Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 20:13

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
23.12.2009 09:16 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na Avatara me do 3D vytahli kamaradi. Ze je to v cestine jsem zjistil az v kine a i kdyz me to moc nepotesilo, duvody se daji snadno pochopit. Film se mi v kazdem pripade moc libil a cestina mi u nej vubec nevadila. Polovinu dialogu tam budes mit stejne v originale ;-)
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
23.12.2009 09:30 sxznam | blog: achjo1
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
kouzlo některých typicky Cameronovských hlášek typu:

" You are not in Kansas anymore. You are on Pandora...."

Se nedá přeložit do češtiny...
23.12.2009 15:14 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
O jake ze kouzlo se v tomto pripade jedna? Bohuzel mi nejak unika.
23.12.2009 15:50 sxznam | blog: achjo1
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
To se nedá takto předat. Když se kouknete na Cameronovy filmy, vyznačují se určtým typem hlášek, které se často stávají kultovními. Tahle zapadá do jeho stylu. Když to v tom nevidíte, není to asi váš oblíbený žánr.
23.12.2009 16:24 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Pročpak by se to nedalo přeložit? Čaroděj ze země Oz česky nevyšel?
27.12.2009 22:41 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
No evidentne ta hlaska skryva neco vic.. prece by nebyla dostatecne Cameronovska, kdyby se jen odvolavala na Carodeje ze zeme Oz (jako treba Matrix a milion jinych filmu). No, zel nam prostoduchym ten cool vyznam zustane skryt, kdyz je pan sxznam skoupy na slovo.
31.10.2010 18:26 Radek
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Proč by se to nedalo přeložit? je to: Nejste v Kansasu. Jste na Pandoře. nechápu co je na tom nepřeložitelnýho ;)
23.12.2009 09:17 Lukas
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To já pro změnu šel na Avatara do kina 2x. Prvně minulé úterý na 3D a včera jsem byl na obyč..
23.12.2009 09:44 JuJu
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, ve 3D jsou titulky problem - je obtizne je sledovat a proto je film dabovany.

Nelibi se mi tvuj buransky urvany styl.
23.12.2009 09:56 JuJu
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Bohužel, ani za dnešní ceny, nemám na 100% zážitek nárok. Takže milé distribuční společnosti, jděte do prdele. Stáhl jsem si TELESYNC a přišli jste o mé peníze. ... Až se rozhodnete promítnout nezkriplenou verzi, možná si na něj zajdu do kina.
Narok teda opravdu na nic nemas. Nemas ani narok na to, aby ten film vubec v kine davali.

Kdyz to tak hrozne moc musis videt v originale, tak si zajed/zalet treba do Anglie.
23.12.2009 10:16 sxznam | blog: achjo1
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
To se tedy pletes. Mám nárok (tedy vlastně povinnost), zaplatit jim za to, že jsem si udělal kopii (bez ohledu na to jestli jsem si ji skutečně udělal). Platit, platit, platit. Zbytek je volitelný.
Jendа avatar 23.12.2009 16:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Pozor. Ty neplatíš za to, že sis udělal kopii, ale za to, že si můžeš udělat kopii. Přičemž vydavatel ti v udělání kopie může zabránit (css, drm…). Takže klidně zaplatíš za to, si můžeš udělat kopii, ale přitom si ji udělat nesmíš.
24.12.2009 10:02 frettie
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
víš co, ono, když je ti 13, tak takový jemný nuance v zákonech nerozlišíš. :)
Jendа avatar 24.12.2009 14:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Nevím, jestli to byla narážka na mě, nebo někdo neumí počítat :-), ale je mi 16 ;-).
Josef Kufner avatar 24.12.2009 18:01 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Pořád to je pod dvacet ;-)
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
28.12.2009 09:38 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
marně vzpomínám, a Google neporadí(*), jak to pan Werich říkal o tom mladým a starým volovi ...

(*) zato krásně ukáže, jak opisovatelé citátů opisují, jenom prázdné fráze, opisují jeden od druhého a opisují i s chybama, namísto aby si poslechli/přečetli originál a vnímali i kousek kontextu a moudra, co v tom je
grubber avatar 23.12.2009 10:00 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Titulky jsou ve filmu tak jako tak (řeč Na'vi přeložená do angličtiny) a nepřišlo mi obtížné je sledovat. Dabing sice nebyl špatný, ale taky bych dal přednost originálnímu znění (klidně i bez titulků - Vídeň?)
kotyz avatar 23.12.2009 09:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja sel na 2D s dabbingem a uzil sem si to. Ale kdyby nedali v pulce tu desetiminutovou prestavku tak mi prasknul mocak :-D A to sem si pritom to pivo dal az potom ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
23.12.2009 10:05 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jj, u nas na Slovensku rovnaky problem; chystame sa ist na film do Viedne, zaroven si aj pozriet mesto a vianocne trhy ;)
Luboš Doležel (Doli) avatar 23.12.2009 10:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Titulky v 3D problém nejsou, i v tom dabovaném filmu se objevují české titulky na rozhovory v té avataří řeči. Takže to jde, jen se do toho někomu nechtělo.
23.12.2009 16:24 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
To není „avataří“ řeč… :) Ta rasa se jmenuje Na'vi.
Luboš Doležel (Doli) avatar 23.12.2009 10:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyhlásil jsem soukromou válku mafiánským lobby, kterým platím hromady peněz skrze výpalné za každé CD.... Hudební a filmový průmysl zaostal někde v 80 letech, a není schopen a ochoten nabídnout uživatel službu jakou chce dnes.
Ano, před několika dny jsem navštívil Bontonland a za hudební CD typu "Best of" - takže zrecyklované písničky ze starších CD - chtěli 480 Kč. Už mě ani nenapadne si za takové peníze jít hudební CD kupovat, u nich už mě neuvidí.
Grunt avatar 23.12.2009 11:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Doporučuji se podívat na Amazon. Některé kusy tam i s poštovným z Ameriky nebo Británie vyjdou na polovinu nebo čtvrtinu ceny při vhodném kurzu. Ale stačí jen omylem zabloudit na Amazon.de, kde je kus tzv von Import a člověk je pomalu zase zpět na té ceně jako u Bontonlandu. Nějakým US locals s Free Shipping můžeme jen závidět. Celé je to IMHO způsobeno nevhodným distribučním způsobem. Asi jsme holt země kulturních barbarů.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Heron avatar 23.12.2009 10:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Do kina prakticky nechodím. Vzhledem k nehorázným cenám, nepohodlí (člověk nemůže ani na záchod) a smradlavému sousedovi, co celé představení chroupe popcorn a srká kolu se mi ceny zdají neadekvátní nabízené službě.

+ milion

Dneska se nechodí do kina, dneska se chodí do hypermarketu s plátnem a promítačkou :-(. To už si raději zajdu do divadla, tam chodí slušní lidé.

Heron
23.12.2009 16:24 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Jo obzlášť představení pro Klub mladého diváka, to jsou samí slušní lidé… kamarádka pracuje jako uvaděčka v divadle a už uklízela i poblité sedačky.

Občerstvení, kecání během filmu a lidi, kteří si nejsou schopní před promítáním dojít na hajzl, vážně nechápu.
Heron avatar 23.12.2009 10:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dotaz k tomu 3D zpracování. To dostanete zeleno-červené brýle nebo už mají něco lepšího?
Heron
23.12.2009 11:00 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Palacecinemas pokud vim nikdy nemeli zeleno-cervene bryle, a to uz min 5 let zpet v praze, ted uz maji stejny sal minimalne v brne a vsechno je to polarizovane svetlo. Jak je to v jinych kinech(jestli u nas jine 3D jsou) nevim.
23.12.2009 11:05 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
EDIT, takze to meli v imaxu, ale jediny rozdil je ze v imaxu pred filmem vzdy povykladaji jak velke je platno, jaky vykon maji projektory a nevim co jeste. Jinak je to stejna technologie.
Heron avatar 23.12.2009 11:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina

IMAX má dvě analogové promítačky + další třetí na titulky, tam bych princip chápal a možná i zajel (i když je to krapet z ruky).

Po přečtení http://blogy.moviezone.cz/KARLOS/filmove-policko-technickym-pohledem/2009/12/02/jit-na-avatar-a-nezabloudit-v-technice/ se mi chce do běžného 3D kina ještě méně.

Stojí avatar opravdu za výlet do Prahy a IMAXU?

23.12.2009 13:17 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Ano. Imax navštěvuji na co se dá, dobré filmy pak obvykle shlédnu ještě ve Village Cinemas / Cinestar / Palace Cinemas. Nedá se to srovnávat. Když na začátku uvaděčká říká, že tě IMAX vtáhne do děje, má pravdu. Nevšední zážitek :) Jen ta cena :(
-- Georgo
carnero avatar 23.12.2009 16:01 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Stojí Avatar za výlet do Prahy? Rozhodně ano. IMAX stojí za ty dvě kila vstupenky a cestu tam a zpět. Jak 3D, tak to rozlišení (co nových věcí člověk objeví ve filmech díky kvalitnímu obrazu).
Grunt avatar 23.12.2009 16:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
co nových věcí člověk objeví ve filmech díky kvalitnímu obrazu
No co? To by mě teda fakt zajímalo.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
23.12.2009 17:58 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
23.12.2009 22:49 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Co je to za film?
Quando omni flunkus moritati
AraxoN avatar 23.12.2009 23:10 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
To je tuším najnovší Star Trek.
23.12.2009 23:20 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Ano, konkrétně Star Trek XI.
24.12.2009 13:32 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Jj, došlo mi... ten Star Trek co není Star Trek
Quando omni flunkus moritati
kotyz avatar 24.12.2009 13:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
jo, to je presne ten ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 23.12.2009 23:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Příloha:
Jakože v 720p tam není?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
24.12.2009 00:05 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Samo, že tam je, ale pochybuji, že by sis ho všiml, kdybys nevěděl, kde ho hledat. Protože já se na to díval v 720p a i kdybych ho hledal, tak bych ho zřejmě přehlédl.
Grunt avatar 24.12.2009 00:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Ale… No na druhou stranu je pravda, že u věštího rozlišení je vhodná větší obrazovka u které si toho člověk všimne spíš, ale IMHO rozlišení v tom nehraje až takovou roli (to úplně spodní je popotáhnutý rozdíl mezi nimi…neříkám, že krom šumu tam něco navíc není, ale už to od něj moc daleko nemá).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 23.12.2009 11:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
precti si ten dlouhej blog na moviezone na kterej je odkaz na konci zapisku, tam sou ty jednotlivy technologie strucne vysvetleny a je tam i napsany ve kterym kine pouzivaji jakou (plus jak dobre to maji vyladeny a jestli se na to da koukat).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
carnero avatar 23.12.2009 15:59 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Barevné brýle se nedávají snad už nikde. V IMAXu mají polarizační, ve Village mají přepínací. V Palace nevím, tam nemají kvalitní kino... takže je to jedno.
23.12.2009 10:51 Pavel
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Byl jsem na 3D. Celej film bych asi titulky sledovat nechtel. I tak me z toho filmu z tech brejli bolela hlava. Ale zazitek uzasnej. Dabingu neholduju jakemukoli. Film je umelecke dilo, ktere ma obraz a zvuk. Jakmile to nadabujete zmenite kolikrat vyznam toho co chtel autor rici. Faktem je, ze vyjimka potvrzuje pravidlo a treba filmy s de Funesem si nedovedu predstavit jinak nez s dabingem :-) Ale to je spis zvyk.
kotyz avatar 23.12.2009 11:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Proto ja na 3D jit nechtel, z obavy aby me z toho nebolela hlava. Sice na webu meli napsano, ze pouzivaji nejmodernejsi technologii a ze z toho hlava bolet nemuze, ale ver tomu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
23.12.2009 11:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Kolega tam v noci byl a rikal, ze je to uplne v pohode.
23.12.2009 11:49 Pavel
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
A tak jo. Zas tak hrozny to neni. Ale jde spis o to, ze ackoli je ten obraz "3D" je to porad takovy neprirozeny.
kotyz avatar 23.12.2009 12:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
No ja byl v Plzni v CineStaru a tam podle MZ pouzivaji technologii xPand - to sou ty tezky brejle kde se stridave zatmiva lcd panylkem levy a pravy voko a to bych se divil kdyby z tutoho hlava nebolela. Ted, jsa poucen v rovine teoreticke, kdyz na 3D tak jedine na nejaky to Dolby 3D kde sou lehky polarizacni brejle bez vsi elektroniky ktery posouvaji vlnovou dylku svetla v neviditelny oblasti. To prej maji zase v Plzen Plaza (Cinema City) ale zeprej to maji zase moc tmavy. No to si asi clovek nevybere. Ja si na to zajdu do jednou kina na obycejnou verzi a az vyjde dvd tak si ho sosnu na doma a budu spokojen. Nekdy to 3D ale stejne zkusim, sem zvedavej jaky to bude.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Jendа avatar 23.12.2009 17:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Je nejvyšší čas sehnat dva projektory, polarizáky a upatlat si to doma :-). Jinak to na principu zatmívání má třeba nVidia a bastlíř by to mohl vyrobit z tohohle :-).
Rezza avatar 23.12.2009 12:27 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Me se z nekterych 3D scen udelalo trosku soufl. Jinak ze zacatku je 3D hodne videt, takove ty efektni veci, at si to clovek uzije, ale pak mi prislo, ze to bylo cimdal min a konec filmu by byl asi ve 2D lepsi - obcas chybela ostrost a i ta hloubka se nejak vytratila (muj osobni nazor, mozna jsem si jenom zvykl). Efekty skvele, pohadka pekna, ale cekal jsem silnejsi (ci stacilo by jen originalnejsi) pribeh.
Rezza avatar 23.12.2009 12:28 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Ad k dabingu - po prvni vete hlavniho hrdiny se cele kino zacalo smat, ale pak se to postupne zlepsilo a nebyl nejhorsi. Stejne se tam zase tolik nemluvi a vojenstina v cestine zni divne i nedabovane (pokud to zrovna neni v Tankovem praporu nebo Cernych baronech :D)
kotyz avatar 23.12.2009 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Pribeh byl silnej dost, ale na druhou stranu byl zase dokonale predvidatelnej, protoze uz to clovek stokrat videl jinde.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
24.12.2009 10:05 frettie
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
No, hlava nebolí, jen trošku pálí a jsou unavený oči. A to teda hlavně z rychlejších scén s víc rovinama pohledu, bolely navíc jen lidi s brýlema.
Grunt avatar 23.12.2009 13:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přílohy:
Takže milé distribuční společnosti, jděte do prdele. Stáhl jsem si TELESYNC a přišli jste o mé peníze.
S tím plně souhlasím. Ono to dneska pomalu ani jinak nejde. Člověk by si to i zaplatil(za takovou cenu a když je to tak jednoduché), jenomže co když se dozví, že na svém operačním systému(bude v tom 64-bitů) nemá nárok si to stáhnou a on-line může sledovat tak max. pár teček a Loading. Teda jako ne že by to snad bylo na Windowsí verzi o něco lepší.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 23.12.2009 13:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
to by melo jit relativne snadno obejit nejakou proxy.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 23.12.2009 13:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Jakožto nakrknutý potencionální zákazník jim na nějakou proxy z velké výšky…
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
24.12.2009 10:46 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Proč bych se měl obtěžovat sháněním nějaké proxy umístěné v tom správném státě, když se stejnou námahou seženu film samotný?
23.12.2009 13:13 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkně udělaný film, ale i průměrný film s Rocco Siffredim má propracovanější děj, smysluplnější dialogy a neřvou tam trapné zvířata s kladivem místo hlavy.
Pochybnost, nejistota - základ poznání
23.12.2009 13:22 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Češi jsou sice mistry dabingu
Tak ten byl dobrej. Nebo OK, dobrej dabing udělat umíme, ale mezi požadavky zákazníka většinou kvalita není úplně nahoře - primární je rychle a levně, takže se dabuje a dabuje a dabuje, dokud se někdo nepřeřekne... aby to dobře znělo musí jít stranou.
Quando omni flunkus moritati
carnero avatar 23.12.2009 15:57 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U Avataru byly dvě možnosti: 1) dabovaný 3D (a v IMAXu také v HD) 2) originální s náhodnou přestávkou uprostřed a ve 2D

Je jasné, co vyhrálo. IMAX a jeho vysoké rozlišení a kvalitní 3D. A nebyla to chyba. Dabing nemám rád a vyhýbám se mu kdy můžu, ale u Avataru to šlo. Dabing byl hodně dobrý a zvuková stopa nebyla poničená. Stejný názor jsem slyšel i od mnoha dalších odpůrců dabingu. Navíc 3D... Avatar je první film, který není normální a pouze předělaný do 3D ale jako 3D je i vymyšlený. Cameron si s prostředím vyhrál a myslím, že ve 2D to nebude ono. Zvlášť když v kinech náhodně doprostřed filmu dávaji cca 15 min přestávku (jak jsem slyšel od ostatních, klidně uprostřed klíčové scény to rozdělí).

Titulky v 3D jsem už u pár filmů potkal, v IMAXu to jde. Ale v běžných kinech je dost utrpení je číst. Jsou tak nějak mimo čas a prostor, takže oči buďto zaostřují tam a zpět (vážně radost) mezi filmem a titulkama, nebo si člověk vystačí s angličtinou (pak ho ale štvou ty zbytečný písmenka "nad" filmem).
about:carnero
kotyz avatar 23.12.2009 20:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
jeste byla treti - 2D s dabbingem. a na ty sem byl ja (v plzenskym CineStaru).
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
23.12.2009 18:07 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, Avatar jsem viděl camrip - a film dost hrozný. Základní kostra příběhu v podstatě vykradená Duna, neskutečně protáhlé záběry na renderovanou krajinu, zvířata, rostliny, aby divák měl vždy dost času na zvolání oooch, jaká nádhera. Řídké jak stolice chudáka, co na kilo třešní vypil litr kakaa.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
23.12.2009 20:40 Jimmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Hodnotit Avatar podle kinoripu je pěkná hovadina. Viděl jsem Avatar ve 3D v kině a pak jsem si stáhl kinorip abych se mohl kouknout na některé scény znovu. To co v kině vypadá úžasně vypadá v kinoripu jak doprovodné video k 8 let staré hře navíc posílené zcela mizerným kontrastem ripu. Doporučuji se podívat alespoň na volně dostupný FullHD trailer a bude hned jasné, celkový vjem z filmu je z kina úplně jiný než z šíleného kinoripu.

BTW příběh je jednoduchý a nicméně je třeba se na to dívat jako na příjemnou pohádku a pak to celé dohromady funguje.
24.12.2009 01:42 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Hodnotit Avatar podle kinoripu je pěkná hovadina.
Ok, já prostě nejsem schopný hodnotit hry jen podle grafiky, hudební CD podle obalu, filmy podle toho jak vypadají na první pohled.
To co v kině vypadá úžasně vypadá v kinoripu jak doprovodné video k 8 let staré hře navíc posílené zcela mizerným kontrastem ripu.
Ono bohužel ty 8 let staré hry jsou občas o dost kvalitnější a zábavnější než ty dnešní.

Avatar bych viděl jako zajímavou hru - ideálně FPS s možností volného pohybu, něco jako Flashpoint nebo Mafia. Na film je to ale fakt moc plytké.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
kotyz avatar 24.12.2009 09:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
No vsak Avatar je taky i hra
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
24.12.2009 10:21 Jimmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Na film je to ale fakt moc plytké.

Příběh je varianta příběhu "Jak hloupý a odstrkovaný Honza ke štěstí přišel". Protože je to jeden ze základních příběhů, lze poměrně přesně odhadnout jak se příběh bude vyvíjet. Nicméně to není na závadu. Na tomto základním příběhu je vystavěno spousta filmů a nikdy na takovýto typ filmů nechodí proto aby byl nějak překvapen nebo dumal na základní filozofickou otázkou filmem položenou. Na to jsou jiné druhy filmů. Film o "hloupém Honzovi" má pouze bavit a liší se pouze tím jak dobře do sebe příběh zapadá a zda jako celek film funguje. Je nutné přiznat, celkově Avatar funguje dobře, protože nějakých nelogičností nebo hluchých míst je tam naprosté minimum (jako např. proč nebylo shromáždění 2000 bojovníků kolem "stromu života" bombardováno vzdáleně nebo z orbitu. No asi na těžařské základně neměli dostatečně výkonné řízené rakety, tak museli improvizovat a udělat bombardér z toho co měli).

Kdo se tedy půjde podívat na Avatara jako na romantickou fantasy pohádku bude spokojen. Kdo tam půjde s očekáváním hlubokých myšlenek nebo překvapivých dějových zvratů, tak nečetl recenze.

BTW Také nejsem obecně příznivec dabingu, ale tentokrát se docela povedl. A navíc asi prvně jsem našel situaci, kdy překlad nějaké věty je přesnější výraz v češtině než v angličtině. Konkrétně věta "Zřím tě" (tj. vidím tě nejen z venku ale jaký jsi uvnitř = vulgárně mám tě prokouknutého ;-) ) mě přijde lepší než věta v originále "I see you".
AraxoN avatar 23.12.2009 19:51 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Videl som to v 3D, so slovenským dabingom. Bol to Dolby 3D - polarizačné okuliare ma tlačili na nose a nakoniec ma z toho ešte bolela hlava. Nabudúce si 3D rád odpustím.

K filmu samotnému: boli to vizuálne orgie, to sa musí nechať, ale po ostatných stránkach ten film zas až taký skvelý nebol. Taký lepší priemer. Počkám si na kvalitný rip v pôvodnom znení. Očakávam, že bez slovenského dabingu sa mi ten film bude javiť tak nejak lepší. Škoda, že to u nás v originále nedávajú...
23.12.2009 19:54 sxznam | blog: achjo1
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmmm. Tak pohledem na program Cinestaru jsem zjistil, že poslední představení s původním zněním začalo před hodinou. Zítra se nehraje a pozítřím počínaje jsou i všechny 2D představení dabovaná. Nechci být sprostý ale nemám slov.
23.12.2009 21:18 sxznam | blog: achjo1
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
doplněny videoukázky pro porovnání dabingu s originálem.
AraxoN avatar 23.12.2009 22:28 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Podľa tých trailerov by som povedal, že český dabing Avatara je ešte o triedu horší než ten slovenský :-P
24.12.2009 00:51 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak nevím... Avatar jsem viděl v 3D česky. Pěkně udělané, působivé. Ale děj? Spousta klišé a polovina událostí se dala odhadnout dlouho dopředu. Dabing (podle očekávání) nic moc, ale to bych překousl. Celkově jsem rád, že jsem to viděl a když bude příležitost tak se klidně podívám znovu v originálním znění. Ale že bych z toho byl úplně na větvi se taky říct nedá.
2.1.2010 17:23 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Musite na to panove zajit do opravdickeho kina s poradne velkym platnem (no presneji nejvetsi platno v klasickem kine v CR), kde vam zadni pitomci vedle popcorn nekroupou ani nedavaj debilni prestavku uprostred.

www.centrumpanorama.cz

Ve 3D je to uzasny, oci ani nos z toho nebolej a s dabingem jsem nemel sebemensi problem, na anglickej bych urcite nesel. Zato na ceskej pujdu jeste jednou.

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
3.1.2010 12:41 papa
Rozbalit Rozbalit vše Re: AVATAR: Chtěl jsem jít do kina
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Autor clanku, ale aitak. Koho zajima tvuj jednoduchej pohled na svet, ty tunto. To ze jsi nastvanej na celej svet neni nutny ventilovat takovymhle zpusobem. Kdyby sis umyl mastny vlasy a zkusil komunikovat s normalnima lidma mozna by ses probral. Avatar super efekty, z deje je znat ze to je prvoplanove ekologicka agitka cestina nevadila.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.