Portál AbcLinuxu, 20. prosince 2025 06:53
.
padák nebo deštník pana Tau... je schopné bezpečného vzletu ... pana Tau si už moc nepamatuju, nevím jestli uměl vzlétnout, ale u padáku u toho celkem pochybuju (podotýkám, že pustit se z kopce není vzlet
)
pustit se z kopce není vzlet)
První létací stroje (letadla?) pak nejsou letadly.
podotýkám, že pustit se z kopce není vzletTo je právě docela diskutabilní. Když se rozběhnu z kopce s padákem, tak musím dosáhnout určité rychlosti, abych se vznesl, což je stejné jako u letadla. A zase naopak, třeba větroň se musí "vynést" do vzduchu jiným letadlem.
Je 6 XB-70 Valkyrie? Krásný letadla jinak, takových dílů by mohlo být víc, klidně příště s tanky a dalšími armádními "hračkami", mám větší úspěšnost než s těmi obličeji :D
Jo, neumím počítat .. dík
. Co bude příště? Pornoherečky?
. Jo kdyby to byly třeba vesmírné lodě, to by byla jiná
...
(Konečně bych měl v něčem apoň malou šanci...
)
Snad se moc nepletu:
1. Lockheed SR-71
2. Avro Canada CF-105 Arrow
3. Antonov An-225 Mrija
4. Suchoj Su-47 (S-37?)
5. North American XB-70
6. North American B-1B
7. Tupolev Tu-160
8. McDonnell Douglas C-17
9. Kamov Ka-50
10 Sikorsky SH-60
Komentáře jsem ještě nečetl, abych si to moc neusnadňoval
Firmu jsem poznal, letadlo už nikolivMyslim, ze ani firmu uplne ne - nejsem si na 100% jisty, ale v dobe vyvoje toho letadla uz Avro Canada nebylo pobocka firmy Avro, ale samostatna firma. A i ja jsem se minimalne jednou sekl (8) - dopravni latadla mi totiz nikdy moc nesla - tohle bude fakt spis Galaxy, protoze na C-17 je to presprilis hubene.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.