Portál AbcLinuxu, 29. října 2025 12:08
. Jinak to ze ses to teprve ucil sem predpokladal, jinak pokud by si byl profik tak se na cenu neptas. Takze proto i ta cena 200-300 kc na hodinu, je to mala castka ktera prave pocita stim ze si nad tim ztravil i nejaky cas navic nez bylo treba. Imho si nadtim mohl ztravit cisteho casu tak 20-30 hodin coz dava neco okolo 4000 az 9000 kc
. Řádově kolem 5-6000?
BTW jak to fotíš, že to je na bílém pozadí? Nebo je to pak dodatečně upravené v počítači? [v tom případě bych si řekl víc :-P] Mně to tak nejde [design toho webu jsem nenavrhoval já :-P]
Ja myslim, ze kolem 5-6 tis by bylo adekvatni. Je to opravdu malinka vec. Jinak kdybys byl provozovatel toho webu, tak ti to rozmlouvam, pac ten business plan mi prijde dost nestastnej. Nenasel jsem tam nic, co by nemeli pres ulici v krame. A mam to bez postovnyho...
Tak jsem tam juknul a asi 10 sekund jsem hledal, jak si něco objednat! Nebylo by od věci zvážit přejmenování KTAGORIE na ZBOŽÍ nebo PRODUKTY. A myslím že nebudu poslední, kdo se na tom zasekne. Zmatečně to působí v kontrastu s panelem INFORMACE.
presne tak :)
Základní stavební kámen marketingu je v tomhle případě: Hned na začátku si stanovit o tolik nadhodnocenou cenu, o kolik jsme schopni zákazníkovi z ceny slevit a to celý ještě navlíknout tak, aby mněl příjemný pocit jak z jednání o její snížení + jistotu, že dostane ten nejlepší produkt (ano pane, já vim že konkurence je levnější, ale mi už se touto cenou dostáváme na hranici našich nákladů, prostě to nejde udělat levněji a jestli vám někdo tvrdí, že ano, snaží se na vás někde ušetřit, což se bohužel může projevit pozdějšími náklady, které mohou celkovou cenu produktu podstatně navíšit) , tak z toho jak na nás vyzrál a o kolik nás stáhnul - prostě "náš zákazník, náš pán"
Ja mel na mysli slavnejch 5 samyc
ano pane, já vim že konkurence je levnější, ale mi už se touto cenou dostáváme na hranici našich nákladů, prostě to nejde udělat levněji a jestli vám někdo tvrdí, že ano, snaží se na vás někde ušetřit, což se bohužel může projevit pozdějšími náklady, které mohou celkovou cenu produktu podstatně navíšitTo, že někdo ovládá marketing, neznamená, že používá strategii pouličního prodavače tarifů, spíš naopak.
vidim problem ve financovani toho kurzu marketingu. Ledaze by dotycny nasel penize na ulici.
Minimální cena objednávky 2,500 Kč je potřeba pro přijetí objednávkytak to je taky dobra hlaska...
Ano, dobrá připomínka. Tohle by mne jako zákazníka odradilo. My jsme výrobci zahradního nábytku (textilních částí), ale máme běžně objednávky i v řádu stokorun ..
Jedna připomínka: na stránce je sice možnost přepínat CZ/EN, ale anglická verze je směsicí obou jazyků...
S.
no osbne prave naplnam jeden eshop ktory vsak uz bol nahodeny nejakou firmou cize robim len opicu pre produkty, ale berem za jeden produkt 1€, s tym ze tam je tak 8500 produktov co treba spravit
Tezko rict.
Nevypada to na nejaky megalomansky byznys - prodavat sul.
Vase prace je OK obzvlaste ze se priznate k prvenstvi nekterych vasich cinu.
Kazdopadne delejte tak aby pani nezjistila ze ji vlastne staci nejaka staticka stranka na webzdarma ci dokonce nejaky free blogovaci system splacany synem ci dcerou a emailova adresa na seznamu.
ja bych to na prvni pohled videl podobne jako snajpa kolem tech 10k, 5-6 se mi zda malo, ale nejvic zalezi na cem se dohodnete, zkus to nastrelit neco malo pres 10 a uvidite, s tou hodinovou sazbou bych to tady nehrotil. Samozrejme pro tebe to je dobry ukazatel abys mel predstavu.
Já osobně se přikláním k částce okolo 5000 Kč. Abych pravdu řekl, sám se hodně orientuji dle svojí vlastní hodnoty na hodinovou práci, kterou ale ve výsledku stejně zaokrouhleně upravuji. A jak už zde někdo napsal, je důležité, jaká byla komunikace a domluva s klientem, jak moc si své práce ceníte sám, kolik kódu jste napsal sám, tedy kolik funkčnosti jste skutečně stvořil. Osobně bych si za takoýto e-shop řekl cca 12 000 - 15 000 Kč, pokud bych jej dělal celý sám od základu.
1) Prohodit boxy vlevo, jako první Produkty. E-shop má hlavně prodávat a ne cpát třeba Obchodní podmínky. Kdo tuhle sekci potřebuje, nepřehlédne ji.
2) V boxu Produkty dát hover efekt, takhle to je šílený.
3) Pravá strana webu, zarovnat do jedné vertikální linie. Teď je to rozházené. Nepůsobí to dobře.
4) Vyhledávací box - zakulatit roh i nalevo, takhle je to takové vytržené.
5) To přidávání do košíku je pěkná fičura, nice :)
6) Při vstupu K pokladně jsou dva informační boxy na přihlášení, zarovnat tlačítka a inputy
7) Koukám že i v hlavičce (odkazy Oblíbené stránky a Mapa stránek apod.) není hover efekt
8) Taková drobnost - stránka Kontakt - dal bych selected na Zákaznická služba, kdo má touhu psát Webmasterovi, tak ho to napadne změnit. Takhle nutíte zákazníka klikat navíc.
9) Asi nefunguje vyhledávání, minimálně dotaz "sůl" nic nevrátil.
A k té ceně. Hodně věcí ses na tom naučil a to stálo nějaký čas. Je otázka, zda tohle budeš dělat častěji - stavět eshop na tomhle systému - a tedy se ti ten čas vrátí. Každopádně takovýhle menší e-shop by šlo ohodnotit tak na 6 tisíc. Daně z toho platit nebudeš. Nejít pod pět, ne víc jak deset. To by bylo hodně přehnané za relativně málo práce.
Cenu asi nejlíp odhadneš, až budeš dělat druhý e-shop na tomhle systému, kdy ti vše půjde 2x rychleji. A mimochodem, vy jste se dopředu nedomluvili rámcově na ceně?
A ještě koukám, že jsi dělal i texty. Tak někam blíž k desítce, ale jít přes ní by už asi nebylo moc fair.
Zkuste nejdříve vyzkoušet stránky OXID eShop. E-shop pro obchodování na internetu zdarma v české verzi a s otevřeným zdrojovým kodem. Webové stránky http://www.oxid-eshop.cz
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.