Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 12:30


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Fluttershy, yay! avatar 26.10.2014 00:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nemůžu hlasovat, protože to bylo IIRC před více než deseti lety. Ačkoliv, možná by se dalo říct, že ty bedny disket nedávno posloužily jako těžítko.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Fluttershy, yay! avatar 26.10.2014 00:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Ha, vlastně kecám. Před několika lety jsem někomu dával pětipalcovku za pivo, takže jsem ji použil jako prostředek směny.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
28.10.2014 22:38 steel rock | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
taky je můžeš využít jako pivní podtácek
...a zkusili jste to vypnout a zapnout?
Fluttershy, yay! avatar 29.10.2014 01:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Pivo už prakticky nepiju a pod čaj používám optická média.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.12.2014 03:13 jadd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
V současnosti dopuručuju heřmánkový s medem proti viróze;-)
Fluttershy, yay! avatar 7.12.2014 10:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
To není čaj.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Dalibor Smolík avatar 8.12.2014 12:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Já taky, nejlépe slouží jako podtácek instalační CD Windows.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
21.2.2015 11:30 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Ja pouzivam disketu pod kafe :-)
31.10.2014 22:04 omg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
+1. taky mi chybi kolonka.

tahle anketa by se hodila na CD... naposledy pred 9 lety.
mirec avatar 26.10.2014 14:23 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ešte asi pred rokom som mal na diskete záložný bootloader ak náhodou z disku zlyhal :-D Jednu disketovku a asi 20 diskiet mám ešte doma, ak by som mal čas rád by som sa pohral s ovládaním a skúsil použiť na generovanie zvukov (niektorí by možno nazvali aj hudbou) ;-)

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
27.10.2014 02:20 MadCatX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Když už floppy hudbu, tak aspoň takovou:)

https://www.youtube.com/watch?v=55cPr6LC8MM
vogo avatar 27.10.2014 07:32 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Phantom of the Floppera je klasika, pouštím si to vždycky, když mám nostalgickou náladu.
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
30.10.2014 15:43 sparrowhawk | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
kdyz phantom of the floppera, tak treba tady
https://www.youtube.com/watch?v=UbieLt8iAhY
post od mirec odkazuje na TOCCATA AND FUGUE, bez ohledu na video title
Dreit avatar 26.10.2014 18:53 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Na střední kde jsem studoval se gerber soubory tahaly na 3.5" disketách ještě před dvěma lety :-D

Nope
xxxxxx avatar 2.11.2014 13:18 xxxxxx | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Na vysoké škole, kde studuji, se na 1.44" stále tahají naměřená data z jednoho PC do druhého, kde je usb port, kde si to studenti už můžou odnést na flashce :)) Naštěstí se tak děje jen v jedné laboratoři, aspoň myslím. :)
2.11.2014 14:04 tom62 | skóre: 14 | blog: tom62 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
PřF MU? Tam jsem se s tím v praktiku také setkal.
xxxxxx avatar 4.11.2014 21:59 xxxxxx | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
FEL ZČU :)
19.2.2015 18:08 mluno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Taky máme v laboratoři několik přístrojů, které zaznamenávají na diskety. A je docela práce sehnat diskety (alza je zatim má), a to nemluvim o jejich ceně (18 korun za kus jsem neplatil ani za první exempláře v roce 98). Ještě že existujou disketovky do USB. Bohužel poločas rozpadu těchto přístrojů je mnohem delší, než u počítačů (a také cena je vyšší a tím i ochota pořídit nám nové). Ještě že aspoň ten nejnovější osciloskop používá compactflash, což je taky vopruz, ale při cca 150 kilobajtech a kapacitě 2 giga (větší nemá moc rád) nemusíme každé tři záznamy tu flešku mazat jako je tomu u analyzátoru sítě (3 záznamy na disketu).
27.10.2014 06:42 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já jsem před několika lety ještě instaloval z diskety ovladače k SATA řadiči po výměně základní desky a disku, protože majitel stroje chtěl zachovat svoje WinXP. Naštěstí to bylo relatvině jednoduché, protože výrobce desky (ASUS, pokud si dobře pamatuju) měl na instalačním CD rovnou připravenou image diskety, počítač mechaniku měl a doma jsem měl ještě téměř plnou krabičku disket. Vzhledem k tomu, že v té době už byly v dispozici Win7, to víc než pět let být nemohlo.
27.10.2014 07:25 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mam klavesy s disketovkou, takze diskety pouzivam celkem casto :-) Akorat kvalita je v pr... Dvanact, ctrnact let stare diskety funguji ve vetsine pripadu v pohode, ale ty koupene pred dvema lety uz jsou skoro vsechny v kosi...
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
Fluttershy, yay! avatar 27.10.2014 08:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Nebyla výroba prakticky na nule před tak pěti lety?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
30.10.2014 12:06 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
To asi jo, naposled mi taky dalo dost praci sehnat nekoho, kdo je prodava. Nastesti se loni byvala firma (potom, co byla prodana) stehovala a nasel jsem jich pri uklidu docela peknou zasobu, asi dve stovky, kterou jsem zabavil :-)
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
25.11.2014 09:58 Zee007
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Možná je na čase zkusit emulátor floppy, třeba HxC
29.10.2014 10:13 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Potreboval sem kus pruzne plastove folie na panty do modelu... pocita se to jako pouziti diskety? :-D

No, ale i tak mi jeste sem/tam rukama disketa projde... no uz toho neni moc.
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
29.10.2014 14:38 Jirka | skóre: 25
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z disket jsem přešel na 4GB fullsize SDkartičky, má to výhodu, že se v nich můžu přehrabovat úplně stejně a "mechaniku" má kdejakej netbook. :-)
Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
pushkin avatar 30.10.2014 15:57 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Takovou "kapacitu" má ještě cenu kupovat? 16 GB karty jsou dostupné ani ne za dvojnásobnou cenu...
30.10.2014 21:46 aceman | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
- Ak potrebujete kariet viac, je Vam jedna 16GB karta nanic. - Ak sa znici jedna 4GB karta, stratite menej dat ako z 16GB. - 16GB kartu asi nebudete pouzivat denne ako jednoduche medium na prenos 1 Word suboru. To je overkill a je lepsie mat viac mensich, keby sa im nieco stalo.
Fluttershy, yay! avatar 30.10.2014 22:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
prenos 1 Word suboru

Nespletl sis web?

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
31.10.2014 15:54 Jirka | skóre: 25
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Nemusí, pro potřeby kancelářských krys taky používám formát .doc (97), i když to vytvářím v opensoffiskách. Někteří widláci s tím maj jinak problém. :-/
Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
Fluttershy, yay! avatar 31.10.2014 16:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Na kancelářské krysy jedině deratizér.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
gtz avatar 1.11.2014 13:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Na nabídky, smlouvy, věci pro výběrovky typicky formát 2003 tedy doc/xls. V LO jde udělat hrubá šablona, které lze doladit na MS. Bohužel LO některé věci dost brutálně mrší (obsahy, indexy, některé formátování tabulek apod. ).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Dalibor Smolík avatar 18.11.2014 15:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Taky převádám soubory z Libreoffice do .doc(97) pro některé zákazníky, kteří .odt nezvládají ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
7.12.2014 03:22 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Souhlas, tam už se nevejde dvd obraz distribuce, proto je nutnost 8GB.
2.11.2014 00:22 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Počítají se i diskety pro Amigu a nebo jen pro PC?
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
2.11.2014 17:27 Atrament
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Disketu jsem naposledy použil v roce 1999 při pozorování zatmění slunce :)
Josef Kufner avatar 3.11.2014 09:17 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tuto anketu zjevně dělal někdo velmi mladý ;-)

… a nebo už jsem tak starý?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
regine2 avatar 5.11.2014 17:37 regine2 | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše nikdy - ale...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Dal jsem nikdy, ale v kompu jsem měl ZIP-drive Iomega ještě v 2006. Technologie podobná, ale disketa od 1994 na můj stůl nesměla.

Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
9.11.2014 22:08 Ovoce
Rozbalit Rozbalit vše Re: nikdy - ale...
To jste asi měl následujících deset let početné a plodné pracovní/osobní kontakty :P
11.11.2014 19:24 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: nikdy - ale...
Tak to by som rad vedel, z coho si v roku 1995 bootoval... Vtedy nemali BIOSy podporu bootovania z CD-ROM. Ta sa v BIOSoch objavovala niekedy v rokoch 1996-1997, prve implementacie boli dost nepouzitelne (napriklad tam boli natvrdo nejake offsety, takze to bootovalo len CD Windows NT 4.0).
regine2 avatar 15.11.2014 07:30 regine2 | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše možná jiný rok

Možná o rok či dva později, ale podmínkou při nákupu byla interní Iomega. Komp byl nějaký od HP. Ještě jsem měl externí mechaniku na LPT.

Ale stálo za to mít klid na duši oproti floppy a CD-pálení. :-) Až teprve USB flešky odstranily poslední generaci externí Iomega ZIP 750MB. Tu mám nostalgicky stále uchovanou.

Přitom je zajímavé, že s kapacitou 100 MB a cenou 140Kč/nosč to byl nejlevnější zápis. 20x levnější než při tehdejší ceně diskety.

Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
11.11.2014 10:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
počítá se i virtio-win.vfd pro instalaci widlí rovnou na virtio(-scsi) disk? :-)
oVirt | SPICE
11.11.2014 19:17 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pouzivam pomerne casto - napriklad na upgrade BIOSu zakladnych dosiek. Z testovacieho HDD nabootujem do DOSu, ale novy BIOS tam treba preniest z druheho PC. Prave na to je najlepsia disketa.

Dalej mnohe starsie notebooky nenabootuju z USB diskov (bud nie je podpora v BIOSe, alebo je nepouzitelna). Z USB disketovej mechaniky nabootuje takmer kazdy (okrem uplne najstarsich - ale tie maju vacsinou internu FDD).
xkucf03 avatar 16.11.2014 22:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Letos. 3,5", 5,25" a dokonce i ZIP :-)

(ale už to moc nepoužívám, spíš jsem se prohrabával ve starých věcech)

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
xkucf03 avatar 16.11.2014 22:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během

P.S. a virtuální disketu jsem používal dokonce dneska – když jsem si pouštěl JX.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
16.11.2014 23:18 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Občas ji použiji během roku, kdy mne popadne záchvat nostalgie a nastartuji svou štyryosmšestku z bůtovací diskety s DOSem 6.22 a zapařím si klasiku jako je Prehistorik 2, SimCity a Princ of Persia, moje nej nej nej hry, za zvuků pískajícího monitoru s rozlišením 800×600 Siemens-Nixdorf.
Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
Jaromír Svoboda avatar 23.11.2014 15:25 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na disketě jsem před 2 měsíci strkal do DOSu nový firmware pro HDD, protože ve starém byl bug, kde přístup ke SMART statistikám mohl vést ke ztrátě dat. Příjemné zjištění po třech letech vlastnictví toho disku, když jsem jej vymontoval z externího rámečku (Samsung M3 Station USB 3.0 1,5 TB) abych jej mohl namontovat do PC a zjistil jsem co je to za typ.

Svůj starý domácí server (IBM eServer xSeries 235) bootuji grubem legacy z diskety, protože nebylo možné nastartovat grub2 ani cokoli jiného z RAID pole.

Takže mě se disketová mechanika v počítači s Intelem i7-950 občas hodí.
Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
26.11.2014 20:56 Mirek Barták | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já používám diskety často, někdy i několikrát za den. Zkoušeli jsme přenášet soubory do strojů přenášet pomocí flashky, ale je to silně nepraktické díky jejich OS DOS. Jsou náchylné na prach a různé nečistoty, ale svou kapacitou v tomto případě bohatě dostačují. P.S. Klidně odkoupím nová balení :)
27.11.2014 11:17 Jirka | skóre: 25
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Známe. Taky do těch strojů instaluješ easter egg v podobě hry vlak, mario nebo něco podobnýho? :-)
Funkčnost to neovlivní a obsluha se zabaví, když je odstávka.
Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
30.11.2014 11:05 Mirek Barták | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
V průběhu činnosti nelze dělat nic jiného (v DOS je přímo runtime). Při odstávce se obsluha věnuje údržbě nebo jiné práci. Výše zmíněné programy neznám, nemám.
3.12.2014 20:40 Jirka | skóre: 25
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Toť teorie. Jak se v mašině něco například mechanickýho porouchá a šéf jede shánět díly, obsluha toho moc k práci většinou nemá.
Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
2.12.2014 10:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Záleží na tom, čemu říkáte nová. Když jsem naposledy potřeboval použít disketu, zjistil jsem, že ze tří mechanik, které jsem měl doma, funguje jedna a ze dvou (do té doby) neotevřených balíčků disket jsou použitelné tři nebo čtyři diskety.
3.12.2014 18:15 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
I pro DOS existují ovladače pro mass storage USB zařízení a i když rychlost není nic moc (USB 1.1), je to rychlejší než disketová mechanika.
3.12.2014 20:38 Jirka | skóre: 25
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Zařízení, který jedou z výroby na dosu, většinou USB nemaj. :-)
Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
Václav 4.12.2014 10:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem si říkal že nepotkám a zrovna před týdnem jsem pomáhal kopírovat program CNC frézy z diskety na disketu.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 13.4.2015 17:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
A jde se hlouběji do historie :) Ta fréza měla mechaniku na 3,5". Ale vedle ní je Okuma která bere 8" diskety, nebo program z kotoučového magnetofonu :D
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Jendа avatar 13.4.2015 18:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Prý se dodnes používají soustruhy na děrné pásky. Nechápu proč tam ještě nemají emulátor.
Václav 13.4.2015 18:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Jojo… Emulátory disketovky se do toho prodávají. A je docela šílené kolik si za to dovedou říct :) Normální emulátory kolem $100, oficiálně brandované pro Okuma o $2k dražší. Podle všeho fungují úplně stejně :D Ale dokud to funguje, asi není moc důvod to měnit. U těch okum u nás bych si toho ani nevšiml, jedou jeden program už pár let.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
mikirc avatar 5.12.2014 14:31 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Posledne v pondeli, jelikoz ve skole jsme museli pouzit soft, ktery je na diskete
Byl jednou jeden...
MMMMMMMMM avatar 9.12.2014 17:16 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Před rokem jsem bootoval nějaké floppy firewall distra... ;) (čekali jsme na Mikrotik, nepřicházel, tak jsme si pomohli takto)
Linux Dokumentační Projekt - PDF ke stažení
29.12.2014 13:36 JaGa
Rozbalit Rozbalit vše Amiga
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Amiga...
1.1.2015 05:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm až budu mít hodně času, tak si pohraju s nějakým usb enabled Microchipem jako USB→FDD adaptérem :-D.
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房
21.1.2015 14:21 bob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Pouzival som ju v bezdiskovom routri na ktorom bezi Monowall. Kedze to bol siroko daleko jediny PC s floppy, nastval som sa a kupil SATA->CF adapter a namiesto diskety kupil malu CF kartu. Istota je gulomet, takze tam floppy aj CD-ROM mechanika pre istotu ostala. Ked nanabootuje jedno snad nabehne druhe...
25.1.2015 18:11 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Admini, což takhle změnit anketu po třech měsících.
Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
otula avatar 31.1.2015 23:07 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Třeba je to záměr. První ankety odsunuli z dohledu, aby na ně nebylo moc vidět, a potom tady některou nechají rok, načež je zruší s odůvodněním, že o ně nebyl zájem, protože do nich nikdo už půl roku nic nenapsal :-p
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
5.2.2015 08:45 skywaker
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
inštaloval som na svoj core 3 pocitac windows xp 64bit koli ramke a som chcel aj ahci mat zapnute tak som potreboval disketu s drivramy pre xp. :D
5.2.2015 12:06 Archman | skóre: 34 | blog: plky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mininálně 1 - 2x týdně. Prostě ta stará Toshiba s P1 pořád běží a jako jediná se dokáže připojit ke starému průmyslovému zařízení.
22.2.2015 06:31 Procestovat svět stopem?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Denně.
3.3.2015 10:26 Jan Zapletal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zrovna předminulý víkend jsem vyhodil poslední 3 nerozbalené balíčky disket do popelnice.
kotyz avatar 3.3.2015 13:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
před pár lety když sem upgradoval bios. potom ještě když mi dorazila amiga 500 tak sem zkoušel ty diskety co mi k tomu dali (workbench, lotus, turrican a ještě něco). ale pár let už sem žádnou nepoužil. nebyl pro to důvod.

dneska sem zkoušel rozchodit video a skončilo to akorát zničenim kazety. ale ještě mam jedno a to ještě relativně dobře hraje. tak si asi konečně pustim tu první remasterovanou verzi star wars nahranou na konci 90. let z čt... no a jinak je to taky užitečný k propojení starý tv co nemá scart se settopboxem.

a co se týče cd a dvd, letos sem je ještě nepoužil, ale chtělo by to vypálit zálohu fotek za rok 2014, ty mam zatim jen na disku...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
16.3.2015 17:48 Andrej | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
blizi sa zatmenie Slnka, takze diskety znova najdu pouzitie.

Ozaj - neviete niekto ako je to s bezpecnostou oka pri pozorovani zatmenia slnka cez disketu (resp. dve diskety)?
Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
20.3.2015 10:01 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Už jsem jednu rozloupnul... Vzhledem k tomu, že od posledního zatmění stále dobře vidím, tak usuzuju, že to je zcela bezpečné. :-)
17.3.2015 04:55 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no, tak jsem byl v archívu našeho bytového družstva, hrabu se ve starých papírech a hádejte co na mě vykouklo ve složce "plány domu" - správně. Ještě že tu mám prastarý server, ve kterém ta mechanika je.
kotyz avatar 22.3.2015 19:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Mam teď starej server kde je dokonce 2.88 MB disketovka. Jen nevim jestli se daj vůbec někde sehnat ED diskety. Nebo to umí naformátovat i ty běžný DD na 2.88 MB? To bych hádal že neumí...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
20.3.2015 10:48 Beg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dnes 20.3.2015 pri sledovani zatmeni slunce :)
20.3.2015 11:07 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Nápodobně :-) V současnosti už asi jediné smysluplné využití disket ;-)

Jen to chce jí přeložit, jedna vrstva pořád propouští potenciálně nebezpečně moc světla (hlavně v IR části spektra jestli se nepletu). I když samozřejmě záleží na konkrétní disketě, některé propouštěli výrazně méně i v jedné vrstvě.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
20.3.2015 12:51 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Dal som dve na seba - nerozobrate, len som otvoril kryt.
kyknos avatar 20.3.2015 14:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
v IR je to bohuzel skoro pruhledne, ja nedavno pouzil vystrizek z diskety jako filtr pred chip do fotaku pro foceni v IR svetle - a funguje to docela dobre
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
20.3.2015 11:58 ava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
+1 :)
Dalibor Smolík avatar 20.3.2015 16:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dnes jsem použil disketu (spíše její vnitřek) na pozorování zatmění slunce. Dobrá volba :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 20.3.2015 19:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
vzhledem k te pruhlednosti v IR to spis je vypada jako dobra volba
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 10:44 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Činil jsem tak při každém zatmění Slunce co jsem zatím zažil, stejně tak všichni v mém okolí, a kupodivu díru v sítnici nemám ;-) Ty 2 vrstvy jsou dostatečné.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
23.3.2015 10:50 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Btw. jde to částečně poznat i podle toho, že když člověk dá za ty 2 vrstvy kotoučků z disket kameru co nefiltruje dobře IR (lze vyzkoušet třeba dálkovým ovladačem, zda je světlo IR diody na něm hodně viditelné), obraz Slunce pak není za pevně daných podmínek přeexponovaný. U jedné vrstvy ještě bývá, dvě vždy zabraly.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 11:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
no vzhledem k tomu, ze pres jednu vrstvu se da bez problemu fotografovat, dve urcite nejsou bezpecne, ani omylem

ale kazdy at si s ocima dela co chce. take jsem to zkousel, dokud jsem nezjistil, ze v IR je to proste pruhledne (cocacola taky, a rada cernych plastu atd). ono kdyz to udelas parkrat, tak se treba nic nestane. a nebo ano, a projevi se to po letech, treba tim, ze sitnice odejde o par let driv.

ale jsou lidi, co koukaji i bez filtru a take porad vidi :) ale je dost mozne, nez "cerny" filtr propoustejici IR je vlastne horsi nez zadny, protoze oko nepozna, ze do nej slunce sviti

kazdopadne, kdo ma sve oci rad, mel by si dojit na hvezdarnu pro nejaky opravdovy filtr/brejle, stoji to par korun
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 12:35 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Richard P. Feynman o prvním jaderném testu v Los Alamos:
Rozdali nám tmavé brýle, jimiž jsme měli pokus pozorovat. Tmavé brýle! Ze vzdálenosti dvacet mil a ještě skrz tmavé brýle jste mohli vidět leda starou belu. Řekl jsem si, že jediná věc, která opravdu může poškodit zrak, je ultrafialové záření (intenzivní světlo oči nikdy nepoškodí) a uvelebil jsem se za čelním sklem náklaďáku. Protože ultrafialové záření sklem neprochází, budu tam v bezpečí a alespoň tu legraci uvidím. Čas vypršel a obrovský záblesk v dáli byl tak jasný, že jsem sklopil hlavu a na podlaze auta vidím purpurovou skvrnu. To není ono, to je jen optický klam, uvědomil jsem si a vyhlédl znovu ven a vidím, jak bílá zář se mění ve žlutou a pak v oranžovou. Mračna se vytvářejí a zase zanikají - tak jak se tlaková vlna stlačuje a rozpíná. Nakonec velká oranžová koule, jejíž střed tak zářil, začíná stoupat, trochu se rozpíná a na okrajích černá, načež vidíte, že to je velká koule plná kouře a šlehajících plamenů.

Všechno to trvalo asi minutu. Byl to postupný přechod od bílého jasu do tmy a já to viděl. Řekl bych, že jsem asi jediný, kdo skutečně pozoroval první test. Všichni ostatní měli tmavé brýle a ti, co byli šest mil od výbuchu, neviděli vůbec nic - řekli jim, aby si lehli na podlahu. Pouhým okem jsem to zřejmé viděl jen já sám.
(Richard P. Feynman - To nemyslíte vážně, pane Feynmane!, s. 116-117)
kyknos avatar 23.3.2015 13:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
ano, to byla doba, kdy radiaci jeste skoro nikdo nebral vazne, jeste v padesatych letech se delaly veci, nad kterymi dnes zustava rozum stat
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 23:23 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Tys ten text moc nepochopil, viď...
kyknos avatar 23.3.2015 23:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
co konkretne jsem nepochopil?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 23:45 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Zjevně nic. Nechápu, proč řešíš radiaci. OMG.
23.3.2015 23:50 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Že ten text je až poetickým žasnutím nad úchvatným fyzikálním jevem, který je i přes svou ničivost ve své podstatě nádherný. A že kdo se pořád jen bojí, nikdy nic takového úžasného na vlastní oči nemůže uvidět? Tak to alespoň působí na mě :-)

Richard Feynman byl úžasný člověk, skvělý fyzik a zasloužil se o obrovskou popularizaci vědy. Jeho přednášky z fyziky jsou tím nejlepším, co jsem jako student četl, on to prostě uměl podat. Ale to už od tématu trochu odbíhám ;-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 24.3.2015 01:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
to nic nemeni na tom, ze koukat se do jaderneho vybuchu holyma ocima je totalni magorina

ono uz jen byt tak blizko je totalni magorina

ale ono to je jaksi poplatne dobe, tehdy to lidi nebrali vazne... americane si bouchali atomovky ve sve vlastni zemi, vyrabeli radioaktivni stetky na gramofonove desky atd, proste jina doba - pouzivat to jako argumentaci pro zirani do slunce je nesmysl
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 15:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Říkám, testoval jsem si to kamerkou bez IR filtru. Ty dvě vrstvy opravdu stačí.

Ad poškození sítnice světlem - pokud vím (a co mám zkušenosti z bezpečnosti práce s výkonnými lasery), takové poškození se projeví hned (respektive max. během pár hodin). Prostě buď ty světlocitlivé buňky máte spálené (a vznikne vám tak skvrna v zorném poli, kterou ovšem mozek časem "zakryje" obrazem z druhého oka, takže to po nějaké době člověk už nemusí vnímat, byť tam slepé místo pořád má), nebo ne. O žádných mezistavech moc nevím (ale nevylučuji že nemůžou existovat), za mezistav by se možná dala považovat "flash blindness", ale z té se oko vzpamatuje bez trvalých následků. Různé degenerativní nemoci sítnice co by se mohli objevit později pokud vím světlem způsobené nejsou.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 15:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
biologie je plna mezistavu, to neni digitalni pocitac

zjednodusene receno, v biologii nic nez mezistavy neexistuje :)

tva kamerka je divna kamerka, protoze proste neni mozne, aby dve vrstvy pruhledneho materialu byly nepruhledne :) leda by tam byla nejaka polarizace ci tak neco, ale k tomu neni duvod
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 16:27 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Ten materiál ani náhodou není zcela průhledný pro IR, jen částečně, ve dvou vrstvách je už ten útlum dostatečný, aby se přes to dalo na Slunce koukat bez poškození sítnice. Alespoň u disket u kterých jsem to zkoušel.

Ad ten mezistav poškození sítnice - tak mi dejte nějaký takový příklad způsobený světlem, já fakt vím jen o tom, že buď je sítnice spálená (projevuje se skvrnou v zorném poli), nebo ne. Ano, jsou případy kdy se popálenina sítnice ještě uzdraví (byť to není pokud vím moc časté), ale takový případ taky člověk pozná rovnou (má v zorném poli skvrnu, jen se ta skvrna časem zahojí). Ale jak říkám čerpám z oblasti bezpečnosti práce s lasery, třeba je Slunce speciální případ ;-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 16:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
ten material je natolik pruhledny, ze umoznuje normalni foceni z ruky, v celkem beznych casech

to si jako predstavujes, ze tkan funguje, funguje, je zdrava a najednou nefunguje? biologie je trosku slozitejsi a existuje miliarda zpusobu jak bunku poskodit tak, aby neprestala ihned fungovat. tepelna energie muze udelat prakticky cokoliv, od denaturace proteinu az treba po mutaci v dna a oboji muze fungovat jako casovana bomba

ale jak rikam, delej si se svyma ocima co chces :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 16:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Jasně, každá popálenina je potenciální časovaná bomba z které vám vyroste nádor, bububu :-) Budu na to myslet, až si příště popálím prst o grill ;-) Jestli vy ty samoopravné buněčné mechanismy trochu nepodceňujete a s tou paranoiou to trochu nepřeháníte, takhle by se člověk musel bát naprosto všeho.

Na druhou stranu oko je samozřejmě poněkud citlivější než kůže na prstech :-D A máme jen 2, takže opatrnost je rozhodně na místě. Ale někdo to s tou opatrností zbytečně (podle mě) přehání, toť vše.

Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 17:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
mas pocit, ze spalenina epitelu, ktery se evolucne vyvinul k tomu, aby chranil pred vnejsimi vlivy a neustale se obnovuje (stare bunky se zahazuji a vznikaji nove) a kdyz uz je poskozeni moc velke, nahradi se vazivem, coz v orzumnem mnozstvi na fukci nema vliv, je totez, jako spalenina tkane, ktera s vnejsim prostredim vubec neprichazi do styku, v prirozene situaci takove zatezi vubec neni vystavena a regeneruje velmi mizerně, pokud vůbec?

to má asi tolik logiky jako říci, proč nejezdit za provozu přes nožičky chipu na zakladni desce sroubovakem, kdyz jezdit sroubovakem mo case nicemu nevadi...

bunka je zarizeni mnohem slozitejsi nez pocitac... mas pocit, ze pocitac bud funguje nebo nefunguje a nic mezi tim?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 17:23 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Ach jo, tahle debata by byla zjevně nekonečná :-)

Předhoďte mi studie, které by dokazovaly, že přílišné oslnění sítnice (takové, které nenechá trvalé následky ve formě popálené sítnice) způsobuje nějaké degenerativní nemoci sítnice, které se projeví až mnohem později. A také co je to to "přílišné oslnění"? Já o ničem takovém nevím, ale netvrdím o sobě, že jsem děd vševěd, takže to ani samozřejmě zcela vyloučit nemohu. Myslím si ovšem, že trochu podceňujete schopnosti přizpůsobení a regenerace buněk (sítnice se se světlem setkává neustále, občas se silným, občas i to Slunce máte v zorném poli a mrkací reflex také není okamžitý, atd.). A z oblasti laserů (abych to upřesnil těch ve viditelném a near-IR spektru) vím prakticky to, že při nehodě buď máte prostě smůlu a díru v sítnici, nebo se de facto nic neděje :-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 17:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
aby takova studie existovala - musel by nekdo nekomu takove veci provadet - coz je zjevny nesmysl

ze cumeni do slunce bez vhodne ochrany neni nic zdraveho, je kazdemu s elementarnimi znalostmi mediciny nebo biologie jasne

ze poraneni sitnice, ci cehokoliv jineho, neni binarni stav, taktez

ale nech si sve naivni predstavy a cum do slunce pres disketu, jen to nedoporucuj ostatnim
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 17:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Ale jistě že jsou skupiny lidí, jejichž oči jsou vystavené mnohem více silnému slunečnímu světlu, třeba ti rybáři co zmiňuji níže nebo lidé žijící ve vysokohorských zasněžených oblastech.

Také netvrdím, že to je zdravé, jen že dle mého názoru je to bezpečné (jde o krátkodobou věc, nebudu přeci čumět na Slunce přes dvě diskety hodinu v kuse). Stejným způsobem ti klidně řeknu, že třeba vykouřit jednou za delší dobu cigaretu je bezpečné (pravděpodobnost, že zrovna ta jedna cigareta mi způsobí rakovinu je natolik nízká, že je to naprosto zanedbatelné), byť zdravé to také není :-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 17:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
u toho primeho cumeni do slunce je to daleko vetsi masakr, a falesny filtr matouci oko tomu neprida

na prirozeny slunecni svit jsou oci evolucne adaptovane

ale jak rikam, delej si co chces :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
23.3.2015 17:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Jen bych ještě doplnil, že existují studie ukazující na větší škodlivost modrého světla (respektive obecně nižších vlnových délek od modré dolů), kdy se předpokládá, že důvodem je foto-oxidativní poškození sítnice. Projevuje se to ale u dlouhodobého chronického vystavení, jako třeba u rybářů na moři. Near-IR (co může částečně projít disketou) se tohle netýká vůbec, tam jsou vlnové délky už moc velké a navíc doba vystavení relativně krátká.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
kyknos avatar 23.3.2015 11:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
btw ad "preexponovany" samozrejme to nemuzes zkouset neupravenym fotakem, protoze ten ma v sobe svuj vlastni velmi ucinny IR filtr
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
mirefek avatar 20.3.2015 23:50 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Floppy disks are like Jesus, they died to become an icon of saving. :-)
26.3.2015 12:29 Brumla01 | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tato anketa je tu už tak dlouho, že se můj hlas změnil z posledních pěti let na posledního roku ( cca před 7 dny ) :-)
29.3.2015 22:50 SEnklar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Tato anketa tu bude ještě:
1) Rok
2) Dva roky
3) Pět let
4) Deset let
5) Napořád
30.3.2015 00:33 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
6) Do dalšího zatmění Slunce
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
pavlix avatar 8.4.2015 09:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ani jedna z možností.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Jendа avatar 13.4.2015 17:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V již nejspíš smazaném threadu o anketách Sten píše, že zde nové ankety nejsou, protože je nikdo nenapsal. Chtěl bych upozornit, že ve vzkazech administrátorům jich je navržených dost.

(není dobré takhle na někoho reagovat aniž by se to dozvěděl, ale nemám na něj použitelný kontakt)
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
Fluttershy, yay! avatar 13.4.2015 18:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Kdybych měl oprávnění měnit ankety, to by tam ta fronta nebyla. Jenže oprávnění má asi jenom ó nejvyšší… netuším kdo.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
13.4.2015 21:40 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
Rozbalit Rozbalit vše Re: Disketu jsem naposledy použil během
Škoda, že dotyčný položil dotaz do špatné poradny. Kdyby se trefil do správné, snad by se našlo řešení.
Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.