Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 14:00
Ono to asi nebude o tom, zda a jak často vznikne problém. Je to spíše o tom, jakýmzpůsobem je problém řešen. A to je u UPC totální katastrofa.
1) nikam se nedovoláte, po telefonu nic nevyřídíte
2) nemáte kam napsat email
3) jediná průchodá možnost je z webového formuláře titerné velikosti napsat popis problému a doufat, že se tím bude někdo zabývat. Okno je velké jak na SMS, žádné formátování textu. hnus.
Když si to srovnám s ADSL od českých radiokomunikací, na lince seděla slečna i o svátcích či v neděli, a problém řešila okamžitě během hovoru. Jistě, také se vyskytly problémy, ale u ČRA jsem si připadal jako zákazník, u UPC je člověk jen idiot, co zase něco chce a je třeba se ho zbavit.
No, já elektronické faktury používám už od samého začátku s UPC, tj. tři roky zpět a no problemono, takže jen potvrzuješ, jaký v tom mají bordel, jestliže před třemi lety to šlo, před dvěma ne, a teď už zas jo
Každopádně i když tvé problémy vdechnu plnými doušky, tak mi to stejně přijde jen jako drobnosti. Nevím proč, jestli tím, že ohledně připojení jsem na jiných místech řešil závažnější problémy.jistě, oproti lezení s anténou po mokré střeše bez jištění ... jestli to, že ti někdo lže, nepovažuješ za problém, tvoje věc, pro mě je to problém velký
Třeba výpadek toho netu bych řešil tak, že bych jim poslal mail z kontaktního formuláře,uh, a jak pošleš mail z formuláře, když se nedostaneš na net, tudíž na stránku s formulářem?
Port 25 bych řešil stejně, prostě do kontaktního formuláře napsat, že problém byl již vyřešen (třeba identifikace zavirované stanice s windows) a ať ho zase povolí.jaký problém vyřešen, jak já můžu ovlivnit, co si nějakej spammer napíše jako adresu v hlavičkách mailu?
Navíc pár dnů blokace portu 25 mně doma opravdu nevytrhne.jako výše - tebe možná ne, pro někoho může být docela problém nemožnost posílat e-maily ...
Ohledně té el. faktury to samé. Když mi jedna ženská z podpory řekne, že to nejde, tak jí samozřejmě nesmím věřit, je to stejné jako s MS a i jinými podporami, kde se občas najde někdo méně školený (třeba začátečník).ehm, prosímtě, když na něco chceš reagovat, tak nechlastej, nespi, nebo jánevímco způsobilo tvoji indisposici ... napsal jsem snad jasně, že jsem požadavek na elektronickou fakturu uvedl do smlouvy, s tím nějakej brigádník na infolince nemá co dělat a opět viz výše, jestli tobě nevadí, že ti technická podpora říká nesmysly, hm, sorry, tak ale mě jo - na co vůbec potom taková "podpora" existuje? ... prodávají mi nějakou službu, jejíž součástí je podle smlouvy telefonická linka, kde budou řešit moje problémy, tak ať je kurva řeší, anebo ať tu linku zruší a sleví mi z ceny
Opravdu mne takové problémy nedrásají, sice jsem je osobně nikdy s UPC neměl (občas něco s jinými firmami), ale jak říkám, řešení jsem si vždy dokázal sjednat (i třeba až přes druhý mail na podporu, který převzala jiná osoba, nežli ten první a situace se hned obrátila o 180 k lepšímu).jistě, řešení existuje ... ale jestli ti vyhovuje, že ti někdo lže a vyjebává s tebou, musíš do řešení investovat mnohem více času a energie, a ještě budeš ostatním nadávat do volů, že si to nechtějí nechat líbit ... no, moc mě mrzí, že i s takovými lidmi sdílím tento stát, pak se divme, že to tu vypadá jak vypadá :-/
Pochybuji, že oni, ale spíš ta slečna, co ti to říkalanejsem si jist, o kterém případu mluvíš - o té faktuře? ... tedy myslíš, že to byla tatáž slečna, co při zpracování mé smlouvy zvolila místo uvedené elektronické faktury papírovou složenku?
Říkal jsi, že jsi byl mimo, neříkej, že jsi neměl přístup k netu (já mám přístup k netu z každého rohu, od známých, sousedů, kámošů, z práce).ano, přesně tak, "mimo" jsem mínil i bez přístupu k netu ... jistě, kolegové si mohli skočit do inet café apod., no, super věc ...
Pokud nemáš, tak zavolám, jsou sice líný dělat cokoliv bez čísla smlouvy (to ostatně každá firma), ale i tak to musí vyhledat.mno, to je stále tentýž problém, nemám zrovna ve zvyku mít v kontaktlistu infolinky na každýho, od koho mám sjednanou nějakou službu ...
Myslíš si, že nějaká hot-slečna na telefonu tě pochopí? Myslíš si, že to bude řešit nějaký technik individuálně?nemyslím, a právě to je to, co mě sere ... protože jsem zvyklý u jiných firem pomoci se dobrat
Já si napíšu jeden mail a do 24h (možná max do 48h) mi to pojedejeden? - ehm, nepsal jsi něco o psaní druhého ...?
Časem mně to vyjde na 5min a k tomu klid v duši. Ty si zavoláš na UPC, utratíš za hovor 200,-, nasereš se ještě víc, zjebneš nějakou hotline slečnu a možná ti to do konce dne znovu pustí. V obou našich případech dojde jen k povolení portu a už žádnému jinému řešeníjá si nezavolám, a) protože chápu, že je to k ničemu, resp. ke sponzorování telefonního operátora, b) protože mě konkrétně na této lince blokace smtp vůbec nežere nicméně to, že by k žádnému jinému řešení nedošlo, je právě to, co mě žere ... a taky proč já mám vůbec ztrácet čas s jejich neschopností? - byť by to bylo i jen těch pět minut, nebaví mě hasit cizí průsery, radši těch pět minut využiju k odreagování flejmováním tady nebo jakkoliv jinak
Jaká nemožnost posílat emaily? Zaprvé, pokud mám webmail, tak jedu dočasně přes něj.no a pokud nemám, tak co je to "zadruhé"?
Pokud potřebuji 24h funkční net a vše okolo, tak si připlať za kvalitnější služby.nepotřebuju, ale byl bych rád, kdyby se mnou nikdo nevyjebával ... to je tak těžký pochopit?
Heleď, ještě jsem se nesetkal s firmou, která by neměla špatně proškoleného, nebo vyloženě blbého zaměstnance.jistě, stane se, potíž ovšem je, když je krajně nepravděpodobné narazit na zaměstnance proškoleného dobře ...
Ty nevíš, co se konkrétně odehrává, ty si jen něco myslíš. Myslíš si, že ti vyloženě lžou, ale třeba se jen podpora spletla a pak to dodatečně vyřešila, nebo došlo ke konfliktu s jiným zaměstnancem / technikem, který to vyřešil v náhodným čase. Možností je hodně, každopádně dělat z toho obecnou pravdu a nadávat na firmu jako celek, hmm.to samozřejmě nevím, ale předpokládám to nejjednodušší řešení ... ostatně nebylo by to poprvé (plus několik obdobných zkušeností sdělených ústní formou, takže ti to tu jen těžko budu odkazovat ...)
Promiň, asi mám trochu zdeformované myšlení, když člověk řeší věci v enterprise sféře, tak tyhle Frantouživatelské věci už přicházejí opravdu k smíchu.jistě, řešit neuctivě jeden kšeft za sto milionů si nikdo nedovolí, vyjebávat s milionem kšeftů za stovku je asi normál ... :-/
UPC má blbou podporu, ale mysím si, že služby poskytuje dobrý a za dobrý pěníz.no, a to já si nemyslím - viz výše, obě dvě mnou užívané další alternativy jsou levnější a dlužno říci, že i kvalitnější (symetrická linka, veřejná IP v ceně) ... přičemž ohledně té "dobré ceny", rozhodně to pro ně není takovej vejvar jako pro UPC, které má v tom mojem případě monopol na panelák v centru Brna, kde navíc po stejných drátech honí i televizi, čímž se jim to ještě zlevňuje
Vůbec mi to nepřipadá jako nějaký závažný problém, kvůli kterému by měla být celá firma odsouzena k zániku. Myslím si, že jen z toho děláš nafouklou bublinu s cholerickým prskáním okolo.hm, a kolik nasraných zákazníků ještě potřebuješ k tomu, abys to za problém uznal? - proč nečtu na netu v hojné míře obdobnou kritiku třeba na NetBox?
Druhý mail se vztahoval k problémům s tou fak., kde jsi se u prvního kontaktu nedohledal k problému. Když se stane chybka a nechceš poslat jednu pitomou žádost mailem, tak máš asi zidealizovaný svět. Až najdeš bezchybnou firmu, dej věděteh? ... nějak jsem se ztratil, o jaké žádosti zase mluvíš já jsem žádal písemně, volbou zaškrtávátka při uzavírání smlouvy, o elektronický vyúčtování místo toho mi to začali posílat poštou tak jsem jim volal, co se jakože děje slečna mi sdělila, že elektronicky to nejde tak jak já mám vědět, že se stala chybka u slečny na infolince, a že místo toho jim mám poslat dva maily, a pak se možná dozvím pravý opak? - jo a to se navíc vůbec neshoduješ s kolegou výše, který naopak tvrdí, že kontaktní formulář je na nic a je potřeba volat ....
Když porovnávám dobrou cenu, tak jedině pro koncovýho zákazníka rychlost/stabilita/cena. Jaký z toho má vývary ona firma je zcela irelevantní.sorry, ale to mi na porovnání připadá poněkud málo parametrů takže podle tebe, když dám třeba za 10 Mbit s garancí dostupnosti 99,5% měsíčně 500 Kč hned vedle zakončení optickýho káblu, tak to je dobrá cena, a když za to samý, ale v nějaký prdeli, kde lišky dávají dobrou noc, a kam sotva dosáhne nějakej mobilní signál, natož pevný vedení, dám třeba 1000 Kč, tak je to špatná cena?
Mně jsou nějaký nasraní zákazníci putna, jen říkám, že výše zmíněné problémy nejsou problémy. Je to jen dělání z komára velblouda.ano jistě, cizí problémy nejsou problémy ono se dá žít i bez připojení k Internetu, jak nám dokazuje lidská historie až do osmdesátých let minulého století, a pokud už po něm někdo tak strašně touží, těch pár (desítek až stovek) korun za telefon na infolinku, aby mu zprovoznili něco, co přece podle nich funguje, si jistě hravě vydělá na nějaké brigádě, na kterou si čas najde taky hravě, třeba nemusí tolik spát, že ...
hm, a ten je člověku platnej víš jak?takže podle tebe, když dám třeba za 10 Mbit s garancí dostupnosti 99,5% měsíčně 500 Kč hned vedle zakončení optickýho káblu, tak to je dobrá cena, a když za to samý, ale v nějaký prdeli, kde lišky dávají dobrou noc, a kam sotva dosáhne nějakej mobilní signál, natož pevný vedení, dám třeba 1000 Kč, tak je to špatná cena?Z globálního pohledu ano :).
tak nevím ... děláš to schválně, nebo to opravdu nejsi schopen pochopit, že nejde o jeden zakázaný portík nebo o jeden popletený způsob zasílání vyúčtování nebo o jeden "neexistující" výpadek, nýbrž o sumu toho všeho, o způsob jednání (a tu bezmoc, že v dané lokalitě není konkurence, ke které bych odešel)?ano jistě, cizí problémy nejsou problémyNojo, pro blondýnku je nepřekonatelný problém nalomený nehtík, ze který ho se musí tvrdě léčit, pro jiného je to jeden zakázaný portík, který na danné přípojce moc nevyužívá. Nojo, no.
Všichni mají problémy, jen je otázkou, jak moc velkými jsou to problémy pro toho danýho človíčka a jak moc jsou to velký problémy obecně.hm, tak v obecným měřítku není problém ani pár desítek milionů mrtvejch, lidí je jak sraček, jsou přemnožený, těm zbejvajícím by to jistě pomohlo ...
blbého počumování okolo.
No, nechtěl jsem tak moc ofensivně, ale budiž teda: A proč si jim místo toho blbého počumování okolo nepomohl v kopání?Když po týdnu přijela banda ňoumů od UPC, tak vedle dokonale přístupného asfaltového chodníku vykopali jámu tak 50 cm do hloubky. Stejně to ale ten den fungovat nezačalo, to až ten příští, až to zase všechno "aktivovali".
V průběhu prací jich tam bylo šest, přičemž v jeden moment pracovali maximálně dva. Ostatní jen blbě počumovali okolo. Tahle firma je fakt šílená!
Porouchané vedení?Věřím, že ta díra by jim bohatě stačila. Vedení už by zvládli jejich technici.
Ty jejich lidi blbě počumovali, ne já!
Navíc proč bych jim já měl pomáhat, když já je skrze UPC platím...…a fakt mám pokračovat?…
Muzes pomoct velmi jednoduse, nech se u nich zamestnat.No právě proto jsem tam měl tu poznámku relativně snadno. Sepsat CV, podat si žádost o zaměstnání, přijímácí pohovory,…to už bude rychlejší když přejdu dočasně k jinému ISP.
a dale musi zaplatit lidi kteri tomu aspon trochu rozumiNo, to je dost na polemizaci. Opravdu si platí velké korporace lidi, kteří tomu skutečně rozumí a dovedou udělat návrh sítě odpovídající její velikosti (jak musí vypadat to UPC, to si asi každý z nás dovede představit)? Ve velké firmě se často člověk schová v davu, navíc za lidské zdroje jsou většinou zodpovědní všelijací personalisiti a jiné hrůzičky. Když je v malé firmičce jeden člověk co by tomu rozumět měl a nerozumí tomu, tak už se tak snadno neschová a navíc vzhledem k menšímu počtu klientů u menších ISP většinou sem tam nějaká chybička nevadí.
To jsou jen vymluvyMuzes pomoct velmi jednoduse, nech se u nich zamestnat.No právě proto jsem tam měl tu poznámku relativně snadno. Sepsat CV, podat si žádost o zaměstnání, přijímácí pohovory,…to už bude rychlejší když přejdu dočasně k jinému ISP.
zrejme si nikdy nedrzel lopatu v ruce a nebo jsi jeste nikdy nehnul ani prstemA to jsi poznal z této diskuse? Jak rychle umí lidé pomlouvat, i když ví prd...
Kdyby jich kopalo 6 tak rozkopou minimalne 15m do delkyTak já to pomlouvání taky zkusím: Něco mi říká, že ty to možná umíš s lopatou, ale bystrosti jsi moc nepobral. Jinak by ti došlo, že Luboš se nepohoršoval nad tím, že jich nekopalo všech šest najednou, ale že jich tam na takovou banalitu bylo šest, z čehož mimo jiné vyplývalo, že tam musí většina jen postávat a čumět (zatímco by mohli třeba řešit problémy někde jinde, místo aby jim trvalo tejden někam dojet).sorry vsem ostatnim, ale nekteri jsou zrejme opravdu kreteni ...
pařezPařez je hnus. Na to by byla potřeba nějaká zaručená technika.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.