Portál AbcLinuxu, 19. července 2025 15:00


Gran Paradiso Alpha 5

Včera měl vyjít Gran Paradiso Alpha 5, budoucí Mozilla Firefox 3. Má nový systém nahlašování pádů, nového správce hesel, aktualizaci javascriptové knihovny FUEL a opravy v Gecko 1.9.

2.6.2007 14:35 | Luboš Doležel (Doli) | Nová verze


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

2.6.2007 14:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi to ještě bude chvíli trvat. Oznámení tam sice je, ale odkaz na download linuxové verze nefunguje, odkaz na zdrojáky tam nevidím vůbec a tam, kde download bývá, je zatím jen Alpha 4.
2.6.2007 15:42 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/
freshmouse avatar 2.6.2007 17:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Přímý odkaz.

Stáhl jsem si to a moc to nefungovalo. Ani nešel otevřít správce záložek atd. Co také od testovací verze chtít, že ano. (Hledal jsem hlavně změny v GUI a ty jsem nenašel, vypadá to pořád stejně. Hlavní změnou je tedy přeci jen nové Gecko.)
Marek Bernát avatar 2.6.2007 17:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Zmeny v GUI prídu až v RC3 :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
freshmouse avatar 2.6.2007 18:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Já jen chci, aby to vypadalo jako normální GTK aplikace. Když kliknu někam do menu, tak tam vidím přepínače "zarovnané" ke spodní hraně položky, zvláštní "podsvícení" označených položek, prapodivně malá zaškrtávací políčka atd. Dobře, ikony mají všechny vlastní, to je v pořádku (však jsem taky vytvořil balíček DancingMouse s Tango ikonkami), ale editovat CSS, aby Firefox vypadal "normálně", na to fakt nemám čas ani nervy.

Teď hledám útočiště u Epiphany, které je v pohodě, ale vadí mi drobnosti typu absence multivyhledávacího políčka a absence záložek v postranním panelu.
2.6.2007 18:42 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Jak to má vypadat jako GTK, když si to všechno vykresluje samo a vzhled se definuje právě přes CSS. To pak může GTK nanejvýš emulovat, no a to je pak otázkou, jak moc bude ta emulace zdařilá.
freshmouse avatar 2.6.2007 18:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tak proč je to potom vůbec závislé na GTK knihovnách?
Marek Bernát avatar 2.6.2007 19:34 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tipol by som si, že v GTK sú aj iné veci ako len nejaká grafika. Save dialog je napríklad odtiaľ, nie? Nevyznám sa v tom, ale nejaký skrytý význam v tej závislosti asi bude :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
3.6.2007 06:32 noname265 | skóre: 5 | blog: Legion_of_arch
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tak to je potom smůla protože save a opendialog je v GTK pěkně hnusný!přitom by stačilo tak málo....
nothing
3.6.2007 09:17 Christof | skóre: 22 | Havířov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Mně se třeba líbí ;)
Saljack avatar 3.6.2007 19:44 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tohle je jediný co mě fakt na firefoxu štve. Přitom ve verzi 1.0 na to byl program kterej tam dostal kde ale u verze 2 to neni. Škoda.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
3.6.2007 21:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Jestli jsem dobře pochopil, na co reagujete, nastavte si v about:config hodnotu ui.allow_platform_file_picker na false.
freshmouse avatar 2.6.2007 18:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Jen pro ilustraci, tady je pár příkladů: první vs. druhý a třetí vs. čtvrtý.
2.6.2007 21:27 Marex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
nevidim rozdil ...
brk avatar 3.6.2007 07:27 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Je tam jiný font, šipečky signalizující podmenu vypadají jinak a radioboxy jsou zarovnávané na jinou výšku oproti textu. Jsou to sice hovadiny, ale celé GUI Firefoxu je tímhle prolezlé a ve finále do GTK prostředí nezapadne. Milovníci KDE/Qt mu zazlívají závislost na GTK a příznivci GNOME/GTK ho taky nemilují kvůli jeho vzhledu, který GTK prostě není.
USE="-qt -kde"
freshmouse avatar 3.6.2007 11:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Jo (a ještě je při najetí do menu zvýrazněna jiná plocha). Mně by nevadilo, že je všechno jiné, ale třeba zarovnat přepínače dolů je prostě humus a fakt mi vadí se na to i dívat.
Marek Bernát avatar 3.6.2007 13:29 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Kto potrebuje menu…
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
freshmouse avatar 3.6.2007 15:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Já třeba kontextové někdy jo. A i to "horní" kvůli pár věcem.
Marek Bernát avatar 3.6.2007 19:27 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Ale môžeš si za to sám. Firefox sa dá pohodlne používať aj bez menu. Som si tým istý, lebo ho mám vypnuté :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Václav 2.6.2007 19:38 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Kazehakase taky není špatný....
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 2.6.2007 17:51 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Odkazuješ na adresář s vždy poslední noční vývojovou verzí. Všechny vydané verze (včetně těch alpha) jsou umístěny v podadresáři release na ftp.mozilla.org, nikoliv v podadresáři nightly. Zkus zapřemýšlet, proč je v názvu buildů uvedeno "pre".
2.6.2007 21:48 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Az bude neco v release, tak si to lidi najdou sami, chtel jsem jen ukojit poptavku bleeding-edge nadsencu. Presto dekuji za upozorneni.
2.6.2007 16:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A dnes vyšla Alpha 6 :-)
Marek Bernát avatar 2.6.2007 17:03 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tí su rýchli :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 2.6.2007 17:46 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Žádná Alpha 5 dosud nevyšla. Až vyjde, bude umístěna zde: http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/granparadiso/. Ve zprávičce akorát odkazujete na rozpracované poznámky k vydání.
Mozilla.cz
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.6.2007 17:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Mají tam: Release June 1, 2007

Tak nevím...
Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 2.6.2007 18:14 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To je plánované datum vydání, které je nutno brát orientačně. Vše totiž závisí na QA aktivitách a zda nebude při finálním testování nalezena chyba, kterou bude potřeba před vydáním opravit, což si vyžádá čas a nové testování. Zkrátka, FF 3.0 Alpha 5 ještě nevyšel. V uváděných poznámkách k vydání odkazy ke stažení nefungují a na ftp.mozilla.org buildy nejsou.
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.6.2007 18:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tak to potom pardon - měli by to dát víc najevo. Co si má člověk myslet, když stránka s poznámkami funguje a nic na plánovaném vydání se nezměnilo :-(
2.6.2007 18:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To, že "šílení anebo nedočkaví anebo neseriozní" "novináři" obnovují stránku o vydání tak dlouho, dokud neexistuje, namísto toho, aby si skutečně ověřily, zda daná verze vyšla - tzn. jak napsal Pavel Cvrček o názvech adresářů na FTP (tzn. téměř standardní postup ověření vydávání nových verzí už od prvopočátků tohoto a jiných projektů) anebo zejména také také to, že ve zprávičkách nemůžete odkázat na žádné oficiální vyjádření o vydání, které také odpradávna doprovází každé vydání alfaverze produktů projektu Mozilla.
freshmouse avatar 2.6.2007 18:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To je zajímavý způsob odběru novinek.
2.6.2007 19:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Těch způsobů odebírání oficiálních informací je tolik (a navíc samotný odkazovaný web a jeho RSS zdroj), že mi vůbec nepřipadá při požadavku na ověřené a seriozní informace, o které by měl mít tento server zájem (a ne o nějaké "drby"), že bych měl zdejší reportéry a psavce nějaké přehnané a narealizovatelné nároky. Pokud to nezvládají, tak ať to nedělají. Lepší, než tadyty drby a nutnost číst dlouhé diskuse zmatených čtebářů, aby člověk pochopil situaci, proč nikde není žádný funkční odkaz na stažení.
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.6.2007 20:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
čtebářů
Když neumíte psát, tak to nedělejte...?
4.6.2007 15:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Pomilionsté pro blbé: Je propastný rozdíl mezi diskusí a zprávičkou a mezi překlepem a faktickým nesmyslem. Pokud si to neuvědomujete, pak prosím kompetentní osoby, aby vás nenechali publikovat.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 16:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
A já bych zase navrhoval, aby bylo zabráněno všem (komerčním) programátorům programovat, pokud dělají chyby. Protože když to přece neumí, tak ať to nedělají a jen chybami v softwaru nematou uživatele, že?
Marek Bernát avatar 4.6.2007 17:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Niekto tu tuším meria dvojitým metrom… Trochu sebareflexie by vám nezaškodilo.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
2.6.2007 22:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Pokud to nezvládají, tak ať to nedělají.
To by bylo, aby se Péťa neozval... :-)
xxx avatar 3.6.2007 14:06 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5

Obávám se, že žádný zprávičkář není zaměstnán na plný úvazek. To co vy říkáte aby zprávičkáři dělali by to vyžadovalo.

Jinak já si radši přečtu občas špatnou zprávičku, než aby tady nebyly žádné.

Please rise for the Futurama theme song.
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.6.2007 20:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To, že "šílení anebo nedočkaví anebo neseriozní" "novináři" obnovují stránku o vydání tak dlouho, dokud neexistuje
Tak takhle to nedělám. Kouknu se, kdy to má vyjít, a datum tam stále je stejné - včerejší. Kouknu na web, kde by měly být informace o verzi, a jsou tam - tak co si mám myslet, pane dokonalý?
2.6.2007 21:51 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Doktore kliiid, nic se nedeje.
4.6.2007 15:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To je už principiální chyba v přístupu. Nemáte koukat, kdy co vyjde, ale máte být informován, když to vyjde (nebo spolehlivě informován, kdy to má vyjít a ověřit si to, příp. ozančit míru nejistoty ve zprávičce - např. dnes měl vyjít ..., ale zřejmě vyjde v následujících hodinách kvůli časovému posunu) a pak případně tu informaci teprve předávat dále a publikovat. Jinak jsou to skutečně jen nezodpovědné šíření drbů a bludů.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 16:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To mám být registrován v každém mailing listu ke každému softwaru, který pro Linux vychází, a pamatovat si, jaké mají vydávací návyky? Vy se o Firefox zajímáte, takže jejich pravidla znáte, ale rád bych vás třeba viděl při sledování nových verzí ovladačů nVidia, aniž byste s tím měl předchozí zkušenosti.

Protože třeba právě nVidia nevydává žádná oznámení a už jen přítomnost poznámek k vydání znamená, že to vydáno bylo - ale rozhodně přitom ten ovladač nemusí být na oficiálním FTP, ale třeba někde na nzone.com.
4.6.2007 17:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Argument o nVidii neberu, protože je to něco jiného a zde máma Firefox, který těch oznamovací způsobů má mnoho. Nebo ty zprávy nechte psát někoho jiného, a ten tu zprávu napíše, až skutečně ten produkt vyjde, a ne předčasně. Hlavně si myslím, že alfaverze patří především vývojářům a testerům a Ti si umí dané informace zjistit jinde. To skutečně musíte psát o každé alfaverzi čehokoliv? Chápu, že Firefox je významná aplikace, ale informováním až o betaverzi se souhrnem novinek by bylo vhodnější.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 17:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Argument o nVidii neberu, protože je to něco jiného a zde máma Firefox, který těch oznamovací způsobů má mnoho.
S vámi nemá cenu se dohadovat. Ovladače nVidia jsou software jako každý jiný, není to "něco jiného". Mají verze klasické i vývojové, navíc ještě verze neveřejné.

Když by někdo chybně napsal vydání ovl. nVidia, tak ho také nebudu sjíždět za to, že udělal chybu a nebudu na autora házet špínu.
4.6.2007 17:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Já to shrnu a uzavřu. Prostě váš postup vedl k tomu, že jste psal drby, bláboly, nesmysly, své domněnky nebo jak tomu chcete říkat. Z toho se nevykroutíte. Jestli to tak dělá Nvidie nezanmená, že to tak (neprůhledně a zmateně) musí dělat všichni - alfaverze Firefoxu vždy byly oznamovány a v rámci určité kultury vždy byly na oficálním FTP. Pokud to nevíte, je to váš problém. Tečka. Prosím vyvarujte se toho.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 17:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Já považuji za neprůhledné zveřejnění poznámek o nevydané verzi a neupravení plánu, pokud nebyl splněn. Tečka.
4.6.2007 18:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Prostě váš postup vedl k tomu, že jste psal drby, bláboly, nesmysly, své domněnky nebo jak tomu chcete říkat. Z toho se nevykroutíte.
Pokud je na oficiálním webu stránka, která informuje o datu vydání nějakého produktu, přičemž ono datum je v minulosti, tak je úplně normální si myslet, že daný produkt skutečně vyšel. Pokud je někde chyba, tak na straně správců těch stránek, které obsahují zavádějící informace.

Na adresu pisatele zprávičky by šlo říci, že naletěl, ale obviňovat ho z publikace drbů nebo domněnek je hloupé. Pokud má Firefox na svých stránkách nějaké informace, tak je _jejich_ chyba, že jsou chybné. Zprávičkář se může poučit a příště již oficiálnímu webu Firefoxu nedůvěřovat, ale to je tak asi vše. Tvoje urážlivé komentáře o blábolech v takové situaci naprosto nejsou na místě.
4.6.2007 18:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Prostě váš postup vedl k tomu, že jste psal drby, bláboly, nesmysly, své domněnky nebo jak tomu chcete říkat. Z toho se nevykroutíte.
Pokud je na oficiálním webu stránka, která informuje o datu vydání nějakého produktu, přičemž ono datum je v minulosti, tak je úplně normální si myslet, že daný produkt skutečně vyšel. Pokud je někde chyba, tak na straně správců těch stránek, které obsahují zavádějící informace.

Na adresu pisatele zprávičky by šlo říci, že naletěl, ale obviňovat ho z publikace drbů nebo domněnek je hloupé. Pokud má Firefox na svých stránkách nějaké informace, tak je _jejich_ chyba, že jsou chybné. Zprávičkář se může poučit a příště již oficiálnímu webu Firefoxu nedůvěřovat, ale to je tak asi vše. Tvoje urážlivé komentáře o blábolech v takové situaci naprosto nejsou na místě.
Na oficiální webu je plánovací stránka ve wiki formátu s předpokládaným datem vydání. Stráka byla editována dokonce o několik dní dříve, než mělo být předpokládané datum vydání, takže informace jednoznačně nejsou aktuální a nemohou být relevantní pro tuto zprávičku a obhajobu tak, jak se snažíte. Navíc na té stránce mají hned v úvodu zřetelně uvedeny následující věty: "This is draft milestone schedule for Gecko 1.9 and the Gran Paradiso release. We are currently in early-planning stages for Firefox 3, so these dates should not be considered fixed, but rather as a reflection of our current estimates. E.g. these are *draft* dates." Vypíchli slovíčko draft, které je tam dvakrát, včetně "erarly-planning stages" a "so these dates should not be considered fixed, but rather as a reflection of our current estimates". Pokud pan Doležel nechápe význam ani jednoho toho výrazu v uvozovkách a vy také ne, je to ostuda jako hrom a prostě svým čtenářům evidentně lžete. Ve zprávičkách i ve vykrucující se obhajobě. Necítíte se aspoň trapně? Drtivá většina FS/OSS projektů má stránky s plánem vývoje (roadmap) a odhady dat vydání, které se většinou nenaplní. To byste moli vědět. Tady jste prostě šlápli vedle, tak to aspoň uznejte a nepokračujte ve vykrucovací agonii. Je to vaše (osobní i serverová) ostuda, a nesete zodpovědnost za klamání čtenářů.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 18:45 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Pokud už předpokládané datum projedu, nehodí se to alespoň změnit? U většiny velkých projektů jsem zvyklý, že se plány plní na den přesně (nechávají si totiž rezervy) a pokud ne, hned vychází upozornění se zdůvodněním a informační stránka je změněna. Mohu jen litovat toho, že jsem nebyl s přístupem Mozilly obeznámen. Příště si dám na Mozillu pozor.

Ano, jistě, máte pravdu, naším cílem je čtenářům především lhát a mystifikovat je. Pak se tu vždycky po večerech smějeme, jak nám ti hloupí čtenáři zase naletěli.

A na závěr omluva: omlouvám se, že nejsem tak dokonalý jako vy a hbitě se neorientuji v tom, jaké informace Mozilly jsou stále pravdivé a jaké ne.

P.S.: Vy jste především známý tím, že z každého přešlapu děláte úmyslné lhaní, klamání a bůhví co ještě. A to dokazujete nejen v této diskuzi, ale i jiných (třeba i na jiných webech). Necítíte se vy se svým přeháněním trapně?
4.6.2007 18:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Podívejte se na tu stránku pořádně: to není roadmap (v té bylo jako datum vydání IIRC dokonce 29.5.), to je standardní oznámení o tom, že verze vyšla. Takže má-li tu někdo máslo na hlavě, je to v první řadě web Firefoxu a svým rozhořčováním se a osočováním všech okolo na tom nic nezměníte.
4.6.2007 19:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Zkusme to věcně, slušně, konstruktivně:

1. Poznámky k verzi jsou poznámky k verzi, nic jiného - nelze je brát jako oznámení o nové verzi. Zapínají se krátce pár hodin či dní před vydáním dané verze, aby se otestovala jejich provázanost (na denních verzích předcházejících těsně finální dané verzi nebo těch, které za ní budou prohlášeny - jen budou sestaveny s jiným názvem a logem) k produktu, který by je měl načíst po prvním spuštění, resp. se na ně dokliknout. Oznámení je oznámení a vypadá jinak - jak, to jsem psal v předchozích příspěvcích. Těch forem je hodně.

2. Z žádného relevantního oficiálního zdroje nejsou zatím (pokud vím) ty poznámky k verzi odkazovány. Jsou tam jen připraveny.

3. Odkazy na stažení nefungují, protože nejsou na hlavním FTP Mozilly. Nejsou tam, protože žádný Gran Paradiso Alpha 5 nejenže nevyšel, ale podle žádného oficiálního zdroje NEMĚL vyjít. Za tím si stojím a ta zpráva pořád lže. A obhajoba kulhá a je nečestná, a to minimálně do doby, než prokážete opak.
4.6.2007 20:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
1. Poznámky k verzi jsou poznámky k verzi, nic jiného - nelze je brát jako oznámení o nové verzi.
Jeden by si myslel, že když vyjdou Release Notes, tak už také existuje nějaký ten release. Zvláště když se to zdá být potvrzeno předpokládaným datem vydání uvedeným na jiné stránce.

Bohužel to tak není a Firefox vydal Release Notes ještě před vlastním releasnutím releasu, že? Smůla, naletěli jsme, protože někdo na mozilla.org byl tak pečlivý, že vydal Release Notes k neexistující verzi.

A pak si toho, že jsme naletěli, všimne Petr Tomeš, který prohlásí, že jsme šílení/nedočkaví/neseriózní, evidentně lžeme, vydáváme drby (ale mozillí drby :-), bludy, bláboly, nesmysly a domněnky, naše obhajoba je nečestná, což je patrně proto, že je to vykrucovací agónie, a proto bychom se měli cítit trapně, případně by nám zodpovědné osoby měli zakázat publikovat.

Doufám, že jsem nic nevynechal...
4.6.2007 20:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Víte, ty poznámky k verzi nelžou, popisují to, jak ten produkt bude vypadat, protože když bylo vydáno několik desítek denních verzí a konečná je nadohled, tak jsou to prakticky totožné verze. Ví se, jak bude vypadat - podle plánu. To, že si děláte skládačku z toho, co se kde písne, chápu jako vaši nedůslednost a neserioznost přiznání viny - už proto, že uvádítě, že něco mělo vyjít v nějaký den. Nic nemělo v ten den vyjít. Ten den byl označen jako jeden možný pravděpodobný termín, a nebyl nide slíben a zaručen, že si to ale nedokážete přebrat, je váš problém. Doufám, že se to nestane a že čtenáři jsou přemýšlivější než vy. Ale pokud vyjde třeba o necelý týden později, než uvádíte, tak je potom otázka informační hodnoty té zprávy, měla by informovat o vydané verzi a jejích novinkách, aby si ji lidé mohli stáhnout. Nebo to skutečně chcete informovat o nových verzích o několik dní dopředu, že až když to bude aktuální, tak to už nikdo nebude chítt v archivu hledat? Prostě jste přestřelili a svádíte vinu na druhé, tam kde není. V minulosti jsem kritizoval opakovaně i weby a média, na které jsem přispíval za to, že informují o neoznámených a tudíž nevydaných verzích jen protože byli již na FTP. Vy jste se bohužel snížili k oznamování zcela neexistující verze, která nejde ani stáhnout.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 20:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Vina tu na druhé straně také je. Mozilla by především měla dbát o jednoznačnost informací*. Když vidím, že termín nestíhám, tak ho dám pryč - to je snad přirozené. Co jsem tak hledal na webu, nebyl jsem sám, kdo se napálil - napálili se i na Živě a pak jsem našel další weby, odkud informaci později stáhli.

Ani Wine, které také chrlí hromady nových verzí, si NIKDY nedovolí mít na webu poznámky k verzi, která nevyšla.

*) Teď tu na mě vytasíte, že mám hledat nějaké oznámení, ale koho by to napadlo... vážně si v hlavě neuchovávám, jestli Mozilla připravuje nějaká slavnostní oznámení o nové verzi, nebo ne.
Ten den byl označen jako jeden možný pravděpodobný termín, a nebyl nide slíben a zaručen, že si to ale nedokážete přebrat, je váš problém.
Opět se vám omlouvám, že nejsem tak dokonalý jako vy. Já vážně nemám přehled o tom, jak Mozilla dodržuje své termíny a jaké má oznamovací návyky.
4.6.2007 20:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Nelíbí se mi, že sem taháte tu dokonalost. Já zdaleka nejsme dokonalý a chytáte mě tady za překlepy :) Propánajána já jen chtěl, abyste přiznali, že jste v ruce neměl žádné oficiální info, ale jen domněnky a že jste naletěl. To se stalo. Ano, ten termín by šel pořešit lépe, ale na FTP to nebylo a plán na wiki je orientační. Na té wiki jsou stovky, možná tisíce stránek a není to žádné oficiální místo, kde by bylo možné pružně kontrolovat všechna data všude a nebo nepřenosti. To se snad dá chápat. Mozilla proto nabízí několik komunikaních kanálů, kde dlouhodobě a seriozně jasně dává o nových verzích vědět. Vy už to víte a příště snad stejnou chybu neuděláte. Věřím a doufám v to. Tím všichni přispějeme k lepší informovanosti o FS/OSS a to přece chceme. A rád s tím pomůžu přímo v novinkách.
4.6.2007 20:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Nejsou tam, protože žádný Gran Paradiso Alpha 5 nejenže nevyšel, ale podle žádného oficiálního zdroje NEMĚL vyjít.

Teď ovšem lžete sám, a to zcela nehorázně. Naplánované datum vydání 31.5. vidělo v oficiální roadmapě dost různých lidí na to, aby to nebyl jen něčí výmysl (teď už tam možná není, těžko říct). Osobně jsem přesvědčen, že jsem tam původně viděl dokonce 29.5., ale i kdyby to bylo od začátku 31.5., usvědčuje vás to ze lži. Ano, lži, ne nepravdy, protože ten dokument jste musel vidět i vy sám. Škoda jen, že weby Mozilly jsou už dlouho tak chaotické, že je extrémně těžké na nich něco (kromě downloadu aktuální verze pro preferované platformy) najít. Jinak bych vám v tom vymáchal nos, protože už mne štve to vaše neustálé vyskakování na každého, kdo si dovolí najít smítko na vašem oblíbeném produktu.

4.6.2007 21:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Pane, nedělejte ze sebe kašpara a úplnýho blbce a vymáchejte se ve své hlouposti a neschopnosti až po hubu. Dobře vám tak.

http://www.mozilla.org/projects/firefox/roadmap.html

Release Dates

Dates shown above are tentative and serve only to give you an idea of the relative position of one release from another. They represent our current state of thinking as to the release dates at the time this document was last updated, and may have changed since then.

http://wiki.mozilla.org/Firefox3/Schedule
Gecko 1.9 / Firefox3 Milestone Schedule

This is draft milestone schedule for Gecko 1.9 and the Gran Paradiso release. We are currently in early-planning stages for Firefox 3, so these dates should not be considered fixed, but rather as a reflection of our current estimates. E.g. these are *draft* dates.

4.6.2007 21:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Pane, nedělejte ze sebe kašpara a úplnýho blbce a vymáchejte se ve své hlouposti a neschopnosti až po hubu.

Nemám v úmyslu ze sebe něco takového dělat, jeden kašpar* a blbec* v této diskusi bohatě stačí a vy to umíte mnohem lépe, takže vám tuto roli rád přenechám.

Víte, bojím se jen jedné věci: že tím svým neustálým vyšilováním a (často - jako třeba zde) neoprávněným obviňováním docílíte toho, že lidé radši nebudou o Firefoxu psát vůbec, aby od vás měli pokoj. Jestli tohle je váš cíl, pokračujte dál stejným způsobem.


* - nemám ve zvyku lidem v diskusi nadávat, ale když už s tím pan Tomeš začal, na hrubý pytel patří hrubá záplata. Nejsa křesťanem, nejsem povinen nastavovat druhou tvář.

4.6.2007 21:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Aha, takže už ani nejste schopen reagovat argumenty. Zesměšnil jste se. Jste v koncích. Prostě jste asi natolik negramotný, že si ten text nedokážete přeložit nebo pochopit. A to se ještě přesto cítíte kompetentní komentova toto vlákno?
freshmouse avatar 4.6.2007 21:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Být Michalem, chodím raději už jen kanály.
4.6.2007 21:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
A na jaké argumenty bych měl reagovat? Vy těm nadávkám ze svého příspěvku říkáte argumenty? Stalo se to, že jeden projekt nestihl plánovaný termín vydání alpha verze; to je naprosto běžné a nikdo by se nad tím nepozastavoval. Bohužel se také stalo, že se podařilo vydat Release Notes, i když verze nebyla ještě venku. To už je méně obvyklé, ale stalo se, je to chyba, ale nic hrozného a nikdo by z toho nedělal aféru. Na základě těch Release Notes někdo napsal zprávičku; těžko mu mít za zlé, že když se na oficiálním webu projektu objevily Release Notes, předpokládal, že příslušná verze opravdu vyšla. Jenže pak přišel velký inkvizitor Petr Tomeš, začal plnými hrstmi rozhazovat obvinění ze lži a vysvětlovat nám, že žádná verze vlastně vůbec vyjít neměla a že u Firefoxu, jako patrně jediného softwarového projektu, není Roadmap plánem vydávání jednotlivých verzí a Release Notes oznámením o nové verzi, ale že oba dokumenty slouží pouze ke zmatení nepřítele (kterým jsou pro něj nejspíš všichni ostatní). Sorry, ale jestli tohle jsou podle vás argumenty, pak je mi líto, bláboly srovnatelné úrovně opravdu produkovat nehodlám.
4.6.2007 22:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
A na jaké argumenty bych měl reagovat? Vy těm nadávkám ze svého příspěvku říkáte argumenty? Stalo se to, že jeden projekt nestihl plánovaný termín vydání alpha verze; to je naprosto běžné a nikdo by se nad tím nepozastavoval. Bohužel se také stalo, že se podařilo vydat Release Notes, i když verze nebyla ještě venku. To už je méně obvyklé, ale stalo se, je to chyba, ale nic hrozného a nikdo by z toho nedělal aféru.
Jaktože je to chyba? Kdo kde tvrdí a stanoví, že správně je vydávat poznámky k vydání pouze jakožto oznámení vyšlého produktu. Snad ne vy, pche. Pokud jste si ještě nevšiml, poznámky k vydání jsou spíše jakýsi "changelog", přehled hlavních změn oproti minulé verzi a popis známých chyb a podobně. Pokud si myslíte opak, tak si laskavě rozšiřte obzory. Celou tu vaši myšlenkovou konstrukci podkopává v samotných zákaldech už to, že na oficiálním webu nejste schopen odkázat na jediný dokument, který by se zabýval oznámením vydání dané verze (jinými slovy něco, cokoliv) odkud by se dalo na příslušný dokument dokliknout) - proto zřejmě ta posedlost obnovováním předpokládané stránky s poznámkami vydání bez toho, aniž by si redaktor aspoň kliknul a ověřil zda fungují odkazy na stažení, když už u dokumentu nefiguruje žádné datum, kdy měla být verze vydána.
Na základě těch Release Notes někdo napsal zprávičku; těžko mu mít za zlé, že když se na oficiálním webu projektu objevily Release Notes, předpokládal, že příslušná verze opravdu vyšla.
A to je právě klíčový moment celé události. Pisatel i vy máte mylný úsudek, který se od základů hroutí jak domeček z karet.
Jenže pak přišel velký inkvizitor Petr Tomeš, začal plnými hrstmi rozhazovat obvinění ze lži a vysvětlovat nám, že žádná verze vlastně vůbec vyjít neměla a že u Firefoxu, jako patrně jediného softwarového projektu, není Roadmap plánem vydávání jednotlivých verzí
Ach jo, že vás to bavít takhle pořád nestydatě lhát. Kde jsem tohle trvdil? Nelíbí se mi, že mi podsouváte nesmysly. Jistěže nějaký plán musí být a je, ale všude je mnohokráte zdůrazňováno, že ta data jsou orientační, bez záruky a mohou být změněna od doby, kdy byl dokument upraven, tzn. jinými slovy nikde není nic slíbeno a vytesáno do skály, že se to ten den musí vydat a nemůže se to posunout. I ten samotný fakt, že jde o plánovací dokument na wiki a zkušenost, že se skutečná data oproti plánům méně či více zpožďují, neopravňuje kohokoliv vytvářet a předávat informace o tom, že to vyšlo, aniž by si to ověřil. Navíc tam byla jasně uvedená ta poznámka o tom, že předpokládaná data nemusí být aktální a mohou se měnit. Neumíte si to přeložit, je to mimo rozsah vašeho chápání anebo to záměrně opomíjíte? Projekt Mozilla běží již přes 9 let, nikdy se nestalo, že by byla nějaká verze vydána aniž by se objevila na oficiálním FTP s odkazem na stažení z oficiálního webu. A těch verzí byly již vydány desetisíce pro různé systémě včetně desítek a možná i stovek alfaverzí. Je docela smutné, pokud to tedy dlouhodobý autor zdejších práv ještě nezaznamenal. Vymlouvat se na to, že Nvidia to má jinak, mi přijde trochu mimo mísu.
Release Notes (není) oznámením o nové verzi,
Ano, za tím si stojím a nestydím se za to. Protože Release Notes jsou poznámky k vydání, nikoliv oznámení o vydání. To nechápete ten rozdíl? Setkal jsem se u řady různých projektů a linuxových distribucí s tím, že publikovaly jakýsi výtah novinek nebo poznámek o vydání vydaly na svém webu, přestože se skutečné vydání objevilo až v dalších hodinách či tý/dnech, kdy bylo řádně oznámeno podle příslušných zvyklostí - a především - zpřístupněny ke stažení pomocí funkčních odkazů.

To jsou pro mě a pro chápavé přemýšlející lidi skutečné a podložené argumenty, narozdíl od vašich výmyslů, domněnek a blábolů.
otula avatar 4.6.2007 22:43 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5

Dovolím si vstoupit do tohoto dohadování a vzhledem k tomu, že tento román už se mi číst nechce, odskočím k jednomu z prvních příspěvků, jelikož stejně nejde o podstatu věci, ale o to, abyste si prosadil svou pravdu. Když už kydáte hnůj na Luboše či Michala, nemělo by vám při tom téct máslo po hlavě:

To skutečně musíte psát o každé alfaverzi čehokoliv? Chápu, že Firefox je významná aplikace, ale informováním až o betaverzi se souhrnem novinek by bylo vhodnější.

Zajímalo by mne, kdo asi napsal tyto zprávičky:

Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
4.6.2007 23:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Věděl jsem, že to někdo vytáhne. Musíte se na to dívat v kontextu, Ubuntu 6.06 LTS bylo dlouhodobě podporované vydání a mimořádně očekávané a v tu dobu vycházeli oznámení o alfaverzích mnoha jiných distribucí. Narozdíl od nich jsme však byli schopni poskytnout hezký přeložený přehled novinek, obrázků a instrukce pro testování a zpětnou vazbu včetně výrazného upozornění, že jde o alfaverzi, která není určena pro produkční počítače. Proto jsme ty dokumenty také odkazovaly.

Pokud by se ale na tomto serveru podařila prosadit podle mého názoru racionálnější konvence, že se bude informovat až od RC vydání nebo aspoň od betaverzí (či by to musela být nemsírně zajímavá alfaverze nebo vydaná po dlouhé době, že označuje pokračování domněle vyhaslého projektu), tak bych byl jedině rád. Cílová skupina příjemců informace o alfaverzích Firefoxu (a s jinými programy to bude vlemi obdobné) je tak malá, že se nevyplatí kvůli tomu psát a uměle vytvářet zprávičky za kadou cenu na úkor jiných důležitějších zpráv, které rychle zapadnou. Nehledě na to, že vývojář a tester si todokáže zjsitit sám, protože musí být s projektem v užším spojení než zprostředkovaně přes nějaký portál. Postrádá to prostě smysl a může to páchat více škod než užitku.
Pre-Release Builds

Alpha releases are testing milestones and do not represent what we intend to ship as final. They may contain missing features, numerous bugs, etc. They are intended for our developer and testing community to work with to build upon and provide us with early feedback in the event major changes need to happen before the final release.

Beta releases are feature-complete and represent a rough idea of what we'd like to ship. These are for a more general early-adopter/testing audience that wants to see what the next release of Firefox is going to look like so that they can provide us with feedback on the most important issues to fix before the final release.

Release Candidates are facsimiles of what we intend to ship under any of the above categories or the final release itself. We usually post these a few days or weeks ahead of the release in question, to see if there are any critical bugs present that must be fixed. If there are none, we ship the release candidate as "final".

Please Note! Alpha releases are not for general consumption and may crash, delete your bookmarks, your profile, your hard disk, etc. They are very little more than a blessed Nightly Build. Preview Release builds may also suffer bugs and should be downloaded only by people willing to test pre-release software.
http://www.mozilla.org/projects/firefox/roadmap.html
otula avatar 4.6.2007 23:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Ono záleží i na úhlu pohledu. Řekněme, že jsem člověk, používající Ubuntu a Firefox 3. A řekněme, že zde na ÁBíČku žádné zprávičky nejsou.
  1. Tak o tom, že vyšla nová alfaverze *buntu se stejně dozvím, protože se to na mne sesype snad odevšad. Ale kdo se o Firefox 3 nezajímá, prakticky o něm neuslyší. Takže mi přijde relevantnější zprávička o FF.
  2. Možná, že se na mne informace o *buntu nesesype. Ale vzhledem k tomu, že se těším na nové verze, provádím pravidelně příkaz apt-get system upgrade, nebo jakou to má vlastně syntaxi (nepoužívám *buntu). No a on se mi nainstaluje. Ale v Minefieldu, který v počítači mám, ten zpropadený odkaz "Check for updates" nějak nefunguje. Takže pro mne opět vítězí zprávička o FF
BTW: pro mne není užitečná ani zprávička o *buntu, ani o FF3, ale nemám potřebu nikomu nadávat, že mne jeho zprávičky nezajímají.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
4.6.2007 23:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Nenadávám, nevím, jak jste na to přišel, jen si myslím, že nejsou vhodné. Pokud se chce někdo dozěvdět něco o Firefoxu 3, zadá dotaz fo Google a vyjedou mu oficiální stránky s informacemi od zdroje pospané snad ze švech úhlů pohledu, diskusní skupiny vývojářů... Najdou se určitě i čeké stránky, které se Firefoxem 3 zabývají - a hlavně CZilla. Takový člověk bude číst CZIllu, nemám pravdu?

A nezlobte se prosím na mně, ještě jsem se nesetkal s tím, že koho zajímá alfaverze Firefoxu, nedokáže si o ní najít informace, nebo aspoň sledovat českou CZillu. A ty aktualizace tam fungují (mně vždy šly), pokud ne, máte oznámit chybu. Proto vaší argumentaci nerozumím, vždyť by to pak bylo stejné jako s tím Ubuntu. Jen jde o to, že pro běné lidi ty alfaverze nejsou vůbec určené a zatím si stojím, stejně jako si az tím stojí samotní vývojáři a výrobci zodpovědní za produkt.

Ta zprávička prostě má téměř nulovou moc velkou informační hodnotu. Tu by možná dostával až rozměr zprávičky o betaverzi, kde by byly shrnuty všechny hlavní novinky ze 6 alfaverzí a další, tentokráte již mnoho uživatelsky viditelných novinek, a odkaz na stažení. Podobně zprávička byť o alfaverzi Ubuntu odkazovala na dokument, kde bylo popsáno mnohem více novinek v distribuci než v této alfaverzi Firefoxu.

A drobnost - pokud vás zprávička o Firefoxu skutečně nezajímá, resp. není pro vás užitečná, jak tvrdíte, tak proč si ji čtete a komentujete? Mrháte tak svým časem i úsilím. Přímo si protiřečíte.
otula avatar 5.6.2007 00:12 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
A drobnost - pokud vás zprávička o Firefoxu skutečně nezajímá, resp. není pro vás užitečná, jak tvrdíte, tak proč si ji čtete
Heh, už jsem v životě přečetl tolik neužitečných věcí… Mnohé nedobrovolně, mnohé dobrovolně, mnohé dobrovolně a rád… Nějak si nedokážu vybavit, že bych znal někoho, kdo čte jen užitečné věci :-)
a komentujete? Mrháte tak svým časem i úsilím. Přímo si protiřečíte.
Nemám pocit, že bych komentoval zprávičku. Pokud ano, nebylo to účelem. Komentoval jsem váš komentář.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
4.6.2007 23:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
To jsou pro mě a pro chápavé přemýšlející lidi skutečné a podložené argumenty, narozdíl od vašich výmyslů, domněnek a blábolů.

Nechal bych to na těch chápavých a přemýšlejících lidech. Snažil jsem se vás přimět, abyste se zamyslel nad tím, zda svým neustálým bezdůvodným kopáním kolem sebe Firefoxu (a v poslední době i Ubuntu) neškodíte. Očividně byla má snaha marná, to se holt stává, vy si ve svém svatém boji natolik bahníte, že nejste ochoten vnímat nic okolo. Takže vám přeji příjemnou zábavu a Firefoxu přeji, aby se vám přes vaši usilovnou snahu nepodařilo od něj a psaní o něm nikoho odradit úplně.

4.6.2007 23:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Linux JE Linux JE Linux opakuji na každém rohu a repsktuju názory a jsem za možnost volby. A když si progooglíte internet, tak zjitíte, že větou, pokud někdo nepoužívá to, co mu vyhouje, omezuje jen sám sebe, jsem už několik let docela prosluslý. tkaže si myslím, že se mýlíte. Přečtěte si konec příspěvku, který jsem napsal o několik desítek minut dříve, nezávisle na tom, aniž bych tušil, kam bude směřovat vaše současná reakce.
Marek Bernát avatar 4.6.2007 21:50 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Ďakujem vyššej moci za tlačítko blokovať. Takýto odpad som na abclinuxu už dávno nevidel :-(
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
4.6.2007 22:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Další ovečka, která si nechá kakat na hlavu a podsouvat nesmysly a kopne si do někoho, kdo na to upozorní a nenechá se křivě obviňovat z "nehorázné lži" a "vymáchávat si nos"? Také si vás bloknu, ovce nerad.
Milan Vít avatar 5.6.2007 06:53 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Vy na to neupozorňujete, upozornění by vypadalo úplně jinak. Vy autory zpráviček urážíte tak odporným způsobem, až mohu konstatovat, že takové chování jsem na tomto serveru snad ještě neviděl. Nechutné.
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
4.6.2007 17:40 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
No pak by přece neměl tak úžasné skóre ne vole.
XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
4.6.2007 17:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
A jak s chybou souvisí skóre? Mě už to nebaví, kdykoliv vidím na tomto serveru nějakou chybu, tak je od jednoho stejného pána. A vulgarity sem netahejte a nadávejte si třeba sám sobě.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 17:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Ono to bude tím, že zprávičky tu píšu zpravidla já. Takže pokud se někde objeví chyba, tak jsem jí *pravděpodobně* buď napsal nebo schválil.
4.6.2007 17:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Tak na sebe máme asi štěstí/smůlu. :) Já chápu, že v množství zpráv, které píšete, bude také přiozeně tendene k většímu množství nepřesností, ale zase na druhé straně musíte chápat mně, že nechci zavádějící info a popř. jej opravit. Děkuju za pochopení.
Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 17:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Teď nevím, do jaké míry to měla být ironie, ale zprávičky o alfaverzích vycházely i před zavedením skóre a kdybych nenapsal tuhle o FF, napsal bych o něčem jiném...
5.6.2007 00:52 anicka | blog: ze_zivota
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Inu, tahle diskuse posunula me vnimani toho, komu patri prirovnani "vul jak andel," zase o uroven vys :-)

Nicmene, prave netouzim po tom tady neco podobneho videt jeste jednou - nechcete se misto flejmovani priste prihlasit treba u mne o nejakou komunite prospesnou praci? (Rekneme, treba lokalizaci, z ktere ma neco i zbytek sveta mimo Ubuntu? ;-P)
^D
10.6.2007 18:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Jistě, s tím počítám a můžete to brát jako veřejnej slib, že přispěju k lokalizaci něčeho, co má smysl. Musel bych být na hlavu padlej, abych to dělal tak hloupě a neefektivně jako to stále bohužel dělá lokalizační tým Ubuntu. Hned po zkouškách, až budu mít zajištěné ubytování na léto a brigádu tady daleko od domova, tzn. počátkem léta.
David Heidelberg avatar 10.6.2007 18:01 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pěkná diskuze, jejíž celý informační obsah se == 0.

Jenom proto, že Firefox vyšel o pár dní později, než se ve zprávičce píše se tu někteří můžete pokakat(nejslušněji řečeno).

0K!AS
Mobilní telefony a tablety s GNU/Linuxem v roce 2020. Proč byste se měli zajímat?
10.6.2007 18:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Jde o to, že titíž autoři chybují ve zprávičkách až moc často a neustále. To nejde donekonena omlouvat, když se na jejich přístupu vůbec nic nemění, naopak se ke kritice čtenářů (tedy těch, kteří jim genrují návštěvnost a výplatu) odvracejí zády.
David Heidelberg avatar 10.6.2007 18:13 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Každý dělá chyby. Chci vidět Vás jak budete psát bez jediné chyby :-)

0K!AS
10.6.2007 18:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Gran Paradiso Alpha 5
Víte co, tak si to na zive.cz nebo na lupa.cz schválně najděte. Tady mě to už nezajímá.

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.