Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 00:00


GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu

Britská labouristická vláda s pomocí konzervativců narychlo schválila návrh zákona známý jako Digital Economy bill. Ten umožňuje zablokovat servery, které podle rozhodnutí soudu „byly, jsou nebo pravděpodobně jsou užívány ve spojení s porušováním autorského práva“. Kritici tvrdí, že takto by se restrikce mohly týkat například serveru WikiLeaks (ministr pro digitální Británii Stephen Timms řekl, že vláda nechce zákon používat k omezování svobody, ale nezaručil, že tento server nebude zablokován) nebo i Google. Uživatelům hrozí za porušování autorských práv odpojení od internetu na neurčitou dobu a vysoké pokuty. ISP také budou pod hrozbou pokut muset uchovávat záznamy o navštěvovaných serverech a stahovaném obsahu. Zdroje: blisty.cz, guardian.co.uk, bbc.co.uk.

12.4.2010 10:48 | Tomáš Heger (geckon) | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

12.4.2010 10:58 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čekal jsem, že VB nezůstane za žabožrouty dlouho pozadu... Teď ještě německo a pak to prosadí pro celou EU. :(
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
Bedňa avatar 12.4.2010 13:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Ja pokiaľ viem tak to už pre celú EU je v platnost od 01.01.2010 a toto je len implementácia do zákona konkrétnej krajiny, to čaká tento rok aj ostatné krajiny EU.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
belisarivs avatar 12.4.2010 11:02 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jenom toliko k rovnostarske a svobodomyslne levici, jak se nam snazili panove xkesh a JS podsouvat.
IRC is just multiplayer notepad.
Cubic avatar 12.4.2010 11:38 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
kdezto konzervativci se neobtezovali na scene ani objevit
12.4.2010 13:11 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
To víš, s tím jejich vysokým IQ...
12.4.2010 11:11 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Smutné je, že ctěný pan Stephen Timms si (zdá se) myslí, že IP adresa je Intelectual Property address.
12.4.2010 12:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
V jiné situaci bych se nad tím pořádně zasmál, ale takhle to vůbec není vtipné... :/
Shadow avatar 12.4.2010 11:15 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevím, do jaké míry je tento zdroj (blisty.cz) věrohodný, ale zaujala mne tato věta:
Mandelson zahájil útok proti svobodnému internetu v Británii poté, co strávil čtrnáctidenní luxusní dovolenou v rezidence Nata Rothschilda na Korfu s multimilionářem Davidem Geffenem z nahrávací hudební společnosti.
Zajímavé... tedy, je-li to pravda.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
12.4.2010 11:19 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Tohle pochází z článku onoho britského bloggera, o kterém blisty píší. Nikde jinde jsem tuto informaci nenašel, ale pokud je to pravda, tak je to velice zajímavé.
Cubic avatar 12.4.2010 11:23 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Cubic avatar 12.4.2010 13:52 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
12.4.2010 20:31 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
To je jen další potvrzení mých nejhorších obav - hlavní síla za snahou globálně cenzurovat Internet nepochází od bojovníků s terorismem, dětskou pornografií či nelegálním softwarem, dokonce ani od samotných politicků, ale právě od velkých nahrávacích společností a hollywoodských studií.

Ono je to docela logické - teroristé se bez Internetu obejdou (nebo dokáží použít kanály, které dost dobře nejde cenzurovat, třeba chat v MMORPG čí steganogriafii v nevině vypadajících fotografiích koček), většinu sexualního zneužívaní dětí mají na svědomí jejich rodiče či jiní příbuzní a sotwarové firmy (s vyjímkou herních studií) by byly samy proti sobě, kdyby jejich sotware nešlo pirátit (viz výrok Billa Gatese: "As long as they are going to steal it, we want them to steal ours.").

Jenže nahrávací společnosti a hollywoodská studia se domnívají, že pokud by se jim podařilo vymítit sdílení jejich děl na Internetu, jejich (často už tak vysoké) zisky by ještě stouply. Z pohledu těchto firem je to zcela legitimní postup, protože jedinym smyslem existence firmy je maximalizace jejícho zisku.

Z opačného pohledu je to do nebe volající zrůdnost - zničit svobodu posledního zcela svobodného média (a to by byl jen první krok ...) jen ve jménu navýšení zisku firem, jejich jedinou funkcí je produkce zábavy. Některé se dokonce snaží Inernet pokud ne rovnou zničit, tak minimálně silně okleštit, protože podle nich z něj nevzešlo nic dobrého.

Nejhorší je to, že jim to nejspíš projde (minimélně v UK a USA), protože řady těch, kteří opravdu chápou tuto snahu a její cíle v její plné hrůznosti, jsou v menšině oproti těm, kteří to budou podporovan nebo je jim to zcela jedno. Dokonce ani ta nemladší generace, tzv. "síťoví lidé", nás nezachrání.

Ano, budou protestovat proti omezení sdílení, jenže na druhou stranu jim většinou vůbec nevadí postupné omezování soukromí. Zatímco my, "staršinové" (viz terminologie odkazovaného článku) si ceníme (občas až paranoidně) soukromí a anonymity, pro ně je naopak něco takového nepochopitelné, protože jim to brání při sdílení a snaze být více "sociální". Občas mám občas pocti, že by se mladší generace klidně dobrovolně nechala borgizovat, pokud by díky tomu měli lepší přístup na Facebook [ironický smajlík]

Takže nakonec je možné, že nadcházející soubor o budoucí tvář Internetu nebude probíhat v rovině samoorganizovaná anarchie verzus rigidní kontrola, ale mezi silamy, které se budou snažit Internet spoutat, omezit, cenzurovat a vůbec se pokoušet implemetvat internetový policejní stát (hlavně producenit audiovizuálního obsahu a vlády) a silami, které budou sice cenzuru odmítat a budou chtít pokračovat ve stávající svobodě obsahu, ale za cenu ztráty anonymity a soukromí (v čele s Googlem, sociálnímy sitěmi a reklamnímy firmami využivajcícímy data mining).

Pokud si mám vybrat, radši volím to druhé - zatímco bojovat s tím prvním je velmi obtížné až nemožné (a v extrémním případě i životu nebezpečné), boj s tím druhým je jen pracný a nepohodlný. Jinak řečeno, pokud si mám vybrat, jestli budu z internetového pohledu pirát, pedofil a terorista nebo raději asociální paranoidní mimoň, volím všemi deseti to druhé.
13.4.2010 08:33 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Občas mám občas pocti, že by se mladší generace klidně dobrovolně nechala borgizovat, pokud by díky tomu měli lepší přístup na Facebook
Občas mám pocit, že borgizovat všechny by téhle společnosti jenom prospělo.
Quando omni flunkus moritati
13.4.2010 10:13 tecik
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
No spis bych nechal svetle vyjmky bokem, kolektivni mysleni bez nejakeho cile, ci nekoho kdo udava smer by skoncilo mooooc spatne. Lidstvo je hloupe stado, ktere se zabyva ruznyma pitchovinama (omlouvam se, ale valky, jak ublizit druhemu atd. proste nejsou nic jineho).
13.4.2010 10:28 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Vtip je v tom, že se společným vědomím těžko někomu jinému ublížíš, protože se ti to okamžitě vrátí.

Automaticky by zmizela větší část kriminality, protože by všichni věděli, že se zločinec chystá něco spáchat.

Akorát co se udávání směru týče, uznávám, na tom taky něco je.
Quando omni flunkus moritati
Václav 13.4.2010 12:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Víc se mi líbí jiný přístup - Asimova Gaia (Nadace a Země).
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 13.4.2010 12:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Ehm, zapoměl jsem odkaz
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 13.4.2010 12:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
A bacha, je to spoil jako prase...
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
13.4.2010 18:51 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Přesně tohle mně také napadlo. A mám z toho stejně rozporuplné pocity jako hlavní hrdina. A velmi by mně zajímalo, jaký názor by na to měly pravě ti zmínění "síťový lidé". Jenže v praxi je problém, že dnešní mladí (alespoň ti, které potkávám) horko těžko znají StarTrek, natož aby četli Asimova :-(
Václav 14.4.2010 14:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Jojo, pořád se říká jak Rowlingová se svým Potterem přivedla děti k četbě, ale ta četba taky většinou Potterem končí...
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Drom avatar 14.4.2010 16:49 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
+1 :(((
13.4.2010 20:25 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Říká se asimilovat ;)
Vykook avatar 12.4.2010 11:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co cekat od toho policejniho pronarodu.. Z dokumentu "Pod dohledem kamer" ktery davaji na Spektru doslova mrzne krev v zilach, tocene to je samozrejme v GB.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Shadow avatar 12.4.2010 11:51 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
A teď si představte, kolik britské veřejnosti je pro takovou legislativu, kolik proti a kolik vůbec netuší, která bije. A pak to srovnejte s ČR. Kdyby tu někdo navrhl a schválil podobný zákon, jaký odpor by veřejnost vygenerovala? Možná by pár ajťáků uspořádalo pokojnou demonstraci, ale to by bylo všechno. Nebo myslíte, že by do ulic vytáhly i ostatní profese? Běžní uživatelé (což obvykle zahrnuje i redaktory masmédií či politiky) si myslí, že Internet je to modré éčko na té louce zelené. Těch, kteří dokáží domyslet důsledky takové legislativy je podle mne prostě příliš málo.

A pokud by snad odpor větší než mizivý zaznamenán byl, postačí úplně v klidu vytáhnout terorismus a dětské porno, a jemně se naznačí, že kdo není pro takovou legislativu, je buď terorista nebo sexuální zneužitel dětí. A zákon projde.

<off-topic>
Náboženství tu je dost, proč dělat další ze software a licencí?
WTF?

</off-topic>
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
12.4.2010 11:53 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Bohužel se obávám, že je tomu tak, jak píšeš…
gtz avatar 12.4.2010 11:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Tak nějak má pravdu ...
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Drom avatar 12.4.2010 15:52 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
+1

Je navic smutny, ze lidi odmitaji i zkusit premyslet a jeste jsou neprijemny, kdyz jim clovek rekne neco, co se neslucuje s tim, cim je krmi (mas)media.
Vykook avatar 12.4.2010 16:12 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
A prave proto pisu o bezpecnostnich kamerach o kterych ma tuseni i IT negramota a stejne si ten bic na sebe uplest nechaj

k me paticce: apple produkty jdou proti nasemu OSS presvedceni.
Komerční, nekomerční... je proprietární. A TO vadí.
Nektera zdejsi individua se tu zkratka chovaji jak za spanelsky inkvizice. Posledni leta to tu jde z kopce...
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Cubic avatar 12.4.2010 17:03 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
stejne si ten bic na sebe uplest nechaj
To je tezky, znas to o tom jak se vari zaba za ziva.

Nemam vubec iluze o tom ze by cesi strcili tu hlavu do opratky stejne ochotne kdyby nemeli v pameti zkusenost s komunismem. Jediny co ti umoznuje si takhle vyskakovat je to, ze si cesti politici na podobne praktiky proste jeste proste netroufnou (nebo zatim neprisli na to ze by z toho mohlo neco kapnout). A jsi naivni jestli si myslis, ze se ceska republika neocitne ve stejnem bode jako UK. To bude jiste driv nez tvymi jedinymi starostmi budou problemy s prostatou a pekne osetrovatelky v domove duchodcu.

zname se... papezstejsi nez papez
Vykook avatar 13.4.2010 09:37 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Ne, zas tak naivni nejsem, v podstate s tebou souhlasim, urcite se to prosadi ve vsech "civilizovanych" statech...
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Drom avatar 12.4.2010 15:39 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Jak se to jmenuje v originale? Pod ceskym nazvem jsem pri zbeznem hledani jsem nic nenasel.
Vykook avatar 12.4.2010 16:20 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Ha, mam to! Jmenuje se to: "40 YEARS OF CCTV" . Kazdopade to davaji v nedeli v 00:45 na Spektru.
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Drom avatar 12.4.2010 21:13 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Nemam moznost tu stanici sledovat.
12.4.2010 12:31 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Měl bych takovou připomínku: myslím že zprávičky by měly být kratší.
Bedňa avatar 12.4.2010 13:08 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
To už by nebola správička ale link, správička obsahuje stručne podané to čo je podstatné.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Cubic avatar 12.4.2010 13:21 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyz uz se to tu resi tak bych odkazat na "ISP s gulami". Talk Talk prohlasil, ze pokud neuvidi soudni prikaz nevydaji zadne osobni informace a jsou ochotni branit udaje o svych zakaznicich u soudu. Musim zatleskat, az jsem dostal nutkani zmenit poskytovatele(ktere okamzite mizi, hned jak si clovek uvedomi ze by si musel poridit pevnou od BT, fuj)

Jsem zvedav jak dlouho jim bude trvat nez ohnou hrbet.
Do you like what you see? No? Well, bloody look harder.
12.4.2010 19:43 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Na druhou stranu, TalkTalk je shit.

A Landline od BT nemusis mit, TalkTalk ma LLU, tudiz za landline neplatis BT ale jim.
Cubic avatar 12.4.2010 20:14 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Na druhou stranu, TalkTalk je shit.
Ja vim, o jejich zakaznicky podpore kolujou horrory
A Landline od BT nemusis mit, TalkTalk ma LLU, tudiz za landline neplatis BT ale jim.
Aha, ani jsem netusil ze je neco takoveho mozne.
12.4.2010 13:27 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja jen dodavam, ze to schvalne vyhlasili tesne pred volbami, respektive v den vyhlaseni teminu voleb (na 6 kvetna 2010 mimochodem) takze si toho prakticky nikdo nevsimne, ted ani potom, media ziji volbami, mozna bude mensinova vlada ci dokonce koalice, to tu skoro neznaji, takze takove "drobnosti" jako je tento zakon nemaji sanci prorazit.

A proslo to parlamentem az podivne rychle. Asi se o tom jednalo, podopora byla prilis velka an obou stranach, ale jednalo v kuloarech, potaji. Zadna strana s tim nechce byt moc spojena, takze rychle rychle odhlasovat a zamest pod koberec. Pripadne potize si vyzere budouci vlada a opozice se hrde bude moc postavit za prava postizenych obcanu. Hehe

"Schválen zákon omezující svobodu internetu" ..to je dost bulvarni titulek :( Ona rada tech zasadnich zakonu davno existuje, pokutu za poruseni IP muzete dostat i v CR a to mastnou, ISP samozrejme schranuji logy, musi, i v CR a jsou v kontaktu s policii, budte klidni.

Jedine co se zasadneji zmenilo, ze mohou ISP muze odpojit od internetu uzivatele pri pouhem podezreni z mozneho porusovani IP, bez radneho soudniho rozhodnuti, bez toho ze oni vam to musi dokazat. To porusuje presunkci neviny. A jeste hur, kdyz vase pripojeni sdili vice lidi. Takhle se budu must zajimat o internetove aktivity spolubydlice, o pritelkyni ani nemluve :)
12.4.2010 13:29 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě zaujalo několik hned věcí (samotný zákon nepočítám).

1) Že si poslanci stěžují na to, že by to mohlo pokurvit tuhle WikiLeaks nebo támhle Google. Kruciprdel, a jiné stránky jsou vzduch nebo co?

2) "Žurnalistika" Bolševických listů. Nejprve tepou do třídního nepřítele: "britský ultrapravicový blogger, zjevně spojený s britskou fašistickou British National Party," aby pak zakončili téměř nováckou replikou: "I čtenáři výše citovaného článku v deníku Guardian na fóru k jeho textu doslova zuří."

3) Věta "Britská labouristická vláda s pomocí konzervativců ..." je špatně - mělo by to být raději: "Britská labouristická vláda s pomocí Konzervativní strany ..." Konzervativní strana nemá s konzervativní politikou nic společného. Je to spíše zelená liberální strana.

Závěrem - no jo, spřáhli se socani (LP) se zelenými liberály (CP), tedy dle xkeshe samí inteligenti, a jaká pěkná věc vznikla. Když se daří, tak se daří - děkujeme.
Cubic avatar 12.4.2010 13:46 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
od kdy jsou konzervativci zeleny?
12.4.2010 14:03 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Circa od doby, co je u vesla David Cameron.
12.4.2010 14:09 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Doporučuji informace přímo ze zdroje - http://www.conservatives.com/. Některá jejich hesla dokonce i připomínají hesla Strany zelených (vítejte v oblasti mimo Parlament, zelenáči) nebo jiné takové partaje.
Cubic avatar 12.4.2010 14:26 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
ja nevim jak velky prehled mas o politickem deni v UK, ale kdyz se podivam na jejich stranky, jako ze jsem se koukal nez jsem se zeptal, tak vidim ty samy kydy jako tam ma Labour. To spis LibDem jsou vic do zelena, coz vyvazi jejich stanovisko na obcanky, DNA databazi a neutralitu internetu nebo imigraci atd...

navic tady je zelenej kazdej, je to v mode (a je to pretvarka, zeleny jsou dokud si to muzou dat najevo sousedum a nic je to nestoji)
12.4.2010 14:52 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
tak vidim ty samy kydy jako tam ma Labour. To spis LibDem jsou vic do zelena
Vždyť si neodporujeme, já s tebou v tomto zcela souhlasím. (Nicméně LP jsou taky dost dozelena - projevuje se to hlavně v názorech na imigraci atp.)
12.4.2010 14:43 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A v Severním Irsku to neplatí:-)? Ten stát se většinou označuje značkou "UK", pokud vím. Great Britain je ostrov, na kterém je Anglie, Wels a Skotsko.
12.4.2010 18:47 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mně je jedno, že je ohrožena svoboda nějakého internetu, protože internetů jsou statisíce a jeden nic neznamená.

Jo kdyby někdo ohrozil svobodu Internetu, to už by mi vadilo.

otasomil avatar 12.4.2010 19:11 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Blokace nelegalniho obsahu je k nicemu.

 

Lide s tema gigabajtama mp3, avi vyrazej na cerny trh a uz nebudete muset stahovat stovky filmu, tisice mp3, ale koupite je i s mediem (HDD)

Totez software - jakykoli.

Proste se bude video a hudba sirit dal. Jenom ve vetsich davkach a nedohledatelne.

Zacnou vznikat site mezi sousedama v panelacich a pozdeji i na vesnicich. Vsude budou behat jen ilegalni data. Dojde ke zlepseni mezilidskych vztahu a pratelstvi.

Internet bude zahlcen reklamama a tudiz bude zcela nepouzitelne medium jako je dnes rozhlas a televize.

Svoboda slova skonci, blogy budou jen pro registrovane na jmeno a bydliste, navic budou podlehat prisne cenzure. To co jsem nyni napsal bude okamzite oznaceno za spiknuti a ihned smazano.

Chcete do takovehoto sveta jeste privest deti ?

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
Jendа avatar 12.4.2010 22:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Zacnou vznikat site mezi sousedama v panelacich a pozdeji i na vesnicich.
Na takovou síť je potřeba povolení a je povinnost do ní nainstalovat státní kontrolní zařízení CleanChecker. Chápeme, že to může někomu připadat zbytečné, nicméně naše zkušenosti ukazují, že právě takovéto sítě začali po zavedení InternetFilter od firmy Crapsch zneužívat šiřitelé dětské pornografie. Pokusíme se povinnost použití CleanCheckeru uzákonit do 1.1.202X a pro uživatele tzv. komunitních sítí bez něj zajistit ochrannou ústavní léčbu.
(doručeno časovou smyčkou, poslední číslice roku a jméno politika, který to řekl, se bohužel ztratily v časoprostoru)
Jendа avatar 12.4.2010 22:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: GB: Schválen zákon omezující svobodu internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Cleanfeed is a content blocking system implemented in the UK by BT, Britain's largest Internet provider, which (as of 2008) targets only alleged child sexual abuse content identified by the Internet Watch Foundation.
To zas bylo keců, že to je proti dětskému pornu. Bílkoviny v žábě už zvolna koagulují a salám je způlky sežranej.
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.