Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 18:40


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
25.7.2006 14:10 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Apostolska Cirkev, Usti nad Labem
25.7.2006 14:36 PET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
No potes koste !
25.7.2006 14:24 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
k žádné církvi se nehlásím, v boha ani v bohy nevěřím a zajímalo by mě, jak se křesťani dívají na Nietzscheho myšlenku známou pod heslem "Bůh je mrtev"
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 14:28 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
No tak jediný, kdo je v tomhle prokazatelně mrtev, je Nietzsche.
Quando omni flunkus moritati
25.7.2006 14:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
http://en.wikipedia.org/wiki/God_is_dead
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
msk avatar 26.7.2006 09:54 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Nebude to tym, ze u neho sa aspon dalo niekedy dokazat, ze zil?
25.7.2006 14:44 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
bůh je mrtev, člověk je bůh
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
25.7.2006 14:49 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Podle mě není svoboda o zachcánkách (zachtělo se mi, tak to udělám), ale o rozhodnutí na základě pravdy, kterou jsem poznala, a s ohledem na lidi a osoby, které mám okolo sebe.

Pokud neznám pravdu celou, nemohu se rozhodnout svobodně...
Takže "rozhodnout se pro Boha" nejde svobodně :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 14:46 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
nietzsche ale taky, ne?
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
25.7.2006 14:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Jak jako taky? Chceš tím snad naznačit, že sis nepřečetl tu stránku z wikipedie, na kterou odkazuju?
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 14:54 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
wpedie je zlo, a mela by se spalit jako rada knihoven za starych dobrych casu. Bud clanky tamo uvedene obsahuji to, co je v koranu, a pak jsou zbytecne, anebo si s koranem protireci, pak jsou skodlive.

milenec krici: "Jezis!" Ty mrtva pod nim lezis.

a priznej se kde ministrujes, pacholku!
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
25.7.2006 15:01 AloneInTheDark | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Souhlasím s Nietzchem. Tak pravil Zarathustra je imho, pěkné počtení, doporučuju :)
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
25.7.2006 15:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Jo, jo. Nietzsche je můj oblíbenec.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 15:12 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Tak pravil Zarathustra - to je taky pěkný boulder na skalách u Orlíku :)
25.7.2006 15:17 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Taky sis moh zalozit vlastni zapis. Nic proti tve zvidavosti.
25.7.2006 15:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
No na to bych ti mohl odpovědět, že si můžeš založit blog někde jinde, kde si budeš moc nakazovat, co se ti zlíbí. Ale to já neudělám.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 15:24 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
??? Ja si ho zalozil tady a muzu snad svobodne vyjadrit prani toho, co v nem chci publikovat a co od nej budu vyzadovat. Nebo ne?
25.7.2006 15:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Ano, můžeš. Tak se pak ale nerozčiluj, když se někdo rozhodne tvé přání nevyslyšet a nenadávej do prudičů. ¿Comprende?

A takové přání skutečně a upřímně považuji za neslušné.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 15:46 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Povazovat muzes. Ale ja osobne tu nikomu nenadaval a jestli je prani udelat pruzku neslusne, pak nevim, kde je problem.
25.7.2006 15:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Za neslušné považuju to, že ty si sem sám píšeš, co chceš, ale po jiných chceš něco jiného.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 15:56 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
No ja osobne si teda myslim, ze jsi docela nesmyslne nadaval .. ale to je tvoje vec ..
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
25.7.2006 16:11 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Nenadaval. Vim, ze narazis na tu anketu. Ok, tvoje moznost tam nebyla. To ale neznamena, ze sem ti nadaval. A taky sem priznal, ze sem svoji chybou napsal zapis malo srozumitelne. Anketu predelat neumim, tak, aby tam pribyla tva moznost, takze ti nevyhovim. Osobne se ti tedy omlouvam znovu, protoze sem se nechtel dotknout nikoho, kdo zapis spatne pochopil a tudiz psal, aniz by se ho to tykalo. Mrzi me to, vazne.
25.7.2006 16:15 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Vsak v pohode :)
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
25.7.2006 16:48 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Ja uctivam velkeho boha GCC:-D ... antropocentricky ateista, za svoji nev[e:-D]iru bych i bojoval:-)
25.7.2006 14:28 Mao-Ce-Tung
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Náboženství je opium lidsva.
25.7.2006 16:48 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
to ale rek Marx a ne Mao;-)
25.7.2006 16:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
A má na to copyright? Nemá. Tak má smůlu… :-)
25.7.2006 16:56 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Nabozenstvi je opium lidstva
© Marx 1850

ha, a mas smulu;-)
25.7.2006 16:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Nemám. Padesát let po smrti už bude na tuty. I když, neprosadila náhodou OSA Nostra zvýšení toho limitu? Vím jen, že se o to snažili.
25.7.2006 16:59 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
To už by stejně vypršelo. A tehdá nic takovýho nebylo.
Copak toho není dost?
25.7.2006 17:00 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
di delam srandu, vy sucharsti linuxaci!:-D
25.7.2006 17:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Úplně nejvtipnější je, když někdo řekne vtip a ačkoliv je opravdu vtipný, tak se mu nikdo nesměje. Tohle udělejte někomu dvakrát a půjde po vás nejmíň s nožem :-) Ale je to sranda.
Copak toho není dost?
25.7.2006 17:29 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Ano, tohle jsem provozoval ve škole velice často :o) A pokaždé jsem se přitom královsky bavil, přestože mi šlo někdy skoro o život ;o) Škoda, že už se tam do té školy nevratím. Budu si muset teď na výšce najít novej terč ;o)
25.7.2006 17:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Ne mne :-) Já tohle každopádně moc nezvládám, asi bych se nakonec smát začal.
Copak toho není dost?
25.7.2006 17:32 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
heh, nj to znam:-) ale nestava se mi to moc casto:-D
tmr avatar 25.7.2006 14:30 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přidej tam nějakou anketu
25.7.2006 14:31 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A. S. LaVey :)
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
kyknos avatar 25.7.2006 14:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Udělejte někdo také zápis s dotazem, ke které základní organizaci KSČM se kdo hlásí. Ať je přehled úplný. Děkuji.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
25.7.2006 14:40 Aldagautr | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Flying Spaghetti Monster
o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.7.2006 14:40 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
CB

...a hod sem radi anketu
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.7.2006 14:57 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Me zajimala umisteni, coz anketou clovek nezjisti. A stejne to nema cenu. Naivne jsem predpokladal, ze to nedopadne tak, ajk to dopadlo. Proti tomu obrana neni.
25.7.2006 14:42 hm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prosim, aby psali jenom ti, kterych se to tyka.

Tak nevim jestli se mě to týká, nicméně můj názor je, že bůh je fajn, ale církve nesnáším...
Isah avatar 25.7.2006 14:56 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum

Taky nějak nechápu proč by ti, kteří věří, museli být organizováni. Asi kvůli lepší implementaci té správné ideologie?

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
25.7.2006 15:06 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nejsem prudic, chtel jsem solidne odpovedet na otazku, ale nepochopil jsem ze to je jenom krestanska members-only vjec .. omlouvam, se, ze zase nekomu otravuju zivot .. asi jsem prudic
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
25.7.2006 15:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Rad bych mel alespon priblizny prehled, jak je na tom, co se tyce krestanske viry. Prosim, aby psali jenom ti, kterych se to tyka.
Proč by se to nemělo týkat všech? Taky jsem autorovi způsobně napsal, že křesťan nejsem.

A pokud by autor snad žádal, aby sem psali jenom křesťani, což mi přijde jako by někdo chtěl, aby komentovali jen ti, co se zápiskem souhlasí a připadá jim skvělý, tak se zhruba ztisícinásobí moje chuť psát si sem, co chci, protože je to od autora hrubě neslušné.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.7.2006 15:13 hm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Jak se pozná křesťan? To není ten co ho kdysi pocákali vodou a ani se ho nezeptali? :-)
kyknos avatar 25.7.2006 15:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
To bych byl křesťan také. Pravda, já to pak v dospělosti zase zrušil :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
26.7.2006 00:08 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
To museli být divní lidé. Pokřtěn by měl být až dospělý člověk z vlastní vůle.
25.7.2006 15:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vložil jsem příspěvek, jelikož: nevložil jsem nic. Tady se rozjíždí logika doslova ocelová :-) Made by christianity, jak jinak.

Vložil jsem tento příspěvek, jelikož mě pobavilo znění ankety.
Copak toho není dost?
25.7.2006 15:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Příspěvek jsem vložil dříve, než se objevila anketa. Udělal jsem to v dobré víře, že dělám to, co autor blogu chtěl. Opravdu mne nenapadlo, že je to jen pro uzavřený křesťanský klub, a pokud mne proto autor považuje za prudiče, je to jen a jen jeho osobní problém.
25.7.2006 15:19 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Indeed ..
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
25.7.2006 15:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Už jsem to napsal v té minulé diskusi, ale shrnu to ještě jednou. Z obvyklých termínů asi nejvíc sedí označení agnostik. Existenci boha považuji za nerozhodnutou a osobně tuto otázku nepovažuji za důležitou. Důvodem je především skutečnost, že hypotéza boha je z podstaty navržena tak, aby neposkytovala žádné ověřitelné důsledky, takže je z principu nevyvratitelná. Takové hypotézy považuji za hezká myšlenková cvičení, ale jako popis světa podle mne nepřinášejí naprosto nic.

kyknos avatar 25.7.2006 15:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Dobře řečeno.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
kotyz avatar 25.7.2006 15:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja jsem buh. Opravdu.

zkuste na googlu nebo seznamu zadat kotyz a nekde dole se doctete ze to je kelstka/thracka bohyne tak asi tak ;)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
freshmouse avatar 25.7.2006 15:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta anketa je udělána opravdu skvěle. Co mě takhle zastřelit?

Chtěl bych jen říci, že se mi ani trochu nelíbí církve. Proti jakékoli víře nic nemám, naopak, je dobré v cokoli věřit, ať už je to Bůh nebo lepší jídlo ve školní jídelně; člověka to posílí.

Co se týče křesťanství... Nikdy nemělo rádo pokrok, chce zůstat na tom, na čem už dva tisíce let... Celá církev, no... Stejně tak třeba islám. Chovám se podle nějakých pravidel, jdu přesně podle nich, a kdo ne, ten je prostě nekvalitní člověk a je třeba ho přesvědčovat o mojí náboženské pravdě.

Podívejte se NAPŘÍKLAD na buddhismus. Není to tedy církev, ale spíše filozofický směr, i když také jde o víru. Žádná přikázání, podle kterých se ovečka MUSÍ řídit... Jen RADY, a jsi to ty, kdo si vybere, jestli se bude podle nich řídit. Buddhismus je otevřený novým věcem, novým lidem, novým nápadům. Nejde ani tak o Boha (ten v buddhismu ani není), ale o mě. A není to jen víra, je to i tělo a duše; svým způsobem to má něco společného s moderní medicínou, popř. rovnou s moderním životem.

Křesťanství je podle mě přežitek, stejně jako další podobné církve.
kyknos avatar 25.7.2006 15:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Souhlas
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
msk avatar 26.7.2006 09:59 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
+1
freshmouse avatar 25.7.2006 15:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Ještě bych rád zdůraznil, že nikomu nic neberu, ať si každý věří v co chce... pokud mi to nenutí.
25.7.2006 15:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
Křesťanství je podle mě přežitek, stejně jako další podobné církve.
Křesťanství je víra v Ježíše Krista a v to, že zemřel, aby vykoupil naše hříchy. Není to církev, to je třeba římskokatolická, husitská, nebo protestantská. ;-)

K tomu zbytku ... škoda, že zde není alespoň jeden odpůrce církve se znalostmi historie.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
freshmouse avatar 25.7.2006 15:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mensi pruzkum
OK, příliš (a příliš hloupě -- jsem si toho vědom) jsem to zobecnil. Ale jak to nazvat, aby to platilo pro islám, křesťanství atd., a abych nepoužil slovo víra?

Když nic jiného, tak NEJSEM odpůrcem církve. Já ji nepřijímám, ale nikomu ji neodepírám.
freshmouse avatar 25.7.2006 15:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Všichni si občas smažeme zápisky... To se i v lepších rodinách stává... Docela vás chápu. :-D
25.7.2006 15:55 hm
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
... a takovej krásnej flejm z toho mohl být...
25.7.2006 16:06 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Já jsem si tu ještě nic nesmazal :-)
Copak toho není dost?
freshmouse avatar 25.7.2006 16:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
To přijde. ;-)
25.7.2006 16:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Kdybych mohl, smazal bych všechno. Ale mazat příspěvky které se mi nějak ,zvrtnou`, to doufám ne.
Copak toho není dost?
25.7.2006 16:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Já taky ne… :-)
25.7.2006 16:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Přiznejme si ovšem, že pro někoho kdo nenapsal ani jediný je to trochu něco jiného než když jich mám stopadesát :-)
Copak toho není dost?
Marek Bernát avatar 25.7.2006 16:32 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Je to len kvantitatívny rozdiel. :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
25.7.2006 16:35 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Takže například kvalitativní rozdíl v tom nevidíš :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
Marek Bernát avatar 25.7.2006 17:01 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nie, lebo tam ani nie je. Je to ako jesť za deň nulakrát, alebo viackrát. Opäť iba kvantitatívny rozdiel. A tiež s kvantitatívnymi dôsledkami: nula ľudí / jeden človek. :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
25.7.2006 16:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Matematici mají nulu rádi.
Copak toho není dost?
freshmouse avatar 25.7.2006 16:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Otázkou je, kdo je ta nula... :-D
25.7.2006 16:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Že by správné tvrzení ze správných úst? ;-)
Copak toho není dost?
Shadow avatar 25.7.2006 16:54 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kruci, tohle fakt nesnáším. Napíšete zápisek, publikujete ho, necháte na něj lidi reagovat, a pak ho vymažete. Buď ho nepublikujte vůbec, nebo si stůjte za svým názorem. A nebo doplňte do záhlaví něco jako "Update: Rozmyslel jsem si to." nebo "Update: Myslel jsem to tak a tak." Ale článek nemažte. To mi připadá jako čirá zbabělost a navíc neslušnost vůči těm, kteří tu diskutují.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
25.7.2006 16:59 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nemluvě o tom, že to prostě dělá bordel.
25.7.2006 17:03 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
"Bordel" udelala diskuze pod zapiskem. Ten s ni nemel pranic spolecneho a tudiz by tu "bordel" byl at je tu zapisek smazany nebo ne.
25.7.2006 17:05 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Tedy nemělo smysl zapisek mazat (? :-))
Copak toho není dost?
25.7.2006 17:02 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Myslim, ze videt, o cem zapisek byl, reagoval byste jinak))) (Zapisek neobsahoval nazor, ale otazku pruzkumu, ktery se vsak jaxi neuskutecnil) Diskuze totiz uplne odbehla a zapisek tudiz zcela ztratil smysl. A nerozcilujte se. Venku je vedro, este by to mohlo odnest vase zdravi. (Tip dne: Vyuzijte treba moznost blokovani uzivatele. Ja si tak dostkrat usetril rozcilovani.)
25.7.2006 17:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Myslim, ze videt, o cem zapisek byl, reagoval byste jinak

Kdybyste ho nesmazal, mohl ho vidět.

25.7.2006 17:12 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Kdybych ho nemazal, vrel by tu flame. Po smazani se vsechno uklidnilo a o to mi slo. Splnilo to ucel. Jestli fandite flame, je mi lito - tady ne, jestli ne, pak chapete.
25.7.2006 17:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nemyslím, že by zpomalení bylo důsledkem smazané otázky. Prostě si každý řekl, co chtěl. Naopak, řekl bych, že nejvíc to začalo vřít v okamžiku, kdy jste všechny vyjádřivší se nekřesťany šmahem označil za prudiče.
25.7.2006 17:18 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Naopak, to vyvolalo vlnu dalsich reakci (byl to spatny, nedomysleny a neopravitelny krok - ani se nedivim). Myslim, ze az smazani naznacilo ukonceni. A jak jsem to sledoval ja, opravdu se to hodne zpomalilo. Ale nemusite souhlasit.
26.7.2006 00:09 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Tomu se říká Huygensův princip v praxi. :-D
25.7.2006 17:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud neumíte napsat zápisek tak, aby vás později nepřinutil jej smazat, nepište raději žádný.
25.7.2006 17:35 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
25.7.2006 17:41 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
To je ale blbá výmluva. Možná by pomohlo zakázat změny příspěvků či zavést revizní systém podobný těm v textových procesorech. Už jsem to dal jako námět na vylepšení serveru.
25.7.2006 18:04 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nebyl jsi tu a nevis, co se delo. Nevim, proc me napadas. Server tvuj namet nevylepsi, protoze tim znemoznis cloveku doplnit, kdyz neco spatne poda.
25.7.2006 18:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nějak jsem vyčetl, že to asi bylo o náboženství a to není pro mě zajímavé téma. Třeba já bych sem nenapsal asi žádný příspěvek. Ale protože jste zápisek manifestačně zprznil, dovolil jsem si to kritizovat. :-)

Pokud člověk něco špatně podá, je to jeho problém a má si na to dávat pozor. Když udělám chybu v příspěvku pod článkem a chci ji napravit, tak můžu udělat co? Nemůžu udělat skoro nic. Ani když jde o drobný překlep. Nanejvýš můžu požádat správce o opravu formátování či o výmaz dvojmo odeslaného příspěvku.
25.7.2006 17:47 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
blba vymluva, lepsi uz je tahle: ja sem se vcera pokakal;-)
a uveri ti vic lidi;-):-D
25.7.2006 18:01 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
No, odpovida to tvemu veku. Nekdo ma holt bourlivejsi pubertu.
25.7.2006 18:47 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
tvemu veku by melo odpovidat to, ze se mas chovat zodpovedne. Tzn nemazat svuj zapis. Ja to taky kdysi udelal a lituju toho...ver mi. Tolik zajimavych veci se muzes dozvedet z diskuze;-)
Ale potvrdils' mi jednu vec: Linuxaci sou suchari:-D
tomboytom-deviant avatar 25.7.2006 17:42 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Božský tělo tu předemnou leží, stříkance krve jsou nádherně svěží (Trocha té svěžesti od Debustrolu, Neznáte?!) :))
Keynes & Mimozemnšťané
kyknos avatar 25.7.2006 17:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě by strašně zajímalo, zda by zdejší obhájci křesťanství našli dost odvahy svou ideologii obhajovat tváří v tvář některé z jeho obětí. Já například znal holku, která byla sirotou po katolickém útoku v Irsku. Nebo nějakému Afričanovi umírajícímu díky křesťanské propagandě na AIDS. Netřeba se vracet do minulosti.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
25.7.2006 17:59 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
A kdyz reknu, ze sem cinan a vyvrazdim pulku cesky vesnice, taky budes obvinovat cinany?
kyknos avatar 25.7.2006 18:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Pokud se ohlédnu dvě tisíciletí zpět a takových číňanů jako ty tam uvidím spousty, takové spousty, že to trvale poznamenalo historii, pak je jistě obviňovat budu.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
25.7.2006 18:05 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Ja ale nejsem cinan a o tom to je. Kdyz nepoznas cinana, tak cinany nenapadej.
kyknos avatar 25.7.2006 18:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
A co jako? Psal jsi kdyby. Tak jsem odpověděl kdyby.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
25.7.2006 18:10 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Psal jsem kdyz reknu. A kdyz reknu neznamena ze jsem. Kdyz reknu znamena, ze to o sobe jenom rikam. A jesli je v Bibli napsano(a ty jsi ji uz 2x cetl), ze krestany poznas podle lasky, jakou maji k druhym, pak nevim, kde beres to presvedceni, ze nekdo, kdo vrazdi lidi, je krestan. Protoze to o sobe rika?
25.7.2006 18:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Když je ten někdo důležitým představitelem křesťanské církve, dejme tomu?
Copak toho není dost?
25.7.2006 18:17 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Clovek by se nemel hodnotit podle toho, ceho je predstavitelem, ale podle toho, co dela. V Bibli je napsano, ze bude plno lidi na vysokych cirkevnich mistech, ale az prijdou pred Boha, ten rekne ze je nikdy neznal. Lidi maj tendence skatulkovat lidi podle toho, co o sobe prohlasujou, ale to je casto uplne zcestne.
25.7.2006 18:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Vyzýzvat tu ovšem lidi ať se k nějaké církvi přihlásí ti bylo dost dobré.
Copak toho není dost?
25.7.2006 18:25 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Presne tak. Chtel jsem mit prehled o rozlozeni. A at se to nekomu libi nebo ne, i kdyz to rozhodne neni 100%, podle toho v jake denominaci clovek je, se casto pozna, jak moc to mysli vazne. Treba Husitska cirkev je skoro mrtva. Nezije. A to neco ukazuje. Je to cirkev zabita tradici a nabozenstvim. Jsou sice vyjimky (tusim v Brne treba), kde to zije (co jsem alespon slysel), ale kdyz by tu nekdo napsal, ze se hlasi k Husitum, moc to neznamena. K nim se snad hlasil i pan Paroubek a nema s krestanama nic spolecnyho.
25.7.2006 18:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Podívej se na (volně dostupné) výsledky ne až tak dávného sčítání lidu. Křesťanských sekt od katolíků až po kdovíco tam bylo dost (narozdíl od čehokoliv jiného). Myslím, že jsou tam i dílčí výsledky jednotlivých krajů a možná i detailněji.

K tvým jiným argumentům, koho zná a nezná Bůh a co se píše v Bibli, to pro mně při rozhodování kdo je a není křesťan není důležité, protože mě ani jedno z toho nezajímá. Žádného Boha neznám a Bible je pro mě čistě historické a propagandistické dílo. Ti lidé by se křesťany jistě označili, není tedy zřejmě ani možné dělit je podle toho. Posuzovat to podle toho co říkají jiní křesťané taky nemá smysl, odůvodní to stejně nesmyslně jako ty. Tedy jako jedno z mála možných měřítek mi zůstavá jenom ta příslušnost k významné křesťanské církvi.
Copak toho není dost?
25.7.2006 18:35 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
OK. To je rozumne. Mas pravdu. Nemas jinou moznost. Ja Boha znam a mam ji. Je pozde, takze to balim a jdu domu.
25.7.2006 18:26 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Asi se to neda uplne chapat. Divas se na to zvenku a ja zevnitr.
kyknos avatar 25.7.2006 18:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Inu dobre, pochopil jsem to jinak.

Kde beru to presvedceni? Existuji krestanske cirkve, ktere jsou za to vrazdeni primo zodpovedne. Lide jako ty, kteri se k cirkvim hlasi, a tak jejich ciny schvaluji. Ti lide se sami nazyvaji krestany. Uz 2000 let. tak proc bych mel slovem krestan oznacovat nekoho jineho, hypotetickeho, koho ani neznam? Proste povazuji krestany za pokrytce, kteri hlasaji lasku (v ramci ideologie, kterou i bez vrazdeni a pres hlasanou lasku povazuji za zvrhlou), ale velmi casto konaji i zlo (at uz primo nebo neprimo). To zlo navic podle meho nazoru historicky naprosto prevazilo.

Neber si to osobne, ale ja to tak proste citim.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
25.7.2006 18:21 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Lide, kteri se hlasi k takovym cirkvim jsou za to zodpovedni. Ja se k takovym "cirkvim" nikdy nehlasil a nebudu. Pro me je dulezite, to , co rika Bible. A ti, o kterych pises, delali veci jinak, nez to Bible rika. S nima ja nemam nic spolecnyho. To si mysli jenom lidi zvenku, co se ve skolach ucili, ze krestane palili carodejnice. Ale o tech Buh rika, ze je nikdy neznal. Me zna.
kyknos avatar 25.7.2006 18:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nevím nemohu soudit, protože jsem o tvé církvi nikdy neslyšel. Ale o těch největších, zejména o katolické, to platí beze zbytku.

Nicméně v Bibli se píše, zabíjejte čarodějnice, zabíjete děti atd. Můžete tvrdit, že to platí jen tehdy a za těch a těch zvláštních okolností, já si ale neumím představit zvláštní okolnost, která by něco takového ospravedlňovala.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
25.7.2006 18:33 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
V Blogu, kde se to rozebiralo, jsem reagoval a muzu te ujistit, ze na to zadny krestan nema pravo. A divat se na veci zvenku a videt nekoho, kdo se prohlasuje za krestana a zabiji ve jmenu Boha lidi, taky bych reagoval jako ty. Ale byl bych vedle, protoze bych uveril cinanum, co nejsou cinani. (to byl priklad, nic proti cinanum)) No, musim domu. Moje polovicka ceka, import mi dobehl a dnes jsem tu uz 2:30 hodiny pres.
kyknos avatar 25.7.2006 18:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
A co vaši svatí, kteří se na zločinech podíleli? Neuznáváš je za svaté?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
masožravá palma avatar 25.7.2006 21:42 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Který svatí konkrétně, na kterých zločinech?
Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
kyknos avatar 25.7.2006 21:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
No třeba takový Svatý Cyril, který se zasloužil o smrt Hypatie.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
freshmouse avatar 25.7.2006 21:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
To jsou docela dobré příklady. To AIDS je přímo výborný příklad. To je přesně to, co jsem psal výše. Katolíci (o ostatních církvích to nemůžu tvrdit, protože nevím, ale myslím si, že to bude podobné) nechtějí připostit změnu, pokrok... Tohle není nic z "kdysi", jako třeba křižácké výpravy, to jsou věci dnešní. A to je smutné. (Nevím, jestli to nebyl vtip, ale slyšel jsem, že Irové chodí / chodili do Británie skupovat prezervativy...)

A to je všechno v kontrastu s tím, že katolíci se angažují v charitě atd.

Prostě nepokrok. Stop, tady je čára, a my za ní nechceme...
25.7.2006 21:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nevím, jestli to nebyl vtip, ale slyšel jsem, že Irové chodí / chodili do Británie skupovat prezervativy.

To je docela humorné, informace o irské nezletilé oběti znásilnění, která musela na interupci do Británie (přičemž benevolence irských úřadů se projevuje tím, že před jejím "proviněním" zavřou oči) už ale podstatně méně.

freshmouse avatar 25.7.2006 21:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
To opravdu není vtipné... Člověk si obvykle řekne: "Jó, tam na východě, tam je středověk...," a pak se koukne "k sobě" do Evropy, kde se dějí podobné věci...
26.7.2006 10:25 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Zrovna AIDS je ten nejhorší možný příklad.

Často se divím, proč atitetisté jen výjíměčně dokáží vyprodukovat nějaký validní argument? Proč mají vždy v těchto diskusích křesťané navrch? Tedy myslím argumentačně navrch, to je něco jiného než kdo má lepší flame :-)
kyknos avatar 26.7.2006 10:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Zkus tedy logicky zaargumentovat a říci, proč je ten příklad špatný :)) Tu jeden mlžil-a-kasal-se-že-má-argumentačně-navrch-až-do-časného-rána
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
26.7.2006 13:09 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Já jsem agnostik a těchto diskusí se vesměs nezůčastňuji, protože ze sebe nerad dělám blbce. I když, někdy se neudržím.

Příklad je špatný, protože je to demagogie. Obvinění, že křesťanství (nebo jen katolická církev) způsobuje šíření AIDS v Africe je sice skvělé do flamewar, ale není ničím podložené.

Jo, něco jiného by bylo říct, že katolické církev nedělá dost pro zastavení šíření AIDS, nebo že to dělá neúčině a vůbec blbě. Jenomže to nemá ten správný emotivní náboj, jako chudák umírající.
kyknos avatar 26.7.2006 13:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Církev je jednoznačně za šíření AIDS zodpovědná, neboť se staví proti používání kondomů. V Africe je její propaganda v tomto směru velmi účinná.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
freshmouse avatar 26.7.2006 16:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
ANO, církev (s dalšími faktory) je zodpovědná za to, že se AIDS v Africe šíří. Ten tvůj poslední odstavec znamená, že se církev snaží šíření AIDS zastavit, ale že se jí to nedaří. Tak to ale není. Církev aktivně brání v používání prostředků, které by pomohly AIDS zastavit, a zároveň neposkytuje jiné A LEPŠÍ prostředky, takže JE PŘÍMO ZODPOVĚDNÁ ZA STAV SITUACE.

"Jenomže to nemá ten správný emotivní náboj, jako chudák umírající."
msk avatar 26.7.2006 10:55 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Proč mají vždy v těchto diskusích křesťané navrch?

No neviem, ja pri hadkach s veriacimi vacsinou kapitulujem v momente, ked sa alibisticky zacnu vyhovarat na nejaku zmyslenu, alebo 2000 rokov mrtvu postavu.
freshmouse avatar 26.7.2006 11:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
To přece říkal Homer: "Bůh je moje nejoblíbenější fiktivní postava." :-D
26.7.2006 13:16 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
S tím ale musís počítat :-)

Samozřejmě, obecně platí: pokud se pokoušíš argumentovat proti víře jen absencí víry, nedosáhneš vůbec ničeho (opačně to platí také). To pak je opravdu jen hádka. A neplatí to ani zdaleka jen pro náboženství.
26.7.2006 14:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Často se divím, proč atitetisté jen výjíměčně dokáží vyprodukovat nějaký validní argument? Proč mají vždy v těchto diskusích křesťané navrch? Tedy myslím argumentačně navrch

Nebude to úhlem pohledu? Mně to třeba obvykle připadá spíš tak, že křesťané obvykle neargumentují vůbec, protože oni si všechno opřou o své dogma, které je pro ně základní a nezpochybnitelnou pravdou. Proto je pro ně (většinou) těžké vymyslet nějaké argumenty, které by byly validní i pro člověka, který toto dogma za automaticky pravdivé nepovažuje.

26.7.2006 15:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Pokud jde o hádky o víru, argumentačně navrch nemá nikdo. Vzhledem k tomu, že se oba tábory snaží pouze logicky odůvodnit emocionální rozhodnutí, zda v Boha (cokoliv) věří, nebo ne ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
26.7.2006 18:59 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Pokud jde o hádky o víru, argumentačně navrch nemá nikdo. Vzhledem k tomu, že se oba tábory snaží pouze logicky odůvodnit emocionální rozhodnutí, zda v Boha (cokoliv) věří, nebo ne ;-)
Přesně tak.

Ovšem když diskuse sklouzne k historii, tak se začne plácat.
karoliner avatar 25.7.2006 20:31 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
konzervativni, bigotni katolik, sympatizant Te Deum
"Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
26.7.2006 00:19 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
A nejhorší ze všeho jsou bigotní katolíci. Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. :-D :-D
kyknos avatar 26.7.2006 01:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nestras.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
26.7.2006 02:10 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Já nestraším. Já si zásadně nechávám profesionálně strašit. A neodradí mě ani horský příplatek za věž! :-D
freshmouse avatar 26.7.2006 09:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Nenadávej! :-)
msk avatar 26.7.2006 10:12 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Viete, mne na cirkvi a krestanstve vadi strasne vela veci. Napriklad sa seru do zivota ludom, do ktorych im nic nie je. Zoberte si take fanaticke Polsko s jeho zakazom interupcii. Zakazat interupcie v mene nejakeho zmysleneho boha, o ktoreho existencii a vplyve na ludske zivoty zatial nikto nepodal presvedsivy dokaz, je zverstvo. Toboz, ked sa tento zakaz vstahuje na ludi neveriacich, pripadne silne anti-veriacich ( napriklad ako som ja ). Takze moje resume je nasledovne: verte si v co chcete, robte si co chcete, ale neserte sa mi do zivota, kostoly a fararov si financujte z vlastneho vrecka a potom mi budete ukradnuti.

ps. vzdy sa dobre pobavim, ked v spravach vidim sceny typu "Panna maria roni slzu", pripadne "Mur narekov ozil a place". Okamzite sa tam zacne stahovat sfanatizovany dav, aby sa po tyzdni zistilo, ze niekde praskla vodovodna trubka. Lol.
26.7.2006 10:27 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
ps. vzdy sa dobre pobavim, ked v spravach vidim sceny typu "Panna maria roni slzu", pripadne "Mur narekov ozil a place". Okamzite sa tam zacne stahovat sfanatizovany dav, aby sa po tyzdni zistilo, ze niekde praskla vodovodna trubka. Lol.
To se stává na Slovensku? Nám to v televizích neukazují :-( Škoda, mohla by bát sranda. Ale asi se bojí, že by byli obviňování z antislovakismu :-)
26.7.2006 10:38 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Co chvíli někde praskne vodovodní trubka. :-) Troufnu si ale tvrdit, že kauzalita bude odlišná: Praskne-li ve zdi trubka, (a dost rychle se to neopraví), pak se ze zdi stane zeď nářků, zvlášť pokud má člověk nepříjemné sousedy. :-D Zfanatizovaný dav lidí bigotně věřících v suchou zeď klidně může vzniknout taky. :-D
kyknos avatar 26.7.2006 10:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Tu trubku přeci rozbila ta "panna" Maria... Takové věci jsou z principu nevyvratitelné. Proto se jimi vůbec nemá smysl zabývat.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
msk avatar 26.7.2006 10:57 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Jj, aj tento vtip o mimodeloznom oplodneni v roku -0.9 ma dojima :)
msk avatar 26.7.2006 10:58 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
No, trosku som ten vypocet zprznil, je to +- (-0.75).
26.7.2006 14:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Ono to je stejně jedno, protože i křesťanští historici dnes uvádějí, že když stanovovali letopočet podle narození Krista, sekli se asi o čtyři roky, takže tam se vašich 0.15 pohodlně ztratí…
26.7.2006 13:18 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Hnidopišská poznámka: pokud vím, o mimoděložním oplodnění nikdy řeč nebyla :-)
msk avatar 26.7.2006 13:44 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Jasne ze nie. Panna maria sa oplodnila sama.
kyknos avatar 26.7.2006 13:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: zapis smazan
Partenogeneze :) Kdyby měla dceru, šlo by to možná skousnout :)))
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.