Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:51
To zní rozumně, studovat při práci mě ani nenapadlo
Studium při práci je otročina. Zažil jsem. Chodíš věčně ospalý, ztrácíš smysl pro humor , kámoši tě opouští ... U mne dokončení studia při zaměstnání trvalo 3 roky. Nejhorší je v závěru tvorba diplomky.
Vlastně je ani nezajímají teorie nebo podstata věcí – nejdůležitější je KDO to vyplodil.ale to nie je chyba toho samotného humanitného odboru, ale skôr didaktická chyba - obmedzenosť toho vyučujúceho
Prečo, máš na to nejaké pádne argumenty? Alebo je to konštatovanie výsledkom nejakej jednostrannej a zjednodušujúcej trojriadkovej interpretácie jeho filozofie? Veď nakoniec kritizoval to, čo sa aj tu zvykne sarkasticky odmietať: pokrytectvo, nízke osobné motív skrývajúce sa pokrytecky za vyššie ciele, kolektivizmus – príslušnosť k stádu, podliehanie náboženským bludom, židovsko – kresťanskú kultúru vnucujúcu človeku morálku otrokov a oberanie človeka o individualitu... Vôbec si nerobil ilúzie o človeku, o šelme, ktorá ťa odkopne z cesty alebo zožerie, ak jej na nej prekážaš...teda vlastne mnohé jeho postoje súhlasia so soc. darwinizmom, ktorý je tu tak populárny. V mnohom mal nakoniec smutnú pravdu. A trpel zrejme dedičnou duševnou chorobou, ktorá mu spôsobovala duševné muky. Na to, ako videl svet, sa treba pozerať z dobového hľadiska a z hľadiska jeho osobnosti. Určite nebol hajzel väčší, než ktokoľvek z nás. Pseudofilozofie a humanitné pavedy sú zaujímavé preto, že ukazujú svet v jeho mnohostrannosti a zložitosti, i keď si ten obraz schizofrenicky protirečí.
Jasne, ale kdo ty ideologie vymyslel?To vyššie bola reakcia na to, že nemožno očakávať, zvlášť v postotalitných krajinkách,málo podporujúcich slobodné myslenie, nejakú kvalitu najmä od humanitných prednášateľov na školách...*/Kedy, kde a od koho sa mali naučiť nebáť sa samostatne myslieť? Len reprodukujú podľa nových spol.objednávok nejaké svoje mierne ideologicky upravené prípravy na prednášky podľa nových signálov zhora :).Česť výnimkám(Keller:)/. Ani medzi vynikajúcimi prírodovedcami a vynálezcami neboli všetci celkom duševne zdraví podľa bežných kritérií a iste by sa našlo viac hodnotiteľov ich osobnosti, ktorí by im v oku zbadali nejaké to brvno.
Matematik potřebuje ke své práci tužku, papír a koš, filosofovi stačí tužka a papír.Moc hezké.
Tvrzení filozofie jsou méně spolehlivá než tvrzení matematiky, sahají však hlouběji ke kořenům naší existence. Filozofická tvrzení dneška budou samozřejmostmi zítřka.o matematizujúcich filozofoch
jsou přesvědčeni, že axiomatická metoda je základním nástrojem objevu. Chybně věří, že matematici používají axiomatickou metodu při řešení problémů a dokazování vět. K nepochopení role této metody přidávají nesmyslný požadavek, aby se tato domnělá metoda přijala ve filozofii. Systematickým pletením si potravy s lékem hodlají nahradit potravu filozofického myšlení lékem axiomatiky.
Dnešní filozofové učinili v těchto chybných analogiích mezi filozofií a matematikou ještě jeden krok. Vedeni nemístnou vírou v definitivnost měřenou v termínech řešených problémů a vědomi si marnosti každého programu slibujícího definitivní řešení cítili, že jsou nuceni zbavit se všech klasických problémů. A kde si myslí, že naleznou problémy, které jsou jich hodny? Kde jinde než ve světě faktů! Věda se zabývá fakty. Ať už se tradiční filozofie zabývala čímkoli, nebyla to fakta v žádném známém smyslu tohoto slova. Tudíž, tradiční filozofie je nesmyslná. Tento sylogizmus, v mnoha ohledech vadný, se činí za předpokladu, že každé tvrzení je bezcenné, pokud není tvrzením o faktech. Místo toho, aby si filozofové uvědomili nesmyslnost tohoto vulgárního předpokladu, spolkli jej i s navijákem a své živobytí založili na faktech. Filozofové však nikdy nebyli vybaveni na to, aby zacházeli přímo s fakty, a žádný klasický filozof nikdy nepokládal fakta za něco, čím by se měl zabývat. Nikdo nikdy nepřiměje filozofii k tomu, aby poznávala fakta. Fakta jsou záležitostí vědy, nikoli filozofie.záver:
Námi žitá skutečnost se skládá z miliard kontradikcí...Kontradikci však nelze konfrontovat s myslí, která vložila vše do košíku přesnosti a definitivnosti. Skutečný svět je naplněn absencemi, absurditami, abnormalitami, aberacemi, ohavnostmi, klamy...Naši nedávní filozofové se nezabývají těmito znepokojujícími rysy světa...Raději nám říkají, jak by měl svět vypadat. Pokládají za bezpečnější uniknout před nepříjemným popisem toho, co je, ke zbytečným předpisům pro to, co není. Jako pštrosi s hlavami v písku sdílejí osud těch, kteří odmítají pamatovat si minulost a selhávají tváří v tvář výzvám naší obtížné přítomnosti: růstu lhostejnosti, po němž nakonec následuje vyhynutí. *)http://www.vesmir.cz/clanek/o-zhoubnem-vlivu-matematiky-na-filozofii
....Tento sylogizmus, v mnoha ohledech vadný, se činí za předpokladu, že každé tvrzení je bezcenné, pokud není tvrzením o faktech. Místo toho, aby si filozofové uvědomili nesmyslnost tohoto vulgárního předpokladu, spolkli jej i s navijákem a své živobytí založili na faktech.Nechceš dodať nejakú štatistiku?
An essay is a piece of writing which is often written from an author's personal point of view.
[nejen wiki] A to se v češtině neliší.
I'll love and tolerate you to death.
Nicméně studuji druhou humanitární školu. Tam je vše nelogické. Jim nevadí, že si dvě věci vzájemně odporují a vylučují se. Vlastně je ani nezajímají teorie nebo podstata věcí – nejdůležitější je KDO to vyplodil. Mnohem mnohem náročnější.Tohle jsou přesně důvody, proč nestudovat humanitní školu :)
Škola při práci musí být opravdu masochismus, nedokážu si ani představit, co by to se mnou a mým okolím provedlo. Psychiku mi nabourá už jen představa toho, že jednou týdně vstanu před sedmou a na kolej se dostanu v šest (proti jiným dnům), přidat k tomu práci, tak se snad ani nedostanu do postele a budu se chovat víc iracionálně, než obvykle
Očividně málo čtu, kdoví co se ještě o školách dozvim
Taky jsem o tom přemýšlel. Na škole se mi nelíbí, že jeden den mi sebere dvě hodiny a jiný dvanáct hodin (zítra), ani nevím jak bych to skloubil s prací. Hádám že do práce se chodí víceméně pořád stejně a ne vždycky jinak (to by se mi líbilo víc).
Kdybych v Praze i bydlel, tak nemám nic proti práci
Studentský život...zatím jsem nepřišel na to, jak ho zkompilovat a ani mi nechybí
(Kdybych si stěžoval u Cermatu, tak bych se nedostal na vysokou školu + neměl jsem na to nervy)
Hádám že do práce se chodí víceméně pořád stejně a ne vždycky jinak (to by se mi líbilo víc).To hodně záleží na zaměstnavateli. Pracoval jsem v jedné firmě na částečný úvazek a jen jsem vždy na konci týdne ohlásil, jak tam budu příští (a ani to nebylo tak úplně nutné, spíš chtěl šéf vědět, kdy mě tak může potkat). Jasně, občas člověk musí vyjít vstříc a dorazit i mimo výhodné termíny (jednání víc lidí, hlavně s lidmi mimo firmu), ale to je daň za to, že mu jinak firma vstříc vyšla...
Jistě, to chápu. Mě se jen na škole nelíbí, že je to každý den jinak - někdy jedna hodina od sedmi, jindy čtyři od devíti.
A teď je otázka, co výjde líp Jestli víckrát kratší dobu, nebo párkrát delší dobu a pak mít několik dní klidu.
Je to úplně na hovno.
Taky jsem na to myslel, i když v Praze jsem teď jen kvůli studiu a nevím, jestli bych tu chtěl zůstat napořád. Ubytování v Praze chci řešit až podle výsledků prvního semestru.
(Kdybych si stěžoval u Cermatu, tak bych se nedostal na vysokou školu + neměl jsem na to nervy)Podle mě není účelné stěžovat si u strůjce problému, ale spíše na něj.
To je pravda, to mi nějak nedošlo
Fyzika mi taky nikdy nešla, tady ji naštěstí (zatím?) nemám
Programování je ostatně taky automatizování procesů, jen se dá jednoduše přiohnout a kód při chybě nevybuchuje
To s tou školou přesně znám, vždycky když jsem si představil matematiku, tak jsem nápad s ČVUT založil a znovu vytáhnul až když děsivá představa pominula. Zase je pravda, že ČVUT jsem šel převážně "jen zkusit" - když ta možnost je, tak proč by ne. Zajímalo mě jak to tady chodí, co je tu za požadavky a jak se to liší od střední, představa že bych měl titul mě nejednou rozesmála. Teď vidím, že na moje poměry je ČVUT asi opravdu trochu moc. Uvidíme o vánocích, třeba se tu objeví další zápisek a anketa s optimističtějším nádechem
Nezlob se, ale jestli mas pocit, ze skolu nestihas full-time, pak jak si predstavujes, ze ji budes stihat pri praci?
Práci si představovat radši ani nechci, realita se od představ vždy nepříjemně liší.
Ano, vysoka elektrotechnicka je o matematice, protoze to je to, co inzenyr potrebuje. Inzenyr musi umet resit nove problemy, a teorie je jeho nastroj. FEL osobne neznam, ale myslim, ze si konkretni elektrotechniky muzes uzit dost ve vyssich rocnicich.
To souhlasím, jen jsem opravdu nečekal, že matematika bude mít až takovou úroveň. O to víc mě zaráží, že spolužáci se předbíhají u tabule, sypou vzorce z rukávů a já většinu času vůbec netuším o čem to mluví.
Kazdopadne, ja bych ti doporucil zkusit to prekonat a vykaslat se na ty, co rikaji, ze to muzes udelat vzdycky. Problem je, ze to, co muzes udelat vzdycky, neudelas nikdy. Ted je pro tebe nejvhodnejsi doba na to, studovat VS, tak do toho dej co muzes. Mozna to vyjde, mozna ne, ale aspon jsi to nevzdal! (Na druhou stranu, pokud jsi si jisty, ze to studovat uz *nikdy* nechces nebo nebudes chtit, nema cenu se trapit. Ale neprijde mi, ze by to byl tenhle pripad.)
Uvidím jak na to všechno budu nahlížet ke konci semestru, buď budu mít pocit, že se do toho dostávám, nebo že jsem naprosto mimo mísu. Teď se můj pohled mění každých pár minut, začínám chápat principy některých početních operací, ale zároveň se v některých naprosto ztrácím a ani nakopnutí od přítelkyně nepomáhá (přitom její nakopnutí mi nejednou pomohlo zorientovat se). Na vysokou školu jsem šel asi hlavně "protože to šlo" a zajímalo mě, jak to tam chodí. Teď už vím, že vyučovací tempo naprosto překonalo moje očekávání a že mi hodně souvislostí dojde až po pár dnech, kdy už se dávno bere další téma.
Ne ze bych se tim v zivote zcela ridil
, ale clovek by mel v zivote asi zkusit delat to nejtezsi (mezi realistickymi moznostmi) v oboru co ho zajima. Proste hledat vyzvy.
Už jen střední škola pro mě byla docela výzva, když jsem po svých dvou reparátech (matematika) viděl, kolik papírově lepších spolužáků neprošlo u maturity, tak jsem měl opravdu strach. Kdybych neměl na výběr a musel maturovat z matematiky, tak zřejmě ještě studuji střední školu.
O penize a praci bych se ve dvaceti nebal (ale chapu ze peer pressure je mrcha). Tedy, takhle, ne ze by to nebyl problem (v kontextu spolecnosti), ale jsou tady cele socialni vrstvy lidi, kteri jsou na tom podstatne hur. Je to asi jako stezovat si ve dvaceti na zdravi. Co budes rikat po padesatce? Tady se mi vybavuje vyrok(?) od Masaryka v tom smyslu, ze penize budou vzdycky, pokud bude clovek chtit pracovat.
Určitě mi ale příjde lepší říct si "mám práci, bude výplata"
Teď se můj pohled mění každých pár minut, začínám chápat principy některých početních operací, ale zároveň se v některých naprosto ztrácím a ani nakopnutí od přítelkyně nepomáhá (přitom její nakopnutí mi nejednou pomohlo zorientovat se). Na vysokou školu jsem šel asi hlavně "protože to šlo" a zajímalo mě, jak to tam chodí. Teď už vím, že vyučovací tempo naprosto překonalo moje očekávání a že mi hodně souvislostí dojde až po pár dnech, kdy už se dávno bere další téma.
Odporucam doucovanie (v klude aj vo forme konzultacii) od niekoho, kto to seriozne vie - ma v tom prehlad, pozna aplikacie, vie to vysvetlit milionom inych sposobov, niekoho, kto nevidi problem odpovedat ani na "hlupu" otazku (a tebe odporucam sa pytat na vsetko, co nie je absolutne jasne). Idealne asi nejakeho elektrotechnika, ktory by sa mohol v prikladoch opierat o veci, ktore uz vies a poznas.
Co chodím na ty kurzy, tak jeden vyučující to umí vysvětlovat krásně polopaticky, už mám z knihovny půjčená i jeho skripta a co nejdřív se do toho pustím. Od něj jsem zatím všechno pochopil
Fascinuje mě jak někdo dokáže zhodnotit a odsoudit školu po necelých 2 měsících.Já bych jeho zápisek interpretoval spíš jako otrávení než odsouzení.
Popravdě ani sám nevím, jak zápisek interpretovat
na VŠ jsou učitelé v tomhle směru obvykle mnohem vstřícnější než na SŠ.Nie je to tak, aj na SŠ musia učitelia byť ústretový k žiakom s osobitnými potrebami, napr. s vývoj. poruchami učenia alebo s poruchami komunikácie. Postup je taký, že najprv musí byť žiadosť i indiv. učebný plán pre tzv. integrovaného študenta podložený psycholog. diagnózou. Potom má škola povinnosť pristupovať k tomu žiakovi s ohľadom na tie jeho špec. potreby. Týka sa to aj spôsobov skúšania, času na prípravu a pod. Škola navyše dostane na každého integr. viac peňazí, takže prečo by sa bránila?
Nekoukat na známky, na nic, prostě přežít.
To zní hezky Po prvních týdnech znechucení jsem si slíbil, že vydržím alespoň do konce semestru a teprve potom budu závazně hodnotit, teď jsou to jen výkřiky do tmy a úvahy. Jako matematický antitalent se cítím opravdu hrozně, když se spolužáci střídají u tabule a já vůbec netuším, co se tam odehrává. Na druhou stranu, když se ráno probudím s tím, že mi po několika (tý)dnech ve spánku konečně došlo to, co jsem dlouho nechápal....ten pocit je k nezaplacení! Žene mě kupředu a najednou mám chuť studovat, dokud nezískám všechny tituly
Ale pak si zase sednu do lavice a zjistím, že jsem o měsíc pozadu
Derivace jsou tak primitivní, až jsem tomu nechtěl uvěřit. Ale kolik hodin jsem musel spát, než jsem se ráno probudil s úsměvem a tím, že to je opravdu tak pitomá úprava
Reknu ti to takhle: Co znamenala pred par lety maturita, to dnes znamena Bc.
Když jsem nastoupil, tak mi bylo řečeno, že už ani Bc. nic neznamená. To budu studovat dvacet let a pořád budu o titul pozadu (pokus o vtip)
Kdyz neudelas alespon tohle, tak si efektivne zabouchnes dvere na zajimavejsi posty ve vetsich firmach v budoucnosti. Pozor! Mit titul jste ani zdaleka neznamena mit zajimavy post! Jenze bez titulu vyletis uz prvnim sitem vyberoveho rizeni.
To chápu. S každým dnem na ČVUT trochu posouvám svoje požadavky, jednou mám sto chutí odejít, jindy nechápu proč se mi tam nelíbilo. Začíná se mi tu líbit čím dál víc, ale jak zaslechnu něco o testu z látky, kterou jsem naprosto nepochopil, tak hledám bílou vlajku a řídím se heslem, že moudřejší ustoupí Tak trochu čekám, že to nejdůležitější mi dojde těsně před zkouškovým (ostatně na střední jsem to míval často podobně), jen opravdu netuším, jestli mezitím nějak dostanu zápočet. Rozhodně učit se můžu jak chci, ale dokud se mi nerestartuje hlava, tak to nemá účinek - musím vylít cache, načíst hrst nově zkompilovaných modulů a teprve potom to všechno začne dávat smysl.
Podobně mluvím i já Jiná škola zní taky zajímavě, uvidíme na konci semestru jak to půjde
Tak já ale nechci být ajťák
To už zní jako důvod, uvidím co se dá dělat
Tohle rozvržení se mi začíná až podezřele moc líbit
Velké město - to se mi zdá, že bych snad i zvládal, MHD jsem si oblíbil a využívám ji i pro svoji osobní potřebu (doma jen opravdu nerad), navíc je tu všechno na dosah ruky
Malá místnost - být tu (Strahov, blok 6) sám, tak snad ani nemám problém, ale jak se mi tu někdo roztahuje, tak už je to horší - ztráta soukromí, prostor asi jako dvě postele za sebou a toť vše. Ale jako pokoj pro jednoho by to bylo perfektní, už překonávám i strach ze společných sprch a záchodů
Jen se bojím, abych to studium nenatahoval každým rokem a neskončil s tím, že jsem bez peněz, praxe i titulu
Nejednou jsem díky odlišnému pohledu na věc vyřešil "neřešitelné" problémy a mám tedy pocit, že jej mohu považovat za jistou výhodu.Tak si říkám, jestli bych si neměl přečíst, co to je, abych to neměl taky :D.
Na serveru Dobromysl.cz jsem se o sobě dozvěděl víc, než jsem chtěl, stačí do hlodače napsat "asperger" a vyhradit si čas na čtení
"26-43-L/001 Mechanik Elektronik", zaměření AutomatizaceWhoa, kolega. Já mám zaměření na výpočetku :)
Nikdy bych nečekal, že se tu někdo takový objeví Taky zdravím a přeji hodně úspěchů
Meeeep, to samozřejmě taky! Jen teď nemám moc chutí něco načínat, když netuším, jestli tu po vánocích ještě budu Ale pokud se to začne trochu rovnat, tak se oficiálně nabídnu
Docela se těšim až (snad) někdy navštívím bastlírnu, ve volných chvílích si čmáčám jednu hračku s hromadou obvodů řady 74** (zvládne to i jedno AVR/PIC, ale já jsem staromódní) a poslední desítky hodin mi v hlavě poskakuje D-class audio zesilovač A samozřejmě jsem si chtěl nakoupit pár čítačů na TTL hodiny vlastní konstrukce, jejichž tišťák mi leží už půl roku doma na stole. U nás se to bohužel nedá v okolí sehnat, jinak už by mi tu tikaly
Jeden z důvodů, proč se bojím toho, že bych po několika letech studia odešel bez titulu (nechci se hned vzdávát, ale chci vědět, kdy se začíná kra lámat).
Teď můžu dostat něco od rodiny do začátku, ale jestli se mi povede všechno bez výsledku propálit na několila letech studia, tak mě to bude opravdu mrzet.
Jeden z důvodů, proč se bojím toho, že bych po několika letech studia odešel bez tituluZáleží jestli ti jde o titul, nebo o znalosti :)
Bez znalostí není titul a bez titulu nebude kde ty znalosti využít
Zajímala by mě charakteristika těch znalostí, jestli se počítá s imaginárníma, nebo reálnýma součástkama - třeba na střední se hodně dbalo na to, aby se nezapomnělo na "drobnosti". Snad o všech součástkách jsme věděli nějakou praktickou zajímavost - že kondenzátory se u integrovaných obvodů dávají co nejblíž k napájecím vývodům, dioda mění prahové napětí podle teploty nebo třeba, že u spínaných měničů opravdu záleží na použitých součástkách (nahrazení odporu trimrem - fungoval jen jeden z deseti, protože ostatní měly odporovou dráhu z drátu -> cívka -> měnič to nepobral).
Bez znalostí není titul a bez titulu nebude kde ty znalosti využítBleh, tohle je blbost. Je sice pravda, že lidi bez titulu mají hledání zaměstnání složitější, ale nakonec jde spíš o to co umíš, než o to co tvrdíš že umíš. Jinak já si moc nedokážu představit, že by mi jako motivace získávání znalostí sloužil titul, který si zbytek života můžu psát před/za jméno. Vždy mi šlo spíš o to, jak mě to rozšiřuje a jak se zvyšují možnosti toho, co dokážu dělat. Ne kvůli prachům, uplatnění a dalším abstraktním hovnům kterými se lidi rádi řídí, ale prostě protože je skvělé něco umět a naplňuje mě, když to můžu využít.
Myslel jsem to tak, že bez titulu toho možná nevyužiju tolik. Chci toho umět co nejvíc, pro všechno si hned vymyslím využití (jinak se to nenaučim), jen bych i chtěl, abych to uplatnil i v práci.
Peněz si vážím a jestli mi dvě písmenka u jména pomůžou žít o něco líp, tak mi o ně jde taky.
Nestraš, nechci abych se za dvacet let přetahoval s třiceti hot-dog stánky na ulici o těch pár bohatých zákazníků O_O
Když mí bývalí spolužáci odcházeli z vysoké, já jsem za sebou měl 4 roky praxe a pracoval jsem jako senior konzultant pro implementaci IS (tenkrát chtěli oficiálně vysokoškoláka, ale když mě vzali, řekli, že tím pouze filtrovali nevhodné uchazeče). V té době mí spolužáci často zjišťovali, že o ně ani s jejich Ing nemá nikdo zájem.Srovnávat člověka, který má vysokou a nic moc neumí, s člověkem, který má středí a umí, co je potřeba, nemá prakticky žádný smysl. A už vůbec nemá smysl z toho vyvozovat, že škola člověku nic nenabízí a nepřináší.
Představ si, že jsi personalista v nějaké firmě a hledáš člověka na nějakou poziciTo naštěstí moje práce není a představit si to neumím vůbec a ani k tomu nemám důvod. Shánět si práci přes personalisty mi připadá jako zbytečný masochismus.
Á, věčná debata, zda-li je VŠ potřeba. Imho je to jedno. Já mám teď po škole, mám kamarády, kteří na školu nešli, a platy a pozice máme podobné.
Názorů lidí spokojených se svojí volbou bych si až tolik nevšímal, ale spíš bych hledal ty, kteří litují, že na školu nešli, nebo naopak.
byla diagnostikována dyskalkulie a následně v osmém ročníku i Aspergerův syndrombys krásně zapadl do kolektivu.
Bohužel, není tomu tak.Nešlo si vybrat obor?
a navíc v menze 10 minut není k sehnání jediný nůž, takže mě musí uspokojit pár vidličekTo jsem sám, kdo jí úplně všechno jenom vidličkou?
Nečekal jsem, že elektrotechnická fakulta bude čistě a jen o počítání, zatímco s nějakou elektronikou se setkám možná tak na záchodě u vysoušeče rukou, ze kterého po přiložení rukou šlehají plameny.Ale no tak, derivace a integrály jsou k tomu fakt potřeba. Obávám se, že pokud nebudeš tohle umět, tak asi žádnou VŠ mimo FTK neuděláš. A aby tě to pak neomezovalo i v praxi…
a já mám problém odečíst z hlavy dvě dvojficerná číslaTady taky! Ty přenosy (carry) mě jednou budou stát život :).
To jsem sám, kdo jí úplně všechno jenom vidličkou?Vidličky \o/ Většina nejlepších domácích jídel se dá jíst vidličkou :)![]()
Ale no tak, derivace a integrály jsou k tomu fakt potřeba. Obávám se, že pokud nebudeš tohle umět, tak asi žádnou VŠ mimo FTK neuděláš. A aby tě to pak neomezovalo i v praxi…Hádám že zrovna tohle nerozporuje. Spíš mu vadí tempo a způsob výuky.
Hádám že zrovna tohle nerozporuje. Spíš mu vadí tempo a způsob výuky.
Přesně tak, u některých přednášek se nedá neusnout (jeden učitel na střední mluvil tak, že během 10 minut se do hibernace dostalo všech 20 studentů) a přitom se všechno probírá proti střední až podezřele rychle.
Někdy si taky budu muset pořídit brýle na dálku, protože teprve na ČVUT jsem si uvědomil, že na určitou vzdálenost vidím výborně a na delší (stačí metr) musím ostřit tak dvě minuty. Přeostřím do sešitu a už abych ostřil znova Hlavně když se za tu chvíli dvakrát smaže tabule, tak to taky není zrovna optimální.
Přesně tak, u některých přednášek se nedá neusnout (jeden učitel na střední mluvil tak, že během 10 minut se do hibernace dostalo všech 20 studentů) a přitom se všechno probírá proti střední až podezřele rychle.Haha, takového jsme měli taky. 70 letý pán přezdívaný uspávač hadů :)
Uspávač hadů, přesně! Měli jsme s ním dvouhodiny el. měření
To jsem sám, kdo jí úplně všechno jenom vidličkou?
Polévku, chleba, ovoce&zeleninu,...?
PolévkuDobře, myslel jsem hlavní chody. (ale i ovesnou/krupičnou kaši umím jíst vidličkou)
chleba…a rukama
ovoce&zeleninuPokud je to taková ta kouskovaná (mražený pytel z Tesca), tak taky, jinak rukama.
Takže ty jsi byl v Praze a nepřišel se podívat do brmlabu!
Měl jsem to v plánu od chvíle, co jsem Brmlab objevil (snad ještě před maturitou), ale mám pocit, že je toho na mě opravdu nějak moc. I když jestli vás najdu, tak se rád příjdu podívat a třeba se budu i k něčemu hodit
Nešlo si vybrat obor?
EEM, vycházel mi jako nejlepší
To jsem sám, kdo jí úplně všechno jenom vidličkou?
Tak knedlíky vidličkou....dalo by se, ale nechci vědět, kolik by toho skončilo mimo tlamu
Ale no tak, derivace a integrály jsou k tomu fakt potřeba. Obávám se, že pokud nebudeš tohle umět, tak asi žádnou VŠ mimo FTK neuděláš. A aby tě to pak neomezovalo i v praxi…
Může to vypadat jinak, ale naučit se integrály a derivace byl poslední roky na střední můj sen. Derivace jsem konečně pochopil (až potom, co se na ně psal test -.-) a integrály mi včera začaly taky částečně docházet, teď už budu potřebovat jen nakopnutí a "jen" naučit se všechny vzorce. Snad se mi to s mojí pamětí povede, co mě zajímá, to mi jde do hlavy samo, zato silou jsem tam zatím nikdy nic nenatlačil. Teď když chápu princip (jak používat ty vzorce), tak si je snad konečně přečtu a zůstanou v ROM paměti do ztráty journalu
Tady taky! Ty přenosy (carry) mě jednou budou stát život :)
Čtu carry a myslím na Carriage Return *facepaw* Tak doufám že se bude dařit, já radši i sčítání/odčítání počítám na kalkulačce, abych neudělal chybu
Zato v hlavě udělám pět úprav najednou a pak jsem vždycky obviněn, že jsem od někoho opsal příklad od poloviny dál
U reparátu na střední si mě zavolali skoro jako posledního (nejlepší jdou první) a po asi čtvrthodince vysvětlování jen žasli nad tím, že všechny ty úpravy zvládám počítat v hlavě a že mi víceméně všechno vyšlo....až na to, že jsem občas místo sčítání odčítal a podobně, ale to dělám úplně běžně a nejde s tím bojovat
Moc hezky řečeno Očividně byla šikovná, mě by se něco na ten způsob taky líbilo, ale s mojí neprůbojností bych se asi neprosadil
Nápady by byly, ale spíš na automatizaci (můj obor! ) výroby...jen nevím čeho a nevím, kdo by to prodával. Nakonec skončím u automatu, co za desetikorunu vymodeluje poníka, protože nic lepšího nevymyslím
Jeden nepovedený semestr není konec světa. Zabojuj, přehoď si pár zkoušek, v nejhorším se vrať oknem poté, co jsi byl vyhozen dveřmi. Znám iks velmi dobrých a chytrých lidí, kteří dělali první ročník několikrát a pak tu školu udělali.
První dva ročníky jsou totiž filtr, který má odradit lidi se slabou vůlí. Protože nic jiného potřeba není! Drž se, zatni zuby, využij všech prostředků, které ti škola dává (spousta přednášejících umožní další zkoušku, jiný semestr, etc. etc.) Vždycky měj na paměti, že spousta naprostých blbů tu školu udělala.
Po pár dnech vidím, že to asi opravdu bude nejlepší
NE! Jakmile tohle uděláš, příslušný Human Resources pracovník si tě ihned zařadí do škatulky "divní lidi" a jsi v hajzlu. Nikdy nevyslovuj jméno jakékoli choroby, jinak se náborový pracovník lekne. Nepřipouštěj, že máš nějakou vadu či poruchu. Prezentuj jen pozitivní stránku věci. Nemáš Aspergera, máš originální myšlení, svébytný přístup k problémům apod.
Myslel jsem že napíšu čistě jen "odlišné myšlení", ale i tak díky za radu Sepsat jen klady tak, aby to neznělo jako samochvála....tak to půjde těžko
Zavři oči a mysli na Equestrii...
Podle toho, co bude spolubydlící za individum, jinak nemám naprosto nic proti
Asi začnu trénovat
Moc krásně řečeno o.o
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.