Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 20:15

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
8.12.2007 15:55 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nikde.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 15:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Miluju kvalitní čokoládu! Výrobky čokoládopodobné nekupuji. Vím proč vám figurka nechutnala, ve složení totiž nefiguruje "vylepšovač chuti" (nebo jak se ta přísada jmenuje) ;-)
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 16:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jo, málem bych zapoměl. Dřív v německu, teď nikde (jestli jde o figurky).
xkucf03 avatar 8.12.2007 16:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
No právě z německa se k nám ty figurky často vozí, jsou fakt na blití.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 16:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Souhlas, ale pamatuju doby co tam byly fakt dobrý, samozřejmně né těch deset za marku ;-)
frEon avatar 8.12.2007 17:11 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
tam by je nikdo nekoupil, tak je vozi k nam. rekl bych ze situace je podobna prihode s nemeckym odpadem...
Talking about music is like dancing to architecture.
vencour avatar 8.12.2007 16:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky

Dokud jsem nebyl ve Švýcarsku, kupoval jsem Studentskou pečeť. Teď si místo ní radši koupim 300g mléčnou Lindt, ta je ze Švýcarska, ty menší Lindt se dělaj ve Francii. Rozdíl v chuti v tom poznam.

Mikuláše jsem dostal tak dobrýho, jako nepamatuju ... ale nevim, odkud byl.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 16:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
To je jak s pivem, když si tady koupim 0.5 Plzen, chutná jak ty jejich chcanky, protože se dělá v Poznani, když si koupim 0.33 je dobrá, protože je importovaná z Plzně. A cena? Skoro ta samá, takže pivo se mi vždycky hustě prodraží :-(
vencour avatar 8.12.2007 16:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky

Pokud jde o Plzeňský, doporučuju koštnout nepasterizovaný a nefiltrovaný Plzeňský, je k mání buď na prohlídce v muzeu v Prazdroji nebo na Spilce. Taky je úplně o něčem jinym.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
8.12.2007 19:26 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Polský pivo jednou za čas beru jako příjemné zpestření, ale po dvou letech na něm si dokážu představit tu chuť na poctivý český mok. ;-)
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 20:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Já ho nepiju vůbec, teď mam služební fábii combi a tam se mi vejde 17 multipacků staropramenu 12, takže 170 piv a s tim už se dá ty 2 měsíce vydržet. A když ne, je tu ta Plzeň 0.33, Budvar, Krušovice, Bernard a pár dalších... ;-)


...a znáte tenhle?
Pošle jeden Polskej pivovar 2 svoje piva
na mezinárodní soutěž piv.
jééénže, jak už to na poště bejvá,
balík přijde omylem na veterinu.
Po 14. dnech, přijde pivovaru dopis:
Oba koně jsou zdraví, příště neposílejte
vzorky moči v pivních lahvích.
8.12.2007 21:16 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jeee, do Polska uz se smi normalne vozit alkohol?
^D
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 21:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jsme v EU a je to pro mou osobní potřebu. Jako občan cizí členské země s trvalím bydlištěm v ČR (a né v PL), nemůžu překročit dobu pobytu 3 měsíce (nezjistitelné, razítka do pasu jsou minulost). No a 170 (piv) děleno 90 (dní) se rovná 1.88 piva na den, zdá se vám to víc než osobní potřeba? (málo, vim, ale do kufru víc nenarvu) Když to takhle hesky vysvětlim celníkům, je všechno O.K. jelikož mám všechno ostatní v pořádku, musej mně pustit a žádný pivo nevylouděj, "krokodylki pojebane" ;-)
Fluttershy, yay! avatar 9.12.2007 05:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Prokecl jsi se. Ještě než půjdu do školy, stavím se na celní policii. ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.12.2007 14:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
všechno co jsem napsal je legální ;-)
otula avatar 8.12.2007 17:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Také miluji čokoládu Lindt (je to prakticky jediná, kterou jím - koupím si ji občas a hezky si ji vychutnám), ale mám přesně opačné chutě - ta 300gramová mi zdaleka nechutná tolik, jako 100gramová (kupuji hořkou s madlemi a hruškami, či s pomerančovou kůrou)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 18:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Preferuju "domácí" značku Wedel, je tradiční, kvalitní, dobrá, ale taky podstatně dražší než "renomované západní značky".
Isah avatar 8.12.2007 19:21 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky

Polský čokolády jsou maximálně hnusný a nedá se tomu říkat čokoláda. Co myslíš, proč to tady prodávají za 10,- ?

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
otula avatar 8.12.2007 19:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Promiň, možná je Wedel z polských čokoládoven nejlepší, ale bez urážky: opravdu ji nemusím ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
stativ avatar 9.12.2007 11:50 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nejlepší čokoládu nakupuju v prodejně belgických pralinek v Olympii v Plzni. Akorát že AFAIK nejsou belgické ale švýcarské od Lindtu. Ale jsou sakra drahé :-(
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Josef Kufner avatar 8.12.2007 16:01 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čokoládu taky mám rád (skoro jsem na ní závislý), ale ty figurky jsou fakt hnusný. Móc rád mám čokolády z řady Lindt Excellence, hlavně bleděmodrou mléčnou. Co jsem si tak všimnul, tak jediný slušný čokolády, co jsem v poslední době jedl byly ze Švýcarska. To ostatní jsou jen ubohé náhražky. Trošku mi to připomíná situaci na trhu s notebooky (Thinkpad vs. zbytek).
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
8.12.2007 16:25 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nevim jak svycar. coko, ale thinkpady uz taky nejsou, co bejvavaly :-\
8.12.2007 17:08 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
ty s nimi asi mas vela skusenosti, mozes blizsie popisat? a poradit nahradu?
8.12.2007 19:23 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
no neviem ako chuti thinkpad ... ;-)
Project Satan infects Calculon with Werecar virus
Milan Vít avatar 8.12.2007 20:22 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
No to mě podržte, přesně tenhle jsem dostal na Mikuláše :-D To jsem rád, že nejsem jediný, komu nešla otevřít DVD mechanika :-D
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 20:28 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
10.12.2007 12:39 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
to su blazni, ved nato ide iba hnede ubuntu ;)
9.12.2007 00:30 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nahradu jsem zatim nenasel, az se tak stane, napisu ti :-)
10.12.2007 00:00 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Na toto téma mám teď v TODO napsat blog, který by situaci osvětlil ale nějak se k tomu nemůžu dostat.

P.S.: Šťastný majitel X61 ;-)
Luk avatar 8.12.2007 16:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to naprosto logické. Pro většinu lidí je primárním kritériem cena. Proto se výrobci přizpůsobují a nabízí výrobky za co nejnižší ceny. To samozřejmě znamená, že někde musí ušetřit. Jestliže 1 kg masa stojí 80 Kč a 1 kg párků 30 Kč, kolik toho masa tam asi tak může být? Totéž čokoláda - kakaové máslo je drahé, proto se tam místo něj nacpe to, co zbylo při výrobě metylesteru do nafty. Kdo chce kvalitu, musí připlatit, a to leckdy pořádně (protože se vyrábí v menším množství).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
xkucf03 avatar 8.12.2007 16:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Já bych si klidně připlatil, ale bohužel nevím kde. Kvalitní čokolády je všude plno, ale kvalitní figurky člověk těžko hledá.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
8.12.2007 16:56 Penz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jestliže 1 kg masa stojí 80 Kč a 1 kg párků 30 Kč, kolik toho masa tam asi tak může být?
Nejvyse 1 kg :-) Lepsi odhad asi dat nejde. Kdyz si kupujeme "maso", tak si nekupujeme jen hmotnost ale take tvar. Napr. nejake odrezky masa budou jiste levnejsi nez celistvy kus stejne hmostnosti. A fakt by me zajimalo, kde maji 1 kg parku za 30 Kc :-)
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 17:01 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Viděl jsem špekáčky za 24,50 Kč. Hamy ňamy!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
10.12.2007 00:01 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nejlepší je Výrobní salám z Makra, ten stoji nějak k 15 korunám. To musí být teprve chuťovka...
Luk avatar 10.12.2007 09:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Na výrobním salámu není nic divného. Ten není určen k přímé konzumaci, dává se jen do salátů, kde až tolik na kvalitě salámu nezáleží. I když ten za těch 15 Kč může být tam maximálně z kopyt :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 8.12.2007 17:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Lepsi odhad asi dat nejde.
Tak jinak. Surové vepřové půlky (se vším všudy, tedy s kůží, sádlem a kostmi) se vykupují za cca 30 Kč/kg. Je to jasnější?
A fakt by me zajimalo, kde maji 1 kg parku za 30 Kc
V Makru je mívali běžně, jinde jen v akci. V maloobchodě stojí většinou od 50 Kč nahoru.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
8.12.2007 17:39 Penz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Tak jinak. Surové vepřové půlky (se vším všudy, tedy s kůží, sádlem a kostmi) se vykupují za cca 30 Kč/kg. Je to jasnější?
Cítím správně trochu ostřejší tón? Samozřejmě jsem pochopil myšlenku, ale chtěl jsem upozornit na to, že bez dalších vstupních dat to z toho tak úplně vidět nelze. Však tam byli smajlíci, ne?
8.12.2007 21:21 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
To mi pripomina, jak jsem tuhle v Kauflandu kupovala svestkova povidla. Meli dve stejne velke piksly, jedna stala cca 20, druha cca 30. Celkem bez premysleni jsem sahla po tech drazsich, protoze je jednak znam, jednak tusim, co tak muze Kaufland prodavat za levne zbozi. Vedle me se po tech levnych natahla nejaka pani, zacetla se do slozeni a zacala hlasite nadavat, ze jsou z jablek. Tak jsem ji upozornila, ze hned vedle jsou jedna ze svestek, pani se ovsem vztekala dal, ze ty nejsou za takovou peknou cenu. Jo, kdo chce kam... :-)
^D
8.12.2007 16:47 wo | skóre: 2 | blog: wo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No na šlehačce míváš upozornění, že může obsahovat stopy živočišných bílkovin... tak proč by čokoládová figurka měla být z čokolády?
8.12.2007 16:56 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
V slahacke, ktora sa vyraba (mala by sa) z zivocisnej smotany, mi fakt zivocisne bielkoviny nevadia.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
10.12.2007 00:04 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Já na nějakém australském blogu zahlédl fotku z krabicového vína: "This product may contain traces of nuts and fish". By mě fakt zajímalo, z čeho tohle takyvíno vyráběli :-)

Rád bych to sem postl, nemohu to ale už nikde najít a Google taky nepomáhá :-/
Luk avatar 10.12.2007 09:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
"This product may contain traces of nuts and fish"
Na tom není nic divného. Podobná varování se objevují na zboží i u nás a mají smysl pro alergiky, jimž vadí sebemenší množství alergenu (typicky právě třeba ořechů). Takže pak stačí, aby v jedné továrně balili více druhů potravin a ta stopová množství se tam v podobě jemného prachu mohou dostat. Ty ořechy bych sice hledal spíš v nějakém trochu podobném zboží (dejme tomu kakao, rozinky, pytlíkové polévky apod.), ale vzhledem k dnešní organizaci výroby by mě výskyt u krabicového vína ani příliš nepřekvapil.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 16:54 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jednou jsem se poblil i z (půlkilového) králíčka z čokolády, nikoliv ztuženého rostlinného tuku.

Ta svinstva obvykle rozpouštím v mléce --- jediný rozumný způsob, jak je konzumovat.

Nejlepší je obyčejná hořká. Možno ji rozpustit a nechat ztuhnout ve formičce (na cukroví, mezi papírem) --- je z toho figurka.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2007 17:11 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nejlepší je obyčejná hořká
to je jedina co si zasluzi nazov cokolada...
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 17:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jsou i jiné, jimž bych jej dopřál.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2007 18:00 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
ok, studenstka pecet tiez nie je na zahodenie, ale to je vazne asi jedina vynimka...
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 18:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Ještě mám (byl Mikuláš) ve špajzce Lindt, Sladká vášeň nejni špatná, na další si teď nevzpomínám.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2007 18:23 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
ble, sladka vasen je strasny odpad, keby som to nedostal, tak ma to ani nenapadne kupit

a tota lindt neni seriozna cokolada? seriozne su spravidla horke
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 18:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
ble, sladka vasen je strasny odpad, keby som to nedostal, tak ma to ani nenapadne kupit

Už jsem ji dlouho nejedl, ale znám pár lidí, kteří na ni nedají dopustit.

a tota lindt neni seriozna cokolada? seriozne su spravidla horke

Ta moje je hořká, ale myslím, že dělá i nehořké.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2007 18:50 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Ta moje je hořká, ale myslím, že dělá i nehořké.
tak to verim, vsak preco by nezarobili, ked je dopyt -- kto chce kam, ...
Josef Kufner avatar 8.12.2007 20:10 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Lindt dělá těch čokolád celkem hodně druhů. Ale jaksi je tam taková drobnost... mléčná má v sobě stejně kakaové sušiny jako levnej šmejd Na vaření (hořká).

Pak mají 70%, 85% a 99% hořké čokolády a několik dalších druhů, ale pod nějakých 30 % kakové sušiny to nejde.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
9.12.2007 00:27 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Sladka vasen 70% je vzhladom na svoju cenu dost obstojna cokolada. Pri mojej spotrebe si zase nemozem dovolit sa denne futrovat svajciarskou kvalitou.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
8.12.2007 16:58 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chcel som v stredu kupit fig. ale precital som si na vsetkych dostupnych zlozenie a kupil som normalnu horku cokoladu. Cez 10% nemala ziadna fig. a aj ten zvysok znel tak hnusne, ze som to skoro hodil. A bez ohladu na cenu sa nic poriadne zohnat nedalo.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
8.12.2007 17:08 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kupuju je v normalnim supermarketu. Mivaji tak kolem 25-30% kakaove hmoty, musi se trosku pohledat a poznaji se podle ceny (ale vzdycky si kontroluju obsah kakaa). Pravda je, ze opravdu kvalitni cokoladu ve figurkach najdes malokdy. Mimochodem, v tzv. diskontech typu Lidl mivaji hodne kvalitni cokoladu (mereno obsahem kakaa) a neni ani tak moc draha.

Mas pravdu, ze problem je, ze to vetsinou lidi nekupujou figurky pro sebe a davaji prednost nizke cene. O tomto jevu bylo napsano hodne. Je to blbe, ale neda se s tim moc delat, v mikromeritku leda upozornit sve pribuzenstvo na to, ze z cokoladove polevy Ti je spatne a maji kupovat opravdovou cokoladu.
8.12.2007 18:11 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
trh nefunguje správně - nedochází totiž k potřebnému přenosu informací. Obchodní řetězce proto prodávají sračky místo kvalitního zboží.

Spíš moderní kultura náhražek a imitace - tj. o informace není až takový zájem. Hlavně, že to na první pohled vypadá, že si i plebs může dopřát luxus "čokoládových" figurek, ostatní je podružné.

Bohužel se to týká téměř všeho: chudí se snaží imitovat pomocí náhražek ty bohaté, proto potřebují levné sračky... to je ta rovnostářská kultura, kdyby se jasně lišily životní styly bohatých a chudých, věděl by každý, co jeho jest. Ze sociálně politických důvodů se ale dnes považuje imitace blahobytu za blahobyt samotný.
8.12.2007 18:26 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
si mi pripomenul...
I've always been fascinated by how poorer American families tend to have immense amounts of stuff while rich American families pride themselves on minimizing quantity and maximizing quality of material goods.
http://www.zephoria.org/thoughts/archives/2007/12/03/who_clicks_on_a.html
xkucf03 avatar 8.12.2007 18:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Ještě upřesnění: není to vada trhu jako takového, ale když neproudí dostatečně informace, nemůže správně fungovat. Ono to platí trochu u všeho, ale u těch figurek je to umocněné těmi dvěma faktory (kdo kupuje, nejí + kupují se jednou za dlouho). Ale (hyper)markety jsou obecně póvl, snaží se o nízké ceny, a tak nezbývá než prodávat nekvalitní zboží: slepené krájené sýry nebo každý den čerstvě shnilá rajčata fakt nemusím. Už aby se víc rozmohlo nakupování jídla po internetu...
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 19:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nevím jak v ČR (2 roky tam nejsem), ale ve Warszawie jsou takový malý rodiný krámky, kde člověk může koupit cukrovinky (i ty figurky) ručně dělané, kvalitní, dobré a ručně balené do těch pozlátek. třeba taková blbá oplatka, ten rozdíl v chuti je nepopsatelnej, hlavně vim že to co lepí ty vrstvy k sobě je ňam, ňam, čokoládovej krém a né bezchuťový lepidlo který stálo vedle čokolády, když do něj sypali všechny ty Ečka...
Luk avatar 8.12.2007 20:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Takové krámky jsou i v Česku. Jeden takový máme teď přímo v ulici (hodil bych sem link, ale bohužel si nechali propadnout doménu a někdo jim ji uchramstl - něco by mohl mít Google nacachované, stačí hledat Cafe Coeur).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 20:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
jj, že je to úůůůůůůůůplně něco jiného?! Já u toho krámku vždycky jim, dokud mám drobný, nebo dokud mám ještě místo :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 20:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Teď tak koukám Kutná Hora... Neni (nebyla před 2 lety) tam poblíž herna Synotu otevřená od 16:00? Jednou jsem tam jako servisák čekal až otevřou a seděl jsem v takové kavárně u kávy a dával jsem si takový super čokoládový (asi 3cm průměr s takovim dobrym něčim uvnitř) kuličky! ...ale to by byla asi moc velká náhoda ;-)
Luk avatar 8.12.2007 20:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jediná herna Synotu je v Lorecké ulici (u autobusáku) a to je dost daleko. Prodejna/kavárna Café Coeur (kdysi Kafíčko 39) bývala původně na Komenského náměstí, stěhovala se až letos. Takže fakt nevím...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 21:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Tamto bylo stejně spíš něco jako cukrárna ;-) ...ale fajnově máte zmáklý ty herny :-D
Luk avatar 8.12.2007 21:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
...ale fajnově máte zmáklý ty herny
To proto, že Google Is My Friend ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Tak to jo, už jsem myslel že mám v peněžence vaše peníze ;-)
 Dobrá rada: nikdy, ale opravdu nikdy na to ani nešahejte! ;-)
            
Luk avatar 8.12.2007 20:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Ale (hyper)markety jsou obecně póvl, snaží se o nízké ceny
Přesněji o nízké ceny sledovaných položek (rohlíky, mléko, některé druhy kávy, stolní olej...). U těch zbývajících bývají ceny často nadprůměrné (kromě zboží v akci). Kupovat např. motorový olej, pneumatiky, počítačové komponenty, ale i mnoho druhů potravin vyjde v super/hypermarketech dráž než v běžném maloobchodě (o internetových prodejnách nemluvě).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
xkucf03 avatar 8.12.2007 20:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Přesně tak, spousta lidí podléhá té levné iluzi z letáků (kam třeba ty figurky nebo párky patří), a ostatní je předražené, třeba CD media, ale týká se to prakticky všeho.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Bluebear avatar 9.12.2007 18:50 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
to je ta rovnostářská kultura, kdyby se jasně lišily životní styly bohatých a chudých, věděl by každý, co jeho jest.

Ale fuj, xkeshi. :-( Ještě řekni, že chudí by měli povinně chodit v cárech a mít oddělené obchody a městské čtvrtě, aby pohled na otrhané chudé děti nekazil boháčům chuť při pikniku. To je začátek 19. století. Chceš-li vidět, jak hnusně to v praxi vypadá, přečti si cokoli od Dickense, nebo Malého Bobše.

Ale nejlepší je to věděl by každý, co jeho jest. Tím chceš říct, že každý má už od narození stanoveno, jestli bude chudý nebo bohatý, vládce nebo poddaný, a je to vůle Boží a neměl by se s*át jinam? To už není ani první republika, to je středověk až starověk :-(
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
Fluttershy, yay! avatar 10.12.2007 15:18 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Tím chceš říct, že každý má už od narození stanoveno, jestli bude chudý nebo bohatý, vládce nebo poddaný, a je to vůle Boží a neměl by se s*át jinam? To už není ani první republika, to je středověk až starověk :-(

Ne. Proč ne? Protože i kalvinismus je fatalistický a mimochodem jedno z nejrozšířenějších současných světových náboženství, hinduismus, má rozdělení na kasty jako důležitou součást.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
11.12.2007 07:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
to je ta rovnostářská kultura, kdyby se jasně lišily životní styly bohatých a chudých, věděl by každý, co jeho jest.

Ale fuj, xkeshi. :-( Ještě řekni, že chudí by měli povinně chodit v cárech a mít oddělené obchody a městské čtvrtě
Znáte to úsloví "Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci"? Tak to jsem myslel. Bohužel právě tohle spousta chudých lidí neví anebo raději vědět nechce.

Jedním z důvodů je snadná dostupnost vesměs nekvalitních náhražek původně luxusního zboží, za které chudí rádi utrácejí peníze v iluzi, že si tím kupují onen luxus. Kupují si za relativně velmi drahé ceny ale právě jen tu iluzi.
To je začátek 19. století. Chceš-li vidět, jak hnusně to v praxi vypadá, přečti si cokoli od Dickense, nebo Malého Bobše.
Ne, to je druhá polovina 20. století. Jak hnusně to v praxi vypadá, vidím kolem sebe. Ostatně tento zápis v blogu je taky dokladem.
Ale nejlepší je to věděl by každý, co jeho jest. Tím chceš říct, že každý má už od narození stanoveno, jestli bude chudý nebo bohatý
Nevím, jestli to má stanoveno od narození, ale každopádně to má stanoveno v každém momentu ve své peněžence (na výpisu z konta).
a je to vůle Boží a neměl by se s*át jinam?
Každopádně by se měl chovat podle toho: například jako chudý si velice dobře rozmýšlet, za co své skrovné prostředky utrácet. Paradoxně je to v dnešní civilizaci spíš naopak: bohatí nakládají s penězi s rozmyslem, zatímco chudí jsou ochotní konzumenti reklam, jimi inzerovaného a za účelem masového prodeje produkovaného zboží, a jen kvůli tomu pak žádostivými "klienty" houmkreditů, které z nich sedřou i ty poslední zbytky.

Sentimentální ideologie odvolávající se na Malého Bobše tomu jen napomáhá. Tohle například považuju za skutečné nebezpečí tzv. "levicové" politiky: že totiž namlouvá lidem, že se mají dobře, jen když si nacpali chřtán a panděro, lhostejno čím. Koukejte, všichni si můžete koupit (ty nejhnusnější a nepoživatelné) čokoládové figurky - milník v budování blahobytu (komunismu, tržního hospodářství - dosaďte dle libosti podle momentální ideologie)!
vencour avatar 14.12.2007 17:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky

Nevím, jestli to má stanoveno od narození, ale každopádně to má stanoveno v každém momentu ve své peněžence

Já bych k tomu přidal, že záleží na tom, co má kdo přiděleno od Boha/whoever v hlavě a jak s tim nakládá, jak dlouhodobě plánuje. Nedovedu si představit, jak by se změnil svět, kdybychom nekoukali na reklamu, ale přemýšleli, zda to dané skutečně chceme. Minimálně v Japonsku bývají prý trable s deflací, když se neutrácí.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Nebezpecna_sit avatar 8.12.2007 19:08 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nám tyhle hnusné čokoládové Mikuláše dali ve škole jako bonus k obědu. Po celém gymplu bylo pak slyšet jenom "Blé, jedli jste to? To je hnus" apod. Nastala kritická situace, kdy se nestačily vynášet koše přeplněné vyhozenými figurkami. :) Jako lepší nic, než tohle.
Linux is sexy :o)
unknown_ avatar 8.12.2007 19:41 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jo, u nás taky. Tak sme obcházeli kamarády, brali si od nich ty "čokoládový" mikuláše, a vyřizovali sme si účty, takže nakonec byla celá učebna od čokolády, museli sme uklízet a málem sem nestihl autoškolu. A za všechno můžou hnusní mikuláši :-D
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 19:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Jé, nám taky --- to se k sobě hodíme! ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 20:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Vy se dneska nějak ke každému hodíte, mně jste to psal taky ;-)
Co k tomuhle pánovi? :-D :-D :-D
            
8.12.2007 20:12 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
tiez vsimam xD
Fluttershy, yay! avatar 8.12.2007 20:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokolodové" figurky
Nestraš!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
8.12.2007 20:56 adso | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Docela dobrou čokoládu mají třeba Gold Pralines a není ani drahá. Jinak je to ale do v česku docela problém:-( Ale zase máme dobré pivo...;-)
Pinhead avatar 8.12.2007 20:59 Pinhead | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je taky nápad, cpát se Mikulášem. Musíš si dát čerta :-) :

Obsah kakaové sušiny nejméně 30%.

Složení: cukr, sušené plnotučné mléko, kakaové máslo, kakaová hmota, laktóza, suš. syrovátka, emulgátor: sojový lecitin, aroma: vanilin.

Země původu: Německo
Complete the pattern, solve the puzzle, turn the key.
Luk avatar 8.12.2007 22:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
To je taky nápad, cpát se Mikulášem. Musíš si dát čerta
Ano, Čert je mnohem lepší ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 8.12.2007 23:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Když už musim takovouhle vyždímaninu z brouků, volim Ferneta ;-)
Luk avatar 9.12.2007 00:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Čert patřil (společně se Zelenou, Mixelou, Zámeckým mixem a dalšími lahůdkami) k mým alkoholovým začátkům. Dnes už bych to asi nepil :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
vencour avatar 9.12.2007 00:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky

Z jiného ... lahve. Tesavelu jsem pil jen snad 2x a pak už nebyla k sehnání. Takové žluté docela sladké víno. Snad nějaký mix.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Luk avatar 9.12.2007 01:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
No jo, Tesavela, česká napodobenina vermutu :-D Tu jsem snad nikdy nepil, z téhle kategorie už jsem začínal Cinzanem a také Metropolem, který se vyrábí dodnes.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
vencour avatar 9.12.2007 02:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky

Dík za odkaz, Šaler(a) jsem dovezl z posledního vinobraní, přišel mi skoro exkluzivní.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.12.2007 00:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
...volim jinou zelenou... ;-)
Luk avatar 9.12.2007 01:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Ta se nepije, ta se hulí! Doporučeno ministrem školství a první dámou českého šansonu ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
9.12.2007 01:12 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Q: Proč je marihuana zakázaná?
A: Protože z ní nejde efektivně vybírat spotřební daň.
;-)
Luk avatar 9.12.2007 01:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Ve skutečnosti je to trochu jinak. O zákaz se kdysi dávno (1937-38) postarala lobby výrobců syntetických vláken a dalších chemických produktů, v čele s firmou DuPont. Vlákno, olej a další produkty z konopí pro ně byly příliš silnou konkurencí, tak tlačili na americké poslance, aby konopí zakázali pod záminkou omamných účinků. Někde konopí jako takové zakázáno nebylo, ale zákaz marihuany a hašiše byl úspěšně převzat.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 9.12.2007 01:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Ten Liška se mi začíná líbit, kdy budou nějaký volby? ;-)
9.12.2007 10:53 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
A co taka Ubuntovica ? ;-)
Project Satan infects Calculon with Werecar virus
unknown_ avatar 9.12.2007 12:46 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
:-D
vogo avatar 9.12.2007 22:21 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechci se dožít „čokolády“ s čokoládovou příchutí…
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.12.2007 22:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Už jste se dožil, v polsku se jmenuje: wyrób czekoladopodobny
xkucf03 avatar 10.12.2007 01:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Tak to bude něco jako ta čokoládovinová cukrovinka, o které píšu.

Naštěstí to člověk nemusí kupovat a může si dopřát kvalitní čokoládu (problém je jen s darovanými figurkami).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Bluebear avatar 10.12.2007 01:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
problém je jen s darovanými figurkami

Ale ne, proč by? Převezmeme, poděkujeme a při první příležitosti vyhodíme do nebezpečného odpadu :-)
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
=^..^= AmigaPower® avatar 10.12.2007 01:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
...nebo obratem "potěšíme" někoho jiného ;-)
xkucf03 avatar 10.12.2007 08:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
A to ti přijde v pořádku?
  • Spotřebují se zdroje - figurky jsou sice hnusné, ale při jejich výrobě se spotřebovávají energie a materiál.
  • Darující vyhazuje zbytečně peníze.
  • Podporuješ firmu, která vyrábí šmejdy.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.12.2007 10:14 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hnusné "čokoládové" figurky
Najhorsie je, ked to potom zo slusnosti zjes a je ti z toho este zle.
10.12.2007 08:50 R
Rozbalit Rozbalit vše Polske vyrobky
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dostal som tiez nejaky polsky humus - fakt nechutny. Od kamosa som dostal nejaku inu figurku (nie polsku), ta bude hadam dobra :) A jemu som radsej dal 74% cokoladu, kedze viem, ake hnusne tie figurky vacsinou su.
10.12.2007 11:20 mlz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Polske vyrobky
Když někdy, ne moc často, dostanu chuť na čokoládu, vždy se vrátím k čokoládě na vaření

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.