Portál AbcLinuxu, 18. května 2024 01:46

Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu

28.3.2008 20:41 | Přečteno: 1350× | Programy | poslední úprava: 29.3.2008 11:38

No nedávno se tu psalo že je Firefox 3 nejrychlejsší ve spracování javascriptu. Tenkrát jsem neměl čast tuto informaci ověřovat. Ale dne jsem si ten čas našel. A jaké jsou výsledky?

No ve všech testech byl Firefox3 pomalejší a to většinou odost. K testování jsem používal ty stránky které byli zmiňovány v minulém článku kde se tvrdilo že je Firefox3 nejrychlejší. Například test na celticname zvládly testované prohlížeče oproti FF3 3x až 4x rychleji. Jinak v ostatních testech Nebyli rozdíly o tak veliké ale zas né tak malé aby to nešlo poznat. Jinak testovanými prohlížeči bylo vývojové jádro Opery a vývojové jádro webkit a nejnovješí verze firefox3.0pre.

UPDATE!
Při testování jsem udělal jednu nechtěnou chybu místo nové verze FF3 jsem použil betu4 což má za následek , že výsledky jsou pro FF3 o něco příznivjejší. A jelikož k testování používám i vývojové jádro opery tak jsem zařadil i FF4alpha.
Jelikož někteří chtějí přesná čísla a verze tak tady je máte:
Firefox 3.0pre:

WebKit - nightly 31388: Opera - lingogi Firefox 4.0a1pre

       

Hodnocení: 52 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

28.3.2008 20:56 b022d
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Měl jste doufám na mysli firefox 3.0b5pre, že ano? Možná to ještě doplnit o něco názorného, aby měl zápisek nějakou hodnotu, nikdo neví, jak přesně jste to měřil...
28.3.2008 20:57 b022d
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Koneckonců, "odost" je docela zvláštní míra...
kozzi avatar 29.3.2008 10:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
nee 3.0b5 je stary. Měl jsem na mysli novjější verzi 3.0pre
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
29.3.2008 13:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Prosim Tě, já se Tě fakt nechci dotknout, ale zkus psát tak, aby se to dalo číst. Velká písmena, tečky, mezery, čárky, "novjější"...
Bluebear avatar 28.3.2008 20:57 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Existují tři stupně lží: obyčejné lži, nestydaté lži a benchmarky."

Nevím, proč tě udivuje, že v jednom benchmarku to vyšlo tak, v jiném jinak a v praxi se to chová zase jinak; to je zcela normální. Řekl bych ale, že pokud byl Firefox 3 pomalý, bude to tím, že ho ještě nevyladili; finální verze bude pravděpodobně běžet docela rozumně, protože na takových věcech si vývojáři dávají záležet (zvlášť teď, když je kdejaká stránka promořená AJAXem).
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
Fluttershy, yay! avatar 28.3.2008 21:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na truc Tomešovi.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
David Heidelberg avatar 28.3.2008 23:25 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Přesně, proč sakra řešíte takové žabomyší války... Vždyť je to celkem jedno, jediné co se dá konstatovat, že můj subjektivní názor je, že na PIII 1Ghz, je Firefox 3.0b5 přibližně stejně rychlý jako Konqueror 4.0.2 (až vyjde 4.0.3, tak se to zřejmě o něco zlepší, ale zatím je 2, tak je 2)
28.3.2008 22:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já měl úplně jiné výsledky, které byly v souladu s původním zdrojem i měřením na ZDNetu a všude jinde, kde jsem se díval. Zajímavé, až se mi to nechce věřit.
Petr Tomeš - Blog
Ilfirin avatar 29.3.2008 00:50 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Nevěř tomu Petře, je to hnusná sprostá lež ;-).
29.3.2008 10:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
28.3.2008 22:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Poskytneš konkrétní čísla a verze?
Petr Tomeš - Blog
Zdenek.Z avatar 28.3.2008 22:40 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bez konkrétních verzí, čísel a konfigurace je tenhle zápisek absolutně k ničemu.
28.3.2008 22:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Zřejmě mu asi vadilo, že já čísla neposkytl. Přesto jsem byl konkrétnější než on. Nechtěl jsem ten zápisek prodlužovat, ale není problém je dodat. Ale na co bych to dělal, ještě by mě někdo mohl obvinit z manipulace a podjatosti, jak je to zvykem. Lepší bude, když si to každý zkusí sám a jsem si téměř jistý, že mi dá za pravdu a pozná, že autor zápisku jen lže a chce flamovat. Protože kdyby ne, mohl se na čísla zeptat v diskusi pod mým článkem. On ale nechce konstruktivní přístup...
29.3.2008 10:16 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Zkoušel jsem, firefox 3 je pomalejší než Safari
hmm
29.3.2008 13:15 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Firefox 3 b5 je na Windows rychlejší než Safari 3.1. Zajímavé. Jakou verzi Safari a Firefoxu jsi zkoušel?
29.3.2008 14:06 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
zkoušeno na jabku, poslední ff a safari, je to jen subjektivní, ale je fakt, že design ff3 je fakt povedenej
hmm
29.3.2008 14:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tak to změř benchmarkem :-)
29.3.2008 15:14 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
nemam
hmm
kozzi avatar 29.3.2008 10:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ja nechci flameovat jen rikam ze u me byly cisla jinaci. Jinak cisla muzu taky poskytnout jenže co naplat, stejně by někdo řekl že to je podvrh
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
29.3.2008 10:58 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Neřekl, pokud jsi schopnej je odkázat.
29.3.2008 10:28 depka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
a s konkretnimy cisly verzi je k cemu?
29.3.2008 10:58 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
K tomu, aby bylo vidět, co se testuje. Ježiš to jsou to otázky.
David Watzke avatar 29.3.2008 12:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To ještě nevyšel 3.0 a už je 4.0a1pre? :-D Bože...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
kozzi avatar 29.3.2008 12:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Na tom není nic zvlastniho, tak to bylo i s verzi 2. Kamosi mi neverili ze mam verzi FF2 a kdyz jsem jim rekl ze mam i verzi. Tak rikali ze at si z nich nedelam prdel.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
29.3.2008 13:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A v čem je problém? Pokud chce nějaký vývojář pracovat na větších změnách, které by už pro Firefox 3 neměli být, proč by nemohl? To nic nemění na tom, že drtivá většina všech zdrojů se nyní soustředí na Firefox 3.
David Watzke avatar 29.3.2008 13:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Jasně, že může, jenom mi přijde divný to už teď označovat za pre-4.0. Jinak verzování Firefoxu mi celý přijde nějak postavený na hlavu. Například poslední verze FF2 je 2.0.0.13 a už je na spadnutí vydání 3.0... nemluvě teďka o tomhle 4.0a1pre. Ne že bych vývoj Firefoxu nějak nadšeně sledoval (moc ho nemusím), ale nepřijde mi, že by ty změny byly tak průlomový, aby se každou chvíli měnila major verze. Ale to je hádám můj problém :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
29.3.2008 13:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Davide, co říct k těm změnám. Několikaletá práce na Gecku, větší než mezi verzemi 1.5-2 včetně rapidního snížení systémovýhoch náruků a dramatickému nárůstu rychlosti, inovace technologie (nové vlastnosti) i uživatelského rozhraní (lépe zapadne do nativního systému než kterýkoliv jiný prohlížeč pro více systémů, do XP i lépe než IE 7 a vyšší), průlomový systém míst v databázi napojený na adresní řádek, zdokonalený systém přidávání rozšíření a spousta dalších věcí uvedená v poznámkách k verzi. Já nevím, zda je v módě se podivovat nad tím, že Mozilla je schopná udržovat minimálně půl roku starší řady, připravovat nové (když jejich měsíční betaverze testuje milion lidí což u měsíčních vývojových verzí Opery pochybuju, už kvůli tomu, že se nedovedou ani samy aktualizovat). Množství změn je rozhodně větší než mezi IE 6 a IE 7, s největší pravděpodobností i mezi IE 6 a IE 8 a i mezi Operou 8 a 9. Vůbec nechápu, proč by nový Firefox 3 neměl být takto značen. A číslování Firefoxu 4 je pracovní, vývojáři to uváděli, ještě není jasné, zda bude Firefox 3.5. Podle situace (na trhu).
29.3.2008 17:43 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
(když jejich měsíční betaverze testuje milion lidí což u měsíčních vývojových verzí Opery pochybuju, už kvůli tomu, že se nedovedou ani samy aktualizovat)
WTF???
My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
29.3.2008 18:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Betaverze Firefoxu 3 se vydávají přibližně po měsíci podobně jako vývojové snapshoty (nikoliv betaverze) Opery 9.50. Jenže ty snapshoty sotva bude testovat tolik lidí jako Firefox, vzhledem k jejímu řádově a mnohonásobně nižšímu podílu na trhu (a významu/dopadu na trh) a k tomu, že se nedovede ani rozdílově ani sama od sebe snadno aktualizovat jako Firefox mezi nočními verzemi i betaverzemi. Prostě Opera ve vývoji ani testování nestačí na Firefox. Je to vidět i v seznamech změn mezi jednotlivými verzemi obou prohlížečů.
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2008 20:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Kdo chce aktualizovat, aktualizuje, kdo nechce, neaktualizuje. Na XP se tu nedávno FF snažil aktualizovat v nejblbější moment a já jsem jej za to proklel. Ještě, že tomu pod GNU/Linuxem tak není. O aktualizacích rozhoduji já a radí mi balíčkovací systém, nechci, aby mi něco do všeho kecalo.

Jasně, že to jde vypnout, jenže to budu těžko dělat na cizím počítači.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
29.3.2008 21:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ta aktualizace trvá pár vteřin. Pokud by lidi kašlali na aktualizace, bezpečnostní hrozby v praxi byste proklínal ještě více.
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2008 21:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Pár vteřin možná, teda ne --- bylo to dvacet vteřin. A musel jsem kvůli tomu shodit firewall, protože jinak bych se zbláznil.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
29.3.2008 21:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tak ještě dodej, že ses trefil zrovna do období, které trvá průměrně přibližně měsíc a půl, než se vydá nová aktualizace. A dvacet vteřin aktualizace Firefoxu je úplná pohádka ve srovnání s martýriem u Opery, a přitom na ní vycházejí aktualizace v téměř shodných intervalech.
29.3.2008 23:11 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tak přece aktualizace jak fireroxu tak opery je zalezitost jednoho prikazu ne?
My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 00:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Petr Tomeš je WOKNAŘ! Woknaři neznají APT, YAST, ani nic jiného.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 00:16 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ale notak. Během překládání pro Ubuntu se s aptem určitě nesetkal a když tu propagoval SUSE, tak určitě nebude vědět, co je Yast.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 00:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Dobrá, zná jej (tahle námitka mne napadla, ale ignoroval jsem ji), nicméně je pod tím jeho majoritním systémem je mu tato znalost ku exkrementu, neb ji nevyužije.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 00:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Samozřejmě, že to znám. I s Gentoo a dalšími jsem pracoval. Škatulkování nemám rád, protože je blbé. Kdybych měl teď Linux, nemohl bych používat řadu pro mě klíčových programů, které jsem si koupil, nemohl bych si povídat s rodinou přes webkameru atd. atd. Byl bych strašně omezen a byla by hloupost to tak dělat. Nemůžu za to, že Opera jako jediný prohlížeč na trhu nevyvinula systém aktualizací. Ty ostatní, používanější, jej mají již několik verzí a řadu let. Nehledě na to ty jsi zde začal popisovat svou zkušenost s Windows XP.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 00:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Virtualizace?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 00:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Když potřebuji pracovat s textem, tak mi k ničemu není čekat na spuštění virtualizovaných slovníků nebo gramatických programů, které jsou pak pomalější a ten text nejde kopírovat mezi systémy. 1 GB RAM je také na hranici únosnosti. To už si to rovnou zapnu ve Windows. Po zkouškách v létě, až bude čas, vyzkouším nové verze distribucí a hlavně, kam se posunulo Wine a případná jednorázová virtualizace programů, kde nebudu potřebovat přenášet text mi už tak vadit nemusí. Zvážím to, uvidím. Když jsem to zkoušel v zimě, ještě to tak udělat nešlo.
mirec avatar 30.3.2008 16:34 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Příloha:
Mám legálne zakúpené XP-čko vo virtualboxe, štartuje za 5s od stlačenia power po desktop (nie prebratie). Nemôžem povedať, že by to vo virtualboxe bolo pomalšie ako v skutočnosti. A len pre zaujímavosť mam 256MB RAM.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
30.3.2008 18:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Díky za info, nevypadá to právě jako XP, je to nějak speciálně ořezané? Každopádně mě to neřšeí ten hlavní problém, kdy potřebuju pracovat s textem. A na to, abych si zapínal vitualizovaně Windows na všechny ty programy a web, tak to už mohu dělat rovnou ve Windows.
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 18:55 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Já asi před 14 dny instaloval XP do VirtualBoxu, přiřadil jim 512 MB RAM (z 1,5 GB) a šlapou velice dobře. Rychlost je k nerozeznání od nativního puštění - kromě videí a flashových animací, které se cukají. I když používám celý desktop, tak by to mělo mít podporu RDP protokolu a umožnit tedy pouštět Win aplikace přes něj (což je asi to co chcete, "seamless" jsem tomu někde slyšel říkat :-)).
Heron avatar 30.3.2008 19:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
je to nějak speciálně ořezané

Skin Windows 2000 a 16 barev.

31.3.2008 10:07 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Na jakém počítači?
29.3.2008 21:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Bezpečnostní hrozby na cizích počítačích mě tak nějak netrápí :-)
29.3.2008 21:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Pokud si na cizím počítači naléhavě potřebujete koupit jízdenku na autobus, dobít kartu, poslat platební příkaz, tak vás to určitě zajímat začne.
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2008 21:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Od toho jsou přenosné paměti a Portable Apps.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
29.3.2008 22:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ne každý má (vždy u sebe) klíčenku, ne do každého PC jde (je povoleno ji) dát a používat. Webový prohlížeč je prakticky všude funkční. Třeba já když přestpuju v Praze, mohu si rychle dobít z banky peníze na kartu a ještě si zarezervovat další spoj v kavárně. Nevím, zda tam lze dávat klíčenky a zda by to šlo používat v kioskovém módu, asi ne. Nebo v různých učebnách, u kamarádů, kdekoliv...
29.3.2008 23:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
koupit jízdenku na autobus, dobít kartu, poslat platební příkaz
Na co mám asi notebook a mobil s GPRS modemem?
30.3.2008 00:46 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Na co jej máš to vážně netuším a ani mě to nezajímá. Píšu o sobě, GPRS modem nemám a paušál na mobil s internetem by se mi vůbec nevyplatil. Internet mám doma, na koleji, ve škole (wi-fi), ve studovnách počítače a v Praze kavárně na Florenci.
30.3.2008 10:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Nauč se číst, já jsem psal o sobě. To že ty používáš k operacím u nichž by měla být určitá dávka důvěryhodnosti v použitý počítač naprosto cizí a neověřený počítač je tvoje blbost. Však já na to taky nemám paušál na internet. Připojuji se za běžnou cenu.
30.3.2008 10:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Číst umím a v tom případě vůbec nechápu, proč jsi sem začal motal to, že máš GPRS modem, jako odpověď na to, co já potřebuju dělat.
30.3.2008 10:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Pokud si na cizím počítači naléhavě potřebujete koupit jízdenku na autobus, dobít kartu, poslat platební příkaz, tak vás to určitě zajímat začne.
Takže asi tak... Nejí tam potřebuji, ale potřebujete což v kombinaci s tím, že protistraně vykáš vyvolává pocit, že víš jaké operace s počítačem provádím já a snažíš se mi říct, že víš co je pro mě nejlepší.
30.3.2008 12:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tak to sis vyvolal špatný pocit. Bylo to myšleno v obecném smyslu jako příklad.
Heron avatar 30.3.2008 10:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Marek tím chtěl naznačit, že na tyto operace používá svůj (tedy z jeho pohledu důvěryhodný a bezpečný) počítač. Zatímco ty (jak jsi psal: "Třeba já když přestpuju v Praze, mohu si rychle dobít z banky peníze na kartu a ještě si zarezervovat další spoj v kavárně.") z neznámého a nezabezpečeného PC dokonce provádíš platební transakce.
30.3.2008 12:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ano, provádím, pokud je to nezbytné. Mají tam aktuální Firefox a údaje po sobě vždy smažu, ty nejdůležitější se ani neukládají, jak ví každý, kdo zná princip platebních operací z karty.
30.3.2008 12:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A on ten tvůj postup funguje i proti keyloggerům? :-)
Heron avatar 30.3.2008 12:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Byls rychlejší :-D
30.3.2008 13:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Nic není 100% bezpečné a píšu to znovu. V dané naléhavé a důležté situaci je míra rizika taková, že ji jsem ochoten podstoupit. A pokud chcete vyvolat dojem, že vy jednáte vždy jinak, tak tomu nevěřím.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 13:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Třeba já nejsem riziko vybílení účtu ochoten podstoupen, nejsou-li podmínky pro jiné jednání vyloženě vražedné.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 13:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Takže žádný účet raději nemáš, že? Každopádně souhlasím s tím, že manipulace s účtem je v internetové kavárně příliš velké riziko.
30.3.2008 14:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Jestliže by pro vás lepším východiskem kvůli ujetému spoji trčet v noci v Praze a pak se vracet do Brna, protože do Sokolova a zpět do Brna byste to již nestihl tak, aby nebyl postih ve škole, přestože domů po měsíci a půl musíte i kvůli vyřešení jistých záležitostí musíte, tak budiž. Pro mě je lepším východiskem dobít kartu a koupit si jízdenku na poslední spoj domů. Jistě, že je to mimořádný případ a že to tak pravidelně nedělám.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 14:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Nevím, jak většina lidí, ale já si jízdenku kupuji tak, že vlezu do autobusu, nahlásím cílovou stanici a zaplatím odpovídající částku v hotovosti.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 15:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A pokud bys musel jezdit koncem a počátkem týdne (a kolem svátků a prázdnin) ve spojích, které bývají vyprodané třeba i dní dopředu, tak utřeš nos.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 18:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Právě to dělám. Jezdím v pátek večer z Olomouce do Brna a v neděli odpoledne opačným směrem. Kdybych chtěl jó něco řešit (Olomouc--Praha), pořídím si kilometrickou banku a jezdím rychlíkem.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 18:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Vlak se mi vůbec časově ani finančně nevyplatí, ty rozdíly jsou velké, a vypadlo mi slovo, že to bývá vyprodáno více než 7 dní dopředu. A to mě jako někoho, kdo přestupuje v Praze a Varech, zajímá, ta návaznost spojů. A tak jako já jezdí spousta lidí tam a sem.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 18:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Prndolíno?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 14:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Účet pochopitelně mám.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 14:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Podstupuješ jistě i jiná rizika, neustále je všichni podstupujeme. Rozhodnout si je musí každý sám.
Heron avatar 30.3.2008 14:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Věř nebo nevěř, tímto způsobem se svým účtem rozhodně nezacházím.
30.3.2008 15:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Nemyslel jsem jen účet, ale cokoliv z každodenního života. Nemusí to souviset pouze s penězi. Vždy jednáš v nějaké hranici únososti, bezepčnosti, rizika, která je pro tebe v dané situaci ještě přijatelná a nebo už není.
Heron avatar 30.3.2008 12:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Aha, aktuální Firefox zabrání keylogerům (to jsem hodně mírný, co třeba snímání obrazovky a logování všech vstupů uživatele?).

Jestli považuješ za vrchol zabezpečení akutální prohlížeč, tak asi nemá smysl tutu debatu dále rozvíjet. Prohlížeč rozhodně nestojí na prvním místě. Jak si např. ověřuješ fingerprint banky? Jak kořenové certifikáty? Nevěříš snad těm, co jsou na tom PC již nainstalovené?
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 13:23 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A vy když si stahujete ISO distribuce, tak si její hash ověřujete důvěryhodnějším způsobem než z webových stránek, předpokládám.
30.3.2008 13:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Myslíte ta lisovaná DVD co tady mám? :-)
Heron avatar 30.3.2008 14:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
http://mirror.karneval.cz/pub/centos/5.1/isos/i386/

Co pak asi obsahuje ten soubor s příponou ASC? ;-)
Zdenek.Z avatar 29.3.2008 22:18 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Spam Vás taky netrápí, že? Sice tvoří cca 80 % všech emailů, ale proč ho řešit... A že z botnetů můžou jít útoky na Váš počítač bez velkého rizika odhalení útočníka taky, že?
29.3.2008 23:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ne botnety, které se mi snaží "hacknout" mé SSHčka několikrát denně mi vážně nevadí, nezatíží to moc ani linku, ani CPU. Jediné co mi to ubírá je ta troška místa ve /var/log/messages a to je naprosto zanedbatelné. A SPAM? Moc spamu se ke mě nedostane, takže je mi to celkem šumák.
Zdenek.Z avatar 29.3.2008 23:57 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Hm, tak pokud Vám nechodí žádné důležité maily, tak Vám spam může být opravdu šumák. Až někdy začnou a nějaký hodně důležitý skončí mezi spamem, aniž byste si toho všimnul, tak Vás to třeba trápit začne. To, že někteří lidé kašlou na bezpečnost bohužel občas ovlivňuje i jiné.
30.3.2008 00:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Všechny důležité kontakty mám v adresáři kterého se spamfiltr vůbec netýká. Mám tam nějakých 500 adres + mám navíc pravidlo i pro pár celých domén. Opravdu věřím tomu, že se mi žádný důležitý e-mail neztratí. A pokud je někdo tak hloupý že si nechá posílat OPRAVDU DŮLEŽITÉ informace e-mailem, který nezaručuje ani doručení, ani obdržení informace o tom, že se doručení nepovedlo je to opravdu jeho hloupost...
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 00:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Třeba když něco kupuji přes inzerát nebo aukci, na počátku často neznám e-mail obchodního partnera.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 00:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Od toho máme mobilní telefony.
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 00:20 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Aha. Už vidím, jak jsou lidi ze zahraničí dychtiví volat mi na mobil, navíc třeba do jiného časového pásma, když můžou použít zadarmo mail. (Opravdu je tak těžké pochopit, že bezpečnost mého okolí může ovlivňovat i mě, nebo je nutné rozjíždět flame na téma "Proč používáte email když vám můžou zavolat na mobil?")
30.3.2008 10:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Jenomže co vy je mi úplně jedno, vy si to řešte jak chcete, já říkám, že mi je to úplně fuk jestli má soused od vedle zabezpečené, nebo nezabezpečené Windowsy.
30.3.2008 10:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Jenomže vám to zjevně tak úplně jedno není, když máte potřebu radit v každé své reakci, jak to děláte vy. Takže si to dělejte jak chcete a nepište, že je vám to jedno a ať si to kdo řeší tak, jak chce. Nedává to totiž smysl. :-)
30.3.2008 10:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
To není potřeba radit, ale vysvětluji proč nejsem závislý na bezpečnosti cizích počítačů a o to asi v této diskusi jde, ne?
30.3.2008 12:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Pokud jste to tak pochopil, tak ano. Pokud byste to GPRS neměl, tak by vám také moc jiných možností nezbývalo, pokud byste pospíchal. Ale byl to jen příklad, mě obtežuje spousta nezabezpečených počítačů rozesíláním ůrzné havěti do mého počítače přes e-mail, IM a podobně.
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 00:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A co my, kdož nejsme příliš majetní (už asi dva týdny nemám na kredit), nebo chodíme do školy a tam si telefonování moc neužijeme?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 15:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Nemajetní studenti mají velice často tarif Odepiš za 12 Kč se 40 volnými minutami do Vodafonu a SMS zdarma :-)
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 18:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ten si dnes už těžko zařídí, už téměř od převzetí Oskara Vodafonem v podstatě neexistuje, takže ho mají jen, ti ko ho mají už dlouho.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.3.2008 18:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Fluttershy, yay! avatar 30.3.2008 18:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Hezky! Když mne to před časem zajímalo, nešlo to.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
31.3.2008 15:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Pokud vím, šlo to vždy, jen tento tarif není (záměrně?) moc propagovaný. Musel jste tedy v nabídkách úplných tarifů hledat mezi "ostatními tarifi", ne mezi hlavními. Ale je možné, že to nějakou dobu nešlo, to fakt nevím. Pokud to tak bylo, tak to asi zařadily zpět do nabídky, protože poptávka po takovém tarifu je.
31.3.2008 15:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
No ono se není čemu divit, že je po něm poptávka. Spousta lidí jej má jen kvůli těm 40 volným minutám. První den je provolají a pak dají zpět "normální" kartu.
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 00:20 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Vysvětlujte to až budete žádat o zaměstnání, zakázku, grant apod. A opravdu předem _vždycky_ nevím, z jaké adresy mi takový email přijde. Tak to zopakuju ještě jednou: To, že někteří lidé kašlou na bezpečnost občas ovlivňuje i jiné.
30.3.2008 00:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Přesně tak.
30.3.2008 10:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Fakt nechápu jak k těmto věcem, kde se točí docela hodně peněz můžete používat tak nespolehlivý protokol... Nicméně. U všech tří možností budu s největší pravděpodobností znát doménu, pak už je to jen triviální regulární výraz. A já netvrdím, že neovlivňuje jiné, já říkám, že mi je bezpečnost cizích počítačů naprosto jedno, protože jsem se naučil žít s myšlenkou, že cizí počítače nejsou bezpečné a tak jsem se tomu přizpůsobil.
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 10:50 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Fakt nechápu jak k těmto věcem, kde se točí docela hodně peněz můžete používat tak nespolehlivý protokol
Protože někdy prostě nemám na výběr? Navíc, zajímalo by mě, co byste teda na takové věci o jakých jsem psal použil.

(Jinak, já s tou myšlenkou že cizí počítače nejsou bezpečné taky bez problémů žiju.)
30.3.2008 10:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Asi by jim někdo měl vysvětlit, že e-mail je asi tak stejně spolehlivý jako Česká pošta.. Teda moc ne a neměl by jeho služeb u důležitých věcí moc používat, případně by jej měl používat v kombinaci s jiným komunikačním kanálem. Třeba zavolat "Nazdar Pepo, poslal jsem ti ty faktury, přišlo ti to? Jo? Super, to jsem rád, kdy mi tak pošleš odpověď? Zítra kolem jedné? Ok. Kdyby to nedošlo, tak ti zavolám, měl se. Pozdrav děti." :-)
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 11:08 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ale tak nekomunikujeme jen s Pepou Vomáčkou, že? :-)
Max avatar 30.3.2008 13:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A teď si vem, že takových Pepů připadá na jednu z našich pracovnic krapet více než si myslíš ;-). Vše ověřovat founem sice jde, ale je to poté nehorázné preso, které lze vydržet max. tak den. Den nečinnosti emailů se dá přežít, pak už to začíná být docela šílené. Jinak bych řekl, že email je mnohem méně spolehlivější, jak ČP.
Dále by mne zajímal důvod narážek na ČP. To, že je to největší dopravní společnost s nejvíce klienty a tudíž i s nejvíce nespokojenými klienty u nás, ještě neznamená, že její procentuální neúspěšnost je oproti ostatním společnostem nejvyšší ;-). Opravdu si myslíš, že prezentovat čistě subjektivní věci jako fakta a zaručenou pravdu, je zrovinka to nejlepší?
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
30.3.2008 13:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Kde to prezentuji jako fakta? Napsal jsem "asi tak" což znamená jistou, dle mého názoru nemalou dávku neurčitosti. A já snad někde řekl, že ostatní dopravní společnosti jsou na tom lépe? Co mi to podsouváš?
Max avatar 31.3.2008 18:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Já to cítil trochu jinak, asi nějak takto :
Česká pošta je nespolehlivá a email je plus mínus stejně tak nespolehlivý. Prostě to "asi tak" směřuje podle mne více k onomu emailu a nespolehlivost pošty je dána.
Neřekl jsi, že jsou na tom ostatní spol. lépe a já neřekl, že jsi to řekl :D. To bylo jen takovým zamyšlením, proč o ČP tvrdíš to, co tvrdíš.
Takto jsem prostě celý tvůj komentářík chápal. Možná špatně, ale chápal, mno ... :-/
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
stativ avatar 29.3.2008 12:54 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ješte zkus prosím normální vývojovou verzi Opery, zajímalo by mně, jak si stojí v porovnání s LinGogi.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
29.3.2008 13:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
WinGogi neprošel, stejně jako Opera 9.26. Vývojová 9.50 ano. Odpoledne o tom napíšu velký zápisek a srovnání do blogu včetně IE 7, IE 8 b1, Safari 3.1, dnešního Webkitu, Firefoxu 3 b5 a Firefox 2.0.0.12 včetně přehledných čísel, odkazu a grafu. Vše na Windows. Pokud by někdo mohl ověřit, zda budou podobné výsledky i na Linuxu (předpokládám, že ano), tak bych byl rád.
Ilfirin avatar 29.3.2008 13:15 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Vše na Windows
Tak to bude velice podnětné ;-)
Zdenek.Z avatar 29.3.2008 14:14 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A další větu jste si četl? Nebo se nehodila do fejmu?
29.3.2008 13:29 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpoledne o tom napíšu velký zápisek
Zapřísahám tě, ne! Ne na ábíčku!

:-D
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2008 13:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Bude flejm. Zase.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
29.3.2008 13:47 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
ja uz mam dost, nech to odlozi o tyzden
29.3.2008 14:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Já flame nechci. Pokud k tomu nějaký kvávkači nebudou mít co podnětného dodat, ať to nekomentují. Cílem je, aby si to čtenáři abc mohli sami vyzkoušet a ověřit, případně připsat do diskuse připomínky nebo napsat vlastní příspěvek do blogu. Většina čtenářů Abc přichází do styku i s jinými systémy než s Linuxem, a ty výsledky by se mezi platformamy by se něměly zásadně lišit, takže je to něco, co se jich týká a co je může zajímat více, než většina podivných příspěvků na abc vůbec nesouvisejících s počítači. Pokud to někoho nezajímá, nemusí to číst, to ať mi nikdo neříká, že ho to obtěžuje. Pokud to někdo nechápe, tak je mi ho líto.
29.3.2008 14:24 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
stejak nechápu k čemu je nějaký srovnání rychlosti, jsou to jenom PR kecy, protože rychlost se liší jen o pár procent....
hmm
kozzi avatar 29.3.2008 14:32 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
V podstate k nicemu ;-)
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
Fluttershy, yay! avatar 29.3.2008 14:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
+1
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
29.3.2008 14:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Kecy jsou spíše výroky o tom, že se to liší jen o pár procent, protože to není pravda.
Zdenek.Z avatar 29.3.2008 15:09 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tak pro dost lidí (třeba pro mě) je rychlost dost důležitá. A v některých věcech jsou mezi prohlížeči zatraceně velké rozdíly. (Jak ve prospěch, tak v neprospěch FF/Opery/...)
Zdenek.Z avatar 29.3.2008 15:06 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
A kdo tu koho nutí to číst?
kozzi avatar 29.3.2008 14:20 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
včem (l)wingogi neprošel?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
29.3.2008 14:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
V testu JS.
kozzi avatar 29.3.2008 14:48 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tim neprosel myslis ze byl pomalejsi? nebo ze to vubec neproslo?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
29.3.2008 16:15 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Víš, co to znamená neprošel? Pokud ne, tak si přečti můj blog.
kozzi avatar 29.3.2008 17:34 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Ano vím co to znamená, projít znamená, projít skrz něco, přeneseně uspět.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
29.3.2008 21:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Přesně tak, proto nevím, proč ses na to ptal.
Max avatar 29.3.2008 15:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mohl by prosím vás také někdo udělat test aktuálníhp vývojového FF3,OP3,KQ,SF za úplňku ve 23:59:59 za pomocí králičí packy a žabýho vývaru se slepičími pařáty? Myslím, že pak testy dopadnou mnohem lépe.
Zdar Max
PS: nebo ještě lépe, mohli byste testovat po každém commitu a pak budeme všichni společně po každém výsledku říkat wow a dlouhosáhle ho rozebírat ...
Měl jsem sen ... :(
kozzi avatar 29.3.2008 15:53 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Pokusím se :-D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
mirec avatar 30.3.2008 17:35 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
No ja son skúsil pár benchmarkov (nie na tom najnovšom čo existuje). Takže použitý software:
  • Konqueror 4.00.67
  • Konqueror 3.5.8
  • Opera 9.50 Beta 1 build 1643
  • Firefox 3.0b4
+----------------------------------------------------+--------+
| Konqueor 4                                         | Score  |
+----------------------------------------------------+--------+
| SunSpider JavaScript Benchmark                     |    N/A |
| Celtic Kane's JavaScript Speed Tests               |   1727 |
| world-direct JavaScript time tests                 |  763ms |
| JS/Bench 1.0 -- JavaScript Benchmark Package       |    N/A |
| CSS Rendering Benchmark                            |  275ms |
+----------------------------------------------------+--------+

+----------------------------------------------------+--------+
| Konqueor 3                                         | Score  |
+----------------------------------------------------+--------+
| SunSpider JavaScript Benchmark                     |    N/A |
| Celtic Kane's JavaScript Speed Tests               |   3651 |
| world-direct JavaScript time tests                 |    N/A |
| JS/Bench 1.0 -- JavaScript Benchmark Package       |    N/A |
| CSS Rendering Benchmark                            |  221ms |
+----------------------------------------------------+--------+

+----------------------------------------------------+--------+
| Opera                                              | Score  |
+----------------------------------------------------+--------+
| SunSpider JavaScript Benchmark                     |14615.4 | +/- 1%
| Celtic Kane's JavaScript Speed Tests               |   1001 |
| world-direct JavaScript time tests                 |  803ms |
| JS/Bench 1.0 -- JavaScript Benchmark Package       | 1136ms |
| CSS Rendering Benchmark                            |  302ms |
+----------------------------------------------------+--------+

+----------------------------------------------------+--------+
| Firefox                                            | Score  |
+----------------------------------------------------+--------+
| SunSpider JavaScript Benchmark                     |14513.6 | +/- 3.2%
| Celtic Kane's JavaScript Speed Tests               |   1254 |
| world-direct JavaScript time tests                 |  686ms |
| JS/Bench 1.0 -- JavaScript Benchmark Package       |   1478 |
| CSS Rendering Benchmark                            |  986ms |
+----------------------------------------------------+--------+
Poznámka: ff pri CSS Rendering Benchmarku 1. krát havaroval
Pri SunSpider JavaScript Benchmark-u mal najlepšie časy konqueror, ale asi po 2 opakovaniach testov sa zasekol a tváril sa, že čaká na dáta z internetu. Pridal som css test (podľa mňa omnoho dôležitejší test než javascriptu, predsalen renderovanie trvá takmer vždy dlhšie než samotný javascript).
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
30.3.2008 18:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Děkuju za tabulku a srovnání, určitě to dalo dost práce. Jsem rád, že někdo využívá (pracně vyhledané) odkazy v mých blogspotech. :-) Jen by mě ještě zajímalo, zda to byly balíčky prohlížečů z distribuce (případně které) nebo oficiální od výrobců.
mirec avatar 30.3.2008 20:52 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Všetko okrem konqueroru 4 bolo distribučné (konqueror som kompiloval zo zdrojových kódov). Nechcelo sa mi inštalovať ručne najnovšie verzie, tie by boli pravdepodobne o niečo rýchlejšie (netrúfam si odhadnúť o koľko).
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Zdenek.Z avatar 30.3.2008 18:46 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Tak jsem zkusil porovnat nejnovější nightly/weekly build Opery a FF v CSS Rendering a SunSpider. CSS Rendering: FF 546 ms, Opera 407 ms, Konqueror 3.5.8 274 ms, . SunSpider: FF Opera 10313.8 ms, Opera 6773.4 ms Každopádně u SunSpideru mě pobavilo, že když jsem pak zkoušel FF pod virtualizovanýma WinXP ve VirtualBoxu pod Linuxem, tak byl rychlejší než nativně v Linuxu. (Bylo to o desítky milisekund, takže by se to dalo svést na plánovač a vypovídací hodnotu to moc nemá, ale pobavilo. :-))
31.3.2008 07:43 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vzdycky si u techto hadek o kazdickou milisekundu vzpomenu na kamarada a jeho basen:

Blesk, ktery trval dve milisekundy
ozaril koupelnu kde myly se kundy.

Ja vim, ze je to OT, ale uz jsem se neudrzel, tak se omlouvam. :- )

31.3.2008 14:34 latrína.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 je "nejrychlejší" ve zpracování JavaScriptu
imho nejhodnotnější příspěvek celé diskuze. mockrát děkuju za zpříjemění dneška. :)

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.