Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 15:27
V práci jsme se rozhodli vyzkoušet Ticket system. Požadavky: jednoduchost, přehlednost. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti co by jste mohli doporučit?
Stačí když to bude umět vytvářet tickety, přiřazovat je uživateli, psát tam nějaký poznámky a možnosti na selektování (třeba výběr podle uživatele), datumu zadání atd...
Tak zní základní požadavek. Je něco opensource, nebo nějaké free (myšleno zadarmo) s čím někdo máte zkušenosti? Předně by se jednalo o vyzkoušení a teprve podle toho, jak by se systém uchytil by jsme se rozhodli zda na něj přejdeme.
Čeština není nijak moc důležitá, těch pár věcí se dá v opensource přeložit co uvidí uživatelé. Nejlepší by asi bylo webové řešení s podporou emailů ale nevím co přesně se dá očekávat od takových systému. Našel jsem toto ale... prostě je toho moc k vyzkoušení
Díky za jakoukoli radu
Tiskni
Sdílej:
tudíž podle aktuální situace je lepší si vyzkoušet, zda-li pro nás bude nějaký podobný systém přínosem a jaká na něj bude odezva. Potom se teprve rozhodnout dále a případně napsat něco vlastního.S tím souhlasím.
nebo co to "může" umět.Podle mě na to jdeš špatně. Prvně bys měl říci (anebo aspoň vědět), co chceš, a až pak shánět po nějakém řešení.
Taky muzu docela doporucit Mantis. A samozrejme obligatni Bugzilla.Nevím, jak správci, ale jako uživatel Bugzillu nesnáším. Přímo mě odpuzuje.
Petr: Franto, vyřešil's tu stížnost ohledně DNS vrata-interplech.com? Franta: Já nevím, to udělal asi někdo z techniků. Petr: No ale já potřebuju vědět, jestli to už někdo vyřešil, nebo jestli se alespoň někdo ozval. Franta: Nevim, ale oni to vlastně nemohli dělat, protože to nejdřív musej udělat hostmasteři. Petr: No a dělá na tom někdo z hostmasterů? Franta: Nevim, tak jim třeba zavolej.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.