Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 06:32

Změna skrývání ikon v KDE 4.5

V KDE 4.5 se má objevit změna v chování systray né nepodobná tomu z Windows 7. Po stisku šipečky se již nerozbalí systray a neukáží se tam skryté ikony, místo toho se ukáží v popup menu. Zdroj planetkde.org.

5.3.2010 21:44 | Jardík | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

belisarivs avatar 5.3.2010 22:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
FFFFFFFUUUUUUUUUUU
IRC is just multiplayer notepad.
5.3.2010 22:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to je opravdu brilantní...
SPD vůbec není proruská
6.3.2010 10:06 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
+1
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
vogo avatar 5.3.2010 22:17 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mě se z Win7 líbí taskbar, bohuže zatím jsem nena3el plasmoid se stejnou funkčností a podobným vzhledem...
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
5.3.2010 22:31 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
5.3.2010 22:33 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5

Teda asi spíš tehle fork, to původní zřejmě chcíplo.

vogo avatar 5.3.2010 22:36 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
ani ne, neumí to připínat aplikace na panel...
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
6.3.2010 08:29 michal | skóre: 24 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Můžete hlasovat pro bug, který je zmíněný v popisu toho plasmoidu. Časem se tam ta podpora plánuje přidat, ale nejspíše to nebude dřív než po letních prázdninách.
8.3.2010 09:46 Kiron
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Stask byl super. No škoda že s každou novou verzí KDE ho musím ručne kompilovat. Teď s KDE 4.4 nemáte někdo zkušenosti jestli vůbec jede? Přitom by stačila do klasického Tasku přidat volva "zobrazovat pouze ikony" a bylo by vystaráno. Fakt je to rychlejší a přehlednější na práci než malá ikonka a text, který se musí číst :o(
5.3.2010 23:24 Schmaker | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Hledáš špatně... Stasks je to co hledáš...
http://linuxclan.org - 1. Československý Linuxový herní klan
vogo avatar 6.3.2010 11:12 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Neumí připnout aplikaci na panel, viz výše, navíc je obdélník s ikonou děsně malý vzhledem k výšce panelu, ale to může být i tématem Plasmy.
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
thingie avatar 5.3.2010 22:20 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bude zprávička o každém dílčím commitu do nějakého kusu KDE?
Růžové lži.
corwin78 avatar 5.3.2010 22:48 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Doufám, že ano, celkem mě to zajímá ;-)
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
thingie avatar 5.3.2010 22:50 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Byl na to nějaký plasmoid (poznalo se to tak, že když se pustil, vytuhla plasma na pět minut, než si to všecky ty kraviny natáhlo).
Růžové lži.
5.3.2010 23:03 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Kazdy commit, ktery bude mit svuj vlastni blogovy zapisek je IMHO horkym kandidatem :-D
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
Honza Balák avatar 5.3.2010 22:29 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ve Win7 mi tohle dost nevyhovuje... :-( Proč musí kopírovat každou kravinu?
<null>
thingie avatar 5.3.2010 22:59 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Kravina je už to schovávání v první řadě vůbec. V Gnome se tomu vždycky říkalo Notification area, což je mnohem případnější, a byly tam i pokyny jak se to má používat. Hint: notification area fakt neznamená, že tam nacpete každou kokotinu, kterou pak nebudete nikdy chtít vidět. Naopak, používate to pro věci které zrovna chcete vidět.

Jenže ve Windows se to nikdy neobtěžovali korektně implementovat a používat, a tak to dopadlo jako odpadní plocha pro nesmysly, a pak to nějakej pablb opsal.
Růžové lži.
5.3.2010 23:06 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A kam jinam chces ty aplikace davat?
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
thingie avatar 5.3.2010 23:07 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Co třeba nikam?
Růžové lži.
5.3.2010 23:10 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A jak se k nim pak chces dostat?
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
thingie avatar 5.3.2010 23:16 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Proč bych se k něčemu chtěl dostávat? Stačí si probrat nějaký bordel co tam KDE cpe.

Indexování nepomuku. Fajn. Běží. Nastavil jsem aby běželo. Tak ať běží. To je v pořádku. Přesto mi KDE tou ikonou cítí potřebu říct, že běží. Jenže mě to nezajímá, krucinál. Zajímá mě, když se to náhodou pokazí a neběží to, protože to je znak toho, že by se to asi mělo spravit. Co se stane v takovém případě? Ikona zmizí. Uáh. Ta věc dělá přesný opak toho co by měla.

Akonadi. Stejný případ.

Notifikační démon kdepim. To samé. Děláte si asi srandu, co.

Kdybych cokoliv z toho chtěl nastavit, nastavím si to normálně v systémových nastaveních. Když řeknu, že to chci, tak ať to dělá co má a neotravuje mě nadšením z toho, že to zrovna náhodou funguje.
Růžové lži.
6.3.2010 10:08 lucorp
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
+100
Jendа avatar 5.3.2010 23:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A co tak máš v trayi? Já Klipper, Pidgin a KGpg a nemyslím si, že by bylo potřeba ještě něco dalšího. K čemu používáš tray?
thingie avatar 5.3.2010 23:20 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Tam by právě měly být věci, které vám říkají, že se něco děje, ale zase ne tak výrazně, aby na to bylo třeba používat takové ty vyskakovací srandy.

Mám nový mail, svítí mi tam ikonka, že mám nějaké nové maily. Někdo mi napsal na jabber, svítí mi tam nová zpráva. I ten networkmanager je třeba rozumnej, na laptopu. Nebo když jsou nějaké nové updaty, i když to si nemyslím, že je třeba cpát uživateli. A takové věci.
Růžové lži.
5.3.2010 23:22 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Uzasne, takze to nebudu mit v trayi a budu to mit jako ikonu na panelu, ktera bude zabirat misto stale.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
thingie avatar 5.3.2010 23:24 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Co?
Růžové lži.
6.3.2010 01:10 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Myslim stačí normálně spustit program, který se domuví s démonem a když ne, tak ho třeba spustí. Ikonka v tray být nemusí a v taskbaru taky nic netřeba. Jen jeden spouštěč někde v menu.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
6.3.2010 08:41 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ale ty programu mam v taskbaru, protoze k nim potrebuji rychly pristup. Kdyz bych je tam nemel, tak musim mit rychly pristup jinak = ikonka na panelu.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
thingie avatar 6.3.2010 08:48 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Řekl bych, že možnost přidat si libovolné spouštěče na panel (opět bez schovávání, protože to je prostě neobhajitelná blbost, jak může proboha v tomhle případě někdo schvalovat myšlenku, že si máte vybírat co tam nechcete, a ne co tam chcete?) je běžnou praxí už asi tak 15 let.
Růžové lži.
otula avatar 6.3.2010 11:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Uzasne, takze to nebudu mit v trayi a budu to mit jako ikonu na panelu, ktera bude zabirat misto stale.
Máš snad v systrayi, že ti běží hal, cups, iptables, apache, mysql, syslog…?

A pokud si například nastavím, že se mi Krusader schovává do systraye, určitě to nedělám proto, abych pro jeho obnovení musel klikat 2×
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
6.3.2010 13:28 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Uzasne, takze to nebudu mit v trayi a budu to mit jako ikonu na panelu, ktera bude zabirat misto stale.
Vieš o tom, že si môžeš urobiť ďalší panel (,ktorý bude napr. menší) a zašiť ho niekam, kde ti nebude zavadzať a dať ten systray do neho?
5.3.2010 23:21 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Viditelne - Prepinani klavesnice, Hlasitost, Klipper

Skryte - Thunderbird, Skype, Kopete, KWallet, HPLIP, Amarok
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
Jendа avatar 5.3.2010 23:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Thunderbird, Skype, Kopete
Nemusí být v trayi vůbec a zobrazit se jenom když přijde zpráva.
HPLIP
Ten musí být v trayi proč? (přiznávám, taky mám na panelu správce tiskové fronty, ale vzhledem k tomu, že jsem na něj za poslední měsíc neklikl ho právě teď odstraňuji).
6.3.2010 08:33 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5

Nemusí být v trayi vůbec a zobrazit se jenom když přijde zpráva.


A co když chci někomu napsat? Nevím jak vy, ale já dost často diskuze zahajuji, nečekám, až se mi někdo ozve.
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
6.3.2010 09:54 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A to nemáš normální taskbar?
6.3.2010 10:31 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A proč by mi měl na taskbaru zabírat místo kontaktlist? Taskbar - aplikace, se kterými PRÁVĚ pracuji, systray - aplikace, se kterými často pracuji a/nebo k nim potřebuji rychlý přístup a u nichž je třeba, aby běžely na pozadí. V systray totiž zabírá aplikace výrazně méně vizuálního prostoru, než v tasklistu a přitom je stále rychle dostupná. Je to praktické a přehledné.
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
thingie avatar 6.3.2010 10:43 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A čo si predstavujete pod takým slovom aplikace? Ve WM máte okna. A to je obecně cokoliv. V desktopovém prostředí máte další prvky. Ale co je to aplikace, a proč by mě to mělo zajímat?
Růžové lži.
6.3.2010 10:51 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ano, ve WM mas okna. A pokud aplikace nema perzistentni hlavni okno, tak nema co delat na taskbaru.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
thingie avatar 6.3.2010 10:55 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A co je to teda ta aplikace, o kterých furt točíte? Taskbary ukazují okna, na přepínání mezi nimi. To se dá řešit i líp, takže žádný taskbar nepoužívám. Ale jak to souvisí s nějakými aplikacemi?
Růžové lži.
vogo avatar 6.3.2010 11:10 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ach moje matko Přírodo, například knetworkmanager je jen ikona v systray, tak ji tam zkrátka mám, a třeba tam je ještě ikona klipperu, ten taky nemá žádné extra okno, například klipper mám skrytý, protože zbytečně zabírá místo. Když ho jednou za den potřebuji, tak ho zobrazím a udělám co potřebuji. Pro mě je to tak užitečné, komu se to nelíbí ať si to dělá po svém, a nefilozofuje o tom jak je to nelogické nesystémové a proti zdravému rozumu, praxe dokazuje, že skrývání ikonek někdo (celkem dost uživatelů) používá a proto je implementováno. Pokud vám to dělá problém, není těžké si upravit plasmoid tak, aby byly ikony vždy viditelné...
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
thingie avatar 6.3.2010 11:13 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ono se to nedá dělat po svém, když převažující politika je cpát tam každou kravinu, a zbavit se toho by nezřídka znamenalo až lobotomii na úrovni zdrojového kódu. Že je tam to skrývání je pak jen nevyhnutelný důsledek právě tohohle, a o tom mluvím. Achjo.
Růžové lži.
6.3.2010 11:36 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A co konkretne? Jedine aplikace (z tech co pouzivam) kterym nejde vypnout ikonka a zaroven zachovat funkcnost je Klipper a KWallet.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
thingie avatar 6.3.2010 11:47 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Vždyť jsem třeba jmenoval pěknou trojku nahoře. Teda, u některých z nich se to vypnout dá. Ale obecně se každá blbost hned žene, aby měla nějakou ikonku v systrayi.

Nebylo by od věci například další pravidlo, že pokud to neumí zobrazit nic než jen jedinou ikonku, tak to tam prostě nemá co dělat. Celá ta sranda je hlavně od toho, aby se tam dalo něco signalizovat, ukazovat různé stavy a tak. Pokud by to mělo ukazovat stále jenom jednu stejnou ikonku, absolutně to tam nemá co dělat.
Růžové lži.
6.3.2010 17:04 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A kde by podle vás měl být třeba Klipper? Podle mě je v systray ideální místo. A protože ho ale potřebuju jen jednou za čas (nicméně když zjistím, že ho potřebuji, tak už je obvykle pozdě ho zapínat), tak je zbytečné, aby byl trvale vidět -> ideální kandidát na skrytí.
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
thingie avatar 6.3.2010 17:21 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Co třeba normálně v menu, jako tisíc dalších věcí, které použiju jednou do roka?
Růžové lži.
Marián Kyral avatar 6.3.2010 18:34 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Pokud nebude klipper běžet, tak asi těžko zaznamená historii schránky. V neaktivní v menu je ti na nic.
thingie avatar 6.3.2010 18:41 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
To jsem řek kde, že nemá běžet? Jenom to, že ta ikona na vyvolání ovládání a nastavení by mohla klidně být v menu.
Růžové lži.
6.3.2010 19:31 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
A jak v tu chvíli budu řešit, že běží, nebo že třeba spadnul (hypotetická situace, ještě se mi to nestalo, ale...)? Navíc, já mám rád přehled o programech, které pode mnou jako uživatelem běží. Když je něco v menu, tak nevím - běží to na pozadí a timhle jen vyvolám dialog? Nebo to tím spustím? A pokud chcete přijít s nápadem typu "byla by na to v menu sekce", tak to je to, k čemu slouží systray.
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
thingie avatar 6.3.2010 19:52 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Když to neběží, tak od toho stejně nemůžu nic čekat, to je právě napsané o příspěvek výš. To znamená, že ta ikonka je tam právě od toho, abych na ní celou dobu koukal a kontroloval jestli je zrovna všechno OK? Hm. A to má prosím bejt desktop, nebo trenažér velína jaderné elektrárny?

Těch služeb je v KDE relativně hodně, a něco ikonku má, něco ne. Stejně tak není určeno, že by snad položka menu měla znamenat spuštění něčeho, nebo co. Alternativní menu se pak téhle iluze zbavují docela, a klidně tam cpou kontakty z IM nebo mailového klienta, záložky browseru, cokoliv. Spíš by se mělo říct: „Já mám rád falešnou představu, že mám přehled.“

K čemu skutečně má sloužit systray jsem už asi popsal. Další místo k umístění tlačítek k vyvolání častěji používaných funkcí to nebylo. Na to je to zbytečně komplikovanější než by v opačném případě bylo třeba.
Růžové lži.
Josef Kufner avatar 7.3.2010 00:22 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
S tímhle naprosto souhlasím. Koncept "systray" je blbost.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
7.3.2010 12:00 koso
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
No vy ste napisali, co si vy myslite ze by mala byt hlavna uloha systrayu. Uznavam, ze mnohi vyvojari to prehanaju, avsak aktualny stav je taky, ze ked sa vam nejaka ikona nepaci, tak ju schovate a nemusite o nej vobec vediet. Mate tak moznost vyberu, a spokojni su ti, co tam chcu len informacne ikony, aj ty, co tam radi minimalizuju cele aplikacie.

Ja osobne takto v kde4 minimalizujem thunderbird a plne mi to vyhovuje. Ikona je sice staticka, ale umoznuje mi rychly pristup k programu bez toho, aby stale visel v taskbare kde mam rad len aktualne pouzivane aplikacie. Na druhu stranu taka opera si tam pcha ikonu, ktora je mne totalne nanic - a tak ju schovavam, kym nepridem na to, ako ju zrusit :)
7.3.2010 14:24 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
opera -notrayicon
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
7.3.2010 11:04 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
to by ale bylo potřeba kliknout víc než jednou (vybrat menu a pak z něj ikonu klipperu). nebo ji z menu přetáhnout na panel, ale to jsme zase tam kde jsme byli, ikona místo zabírá pořád.
7.3.2010 23:48 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
To jo, ale jenom těm lidem, co ji tam přesunou, aby ji tam měli.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
8.3.2010 10:44 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
no.. jinak ale nebude dostupná jedním kliknutím.
8.3.2010 11:04 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ideální stav
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
6.3.2010 19:37 Poborskiii
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
KWallet může běžet bez ikonky v systrayi (v nastavení k tomu je položka "Zobrazit správce v panelu").
Jendа avatar 5.3.2010 23:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Jenže ve Windows se to nikdy neobtěžovali korektně implementovat a používat, a tak to dopadlo jako odpadní plocha pro nesmysly, a pak to nějakej pablb opsal.
Ono hlavně na Windows se to používalo kvůli absenci rozumné koncepce démonů a víceuživatelskosti jako náhrada za tyto funkce.
6.3.2010 12:54 JoHnY2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
To neplati od Win 2000 a uz NT 4.0 mely velmi slusne udelany service ... nastesti :-).
Jardík avatar 6.3.2010 00:40 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Viz můj comment na dkazovaném článku, taky mě zrovna tohle na Windows 7 štve.
Věřím v jednoho Boha.
5.3.2010 22:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Skandální.
5.3.2010 22:52 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uplna zbytocnost. Povodne spravanie je lepsie, prirodzenejsie. Zas plytvaju ludskymi zdrojmi na somariny. Radsej by som uvital moznost nastavit v systray 16pix ikony a hlavne dorobit kvantum chybajucich 22,24pix ikon pretoze ma uz tie rozmazane ikony na panely omrzeli...
vogo avatar 5.3.2010 22:59 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Jako zbytečnost bych to neviděl, mě třeba celkem vadí, že šipečka pro zaklapnutí skrytých ikon odjede stranou a musím se na ni zase trefovat, když už jsem nad ní jednou stál... Tímhle se tohle eliminuje...
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
5.3.2010 23:12 Laco
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ovela radsej by som bol keby to uz bolo cele superstabilne bez padania plasmy aby som konecne mohol nahradit okna...
Jardík avatar 6.3.2010 00:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Tohle jsem jim tam taky psal (16px ikony)
Věřím v jednoho Boha.
mirec avatar 6.3.2010 08:33 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Ešte vás to baví? Aký je problém KDE proste nepoužívať a hotovo? Zbytočne obťažovať developerov je blbosť, aj tak to nespravia, majú predsa iné hračičky, s ktorými môžu machrovať.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Jardík avatar 6.3.2010 10:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Já myslím, že přidání možnosti (alespoň do konfiguráku) pro zvolení 16px ikon je otázka maximálně tak 10 minut, klidně by to mohlo být ve výchozím nastavení vypnuté. A jestli maj čas přidávat efekty do kwinu (místo jeho zrychlování), měnit dialog s plasma applety na totálně nepoužitelný, tak mají určitě čas i na toto. Ale já vám řeknu, proč to nechtějí udělat - bojí se. Spousta aplikací totiž nemá použitelné 16px ikony (opravdu použitelné, nerozmazané, ostré, né ty jejich paskvily typu "adresář 16px rozmazaný, když ten v první verzi oxygen ikon byl hezký a ostrý, né jen přeškálovaný z 48px".)
Věřím v jednoho Boha.
6.3.2010 10:11 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Myslel jsem podle tohohle desktopu, že ikony už nepřetékají. Nebo jde o to, vynutit používání 16px ikon i při větším panelu?
mirec avatar 6.3.2010 10:13 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
No kopanie developerov asi ťažko povedie k niečomu (toto som sa naučil pri KDE 4). Proste serú na to a otravovať ich tým je len strata času. Rozumnejšie je nepoužívať KDE (napr. ja som už určitý čas celkom spokojným užívateľom prevažne Win 7). Medzi bugmi majú zopár zaujímavých bugov s veľkým množstvom hlasov, ale nikto nič, namiesto toho radšej nenormálne arogantne nadávajú užívateľom. A že nemajú ikony 16x16 je totálna blbosť. Oni len nemajú naprogramovanú podporu pre menšie ikony (pri zmenšení ikon v systrayi na 16x16px sú KDE-čkovské ikony orezané).
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Pavel Půlpán avatar 6.3.2010 08:17 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Doufám že to půjde změnit!
An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
Jardík avatar 6.3.2010 10:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Musíš se ozvat. V diskusi píše, že se to ještě může podle feedbacku změnit. Do toho! Já už jim ho dal.
Věřím v jednoho Boha.
6.3.2010 20:11 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
a jak se ti to povedlo? - můj komentář se po odeslání nezobrazil, a ještě to maj tak výtečně udělané, že když jsem dal zpět, tak se mi to vymazalo, zatímco třebas tady na ábíčku se tak v pohodě dostanu k původímu obsahu komentáře ...
6.3.2010 20:03 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kde můžu hlasovat, že je to píčovina na n-tou? - už to současný chování je dost dementní a nedá se to KURVA vypnout! :-( - a jako obvykle to, že to nejde, není bug ale featura :-( :-( :-(
thingie avatar 6.3.2010 20:07 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Kurva velkými písmeny, čtyři smutní smajlíci a co s tím? Hlasovat! Já někdy nevím jestli se mám smát, nebo je to k pláči.
Růžové lži.
6.3.2010 20:12 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
hlasoval bych, ale kde?
thingie avatar 6.3.2010 20:14 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Vám nepřijde absurdní o tom hlasovat?
Růžové lži.
7.3.2010 11:50 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
v jakém smyslu? - že poskytnutí zpětné vazby formou hlasování není vhodné? ... nemyslel jsem zrovna hlasování jako anketu, ale spíš ve smyslu přidělení hlasů bugreportu pro indikaci, co uživatele trápí nejvíc

anebo to bylo míněno tak, že namísto přesvědčování vývojářů mám "přiložit ruku k dílu" a začít si udržovat fork KDE (včetně alternativních balíčků pro všechny systémy, co používám) neobsahující takovéto hověziny?
thingie avatar 7.3.2010 12:09 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Přesvědčovat hlasováním je takové dost divné. Je to asi vhodné v případě, kdy je prostě hafo bugů typu nefunguje X, nefunguje Y a Z padá každých pět minut, aby se poznalo, že X nikoho vlastně nezajímá, Y může taky počkat, ale to Z by se mělo spravit co možná nejdřív.

Ale pokud jde o změny v GUI, tak je to krajně pochybné. Ono původní chování má spoustu problémů, i když popravdě takových, které v tom systrayi jsou už i bez toho (věčné roztahování sem a tam). Takové hlasování bude otázka toho, kdo tam nažene víc fanoušků. Kdyby to mělo fungovat takto, tak by asi bylo vhodné, aby ta změna v KDE 4.5 v každém případě byla, a o jejím ponechání nebo vrácení zpět se rozhodovalo až potom, na základě reálných ohlasů z používání. A ne podle jednoho blogu a screenshotu, to je zloba.
Růžové lži.
6.3.2010 20:14 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
p.s. jinak přesně souhlasím s tím co píšeš, a priori je blbina cpát tam každý nesmysl, a pak schovávat
mirec avatar 7.3.2010 09:08 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Čo tak hľadať na bugs.kde.org? Mimochodom je tam veľa blbostí na n-tú, ktoré sú tam len preto, aby dobre vyzerali na screenshotoch a s praktickým použitím nemajú nič spoločné, napr. toto, ale myslíte, že s tým niekto niečo urobí?
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
7.3.2010 12:06 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Čo tak hľadať na bugs.kde.org?
právěže neúspěch
Mimochodom je tam veľa blbostí na n-tú, ktoré sú tam len preto, aby dobre vyzerali na screenshotoch a s praktickým použitím nemajú nič spoločné, napr. toto, ale myslíte, že s tým niekto niečo urobí?
mno, občas se zadaří donutit je, aby se to aspoň dalo vypnout ...
vlastikroot avatar 7.3.2010 14:13 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě se to líbí, narozdíl od toho widle7 je to docela střízlivé a ušetří to práci s roztahujícím se systrayem.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
7.3.2010 16:12 mmn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bude někdy KDE 4.x alespoň zpola funkční jako KDE 3.5? Skoro mám pocit, že se to spíš zhoršuje...
vlastikroot avatar 7.3.2010 17:49 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
Kecy ...
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
7.3.2010 19:36 Lord Vetinari
Rozbalit Rozbalit vše Re: Změna skrývání ikon v KDE 4.5
bod za snahu

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.