Portál AbcLinuxu, 8. srpna 2025 21:59


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Luboš Doležel (Doli) avatar 9.9.2008 23:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Brzo by měl být balíček pro Debian (bug #495648) - posledních pár týdnů jsem dolaďoval drobnosti, o které poprosil jeden italský vývojář Debianu.
Saljack avatar 10.9.2008 08:24 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mužů se zeptat jak to vypadá s dalšími share servery( hlavně ulož.to).
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 09:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Bude to pak součástí pluginu czshare, je to v plánu na verzi 1.2.
Michal Fecko avatar 10.9.2008 08:40 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mozem poskytnut webspace pre mirror na mojom serveri...
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 19:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Není třeba, mám tam 100 Mbit/s unlimited. Ale díky.
10.9.2008 09:55 LukasT | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše RPM balicek
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Snazim sa to kompilovat na Fedora 8. Subor z Rasterbar libtorrent mam sem /usr/include/libtorrent/session.hpp ale CMake: No Rasterbar libtorrent

Pravdepodobne by sa hodil nejaky patch pre Fedoru, pac libtorrentConfig.cmake je napisany, tak, ze na Fedore ten balicek nenajde.

Kez by to niekto skompiloval pre Fedoru ...
10.9.2008 10:01 LukasT | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
cmake . -DWITH_EVERYTHING=ON -DLIBTORRENTRB_LIBRARY=/usr/lib -DLIBTORRENTRB_INCLUDE_DIR=/usr/include/libtorrent

..to helflo :)

Akurat teraz zas riesim

-- ASIO was not found. Make sure ASIO_INCLUDE_DIR is set. CMake Error at CMakeLists.txt:44 (message): No Boost asio
10.9.2008 15:15 LukasT | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Takze ASIO je sucast Boost az od verzie 1.35+, Fedora ma v repositari boost-1.34. Skompiloval som si Boost 1.36.1 beta ale ta zas ma zavislost na rb-libtorrent, takze nejde nainstalovat. rb-libtorrent sa mi nechce uz prekompilovavat..

Tak som to skompiloval bez podpory torrentov.Je to fajne -- aspon teda na rapidshare Free:)
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 19:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Boostí asio nepůjde, je třeba použít asio, které je kompatibilní s tím, co je ve zdrojácích libtorrentu. Od poslední verze libtorrentu se to zahrnuté asio neinstaluje (netuším proč), takže je třeba to z asio.sf.net.
10.9.2008 22:48 Ladislav Hagara | skóre: 105 | blog: Ride the Raven
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Je fatrat kompatibilní s boost 1_36_0?
Zkoušel to někdo?
Verze fatrat 1.0 fungovala s boost 1_35_0 bez problémů.
Teď mám problémy.
David Watzke avatar 11.9.2008 06:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Není, protože libtorrent 0.13.1 s ní není kompatibilní a FR zas není kompatibilní s novým libtorrentem. Možná by to šlo s 0.13 (libtorrent) trunkem, ale s tím jsem se nechtěl patlat, už takhle jsem s tím ztratil dost času.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
xkucf03 avatar 10.9.2008 10:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
A tohle už někdo vyřešil?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.9.2008 11:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Nainstalovat rasterbar libtorrent?
xkucf03 avatar 10.9.2008 11:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
libtorrent-dev, libtorrent, libtorrent-ruby... jsem si nainstaloval. Jaký balíček mi ještě chybí? Nechce se mi zadělávat si systém dokompilovanými knihovnami.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.9.2008 11:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Jenže fatrat potřebuje rb-libtorrent ;-) (Který afaik konfliktí s libtorrent)
xkucf03 avatar 10.9.2008 11:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
njn, škoda že FatRat nejde snadno zkompilovat v jedné z nejpoužívanějších distribucí. Snad pro ni bude brzo .deb balíček.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.9.2008 12:18 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
A bude ten .deb balíček fungovat, když závisí na knihovně, která v Debianu není?
Quando omni flunkus moritati
xkucf03 avatar 10.9.2008 12:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Třeba by pomohlo statické linkování. K tomu by se mohl vyjádřit autor :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.9.2008 14:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Přinejmenším v unstable je, takže by mělo stačit nainstalovat libtorrent-rasterbar-dev.
10.9.2008 18:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Aha, já nevěděl, že to rb znamená rasterbar; je i v testing
Quando omni flunkus moritati
10.9.2008 20:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Tak jo, s libtorrent-rasterbar-dev se to přeloží úspěšně.

Zkusil jsem to i spustit (když už ;-)) - chodí to pěkně, ale neseje to ;-)

Stahování torrentu nezačne s hláškou "Connecting to the tracker" (v logu se píše, že tracker timed out, ale tracker funguje - ktorrent funguje normálně)
Quando omni flunkus moritati
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 21:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Toho jsem si nevšimnul, ale kdyby se to dělo trvale, tak to zadat jako bug v bugzille libtorrentu.

Ale stejně za chvíli zabere DHT...
10.9.2008 22:21 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Neděje se to trvale, po nějaké době se to probudilo a začalo se stahovat. Nicméně při smazání a opakovaném vložení torrentu se zase čeká.
Quando omni flunkus moritati
xkucf03 avatar 10.9.2008 12:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
resp. zkompilovat se mi ho povedlo, ale bez podpory torrentu (což je hlavní důvod, proč jsem chtěl FatRat vyzkoušet).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 19:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Ještě u verze 1.0 jsem to na Ubuntu zkompiloval bez potíží, teď si to jen navíc hlídá asio a libcurl-dev by neměl představovat problém.
xkucf03 avatar 10.9.2008 22:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
I s podporou torrentu? (Bez ní mi to šlo taky, i v aktuálním 8.04) Napiš prosím balíček, který poskytuje ten libtorrent (balíček libtorrent mám, ale to nestačilo).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
11.9.2008 07:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Balíček libtorrent je, jak už tu vícekrát padlo, _jiná_ knihovna, než potřebuje FatRat. Zkus si nainstalovat libtorrent-rasterbar-dev z universe Intrepidu:

http://packages.ubuntu.com/intrepid/libtorrent-rasterbar-dev
xkucf03 avatar 11.9.2008 08:49 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Zkus si nainstalovat libtorrent-rasterbar-dev z universe Intrepidu:.
Toho jsem se obával, dependency hell :-) Je tu někdo, kdo takhle úspěšně provozuje FatRat (s torrentem) v 8.04?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Luboš Doležel (Doli) avatar 11.9.2008 12:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: RPM balicek
Jaký dependency hell? Prostě musíš mít Rasterbar libtorrent.
kouzer avatar 10.9.2008 14:44 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V archu ta kompilace taky není žádná sláva.. :-) Otravuje to kvůli gnutls a gloox.
Linux user #448944.
stativ avatar 10.9.2008 16:27 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1

Builduješ to pomocí mého PKGBUILDu z AUR-u?

Jestli ano a dělá to nějaké problémy, tak sem s nimi, ať to můžu opravit. Já s kompilací neměl sebemenší problém (pozn. jen tak mimochodem, častá chyba je nenainstalovaná kompletní skupina base-devel).

Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
kouzer avatar 10.9.2008 16:35 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Ano bylo to z auru. :-) Můžu ti poslat výpis chyb..
Linux user #448944.
stativ avatar 10.9.2008 17:13 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
OK, kdyby to bylo možné…
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
kouzer avatar 10.9.2008 17:37 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Máš to na mailu..
Linux user #448944.
stativ avatar 10.9.2008 18:09 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Díky, mrknu na to.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Limoto avatar 10.9.2008 18:50 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Aktualizuj. Tohle je dávno fixed.
stativ avatar 11.9.2008 09:39 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Napíšu sem to samé co už jsem napsal Kouzerovi:
Je to fixed, ale nejspíš jenom na i686. Ve Flyspray je "Additional comments about closing: gloox-0.9.9.5-2.pkg.tar.gz". Ovšem jak jsem se koukal na ftp Archu, tak pro x86_64 je tam jenom gloox-0.9.9.5-1.pkg.tar.gz, tzn. ten neopravený.
Teď by to chtělo to odzkoušet rebuildnout gloox, nechci vařit z ničeho.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
10.9.2008 15:12 Ladislav Hagara | skóre: 105 | blog: Ride the Raven
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Důvod pro přejmenování z tar.bz2 na tar.gz?
Asio nebo stačí Boost.Asio (boost 1_36_0) nebo je to jedno?
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 19:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Je třeba dev-cpp/asio z http://asio.sourceforge.net/

Tar.gz je na požádání vývojáře Debianu, přesné důvody jsem neřešil, je mi to v podstatě jedno.
10.9.2008 19:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Hmm pro RPM balíčky je zase výhodnější bz2. :-) Alespoň pak neřve RPM Lint.
10.9.2008 20:19 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Tar.gz je na požádání vývojáře Debianu, přesné důvody jsem neřešil, je mi to v podstatě jedno.
IMO je to protože bzip2 není součástní základní instalace Debianu, kdežto gzip jo.
Quando omni flunkus moritati
10.9.2008 23:05 Ladislav Hagara | skóre: 105 | blog: Ride the Raven
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
A to si uživatelé Debianu opravdu vystačí pouze s gzip?
10.9.2008 23:27 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Nemusí, kdo chce bzip2, ten si ho během pěti vteřin (v závislosti na délce rootova hesla) doinstaluje.
Quando omni flunkus moritati
11.9.2008 00:20 Ladislav Hagara | skóre: 105 | blog: Ride the Raven
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Vždyť právě. Zajímalo by mě, kolik % uživatelů Debianu má na svém počítači kromě gzip také bzip2. Předpokládám, že to bude více než polovina. Proč tedy nemít bzip2 v základní instalaci? Proč nutit vývojáře (nejedná se pouze o fatrat), aby své produkty komprimovali pomocí gzip. Normální uživatel se podívá na soubory a stáhne si ten nejmenší.
Limoto avatar 10.9.2008 18:52 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Upravil jsem balíčky pluginů v AURu, takže fatrat-*-git jdou použít i s FatRat 1.1
10.9.2008 21:49 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
qt4-dev-tools jsem musel dogooglit, ale jinak se zkompilovalo v pohodě

zarazil mě barevný průběh make, hlavně "Scanning dependencies of target fatrat" bylo fuj-růžově, přitom závislosti mě dokážou nejvíc vytočit
10.9.2008 21:52 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
stejně mám něco špatně, X mi po spuštění žerou 50 a fatrat zhruba 39 procent procesoru...
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 21:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Je to korektně nainstalované? *Musí* to být nainstalované, nejde to spouštět z adresáře po kompilaci.
Jardík avatar 10.9.2008 22:50 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Jak no nainstaluji do /Programs/FatRat tak, aby to nedělalo bordel všude možně v /usr, /etc? Nemám rád, když program bez mého vědomí kopíruje při instalaci soubory jinam, než chci. -DCMAKE_INSTALL_PREFIX nepomáhá.
Věřím v jednoho Boha.
11.9.2008 07:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Nemám rád, když program bez mého vědomí kopíruje při instalaci soubory jinam
Věcí, které se dějí bez tvého vědomí, je - jak se zdá - mnohem více...
Luboš Doležel (Doli) avatar 11.9.2008 13:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Vše se cpe jen do prefixu. To asi nemáš rád 99 % programů na Linuxu, ne?
10.9.2008 23:17 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
to bude ten problém, spouštím to z adresáře po kompilaci

jinak takto spouštím více aplikací bez problému

nevím tedy proč, ale instalace zabrala a problém ustal. Doufám že to pak, při odinstalaci/instalaci nové verze, po sobě řádně zamete...

Jinak je to moc šikovná věcička, doufám že to někdo začne balit pro Debian, já na to ještě nemám...
xkucf03 avatar 11.9.2008 08:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Musí to být nainstalované
Jak to potom ladíš, to vždycky instaluješ? Většina programů jde spouštět už po make, před make install.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
11.9.2008 12:05 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
naopak. Většina programů se sice dá spustit hned po make, ale ke své správné funkci vyžaduje install (doc, ikony, knihovny, pluginy atd.). Proto chytřejší lidé používají --prefix=foo nebo -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=foo. Jiná otazka je, jak to má Tlustokrysa.
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
Limoto avatar 11.9.2008 12:23 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
naopak. Většina programů se sice dá spustit hned po make, ale ke své správné funkci vyžaduje install (doc, ikony, knihovny, pluginy atd.). Proto chytřejší lidé používají --prefix=foo nebo -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=foo. Jiná otazka je, jak to má Tlustokrysa.
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.9.2008 21:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Tohle jsou úplně jiné závislosti, než jaké pravděpodobně nemáš rád.
10.9.2008 23:24 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
například libtorrent-rastarbar - trvalo mi delší dobu, než jsem přišel na to, jak s tím zkompilovat springlobby (nebyl v repo) - tyto závislosti nemám rád, moc podobné názvy knihoven

Ale je zřejmé, že tyto růžové závislosti jsem zcela nepochopil (tedy svým způsobem ano :-D )
Jardík avatar 10.9.2008 22:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ne, patche už neprodávám. Je tam stále více platformně závislého bordelu a navíc mi pro moje stačí VisualWget a uTorrent s nulovými závislostmi (ok, jedna tu je - Windows).
Věřím v jednoho Boha.
10.9.2008 23:26 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Windows jako závislost? Ještě že jsem se z toho dostal včas...
Jardík avatar 11.9.2008 02:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Na jako sory, ale takový tlustý myšák má závislost typu qt4 + 50 závislostí qt4, libtorrent (či co to používá), 10 závislostí libtorrentu, kýbl dalších závislostí až nakonec přes ld na linux (či "linuxový subsystém" v BSD).
Věřím v jednoho Boha.
11.9.2008 15:17 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
víš jak by to nakynulo, kdyby to s sebou tahalo kdejakou knihovnu? Navíc mě chybělo jen to qt, tak to nebyl takový problém. Přiznej se, že sis pro widle něco takového šlohl a cracknul, na widlích to je zažitá praxe...
Jardík avatar 12.9.2008 08:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Ne, mám VisualWGet, firefoxí downloader a uTorrent. Já SW nekradu, jen si občas stáhnu nějakou tu empétrojku a film, které jsem si před tím zaplatil při koupě DVDéček.
Věřím v jednoho Boha.
11.9.2008 00:33 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
jaka skoda jardo.. mam tu prave asi 100 zajemcu o ten patch :-D
Metal smajdalfe, METAL!
11.9.2008 03:15 ____ | skóre: 15 | blog: _
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nějaký takový program, pouze 10x jednodušší, jsem chtěl napythonit, ale nepřemohl jsem se k tomu. Takže teď velmi netrpělivě čekám na slibovaný debianí balíček, abych to nacpal do Ubuntu.
xkucf03 avatar 11.9.2008 08:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
netrpělivě čekám na slibovaný debianí balíček
+1 Nejsi sám :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
11.9.2008 15:21 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
co si to zkompilovat a jak vyjde balík to odinstalovat a narvat to tam přes dpkg?
11.9.2008 15:28 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
A nebo to zatím po kompilaci instalovat pomocí checkinstall - to vyrobí i balíček. Ten sice není vhodný pro distribuci, ale doma se použít dá.
Quando omni flunkus moritati
11.9.2008 15:25 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
co si to zkompilovat a jak vyjde balík to odinstalovat a narvat to tam přes dpkg? Nebo razíte - co není v repo, nepoužívám. To bys nepoužíval ani vmware
11.9.2008 15:27 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
jak se mi to podařilo takhle odeslat nechápu, platí až tento příspěvek
xkucf03 avatar 11.9.2008 17:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Nebo razíte - co není v repo, nepoužívám
V tomhle případě to za bordel v sources.list nestojí, raději počkám.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
11.9.2008 19:18 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
deb-src http://mentors.debian.net/debian unstable main contrib non-free

to není zas taková katastrofa a problém jsem s tím nikdy neměl
11.9.2008 19:31 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
mimochodem mi teď krásně prošlo cmake . -DWITH_EVERYTHING=ON
11.9.2008 20:44 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bugzilla chce nějakou registraci, tak to fláknu sem...

zkusil jsem stáhnout pár souborů přes rapidshare. Při prvním souboru fungoval graf rychlosti, při dalších je tam jen nápis "žÁDNÁ DATA" přesně jak ho píši. Je to jen kosmetika...
11.9.2008 20:57 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
ještě doplním, šířka grafu je nastavena na posledních 5 minut, stahování souboru cca 15 minut...
Luboš Doležel (Doli) avatar 11.9.2008 21:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Graf rychlosti je per-transfer, není to globální graf. Tipuju, že jsi v ten moment měl ve frontě vybraný jiný přenos.
11.9.2008 23:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Tipuju, že jsi v ten moment měl ve frontě vybraný jiný přenos.
Když jsme u těch bugreportů - přijde mi, že výchozí nastavení jeden přenos naráz je IMO poněkud přísné. Zvlášť když je ve frontě smíchaný torrent i http stahování.
Quando omni flunkus moritati
12.9.2008 01:15 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Příloha:
jo, přesně tak to bylo, dobrá vlastnost

globální by se možná také hodil

ještě jsem si všiml, že se mi u grafu legenda prolíná s cejchováním viz. "windowshot"

používám rozlišení 1280x1024 (dá se to napravit změnou velikosti okna, ale v téhle velikosti okna se mi to startuje)
11.9.2008 23:40 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Funguje někomu stahování přes CZshare? Na Ubuntu se mi nedaří zkompilovat. Vždycky to padne na:
[  6%] Building CXX object CMakeFiles/fatrat-czshare.dir/CzshareUpload.o
/home/jirka/Fatrat/11/fatrat-czshare-1.1/CzshareUpload.cpp:151:6: error: invalid preprocessing directive #CURLFORM_STREAM
make[2]: *** [CMakeFiles/fatrat-czshare.dir/CzshareUpload.o] Error 1
make[1]: *** [CMakeFiles/fatrat-czshare.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2
Když ze souboru CzshareUpload.cpp vymažu řádek: CURLFORM_STREAM, static_cast<CurlUser*>(this),, tak se to zkompiluje, ale když spustím Fatrat, tak se v logu ukáže:
2008-09-11 23:33:16 - Failed to load a plugin: libfatrat-czshare.so: /usr/local/lib/fatrat/plugins/libfatrat-czshare.so: undefined symbol: _ZN12CurlDownload16staticMetaObjectE
Celkem jsem čekal, že když libovolně umažu kus kódu, že se to programu nebude líbit, ale je nějaká možnost, jak to zprovoznit?
Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
Jardík avatar 12.9.2008 08:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Zkus tam kydnout reinterpret_cast místo static_cast a když ani to ne, tak tam dej céčkovský cast (CurlUser*)bla.
Věřím v jednoho Boha.
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2008 14:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
To je nesmysl.
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2008 14:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Zastaralé libcurl.
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.9.2008 14:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
A, jak se uvádí ve výpisu informací o pluginech, není možné mít FatRat bez podpory HTTP/FTP a chtít CZshare.
12.9.2008 00:05 Mykonou | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: FatRat 1.1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jen tak dal! Btw je v planu scheduling rychlosti?
I TY muzes byt echt linuxak!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.