti sebe - vyvolať v ňom pohŕdanie, nenávisť, odpor - spáliť za sebou mosty.
mno, tak nevím, jestli se "osvědčený" míní "častý" nebo "dobře funkční" ... to první asi ano (i když často je to spíš výsledek nějakého vnitřního "zapšknutí" nežli úmyslného štvaní), s tím druhým bych si ovšem dovolil tvrdě nesouhlasit ... ono, když se lidi nějakou dobu znají, a mají se rozejít, a ten "postiženej" není úplně blbej, tak pozná, že to na něj ten druhej hraje - což může být docela kontraproduktivní ...
13.12.2005 22:30 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
jo, přestat se s někým stýkat, to jo, ale dělat kvůli tomu táborák, hm, když je člověk sám a má potřebu na toho druhýho myslet, tak to nezažene tím, že nebude moct sáhnout do mailu
To je už zrejme individuálne. Tým, že zruším všetko, čo mi toho človeka pripomína, tak aj tie myšlienky naňho slabnú a blednú, až jedného dňa prestane chýbať a bude len niekto z minulosti: "niekto, koho som chvíľu poznal, ale teraz je to už cudzí človek"
Pre silné povahy je veľmi osvedčený spôsob rozchodu a zabudnutia obrátiť toho druhého proti sebe - vyvolať v ňom pohŕdanie, nenávisť, odpor - spáliť za sebou mosty.
mno, tak nevím, jestli se "osvědčený" míní "častý" nebo "dobře funkční" ... to první asi ano (i když často je to spíš výsledek nějakého vnitřního "zapšknutí" nežli úmyslného štvaní), s tím druhým bych si ovšem dovolil tvrdě nesouhlasit ... ono, když se lidi nějakou dobu znají, a mají se rozejít, a ten "postiženej" není úplně blbej, tak pozná, že to na něj ten druhej hraje - což může být docela kontraproduktivní ...
Naozaj neviem, či to platí všeobecne - nerozumiem celkom tej kontraproduktivite. Je to funkčné, praxou overené riešenie, ktoré je v konečnom dôsledku efektívnejšie ako udržiavanie umelého kvázi-priateľského vzťahu s tým, že si treba dávať pozor na neprekročenie určitej hranice (že jej už nemôžem hovoriť to čo predtým, že ju už nemôžem zahrnúť tými nežnosťami, čo predtým, pretože v kontexte situácie by mohli byť zle pochopené, atď.)
13.12.2005 23:41 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
To je už zrejme individuálne.
to samozřejmě ;-)
Tým, že zruším všetko, čo mi toho človeka pripomína, tak aj tie myšlienky naňho slabnú a blednú, až jedného dňa prestane chýbať a bude len niekto z minulosti: "niekto, koho som chvíľu poznal, ale teraz je to už cudzí človek"
jo ... no, kdyžs to takhle napsal - měl jsem na mysli něco takového, jakože bych nepřeceňoval závislost rychlosti slábnutí myšlenek na možnosti připomenout si danou osobu třeba dopisem či jinou relikvií

stejně, když k tomu má někdo sklony, tak mu nepomůže, že spálí dopisy - jeho drahou polovičku mu bude připomínat celé město kde bydlí, všechna místa, kde spolu randili ...
Pre silné povahy je veľmi osvedčený spôsob rozchodu a zabudnutia obrátiť toho druhého proti sebe - vyvolať v ňom pohŕdanie, nenávisť, odpor - spáliť za sebou mosty.
...

Naozaj neviem, či to platí všeobecne - nerozumiem celkom tej kontraproduktivite.
poněvadž se tomu začne bránit, může začít i skutečné chyby obhajovat tím "to jen tak dělá, abych byl odrazen"
Je to funkčné, praxou overené riešenie, ktoré je v konečnom dôsledku efektívnejšie ako udržiavanie umelého kvázi-priateľského vzťahu s tým, že si treba dávať pozor na neprekročenie určitej hranice (že jej už nemôžem hovoriť to čo predtým, že ju už nemôžem zahrnúť tými nežnosťami, čo predtým, pretože v kontexte situácie by mohli byť zle pochopené, atď.)
no ... to je opravdu silně individuální; pokud to není posunuto do nenávisti, pak přátelství může fungovat - včetně toho, že jeden krůček přes hranici nicmoc neznamená ... a pak najednou přijde den, kdy se na scéně objeví někdo další, a najednou tu hranici prostě překročit nepůjde (a ještě navíc se asi o hodně posune - tedy, může oběma směry, protože některá gesta přestanou mít nádech důvěrnosti)
vencour avatar 13.12.2005 18:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...

Jsme někteří masochisti :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vogo avatar 14.12.2005 12:41 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
já jsem od té doby nezměnil skoro nic, všechno jsem nechal při starém, snad kromě pracovního prostředí, žádné mazání emailů historie, ani pálení dopisů, ty jsem jen vrátil odesílateli...
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
13.12.2005 12:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Všechno je jen jedenkrát. Pokaždý je to jiný ale to neznamená horší.
A na druhou stranu se všechno opakuje. Když jsem řešil jeden smutek a nepomáhalo "za pár let se tomu budeš smát" (ono to bylo trochu dost drsné, na smích i po letech), tak jsem si představil, kolik lidí na zemi je asi ve stejný situaci jako já. A že je to banální.
No... že by to zase až tak moc pomohlo... ale trochu jo.
13.12.2005 13:58 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Ještě jinak: nebýt milován je smůla, nemilovat je neštěstí.
hm, horší je, když se to nesejde ... milovat neopětovaně je smůla, být milován "nezajímavým" člověkem je neštěstí ...
13.12.2005 14:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Na tom něco bude. Na kopačky, které jsem dostal, vzpomínám dneska jako na veselé příhody. Na kopečky, které jsem dával -- i po letech je mi z toho na nic.
No a pak, když ten rozchod zařídí osud. To už je vůbec na pakárnu.
13.12.2005 14:03 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Inými slovami, prestať o tom kecať a "rochniť" sa v tom a začať život žiť - žiť prácou, záujmami, priateľmi...

Nie je dobré sa na niekoho upínať.
13.12.2005 15:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Myslíš, že je ideální přežít úplně všechno?
Copak toho není dost?
13.12.2005 12:58 Filda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkus se na to podívat z druhý strany. Třeba teď vyhraješ ňáký prachy viz starý pořekadlo: Neštěstí v lásce, štěstí ve hře.
13.12.2005 13:19 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro jedno kviti Slunce nesviti
V podstatě nic nevím
bazil avatar 13.12.2005 13:30 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
rozchody sou nekdy hodne drsny, zvlast kdyz je to velka laska, a jak tu nekdo psal, ta prichazi jen jednou. ja se z roschodu taky nejak zpamatovavam uz prez rok. dycky to je dobry a pak zase spatny, ale ted uz je to hodne dlouho dobry, tak sem se prez to asi dostal
13.12.2005 15:31 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hlavu vzhůru všem, nějak se to teď rozchází, pár mých známých také. Já jsem se svou partnerkou šťastně již hodně let a jsem za to moc rád. Ale rozhodně, vždy se dá pokračovat, jen se musí překonat první samota.
13.12.2005 15:55 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
no ta samota je nekdy docela dobra vec:-)
V podstatě nic nevím
13.12.2005 16:17 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Pravdu díš :-). Ale na druhou stranu např. volba samota versus třeba zelenooká rézka je předem jasná, i kdyby logika byla jakkoliv proti.
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
13.12.2005 15:49 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Schopnost hodně pro někoho cítit je v první řadě obrovskou nadějí pro někoho jiného, kdo o to bude stát! ;-) Taky je moc dobře, pokud si člověk dokáže zachovat schopnost cítit a zároveň dokáže nepodléhat takovým temným věcem, jako je žárlivost, nenávist, chladný odstup od dotyčné(ho) po případném zklamání a tak. Pár takových lidí jsem viděl, není to pěkný pohled.

Hlavu vzhůru! Ve světě je spousta skvělých lidí, jen je člověk musí umět najít! A milovat člověk může i bez vztahu a mnoha způsoby. Není to substituent, ale ani vztah není substituentem za schopnost milovat doopravdy, upřímně a nesobecky. Někteří mají to první, ale možná až zoufale jim chybí to druhé. A víš, co? Není jim co závidět. Pokud Ty to druhé máš, máš mnohem větší naději prožít opravdu smysluplný život než oni, přestože už teď mají to první. A myslím, že nikdo z nás nemá kam pospíchat. :-)
Jak moc jsou ábíčkáři inteligentní? ;-)
13.12.2005 15:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dospělí přeci nepláčou
Dejte mi seznam kdo všechno nemá plakat, abych věděl v čem všem už jsem se stal průkopníkem :-)
Copak toho není dost?
13.12.2005 17:21 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
dospělí přeci nepláčou
Dejte mi seznam kdo všechno nemá plakat, abych věděl v čem všem už jsem se stal průkopníkem :-)
průkopníkem? koho všeho už jsi donutil plakat? :-D
13.12.2005 17:25 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Měl bych pár kandidátů, u kterých by mi to nevadilo ale jinak snad víceméně nikoho :-) Spíš jsem myslel do čeho všeho se můžu navlíct já :-)
Copak toho není dost?
13.12.2005 17:30 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Aneb: ,,Á, pán je muzikant, na jakýpak nástroj to vlastně hrají?`` -- ,,Na nervy pane, hlavně na nervy.``.
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
vencour avatar 13.12.2005 18:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...

I am John Lennon, I play guitar, sometimes I play the fool :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
13.12.2005 21:56 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
I am John Lennon, I play guitar, sometimes I play the fool
err ... offtopic: Live at the BBC nebo to řekl ještě někde jinde?

... and the rest of you just rattle your jewellery. ;-)
Salutis avatar 13.12.2005 19:32 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čo tu strašíte s tými Vianocami? Minulé sme len-len prežili, tieto hádam už tiež potiahneme. :)
Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
13.12.2005 21:06 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevim teda jak to mate vy, nicmene milovat se da mnohokrat a mnoha zpusoby a nejednoho cloveka...

Vzdycky, kdyz se nam zda, ze se neco uzavira a odchazi pryc, je pravy cas vsimnout si, co noveho se pred nami otvira...

Klubicko zivota se odviji z tohoto okamziku. Nekam se kutali, pojdme za nim :)
-- OldFrog
4.11.2006 00:22 monika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
toto leto bolo pre mna velmi tazke,pretoze chalan ktoreho strasne lubim si nasiel holku a v jeden den ma to tak zobralo ze som sa pred vsetkymi rozrevala. zbytok prazdnin som prezivala smutne. s tym chalanom som vela prezila,vela pekneho na co nikdy nezabudnem.teraz po 2 mesiacoch sa dozvedam ze sa rozisli no ja u neho aj tak nemam sancu.chcela som ze budeme aspon kamosi,ale zase to mna prislo..zase revem a neviem co mam robit....niekedy mi daval nadeje ze budeme spolu,a vravel mi aj ze ma ma rad,ale boli to len klamstva :( ... Naco byt stastny ked o chvilu budem zase smutny.
19.11.2006 09:04 juro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
aj ja prave prezivam zvlastne obdobie...neviem/me jak to pojde dalej ale urcite sa nevzdavam......chceme pokracovat dalej len nam to akurat nehra do karat tak musime bojovat
24.6.2008 11:33 Simona
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlomené srdce...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nešťastnou lásku prožije skoro každý a ten, kdo ji nezažil, tomu tiše závidím..

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.