Portál AbcLinuxu, 13. května 2025 00:58

Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě

Tržní hodnota společnosti Apple (241,5 miliard USD) překonala Microsoft (239,5 miliard USD) a Apple je tak největší technologická firma na světě. Zároveň se tak Apple stal druhou největší společností světa po Exxon Mobile.

27.5.2010 19:13 | Robert Krátký | IT novinky


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

27.5.2010 19:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Poněkud offtopic, ale přišlo mi to dost zajímavé.
Josef Kufner avatar 27.5.2010 19:24 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Začátek konce Microsoftu?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
default avatar 27.5.2010 20:41 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Spíš začátek konce Applu…
Bedňa avatar 28.5.2010 06:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
iŠmejďáci.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Milan Vít avatar 28.5.2010 13:00 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Nezáviď.
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
Bedňa avatar 28.5.2010 16:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To robím cielene všade pri každej zmienke o Apple, aby jedného dňa keď zadáš do Googla Apple, bol prvý výsledok iŠmejďáci.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Michal Fecko avatar 27.5.2010 19:48 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Apple & µSoft = vrazedna kombinacia :D

28.5.2010 01:20 just me
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
:-)
28.5.2010 09:56 Nicco | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Stretnu sa dvaja Ajtaci, jeden vyzera ako Ajtak, ale je v obleku a druhy tak nevyzera, iba je tak obleceny... a nemaju radi zvierata (tucniakov, cervenych diablikov, zelenych robotov,...)
alblaho avatar 28.5.2010 10:21 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Steve mě svým oblečením vždycky dostane. Krátké džíny a hnusné tenisky. Fakt nechápačka.
Vykook avatar 28.5.2010 10:37 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Nekde jsem narazil na rozbor tech znacek a ty hadry byly vsechno, jenom ne levny. IMHO to ma misto firemmni uniformy :)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
28.5.2010 10:41 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
On takhle zamrz uz nekdy kolem roku osmdesat, ty boty jsou Balance (myslim) rolak je od cajnaku a dziny taky :-) Typickej uzivatel apple, na jabko ma vzdycky, ale na obleceni ne!
hmm
Vykook avatar 28.5.2010 10:52 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ha, mam to! :D http://www.stevesoutfit.com/
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
alblaho avatar 28.5.2010 11:10 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No on to nenosí proto, aby ušetřil, zkrátka se v tom cítí dobře a na módní policii kašle. Což je v pořádku.

Má svůj styl, ale přijde mi, že vynaložil $400 dolarů aby imitoval nějakého sociála. Nicméně je fakt, že jeho auře to ublížit nemůže.

Nemám nic proti uvolněnému oblečení, ale já bych takhle nikam nešel:-)

28.5.2010 13:46 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A to se už holí, podle filmu inspirovaného realitou by vypadal nějak takhle :-D.
Saljack avatar 27.5.2010 20:09 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak a svět totálně v .............., jak může mít taková ............. takovou hodnotu? Jediné co dělají je design jinak jsou to všechno .................
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
cezz avatar 27.5.2010 20:18 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Robia kvalitny HW a dobry OS. Ale skutocne zarabat zacali az s obmedzenym HW a osekanym OS. :-D
Computers are not intelligent. They only think they are.
Michal Fecko avatar 27.5.2010 20:20 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Osekany HW aj osekany SW - proste Jablko :-D
default avatar 27.5.2010 20:51 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Osekany HW aj osekany SW
Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji.
Saljack avatar 27.5.2010 20:59 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak to je mi tě líto, protože za ty prachy bych rozhodně nechtěl nic osekaného.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 27.5.2010 21:15 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak to je mi tě líto
Hlavně se neuplač k smrti. To by mě ranilo. :-)

OS X zdaleka není tak osekaný, jak se na Linuxových fórech káže… To jen tak naokraj.

Jaká funkcionalita ti chybí? Co přesně hardware a software od Apple neumí? Mi nic nechybí, tak se zajímám…
za ty prachy bych rozhodně nechtěl nic osekaného.
Podle mě jsou produkty Applu příliš levné. Může si je dovolit kdejakej jouda a pak z nepochopení věci vznikají názory podobné těm Tvým. Bez urážky.
Saljack avatar 27.5.2010 21:20 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Osekany HW aj osekany SW Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji.
Ty si dobrý pokrytec :-D, já bych OS X nechtěl nikdy jsem s ním nedělal dostatečně dlouho abych přišel na to co mi nechybí.
Podle mě jsou produkty Applu příliš levné. Může si je dovolit kdejakej jouda a pak z nepochopení věci vznikají názory podobné těm Tvým. Bez urážky.
Kde jaký jouda si může dovolit bydlet pod střechou a taky bydlení není levná záležitost.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 27.5.2010 21:29 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ty si dobrý pokrytec :-D
Prosím? Můžeš to prosím trošku vysvětlit?
Saljack avatar 27.5.2010 21:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Nechápu co jsi na tom nepochopil, někdo napsal, že apple dělá osekaný hw a sw a ty jsi to komentoval: "Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji." Nic v tom nehledej bylo to jenom takové rýpnutí ;-)
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Saljack avatar 27.5.2010 21:39 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jo a pak jsi napsal: "OS X zdaleka není tak osekaný, jak se na Linuxových fórech káže… To jen tak naokraj."
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
27.5.2010 22:26 Roarster
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No, mozna ve svym veku uz bys mohl rozeznat zdanlivy protimluv a pokrytectvi...

Vysvetlovani ti, proc to v podstate nebyl opravdu protimluv, se nehodlam ujimat.
Saljack avatar 28.5.2010 09:36 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ano a ty by jsi mohl poznat, že to bylo velmi nadsazené. A podle definice slova pokrytec: neupřímný člověk; kdo předstírá (někdo napsal, že apple dělá osekaný hw a sw a on to komentoval: "Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji."), že věří něčemu, čemu ve skutečnosti nevěří (napsal: "OS X zdaleka není tak osekaný, jak se na Linuxových fórech káže… To jen tak naokraj."). 1:0 pro mě :-D
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Vykook avatar 28.5.2010 10:09 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak napises uz konecne cim je tak strasne osekanej? :)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
28.5.2010 10:12 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Hlavne mu nerikej ze OS X je certifikovanej UNIX (narozdil od jakykoliv linux distribuce), nebo ho klepne pepka! :-)
hmm
Saljack avatar 28.5.2010 11:08 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Já to netvrdil, to tvrdil někdo jiný, já pouze konstatoval, že kdybych věděl, že je to osekané, tak bych za to ty prachy nedal a to byla reakce na tohle:
Osekany HW aj osekany SW
Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 28.5.2010 11:39 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To, že si někdo myslí, že applí hardware je omezený, ze mě nedělá pokrytce.
Saljack avatar 28.5.2010 11:58 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jsi to potvrdil!
Osekany HW aj osekany SW
Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 28.5.2010 17:24 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jsi to potvrdil!
To jen tak vyznělo. Zkusím vysvětlit, proč.
Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji.
Tím jsem měl na mysli, že podle mě Macy fungují tak, jak si představuji a že mi to tak vyhovuje. Vůbec jsem tím neměl na mysli, že je to osekaný, což jsem následně potvrdil dalším mým prohlášením:
OS X zdaleka není tak osekaný, jak se na Linuxových fórech káže…
Zkrátka jsem se špatně vyjádřil. To je jádro pudla toho nedorozumění. Ale nic si z toho nedělej. Do hlavy mi nevidíš. Je to moje chyba.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 07:42 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
já bych OS X nechtěl nikdy jsem s ním nedělal dostatečně dlouho abych přišel na to co mi nechybí.
Tak ted ses pasoval na krale vsech tupych anti-Apple trollu :-D Congrats, chlape, tohle se ti fakt povedlo :-D
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Saljack avatar 28.5.2010 09:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Dostatečně dlouho mám na mysli třeba půl roku, ale OS X znám celkem dobře (měsíc jsem měl k užívání booka a že bych byl z toho systému nějak odvázanej, jako ostatní to teda říct nemůžu).
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Saljack avatar 28.5.2010 09:39 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Už vím co tam chybí nejvíc balíčkový systém, protože to jak se tam "instalují" programy je tragédie.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
28.5.2010 09:56 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Lol balickovaci system, co je slozityho na presuti aplikace do slozky?
hmm
vain avatar 28.5.2010 09:59 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Obstarání si té aplikace, kterou mám přesunout? =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 10:01 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A na linuxu je to jednoduchy? Uz po instalaci se ti do hlavy naistaluje nazev aplikaci a co umej? Na jabku je to jednoduchy, staci si pamatovat macupdate.com na linuxu musi clovek prochazet tunou knihoven a dalsich kravin....
hmm
vain avatar 28.5.2010 10:03 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Já v životě žádné knihovny a "další kraviny" (ať už to je cokoliv) neprocházel, takže nevím, o čem mluvíš.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 10:05 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ne kazdej zna nazev kazdy aplikace pro linux.
hmm
vain avatar 28.5.2010 10:06 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To ano, ale u Macu ano? Nebo o čem přesně se teď bavíme?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 10:09 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
ok mas pravdu balickovac je lepsi nez to co ma jabko.
hmm
vain avatar 28.5.2010 10:17 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Já nechci, aby to znělo že mám něco proti Applu. Matce jsem (dobrovolně ;-) ) pod stromek koupil iPhone, má nejlepší kamarádka má MacBook i iPhone no a hlavně s tím MacBookem jsem si už hrál mnohokrát, ale že by to bylo až tak úžasné abych za to platil (a fakt dost stojí ten HW)? To ne, na svůj vymazlený desktop nedám dopustit =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Saljack avatar 28.5.2010 11:19 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
+1
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Saljack avatar 28.5.2010 11:19 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Kecy, kecy a lži to je to samé i na Linuxu co třeba linuxsoft.cz nebo tady abíčko nemá softwarový katalog? A potom stačí jenom napsat do apt-get install to co potřebujete (popřípadě jiný správce). Navíc existuje spousta nadstaveb těch balíčkovacích systémů s hledáním. Takže tyhle pohádky si jděte vyprávět někam jinam.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 28.5.2010 17:28 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Kecy, kecy a lži to je to samé i na Linuxu co třeba linuxsoft.cz nebo tady abíčko nemá softwarový katalog?
Google nestačí? :-)
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 14:24 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A kdyz neni pro tvoje distro balik, tak je to taky jednoduchy? Nebo kdyz je v tom baliku chyba? Proc bych mel chtit, aby mezi mnou a tvurcem SW byla dalsi zbytecna mezivrstva?
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
28.5.2010 14:45 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Třeba proto, že ve chvíli, kdy si koupím PC, tak mám všechny své potřebné programy nainstalované dřív, než ty vůbec najdeš web stránky těch svý? třeba proto, že aktualizace všech programů v systému je záležitost chvilinky jednou akcí a ne 1000 odklikávání v různých aplikacích?
Vykook avatar 28.5.2010 14:51 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No jo no, takhle to vypada kdyz nekdo mluvi o necem s cim nema zkusenost....
1. Pro OS X jsou nastroje co ti zaktualizujou vsechny programy
2. Vpodstate vsechny programy maji stejny aktualizacni mechanizmus, kdy ti(pokud to nevypnes v tom programu) vyhodi okno ze vysla nova verze, ty das later/skip/yes a podle toho se to samo zaktualizuje.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
28.5.2010 14:59 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1) pokud jsou, tak je to zase nedomrdlá verze balíčkovacího systému :) 2) jo, to je úžasné, když mám puštěnejch 20 programů, tak mi každou chvíli bude skákat 20 popup oken, že vyšla nová verze :)
Vykook avatar 28.5.2010 15:06 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1/ Pokud budu chtit balickovaci system, tak si nainstaluju Macports, ci Portage ;-) 2/Vyskoci neco jednou za cas. Neni to nejak obtezujici.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
28.5.2010 15:00 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No vidis, ja kdyz si koupim novej jabko stroj tak zapojim stroj casu, zmacknu dvakrat to jedno tlasitko mysi, pak se jdu najist a za par minut/hodin (podle dat) prijdu ke stroji a mam ho v uplne stejnym stavu jako jabko stary-klon a kdyz se ani s tim nechci srat tak proste vyndam HDD ze staryho a dam do toho novyho, (ne ani jabko neumi ze 2,5HDD udelat 3,5nebo SSD)
hmm
28.5.2010 15:30 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Já jsem říkal nainstalovat nový stroj, ne zkopírovat stávající...
28.5.2010 15:33 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
neni treba, je uz nainstalovano.
hmm
28.5.2010 16:34 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
jo aha, takže když vybalíš maca z krabice, tak už do něj nic instalovat nemusíš, pač už tam všechno je, jo? :) no, já si holt s takovýmhle používání pc nevystačím a potřebuju tam něco navíc... a když si to zrovna koupím třeba jako domácí desktop -> nový a nemám potřebu tam kopírovat svoji pracovní workstationu, tak budu přiblbě stahovat soubory z webu jak na windows...
Daniel Kvasnička ml. avatar 30.5.2010 21:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Takze celou tu zbytecnou masinerii mas v systemu rad jen kvuli tomu, ze ti ulehci instalaci potrebneho SW na novy pocitac? Sorry, ja jsem Linux na desktopu pouzival nekolik let, stejne jako OS X, takze vim, ze ta uspora casu rozhodne za tu otravu nestoji... Pouzival jsi taky oba systemy dlouhodobe?

A laskave si uvedom, ze kdyz hledas nejaky novy SW pro urcitou cinnost a nevis o jaky jde, musis brouzdat po webu tak jako tak. Databaze balickovacich systemu nikdy nema dost informaci na kvalifikovane rozhodnuti. A v takove situaci je pak celkova doba obstarani toho SW temer totozna. S tim rozdilem, ze ja vlezu na web autora SW, kde mam aktualni verzi okamzite ke stazeni primo od nej. Nelezu na web autora, abych se tam docetl, ze tady je tar.gz se zdrojakama a binarku ze mozna najdu ve svych repozitarich... a kdyz ne, ze si tady muzu pridat repozitare jine. Jenze to uz jsem pak s klikanim/psanim do konzole (jak je libo) daleko za stylem OS X, kde SW stahnu, rozbalim/namountuju DMG a pretahnu do /Applications.

Chce to mene teorie a koukat, jak to funguje ve skutecnosti.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
default avatar 30.5.2010 21:57 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Hlavní lack Linuxu na desktopu je nedostupnost komerčního software. A teď nemluvím o specializovaných kouscích jako renderovací nesmysly pro filmová studia či nástroje pro matematickou analýzu a tak podobně.
30.5.2010 23:21 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak to se mi líbí. Taky mě to řešení instalace na několik způsobů (každý má pro a proti) v Linuxu občas štve.

Jak je to s možností automatizace a automatických aktualizací - je taky potřeba aktualizace hlídat ručně jako ve Windows (s tím, že některé programy si je samy hlídají/stahujou/instalujou), nebo ten systém taky umí automatické aktualizace (jedna z hlavních výhod repozitářů)?
Vykook avatar 31.5.2010 20:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě

Je to nekde tady kolem, ale strucne receno. Appli sw se aktualizuje pres "software update" a drtiva vetsina ostatniho sw, se aktualizuje sama. Po spusteni a za predpokladu ze je venku nova verze, proste vyskoci okno yes/no/later a zbytek se udela sam. Fajn je ze to je v podstate ve vsech programech jednotny a dokonce na stejnem miste v menu. Pravda je, ze inovativni blbci se najdou i tady ;-)

P.S.: Samozrejme se da nastavit interval checkovani a nebo to uplne vypnout.

Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
31.5.2010 20:58 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Hm, tak to je jako ve Windows. Linuxové řešení - aktualizace všechny řízené centrálně, najednou, nezávisle na spouštění programů (on taky ne každý má UI), mi připadá lepší.
Vykook avatar 31.5.2010 22:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To je otazka, tady na to nemusis pamatovat a pro nekoho muze byt vyhodou ze to aktualizuje jenom to co pouzivas ;-) Jinak viz prispevek o chlup niz.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
cezz avatar 31.5.2010 23:14 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Problem je, ze nie vsetky programy by default checkuju novu verziu. Druhy problem prinasaju softy ako Transmission, alebo MacVim, alebo vlastne vsetky programy, ktorymi nieco prave otvaram. (napr. nejaky subor) To sa program sice opyta yes,no,later, ale bud dam yes a on sa nasledne downloadne a restartne (a zabudne otvorit subor, ktory som povodne otvaral), alebo dam vzdy later lebo praca mi je prednejsia, ako aktualne riesit update a to zas neupdatnem nikdy..

Cize u mna paradoxne programy, ktore pouzivam najviac updatujem asi najmenej.

Riesenim je AppFresh, ale ten mi nejak nesedel a robil problemy..
Computers are not intelligent. They only think they are.
Bedňa avatar 1.6.2010 00:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Vykook vieš okolo tých iŠ.... :-) veľa, tak si sprav web a pomáhaj a nechaj nám zanadávať si na ne :-) Ver tomu že s tvojimi znalosťami by bol navštevovaný, ale mi niektorý nechceme naleštený krám, ale takú nejakú slobodu s ktorou žijeme či už v kompoch, ale hlavne živote nieje to náboženstvo je to slobodná voľba a názor na svet.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Vykook avatar 1.6.2010 08:24 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Dik, ale ja moc znalosti nemam, presel jsem teprve pred dvema lety a navic neumim psat - jak uz i tady jiste kazdy poznal ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
default avatar 31.5.2010 21:42 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Po spusteni a za predpokladu ze je venku nova verze, proste vyskoci okno yes/no/later
Což je soopa-doopa-cool, když jseš v zahraničí a připojuješ se z roamingu. :-D Ale to yumu a dalším podobným také nevysvětlíš. :-D
Vykook avatar 31.5.2010 22:34 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě

Nepredpokladam ze to checknuti nove verze bude datove narocny a stahovani probiha az po odkliknuti, ale mas pravdu v tom, ze by bylo fajn, kdyby na to bylo nejake globalni nastaveni. Na druhou stranu existuji nastroje ktere to jsou schopny delat za jednotlive programy, ale nikdy jsem zadnej nezkusil, takze vic rict nemuzu.

Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Algi avatar 3.6.2010 14:12 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Sparkle.framework stahuje pouze malý xml descriptor. Mají to hezky udělané, mám takový dojem, že ho dokonce používá i Apple v některých svých programech (důkaz chybí :-D ).
I'm a firestarter, twisted firestarter...
vain avatar 28.5.2010 14:58 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A co děláš ty, když pro tvůj OS (ať už je JAKÝKOLI) není balík?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Vykook avatar 28.5.2010 15:07 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Budto se rozbrecim a nebo si prectu README a zkompiluju si ho. Vetsinou ale to prvni ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
vain avatar 28.5.2010 15:16 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Taky možnost =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Daniel Kvasnička ml. avatar 30.5.2010 22:16 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Najdu si jiny SW a nebo kdyz je to open souce a fakt moc to potrebuju, zkompiluju si to.

Ja vim, namitnes, ze na Linuxu je to stejne. Problem ovsem je, ze ten SW, pro ktery ty nemas balik, uplne normalne v Linuxu funguje, jen takova prkotina jako je jiny balickovaci system ti brani v tom ho mit. Kdyz neni balik pro OS X, tak proste neni, protoze ten SW pro OS X neni napsany. Smirim se s tim a jdu dal. Smirit se ale s tim, ze je to jen kvuli dalsi mezivrstve v distribuci SW, to je o dost tezsi... Proc bych mel chtit byt rukojmim package maintaineru?
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
pavlix avatar 31.5.2010 16:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ta mezivrstva má i mnoho pozitivních důsledků včetně bezpečnostních.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Saljack avatar 28.5.2010 11:16 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Nic a co je složitého napsat do konzole apt-get install cokoliv?
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 28.5.2010 17:58 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
28.5.2010 09:46 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jakej pokrytec? OS X je plnohodnotnej operacni system. A jen tak pro zajimavost - pri prechodu nasi firmy z Linuxu na Mac OS X na desktopech znacne stoupla produktivita prace a prestaly se resit problemy s desktopy. A problemy s tim "uzasnym linuxem" opravdu byly a bylo jich dost. Napriklad po aktualizaci jadra prestala fungovat spravne graficka karta, jindy zase zacaly delat firewire porty chyby a tak podobne. Na Mac OS X se muzeme narozdil od Linuxu spolehnout.
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
vain avatar 28.5.2010 09:53 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To ve firmě nijak netestujete aktualizace, než je pustíte do éteru? Co to je za firmu proboha?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 09:58 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Proc by to delal? Copak je tester? Na Operacnich systemech to testovat nemusi, uz otestovano vyvojari.
hmm
vain avatar 28.5.2010 10:00 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jo jistě, vývojáři mají všechen HW co existuje a jejich kombinace...
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 10:02 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No jiste a to ma clovek testovat na kazdy masine co je ve firme, nebo jak jako....
hmm
vain avatar 28.5.2010 10:04 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ne, normální firma má jednotný HW, když mohli nakoupit jednotné Macy, proč ne normální PC?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 10:07 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Podle me to vyslo levneji, linux je sice zadara ale jen pri nakupu, jinak je to strasne drahy na clovekohodiny, docela by me zajimalo jak a co je vedlo k prechodu na predrazeny jabka a kolik tim usetrili, nejspis vyhodili dva az tri linux spravce.... :-)
hmm
vain avatar 28.5.2010 10:23 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tomu se mi nechce moc věřit. Já sice pracuji na místě, kde to je žalostné, jak ze strany HW, tak ze strany OS (od Windows XP přes Visty po 7 - fakt úžasně jednotné). Ale známý pracuje ve firmě, dělá tam ještě s nějakým kolegou (který to dělá navíc jen snad na půl úvazku) ale má to tam vymazlené a vše (servery i stanice) Linux a chrochtá si blahem a vždy jak jsem u něho na pokec tak má lehárko (no dobře, dělá ještě jiné projekty, takže až takové lehárko nemá =)) a vše funguje (co bych za tohle dal tady u nás :-\ fňuk).
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 14:24 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
U Apple jo.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
28.5.2010 11:59 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ale samozrejme ze se aktualizace testuji, ale opravdu neni mozne mit kazdy pocitac ve firme dvakrat a na jednom to zkouset. Nebo snad takovou firmu znate? A znate vyrobce ktery alespon jednou za dva roky neudela i treba jen drobnou zmenu v HW? A s timhle proste Linux ma problemy... Nebo mame ted nakoupit 1000 pocitacu aby jsme je meli do budoucna stejny kdyz jich potrebujem jen 100? Z ktery jste prtoboha planety!!!
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
vain avatar 28.5.2010 12:22 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ale samozrejme ze se aktualizace testuji, ale opravdu neni mozne mit kazdy pocitac ve firme dvakrat a na jednom to zkouset.
Ano je.
Nebo snad takovou firmu znate?
Ano znám.
A znate vyrobce ktery alespon jednou za dva roky neudela i treba jen drobnou zmenu v HW?
Nechápu, jaký výrobce a o jakou konkrétní malou změnu HW se jedná?
A s timhle proste Linux ma problemy...
A kdo ne? Pravda, Mac ne, tam si ale ten HW taky moc nevyberu.
Nebo mame ted nakoupit 1000 pocitacu aby jsme je meli do budoucna stejny kdyz jich potrebujem jen 100?
Značkové sestavy Vám nic neříkají co? IBM? Dell? HP?
Z ktery jste prtoboha planety!!!
Doufám, že ne ze stejné jako vy!!!
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 14:28 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A s timhle proste Linux ma problemy...
A kdo ne? Pravda, Mac ne, tam si ale ten HW taky moc nevyberu.
A co si ve firme chces vybirat za HW? Co si myslis, ze pri nakupu pracovnich pocitacu se onanuje nad specifikacemi desek, procesoru a pameti? Apple ma dostatecne diversifikovanou nabidku pocitacu tak, aby uspokojila naprostou vetsinu lidi. Ze si nemuzes koupit pocitac s grafikou XYZ 389, protoze na Phoronixu zjistili, ze ma o 2 % vetsi vykon nez ABC 997, to fakt nikoho nebere...
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
vain avatar 28.5.2010 14:56 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak mi přihoď odkaz na kancelářské PC od Apple.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 17:47 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
28.5.2010 10:51 hafff
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ten test, ktorym ste zistili zvysenu produktivitu prace by som skutocne chcel vidiet... :D Robil som nie jeden projekt, a vzdy sme museli dokladovat zvysenie produktivity prace - ono to chce trocha fantazie a neprestrelit cisla pre manazerov. Zvysenie produktivity je prosto zaklinadlo. Apple produkty su fajn. Z mojich nevelkych skusenosti by som ich pochvalil za kvalitu, dizajn, stabilitu atd. Ale uzavretost nie je to, co mne vyhovuje.
Heron avatar 27.5.2010 21:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ono to nemusí být na škodu. Raději méně hw, který ovšem skutečně funguje, než spousta nedodělků, které pak jen otravují.
28.5.2010 08:28 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak uz by mohli zacat. :-) At se prestanou po netu poflakovat srovnani iphone a cihly... :-P
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
vain avatar 28.5.2010 08:33 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
No jo, ale to se Applu asi netýká ne? =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 14:31 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Mam 27" iMac a bez jedineho problemu. Proste nekde v Asii na lince zmrsili jednu serii iMacu a vsichni anti-Apple trollove to ted Applu predhazuji... jak si jako myslis, ze tomu mel Apple zabranit? A myslis, ze je to jedina firma, ktere se to stalo?

Cisla o customer satisfaction mluvi jasne. HW Applu lidi uspokojuje.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
vain avatar 28.5.2010 15:00 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Já nejsem žádný anti-Apple troll, tak važ slova. A už vůbec mi neříkej, co si já myslím. Co by si ale měl ty (vždy než se ti zalijí oči krví) projít smajlíky v komentářích, jelikož s nimi máš evidentně problém, nebo minimálně s chápáním jejich významu.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
cezz avatar 27.5.2010 23:01 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Osekany HW aj osekany SW
Ano, ale funguje tak, jak si počítač představuji.
Mal som na mysli iPhone. Pocitacov od Apple pouzivam niekolko a ako HW, tak OS sa mi paci a vyhovuje. Skutocne zarobky ale prisli az s hardverovo priemernym telefonom a fukcne osekanym OS s AppStore.
Computers are not intelligent. They only think they are.
cezz avatar 27.5.2010 23:02 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A verim, ze zisk este vyleti nahor po tom, ako Apple prida podporu pre multitasking.. ..teda ehm pre zobrazovanie reklamy s aplikaciou beziacou na pozadi.
Computers are not intelligent. They only think they are.
Vykook avatar 28.5.2010 00:08 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To je fama, uz ted nektere aplikace zobrazuji reklamu(je to ciste na programatorovy, nikdo ho do toho necpe), tohle je akorat jeden z dalsich frameworku, kterej ma navic tu vyhodu ze klik na reklamu nevyskoci z apliakce(detaily netusim). Takze bych rozhodne nepanikaril.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
cezz avatar 28.5.2010 19:31 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ale ved ja viem. Netvrdim nic ine. Aplle tym ziska kontrolu nad svojim vlastnym adsense = dalsi zdroj penazi. A vobec im tie peniaze nevytykam, je to ich platforma.
Computers are not intelligent. They only think they are.
28.5.2010 07:46 aa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Uz umi iPhone vizitky?
Václav 31.5.2010 12:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ono to neumělo vizitky? WTF?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
default avatar 28.5.2010 20:05 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Zrovna dneska ráno jsem ve vlaku zahlídnul iPad. Je to opravdu přerostlý iPhone. :-D :-D :-D
mirec avatar 28.5.2010 14:03 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Áno každý správny telefón vypne GPS tracker keď mi niekto zavolá a potom po ukončení hovoru znovu inicializuje GPS ... :D
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Saljack avatar 27.5.2010 20:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jaký hardware vyrábí? Leda tak tu plastovou (u applu hliníkovou) slupku.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
27.5.2010 20:53 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Kupují v roce 2010 hardware na východě a účtují jako v roce 1980 na západě :)
Jan Zahornadsky avatar 27.5.2010 22:26 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Hardware dělá Foxconn.

Podstatná část příjmů Apple plyne z přeprodeje obsahu -- ať už aplikací, hudby, videa nebo nově knih. Mají kvalitní kanál s tak vyváženým poměrem složitosti prolomení DRM a ceny, že dostatečně málo lidí má důvod ten materiál shánět jinak.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
tmr avatar 27.5.2010 20:36 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1) Zameruji se na kvalitu a ne kvantitu - maji pouze par produktu - ty ale ohledne hw i sw dotahnou do konce. Tim, ze jsou kvalitni myslim celkove user experience a ne jenom pocet funkci (coz je podmnozina UX).

2) PR - Applu se podarilo vybudovat skvelou znacku, maji efektivni reklamni kampane...

3) Dokazi vydelavat - napr. chytra cenova politika.
Saljack avatar 27.5.2010 20:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1) ne zaměřují se na designe 2) možná ale ne v ČR 3) cenová politiky WTF? vždyť jsou to vydřiduši kdyby na tom nebylo jablíčko tak by ty produkty stály o 50% méně
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 27.5.2010 20:48 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1) ne zaměřují se na designe
Ano. Ale je podřízen funkcionalizmu. Na tom je něco špatně?

Mě konektor od sluchátek do pupku nepíchá. Narozdíl od kolegy s IBM/Lenovo. :-)
Saljack avatar 27.5.2010 21:01 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1) ne zaměřují se na designe
Ano. Ale je podřízen funkcionalizmu. Na tom je něco špatně?
Já si tedy pod pojmem funkcionalizmus představuji naprosto něco jiného než produkty applu. Jakou výhodu mají ty jejich debilní konektory oproti těm standartním?
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
default avatar 27.5.2010 21:10 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Co je debilního na FireWire 800? Že bez problémů funguje?

Co je debilního na USB? Že funguje?

Co je debilního na CardBus/34? Že funguje?

Jediný, co je atypický, tak je napájecí konektor. A ten je debilní, že je Mag-Safe?

OKi. MiniDisplayPort je dost atypický. Musíš si dokoupit redukce. Ale ta díra mi debilní nepřipdá…
Jan Zahornadsky avatar 27.5.2010 22:34 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Souhlas. Navíc díky tomu display portu může být notebook o kousek tenčí, co víc si přát.

A aby to nepůsobilo problémy, u starších sérií byla konverze jak na VGA tak na DVI přímo v krabici (které Lenovo s VGA portem má přibalenou redukci na DVI?) I když jsem slyšel fámy, že to po zmenšení krabice přestali dělat.
Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
tmr avatar 27.5.2010 21:00 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
1) Ano a na nekolik dalsich veci, ktere spadaji pod UX - rychlost, intuitivnost, "nezabugovanost" atd. 2) CR pro ne zas tak dulezita neni... 3) No presne tohle myslim cenovou politikou. Nevim jestli jsou vydridusi, nikoho nenuti si jejich veci kupovat, proste chtej jako vetsina firem mit co nejvetsi zisky.
28.5.2010 09:49 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Pokud ti cena nevyhovuje nekupuj to. Ale nam co to vyhovuje svuj nazor prosim nevnucuj. Dekuji.
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
Saljack avatar 28.5.2010 11:00 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jaký názor to je prostě fakt a nikomu ho nevnucuji.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Vykook avatar 28.5.2010 11:08 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ja ti nevim, muj novej MacBook stalv roce 2008 cca 15-17000Kc. To ti prijde hodne?
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Saljack avatar 28.5.2010 11:14 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Notebook se dá koupit i za 10 000Kč. Nenapsal jsi jaká verze protože třeba 13" za 15 mi příjde celkem dost a navíc ani v současnosti nemají jediný MacBook pod 20 000Kč, tak nevím kde jste ho vzal (prohlídnul jsem si tak zběžně google a jyxo) a silně pochybuji, že před 2 roky byly levnější.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
28.5.2010 12:26 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
za desitku mas sracku
hmm
Vykook avatar 28.5.2010 12:35 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě

Dovezl ze statu. Vysoke ceny jsou problem pouze ve stredni Evrope(Otazkou je, kdo za to muze) Notebook za 10 000 Kc? To je tak na to ho dat pod nohu stolu aby se nekejval.:)

Apple nemuzes veru srovnavat s Acerama/Asusama. Konstrukce je uplne jina trida, mala nabijecka, MagSafe konektor, genialni touchpad, velka vydrz a predevsim pak sw vybava, kde krome OS X dostanes v cene iLife.

Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
vain avatar 28.5.2010 12:38 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Pravda, kamarádka má nějaký MacBook a provedení HW je velmi milé, ale ty prachy co za to vysolila (no jí to je jedno), za to bych měl něco mnohem (opravdu mnohem) lepšího.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 14:38 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Nejaky MacBook je dost relativni pojem... nejlevnejsi hlinikovy MBP je s DHP zhruba za 30.000. Najdi mi za tu cenu notebook s tak kvalitnim telem, takovou vydrzi, kvalitnim displejem, vykonem, vahou, tloustkou... A hlavne softwarem, ktery kompletne a ekvivalentne pokryje OS X & iLife.

A fakt se nenecham opit vecma typu "ma to 6 USB portu"... zajimaji me veci, ktere jsou u notebooku skutecne relevantni.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
28.5.2010 14:49 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Dellácké latitudy se dají sehnat za velice podobnou cenu a to i v Evropě. Tělo kvalitní a ani to neni lesklý unibody => dá se to rozebrat a není na tom vidět každý škrábaneček. Software nebudu hodnotit, mně osobně Linux naprosto stačí a jsem s ním plně spokojený, nevím co bych měl chtít více... zatímco jabko jsem párkrát v ruce měl a nějak mě to vůbec nepřesvědčilo... přišlo mi to fajn jako když tam má člověk otevřenej browser a mail klient, ale pracovat bych na tom nechtěl.
vain avatar 28.5.2010 15:02 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Nějaký MacBook je dost přesný pojem, když nevím, o jaký se jedná =) Ale stál mnohem víc, než zhruba 30 tisíc. A jak už ti řekl kolega, Dell. Kompletně a ekvivalentně pokryje software x se software y, tohle může chtít, a to s prominutím, jen idiot. Najdi mi verzi OS X, která kompletně a ekvivalentně pokryje třeba Fedoru.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 15:07 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Dell ani nahodou, nedavno jsem si jeden konfiguroval a Macbook Pro 13 je levnejsi. A s tou fedorou si delas srandu ne?
hmm
vain avatar 28.5.2010 15:18 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ne nedělám si srandu, máš něco přesně funkční jako yum ve Fedoře? Ne? Tak potom to není ekvivalentní funkčnost.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 15:36 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ach jo presne funkcni asi ne kdyz osx nema stupidni balicky ale mame treba bodega.app nebo appshelf. Nema to cenu, prit se s clovekem co apple zna jen z povidani na netu.
hmm
vain avatar 28.5.2010 15:50 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
S Apple se setkávám pravidelně, ale spíš z mé strany nemá cenu se přít s tebou, když nechápeš, že OS X a Linux nejsou stejné, tím pádem nemůžou být funkčně ekvivalentní, což byla tvá otázka, a já ti dokazuji, že je přiblblá hned od základu, třeba právě možnost instalovat z databáze balíčku, downgradovat, updatovat a podobně.

Jo a když nemáte stupidní balíčky, co jsou potom ty přiblblé dmg věci? (Sice už se vyjadřuji jako Apple fan boy, a to i přes to, že nemám nic proti jakémukoliv OS, a ať si každý používá co chce, ale to Vaše náboženství mě už fakt štve, za normálních okolností bych v životě proti OS X nebo Windows nic neřekl, ale jak vy, tak já).
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Vykook avatar 29.5.2010 17:14 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě

No downgradovani je uplne banalni, vemu ikonku aktualni verze, hodim ji do kose a dam tam verzi starsi. Popripade je nakopiruju vedle sebe ;-)

dmg neni balicek ale diskovej obraz ;-)

Ale chapu ze to nekomu nemusi sedet.

 

Tak treba ja se do debat zapojuji ciste defenzivne, kdyz nektera zdejsi jelita zacnou zcela neopodstatnene plivat spinu ze sve naproste nevedomosti na vsechno co neni 100% open. To spis u nich se projevuje jakesi nabozenstvi. Nerikej mi, ze je normalni vbehnout do diskuze a psat tam Xyz je sracka - a to bez jakychkoliv argumentu. Takze asi tak.

Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
28.5.2010 15:30 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
a že jsem si nevšim, že by byl levnější :) kolega tu má jeden dell a rozhodně stál míň než výše jmenovanej macbook... to samý já - když se podívám co je z macbooků běžně dostupné tady, tak jsem ani nic ekvivalentního neviděl... na tom jejich americkym shopu možná, ale do ameriky pro to nepoletím
Vykook avatar 28.5.2010 15:09 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Skusme to opacne, rekni nejaky SW, ktery si na OS X nenainstaluju a ty na Linuxu ano. V tento okamzik me napada akorat Oracle.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
vain avatar 28.5.2010 15:22 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Co já vím, o tom jsem se nebavil, ale budiž, virt-manager?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
28.5.2010 17:49 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
On je s virt-managerem pod MacOS X nejakej problem? Ze jsem si nestihnul vsimnout...
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
default avatar 28.5.2010 17:55 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
V tento okamzik me napada akorat Oracle.
Poslední jedenáctku sice ne, ale desítku ano.
Algi avatar 29.5.2010 03:17 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jestli dokážeš nainstalovat desítku na Snow Leoparda, pak si u mě rovnou zažádej o metál...
I'm a firestarter, twisted firestarter...
Vykook avatar 29.5.2010 10:57 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě

http://blog.rayapps.com/2009/09/14/how-to-install-oracle-database-10g-on-mac-os-x-snow-leopard/ Nefunguje?

Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Algi avatar 29.5.2010 16:00 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Něcím podobně nechutným jsem se tenkrát prokousával. Nechápu, proč tyto kroky neudělá instalátor - je to mechanická práce. Takhle jsem si připadal jak na Linuxu, všechno ručně. Fuj. Stejně jsem to v půlce vzdal, protože tam byl tenkrát nějaký zádrhel, ale už to neřeším. Mám Postgre co se snadno instaluje i udržuje a jako vývojář si nestěžuji.
I'm a firestarter, twisted firestarter...
Vykook avatar 29.5.2010 17:00 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Vic ti neporadim, taktez mam Postgre a mongodb na FreeBSD serveru. Duvodem nejspis bude to ze jsou liny upravit instalator pro novejsi verzi systemu.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
default avatar 29.5.2010 21:26 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A proč si to nenahrajete do virtuálu?
Vykook avatar 29.5.2010 22:54 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Protoze bych Oracle neinstaloval ani kdybych mohl. Nepotrebuji ho ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Saljack avatar 28.5.2010 12:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
To je sice hezké, že si si ho dovezl ze států ale tam taky ty ceny ostatních notebooků hlavně značkových jsou úplně jinde. Já jsem jenom plácnul, že za 10 000Kč můžeš notebook taky koupit nic víc nic míň. Jenže si zapomenul do té své ceny cenu letenek nebo poštovného a jsme opět někde jinde.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Vykook avatar 28.5.2010 12:59 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Samozrejme ze to tam je levnejsi vsechno, ale ten rozdil tam neni tak dramatickej, srovnej si tu cenu s nejakym Dellem a za tak velkej rozdil to nebude(pokud ten dell nebude drazsi)

Samozrejme ze samotna cesta se ti nevyplati, ale kdyz uz tam jedes ty nebo znamej, tak proc to nevyuzit?
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Grunt avatar 27.5.2010 21:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Dělají především systém pro lamy. Přesně to co si 99% lam přeje,
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Vykook avatar 28.5.2010 00:17 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A to je prave to kouzlo uspechu. UNIX v kterym se nemusis koukat pod povrch aby ti fungoval, ale kdyz chces neco "netradicniho" tak bez problemu muzes. V podstate me nenapada zadnej nastroj z Linuxu kterej bych nemel k dispozici(popripade jeho ekvivalent).
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 07:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Tak tak, vzdyt i ten kernel si clovek muze v OS X zkompilovat, kdyz chce...
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Saljack avatar 28.5.2010 09:20 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jo tohle ještě jde? Myslím, že ne a už je to pár let co to takhle nejde tipnul bych 5.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Grunt avatar 28.5.2010 20:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
A to je zas krása OSS. Jádro už jsem kompiloval i na Widlích (skoro).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
default avatar 28.5.2010 20:29 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
(skoro)
Copak? Ono to vyhučelo? :-D :-D :-D
Grunt avatar 28.5.2010 20:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ne, ale má to při kompilaci víc keců než páteční manželka. A komu by se TO chtělo poslochat?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
default avatar 28.5.2010 20:51 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
páteční manželka
Promiň, ale já nikdy ženatej nebyl. :-)

> /dev/null nezabral? :-D
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 07:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Dela predevsim system mimo jine i pro lamy. To je ten rozdil oproti Linuxu. OS X je UNIX pro lamy a zaroven pro powerusery, kteri vedi kam sahnout...
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
27.5.2010 20:40 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm tak to vypadá, že nakonec Jobs vyhraje :-D.
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房
27.5.2010 21:23 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
njn, odkedy sa na to Gates vys..., tak to ide s Microsoftom dolu vodou
27.5.2010 20:56 Miklik | skóre: 27 | Krnov
Rozbalit Rozbalit vše .com bublina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
.com bublina už tu byla. Tehdy se nadhodnocovali akcie firem podnikajících v něčem co má něco společné s internetem. Investoři si mysleli, že internet umožní vydělávat neskutečné prachy. Jen Václav Klaus tehdy říkal, že ekonomika je pouze jedna. Před .com bublinou, jsem si říkal, když jsem četl ekonomický sloupeček v Chipu, proč akcie firmy co nic nedělá a nic neumí letí tak nahoru.

O skutečné ceně firmy Apple to samozřejmě nic neříká. Kapitalizace vychází z odhadů "renomovaných" agentur, které předvídají budoucnost toho či onoho. Má zkušenost je, že většinou tomu moc nerozumí a nebo to předvídají tak, jak se jim to hodí. Dnes prostě tyto agentury předpovídají, že bude skvěle všechno i, tak jako před léty předpovídali, že bude skvělé všechno MS.

Uvidíme, jestli Apple i něco vydělá svým majitelům akcionářům a nebo bude mít jen drahé akcie.
Netvrdím to, ale možná je to pravda.
28.5.2010 00:17 wintermute
Rozbalit Rozbalit vše Re: .com bublina
Apple ma na ucte vyse 40 miliard dolarov hotovosti, ktora ina spolocnost disponuje takou hotovostou? Za stvrtrok zaraba 3 miliardy. Kazdy rok prekonava niektory stvrtrok historicke maxima ziskov. Nezda sa mi, ze by akcie boli nadhodnotene.
28.5.2010 04:08 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: .com bublina
Mikliku jseš mimo. Tržní Kapitalizace firmy je a vždy byla cena akcie krát počet akcií. Jestli je Apple drahej nebo není je otázka pro lidi co akcie kupujou a při P/E 20 mi drahá nepřipadá. Tak prosím nešiř bludy o něčem o čem nic nevíš.
hmm
28.5.2010 20:30 Miklik | skóre: 27 | Krnov
Rozbalit Rozbalit vše Re: .com bublina
Však nepíšu v podstatě nic jiného.
Netvrdím to, ale možná je to pravda.
Grunt avatar 27.5.2010 21:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
I když uživatele Applích produktů/systémů moc nemusím, za toto jsem docela rád a asi bych i poblahopřál kdyby bylo komu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Vykook avatar 28.5.2010 00:10 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Chapu te, ja zes nemam rad lidi co maj televizi od LG :-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Drom avatar 28.5.2010 00:46 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Ja nemam rad LG obecne a vubec :)
Vykook avatar 28.5.2010 00:51 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Jestli sezenem dalsich par lidi, tak by stala za zvazeni krizova vyprava ;-) Uprimne ja jsem s ni uz zacal, stacilo zavolat Kimovi a ten souhlasil ze zautoci na centralu LG v Soulu ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Drom avatar 28.5.2010 08:17 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
At to vezme jednim vrzem se Sony, to je hned u sousedu. :)
Salamek avatar 28.5.2010 13:32 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
jeste jednu bombu na redmond prosim...
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
27.5.2010 21:20 martin knocik | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja len neviem či je to dobré alebo zlé. Aby jedného dna nebol monopol Mrvosoftu nahradený Jablkom (samozrejme s "primeranou" cenou). Naštastie nemusím zatial používať ani jedno.
Daniel Kvasnička ml. avatar 28.5.2010 07:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Rozdil mezi MSFT a AAPL je ten, ze zatimco ten prvni otevrene deklaruje, ze mu jde o maximalni penetraci za kazdou cenu, ten druhy tvrdi presny opak. Steve Jobs nikdy nechtel trzni podil za kazdou cenu. Kdyby chtel, uz davno by ho mel. Kdyby chtel, vyrabi hnusny prumerny HW a cpe na nej mizerny OS plny crapware. Clovek, ktery redukuje pocitac na GHz a GB ma problem to pochopit, ale je to tak.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
28.5.2010 08:28 bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Vieš čo je to efekt snobizmu? On nikdy ani nemohol usilovať o veľký tržný podiel. A nové i produkty sú práve len applenáhražka za to, že mám niečo skutočne od Apple.
28.5.2010 09:01 frr | skóre: 34
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Napadá mě jeden citát: "We're in show business". Původní kontext citátu je hodně off topic - jde o odpověď nějakého managera (tuším šéfdesignéra) od General Motors na otázku, proč uvedli na trh hybridní auto, když sám říká, že všechny hybridy mají spotřebu a emise reálně na úrovni moderního diselu... (slyšel jsem to v nějaké reportáži na BBC)
[:wq]
28.5.2010 15:43 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Apple i Microsoft má každý hodnotu odpovídající ročnímu HDP ČR. Teda aspoň podle toho odhadu.
otasomil avatar 28.5.2010 16:32 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Apple předčil Microsoft, je největší technologická firma na světě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

To je pekne.

Skoda ze SW z oboji dilny je proprietarni.

Vyvinout HW a naroubovat na nej SW tak jak to apple dela je samozrejme idealni reseni.

MS to musi tak nejak polepit, aby to bezelo na zeleze ruznem. Stejne tezky ukol maji vyvojari OSS a kupodivu to taky zvladaji.

 

Pocitace Apple jsou jednoznacne pro lidi jez se nechteji sr*t ze systemem. Windows i GNU/Linux vyzaduji precijen jisty "technicky" pristup od uzivatele.

MS je hlavne dodavatelem softwaru, ktery jak znamo jest hodne warezen narozdil o Apple jez dodava i hardware a to nejen pro computery.

Nejvetsi zisky tedy plynou z prodeje hmotneho zbozi. Nelze se divit ze predbihaji MS.

Pocitace Apple (pokud neni vasim hobby) se spis hodi do grafickych ci filmovych studii.

Pro domaci "kutily" staci windows ci GNU/Linux.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.