Portál AbcLinuxu, 13. května 2025 21:30

Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?

kdykoliv narazím na chybu
3% (35)
jen u programů, které pravidelně používám
18% (184)
spíše výjimečně
47% (477)
nikdy
32% (325)

Celkem 1021 hlasů
Vytvořeno: 15.2.2008 15:56

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

15.2.2008 16:08 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spíše výjimečně :-(
15.2.2008 16:34 alpha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Vyjimecne, ale myslis, ze to za to stoji? Tak to bych byt tebou posilal casteji :-)
Ja tam dal B)
15.2.2008 19:25 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
pche, bugreporty posílají slečinky, chlapi pošlou rovnou patch :-P
15.2.2008 20:17 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Právě proto říkám, že bugreporty jen výjimečně :-D
15.2.2008 23:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Patch se dá k bugreportu připíchnout jako příloha. :-)
19.2.2008 09:28 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Bugy v jadre reportujem, casto aj s patchom. Nie je problem opravu dostat do dalsej verzie.

Omnoho horsie je to s X.org. Tam kludne bug, na ktory existuje patch, hnije v bugzille aj rok. Kvalita mnohych grafickych driverov je otrasna, bugy nikto neriesi, vychadzaju nove nefunkcne verzie. Velmi zle skusenosti mam s driverom mga, ktory naposledy zasa rozdrbali tak, ze nefunguju starsie karty. Rozdrbali tiez intel, prestalo fungovat prepinanie na textovu konzolu s vesafb...
murzim avatar 20.2.2008 11:33 murzim | skóre: 12 | blog: murzim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Tak toto mohu jen potvrdit - rozdrbanost ovladacu je fakticky husta - pripojuji do vaseho seznamu take starsi graficke karty ATI - a co je opravdu hnusne - k mnohym kartam neexistuji ovladace od vyrobce a tak proste maji lide smulu.
Bůh stvořil člověka a opice vznikly evolucí "o pár let později" z blbých lidí.
stativ avatar 15.2.2008 17:15 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ani jedno. Bugreporty posílám jak u programů, které pravidelně používám, tak u programů které třeba jen zkouším, ale nikdy je neposílám pokaždé.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
16.2.2008 10:19 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
na to se nedá říci nic jiného než +1 :-) - prostě chybí stupeň mezi "kdykoliv" (= vždy)(*) a "výjimečně" ... omezení jen na pravidelně používané programy může být pro někoho zajímavé, ale já nejsem rasista ;-)

(*) ostatně velmi by mě zajímalo, jak vypadá práce s počítačem těch (aktuálně) tří procent lidí, co tvrdí, že chyby hlásí vždy ... mám pocit, že kdybych tak měl činit, tak mi nezbyde čas na nic jiného
16.2.2008 14:07 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
ostatně velmi by mě zajímalo, jak vypadá práce s počítačem těch (aktuálně) tří procent lidí, co tvrdí, že chyby hlásí vždy ... mám pocit, že kdybych tak měl činit, tak mi nezbyde čas na nic jiného
to snad ne, mám debian unstable a zaznamenávám (a hlásím) tak dva bugy ročně:) takže "vždy" jsem mohl zvolit s čistým svědomím a nemám pocit, že by moje práce s počítačem vypadala nějak nenormálně.
16.2.2008 15:10 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
mno, ovšem otázka, co považuješ za normální práci s počítačem, zůstává jaksi viset nezodpovězena ;-)

a stejně by mě zajímalo, jak vypadá to tvoje "zaznamenávám" - já například mám takové štěstí, že narážím na bug ještě dříve než se přihlásím: mám číslice v hesle, jsem zvyklý je psát na numerické klávesnici, ale ta číslice po startu nepíše, i když numlock svítí, musím ho prvně dvakrát procvaknout, nicméně jsem přesvědčen, že hafo lidí by to za chybu nepovažovalo, neboť pro ně "malá chyba" není chyba, ať je jakkoliv velká :-)
16.2.2008 19:42 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No, ona je totiž ta otázka, co považuju za normální práci s počítačem, v tomhle kontextu dost irelevantní, protože ať už za ni považuju cokoliv, hlášení chyb dvakrát do roka mne od té práce nijak nezdržuje. Něco na tvé kritice ale asi bude, protože to s tím numlockem mi dělá taky, úplně totéž, ale dosud mě vůbec nějak nenapadlo to považovat za bug; myslel jsem, že to dělá třeba BIOS a nedošlo mi, že to může být chyba Linuxu. Polepším se a nahlásím to.
17.2.2008 09:07 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No, ona je totiž ta otázka, co považuju za normální práci s počítačem, v tomhle kontextu dost irelevantní, protože ať už za ni považuju cokoliv, hlášení chyb dvakrát do roka mne od té práce nijak nezdržuje.
mno, jenže ono u hodně věcí člověk narazí na chyby dosti častěji než jen dvakrát do roka ... když jsme na ábíčku, tak tedy vezměme třeba browsení po webu - na testovacím stroji s KDE4 mi v Konqueroru neustále padá nspluginviewer, ok, to by nebyl úplně dobrý příklad, normální lidé nepoužívají vývojové verze software (a lidi jako aseigo mě nepřesvědčí, že KDE 4.0.x bych měl považovat za "stabilní", nikoliv developer preview), nicméně vím alespoň o jednom člověku, který má tentýž problém na Mandrivě s KDE 3.5.8; no a stesky majitelů Firefoxu nad padajícími pluginy (které s sebou berou projistotu celý Firefox) jsou také denním chlebem
Něco na tvé kritice ale asi bude, protože to s tím numlockem mi dělá taky, úplně totéž, ale dosud mě vůbec nějak nenapadlo to považovat za bug; myslel jsem, že to dělá třeba BIOS a nedošlo mi, že to může být chyba Linuxu. Polepším se a nahlásím to.
to by těch chybných BIOSů bylo nějak moc :-) (navíc stejná chyba u obou hlavních výrobců, Award i AMI?)

toto je asi jenom variace na známý bug, kdy při přepnutí xserveru (třeba na textovou konzoli a zpět) se správně neobnoví status numlock diody ... existuje snad odjakživa, a nikdo jej zatím nevyřešil (asi si uživatelé málo stěžují ;-))
16.2.2008 21:53 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
To je ještě dobré. Já mám USB klávesnici a ta nefunguje, dokud na jiné (PS/2, možná by šla i jiná USB) nestisknu numlock. Tak to dělám tak, že po startu KDM zapínám numlock softwarově. Ale i pak první znak nezaregistruje (pokud jsem moc rychlý) a nejdříve musím stisknout něco cvičně a až pak psát heslo. :-)

Chybu už jsem jednou hlásil (svému distributorovi), ale s reakcí jsem se nesetkal a vrozená lenost mi brání s tím dělat něco víc. Asi je to teda spíš chyba mojí desky než klávesnice a ta deska je dost stará, takže už to asi ani nemá smysl s tím něco dělat.
16.2.2008 11:14 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Taky tak nejak. Zalezi na tom, jaka je to chyba a taky jestli treba dokazu analyzovat a jestli mam zrovna cas.

U casto pouzivanych nebo dulezitych (pro me) programu se snazim najit pricinu a pak i nahlasit bug, pripadne i navrh opravy. Pokud je to nejaky drobny bug, ktery mam zrejme jenom ja, tak bud zkusim opravit, nebo spis polozim dotaz misto bugreportu.

No a kdyz nemam cas, tak holt debugovani a pripadnej bugreport odkladam.

Momentalne me docela vytaci synergy - mam ho na tri monitory z toho na dvou jeste prepinam Xka (celkem tedy 1 server a 4 klienti) a docela to zlobi. Bugreport jsem nasel, ale pisou tam, ze uz je to opravene. Bohuzel, problemy to dela porad. Neco jsem si opravil ve zdrojaku, ale je to skaredej hack, takze to nechci reportovat. Az bude cas, chci mrknout, ale je to C++, takze budu muset trosku neco nastudovat.
19.2.2008 17:07 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Ani jedno. Bugreporty posílám jak u programů, které pravidelně používám, tak u programů které třeba jen zkouším, ale nikdy je neposílám pokaždé.
Takže spadáš do "spíše výjimečně", ne?
David Watzke avatar 15.2.2008 17:31 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokaždý ne (především nehlásím věci, které jsou zřejmé), ale relativně často.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
15.2.2008 18:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spíše výjimečně; když to "stojí za to" ;-)
SPD vůbec není proruská
15.2.2008 19:24 Pavel Siska | skóre: 17 | blog: Linuxovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ja s tim nemam moc dobre zkusenosti. Nahlasil jsem asi 6 bugreportu. Ve vetsine pripadech to dopadlo tak, ze to byla nejaka moje chyba, nebo to dle vyvojaru byla vlastnost. Jednou jsem daval bugreport na nejake zavislosti v balikach a odpoved prisla po par mesicich, kdy uz jsem danou distribuci vubec nepouzival a tezko mohl dat podrobnejsi informace.

Take jsem nejak nepochopil bugreporty z ubuntu. Neco mi spadne, system se zepta jestli ma sesumirovat informace pro nahlaseni BUGu. Kdyz dam ano a bugreport poslu, tak vysledne informace jsou pro vyvojare stejne nepouzitelne? Vzdy to dopadne na nejake automaticke odpovedi, ze jim to nestaci.
16.2.2008 22:25 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Smula je, ze na to, aby clovek dovedl psat slusne bugreporty, musi nejdriv taky nejdriv spravit dostatecne mnozstvi bugu sam. Pak uz bude o dost lepe vedet, co vsechno je potreba. Ze coredump bez debuginfa je k nicemu se nauci uz u prvniho :-) Ale pro ty, co zadne bugy opravovat nemuseji, jsem uz jednou pro LE zkusila napsat navod, jak bugreporty psat a bugzillu pouzivat.

Kdyz si vzpomenu, jak jsem psala svuj prvni bugreport... jejda! :-)
^D
17.2.2008 20:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Ani mi nemluv... První bugreport byl traumatizující zážitek... A první opravování bugu ještě horší :-) A ještě se mám hodně co učit jak co se týče spravování, tak reportování. A hlavně se mi moc nedaří vychytávat duplicity :-(
m1c4a1 avatar 15.2.2008 19:32 m1c4a1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když na mě vyskočí nějaký to okýnko, jak to dělá třeba u Firefoxu, tak tam klidně ten problém popíšu a odešlu. Ale abych hledal někde po netu, kam se to má posílat, komu, pročíst celou bugzillu, jestli už to někdo nezveřejnil, patlat se s core dumpama atd. atd., na to fakt nemám čas.
15.2.2008 20:42 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
U těchhle automatických okýnek by mne zajímalo, jestli vůbec k něčemu jsou. Vždyť zrovna vývojáři Firefoxu nemají čas ani třídit a opravovat „normální“ chyby, natož aby se ještě někdo probíral tunama automaticky generovaných bugreportů, které navíc nejspíš pochází od nějakého špatně napsaného pluginu (což neznamená, že by se aplikace měla nechat od špatně napsaného pluginu shodit, ale to je jiná věc). Nebo na to mají nějaké strašně chytré udělátko, které ty reporty filtruje, a vytipuje zajímavé chyby a problémová místa, která chybují podezřele často? Má někdo zkušenost, jak to na tom druhém konci (tam, kde se tyhle reporty odesílají), vypadá?
18.2.2008 14:31 LS_999
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Jo, ja to vim, na druhe strane je /dev/null:) Uzivatel odklikne okynko a ma dobry pocit, ze neco pozitivniho udelal. Na druhe strane to nikdo necte...
19.2.2008 09:20 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
To som odosielal dost casto, ked Firefox padal ako hnile hrusky. Uz mi Firefox nepada, lebo som presiel na Konqueror :)
Jakub Lucký avatar 15.2.2008 20:36 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, když jsem podával bug report poprvé, byl jsem z toho tak vyjukaný, že to nestálo za nic...

A teď, když jsem podával jiný, tak jsem zase zjistil, že je to moje chyba, neboť (nevědomky) používám nepodporované GCJ... Takže samé přestřelky a žádná trefa :)
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
freshmouse avatar 15.2.2008 21:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nehlásím jen chyby, ale i nápady a náměty (i šílené :-)). Samozřejmě jen u vybraných produktů, a to: a) produktů, které využívám, b) produktů, ve kterých vidím potenciál a tedy které budu možná časem využívat.

Hlásím prakticky všechno, na co přijdu.
15.2.2008 21:53 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Většinou nadávám na příslušném IRCčku. :-) Mám mj. obrovský talent používat software způsobem, jaký tvůrce nikdy nezamýšlel, a většinou jsem tak jediný člověk, kterému dotyčná chyba vadí (a skoro vždy jde o něco obskurního). :-) Proto se radši vždycky poptám, jestli jsem jediný, kdo dotyčný probém pozoruje. Pokud aktivní tvůrci SW jsou přítomní na kanálu, většinou mi pak řeknou jen "OK, do a {cvs up | svn up | darcs pull | ...whatever} and try again". :-)
Jak moc jsou ábíčkáři inteligentní? ;-)
18.2.2008 19:48 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Nejsi sám. Horší je, když oprava je pak na tobě, protože nikoho jiného ta chyba netrápí. To si člověk připadá jako vývojář a ne uživatel. Na druhou stranu člověk pak má motivaci :)
18.2.2008 22:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
To už se mi také stalo. Ale za ten dobrý pocit to stálo…
18.2.2008 23:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
A u čeho se ti to stalo? :)
18.2.2008 23:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
OpenSuSE 10.3 - #294432, #327550. Pak jsem ještě opravoval #309009 a #320480, ale tam nebyl problém v tom, že by se k opravě nikdo neměl, ale v tom, že to nikomu jinému nesegfaultovalo.
18.2.2008 23:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No jo, musím se taky polepšit a začít posílat patche :-)
19.2.2008 09:22 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Ja tiez vzdy najdem kopu bugov. Aj v jadre. Staci pouzit trochu menej rozsireny HW a bugy sa zacnu sypat zo vsetkych stran.
Vojtěch Trefný avatar 15.2.2008 23:10 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Těch pár bugů, co jsem za svůj život objevil, už vždykcy někdo nahlásil předemnou :-).
16.2.2008 10:35 jas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
+1 Väčšinou, keď na nejaký vážnejší bug natrafím, tak stačí updatnuť a všetko je v pohode :).
16.2.2008 15:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Väčšinou
Hrome to je slovo.
Eště by to chtělo něco jako plusquamperfektum a byla by to hotová staroslověnština ;-)

(nic ve zlym, žert..)
15.2.2008 23:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bugreporty posílám, když si myslím, že to má smysl. Když mi občas záhadně spadne systém a já pořádně nevím, jestli za to může UPS, zdroj, základní deska, jádro nebo někdo úplně jiný, nemá smysl tím utrácet čas svůj i těch, kdo to budou číst. Když reprodukovatelně padá aplikace a dá se k tomu doložit coredump nebo backtrace, tak to je jiná. A pak také nerad posílám RFE, s těmi obvykle nepochodím.
AraxoN avatar 16.2.2008 11:08 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

- spíše výjimečně

Kedysi som prispieval viac, ale potom pri jednom bugreporte v OpenTTD sa zistilo, že príčinou nie je chyba v kóde, ale v mojej RAMke, kde občas preskočil bit na určitej pozícii. Memtest to potom naozaj potvrdil. Bolo mi dosť ľúto, že chudák developer, čo to robí zadarmo, strávil niekoľko hodín hľadaním chyby, ktorá neexistovala, až potom vyslovil podozrenie na vadnú RAM. Odvtedy si dávam väčší pozor a nehádžem hneď vinu na program.

A čo ma najviac na tom celom vystrašilo, bolo to, že RAMku som po zakúpení Memtestom prešiel a bola bez chyby, takže chyba sa na nej vyvinula až časom. Tak potom človek rozmýšľa koľko má kade-tade "servrov" z cenovej kategórie Consumer Goods, čo v jednom kuse chrústajú dôležité dáta, a koľko z nich asi občas pridá nejaký bit navyše...

17.2.2008 20:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hlásím všechno co považuju za bug, pokud se to dá nahlásit do bugzilly mé oblíbené distribuce. Ale abych se registroval v každé bugzille... To teda ne.
17.2.2008 21:40 David Sedláček | skóre: 20 | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdykoli, kdy program vybidne poslat hlaseni - automaticky ;). Jindy bohuzel ne.

Tohle by se myslim melo zmenit. Apport na vsechny!

Pavel Vymetálek avatar 18.2.2008 12:54 Pavel Vymetálek | skóre: 15 | Náchod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Většinou hlásím chyby, ale nejraději posílám přímo patch do audacious vtx pluginu. Kdysi jsem ho pro audacious portoval z xmms. Je to takový malý plugin, řekl jsem si, že na něm vyzkouším, jak se píše OpenSource.

Na několik změněných řádků kódu připadá hromada řádků bug reportů, screenshotů, diskuze po irc, popis patche, vytvoření diffu oproti poslední verzi atd. A to jsou lidi kolem audacious k začátečníkům vcelku trpěliví. Pak se změní API, překlad hlásí kupu varování, chci poslat opravy a ejhle už to někdo udělal přede mnou...

Dělat OpenSource je věda :-) Na větší projekty si zatím netroufám. Tím nemyslím svoje projekty :-)
18.2.2008 19:43 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
U Audacious mě překvapuje existence „sponzorů“ chyby a co mě dostalo, že nahlašovatel, co se piplá s patchem, by měl někde hledat mailovou adresu sponzora a přidávat ji do CC: chyby.

Přijde mi, že nějak nepochopili automatické přiřazovaní chyb správci podle oblasti, které se chyba týká.
18.2.2008 22:29 sartori | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No zrovna Audacious... asi 4x tydne zapomene scrobbler plugina veskery udaje... Cili je jen k zlosti.
19.2.2008 14:41 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
to se mi taky stávalo, tak jsem přešel na amarok:)
18.2.2008 22:34 sartori | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Osobne posilam bugreporty jen u dulezitych veci. Takze to z 90% vypada tak, ze kricim na chlapce z Cisca aby neco opravili, pripadne aby pozadovane featury zahrnuli do roadmapy.

U OSS mi to prijde zbytecne... po projektech: Gnome se pomalu sine smerem BFU a spousta pro mne dulezitych veci uz nejde nastavit jinak nez pres silene konfiguraky, ze bych nekdy dokazal dokopat vyvojare OO aby se ten jejich mastodont choval logicky a nesnazil se cist uzivateli myslenky, ze bych dokazal zmenit mysleni vyvojaru FF aby ten novy system hledani URL z historie radsi rovnou zapomneli, ze na 'nov...' chci novinky.cz a ne libovolne url z predchoziho tydne obsahujici string nov. A tak dal. Proste, jsem znechucen.
18.2.2008 23:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
ze bych dokazal zmenit mysleni vyvojaru FF aby ten novy system hledani URL z historie radsi rovnou zapomneli, ze na 'nov...' chci novinky.cz a ne libovolne url z predchoziho tydne obsahujici string nov.

Já jsem skromnější. Mně by bohatě stačilo, kdybych na stroji s Athlonem64 3500+ a 2 GB paměti neměl běžně při psaní URL prodlevy přes půl sekundy. A to i za cenu, že budu muset oželet jakékoli inkrementální vyhledávání v historii…

18.2.2008 23:14 sartori | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Tak spatne na tom nejsem. C2D E6850, 2 GB RAM, Vista Home Premium. Na praci na Debianu pro jistotu FF 2 ;-)
18.2.2008 23:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?

Nakonec jsem to vyřešil nastavením browser.urlbar.maxRichResults na nulu. Sice to pak ještě chvíli zlobilo, ale pozitivní efekt, že se mi tam nezobrazuje ten obrovitý box s víceřádkovými popisy a ikonami, stál za to sám o sobě. Teď už se to nekouše a nechce se zkoumat, jestli by to zase začalo, kdybych to hint-okno povolil, protože je mi bez něj lépe. Možná to souvisí s klíčem browser.urlbar.search.timeout (že by timeout, jak dlouho čekat na výsledky hledání?).

P.S.: objevil jsem klíč browser.zoom.full, se zatajeným dechem ho zkusím přepnout na false...

18.2.2008 23:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Funguje to! Tak to kvituji s povděkem srovnatelným s mým nadšením nad browser.tabs.closeButtons a ui.allow_platform_file_picker
18.2.2008 23:43 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Zpočátku mě to také štvalo, pak to urychlili, a nyní (Duron 950 MHz) to je již přijatelné. Ostatně v about:config lze doplňování vypnout, lze nastavit timeout na vyhledávání apod. Jiná věc, je že tato nastavení, zatím nemají žádný efekt.
19.2.2008 09:46 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vždycky, ale jen u programů, které mají na to vlastní rozhraní — např. něco jako crashreporter a tak…
19.2.2008 09:47 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jen když jsem si to sám kompiloval, a to pak většinou s patchem. Jinak nevím zda lát autorům distribuce nebo software, a asi mne to tolik netrápí. Pokud trápí, zkompiluju poslední verzi od autorů, čímž se problém převede na první případ.
19.2.2008 09:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No.. Pokud je software z distribučního balíčku, je vždy lepší nahlásit chybu do distribuce. Balíkáři už si to se zbytkem světa vyřídí :-)
19.2.2008 10:03 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No jo, ale mezitím to může už být pětkrát nahlášeno a dvakrát vyřešeno. A navíc mi nějak komunikace s autory přijde jednodušší (až na čestné výjimky), většinou vědí o čem mluvím. Čímž nechci pomlouvat pachatele distribucí, ale prostě k danému kusu kódu mají autoři bližší vztah.
19.2.2008 10:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
No jasně, ale tu chybu tam také mohl zavést až distributor se svými opravami.
19.2.2008 10:21 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Jo, to už jsem taky viděl. Proto nejdřív kompiluji tu poslední autorskou verzi :)
19.2.2008 10:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
IMHO má bugreport do distribuce smysl i v případě, že chyba už je mezitím opravena ve vlastním projektu, ale oprava se zatím nedostala do distribučního balíčku.
19.2.2008 17:27 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
když jsem to naposledy zkusil, nadšen z toho, že byla konečně opravena dosti vážná chyba (bohužel ne zcela exatně reprodukovatelný krach Konqueroru), tak jsem stejně nepochodil, s tím, že by to mělo probublat standardní cestou :-/
20.2.2008 09:45 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Posíláte bugreporty (hlášení o chybách)?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bug reportuju jen když vím jak by se měl opravit. Ale stejně to k ničemu není, protože se dycky dozvím že to není bug ale že požaduju změnu chování, a že by to pak nebylo kompatidebilní, takže to zase zavřou. Maintainer co se mu to dostalo do ruky jako první má někdy stejný názor jako já a patch commitne, ale po chvíli se to zase revertuje, takže počítám že přestanu otravovat úplně.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.