Portál AbcLinuxu, 4. června 2025 07:54


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
poky74 avatar 6.2.2011 10:40 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zrovna jsem dopsal zprávičku :-D, dal jsem náhled a rss čtečka hlásí novou zprávičku že byl vydán Squeeze, to je pech

Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
6.2.2011 11:00 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze

+1

USE="-gnome -kde";turris
6.2.2011 10:46 Jan Hadrava | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Při této slavnostní příležitosti jsem se konečně zaregistroval na abclinuxu.cz :-)

Jinak psaní zprávičky jsem vzdal hned, jak jsem viděl, že už čeká na schválení.
robotics avatar 6.2.2011 11:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sakra ještě na to nejsem připraven! Teď musím všechno zálohovat a připravit se kruci. Jdu stahovat.
Používejte Windows.
Migi avatar 6.2.2011 11:09 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Proč zálohovat? co maš na systemovym oddilu hod na datovej a seš vysmatej.
xkucf03 avatar 6.2.2011 11:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ono to jde i bez toho – prostě při instalaci nedáš formátovat oddíl a data jen přesuneš do nějaké složky, třeba /DATA (kdyby to bylo v /etc, /usr atd., tak by se smazaly), a pak zase na původní místo – výrazně rychlejší, než přehazovat data z oddílu na oddíl – zrovna včera jsem takhle jeden systém instaloval :-)

(zálohovat je samozřejmě dobré, ale to by člověk měl dělat i když nepřeinstalovává, průběžně)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Jendа avatar 6.2.2011 16:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Nebo není potřeba přeinstalovávat, Debian se mi zatím vždy podařilo úspěšně upgradovat.
xkucf03 avatar 6.2.2011 18:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
jj, funguje, ale někdy si tu přeinstalaci prostě rád dám – člověk si všechno připomene, oživí, vyhází kostlivce ze skříní a tak :-) Taky se pořád učím, vždycky zjistím, že něco jde nakonfigorovat elegantněji, líp – ale kdo by hrabal do fungujícího systému, že jo :-) Takže je hodně věcí postaru, ale vím, že by to šlo líp – přeinstalace je pak dobrá příležitost, udělat to pořádně.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
7.2.2011 09:32 lyon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Instalátor jsem už neviděl ani nepamatuju a vůbec mi nechybí. S dist-upgrade navěky! ;)
robotics avatar 6.2.2011 11:39 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
No já hlavně takový ty věci co sem si nastavil v těch programech, ty configy co mám na rootu atd, vzpomenout si kam sem co dal, pač něco mám na sytémovém disku atd.. no děs běs :-).
poky74 avatar 6.2.2011 11:44 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze

Nevidím jedinný důvod proč nepoužít netinst, je blbost si stahovat celé repozitáře..

Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
xkucf03 avatar 6.2.2011 12:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ono záleží, kolikrát instaluješ – někdy se vyplatí stáhnout 1 CD a nainstalovat na X počítačů – než stahovat ty základní balíčky pokaždé znova. Nebo ideálně mít nějakou cache na balíčky, aby se každý stáhl jen jednou.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
6.2.2011 13:03 DD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
IPcop + proxy cache ;-)
6.2.2011 13:22 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ja mam packagecache na nfssharu, prislo mi to nejjednodussi na konfiguraci - jeden radek ve fstabu.
poky74 avatar 6.2.2011 13:37 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze

Když instaluju na 5+ počítačů tak si třeba z notebooku udělám repozitář a stahuje se to po 1Gb/s, dám tam netinst a je to za chviličku

Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
Jendа avatar 6.2.2011 16:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Z totožné instalace na víc počítačů bych se picnul, radši bych to nainstaloval na jeden a pak to už jenom zkopíroval.
6.2.2011 13:43 martina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
to bude dlouho trvat, nez vse napalim... chjo...
Jendа avatar 6.2.2011 16:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Proč stahovat a vypalovat všechno? Já tedy postupně minimalizoval obsah zbytečného blobu - můj první Debian jsem instaloval z 1. CD (700 MiB), další z netinst (~150 MB) a potom už jenom z debootstrapu, který má momentálně 55 KiB :-).
6.2.2011 19:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
... a potom už jenom z debootstrapu, který má momentálně 55 KiB :-).
Ten je ale specifický pro tvůj HW, ne? Jinak se mi ta velikost nezdá...
Jendа avatar 6.2.2011 19:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ten je ale specifický pro tvůj HW, ne?
Ne. Debootstrap je program (nebo spíš skript), který se spouští z jiného systému.
6.2.2011 20:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Áha, tak to jo...
Dalibor Smolík avatar 7.2.2011 13:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Stačí jen první CD a pak doinstalovat z netu. Předpoklad je slušně rychlé připojení k internetu, jinak na tom strávíte mládí. Dále je třeba zakomentovat možnost instalace z CD v souboru /etc/apt/sources.list. Jinak se to bude ptát pořád po dalším CD místo z netu ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
vain avatar 6.2.2011 15:58 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Disketové verze už nemají? ;-)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
Jendа avatar 6.2.2011 16:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Taky se tomu divím, přijde mi, že poskytovat v dnešní době kompletní repozitáře pro všechny architektury na milion a jednom cédéčku je trochu nesmyslné. Ale kdo ví, třeba si to instalují školy v rozvojových zemích bez síťové infrastruktury, kterým to přijde vhod.
6.2.2011 19:12 martina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
proc jich vubec generuji tolik, to prece nikdo nikdy nepouzije... ne ??
6.2.2011 19:32 martina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
proc jich vubec generuji tolik, to prece nikdo nikdy nepouzije... ne ??
6.2.2011 19:43 m
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
reagovala jsem ve vlakne na "dnes 11:39 DD"... nejak blbe to tu radi. :(
D.A.Tiger avatar 6.2.2011 12:26 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Nj, jestli máš vše v jednom oddíle, tak příjemnou zábavu :) Já mám zvlášť oddíl pro Uživtelský účty, zvlášť oddíl pro adresáře /opt a /usr/local/games a zvláť oddíl pro zbytek. Jediné co při reinstalaci systému musím vyzálohovat je nastavení halu pro mobil :)
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Jendа avatar 6.2.2011 16:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Já měl taky všechno na jednom oddíle, dokud jsem nezačal řešit luksSuspend, který víc oddílů vyžaduje jaksi z principu. S přeinstalováním systému bych neměl problém, stačí smazat příslušné adresáře z /. Ale proč Linux přeinstalovávat? ;-)
D.A.Tiger avatar 6.2.2011 16:28 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ale proč Linux přeinstalovávat?

Jasně, normálně to není potřeba. :-) Já měl na mysly situaci, kdy se instaluje nová verze distra kompletně z nějakého média. ( Já to tak dělám už jaksi ze zvyku - s tím 4G modemem a tarifem, co jsem měl dřív, síťová instalace nepřipadala vůbec v úvahu. Navíc už jsem zjistil, že se kompletní instalalace na médiích DVD občas může velice zhodit).

Jo a ještě si zálohuji nastavení aptu :-D
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
6.2.2011 11:11 DD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
A co aptitude dist-upgrade?
robotics avatar 6.2.2011 11:40 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Mám to riskovat?
6.2.2011 11:44 DD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
robim to od woodyho ;-)
robotics avatar 6.2.2011 11:54 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Dobrá, zkusím to. Večer.
7.2.2011 03:50 chris
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Dík za dodání odvahy, u mne po přechodu na debian to je první upgrade, tak se člověk maličko obáva(l).

Takže jsem to teď večer pustil na 3 servery, 2 virtuály a jeden desktop, pár odpovědí na dotazy o konfiguraci a za 2 hodky bylo vše hotovo (nebýt toho stařičkýho desktopu, tak možná i za 30 minut :-)

Pohoda jazz...hm, vlastně pohoda floyd (ty k tomu upgradu přehrával ten desktop během svého povyšování :-)

I propr. firmware je zdá se zvládnut velmi dobře, zrovna na tom desktopu to oznamilo, že sndblaster emu10k je z týhle škatulky, a který že non-free bloby budou potřeba k opětovné funkci.

Takže za mne: moc díky debian teamu, odvedli parádní práci.
Jan Drábek avatar 6.2.2011 16:09 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Dělal jsem to dva týdny zpátky a vyžadovalo to akorát desítku zásahů u konfigurace a u jednoho balíčku jsem musel 2 dny počkat než ho spraví :-D
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
7.2.2011 11:03 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Nově aptitude full-upgrade :-)
7.2.2011 19:30 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Nově je preferovaný nástroj k upgradu opět apt-get.
poky74 avatar 6.2.2011 11:30 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze

A proč vůbec? Lenny bude ještě dlouho podporován...

Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
6.2.2011 16:21 lubo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
neviete ako dlho bude ešte podporovaný Lenny?
Jendа avatar 6.2.2011 16:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Určitě rok, pravděpodobně dva roky. Ale je možné, že pak zruší podporu pro nějaké aplikace (tipuji Firefox, jako to udělali v Etchi).
Jakub Lucký avatar 6.2.2011 20:47 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
3 roky po vydání dalšího stable ( nedávno to změnili )
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Jendа avatar 6.2.2011 21:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Jo tak dokonce tři (celkem pět). Hezký.
6.2.2011 22:11 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Určitě už to změnili? Naposled jsem četl:

Current Debian releases are supported for a year after the next version has been released; this tends to come down to around three years in recent times. There has been some interest to have Debian stable security supported for a longer period of time, say five years. We've explored what conditions such support should fulfil, but more discussion needs to happen before it can become a reality.
Jakub Lucký avatar 6.2.2011 22:18 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Jsem na mobilu, tak nemůžu uvést úplně dobře zdroj, ale píšou to na debian-linux.cz (25.1. tuším)
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
7.2.2011 21:59 fork
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
8.2.2011 15:46 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Originální článek odkazovaný na debian-linux.cz obsahuje výše zmíněnou citaci
Jendа avatar 6.2.2011 16:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Protože v Lennym jsou archaické verze aplikací a hlavně knihoven, takže nové aplikace ani nejdou zkompilovat (já narazil u GIMPu, ten momentálně nejde zkompilovat ani z unstable, protože je tam moc starý gegl a babl :-)).
6.2.2011 11:24 otas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
http://www.debian-linux.cz/debian-6-0-squeeze-byl-vydan/
6.2.2011 11:39 DD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
52 cdciek... paaani...
6.2.2011 11:45 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Redesign webu je rozhodně k lepšímu, ale mohli být trochu… no, jak bych to… radikálnější :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Migi avatar 6.2.2011 11:52 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
To by zase oldschoolaci nadávali až moc, teď je to ještě zvládnutelné :-D
6.2.2011 12:08 Cyril
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Změna webu už byla potřeba, je to fajn. Ale ta předchozí verze se mi zdála přehlednější. Teď je to moc "kecací" na můj vkus. Pořád hledám, kudy se dostanu na seznam balíčků :D
6.2.2011 12:20 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Vždycky chodím přímo na packages.debian.org, to je (a bylo) strašně kecací. Proč není vyhledávací formulář jako první věc nahoře na stránce? Asi začnu používat to URL packages.debian.org/<jméno>.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
6.2.2011 12:12 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ved je to plne zastaranych balikov u torych medzitym opravili milion chyb. Takze tento odpad teraz budu volat akoze "stable" a onanovat okolo toho? Asi sa poserem od rehotu...
6.2.2011 12:19 mrtwosh | skóre: 3 | Nesluša
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Bolia ťa nohy?
6.2.2011 12:31 DD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
? :-)
6.2.2011 12:30 Jan Hadrava | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ved je to plne zastaranych balikov u torych medzitym opravili milion chyb.
Ano balíky nejsou nejnovější, ale právě díky tomu je těch "milion chyb" opraveno.
Takze tento odpad teraz budu volat akoze "stable" a onanovat okolo toho? Asi sa poserem od rehotu...
Tento odpad rozebírat nebudu.
6.2.2011 13:19 Hue | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Nekrmte trolly :-)
6.2.2011 13:21 DD
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Ani ked su hladni?
Jardík avatar 6.2.2011 17:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Právě, že tam je milión chyb, které byly opraveny v nových verzích (a tím nemyslím jen bezpečnostní, ale i ty "funkčnostní").
Věřím v jednoho Boha.
6.2.2011 12:41 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dost mě zajímá, jak dopadl bug: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=436339

Bude si někdo instalovat čistou instalaci Squeeze? Pokud ano, nechtěl by otestovat ten screensaver s VLC?
6.2.2011 14:51 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Bude si někdo instalovat čistou instalaci Squeeze? Pokud ano, nechtěl by otestovat ten screensaver s VLC?
Hmmm? Recommend xdg-utils, because xdg-screensaver is required for disabling the screensaver. (Closes: #436339). Velký problém si ručně doinstalovat jeden balíček?
6.2.2011 15:34 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
To je odpověď, že nikoliv, že po standardní instalaci desktopového Debianu a zakliknutí instalace VLC v Synapticu mi tam pak při přehrávání videa klidně spadne spořič?
6.2.2011 15:38 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
??? Doinstaluj si tam balíček xdg-utils. Jestli to nezvládneš, tak to asi nebude systém pro tebe.
6.2.2011 15:47 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Popis bugu a jeho řešení jsem četl (náhodou, číst tak nějak umím). Pokud ale je to i ve finální verzi problémové, tak nechápu, proč takovou lehce opravitelnou regresi do finální verze neopravili.
6.2.2011 15:55 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Proč trvá oprava závislosti balíčku v Debianu 3,5 roku, to opravdu netuším. :-D
6.2.2011 16:21 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze

No ani ten neřeší vše :-).

Nevím, jestli je to chyba debianu nebo i915 driveru, ale mě ten "automatický" X screensaver (zčernání obrazovky) nejde vypnout. Zkoušel jsem všechno možné, hrál si s xset, s nastavením a parametry driveru (xorg.conf), ale prostě to nejde. Stejně si tam ta sviňa naskočí (a screensaver inhibitor přitom vklidu běží). Pomáhá před puštěním filmu jen něco jako xset s 20000, což nastaví screensaver na 20000 sekund nečinnosti, což je dost pro jakýkoli běžný film.

Thinkpad T500, GM45, i915 driver, fluxbox, Debian Squeeze / 2.6.37

6.2.2011 15:20 Míra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mě by jako začátečníka zajímala zmínka: "odstanění uzavřeného firmware z kernelu" to znamená že bude většina ovladačů zařízení která fungují např. pod Ubuntu nepoužitelná??? Jakým způsobem to potom v Squeeze zprovozním - kompilací kernelu? To bych určitě nezvládl...
6.2.2011 15:36 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Nevím jistě, ale v poznámkách psali, že to znamená jen, že v čisté instalaci se nenechází. Ale že z repozitáře Non-Free to stáhnout jde.
oroborus avatar 6.2.2011 15:38 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
citujem
Některé ovladače v linuxovém jádře obsahovaly nesvobodné kusy firmwaru. Počínaje vydáním Squeeze byly tyto firmwary přesunuty do samostatných balíků v sekci non-free. Příkladem za všechny je balík firmware-linux. Pokud takový balík nainstalujete, bude se firmware nahrávat automaticky dle potřeby.
zdroj: http://www.debian.org/releases/stable/i386/release-notes/ch-whats-new.cs.html#nonfree-firmware
6.2.2011 15:43 Míra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Moc díky určitě vyzkouším.
6.2.2011 16:01 kong
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Akorat to je v non-free repositari, coz je dobre, protoze to neni free software.
Ruža Becelin avatar 7.2.2011 15:22 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel Debian Squeeze
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak nám zabili Ferdinanda, paní Majerová :-(

Aspoň že tady to zatím nevzdali, jinak už zbývá Net/OpenBSD nebo Gentoo...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.