Portál AbcLinuxu, 4. června 2024 23:21


Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
1.6.2006 11:17 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Offtopic & obdiv: kdo může v 6:04 být už na netu a zadávat zprávičky? Nebo být ještě na netu?
Only Sith deals in absolutes.
David Watzke avatar 1.6.2006 14:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
V pracovních dnech vstávám v 5:10, takže s tím nemám problém...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
1.6.2006 16:13 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Ci boha!

Jinak KDE 3.5.2 je konečně v Gentoo označené jako stable...
Prcek avatar 1.6.2006 17:02 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
jj je, ale za boha ho nemuzu zkompilovat - imrvere nejaky chyby :-(
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
2.6.2006 01:24 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Zvláštní, můj notebook si s tím poradil bez problémů. Zkompilováno za včerejší odpoledne a večer...
1.6.2006 20:34 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
HURÁÁ, jde se stahovat ... a kompilovat. Není nad vlastnoručně zkompilované KDE :-) Vyhazuju totiž některé programy z balíků, které nepotřebuju. To bude zase hezká noc :-)
1.6.2006 21:12 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
aptitude install program-co-chci ;)))
Urine should only be green if you're Mr. Spock.
David Watzke avatar 1.6.2006 21:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
emerge programy co chci :P :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
1.6.2006 22:24 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
programy z KDE jsou v Gentu zvlast ? Ja muzu totiz stahovat jen kdelibs, kdepim, kdeutils, ale ne samostatne programy z nich...
David Watzke avatar 1.6.2006 22:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Ano, jsou. Můžeš si vybrat, buď - jak říkáš ty - pakly jako kdeutils a tak a nebo jednotlivý aplikace.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luboš Doležel (Doli) avatar 1.6.2006 22:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
A já jen dodám, že pokud chceš pakl, ale zároveň to chceš mít zvlášť, tak jsou tu -meta balíčky :-)
1.6.2006 22:36 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
aha, tak to mate vyreseno lip...
1.6.2006 23:01 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Ale dá to moře práce ... a proč to zpoždění? Oficiální Gentoo "packageří" si po stabilizaci verze 3.5.2 snad vzali dovolenou. Ještě že máme toho Diega, kde bychom bez něj byli.
1.6.2006 22:23 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Archlinux : Pacman -S něco chci, a taky něco co nechci :-(
Mikos avatar 2.6.2006 00:20 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Arch Linux se drží filozofie KISS. Rozdělovat KDE programy nebude, dokud je nerozdělí v upstreamu. Protože je s tím strašnej v*ser (vývojáři Gentoo by mohli vyprávět ;-)) a akorát by to neúměrně zatěžovalo vývojáře a byly s tím zbytečné problémy. IMHO je to správný přístup, tohle je prostě věc, která by měla být řešena v upstreamu a ne hackována na úrovni distribuce. Třeba X.Org je dobrým příkladem ;-)

Podle mě to ale vubec nevadí... já když instaluju desktopové prostředí, chci ho mít kompletní se všemi programy které někdy můžu potřebovat. Pár uplně zbytečných programů bych se sice taky zbavil, ale zásadní problém to není, rozhodně ne v dnešní době velkých disků, to je ta velikost směšná. A pokud mě to štve že jsou ty rpogramy v menu, stačí pročistit menu a je to :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
2.6.2006 00:24 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
v debianu to tak je nekolik let a rekl bych, ze s tim problemy moc nejsou

a upstream to asi nerozdeli, spis se mi zda, ze pokud je nejaka aplikace povazovana za stable, tak se z extragear presune do nejakeho toho velkeho baliku ;)
Urine should only be green if you're Mr. Spock.
Mikos avatar 2.6.2006 00:44 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Debian má také poněkud více vývojářů než Arch ;-) Arch je proti Debianu trpajzlík...

Ale ať tak či onak, stejně si myslím že rozdělení řešené v distribuci a ne v upstreamu není dobrá věc a i kdyby měl Arch několikanásobně více vývojářů,nechtěl bych aby k tomu došlo.
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
2.6.2006 05:48 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Máte rádi Stargate?
Ne.
Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
Mikos avatar 2.6.2006 12:54 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Tvoje smůla :-P
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
David Watzke avatar 2.6.2006 14:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Tak tak, Stargate rulez... nemůžu se dočkat třetí série Atlantis :-) Ale ty máš raději SG-1, co ;-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Mikos avatar 2.6.2006 14:28 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Nene, mam rád jak Atlantis tak SG-1 ;-) Jak bych mohl nemít rád Atlantis, když se nám sem do Čech na minulý Avalcon Speciál povedlo dokonce dostat i Davida Nykla (alias Dr. Radka Zelenku)? :-) Je to skvělej člověk, výborně sem si sním pokecal ;-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
David Watzke avatar 2.6.2006 14:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Já řekl raději :-)

To teda wow :-), ale Shepparda nebo Teylu sem asi nedostaneš :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Mikos avatar 2.6.2006 14:42 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Zrovna o Shepparda nebo Teylu bych ani tolik nestál ;-) To už radši třeba o McKaye :-)

Ale nech se překvapit, možná se nám sem zas nějakého herce povede dostat :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
2.6.2006 01:13 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
jj, proto taky píšu že si KDE kompiluju raději sám, respektive podle PKBUILD z Archu (takže až na ty chybějící programy mám KDE stejné jako z distribuce)
vogo avatar 1.6.2006 21:45 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak žu mám ve svém Slackovi, konečně opraveny bugy co mi pily krev :)
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
1.6.2006 23:34 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kdebase-meta-3.5.3: Hard Masked
Hm..
Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
David Watzke avatar 2.6.2006 06:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Přece by ses nám nebál :PPP
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
2.6.2006 08:14 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Už snad ne. Diego to potřeboval nejprve ozkoušet. :)
3.6.2006 11:06 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za rozsypání obsahu na http://www.ct24.cz/ v Konqueroru může změna v kódu webu nebo v kódu khtml? Ještě nedávno byla stránka zobrazována dobře.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.