Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 13:41

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
29.3.2010 18:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Fotka je moje. A nemáte autorské právo na zveřejněni. Jinak text nebudu komentovat. Hodně upravený. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
AnachronyX avatar 29.3.2010 18:56 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ano, jistě. Včetně původního formátování a původního slušného dotazu ;-)
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
xxx avatar 29.3.2010 18:50 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

A kontext? Proste poslal nejakou holku/pani/slecnu tam kam slunce nesviti. Slo tu udelat slusneji, ale i mnohem hrubjeji. A?

BTW: Nemel by jsi mit na zverjneni osobni korespondence souhlas obou stran?

Please rise for the Futurama theme song.
AnachronyX avatar 29.3.2010 18:55 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Opravdu? Vy takhle běžně mluvíte se ženami? Hlavně že se tu na mou adresu strhla hysterie za něco mnohem menšího. A ani to nebylo myšleno na dotyčné, ale jako vyslovení podezření, že ty dámy ve skutečnosti neexistují.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
xxx avatar 29.3.2010 19:01 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ja ne, ale dovedu si predstavit, ze v nektere situaci to muze byt i primerena mluva. Jeste se musim podivat na tu hysterii co se strhla, ale obecne takovouhle reakci povazuji za svinarnu (ac muzete tvrdit, ze jste k ni byl vyprovokovan).
Please rise for the Futurama theme song.
29.3.2010 19:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Opravdu? Vy takhle běžně mluvíte se ženami? Hlavně že se tu na mou adresu strhla hysterie za něco mnohem menšího.
No a co? To snad máte pocit, že očistíte svoje jméno, když poplivete někoho jiného? Tohle je fakt ubohé.
29.3.2010 19:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Myslím, ze jste si nepomohl. Ani vy ani ta dama co se mi nabízela. Zhrzena zena to je přírodní katastrofa. Jinak tu fotografii odstraňte protože porušujete autorské právo.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
29.3.2010 19:15 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Běžně oslovujete dámy podobným způsobem? Vy? Vzor rytíře bez bázně a hany?
29.3.2010 20:39 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
a že tato "dáma" velice hrubě a sprostě napadala tehdejší Janovu přítelkyni, to víte? Kontext - znáte? Já ano. Jak Jan zmiňoval, není nic hroznějšího než zhrzelá odmítnutá žena.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
AnachronyX avatar 29.3.2010 21:19 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ale on je přeci vždy tak slušný a skvělý gentleman, nebo ne? Takže chápu-li to dobře, nadávat je možné i ženám. Ó, jaká to změna morálního profilu. Hlavní je být co nejvíce macho, ne?
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
31.3.2010 14:02 oserto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Tak jsem si to tady přečet. Ty jsi pořád nepochopil, jakej je rozdíl mezi soukromým sporem a veřejnou urážkou. Když se doma se ženou pohádáte a řeknete si spoustu sprostot. Ke mě manželé přijdou a chtějí se rozvádět. Než sekretářka napíše návrh, vyslechnu někdy tolik sprostot, že bych se mohl i červenat, ale jsem časem otrkanej. Jak se to záčne vláčet po veřejnosti je zle. Ten kdo vytháne špínu ušpiní všechno kolem. Ale nejvíc sebe. Chce trestat nebo na sebe upozornit a na svojí domnělou křivdu a sklidí fakt jen posměch. Fakt ho nikdo ho nelituje.

Doma nebo v neveřejný diskusi projde mnohé. Jak to ale uděláš veřejně, pak je zle. Ti chlapi co se doma se ženou zhádají, nadají ji do kurev, do sviní, zcela klidně dají chlapovi dají přes hubu, co o jejich ženě řekne to samé, a veřejnost to plně schválí. Jako Rathova facka. Macek sklidil víc veřejné podpory, než Rath, a ten byl nakonec jen za blbce.
AnachronyX avatar 31.3.2010 18:44 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
No jistě, anonyme. Předpokládám, že je pro tebe podobné vyjadřování normou. Takže buď té lásky, přestaň moralizovat.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
31.3.2010 23:14 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
jenže on má bohužel pravdu - na veřejnosti vždy skončí grázl lépe než ten, kdo se třeba oprávněně snaží bránit

to bys snad měl znát už ze školky ... silnější slabšího šikanuje, ale když s tím slabší jde za vychovatelkou, protože sám nemá šanci se ubránit, a nikdo se ho nezastane, tak se mu zbytek posmívá do žalobníčků a vydědí ho
31.3.2010 23:42 oserto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Veřejnost, nemá ráda, když se příliš špíny tahá. Stejně jako nemá ráda, když někdo moc fňuká. Chceš-li podporu, pak nekňuč a neřvi pořád jak ti bylo ublíženo. Stěžovatelé nejsou zas tolik oblíbeni. :-)
1.4.2010 08:59 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
říci, co člověk nemá dělat, je snadné

ale co tedy dělat má?

jak se má slabší bránit silnějšímu bez toho, aby někomu svěřil svoji situaci, poukazoval na to, jak se silnější chová, a žádal o pomoc? - má si snad pořídit větší klacek? ... ale když jím silnějšího po zásluze přetáhne, tak se zas veřejnost postaví na jeho stranu, chudáčka ublíženého, a slabšího za použití klacku zlynčuje

tak co s tím?
AnachronyX avatar 1.4.2010 10:56 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ono se nemusí vždycky jednat o slabšího. Stačí třeba, když bude ten člověk jenom slušnější a některé věci by jej ani nenapadlo provést.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
1.4.2010 13:42 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
jistě, nechtěl jsem to omezovat na fyzickou nedostatečnost; pravda ten příklad se školkou byl zavádějící ...
1.4.2010 14:45 oserto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Vypadá, že za vaše skutky je odpovědný někdo jiný. Zřejmě nebudete svéprávný. Pak za vás musí diskutovat váš kurátor.
AnachronyX avatar 1.4.2010 20:46 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
???
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
31.3.2010 23:38 oserto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Jenže, jestli nechceš brát na vědomí realitu, která existuje. Tak budeš pořád za vola.
AnachronyX avatar 1.4.2010 00:29 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Sorry, fakt jsem to blbě pochopil. Máš pravdu.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
31.3.2010 12:57 LMD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
http://danielin.txt.cz/clanky/55732/priloha-ku-kurzu-sebaobrany-na-chate/
29.3.2010 21:19 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
vy jste to stále nepochopil .... Hlavní problém snad ani nebyl v tom, jak jste mluvil o mne, a o Marcele jako o ženách. Hlavní problém byl v tom, že jste o nás (mě a Marcele) mluvil v této souvislosti, opět kopíruji:
Trošku porušování profesní etiky, dělat z klientek závislé osoby a využívat jejich dočasného životního a psychického oslabení k tomu, aby si z nich psychoterapeut vytvořil sexuální objekty. Kapitalistický člověk.
Pořád to nevidíte? Co je na Vašich slovech to urážlivé?

Jak jsem psala v jiných příspěvcích, neznáte souvislosti. Já ano. Blog této osoby je velmi snadné najít, tam se ke své posedlosti otevřeně přiznává. Stal jste se pouze nástrojem pomsty odmítnuté ženy. Jak Vám z toho je?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
AnachronyX avatar 29.3.2010 21:26 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ale nikdy, opakuji nikdy jsem tak neoslovil žádnou z vás. Byla to jen odpověď na předchozí urážlivou repliku končící slovy "socialistický člověk". Znovu opakuji, že jsem v tu chvíli vás a Marcelu považoval za vymyšlené identity a uvedl jsem i několik důvodů, proč si to myslím. Zkuste si někdy spočítat, kolik jste za tu dobu vy tři napsali urážek na mě. A to i přesto, že jsem se vám i druhé dámě omluvil. Ale vy přeci omluvy neberete. Vy jste si mě zaškatulkovaly a i nadále vůči mně tak vystupujete. V běžné společnosti omluva stačí. Navíc opakuji, ta slova byla určena panu Jílkovi. Ano, byla to provokace. Ale ve srovnání s oním mailem to nebylo skutečně nic.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
29.3.2010 21:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Rito, prosímtě, už toho nech. Pan Láník se cítil dotčený jako socialistický člověk, ač hájí levici. V pořádku. Já se necítil uražený ani označením komunista, ani ničím jiným. Jen mě namíchlo, že se o tobě a Marcele vyjadřuje veřejně jako o děvkách. On nepochopil rozdíl mezi soukromou korespondencí, nepochopil, že některé ženy jsou neodbytné, protože si vzaly do hlavy, že toho chlapa budou mít ony, nebo žádná a ten chlap se nikdy nesmí cítit štastný. Ony s e o to pokusí. Jenže já s e celkem cítím i s tímhle "břemenem" celkem spokojený.

On je "psycholog" a já mám velkou skepsi k psychologům, to on neví. Také neví, že jsem svoje životní osudy popsal ve své knize Ze závislosti do nezávislosti a také neví, žee ho vůbec netýkaly. Stále nechápe, že mi vadilo jen jeho veřejné chování k tobě a Marcele. Urážel veřejně, veřejně jsem se za vás postavil. Pokud to někomu nedochází, tak se s tím nic nedá dělat. Až někomu někdo veřejně ze zdejších přítomných urazí partnerku, manželku, přítelkyni, třeba pochopí. Nic víc. Já docela chápu, že lidi to otravuje, ale prostě já jsem mu jasně řekl, že se nemíním už zabývat tím jaký je, co dělá, co zveřejnuje, jak se hájí. Dělá co umí a sklízí výsledky.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
AnachronyX avatar 29.3.2010 21:47 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Pane Jílku, zastavte. Já jsem nikoho veřejně za "děvku" neoznačil. Přijměte níže nabízené příměří. Těch podpásovek bylo víc než dost.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
29.3.2010 21:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Pane Láníku, mě jste zcela lhostejný, stejně jako je mi lhostejné jak jste to myslel, důležitý je výsledek. Ty dámy se cítily označeny jako děvky a vy jste pokračoval. Nemám potřebu vás vychovávat, nesete odpovědnost za své skutky, zatím vám z nich není dobře. Evidentně. Ale to je vaše věc, vaše emoce a vaše chování.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
pavlix avatar 29.3.2010 22:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Mno, mám takový dojem, že pokud nějakým způsobem lituje, tak je na tom morálně líp než vy (soudím jen podle veřejné korespondence na abclinuxu).

Reaguju hlavně na nevyváženost zdejších komentářů.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.3.2010 22:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ano, urazil jen mé přítelkyně, nebo přítelkyni, takže... podobné jako s nevěrou. Dokud se netýká vás, je cizí nevěra komická, až se vás začne týkat, je to tragická. Bez přehánění.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
pavlix avatar 31.3.2010 11:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Bez přehánění by tady ta vaše šaškárna asi vůbec nezačla.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
29.3.2010 22:10 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Připadáte mi už únavný. Podpásovky je Váš styl, pan Jílek pokud vím nemířil nikam níže než na Vaši tvář :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
vlastikroot avatar 29.3.2010 18:50 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechcete si však nechat tu osobní válku pro sebe a netahat to na abc? Kdyby Tomeš ...
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
29.3.2010 18:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
. Na závěr bych snad jen pozdravoval redakci ábíčka, která mě slušnou formou poslala tam, kam se nebojí podívat jen celníci.
Když už tohle píšete, tak by bylo slušné také říct, oč se jednalo.

Autor tohoto zápisku požadoval, aby redakce smazala blogový zápisek Jen tak pro informaci Jana Jílka kvůli tomu, že jej považoval za nezákonný útok na svou osobu. Redakce odmítla a pokusila se své rozhodnutí zdůvodnit.

---

Autorovi tohoto zápisku: Ačkoliv se snažíte prezentovat jako někdo, kdo je cosi víc než váš protivník, a odsoudil jste jeho zápisek namířený proti vám pohrdlivým tónem, nyní jste tímto blogem ukázal, že jste patrně pouze ješita, který se podobně jako p. Jílek neštítí osobních útoků na veřejném fóru.

Ostatně, jelikož jste pro svou reakci v této očerňovací přestřelce využil zcela nesouvisející soukromou korespondenci, jejíž kontext nikdo kromě zúčastněných nezná, klesl jste v mých očích ještě hlouběji než váš oponent.

Patrně vám přišlo škoda, aby hnůj, který v tomto blogu kydáte, zapadl v hloubi diskuse pod zápiskem, ke kterému však patří, a proto jste - podobně jako Jílek - vyrukoval s novým zápiskem.

Mám pro vás, pánové, radu a prosbu zároveň, zkuste své vášně vybít v některé z těch diskusí a necpěte to ostatním čtenářům, kteří už na vaše vzájemné kopání do kolen nejsou zvědaví.
29.3.2010 19:13 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
velmi sa mi paci nestrannost "redakcie". neviem o co tu ide, ale ja uz mam horuceho kandidata na chudaka roka...
29.3.2010 19:22 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
sebe ??
29.3.2010 19:30 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
ano
30.3.2010 09:05 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
máš to blbě, uvozovky mají být kolem "nestrannost" a nikoli kolem redakce - v příspěvku, na který reaguješ, Robert celkem jasně autora blogu označil za horšího než kolegu Jílka

nemohu soudit, ani jednoho ze zúčastněných neznám osobně ... pokud bych ale měl hodnotit na základě ábíčka, s autorem tohoto blogu žádnou asociaci nemám (původní zápisek jsem si nestihl přečíst), zatímco o Jílkovi se nebojím říct, že je to zmrd, jakému není rovno - koneckonců, viz už jen část této diskuse výše až po pavlixův příspěvek
30.3.2010 10:29 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
nizsie je uvedene, ze ta druha cast uz nie je stanovisko redakcie, ale vyzera to tak

nestrannost je myslena ironicky, "redakcia" je utok na povysovanie sa
30.3.2010 10:38 AnachronyX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Já jen pro úplnost repostnu svůj příspěvek z jiné diskuse.

V mém mailu panu Literákovi byla uvedena tato formulace: "Byl bych rád, kdyby bylo možné stáhnout následující blogový zápis [...] Chápu, že naše vzájemná animozita přerostla rozumnou míru, vím, že i z mé strany zazněly věci, které zaznít neměly, ale prostě si nemyslím, že by mé jméno mělo být takto vláčeno na veřejnosti. Omlouvám se za to, že Vás zatěžuji víceméně osobním problémem."
30.3.2010 23:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ty aby sis nekopl, co?
uvozovky mají být kolem "nestrannost" a nikoli kolem redakce
Redakce nikomu nenadržuje. Jestli tedy nepovažuješ za stranění Jílkovi, že jsme na žádost AnachronyXe nesmazali jeho blog.
v příspěvku, na který reaguješ, Robert celkem jasně autora blogu označil za horšího než kolegu Jílka
To se to překrucuje, což?

Zakládáš svoji dedukci na této mé větě?

Jelikož jste pro svou reakci v této očerňovací přestřelce využil zcela nesouvisející soukromou korespondenci, jejíž kontext nikdo kromě zúčastněných nezná, klesl jste v mých očích ještě hlouběji než váš oponent.

Ano, tím jsem ho vlastně označil za horšího, ale jen demagog to může považovat za celkové vyznění mého komentáře.
zatímco o Jílkovi se nebojím říct, že je to zmrd, jakému není rovno
Takže ti leží v žaludku, že jsem o někom řekl, že se zachoval ještě hůř?
AnachronyX avatar 30.3.2010 23:35 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Pane Krátký... já jsem napsal, zda by ten konkrétní článek nešel stáhnout. Viz citace o něco výše. Stejně jako šel stáhnout tenhle prázdný blogpost.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
31.3.2010 09:11 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Tenhle prázdný blogpost nebyl stažen, pouze se nezobrazuje na titulní stránce. V přehledu blogů, v RSS a všude jinde je nadále dostupný. Z toho výše uvedeného citátu jsem vůbec nepochopil, že by vám šlo jen o skrytí na titulní stránce, chápu to jako úplné odstranění zápisku. Možná toho v celém textu bylo víc, ale z té citované části to podle mne plyne jednoznačně.
31.3.2010 14:25 AnachronyX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Já opravdu nevím, co k tomu říct ještě rozumného. Pro mě slovo stáhnout, známená prostě stáhnout. Například po domluvě s autorem. Protože se mnou mluvit nechtěl, myslel jsem, že váš server nemusí podobné zápisy zdobit hned na hlavní straně.

Ten mail je skoro celý, klidně si ho můžete u pana Literáka přečíst a uvidíte. Je to už stejně jedno. Jen mě mrzí, že podobně adresné rádoby psychologické rozbory, které jsou v rozporu s profesní etikou, nevadí, ale zveřejnění korespondence se souhlasem adresáta a zároveň vlastníka vadí. Uznávám tu fotografii. Uveřejňování listů je ale celkem běžná praxe, vycházejí dokonce knihy s vybranou korespondencí a většina autorů se k nim ani vyjádřit z různých důvodů nemůže.

Je zajímavé, že v tomto konkrétním případě obsah nikomu nevadí, zato forma ano. Prostě mi to připadá dost zvláštní. Ne že bych vám to někdy někomu z vás přál, jen by mě zajímalo, jak byste se zachovali, kdyby se v podobném blogové zápisu objevilo jméno kohokoli z vás. Jestli by to bylo taky tak v pohodě a klidu.

Tímhle vyjádřením nechci nic dál rozdmýchávat, jen mi vadí, že mě stále podsouváte, že jsem chtěl onen zápis smazat. Nechtěl jsem jen, aby viselo něco takového na serveru, kam jsem rád chodil každý den.
31.3.2010 14:26 AnachronyX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
mě -> mi/mně
31.3.2010 16:18 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Já jsem ten zápisek nečetl a nezajímá mne. Jenom jsem napsal, jak jsem ten váš text pochopil. Co jste s tím zápiskem chtěl udělat jsem nepochopil do teď, protože píšete, že jste jej nechtěl smazat, ale chtěl jste, aby na serveru nebyl (nevisel) – to je podle mne protimluv. Nejsem žádný představitel Abíčka (právo na administraci diskusí mají i dobrovolníci z řad čtenářů), jenom jsem se vám jako člověk nezaujatý tímto sporem snažil naznačit, že důvod nesplnění vaší žádosti mohl být prostě jen v tom, že nikdo nepochopil, co vlastně chcete.
AnachronyX avatar 31.3.2010 18:48 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Přesně to, co se stalo s tímto zápiskem, když jsem vyprázdnil jeho obsah. Přestal se na titulní straně objevovat v seznamu aktuálních blogů. Opravdu si nemyslím, že to vysvětluji tak složitě. Nebo požádat jeho autora, zda nechce zvážit jeho obsah a případně s ním něco podniknout. Já autora požádal, on mi v reakci věnoval ještě další blog, kde mi věnoval další vulgarity. Já na jeho adresu žádnou za celou dobu nepoužil.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
2.4.2010 12:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ja jsem vas mail pochopil tak, ze chcete smazat cizi zapisek. Nedavno jsme resili zase pripad, kdy autor chtel smazat svuj zapisek i s cizimi komentari a kdyz jsme to odmitli, chtel zrusit ucet a chvilku dokonce vyhrozoval obchodni inspekci. Proto se mi to zrejme smichalo dohromady.

Funkce Schovat z uvodni stranky existuje a pouzivame ji vetsinou na zapisky s vulgarnim nadpisem nebo perexem, na spamy a tapetovani. Je otazkou, zda zapisek s negativnim nazorem na nekoho jineho, je uz za hranici.

Z vlastni zkusenosti vim, ze hadky po internetu nikam nevedou. Je to neprijemne, kdyz vas nekdo verejne urazi, ale nemuzete vyhrat, kdyz je vas oponent blbec. Cim vice do problemu budete vrtat, tim hure to pro vas dopadne a nakonec muzete udelat chybu a ztratit verejne sympatie. Tato kauza je toho dokonalym prikladem. Mel jste radeji zaslat strizlivou reakci, sarkasmus nebo si z nej delat srandu. Skoda.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
31.3.2010 11:18 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ty aby sis nekopl, co?
víš jak by bylo nudné, kdyby všichni se vším souhlasili, kde nic tu nic, ani jedna provokativní myšlénka? :-)
Redakce nikomu nenadržuje. Jestli tedy nepovažuješ za stranění Jílkovi, že jsme na žádost AnachronyXe nesmazali jeho blog.
mezi "nestranností" a "nenadržováním" ve smyslu dodržení jakýchsi pravidel, je jistý rozdíl a celá škála dalších možností ...
v příspěvku, na který reaguješ, Robert celkem jasně autora blogu označil za horšího než kolegu Jílka
To se to překrucuje, což?

Zakládáš svoji dedukci na této mé větě?

Jelikož jste pro svou reakci v této očerňovací přestřelce využil zcela nesouvisející soukromou korespondenci, jejíž kontext nikdo kromě zúčastněných nezná, klesl jste v mých očích ještě hlouběji než váš oponent.

Ano, tím jsem ho vlastně označil za horšího, ale jen demagog to může považovat za celkové vyznění mého komentáře.
překrucuje? - když sám říkáš, že to tak je? ... já jsem napsal, že to bylo "v příspěvku", ne že "celý příspěvek nemluvil o ničem jiném", nebo co to vlastně myslíš tím "celkovým vyzněním"
zatímco o Jílkovi se nebojím říct, že je to zmrd, jakému není rovno
Takže ti leží v žaludku, že jsem o někom řekl, že se zachoval ještě hůř?
ne - možná máš pravdu, nevím, ale z této konkrétní diskuse bych soudil opak

není v tom nic osobního, prostě další položka na mém seznamu lidí, o nichž si nic dobrého nemyslím
pavlix avatar 31.3.2010 11:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
až po pavlixův příspěvek
Jeee, jsem rád, že můj příspěvek posloužil aspoň jako hraniční kámen :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
kotyz avatar 29.3.2010 20:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
presne tak, ceho je moc toho je prilis. uz se to tu utrhlo ze retezu, jeden hate blog vedle druhyho.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 19:00 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vím, že mi do toho opravdu ale opravdu nic není... Ale dopr... už! Pokud máte nějaké nevyřešené problémy z dětství, mindráky, nebo jeden druhému přebral ženskou, jděte si to vyřešit někam do soukromí (IM, email, VoIP, osobně...).

Ach jo, jak malý děti...
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.3.2010 19:02 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Souboj!
gtz avatar 30.3.2010 23:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Uzavřené kolbiště, oba dva v aréně plné bahna. okolní diváci == lidé z abc. Kdo prohraje platí pro všechny pivo.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
29.3.2010 19:04 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pane Vladimíre Láníku, vy jste předčil veškeré mé očekávání! :-) Tenhle blog plně dokreslil Vaší osobnost. Je ještě zbabělejší a podlejší, než jsem si myslela! Neberte to jako navážení, ale jako konstatování reality. Je mi Vás skoro líto...
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
AnachronyX avatar 29.3.2010 19:05 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Jistě. Já rozhodně. Jen kdyby nic z toho nebyla pravda, byla by to fajn.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
29.3.2010 20:09 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Marcelo, představte si, já o to přišla! To je tím že musím taky pracovat, nemůžu tady být pořád. Ale vzhledem k tomu, že vím, co určitá dáma neustále pronásledující Jana dokáže, rámcovou představu mám.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
29.3.2010 21:58 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Rito, není o co stát. Pan Vladimír Láník se pokoušel zahanbit pana Jana Jílka. Vytáhl jakýsi drsný mail, co někdy napsal pan Jílek nějaké zhrzené ženě. Já se nemíním zaobírat obsahem soukromé korespondence, ať je tam sprosťáren kolik chce. Neznám souvislosti a prostě mi do toho nic není. Jde o podstatu toho, co pan Láník udělal. Musí mít v sobě dost nenávisti a zášti, když se nechal hloupě využít onou nepřítelkyní J.J., která mu zřejmě texty poskytla. Myslel asi, že tím získá morální převahu nad Janem Jílkem, a podařil se mu pravý opak. Když viděl reakce lidí zhnusených jeho "dílem", raději v duchu zbabělce text stáhl do ulity. A už je zase za slušňáka a ublíženého chudáčka. :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
29.3.2010 22:41 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Děkuji, Marcelo, už jsem byla informována od Jana. Souvislosti znám já, o to je celá ta kauza smutnější. Ona zhrzená žena defacto zneužila neinformovaného člověka jako nástroj své další pomsty za odmítnutí. Ale už tady vidím posun v diskusi, i pan Jáník se stahuje. Jan vyslovil přání, abych s tímto pánem už nediskutovala, a já jeho přání respektuji. Na druhou stranu jsou zde jiní, se kterými se možná ráda ve výměně názorů budu potkávat. Je tu docela veselo, že?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
29.3.2010 22:54 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
OLOL. po tejto vymene komentarov ide akakolvek uveritelnost, ze ide o viacere osoby, do hajzlu...
29.3.2010 23:03 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
No takový trochu cool humor :-). Tragikomedie.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
29.3.2010 23:14 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Marcelo, asi jim připadá neuvěřitelný, že Jan přivedl do diskuse dvě skutečné ženy. V mém případě je to přeci jen pochopitelnější, ale že i Vás :-)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2010 23:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Dvě ženy dělající stejné gramatické chyby, užívající stejný slovník a stejně nadužívající smajlíky i v těch nejnepochopitelnějších kontextech. Ještě by mne zajímaly ty IP adresy. Tohle je totiž fakt trapné.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.3.2010 23:25 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
nebude to paranoia? Asi bude jednodušší, když mi ukážete mé pravopisné chyby a spočítate smajlíky. Bez toho to bude pouze Váš dojem. Jestli se podíváte na stránky Jana Jílka, tam diskutujeme s Marcelou také. Velmi mě to baví, nechápu smysl toho, proč někdo zpochybňuje mojí přítomnost zde?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
xxx avatar 29.3.2010 23:33 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Ať jsou vymyšlené nebo je jen někdo řídí, je sranda pozorovat jak tady pěkně strojeně, skoro se chce říct, podlézají panu Jílkovi. Já se náhodou bavím tím pseudokultivovaným mlácením prázdné slámy v jejich podání a doufám, že na abclinuxu dlouho vydrží.
Please rise for the Futurama theme song.
29.3.2010 23:37 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
teď jste mě pobavil, proč bych měla Janovi podlézat? Proč by mě měl kdokoliv řídit? Prosím, sdělte mi Vaše předpokládané důvody, proč bych se tak měla chovat?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
xxx avatar 29.3.2010 23:40 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Vasi motivaci netusim, a ani min neprijde dulezita.
Please rise for the Futurama theme song.
xxx avatar 29.3.2010 23:41 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Chci rict, ze se mi proste libi jakej ma Jilek fanclub.
Please rise for the Futurama theme song.
29.3.2010 23:50 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
vy zde o mne říkáte, že jsem virtuální bytost a nějaký dálkově řízený klon Jana. Tak mě zajímá, proč bych se zde měla vyskytovat tak složitě, když zde mohu být jen sama za sebe? Jak jsem se dostala zde k tomuto serveru jsem psala hned na začátku, úplně normální scénka, jakou znáte určitě i sám ze svého života, bavíte se se svým přítelem , vy tedy asi se svou přítelkyní, o tom, co právě řešíte, co vás zajímá...
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
30.3.2010 09:21 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Rito, je to opravdu zbytečné. Vysvětlovat něco robotovi jakok člověku se nedá. Je to jen jeden z místních cool klonů, a jeden z odnože, která má zavirovaný software a má špatně nastavenou češtinu. Možná malou slovní zásobu, a tak označuje slova, která nerozpozná, jako gramiticky nesprávná :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
30.3.2010 09:27 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
a "jakok" nebo "gramiticky" znamená co?
29.3.2010 23:42 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
pod to sa podpisujem :)
29.3.2010 23:55 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Marcelo, jen pro Vaši informaci, adresátka Janova emailu se zde najednou objevila, třeba doufá, že si jí všimne aspoň zde. Tomu se říká vytrvalost, že.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
AnachronyX avatar 29.3.2010 23:57 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Prosím, nechte už toho. Myslel jsem, že budeme respektovat vzájemné příměří.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
30.3.2010 00:05 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
mluvím za sebe, já se na Vás nezlobím, jak znám Jana, velkoryse mávne rukou a půjde si po svém, ale otevřel jste dveře pandořiny skřínky. Když jste jí nevyšel jako nástroj pomsty Vy, jde sem pouštět jedy sama. No, však uvidíte sám / sami.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
30.3.2010 09:16 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
A nepatří spíš tenhle koment té Daně co je dole a co s Vámi zpískala tenhle blog? :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
30.3.2010 10:49 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Pánové, toto je vzkaz pro Marcelu. Marcelo, dobrý :-) No jo, Dana, Daniela. To je fakt "případ". Nemám jak jinak Vám to poslat, ale o tohle Vás nemůžu připravit, snad pánové strpí trochu naší komunikace. Na jednom blogu píše:
Rozprávala som známemu o jednom mužovi z chatu, na ktorého som sa tam zvláštne naviazala. Súčasťou môjho pátrania po tom, čo je zač sa stali návštevy jeho blogu.( Celkom podnetného, ktorý čítam už ani nie tak kvôli mojej posadlosti autorom, ale skôr preto, že ma niektoré jeho úvahy naozaj oslovujú. A zaujímajú ma aj napriek tomu, že on sám ma veľmi nezaujíma, odkedy som ho dostočne spoznala. Sme si v niektorých veciach asi dosť podobní, a sú to- mám dojem - práve tie, ktoré by sme si vzájomne nemohli vytýkať.) Naozaj nejde o nijakú zrýchlenú chatovú ,,lásku", o žiadne prechodné pominutie zmyslov v tom zmysle, že by som sa zamilovala do nejakej predstavy chlapa. Nick, o ktorom je reč, som mala istý čas v zuboch, lebo bol kedysi, keď som ešte o chate nevedela svoje, ku mne dosť nepríjemný. Ako som v poslednom čase zistila, nie som sama, ku komu sa nechoval práve slušne. Nadviazala som s ním po niekoľkých rokoch opäť veľmi neúspešnú komunikáciu, a ako to už pri neúspechoch býva, človek si láme hlavu, kde je asi tá príčina a chce sa presvedčiť, že je v tom druhom, a nie v ňom samom. Pri tom presviedčaní sa o svojej nevine som začala čítať jeho blog. A písať mu na e-mail svoje výlevy, inšpirované tým jeho blogovaním v akejsi smiešnej nádeji, že to medzi nami prelomí ľady. Neprelomilo, ako si čitateľ iste ľahko domyslí. ) :-)
A teď nově
Brala som ho celkom bezpohlavne a vôbec mi nenapadlo, že môj záujem bude raz prekrúcať úplne iným smerom. Ten som ja nemala ani v päte a nepomyslela som na to, že by si to mohol namýšľať. No, možno si to v skutočnosti ani nenamýšľal a bolo mu jasné, že sa o neho ako o chlapa nezaujímam, ale hodilo sa mu do krámu tvrdenie, že náš spor má korene v ,,odvrhnutej láske", či v čom to. :-)
Za to, co provedla bezbranné ženě, jsem se zavázala přísahou jako Saturnin, který bude Milouše neúprosně stíhat na zemi, na vodě i ve vzduchu. Jenže ono stíhat není co, podívám se na ty stránky, vyprsknu smíchy a jdu znova leštit monitor :-):-)
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
xxx avatar 30.3.2010 11:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Tak nevím jestli mi vaše konverzace víc připomíná Teleshoping ("A Horste slyšela jsem, že skvěle krájí. "Ano milá Gábi, je to skvělý kráječ..." ), nebo španělskou telenovelu, ale vzhledem k špatně strojenejm dialogům se zatím přikláním k nepovedenému českému seriálu.
Please rise for the Futurama theme song.
xxx avatar 30.3.2010 11:14 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Jo a mimochodem, to jste tady teď jak část squadry pana Jílka předvedla je stejná ubohost, za kterou to Anachronyx pěkně schytal, tak se těším na výmluvu proč je to zrovna ve vašem případě v pořádku.
Please rise for the Futurama theme song.
30.3.2010 11:35 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Milý pane Lužnický, pokud Vám to nedocvaklo, tak je to úryvek z veřejného blogu paní Daniely. Ale chápu, software není totéž co rozum. :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Cubic avatar 30.3.2010 13:12 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
Tak jsem se tam dival a malem jsem si dobrovolne vydloubl oci(boldy italic comic sans aaahh) ale co me zajalo byl obrazek "diskuze" vedene s jilkem tim cestnym hrdym rytirem bez bazne a hany. (odkazovat nebudu)

Mimochodem vite co to je link? Kdybyste ho pouzila tak byste se za prve vyhnula tomu nedorozumeni se zverejnovanim korespondence a za druhe byste neporusovala copyright dotycne(to je to, kvuli cemu se rozciloval jilek u sve fotky).
30.3.2010 11:34 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Chodec Jan
No jo, no. Má to ta ženská zřejmě sama se sebou těžký. A bude asi mít ještě těžší, pokud má touhu ubližovat.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
vencour avatar 29.3.2010 19:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mam jen tušení, co se semlelo, někdo si navzájem šlápl na kuří oka. Útěk moc nepomůže, bez uvědomění si souvislostí. Kluci utíkají, chlapi něco dělaj.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
AnachronyX avatar 29.3.2010 19:19 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
To není útěk. Prostě jen nemá smysl nic dalšího podnikat, když v jedné větě redakce tvrdí, že o nic nejde, aby vzápětí v další přiznala, že ten text byl dehonestující. Mně stačí, že jsem četl, co jsem četl. Tohle není jediný text. Je jich mnohem víc, tohle byla jen ukázka. Nedovedu si představit, že bych měl mezi svými známými, kdo by něco podobného sepsal, byť jen ve velkém vzteku. A už vůbec ne vůči ženě.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
vencour avatar 29.3.2010 20:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno

Upřesnění: ne, neměl jsem skutečně na mysli poznámkou o klukách a chlapech nějakou rvačku. Použití vtipu, fantazie a integince je to, o co se snažím, když sám hledám nějaké řešení.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Shadow avatar 29.3.2010 19:14 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Další propírání špinavého prádla na veřejnosti? Jenomže bez znalosti kontextu je ten text na houby. Jak mám posoudit, jestli je to přiměřená reakce, když netuším, čím dotyčná dotyčného vyprovokovala k napsání takového mailu? To je jako u některých novinářů velmi oblíbené vytrhávání vět z kontextu a následná skandalizace jejich autorů. A takové praktiky mne nebetyčně štvou.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
29.3.2010 19:18 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nerozumím o co jde.
AnachronyX avatar 29.3.2010 19:20 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Neřeš to. Bylo mi jasně naznačeno, že jsem horší než jistý člověk. Jen proto, že jsem ukázal jeho skutečnou tvář. Nicméně, pravda se dnes moc nenosí. Blogy bohužel nejdou mazat. Je to prý autorské dílo. A to včetně komentářů, ať jsou, jaké jsou.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
Shadow avatar 29.3.2010 19:30 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Bohužel, neukázal jsi nic. Vytrhl jsi z kontextu něco, co dotyčný napsal, a co bez znalosti onoho kontextu nelze posoudit.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
29.3.2010 19:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Pane Laniku. Zveřejnil jste soukromou upravenou korespodenci, kterou va poskytla dama již jsem několikrát odmítl a zatrhl jsem ji komentovat na sverm webu. Dal jste se chytit do pasti a zacal operovat osobními spory mezi lidmi které neznáte. Počítal jsem s tím protože ona dama mě pronásleduje několik let. Podepisovala se v komentářích jako. Karel. Poznal jsem ji a byl jsem zvedavy co udělá. Využila vás a vy jste se ke své smůle stal pitomcem. Víte chlapi si můžou dat přes hubu a je vyrizeno. Už nemám chuť se vami zabývat. Nijak. S vami stejně jako s Danielou. Ona ještě par podobnych svinstev udělá. Ale to ji rozhodne na mě přízni nepřidá. Stejne jako vaše uveřejnění oné korespondence. Bral jsem vás jako chlapa kteremu je mozné se jako chlapovi postavit. Už jsem vás tak přestal brát. Už vám ode mne nic nehrozí. Nic. Ani soud ani facku. Nic vůbec nic. Jan Jílek
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
AnachronyX avatar 29.3.2010 21:43 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Pokud je ten závěr myšlen vážně, považuji tímto naši vzájemnou diskusi za uzavřenou. Pokusím se s vámi dále o ničem nediskutovat ani vás nikde neoslovovat. Od vás budu očekávat totéž. Bez podrazů prosím.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
Ruža Becelin avatar 29.3.2010 19:23 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
To ani nechtej. Par magoru si spletlo server a navzajem si tu resi svoje mindraky :-D
29.3.2010 19:36 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Může mi teda někdo říct o co jde? Zdá se, že o nějaký bahýnko a špinavý prádlo, to si nemůžu nechat ujít!
AnachronyX avatar 29.3.2010 19:57 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Pan Jílek je neuvěřitelný hulvát. A nejen to. Dámy oslovuje "čubko" a přirovnává je k děvkám. Jedna z nich mě oslovila a poslala mi větší část jeho milé korespondence vůči ní. A nejen to.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
29.3.2010 20:05 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Já jsem si toho jeho dopisu přečetl asi půlku, pak jsem toho nechal a pak to zmizelo, takže jsem zbytek nestihl přečíst...

Soudě dle toho, co jsem přečíst stihl, je pan Jílek asi ulítlej na prasácký řeči. Nebo frustrovanej. :)
29.3.2010 20:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Jo jo. 15 let jsem byl u plavby. Na borte jsme mluvili ze by se i dlazdic styděl. Přešli lávky a věděli jsme ze jsme v civilizaci a mluvili jak chovanky z kláštera. Ale jinak nejsem ulitlej na prasa cky kecy. Tak bežné. Navíc ani dnes se nepohybuji mezi radovymi sestrami. Pokud se někde veřejné vyjádří pak si za tím stojí a ma k tomu důvod. Takže upozorněni ze někdo veřejné mluvi jak mluvi na rozdíl od pana Kratkeho nepovažuji za jesitnost a na rozdíl od pana Lanika za lití špíny. Nezveřejnil jsem nicí korespondenci abych se záhojil.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
AnachronyX avatar 29.3.2010 20:32 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Jistě, vy totiž děláte mnohem horší věci. Například amatérské psychologické "rozbory". Po kolikáté skleničce? Přijde i soudkyně? Jo, vlastně té už to zatrhl manžel. Tak alespoň Démon Alkohol? A s těmi kecy se tu trošku kecá, že? Hlavní je dlouho válčit. A bez milosti ;-)
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
29.3.2010 22:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Pokud je ten závěr myšlen vážně, považuji tímto naši vzájemnou diskusi za uzavřenou. Pokusím se s vámi dále o ničem nediskutovat ani vás nikde neoslovovat. Od vás budu očekávat totéž. Bez podrazů prosím.

Dobrá nabídka. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
29.3.2010 20:07 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Zatímco člověk co bez něčího souhlasu zveřejní soukromou korespondenci je čistý jak lilie, co? :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
29.3.2010 20:08 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Psal, že adresátka souhlasila. Takže nevidím problém.
kotyz avatar 29.3.2010 20:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
ale pisatel nesouhlasil ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 20:16 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Na tom, jestli pisatel souhlasil, nezáleží. Poslal to - a pak už to (v tomto případě - není to např. státní tajemství) záleží jen na adresátovi. Ne?
kotyz avatar 29.3.2010 20:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
no tim si prave nejsem jistej. v tomhle bych byl radsi opatrnej nez aby pak na me nekdo podaval zalobicku (od Jilka bych se ji asi nebal, ale treba takovej Hulan, to uz je jiny kafe) ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 20:25 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Co je s Hulánem? Ten s tím taky nějak souvisí?
kotyz avatar 29.3.2010 20:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
ani ne, ale je proslulej tim ze podava zalobicky jakmile se o nej nekdo trochu vic otre (jeden pripad se tykal i vystaveni nejakejch fotek na kterejch je on jak naklada neco do auta, druhej pak webu antihulan a myslim ze byla jeste nejaka dalsi zalobicka) ...

takze nejaka okrajova souvislost s timhletim by se nasla, kdyby se jo hledala ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 21:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Ne já žaloby nepodávám. Jsem zvyklý řešit věci po svém. A nemusí se to řešení každému líbit. Vlastně ani nečekám, že se bude líbit. Důležité je, že vyhovují ty řešení mě.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
kotyz avatar 29.3.2010 22:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
to je dobre, prece hned kvuli par ostrejsim slovum na svou adresu nepobezi clovek hned na toho druhyho zalovat. ne vsichni ale na to maji stejnej nazor. a clovek pomalu aby se bal otevrit si nekde na webu hubu aby se mu to pak odnekud nevratilo, posledni dobou se nam ty kauzy nejak mnozi ...

zalobicky sem vytah jen jako priklad, kam az se to muze dostat, to nebylo na adresu nikoho tady, to z toho doufam slo vycist, jestli ne, tak ted uz o tom nemuze byti pochyb ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 20:05 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Mohl by to celý někdo shrnout? Kdo s kým, kdo proti komu, kdo co atd...
kotyz avatar 29.3.2010 19:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ses ted se sebou spokojenej? opravdu si mysliz ze je nutny a spravny se tady predhanet kdo nakyda na druhyho vic hnoje? vsadim se ze ted odpovis "ale von si zacal a nic jinyho si stejne nezaslouzi, kdyz von je na me hnusnej ja na nej budu jeste hnusnejsi".

ze si tu vubec trepim pysk, zbytecny, tohle uz se tak rozjelo ze to nikdo nezastavi ...

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
AnachronyX avatar 29.3.2010 19:57 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Ne, nejsem se sebou spokojený. Ale nevidím důvod, proč si tu mám nechat od dotyčného lít na sebe špínu já.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
kotyz avatar 29.3.2010 20:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
ja bych ho zkusil podle hesla "moudrejsi ustoupi" ignorovat a takhle daleko by se to nejspis nikdy nedostalo. nasili plodi jenom dalsi nasili ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
AnachronyX avatar 29.3.2010 20:16 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Já si tvou radu beru k srdci.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
29.3.2010 19:39 vlastik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ale holky, že vás to baví... :)
29.3.2010 20:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Redakcí byl zápis označen jako závadný (viz níže)
To není pravda. AnachronyX patrně naráží na můj komentář, kde jsem _já osobně_ (tj. nikoliv redakce) utrousil, že tímto zápiskem klesl stejně hluboko nebo ještě níže než jeho sok p. Jílek.
AnachronyX avatar 29.3.2010 20:18 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Pane Krátký, máte pravdu. Ale myslel jsem, že mluvíte jménem redakce. Děkuji za stažení z hlavní strany.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
30.3.2010 00:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Děkuji za stažení z hlavní strany.
a) To nemám na svědomí já, ale jiný admin blogů.

b) Je to standardní postup u zápisků, jejichž obsah autor smaže.
Grunt avatar 29.3.2010 21:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A další směrem k redakci: Bylo by možné udělat něco s tímto takzvaným mazáním blogů? To mě osobně štve víc než blogy podobného zaměření na místním portále. Kdo to furt s té keše má tahat, nehledě na to, že navždy to v ní prostě nezůstane.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
vencour avatar 29.3.2010 21:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno

Co že to chceš? Zakázat mazání? Nebo ho podporovat?

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2010 21:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Zakázat mazání. Případně někde zobrazovat historii zápisku. Fakt by se to hodilo, aspoň kdyby to bylo viditelné třeba jen registrovaným uživatelům.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Grunt avatar 29.3.2010 21:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Co že to chceš?
Kdybych to věděl, tak neposílám prosbu, ale patch.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.3.2010 21:15 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Nejsem redakce, ale pokud vím, blogy se zde považují za „soukromé“ autorovo místo, takže administrátoři do nich nijak nezasahují a pokud možno ani nemoderují diskusi pod nimi. Administrátoři mohou jen blog zařadit do výběru (přidat „tučňáka“) nebo jej naopak stáhnout z výpisu na titulní stránce (což jsem v tomto případě udělal, protože nemá smysl tam odkazovat smazaný zápisek).

Jinak myslím, že si autor blogu přál zápisek smazat, takže osobně považuju za neslušné pátrat po jeho původním obsahu. Než přemýšlet, jak zabránit mazání blogů, bych se spíš zabýval tím, zda to s tou zvědavostí nepřeháníte ;-)
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2010 21:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
U některých* lidí je škoda zmizelých zápisků.

* IMHO Sadám, freshmouse
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
vencour avatar 29.3.2010 21:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno

Oni tu svobodu měli, mazat. Možná je to teď mrzí. Stalo se.

Škoda to je, ale i to může člověka motivovat, že ví, že není vše napořád.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
30.3.2010 09:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Mam zalohy z celeho casu abicka, takze by teoreticky sly obnovit, kdyby autori meli zajem. Ale bylo by to dost pracne, vzhledem k neustalemu vylepsovani abicka proste nejde vzit databazi a nahrat ji.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
Grunt avatar 29.3.2010 21:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
No jo, na svěží myš jsem zapomněl. To se omlouvám.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 29.3.2010 22:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
svezi ne, cerstvou! dokonce to konkretne me onehda vysvetloval ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 21:21 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
To je možné, ale nedovažoval bych se jako potenciální čtenář se stavět do role někoho, kdo má větší právo rozhodovat o textu, než sám autor. Pokud už jsem příspěvek četl a připadal by mi tak úžasný, mohl jsem si kopii pro jistotu udělat rovnou. Jinak si o autorových změnách (i mazání) můžu myslet cokoli, ale je to jeho právo.
Grunt avatar 29.3.2010 21:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Nejde ani tak o tu zvědavost. Jde o to, že jednou sem člověk zavítá a je naprosto out of context. A nebo druhý případ, někdo smaže docela dobré blogy, protože je za dobré nepovažuje(případ SADAMa) a za určitou dobu už se nebude k nim jak dostat.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
vencour avatar 29.3.2010 21:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno

Nedostane se k nim nikdo? Když jsou tak dobré, tak je někdo mít schované bude. Případně někdo napíše něco ještě lepšího. Svět neni sterilní skleník a tohle je jeho obraz. Každej by měl někdy dospět a přestat mazat. Tim jsem si už taky prošel :-(

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
29.3.2010 21:25 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Nejde ani tak o tu zvědavost. Jde o to, že jednou sem člověk zavítá a je naprosto out of context.
No a co. Z názvu i obsahu se dozví, že byl zápisek smazán, co potřebujete ještě víc za kontext? Já vám líto, že jste přišel o nejnovější drby? ;-)
Grunt avatar 29.3.2010 21:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Já vám líto, že jste přišel o nejnovější drby?
Upřímně? Něco v tom smyslu. :-) No na druhou stranu doporučuji projít si starší zápisky a historii portálu. [Smazáno], smazáno, smazáno. Opravdu pěkné. Jsem zvědavý jestli tady v budoucnu zbude i něco jiného.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
29.3.2010 21:33 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
nepocuvaj ho, ja som si tiez rad pripomenul, preco toho grafomana ignorujem.

co za osobu moze splodit taketo blaboly preboha? on sa nazyva doktorom?
Grunt avatar 29.3.2010 21:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
No hlavně o tom nezapomeňte napsat zápisek.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
vencour avatar 29.3.2010 21:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno

A včas ho smazat :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
29.3.2010 21:41 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
to nie je moj styl :P
vencour avatar 29.3.2010 21:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno

Však on se někdo určitě najde, kdo pobaví publikum.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
29.3.2010 21:49 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Já pamatuji i doby před tím smazáním :-)
29.3.2010 21:22 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Kdo to furt s té keše má tahat
Wow, on ma google takhle rychly crawler?
Max avatar 30.3.2010 09:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Je to milé překvapení, že? :). Zřejmě je to tím, že se jedná o server s velkou návštěvností a nemalým PageRankem ...
Google cache se pro abclinuxu používá moc pěkně :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
vencour avatar 29.3.2010 21:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Řekněme ... i na hnoji mohou vyrůst krásné plody, proto se taky, v principu, handicapovaným spoluobčanům umožňuje aspoň trochu důstojný život. Občas je to ale fakt těžké ... s námi všemi. Jdu radši něco dělat. Perte se, děcka.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
kotyz avatar 29.3.2010 22:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
to jo, kazdy leto na kompostu pestujem rajcata ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
29.3.2010 23:32 Dana
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bola som zvedavá, či ekonomické a politické názory pána Jílka a jeho ,,odborný posudok" odbornosti Jana Kellera budú komentované menej servilne ,,linuxákmi", o ktorých pán J píše ako o komunite, ku ktorej sa hlási ( a ktorá sa hlási k nemu?).A tak som využila odkaz, ktorý zanechal na svojom blogu a prišla sem - a videla, ako v diskusii osobne útočí na ľudí, ktorí sa opovažujú nesúhlasiť s jeho nevyvrátiteľnými pravdami a neobdivovať jeho analytické schopnosti. Používa lož, prekrúcanie, intrigy, bonzuje adminom a robí zo seba obeť - hoci je to naopak. Tí, ktorí mu to zhltnú budú jeho obľúbení a nebude im písať pod pseudonymom chobotnicka.sam ako ich nemá rád a ako ich nechce:-). Mimochodom, to s tou ,,zhrzenou " ženou je výsledok jeho fabulácie. Skúste rozlíšiť v jeho prípade bludy od skutočnosti. Vždy bude s niekým v konflikte, lebo to je jeho zdroj energie. Dohovorila som.
30.3.2010 09:25 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
ako v diskusii osobne útočí na ľudí, ktorí sa opovažujú nesúhlasiť s jeho nevyvrátiteľnými pravdami a neobdivovať jeho analytické schopnosti. Používa lož, prekrúcanie, intrigy, bonzuje adminom a robí zo seba obeť - hoci je to naopak.
hm, s těmi nevyvratitelnými pravdami jste mi tak připomněla ...
31.3.2010 01:47 Dana
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
MAŤ SVOJHO PSYCHOPATA

Narazila som nechtiac vo svojich začiatkoch na chate na psychopata, ktorý sa vydáva za psychoterapeuta. Je to abstinujúci alkoholik, ktorý investoval do kurzu psychoterapie, aby si prípadne v budúcnosti mohol z nej urobiť kšeftík. A aby mohol rozhlasovať, že absolvoval ,,fakultu", keďže je pôvodným povolaním inštalatér bez maturity. Ako poradca pre všetky možné psychické a vzťahové problémy môže dnes pod rúškom inej oficiálnej činnosti, najlepšie ,,pedagogickej", pracovať ktokoľvek. Už som kyberšikanovanie teoreticky rozobrala vo svojich blogoch odpredu aj odzadu, podobne ako psychický teror a metódy, ako mu čeliť. Niet však nad praktické skúsenosti. Tie odporúčam vrele každému, pretože len po nich sa človek naučí, ako sa nedať vmanipulovaťdo sadistických hier podobných indivíduí.

Môj psychopat si vymyslel, že som údajne jeho priateľke, o ktorej všade verejne prehlasuje, že je chorá na leukémiu, napísala pod falošným nickom odkaz, v ktorom som jej želala smrť. Použila som údajne pritom výraz ,,chcípnuť". S jemu vlastnou drzosťou vydával toto svoje tvrdenie za pravdu dokonca aj v e-maile, ktorý mi napísal. Vedel veľmi dobre, že som nič také nenapísala, a vedel aj to, že nemám ako sa jeho lživému obvineniu brániť. Takej strašnej nehoráznosti je schopná len obluda. On chcel, aby som sa obludne cítila. Ak skutočne jeho priateľke niekto niečo také napísal, som si istá, že to bol niekto ako on, alebo podobná vyšinutá osobnosť. Bol by toho schopný, ako si po bohatých skúsenostiach s ním myslím, aj on sám! Typické pre takých ako on je, že vyprovokujú u iných také reakcie, aby ich dostali, kde ich chcú mať a aby robili, čo oni chcú. Ak sa ich ciele začnú brániť proti jednostranným obvineniam, vždy všetko prekrútia tak, aby sebaobrana osočených vyzerala nedôveryhodne.

Sadistickí agresívni psychopati sú veľmi mrštní - v mihu sa dokážu premiestniť do inej roly, do tej, ktorá sa im práve hodí. Dokážu sa do nej vžiť tak, že náhodný divák im v nej i uverí. Stotožní si ich s postavou, v ktorej vystupujú. Oni vždy potrebujú pre svoje výstupy divákov, bez obecenstva nepodajú patričný výkon. A preto najlepší spôsob, ako im neumožniť, aby predvádzali to svoje perverzné divadlo, je nechať to hľadisko prázdne.

Toto ma naučil môj psychopat. Musím priznať, že až vďaka nemu viem lepšie rozoznávať, ak ma niekto chce dostať, kde ma potrebuje mať aj v bežnom živote. Podnietil ma k niektorým krokom, ku ktorým som sa dlho nevedela odhodlať. Naučilo ma to, že k podobným metódam, aké používa on, sa treba postaviť čelom a rázne zamedziť, aby ich niekto voči mne používal. Zbaviť sa akýchkoľvek kontaktov s takými, ako je on. Držať sa od nich čo najďalej. Nie že by bolo bývalo jeho cieľom poskytnúť mi psychoterapiu zdarma - on mal len jediný zámer, chcel divákom dokázať, aký je macho. Potrebuje potlesk. A vhodné pozadie, na ktorom by vynikol.

Môže si hrať svoj lžiteáter sám. Aspoň pokiaľ ide o mňa. Nikdy som nepatrila k jeho obdivovateľom a obdivovateľkám, aj keď tvrdohlavo tvrdí niečo iné. Vo vzťahu k nemu sa vo mne vystriedali rôzne pocity, no obdiv to rozhodne nebol. Občas ľútosť, súcit. Nie v tom zmysle, ako to často mnohí chápu - že niekto je menejcenný chudák, ktorého oni, čo majú navrch, môžu akurát tak ľutovať. Ja som s ním súcitila ako s človekom, najmä keď popispoval svoje ťažké detstvo a obdobie, keď bol asociálom a outsiderom. Som skrátka asi fakt ,,ľavičiarka". Brala som ho celkom bezpohlavne a vôbec mi nenapadlo, že môj záujem bude raz prekrúcať úplne iným smerom. Ten som ja nemala ani v päte a nepomyslela som na to, že by si to mohol namýšľať. No, možno si to v skutočnosti ani nenamýšľal a bolo mu jasné, že sa o neho ako o chlapa nezaujímam, ale hodilo sa mu do krámu tvrdenie, že náš spor má korene v ,,odvrhnutej láske", či v čom to.

Psychopat tohto typu má veľmi dobrú schopnosť odhadovať, kde by mohli byť slabé miesta a snaží sa ich vyhmatnúť. Podľa jeho hlavných motívov, ktoré používa vo svojich vykonštruovaných argumentoch možno poznať, kam so svojimi útokmi mieri, kde tie slabé miesta predpokladá. A na ne si dať potom pozor. Môj psychopat predpokladal, že mám sklon k pocitom viny a počítal s mojou neistotou. S tým, ostatne, psychopati rátajú vždy. Ľuďom, ktorí na nich pôsobia ako silní a otrlí sa vyhýbajú. Mohli by ich zraziť k zemi.

A psychopat by už nemusel vstať.

P.S. Jílek vymazával moje vyjadrenia na svojom blogu k lživým článkom typu Drbny. Je demokrat, chodil demokraticky diskutovať na môj blog, až upchal odtok. Na svojom blogu moje poznámky k jeho lživým článkom a osočovaniu vymazával. Keď som použila z jeho žumpy jednu vetu v úvodzovkách, aby som ju okomentovala na svojom blogu, vyhrážal sa, že ma zažaluje za porušenie autorského zákona. Pani Gabriela si zrejme odkúpila odo mňa autorské práva:-). K tomu, že som ním ,,zhrdená" snáď netreba komentár- videli ste jeho fotku. Fešák.
gtz avatar 31.3.2010 07:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Btw. copak nějaký psycho-terapeut může toto vykonávat bez zkoušek a popř. bez nějaké VŠ ? Nevím ani se mi nechce domyslet, že ano, tím pádem je toto celé o ničem. Jdete někam do ordinace-soukromé a tam nějaký Mat&Pat Vás bude něco učit.

Myslím, že každá terapeutický pracovník by měl mít nějakou školu a nějaké zkoušky. Jak jsem viděl v TV někteří Mudr. co dělají někde na psycho... apod. vypadají, že sami jsou blázni.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.4.2010 12:15 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Paní Dano, už ten název Vašeho příspěvku mi připadá hodně zavádějící. "Mať svojho psychopata". Já tedy nevím, ale pokud bych někde na chatu /kam nechodím, ale teoregicky/, narazila na člověka, který se mi jeví jako psychopat, jednoduše bych s ním nekomunikovala. Z Vašeho textu vyznívá, že s panem Jílkem máte nebo jste měla nějaký "vztah", že Vás chtěl "dostat, kam chtěl". Proboha co by z toho měl? Už toho mailu co Vám odepisoval pan Jílek, který jste poskytla AnachonyXovi, když pominu ty výrazy, vyplynulo jednoznačné ODMÍTNUTÍ. Váš článek silně zavání pomluvou, manipulací. Vypadá to, že se Vás pan Jílek někdy nějak dotkl a Vám to nedá spát. Jako byste byla posedlá touhou ho ranit, očerněnit, potupit. Zpochybňujete jeho vzdělání, práci, vzhled.. Já nedám na slova, vidím že skutečnost je jiná. Psychoterapeutická fakulta, léta praxe v PL Bohnice, dobře napsaná kniha o závislosti, široký rozhled atd. Jeho chování dobře znám z osobní komunikace, a také vím jak vypadá in natura :-). Takže problém bude asi u Vás.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
1.4.2010 17:23 Dana
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Aby som uviedla do problému. S pánom J som nikdy nemala žiaden vzťah v tom zmysle, ako naznačujete. Spoznala som ho ako užívateľa chatu, keď som o chatovaní nič nevedela. Zarazila ma arogancia, s ktorou ,,diskutoval" na skle. Stala som sa jedným z jeho vhodných terčov : mečiarovka, blbá Slovenka a boľševická sviňa. Jeho útočné správanie ma zaskočilo. Po dlhej dobe som na neho natrafila zase, v istej miestnosti, kde ho pod tlakom iných užívateľov práve zbavovali správcovstva, lebo sa tam dopúšťal so svojou malou svorkou šikany. Ocitla som sa tam úplne náhodou práve, keď neuveriteľným spôsobom urážali až za hranice ľudskej dôstojnosti niektorých užívateľov. Nemala som sa do toho miešať, poviete. Lenže to každému nedá, na to musí mať človek istý druh charakteru, aby mlčal. A tam začala roztržka, ktorej výsledok bol aj jeden z vulgárnych útokov v mojej e-mailovej schránke tu uverejnený a následne zmazaný. On sa tu ohradzoval, že sa voči Vám a tej druhej jeho zástankyni niekto choval neúctivo v diskusii k jeho článku v jeho blogu. Podľa mňa by na to vzhľadom na jeho vlastné správanie nemal právo, ani keby to tak bolo. Ale ono to tak ani nebolo, nevšimla som si, že by Vás niekto urážal a už vôbec nie hrubo, ako má vo zvyku on. Pokiaľ ide o vzdelanie, rozhľad pána J., charizmu, ktorú pre Vás má atď., to je Váš osobný a subjektívny momentálny postoj. Neviem kto ste, nemôžem posudzovať, ako ste k nemu došli.Tu som prišla pozrieť, či je diskusia k jeho názorom taká bezmedzne servilná ako na jeho www, kde čítam občas jeho sebaprezentácie a zistila som, že nie je. A že jeho schopnosť akceptovať iný názor a kritické pripomienky k jeho záverom sa nezmenila. To, že niekoho vidíte niekoľkokrát naživo, nie je relevantnejšie, než dlhodobé skúsenosti, ktoré mám nielen ja s týmto pánom. A čo sa týka psychoterapie, tú nemôže profesionálne vykonávať nikto bez inštitucionálneho vzdelania - iba ak načierno a pod inou hlavičkou, alebo môže pracovať v pomocnej úlohe laického terapeuta napr. v A klube.
1.4.2010 19:22 Marcela
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Do analýzy různých hledisek se pouštět nebudu. Váš názor je subjektivní zrovna tak jako můj. Jen se Vás zeptám: Čeho chcete docílit? O co Vám jde? O nějakou úlevu, zpranýřování, pocit zadostiučinění, pomstu? PS: Mne v životě hnulo žlučí taky pár lidí. Buďto jsem si myslela své a nechala jsem je svému osudu, ve který věřím, anebo jsem si to s nimi vyřídila osobně. Tento Váš způsob jednání se mi nepozdává, je takový škorpionovský. A pokud Vás to "drží" dokonce již několik let, tak to už je na pováženou.
1.4.2010 19:26 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
PS: Co se týká té profesionální psychoterapie J.J. /viz závěr Vašeho příspěvku/, jak vidíte, tak ji vykonávat může. Pokud by nemohl, nemohl by logicky ani působit ve státním sanatoriu. A dokonce úspěšně. Nebo chcete i toto zpochybnit?
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
1.4.2010 21:20 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Marcelo, jdu Vám "na pomoc". To je marný, ta paní je Janem posednutá, podívejte se na ty stránky, sama sem dala odkaz, blog "Osamnělý chodec". Četla jsem nějaký emaily, co posílala Janovi. Berte to tak, že s bláznem se nedomluvíte, bláznovi nic nevysvětlíte. Jan jí ignoruje, a to jí štve, proto tak vyvádí, už neví kam se mu vecpat. (Do Markéty se jí strefovalo snadno, byla oslabená ze své nemoci, ty urážky si moc brala, ale Markéta se teď soustředí pouze na svojí léčbu, na internet už skoro nechodí, takže na ní už nemůže.) Na internetu už se s ní nikdo nebaví, kam přišla udělala rozvrat a rozeštvávala lidi, že jí odevšad vyhodili. Ignorace je dle mého názoru nejlepší, co na tyto lidi platí. Znáte to, čím víc se s hnojem mažete, tím víc smrdí.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
AnachronyX avatar 1.4.2010 21:29 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Prosím vás, běžte se bavit jinam. Stačí porovnat libovolný text těch dvou lidí a je jasné, kdo z nich má skutečný problém. Můžete toho napsat, kolik chcete, a vzájemně se při tom ujišťovat, jak je kdo úžasný, ale realitu tím nijak nezměníte. A na to, kolikrát jste všechny ujistily (vy dvě), jak už toho necháváte a jdete od toho, se sem s nutkavou potřebou stále vracíte. S t a č i l o.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
1.4.2010 21:54 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Taková připomínka komu jste to vlastně nalítnul,je to určitě nepříjemný mít to stále před očima, chápu vás, že vám to vadí. Nevěděla jsem, že vám to tady patří? Nebo jakým právem Vy mne budete omezovat, kam mohu a nemohu přispívat? Přitáhl jste sem "tu paní", dal jí prostor, dle mého je fér to vyvážit.
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
AnachronyX avatar 1.4.2010 22:07 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Já jsem nikomu na nic nenaletěl. Veškeré kroky, které jsem podnikl, byly mými rozhodnutími a na základě vlastní úvahy. Ušetřete si tedy úvahy o manipulaci. Paní, do níž se tu obouváte, zde narozdíl od vás uveřejnila asi dva či tři posty. Vy dvě dohromady asi tak sto. A nic mi nepřipomínáte, pouze se soustavně snažíte zachránit nezachranitelné a opakovaně rozdmýcháváte dávno vyhaslý konflikt.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
1.4.2010 22:21 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Milý AnachronyXi, nebýt příspěvku Vaší parťačky pani Dany viz 1.47h "MAŤ SVOJHO PSYCHOPATA", už bych zde nereagovala...
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
AnachronyX avatar 1.4.2010 22:31 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Nevím, o čem mluvíte. Žádné „parťáky“ ani „parťačky“ v diskusích na zdejším serveru nemám a na rozdíl od vás je ani nepotřebuji. Celou dobu tu vystupuji sám za sebe. Od této chvíle to budu jednoduše chápat tak, že se oné paní z nějakého důvodu jednoduše bojíte. A protože na vaše posty nereaguje, tak to tu flignujete, co kdyby to náhodou ještě někdo četl, že. Jinak se vaše zjitřené reakce opravdu brát ani chápat nedají. Rozdmýchávejte si to tu dál, odmítám vám ale dál poskytovat jakékoli „palivo“. Veškerá vaše tvrzení jsou a zůstávají pouze tvrzeními, proti nimž lze kdykoli položit jiná, která je vyvracejí.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
1.4.2010 22:51 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Tak já nevím, jak ji mám nazvat. Spoluautorka blogu? Poskytovatelka doličného materiálu /paliva/? Nepopírejte, že nebýt její předlohy, napsal byste tento blog. Paní se nebojím, nemám jediný důvod se jí bát. Necítím se být rozjitřena. Že zrovna pani Dana nereaguje? Buďto došly argumenty, anebo sepisuje další rozvláčný tajuplný text. Možná vyjde někdy k ránu. Já už tedy jdu spát. Dobrou noc.:-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Fluttershy, yay! avatar 1.4.2010 23:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Vážené dámy (ehm, pane), když už jste se zde tak hezky zaregistrovaly atd. -- pročpak nediskutujete tak vášnivě pod jiným obsahem zde? Zrovna se tady v blozích objevily hezké zápisky o špatnosti Androidu a také o šachovém, ehm, simulátoru.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
1.4.2010 23:53 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Mohu mluvit za sebe: četla jsem více blogů tady, ale moc mne nezaujaly, přiznávám. Že se někomu rozbily hodiny, proč jít na vysokou, jak moc kalí uživatelé linuxu, no co na to říct? Kdo tady píše o životě tak, abych se mohla do diskuse zapojit?
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
2.4.2010 09:45 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Ale zlato, /hochu či slečno/, máte-li kašlíček, klid a spánek posiluje. To, že zde budete kádrovat a kontrolovat, co kdo zde píše, Vám jistě na klidu nedodá. PS: Mimochodem, když už jsme o té netematičnosti. Zajímalo by mne, jesli se taky ohrazujete např. na blogu, který dává odkaz na pomlouvačný článek o Václavu Havlovi, či např. o osobních pocitech kluka, který trpí schizofrenií. Anebo o kitování jeepu. To musíte být zde často rozčarován a velmi, velmi zpruzen.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
vlastikroot avatar 2.4.2010 10:43 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Celkem ty off-topic blogy maj něco společného, a to linuxáka, co je píše. To, že jednou za čas napíše něco, co uplně s linuxem nesouvisí je normální. Ale řešit tady v kuse a jedině takovéhle věci, je trochu mimo zaměření abíčka. A zrovna schizofrenie nebo jeep mě zajímají mnohem víc, než osobní spory Jílka a kolektivu.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
2.4.2010 12:46 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Jasně, to beru, každého zajímá něco jiného, podle toho, co se ho osobně víc dotýká. Ale proč hned brát útokem a málem zakazovat něco, co mě nezajímá? Já když uvidím v lese houbu, o které si myslím, že je nejedlá, jdu dál, aniž bych do ní kopla. :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
1.4.2010 22:35 kamo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Kamo, jdi už někam s tím pláčem, si komik.
AnachronyX avatar 1.4.2010 22:42 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Já opravdu, anonyme, nejsem ten, kdo to stále pláče. Tenhle blog není zveřejněný, nic v něm není napsáno, takže sem chodí číst příspěvky opravdu jen několik málo lidí zcela záměrně. Nikdo tě nenutí je číst a jak jsem psal již výše, přestaň trapně moralizovat.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
1.4.2010 23:06 kamo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Nevytvářej si představy, že jsi důležitý, jsi nula. Jedna velká nula.
AnachronyX avatar 1.4.2010 23:09 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
To pravil ten pravý ;-)
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
1.4.2010 21:31 rita-gabriela | blog: reklamace
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Marcelo, tady máte ten link, ať to nemusíte hledat, tedy, kdyby jste si chtěla "počíst" :-) http://danielin.txt.cz/clanky/21718/o-osamelom-chodcovi/
Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
1.4.2010 22:16 Marcela
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Rito, to je v pořádku. Vracím se sem, protože co se tu odehrálo bylo opravdu silné, dávka emocí... Když už jsem se mimoděk stala součástí tohoto dění, nedalo mi to se nevyjádřit. Poté, co se zde obšírně projevila paní Dana. Poslechnu si i 2. stranu, udělám si ucelený obrázek. Nemám chuť s nikým bojovat, ale řeknu své. V klidu. Věřím jen své intuici a rozumu. Co mi připadá na celé záležitosti nejsmutnější, je to, že do ní byla vtažena Markéta, která by měla být "hájena" a opatrována. Ostatní je vedlejší.
Ruža Becelin avatar 2.4.2010 00:10 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Holky, nechte se domluvit a jit onanovat nekam jinam?

Tohle je odborny server o Linuxu, nechcete napsat clanek nebo blog na tema? V opacnem pripade prestante otravovat ctenare tohoto sertveru, zruste si registrace a presunte se na jiny server, ktery se tematikou bude blizit tomu, co tady probirate...

2.4.2010 09:48 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Viz 9.45 odpověď Davidu Kolibáčovi v PS. Jinak, příkazy i onanii si nechte pro svůj PC :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
2.4.2010 12:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše nuuuuudaaaaaaa
Souhlasim s ostatnimi. Prosim bezte si to resit nekde tvari v tvar nebo emailem. Je to naprosto mimo zaber tohoto portalu. Tohle je sbirka osobnich invektiv, na ktere nikdo neni zvedavy. Dekuji.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
Ruža Becelin avatar 2.4.2010 13:13 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Njn, dosly nam argumenty, co?

Vy dve jste tady rozhodne nic s linuxovou tematikou nenapsaly, tudiz se ohanet netematicnosti vyzniva z vasi strany dost trapne. Proc se porad snazite jit hlavou proti zdi? Vetsina lidi tady je unavena z toho, co tady pisete, a kdyz je vam doporuceno se prestehovat jinam, reagujete urazkami a napadanim.

Vykaslete se na to...
2.4.2010 22:17 bubu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Musíš tu ještě onanovat a mít poslední slovo?
Ruža Becelin avatar 2.4.2010 22:50 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Mohly by se zacit zverejnovat IP adresy anonymu, co? ;-)
2.4.2010 23:37 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Spíše ne. Nicméně jako admin vidím, že bubu a Marcela mají stejnou IP adresu.
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
Ruža Becelin avatar 3.4.2010 00:00 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
Ne, ze by me to prekvapilo.

Posledni komentar, at zbytecne netapetuju...
3.4.2010 08:29 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
:-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
3.4.2010 08:29 Marcela | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
:-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
xxx avatar 2.4.2010 12:11 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zrušeno
No jo, blogy na AbcLinuxu. Vase pravidelna davka nemoci.
Please rise for the Futurama theme song.
xkucf03 avatar 31.3.2010 19:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Prosím o vysvětlení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co se to děje? Co je tohle za sračky? A proč se řeší na Ábíčku? To už radši politiku, náboženství a špičaté uši. Vůbec se v tomhle neorientuji. Prosím Davida případně někoho jiného, kdo tento případ sleduje, aby vyrobil podcast a v něm tyto události nějak stručně shrnul. :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
AnachronyX avatar 31.3.2010 19:09 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosím o vysvětlení
Já myslím, že to nestojí za to. Navíc si ani nemyslím, že by to k něčemu rozumnému přispělo. Prostě stačilo.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
Fluttershy, yay! avatar 31.3.2010 19:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosím o vysvětlení
Podcasty jsem z rozličných důvodů zabalil. Navíc se v současné situaci také příliš neorientuji, takže ne-e.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.