Portál AbcLinuxu, 12. května 2025 15:40

Těšíte se na Gnome 3.0?

Ano, 2.x už zaostává
11% (249)
Ano, i když mi 2.x vyhovuje
33% (772)
Ano, ale bojím se syndromu KDE 4.0
20% (479)
Ne, nechci žádné novoty
3% (65)
Ne, nepoužívám Gnome
47% (1101)

Celkem 2363 hlasů
Vytvořeno: 10.5.2009 10:20

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

the.max avatar 10.5.2009 10:29 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
gnome me nikdy nebralo.
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
10.5.2009 10:48 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Mně přišlo GNOME 1.x lepší než KDE 2.x, ale KDE 3.x lepší než GNOME 2.x. Ovšem s příchodem KDE 4 jsem začal lidem, jimž instaluju Linux, dávat GNOME 2.x. (Zatím to beru jako dočasné, ale nevím, aby se na ani ne rok starém kompu po stisku alt+F2 dvě vteřiny čekalo na zobrazení okna "spustit program" je divné. Takže teď dávám přednost GNOME.) Ale ono je to jedno.
David Watzke avatar 10.5.2009 11:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Mám komp starej 4 roky a KRunner na mě po stisknutí Alt+F2 skočí hned :-) Používám KDE 4.2.85 (aka 4.3 Beta 1).
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
10.5.2009 11:38 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
4 roky nic není, zvlášť když sis v době koupě pořídil na svojí dobu dělo. Já si stavěl desktop před 5 lety a tenkrát to byla vážně mašína (jen deska MSI K8N Diamond mě stála 6 tisíc..). Dneska je to průměrný PC, na kterým ale všechno běží šmahem. Teda kromě her... Já zamzrnul na Q3TC ;-)
mirec avatar 10.5.2009 12:06 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
po stisku alt+F2 dvě vteřiny čekalo na zobrazení okna

To platí pre prvé spustenie. Potom to už ide štandardnou (pre užívateľov iných prostredí než KDE 4 podpriemernou) rýchlosťou.

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
carnero avatar 10.5.2009 12:49 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Otazkou je, co je standardni, kdyz v KDE4 je to podprumerne. Ac se snazim sebevic, nemam sanci KRunner (posledni oficialne vydane KDE 4.2) predbehnout a donutit me na nej cekat. Stisknu Alt+F2 a nez presunu prsty na treba na "S" je tam a S se napise. Doplnim "Y", stisknu Enter a koukam na System Settings. Pokud by to bylo rychlejsi, stejne bych to neocenil, protoze by to asi delalo veci driv nez bych je po tom chtel :D

10.5.2009 13:08 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Já mám 5 let starý ntb a když stisknu Alt+F2 tak dialog vyskočí za méně než 1 sekundu (Gnome 2.26.x). Gnome jako takové se mi na něm zdá svižnější než KDE 3.5.x (o KDE 4.2.x ani nemluvím).

Ratoncito avatar 10.5.2009 14:28 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Hmm, KDE 4.2 asi 5v.
OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
13.5.2009 09:03 ByCzech
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

> Hmm, KDE 4.2 asi 5v.

 

Tak tohle mě "dostalo". Na čem to zkoušíte? Na jednom mém, dnes již obstarožním, stroji (6-7 let starý) s Athlon XP 2200+ a 512 MiB (!) RAM to startuje pod 1 s (první spuštění). Prakticky okamžite. Prostředí je KDE 4.2.2.

10.5.2009 10:51 Venec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Začínal jsem s KDE a dneska jedu taky na KDE (4) a paráda. pokud mi Gnome 3 nabídne lepší, stabilnější prosředí s  alespoň stejnou možnost nastavení nevidím problém nepřejít, ale podle mě to bude pořád to samé Gnome jako dnes! Když jsem používal Gnome (na Ubuntu) pořád jsem tam měl fůru programů z KDE a po vydání KDE 4.2 mě zatím Gnome neláká, ale jsem otevřenej všemu novému! :-D Uvidíme! :-)

Freedom!
David Watzke avatar 10.5.2009 11:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Netěším. Když se nad tím tak zamyslím, neviděl jsem Gnome na vlastní oči běžet snad u nikoho... kdybych ho kdysi dávno nezkoušel na nějakym LiveCD, tak bych si myslel, že možná ani neexistuje :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
11.5.2009 13:58 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Já jsem zase nikdy neviděl u nikoho KDE 4:) Buď tam měli Gnome, KDE 3.5 nebo nějaký lightweight WM.
Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
Ratoncito avatar 11.5.2009 20:35 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Já jsem nikdy neviděl nikoho používat Linux.
OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
12.5.2009 09:12 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
kolik znáte lidí?
12.5.2009 21:09 hroch | skóre: 14 | Kladno, Lidicka 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Ja take ne, pokud se ovsem nedivam do zrcadla.

12.5.2009 22:50 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Linux neexistuje!!!

..moment... no dovolte... co tu chcete... kdo jste... já nic nedělám... jaké informace... neznám žádné zdroje... jak pro koho pracuji???? Arrgh.. gaůl a-....
Fluttershy, yay! avatar 12.5.2009 23:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Ty jsi nebyl na LinuxAltu/OWO/...?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
David Watzke avatar 13.5.2009 06:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Tak někoho zkonvertuj, tak jsem to udělal i já a teď můj kámoš ze třídy používá Gentoo :-) Jinak znám dost dalších lidí, kteří používají Linux, i z Teplic, díky LPT (lokální sraz), ale přímo z vrstevníků ani ne - akorát ještě jednoho Archaře z gymplu :-) a pár lidí, co to zkouší.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
13.5.2009 23:03 hroch | skóre: 14 | Kladno, Lidicka 37
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Tobe se to konvertuje, kdyz mas kamose ze tridy, mne je 59 a vetsina mych kamaradu povazuje pocitac za tajemny stroj, ktery si se vsim poradi, ale jestli je nejaky Linux nebo neLinux vubec netusi.

m1c4a1 avatar 13.5.2009 17:25 m1c4a1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Holt když je Linuxáků 1%... :-D

10.5.2009 11:50 Pravicový extremista
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Se na Gnome 3 vážně těším.... Věřím, že se poučí z chyb kolem KDE 4, a bude to vážně vymazlené prostředí... na druhou starnu, v té době už bude KDE 4 dost na úrovni...

Blog pravicového extremisty
10.5.2009 12:45 Lrrr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Většinovýmu gnomaři (mezi který se počítám) je to fuk - netuší, co bude v Gnome 3, a neví ani, na které verzi jede.

Jinak bych si teda tipnul, že gnomařů bude tak pětkrát až desetkrát víc než kdečkařů, ale jelikož nechoděj na takovýhle weby, tak to neni vidět.
Sešívaný avatar 10.5.2009 14:14 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
To je myslím přehnané, ale tak dvakrát víc by jich být mohlo. Nedávno jsme na LE, které je skladbou článků určené širším vrstvám čtenářů, dělali anketu, jaké prostředí lidi používají. GNOME mělo 50 %, KDE 30 %, Xfce 10 %. Ale ani tam nechodí reprezentativní vzorek uživatelů Linuxu. Např. mí rodiče vůbec weby o Linuxu nečtou a mezi takovými lidmi je zastoupení GNOME možná ještě vyšší.
12.5.2009 13:37 Atom321 | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Spíš bych řekl, že je to dané dobou používání Linuxu. Ti co začínali s Linuxem v době, kdy KDE neexistovalo, začali s Gnome a četli LinuxExpress. To dělají dodnes, protože jsou tak zvyklí. My mladší používáme KDE a krom trapných komiksů na Rootu nečteme vůbec nic.
Vojtěch Trefný avatar 12.5.2009 14:05 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Ti co začínali s Linuxem v době, kdy KDE neexistovalo, začali s Gnome...
KDE je starší než Gnome...
12.5.2009 17:43 Atom321 | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
No, teoreticky projekt KDE byl založen v říjnu 1996 zatímco KDE v srpnu 1997. Ovšem, při mých počátcích s Linuxem kolem r.2000 Gnome (1.0.něco) bylo už docela uzrálé a zkušenější Linuxáci ho měli v oblibě. Konkurenční KDE 2.0 v té době (na slabých studentských strojích) bylo pomalejší, mělo málo aplikací a skoro nikdo ho nepoužíval, tj. prakticky eexistovalo. Na mém stroji bylo nepoužitelně pomalé obojí, používal jsem WindowMaker. No a s novým počítačem jsem pak zkusil KDE 3, což byla asi první rozumně použitelná verze KDE vůbec, která v té době Gnome v uživatelské přítulnosti předběhla.
12.5.2009 18:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Imho bylo tehdá KDE dost oblíbené na SuSE a RedHatu...
13.5.2009 23:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Používal jsem na RH KDE 1 i 2 a bylo to v těch dobách IMHO mnohem lepší (a hezčí) než Gnome (které jsem měl neustále nainstalované paralelně). S příchodem Gnome 2 se to zlepšilo, jenže pak už bylo i KDE 3.1 a 3.2 a nebylo, co řešit.
13.5.2009 10:11 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Je vidět, žes neviděl KDE 1.x. To bylo použitelné o něco dřív než Gnome. V roce 1999 jsem měl nejdřív KDE 1.0.x a pak 1.1.x a už tehdy to působilo tak, že před mým kompem normální lidi neutíkali. (I nějaká ta integrace s aplikacemi tam byla, třeba Xmms mělo modul xmms-kde.) Jo a používal jsem i KDE 2.x (nebylo nijak nesnesitelně pomalé na K5 100 MHz s 64 MB RAM) a z toho jsem pak přešel na Gnome 1.x (a pak na Wmaker atd.).
Marián Kyral avatar 13.5.2009 21:42 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

V té době jsem Gnome několik krát zkoušel. Vždy jsem selhal na tom, že se mi nepodařilo nastavit český font v titulku okna. Ptákovina, ale stačilo to na to, abych zůstal u KDE.

15.5.2009 17:01 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

 

No, teoreticky projekt KDE byl založen v říjnu 1996 zatímco KDE v srpnu 1997. Ovšem, při mých počátcích s Linuxem kolem r.2000 Gnome (1.0.něco) bylo už docela uzrálé a zkušenější Linuxáci ho měli v oblibě. Konkurenční KDE 2.0 v té době (na slabých studentských strojích) bylo pomalejší, mělo málo aplikací a skoro nikdo ho nepoužíval, tj. prakticky eexistovalo. Na mém stroji bylo nepoužitelně pomalé obojí, používal jsem WindowMaker. No a s novým počítačem jsem pak zkusil KDE 3, což byla asi první rozumně použitelná verze KDE vůbec, která v té době Gnome v uživatelské přítulnosti předběhla.

To máš o historii dost popletenou představu. KDE bylo v té době daleko populárnější než GNOME, tehdy byl poměr uživatelů KDE oproti uživatelům GNOME snad 70:30. Což bylo jen logickým důsledkem tehdejší kvality obou prostředí. GNOME 1.x bylo naprosto otřesné, chyba snad při každém kliknutí myši. KDE bylo nesrovnatelně vyzrálejší a technologicky vyspělejší. A to už v dobách KDE 1.x. I to bylo podstatně lepší než GNOME 1.x. GNOME začalo být opravdu seriózně použitelným a kvalitním prostředím až po několika letech vývoje řady 2.x, tedy před pár lety. Tehdy taky přišel ten boom GNOME, společně s Ubuntu a dalšími, a tehdy teprve se GNOMe dotáhlo v používanosti na KDE a časem jej asi i předčilo. Ale je to hodně nedávná historie.

 

16.5.2009 16:02 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
GNOME 1.x bylo naprosto otřesné, chyba snad při každém kliknutí myši. (...) GNOME začalo být opravdu seriózně použitelným a kvalitním prostředím až po několika letech vývoje řady 2.x, tedy před pár lety.
přeháníte.. GNOME 1.x používat šlo a mělo dost příznivců. (souhlasím, že KDE 1.x bylo lepší. tehdy taky ale ještě byl problém s licencí na Qt, což byl btw jeden z hlavních důvodů vzniku gnome.) jojo, dtaré časy:)
16.5.2009 16:02 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
dtaré > staré (klávesnice je moc vlevo od ruky)
10.5.2009 12:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Gnome 3? Až výde tak se asi mrknu co všecko nová verze přinese, ale používat to nebudu. Vzhledem k tomu, že KDE4 je už teď téměř dokonalé ;-)
Je mi ale jasné, že spousta Ubuntistů si prostě na ten svůj default nezvratně zvykla...
SPD vůbec není proruská
Luisah avatar 10.5.2009 13:50 Luisah | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Na Gnome 3 se rozhodně těším a nebojím se ho :)

Jojo, jsem jeden s Ubuntistů, který si nezvratně zvyknul na Gnome.  Ačkoliv se mi KDE vždy líbilo více, na práci mi Gnome mnohem více vyhovuje.

11.5.2009 14:29 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Také jsem jeden z Ubuntistů a rozhodně se za to nestydím :) Stejně jako se Lukačovič nestydí za přechod na Maca kvůli pohodlí, tak já se nestydím, že mě nebaví zbytečně se hrabat v systému, když můžu mít plně funkční OS téměř hned po instalaci.
Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
11.5.2009 14:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Já to nemyslel nějak zle s těma Ubuntistama... nicméně mně KDE4 taky fungovalo plně hned po instalaci.
Kdysi jsem Gnome trochu používal a mám dojem, že Ubuntu mělo na Gnome dost silný vliv. Imho by bez Ubuntu Gnome vypadalo možná o dost jinak...
11.5.2009 15:10 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Přijde mi, že dost lidí to ale zle chápe. Oslovení Ubuntista používají jako synonymum pro linuxového BFU.

Nemyslel sem ani tak základní funkčnost hned po instalaci, jako spíš snadnost rozběhání/doinstalace kodeků, driverů grafiky apod. V tomto ohledu se mi zatím nezdá, že by Ubuntu mělo konkurenci.

Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
Nicky726 avatar 11.5.2009 15:22 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
V tomhle ohledu mě příjemně potěšilo openSUSÍ one-click-install. Navíc pokud se instaluje systém z DVD, bývají na něm takové věci jako kodeky, flashplugin, javaplugin často obsaženy.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
11.5.2009 15:30 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Nevím proč, ale já jsem z one-click-install byl právě dost zmaten. Nelíbilo se mi, že musím kvůli instalaci něčeho procházet jejich (nebo i cizí) web.
Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
13.5.2009 12:33 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Není třeba - one click install je jen automatické provedení přidání repozitáře a nainstalování balíku. Totéž můžeš udělat ručně, když znáš adresu repozitáře a jméno balíku.

Pro Ubuntu přeci taky nejsou jen oficiální balíky v oficiálních repozitářích, a ty si také musíš najít na webu. Nebo ne?

13.5.2009 14:17 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Případně, teď je dokonce možné vyhledávat balíky z gui frontendu pro webpin, takže z webu se musí instalovat, jen když jde o něco mimo build service.

Vojtěch Trefný avatar 10.5.2009 12:57 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Docela se toho bojím... Dost často slýchám o tom, jak je KDE 4 dokonalé a jak je Gnome proti němu chudé a zastaralé -- podle toho, co jsem měl možnost číst o tom, co vývojáři pro Gnome 3 chystají, mám pocit, že tomu "uvěřili" a chystají se okopírovat co se dá, aby KDE "dohonili". Mně je úplně jedno, jak to je -- ať si je klidně KDE "stovky let vpředu", mně vyhovuje Gnome takové jaké je a KDE "nemám rád" -- prostě mi nevyhovuje jeho "styl". Je hodně změn, které by Gnome potřebovalo, ale rozhodně k nim nepatří vytvoření Gtk klonu KDE 4.
Sešívaný avatar 10.5.2009 14:06 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Stejný názor mám i já. Nezbývá mi než doufat, že se vymění technologie pod povrchem, ale nebude to mít velký dopad na stabilitu a filozofii prostředí. Doufám, že i nadále bude GNOME prostředím, které je jednoduché a prostě funguje. Přece jen je výchozím prostředím v korporátních distrech, tak si snad nedovolí vydat za stabilní něco nepoužitelného.
Drom avatar 19.5.2009 00:47 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
+1
10.5.2009 14:38 akeem | blog: akeems_blog | Uherský Brod / Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Mám podobný názor. Hlavně se obávám GnomeShell. Doufám, že to půjde přepnout na klasický panel. Zatím mě ty screenshoty a videa GnomeShell o větší použitelnosti a ergonomii nepřesvědčily.


10.5.2009 15:31 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Já jsem na tom opačně. Vyhovuje mi KDE a jeho styl, zatímco Gnome podle mě žádný styl nemá. (KDE čtyřku používám už téměř rok.)

Jsem ale velmi rád, že tu konečně zaznívají rozumné názory. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Provokativní výkřiky o tom, že KDE 4 (nebo Gnome) je ... (doplňte libovolnou nadávku) podle mě nikomu neprospívají.

Vznik Gnome 3 je pro KDE velmi důležitý. Momentálně (podle mého názoru) KDE 4 nemá konkurenci. A to je velmi špatné. Na zpracování některých detailů je to znát. Zůstává tam spousta nedořešených problémů, protože nikde není motivace typu „ale vždyť prostředí ZYX už tohle dávno zvládá bez chyb“. Pokud se bude Gnome snažit předstihnout KDE 4 (a jistě se to v některých ohledech podaří), bude to pro vývojáře KDE 4 další zajímavá motivace.

Na Gnome 3 se svým způsobem těším. Asi ho nebudu nikdy používat, ale i tak mu držím palce.

10.5.2009 16:55 michal | skóre: 24 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

správný přístup, v reálném kapitalistickém světě by to tak fungovalo, snad to bude fungovat i u opensource projektů.

Ratoncito avatar 10.5.2009 18:05 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Nebude, Gnome obšlehne co se dá a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne KDE a možná vymyslí něco navíc, to pak obšlehne Gnome a možná vymyslí něco navíc...

:-):-):-):-):-):-):-):-) :-):-):-):-):-):-):-):-) :-):-):-):-):-):-):-):-) :-):-):-):-):-):-):-):-)

OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
17.5.2009 13:19 Saruman
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Jestli GNOME 2.x má nebo nemá styl je asi dost subjektivní dojem. Já jsem zatím nic lepšího neviděl. Běhá mi to svižně, je to konzervativní, nerušivé (to vytýkám všem Aero, Beryl/Compizům apod.) a zároveň to funguje do velké míry "out-of-the-box", což jsem postrádal např. u Fluxboxu. Musím říct, že se u GNOME 3 trošku bojím, že se mnou oceňované vlastnosti vytratí. Ale na druhou stranu naštěstí pořád existuje možnost výběru a třeba Xfce ma (podle mě) vcelku podobný "styl" jako současné GNOME... A nakonec tu vždycky budou různé *boxy, ke kterým uteču v největší "nouzi". Doufám, že vývojáři zachovají stávající filozofii, protože každé prostředí má své příznivce, kteří právě to ocěňují, a není důvod, aby se KDE a GNOME navzájem obšlehávali a oba se hnali ke stylu, který určují Visty a Macy. Vždyť proto, že mi není sympatický, jsem rád, že mám něco jiného.

robotics avatar 10.5.2009 13:30 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jedině Enlightenment 17.

Používejte Windows.
10.5.2009 19:33 garcia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
to iste u mna.... jedine E17 :)
10.5.2009 21:35 tomík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

nene, enlightment 16! i když, 17 jsem nezkoušel :-[

Nicky726 avatar 10.5.2009 22:38 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
No, éčko je holt éčko. Na starém noťásku na něj nedám dopustit :-)
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
10.5.2009 14:33 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co takhle: "Je mi to jedno, hlavně když to totálně nerozese*ou (jako K**4)"
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
Ratoncito avatar 10.5.2009 14:44 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Tak je ještě v záloze podobné XFCE :-).
OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
10.5.2009 15:36 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Jo, ještě že tak. S XFCE se taky umím kamarádit.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
10.5.2009 20:36 xhc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
s gnome som zacinal .... to som vtedy este nevedel o KDE ... a odvtedy len KDE ..
10.5.2009 22:00 Neel | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na gnome 3 se celkem teším, ale gnome nepoužívám. Tahle možnost mi v anketě chybí.
14.5.2009 22:42 Los Amatéros
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Přesně. Jsem na to úplně stejně. 

Práva se nerozdávají, pouze berou...
18.5.2009 12:59 xhc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
ale no tak, to uz tam rovno mozme dat aj tuto moznost: Nepouzivam vsetky prostredia a programy v Linuxe ale tesim sa z nich.

trochu pritiahnuta moznost v ankete v ktorej ide o nieco ine :-)
Fluttershy, yay! avatar 10.5.2009 23:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud nebude tak debilní (a pro debily) jako to současné GNOME, těším se. Ale to nehrozí.

Třeba tam už půjde nastavit normální přepínání tabů a nebude to ve výchozím vzhledu vypadat jako socialistický panelák nebo africká kupa hoven.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
11.5.2009 10:50 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
desktopové prostředí má taby?
Fluttershy, yay! avatar 11.5.2009 12:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Myslel jsem taby (záložky) v aplikacích.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
cezz avatar 11.5.2009 17:17 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

To je snad zalezitost GTK..

Computers are not intelligent. They only think they are.
Fluttershy, yay! avatar 11.5.2009 17:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Není GNOME 3.0 spojeno s novou verzi GTK?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
cezz avatar 12.5.2009 11:22 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Myslím, že približne tak ako každá iná GTK (GIMP ToolKit) based aplikácia.. Teda to prepojenie je tam možno o čosi užšie a vyzerá že do budúcna sí budu tieto dva projekty ešte o čosi bližšie, ale zmena vzhľadu záložiek nijak zásadne s GNOME nesúvisí.

Computers are not intelligent. They only think they are.
12.5.2009 08:29 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

a nebude to ve výchozím vzhledu vypadat jako socialistický panelák nebo africká kupa hoven.

Lepsi nez KDE, jehoz defaultni vzhled je uz roky ve stylu tepleho metrosexuala.

12.5.2009 09:14 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
co vy všechno nevidíte v šedých obdélníkách..
Fluttershy, yay! avatar 12.5.2009 15:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Zdá se, že si každý představujeme teplého metrosexuála jinak...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
vain avatar 13.5.2009 15:12 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Oni se metrosexuálové rozlišují na teplé a normální? Já myslel, že to sou všichni do jednoho teplouši.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
13.5.2009 15:47 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Nee, jsou i normalni. Slabsi variantou metrosexuala jsou "samponi" a tech je kotel i mezi heteraky.

Nicky726 avatar 13.5.2009 16:16 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Já měl právě za to, že se označení metrosexuál používá jen pro hetero. :-P
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
15.5.2009 16:53 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Pojem metrosexuál neříká o sexuální orientaci vůbec nic, přestože má ten sex v názvu. Nejslavnější metrosexuálové světa, jako David Beckham, jsou (aspoň oficiálně) hetero, ale i mezi homo je jich dost. Metrosexuálovi je taky jedno, jestli se líbí ženám i mužům (ať už to má jakkoli), hlavně, že se líbí.


pushkin avatar 11.5.2009 07:31 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nepoužívám GNOME má 51%? A kde jsou ty hordy přeběhlíků z KDE4, kterými se pořád Gnomáci ohánějí :-D
🇺🇦 Pomoc pro obranu Ukrajiny | SOS Ukrajina | Web4Ukrajina | Web4Ukraine 🇺🇦
11.5.2009 08:00 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Mezi těmi zbylými 49 %?
11.5.2009 10:53 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
znám minimálně tři uživatele gnome (minimálně jeden z nich asi ani neví, že je to gnome), které by hlasovat v nějaké podobné anketě v životě nenapadlo.
11.5.2009 14:25 glogloglo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Už 2x jsem hlasoval a označil všechny položky. Sabotuji praštěné ankety.

11.5.2009 14:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Tak to máš štěstí, že tu nesabotují praštěné uživatele... :p
11.5.2009 10:56 Chameleon | skóre: 21 | blog: bezbarve_zapisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Většinu času jsem používal KDE 3. Ale s příchodem KDE 4 mě už nikdo a nic nedonutí opustit GNOME. Rychlé, stabilní, bez zbytečných pí*ovin, graficky jednoduché a přitom umí být i hezké. Nemluvě o počtu velkých aplikací psaných v GTK, než QT (GIMP, Firefox, Thunderbird, Inkscape a pokud se stane zázrak, pak i Chrome).

Za dobu používání KDE 4 (verze KDE 4.2 a pak i 4.3) jsem se setkal akorát tak s padáním Plasmy, která mi brala celá Xka, nesmyslným vytěžováním PC, i když se nic nedělo, šílená odezva aplikací a věčně padající programy (nejhůř na tom byl snad Amarok). Když si dneska vzpomen jak jsem se s KDE trápil, GNOME je proti tomu vážně luxus! Tak snad se s GNOME 3.0 nebude opakovat to co s KDE 4. Pak už bych asi vážně utekl k E17

/--OpenSUSE, prdel Linuxu.--\
11.5.2009 12:29 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
V GNOME vsak nie je KIO, co je zasadny problem pre tych, ktori to poznaju a denne pouzivaju. Ostatni kludne mozu prejst na GNOME, E17, XFCE alebo aj Windows...
11.5.2009 12:50 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
To je pravda, ale je/bude tam GVFS.
Tomáš Bžatek avatar 12.5.2009 17:57 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
A poslednich pet let tam bylo gnome-vfs2 ;-)
Koupim litajiciho tucnaka
12.5.2009 02:08 bn1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

uznávám - jediná vlastnost, která mi v GNOME chybí. I když jsem loni intenzivně používal KDE téměř 4 měsíce a opravdu jsem si na tuto "vychytávku" zvykl, tak jsem rád přešel zpátky na GNOME, které mi jinak opravdu vyhovuje po všech stránkách, což se o KDE říci nedá :-)

..::kliknutím změníte text v patičce::..
12.5.2009 09:16 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
jasné, kdo nepoužívá KIO, může rovnou přejít na windows.
13.5.2009 19:25 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

no jo, ale tam mu budou chybět ty úžasný grafický oblbovátka z KDE4

11.5.2009 17:04 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano, ačkoli ho nepoužívám.

Proč to tam není jako možnost?
Xgamer avatar 11.5.2009 17:35 Xgamer | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hm no tak ja mám rád GTK, aj ked po strane kodu to nie je bohvie čo .. .ale zase QT sa mi nepáči look... a ku gnome... čo ja viem čim dalej sa mi aj to viac znechucuje... blbostami ako pulseaudio, ten nový volume manager mi tiež nepride nejaký premakaný..., čim dalej sa ukazuje že pre mna je asi naj XFCE 4.6:)
11.5.2009 19:26 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Příloha:
Qt může vypadat k nepoznání od GTK, viz. příloha.
Xgamer avatar 11.5.2009 20:34 Xgamer | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
No hej... ale stále nativný look je nativny look... neviem ... mam stále nejaký odpor ku qt ... som myslel že KDE 4 sa mi zalubi... a pride mi také jak vista.. prečačkané... a pomalé...
12.5.2009 10:01 xhc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
no je to vec pohladu .. mne pride gnome staromodne ala win 3.11 ;)
12.5.2009 12:07 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
To zní jako pochvala. ;-)
12.5.2009 23:11 xhc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
z mojich úst rozhodne nie :-)
17.5.2009 22:55 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Co je nativní look v Linuxu?
12.5.2009 13:49 Atom321 | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spíš bych uvítal, kdy do GTK udělali použitelné dialogy File Open/File Save. Ukládání souboru ve Firefoxu (nebo otevírání v Acroread) mě občas dovádí na pokraj šílenství.
Marián Kyral avatar 13.5.2009 21:51 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Ač to říkám nerad, myslím, že doufáš marně. Ještě, že existuje workaround jménem kgtk.

14.5.2009 12:52 Atom321 | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Děkuji, právě jste oddálil můj pobyt v psychiatrické léčebně asi tak o pět let.
14.5.2009 00:59 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
požij prostě wrapper a máš kde dialogy jak vyšitý gtk dialogy jsem si nechal jen u gimpu, abych viděl náhledy
14.5.2009 08:33 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

To v KDE dialogu můžeš mít taky - F11, nebo se to dá naklikat (ikona nářadí -> Show Preview).

14.5.2009 09:39 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Aha, díky, to je prima. Ale vlastně mi to bohužel ještě způsobovalo pády při ukládání (jen u gimpu a jen při soubor->ulož, nikoliv třeba při zavření bez uložení kdy se to samo zeptá zda uložit, pak to uložit šlo). Ale to se časem podá :)
14.5.2009 12:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
požij prostě wrapper...
;-) :-D
12.5.2009 13:50 mackarof
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Rozhodne sa tesim na Gnome 3. Cca pred dvoma rokmi som prvykrat okusil linux. A pendloval som medzi KDE a GNOME, ale stale som sa vratil ku GNOME. Jednoduchost sviznost funkcionalita! Aj ked donedavna som aj do gnome instaloval amaroka...Odkedy vydali tu graficku srajdu som presiel na exaile v zalohe mam furt klasicky audacious...A na ostatne mam vlc...Inac pouzivam QCAD(pisany v qt) , nevete nejake alternativy v gtk ?
12.5.2009 15:29 qpal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Od doby kdy prechazim mezi ruznymi prostredimi temer kazdy den jsem prestal rikat ktere je "lepsi" a ktere "horsi". Kazde je jine a v tom je zrada i krasa. Zrada je, ze je musite umet pouzivat, coz ale zvladne kazdy s jistou mirou abstrakce a pochopenim pro tento fakt. Krasa je potom v ruznych  jedinecnostech (velmi nizke naroky na HW (vsechna prostredi mimo KDE a GNOME), extremni jednoduchost pro uzivatele (Gnome), nebo ohromne mnozstvi nastavení prostredi (KDE, uz i KDE4). Sam pouzivam KDE 4, manzelce jsem dal Gnome.

Nediskutovanym faktem je rovnez uroven vychozich aplikaci v kazdem prostredi. Osobne jen velmi nerad micham QT q GTK aplikace - neznam nic otravnejsiho nez GNOME dialogy v KDE a naopak.

Fluttershy, yay! avatar 12.5.2009 15:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Nediskutovanym faktem je rovnez uroven vychozich aplikaci v kazdem prostredi. Osobne jen velmi nerad micham QT q GTK aplikace - neznam nic otravnejsiho nez GNOME dialogy v KDE a naopak.

Na to jsou nějaké patche...

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
13.5.2009 20:31 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mně na GNOME vadí, že nemá žádnou klávesovou zkratku na vymazání textového okýnka. Prý dřívější verze na to měly Ctrl-U, ale pak to zrušili "protože ve Windows to není" (!!). Nakopírovat potom označený text prostředním tlačítkem do políčka, kde už něco je a chci to nahradit, pořádně nejde, protože

a) buď tam musím kliknout a smazat text, co tam je, po písmencích držením Backpsacu b) nebo můžu text označit a to zase už nemám označený ten ke kopírování, takže si ho musím jít označit znovu

Prostě ovládání na prd. U Windowsů tohle tak nevadí, protože v nich se označením + kliknutím prostředním tl. kopírovat nedá. V Linuxových WM do jde, a je to dobře - je to často pohodlnější, než pořád přehmatávat na Ctrl-C - Ctrl-V u něčeho, co se jinak ovládá myší. Autoři GNOME to vyřazením té klávesové zkratky naprosto zbytečně zprznili. A když je uživatelé žádali, aby to tam vrátili, tak se na ně vykašlali s kecy typu notabug, chceme to jednoduché, nám záleží jenom na lamách přecházejících z Windows... Přitom Windowsákům by tohle nijak neuškodilo, nijak se to nevylučuje s Ctrl-C - Ctrl-V. Ale ne, oni to tam nevrátí, protože vyrábí WM pro dementy, něco jako ergonomie ovládání je nezajímá. Horší už je, že v prostředí s filozofií "za každou cenu pro dementy" už je a do budoucna bude dělaná většina aplikací. Četl jsem takovou diskuzi a vývojáři GNOME se tam projevili jako nepřející hovada. Taky nechtěli dát do Evolutionu vimový plugin, údajně úplně hotový. Prostě že to nikdo nepotřebuje a lamám z Windows (= v tomto pojetí tupým jedincům neschopným se naučit sebeprimitivnější ovládání, když to není ve widlích) to stačí. Kdyžtak sem pak hodím link na tu diskuzi.

Teď zase vymýšlí jakýsi "multimediální" shell (GNOME shell - ty screenshoty s černým čímsi přes celou obrazovku) či co, tagy místo adresářů (??), a podobné fíčury, na které není zvyklý nikdo. Bojím se, že z toho udělají problémovou obludu (hlasoval jsem "syndrom KDE"), a že v nastalém zmatku zapomenou na ty základní věci, aby se to dalo efektivně ovládat (na které kašlali i tak).

Jo a taky když někde kliknu na selection-box, tak to není jak v KDE nebo ve Windowsech, že se ukáže nabídka a já si z ní můžu pohodlně vybrat. Ne, ono se to musí zásadně držet a vybírat tažením. Něco ještě horšího dělají místní (pop-up) menu - že kliknu pravým a ona se sama vysvítí první (když se menu zobrazuje shora dolů), nebo poslední (když není dole dost místa a tak se zobrazuje nahoře) položka a zrovna se i vybere - tohle se chová pokaždé jinak (v Debianu mi to třeba v nautilusu tohle nedělá, ale v gnome-terminálu ano) a údajně to závisí na okrajích v použitém stylu GNOME - moc se v tom nevyznám. A s takovým (dalším) zásadním nedostatkem v ovládání se ohánějí nějakou uživatelskou přívětivostí. Používám GNOME, protože mi nic jiného nezbývá. I vy ostatní, co máte KDE, příp. jiný WM, určitě máte i nějaké GTK+ aplikace. Místo řešení zásadních nedostatků jako ty, co jsem zmínil, si GNOME asi nakračuje na cestu podobnou KDE, tj. pomalé a zatím nestabilní obludy. Klidně ať dělají jednoduché prostředí, ale mohli by u toho myslet.
Tomáš Bžatek avatar 15.5.2009 13:24 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Se mi libi ty tucne zvyraznene pasaze, tzv. "Hulanuv syndrom"
Koupim litajiciho tucnaka
Drom avatar 19.5.2009 00:57 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
K tomu hulanovskymu stylu se to hodi...
13.5.2009 21:47 Wahad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nějak mi to je jedno.

Mam Gnome 2, jsem spokojen. KDE jsem namátkou zkusil, nevyhovalo mi to ale to neznamená že ho ZATRACUJU! Každýmu prostě vyhovuje něco jinýmu, každýmu počítači chutná něco jinýho tak laskavě nenadávejte někomu za to co používá KDYŽ VÍ PROČ TO POUŽÍVÁ.

Přiznávam se, základní vzhded gnome se mi nelíbí. Kde je daleko hezčí. Já si to prostě ladim podle sebe, celý si to překopu. Hezky to vypadá, dobře se to ovládá a často ani člověk nepříjde že jde o gnome.

yac avatar 16.5.2009 17:33 yac | skóre: 8 | blog: srckbin | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
GNOME je pro mě 'defective by design'. Z gnome.org/about:

"GNOME understands that usability is about creating software that is easy for everyone to use, not about piling on features."

Tento hlavní pilíř GNOME je důvodem, proč bych ho nikdy nepoužíval. "My víme nejlépe, jak je pro vás nejlepší používat počítač. Zvykněte si na to a buďte spokojení." Pro BFU, který používá linux jako alternativu k widlím a chce, aby to prostě nějak fungovalo je to ideální a na síle tohoto přístupu fungují Widle či Mac OS. Nicméně všichni víme, jak je to s kvalitou a většinou - když už to používají všichni, existuje téměř určitě něco lepšího.

Řekl bych, že v tomto směru je GNOME to nejhorší, co linux "mocným uživatelům" nabízí.
srck! Linux smrdí. Méně.
17.5.2009 03:03 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Kdyby jenom Linux. Ten mor se už rozlezl i do Solarisu.

17.5.2009 11:47 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
zkoušel jste někdy pracovat s gnome? vážně to byla taková hrůza?
17.5.2009 14:59 zzz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

ano, ne jeste vetsi

18.5.2009 10:58 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
v čem byl problém?
Marián Kyral avatar 18.5.2009 21:26 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Byl jsem nucen použít Gentoo Live CD, kde je pouze Gnome. ALT+F2 + konsole nefungovalo :-D

Ne vážně, jsem navyklý na KDE a bylo plno drobností, které se na KDE dělají jinak a teď mi ty postupy přestaly fungovat. Strašně mě to vytáčelo. Možná bych si časem zvykl, ale neviděl jsem v přechodu na Gnome žádnou výhodu, "killer featuru". Tak proč se namáhat ;-) Nicméně nejsem z těch, kdo na Gnome nadávají (až na ten nešťastný File dialog - přidat tam nenápadnou volbu "rozšířené možnosti" je asi zločin).

yac avatar 21.5.2009 17:53 yac | skóre: 8 | blog: srckbin | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Ano, bohužel jsem ho používal první rok užívání linuxu. Byl to hrozný zážitek, na který jsem ještě stále nezapomněl.

Abych reagoval i na ostatní věci - proti vzhledu nic nemám, GNOME 2.x bylo v porovnání s KDE3 IMHO výrazně hezčí. Problém mám spíš s tím, že aplikace jsou jednoduché a unifikované za každou cenu a poskytují pouze nejzákladnější nastavení(pokud vůbec). Možnost si cokoli řádně přizpůsobit je nulová. Někomu to stačí, mě ne.
srck! Linux smrdí. Méně.
18.5.2009 14:37 xhc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
tiez mi nejde do hlavy co robi GNOME v modernom linuxovom svete .. iba pripomeniem aktualny rok: uz 2009 ...GNOME zije stale v minulom tisicroci podla mna...staci sa uz len nanho kuknut ..ja sa nan osobne nedokazem pozerat viac ako tri sekundy ..je to jedno z najotrasnejsich vzhladov prostredia ake poznam.. a to nehovorim o uzivatelskej konfiguracii ... to ma uz definitivne dorazilo.. moja osobna skusenost (asi rok)s GNOME: obmedzovac linuxoveho prostredia a k tomu este v grafickej podobe z prehistorickych cias... = preto to nie je nic pre mna.
Nicky726 avatar 18.5.2009 15:05 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Tak zas by člověk neměl něco hodnotit jen podle výchozího vzhledu. Pro GNOME také existují hezké vzhledy (osobně mě zaujal třeba Dust -- nebo tak nějak). Ano KDE se mi líbí víc a s nedostatkem nastavení v GNOME aplikacích souhlasím, toto mi prostě nevyhovuje.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
18.5.2009 16:45 xhc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
iste ten Dust je v poho ale .. mne nevyhovuje to samotne rozlozenie ikon, prvkov, tlacitiek -- konkretne Dust sa mi paci len vo farbe no GNOME feeling tam "citit" uz na dialku ......zmenia farbu ale to je asi tak vsetko...rozvrzenie je stále GNOME.. nie je to vsetko len o farbe ako si mnohi GNOMáci myslia ked oponuju KDEckárov o vzhlade toho-ktorého prostredia ..
18.5.2009 17:52 Peta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
GNOME je perfektní! Alespoň po vizuální - grafické stránce se mě líbí mnohem víc než KDE které jsem také jednu dobu používal ale tehdy jsem ještě netušil že GNOME mi sedne víc. Ale zase nemohu soudit po funkční stránce. Zvyklnul jsem si na Gnome a vyhovuje mi. Ukazoval jsem Linux pár lidem a uvěřili mě že je to Windows Seven ;) Mě se osobně líbí vzhled Visty - okna - rámeček. Zlatej Compiz :D dnes už funguje velmi dobře. Nejsem žádnej GURU ale o to spíš je vidět že i Linux je pohodlný, intuitivní a použitelný OS. Jsem spíše velkej fanda Linuxu a Gnome.

Na Gnome 3 se docela těším ale doufám že to nebude stejný jak s Kde 3.5 na 4. To mi osobně úplně nesedlo. Widgety také moc nemusím. I když v Gnome můžu mít také přes.. Třeba od té doby co používám Ubuntu jsem se odvykl úplně používat plochu. U Suse jsem to s plochou měl přesně naopak :D
19.5.2009 01:15 bn1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?

Ano, uznávám - i mě samotnému se mi mnohem více líbí KDE, ale po neustálém zkoušení, jsem prostě došel k názoru, že mi nesedí. Raději si "potuním" GNOME, nebo FluxBox, které mi sednou daleko více, než KDE. Vzhled mě nezabije - hlavně, že to funguje přesně tak, jak potřebuju a nic nepadá ;-)

..::kliknutím změníte text v patičce::..
Drom avatar 19.5.2009 01:00 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
No mam pocit, ze o vyznamu te vety nevite zhola nic.
Fluttershy, yay! avatar 19.5.2009 07:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Takže ta věta neříká, co říká? Nebo je to lež?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Drom avatar 20.5.2009 15:36 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
To jsem nikde nenapsal, jen kolega vyse ji (vetu v originale) interpretuje jako:

"My víme nejlépe, jak je pro vás nejlepší používat počítač. Zvykněte si na to a buďte spokojení."

S cimz ja nesouhlasim, to je, imho, blbost.
yac avatar 21.5.2009 17:44 yac | skóre: 8 | blog: srckbin | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Kolega tak interpretuje své pocity z GNOME jako celku, které jsou dle něj důsledkem právě citované věty.
srck! Linux smrdí. Méně.
19.5.2009 18:01 Peta
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem nevěděl že i Linuxáci se dokážou hádat bez argumentů jak Windousáci když zatracují Linux. Podle mě je to asi všechno hodně na zvyku a co si jak člověk nastaví.
19.5.2009 20:52 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
no někdy ne. něco třeba prostě nejde. různý pozadí na různý plochy, což se mě ptal jeden relativně ještě začátečník, jestli by to v "linuxu" šlo, tak to šlo v KDE 2.x a 3.x, a v KDE 4 to zrušili (resp. v 4.3 nebo 4.4 to zas bude, ale v 4.2 není). v Gnome to nejde (jedině přes Compiz). V Xfce taky ne, v Lxde taky ne. v E17 to jde, ale ten mi nějak na debianu nechodí (error loading shared object file.. a to jsem ho instaloval normálně přes dpkg/apt). takže chci-li (chce-li uživatel) různý pozadí na různý plochy, mám (má) de facto smůlu.
19.5.2009 21:33 Pietro | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
Vraj je to aj v 4.2, len pre to zatiaľ nie je GUI, treba to nastaviť ručne.
20.5.2009 11:47 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
19.5.2009 22:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
error loading shared object file.. a to jsem ho instaloval normálně přes dpkg/apt
Najdi si příslůšný object file a zkontroluj práva, aby k němu mohlo (stačí read) E17 spuštěné i pod běžným účtem.
(ale je to samozřejmě jen jedna z možností příčin)
20.5.2009 11:06 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Těšíte se na Gnome 3.0?
už jsem to pořešil, byl tam konflikt mezi balíky E17 z repozitářů alphagemini a balíky základu E17 z debianu experimental, teď to běží. tedy ne přesně konflikt, spíš v debianní verzi balíku prostě chyběla ta knihovna, co je v alphagemini verzi onoho balíku, tak.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.