Portál AbcLinuxu, 29. dubna 2024 08:05


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
thingie avatar 6.7.2008 00:39 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já si myslim, že když absolvent MU říká „by jste“, tak se stalo něco špatně ;-)
Růžové lži.
6.7.2008 01:39 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Njn, mel bych se konecne naucit ceskou gramatiku (zakladku a gympl mam slovensky). Ted na to budu mit konecne cas :)
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
6.7.2008 01:02 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
10-12 zousek za semestr? neni to trochu hodne? jak dlouhe mate zkouskove,to je na zkousku den ji slozit a dva dny se na to ucit, nebo se do toho pocitaji i zapocty ziskane behem roku?
6.7.2008 01:41 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Pokud se clovek cely semestr flaka, tak je to opravdu hodne. Ale 9-11 zkousek je celkem normalka. Zkouskove je mesic a pul (blbe je ze se terminy obvykle dost prekryvaji), nicmene muj rekord je 6 zkousek ve 3 dnech (5 z nich jsem udelal).
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
7.7.2008 11:39 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Ale 9-11 zkousek je celkem normalka.

Tohle zrovna docela pekne ilustruje obtiznost te skoly. Na matfyzu si davaji 11 zkousek jenom lidi, kteri jsou genialni. Ja mela letos osm a je to maso :-)
^D
xxx avatar 7.7.2008 13:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Chces tedy rict, ze jsi skoro genialni?
Please rise for the Futurama theme song.
7.7.2008 15:18 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Mé pozorování: pokud jste se během roku neflákali, tak těch 7-8 zkoušek by šlo. Nicméně zkouškové nebude moc lenošivé - ideálně 2 předtermíny a následně co týden, to alespoň jedna zkouška (občas jdou dát dvě, pokud nejsou tolik obtížné). A všechno musíte dát napoprvé, ideálně za jedna, pokud jste ještě ctižádostiví. :o)

Já tedy geniální nejsem, protože jsem zkoušek dal jen trapných sedm.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
7.7.2008 15:26 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Chces tedy rict, ze jsi skoro genialni?

Kdepak. Ja jsem si dve nechala na zari a necekam nijak extra dobre vysledky. A bilance tech hotovych taky nic extra. Sice pet jednicek, ale jedna zkouska az na druhy pokus a za tri - spis jsem pekne pako :-)
^D
7.7.2008 19:25 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Ono hlavne záleží od predmetou, ak sú to len nejaké 4 kreditové(včetne skúšky), tak mi na prípravu stačil zatiaľ vždy asi deň(skôr menej, známky podľa záujmu okolo C), raz som sa dokonca naučil na skúšku za asi pol hodiny(na A, pričom tak 30-40% ľudí to nedá vôbec, čo teda osobne nechápem).
Dávam si, ale, len 7 skúšok(+ nejaké zápočty/kolokviá), ktoré stihnem tak do dvoch týždňov a potom si užívam voľno.
A to musím priznať, že počas semestru sa celkom slušne flákam(niekedy dokonca zisťujem o čom predmet je tak deň-dva pred skúškou).
Horšie je to pri 6 a viac kreditových predmetoch, to sa nedá prejsť s úplným flákaním, ale väčšinou stačí dávať aspoň trocha pozor na cvičeniach(a hlavne tam chodiť) a pred skúškov si to zopakovať a dá sa to.
A škola: FI@MU.
7.7.2008 19:32 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
A skoro som zabudol. Pointa:
4-kreditových(čisto) predmetov sa dá zvládnuť za semester aj 15(približne), horšie je, keď sa do toho zamiešajú nejaké 5,6-kreditové, pokiaľ sú predmety celkom vyvážené, tak by nebol problém dať tých 10-11 skúšok(pri troche snahy aj počas semestra).
7.7.2008 23:37 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Inu, pěkné. Já se u nás učím na "lehké" zkoušky minimálně tři dny, na "normální" týden a na "těžké" mi někdy ani dva nestačí... ale kdoví, třeba jen nemám na matfyz dostatečně hranatou hlavičku :-)
^D
8.7.2008 11:02 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Co bereš jako "lehkou", "normální" a "těžkou" zkoušku? Hoď sem od každé jeden příklad prosím, ať si uděláme obrázek.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
8.7.2008 12:02 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Lehke jsou (pro me - jine je to s lidmi, co o tom nic nevedi) treba Pocitacove site nebo ZOS - vim, tyhle zkousky se daji udelat ve stylu "naucim se slajdy zpameti" a se stestim dat za jedna, ale to o tom predmetu porad nic nevis. Takze to chce jeste par dnu na hledani souvislosti z vlastnich zdroju.

Normalni je dejme tomu treba ADS II nebo Kombinatorika a grafy I. Proste jedna teoretictejsi prednaska s cvikem, spousta uloh, ktere je treba oddrit aby clovek neco umel, ne az tak malo dukazu, kterym je potreba porozumet.

Tezka je napriklad Kombinatorika a grafy II (v podani Dana Krale nejtezsi zkouska, co jsem zatim delala - tady o tom neco malo vi muj denicek), Teorie mnozin, nebo treba i Neproceduralni programovani... proste predmety, ktere vyzaduji zvladnout solidni mnozstvi velmi netrivialni teorie, nebo predmety, do kterych je treba nacpat nekolik desitek hodin prakticke pripravy.
^D
8.7.2008 14:41 jas | skóre: 13 | blog: blag
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
No, 3 dni na skúšku som sa učil len dvakrát, aj to len kvôli tomu, že som dané predmety celý semester flákal(na prednášky nechodil, na cvičenia len kvôli dochádzke(resp. vôbec nechodil, u toho 2. neboli povinné) a pod.). Bohuzial pri tejto urovni flakania sa mi jeden z nich(ten 2.(tj. Formalne jazyky a automaty(8-kreditový))) nepodarilo dat(aj ked len o vlas :( ).
6.7.2008 01:54 Jimmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Záleží co je to za zkoušky. Mám sice jinou školu, ale během jednoho semestru ve čtvrtém ročníku jsem na jednu stranu udělal 4 zkoušky za 7 dní a ještě jsem odevzdal semestrální projekt (vše za jedna), ale pak jsem se na každou ze zbývající 2 zkoušek učil měsíc (extrémně obtížné zkoušky s běžnou úspěšností na termínech pod 10%). Takže určitě existuje skladba předmětů, kdy se 12 zkoušek za semestr udělat dá.
6.7.2008 09:49 kub. | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Než jsem začal chodit do práce, moje počty zkoušek se pohybovaly těsně pod touto hranicí a šlo to dát.

>>První dva semestry jsou převážně poznávací. Pokud nejste šílenec, v podstatě nemáte šanci vyletět.

To bych netvrdil, stačí nedat ZOS v prvním semestru (snad už to opravili a nedoporučují to do něj ve studijním katalogu) a pak mít smůlu při opakování a člověk je venku ani neví jak.
krab1k avatar 6.7.2008 07:53 krab1k | skóre: 11 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkné. Zrovna ve středu jedu na zápis na bc. informatiku. :-)
6.7.2008 08:21 xyz | skóre: 1 | blog: love_thy_neighbro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
+1
6.7.2008 15:12 Dizie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Tak to sa tam vidime :)
6.7.2008 09:49 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

(VUT a ostatní školy jsou náročností úplně na jiné úrovni - lidé co vyletí z FI mají na VUT obvykle bez problémů áčka)

A to máš z pohádky, jak šla astronavigace na vandr ? Nemám pocit, že by VUT FIT byl sklad lidí, kteří nezvládli FI ... nebo máš nějaký významný statistický vzorek, který hovoří o opaku ?!

FITko zas tak neznám, jsem absolvent FEKTu, ale za hlavní rozdíl jsem vždycky považoval to, že FI je daleko víc zaměřená na software, algoritmy ..., zatímco FITko je víc hardwarové.

Pokud tedy někdo vyletí z FI a na FITku se mu daří, může to být prostě tím, že ho to víc baví ... nebo tím, že ho ten vyhazov ze školy donutil zamyslet se nad svým způsobem studia.

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
6.7.2008 10:09 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)

Mimochodem ... ptal jsem se na to kámošky, která studuje FIT i FI zároven. Cituji: " na FITu sem měla co dělat, abych získala Ečko a na FI... když dostanu za E.. tak sem naštvaná a většinu předmětů dávám na první termín na který dojdu "

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
Rezza avatar 6.7.2008 10:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Od nekterych lidi z FI jsem taky slysel jake jsme nuly a jak oni budou dobri. Ted ja mam tri pismenka pred jmenem, oni zadne a delaji technickou podporu na telefonu :)
Proste je to asi tak, ze FI a FIT jsou skoly odlisne - maji to uz v nazvu. Jedna je informatika, druha IT. Nemuzu srovnavat, delal jsem jenom FIT, ale i na FI mam hodne kamosu. Aspon co jsem pochopil, tak FI jde vystudovat bez toho, aby clovek nekdy videl pocitac a vedel jak ho zapnout, FIT naopak. To je hlavni rozdil a zalezi jak komu co pasuje, neda se generalizovat. Ja jsem vic ajtak, tak mi vyhovuje busit do kompu, ale stejne to bez teorie nejde, jen je ji u nas min, vic zamerene na projekty. A ze jich bylo. Jinak jako hardwarare jsem vzdy bral FEKT, dej FITakovi pajku do ruky a uvidis, jak to skonci :D My si HW pisem ve VHDL :)
6.7.2008 10:36 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Pocit nadřazenosti je u lidí z MU FI docela normální (samozřejmě ne u všech). Realita je taková, že obsah předmětů se u FIT a FI takřka neliší. Akorát na FITu je víc praxe. S tím HW to na Bc. pravda není, u Ing. to pravda být může, pokud člověk jde na obor Počítačové Systémy, či pokud si důsledně HW předměty vybírá.
Rezza avatar 6.7.2008 11:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Ja byl MGM :) Co nejdal od HW :D
6.7.2008 11:59 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Já taky, ale přiznejme si, bez některých znalostí HW (cache, zarovnávání, ...) nejde rozumně rychlé zpracování signálů udělat (a navíc to není ekonomické).
6.7.2008 12:22 janosh | skóre: 8 | blog: janosh_blog | Třebíč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
jak rikas MGM je dobra volba :-)
Linux is like teepee, no windows, no gates, apache inside!
Rezza avatar 6.7.2008 12:26 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
jj, rok a pul prazdnin a pritom clovek dela opravdu zabavne a zajimave veci... je sice skoda, ze to az tak moc o te pocitacove grafice, ani multimediich neni. preci jen spis videni a videni a slyseni :)
6.7.2008 12:27 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Nemám pocit, že by VUT FIT byl sklad lidí, kteří nezvládli FI ... nebo máš nějaký významný statistický vzorek, který hovoří o opaku ?!
Jde o relativne maly vzorek lidi ktere znam, nicmene vzhledem k tomu ze je u nich 100% konsenzus ze VUT je lehci, je to statisticky vyznamny vzorek.

Samozrejme se jednotlive skoly prekryvaji pouze castecne a treba robotiku je rozhodne lepsi studovat na VUT nez na FI.
Pokud tedy někdo vyletí z FI a na FITku se mu daří, může to být prostě tím, že ho to víc baví ... nebo tím, že ho ten vyhazov ze školy donutil zamyslet se nad svým způsobem studia.
To je taky moznost.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
7.7.2008 07:12 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Jde o relativne maly vzorek lidi ktere znam, nicmene vzhledem k tomu ze je u nich 100% konsenzus ze VUT je lehci, je to statisticky vyznamny vzorek.
No naštěstí existuje statisticky významný počet lidí, kteří si myslí, že srovnávat obtížnost konkrétní fakulty obtížností celé univerzity je trošku mimo :-P
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
7.7.2008 11:19 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
A dela to snad nekdo? Clovek co prestupuje z FI asi nepujde studovat fakultu vytvarnych umeni, ze?
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
8.7.2008 16:10 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
A dela to snad nekdo?
lidé co vyletí z FI mají na VUT obvykle bez problémů áčka
To třeba zrovna ty.
Clovek co prestupuje z FI asi nepujde studovat fakultu vytvarnych umenize?
Ne, ale může jít na podnikatelku/chemickou/strojárnu/stavárnu/elektro/informatiku a to všechno je VUT. Vycházím jenom ze tvých informací, kdy je ve větě vedle sebe FI a VUT.

Pokud bys to, co jsi napsal mělo dávat nějaký smysl, tak bys místo konsenzu pár lidí mohl porovnat předměty, nebo třeba témata diplomových prací, počty vědeckých prací, nebo cokoli jiného. I tak by nebylo jednoduché ty dvě fakulty srovnat, ale aspoň bys tu nemusel mluvit o statisticky významném vzorku lidí.

BTW: všiml jsem si už dřív, že ze strany některých studentů FI bývá cítit jakási nadřazenost směrem k FIT/FEKT.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
8.7.2008 21:42 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Ano, je to tak, vzdy kdyz neco pisu predpokladam jiste implicitni informace, ktere proste neuvadim. Bohuzel se vzdy najde nejaky stoural. Vic to komentovat radsi nebudu.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
Vašek Lorenc avatar 8.7.2008 22:08 Vašek Lorenc | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
BTW: všiml jsem si už dřív, že ze strany některých studentů FI bývá cítit jakási nadřazenost směrem k FIT/FEKT.
Ono je to tak, že nejvíc bývají vidět právě ti, co nejvíc řvou, bez ohledu na to, jestli něco umí, znají, nebo snad mají zkušenost s FIT/FEKT a lidmi tam.. Osobně bych řekl, že FIT i FI by se mohly výborně doplňovat, s čímž ostatně mám i dobré zkušenosti.
...včetně majestátného loosa
7.7.2008 10:52 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Jde o relativne maly vzorek lidi ktere znam, nicmene vzhledem k tomu ze je u nich 100% konsenzus ze VUT je lehci, je to statisticky vyznamny vzorek.
Ses si jisty? Ma tohle tvrzeni vubec smysl? Nebo co presne si predstavujes pod terminem statisticky vyznamy vzorek?
xxx avatar 6.7.2008 13:25 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)

To je uplne normalni, ze kazdy stavi svoji skolu pred ostatni. My na CVUT FEL, si zas myslime, ze jeste ten MatFyz je zajimavy, ale ze pak je horomada hnoje a za ni teprve tyhle "vesnicke" univerzity :-).

Ono spis bude pravda takova, ze skola je jako samoska. Da se projiot, aniz by sis cokoliv odnes, a nebo si muzes odnest hodne ale neco to holt stoji.

Please rise for the Futurama theme song.
6.7.2008 17:22 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
No jo. A my si na matfyzu zas myslíme "ještě FJFI, ale jinak? hromada..." a tak dále :-)
^D
6.7.2008 17:26 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Já, co byl na FELu, si myslím, že Matfyz je poněkud víc, než jen zajímavý. ;-) Řekněme, že až FEL mě naučil vážit si toho, že Matfyz máme. :-)
Rezza avatar 6.7.2008 19:10 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
My na FITu rikame, at si kazdy studuje co chce, kdyz je to bavi :)
23.10.2008 18:03 Pev | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)

(VUT a ostatní školy jsou náročností úplně na jiné úrovni - lidé co vyletí z FI mají na VUT obvykle bez problémů áčka)

A to máš z pohádky, jak šla astronavigace na vandr ? Nemám pocit, že by VUT FIT byl sklad lidí, kteří nezvládli FI ... nebo máš nějaký významný statistický vzorek, který hovoří o opaku ?!

FITko zas tak neznám, jsem absolvent FEKTu, ale za hlavní rozdíl jsem vždycky považoval to, že FI je daleko víc zaměřená na software, algoritmy ..., zatímco FITko je víc hardwarové.

Pokud tedy někdo vyletí z FI a na FITku se mu daří, může to být prostě tím, že ho to víc baví ... nebo tím, že ho ten vyhazov ze školy donutil zamyslet se nad svým způsobem studia.

Tak tak. Já šel třeba na FI protože železo fakt nemám rád. Věřím, že obě školy jsou srovnatelně těžké, jen předmět studia je jiný.
Vašek Lorenc avatar 6.7.2008 09:57 Vašek Lorenc | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Variantu závěrečných prací "vlastní zadání a pohodový vedoucí" silně nedoporučuji. Buď to zadání musí být tak triviální a jednoznačné, že student nemá problém jej splnit na požadované úrovni, nebo si zadělává na problém. Typicky, když si vymyslí vlastní zadání a v průběhu prací se zasekne, málokdy má vedoucí tolik času na to, aby mohl celou problematiku nastudovat a zkusit studenta nasměrovat správným směrem.

Pokud práci naopak vypíše některý z vedoucích práce, často už má představu o tom, jak by se práce měla vyvíjet, co bude součástí textové části a co praktické. Obvykle bývá v záloze i nějaká varianta pro případ, že student původní variantu těžce nezvládá. Napsal bych jako jedno z doporučení pro závěrečné práce i to, že je potřeba s vedoucím dostatečně často komunikovat.

A s laboratořemi je to taky různé..
...včetně majestátného loosa
Rezza avatar 6.7.2008 10:26 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Ja jsem inga udelal z velke casti na vlastnich zadanich - ma vyhodu, clovek dela presne co ho bavi a dela si to jak chce, ale mas pravdu v tom, ze zase je potreba vic maknout, zadne opory se clovek nedocka a pak doufa, ze vedoucimu se bude libit. Jen porad lepsi nez delat nejakou koninu bez vlastni invence.
6.7.2008 13:30 kotz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zatím jsem na FI jen na bakaláři ale naopak jsem slyšel, že magistr je proti bc celkem pohoda. Jinak celkem souhlasím (až na počet zkoušek 6-8 bohatě stačí a člověk má delší prázdniny). Lidi co vyhodí s FI nejdou na FIT ale do IBM :P
7.7.2008 09:16 arf | skóre: 2 | Třinec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem magor + rady do studia (FI@MU)
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To abych si zacal hledat vedouciho bakalarky :D Jinak bude asi neco spatne :)
If it ends with "nix", it's a fair game.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.