Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 17:14

Drogy? končim s hulenim a to né jako Macháček..

2.1.2008 20:25 | Přečteno: 4795× | všehochuť do 24.4.2008 | poslední úprava: 17.1.2008 20:42

Po brouzdání v diskusi o cigárama "smrdících" Češích, si nemůžu pomoct a musim se zeptat. Jaký je váš vztah k jiným drogám? A nenamlouvejme si, tabák to je tvrdá droga.


Jako mladej sráč jsem se k trávě dostal někdy mezi čtrnáctym a patnáctym rokem života, o něco později než k cígům, pivo pro mě v tý době bylo něco tak hnusnýho, že jsem se mu vyhýbal jak to šlo (a nebylo to jednoduchý). S partou metaláků, hard coreáků, punkáčů a jiných mně podobných individuí, jsme se flákali popíjeli z lahvinky (tvrdej) a sem tam zapálily brko. Postupem času jsem se dostal na uměleckou školu (...no, a jsi v tom až po uši), kde jsem se naučil pít pivko, vyzkoušel perníček, tripíčky, houbičky, duránek atd. Život šel dál, přišla civilka, kde jsem díky kolegovi (díky Dane) zakotvil na perníku trošku víc a to způsobem na kterej fakt nejsem pyšnej a do dnes nedokážu pochopit co mně k tomu vedlo, jo! Střílel sem si to. Pak přišel průser, dozvěděla se to moje holka, se kterou jsem chodil od devítky. Jenže to nebyla žádná p*ča, takže mně s toho dostala (po půl roce intenzivní jízdy) důraznou připomínkou, buď to, nebo já! Jelikož jsem jí miloval nadevšechno na světě, volba byla jasná (na absťáky nevěřim, nikdy jsem žádnej neměl i přes minimum 0.5g denně). Život šel dál a po osmi a půl letech vztahu, jsem dostal kopačky. Byl jsem ignorant a zasloužil jsem si to. Vzpamatovával jsem se z toho až do mojí současné přítelkyně. No, ale to jsme trochu přeskočily, žádná kontrola, doma jen otec TIRák, kterej byl víc v pr*eli než doma, takže? Jde se fetovat! Metanfetamin (perník) už byl pasé (měnil jsem se po něm v úchyla), takže hurááá, jedem ho heráku! Kouření z alobalu je sice hezká věc, ale brzo vám přestane stačit, takže znova... Až jsem se z vlastního rozumu a důvodu dobré práce, musel s "kamarádem" přestat stýkat. Vlastní rozhodnutí-Jenda pomalu dostává rozum. Potom mně někdo zatáh do roxy, pohled na metaláka na extošce nebo koxu musel bejt na technopárty fat směšnej. Extáze je hov*o, sežral jsem jich 7, do toho 12 piv a necejtil jsem nic zvláštního (všichni tvrdili jak je to super matroš). Druhej den se s toho člověk vyspal a všechno bylo o.k., časem mi došlo, že jsou to vyhozený prachy a že nejlepší jsou pivo a brka. Po celodenim servise, po sedmistech kilometrech ježdění a spravování automatů, jsem v deset zased v hospůdce, poručil si staráče dvanáctku, ubalil si brčko, vyhulil a udělal si v klidu papíry, když zavřeli, šel jsem domu, vyspal se a ráno jsem byl o.k. Dneska u firmy dělám v Polsku, jsem šéftechnik a že jsem byl smažka na zblití nikoho nezajímá, důležitý je přístup k práci a výsledky. A co dělám teď? Přijdu z práce, dám si s kolegou pivko a jointa, nic víc, nic míň. Tvrdý drogy a tvrdej chlast jsou (pro mně) prostě hnus! Já se nechci něčim narvat a bejt za 10 minut v rauši, já si chci v klidu popovídat s kamarádem a při tom si něco vypít, nebo vykouřit...
...a pointa? Možná jsem nějaký drogy vynechal, bral jsem toho dost ;) ...ale řeknu vám, neni horší sračka než cigára, koupíte to všude, nemusíte se s tim schovávat a je to finančně snadno dostupný, nevim, jestli tady má někdo skušenosti s tvrdejma drogama, ale řeknu vám, všechno byla sranda proti cigaretám, s těma prostě skončit nemůžu a vim, že mně to zabije. Z tý blbý drogy máte nějakej rauš, z cigarety nic... To je na tom to nejhorší...
PROSÍM nechte si hemzy typu "fetka" a "smažka", já vim co jsem a všechno tohle už je daleko za mnou... Ve svejch skoro 31 letech, jsem už vyspělej natolik, že do dalšího hovna prostě nespadnu, prostě necejtim potřebu. Jestli někomu vadí moje tráva a moje pivko, nechte si to pro sebe... Pravopis prosím také neřešte, jsem debil, nevim jak jsem ukončil základku, už to stejně nezměníte...
Anketu berte třeba jako sociologickej průzkum, je to anonimní, maminka vám do držky nedá, jde mi o to, abych si udělal obrázek, protože myslim, že já jsem fakt extrém, já byl upřímnej (možná až moc), tak buďte taky upřímný...
Díky všem co to dočetli až do konce ;)

Dodatek (asi) po měsíci: Mam moc zodpovědnosti na to abych hulil, končim, dál en weekendově...

    
    

Hodnocení: 94 %

        špatnédobré        

Anketa

Jaké drogy jste zkoušeli?
 (79 %)
 (93 %)
 (69 %)
 (86 %)
 (71 %)
 (23 %)
 (15 %)
 (15 %)
 (3 %)
 (10 %)
Celkem 360 hlasů

Obrázky

Drogy? končim s hulenim a to né jako Macháček.., obrázek 1

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

David Ježek avatar 2.1.2008 20:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jednou v životě cigáro (čistě pro ten efekt abych věděl na co nadávám a navíc jsem tehdy bbyl ožralej ;-)), jednou v životě joint (stejný důvod), nečetněkrát hospoda a denodenně pravidelný příjem kofeinu resp. teinu. Na těchto dvou substancích oficálně přiznávám "kontrolovanou závislost".
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 20:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...á sakra, na kofein s teinem jsem zapoměl ;-) ...no a kofein je přece...
3.1.2008 19:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
I na sex ;-)
Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
=^..^= AmigaPower® avatar 4.1.2008 18:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
jj, důležitá droga v životě každého ;-)
David Watzke avatar 5.1.2008 07:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Až na zahořklé, osamělé případy :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
=^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2008 11:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...a (oficiálně) jeptišky :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2008 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...nebo JEBtišky? :-D :-D
freshmouse avatar 5.1.2008 17:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Autoerotika je taky sex. Zase tak zahořklý nejsi, ne? :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2008 17:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
+1 :-D :-D :-D
rADOn avatar 3.1.2008 10:47 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
Rozbalit Rozbalit vše kofein || tein
Kofein a Tein jest tentyz alkaloid, jen ruzne "baleny".
"2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
2.1.2008 20:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prvních pět drog v anketě považuju za lehké, protože se se závislostí na nich dá docela dobře žít bez vážných následků, pokud se to s nimi moc nepřehání. Zkoušel jsem je, a zůstal jsem jenom u piva a vína, na něž jsem si vypěstoval zvládnutelnou závislost. Ostatní jenom příležitostně a můžu běz ních být. Dokud mě konzumací drog někdo neotravuje, plně ji toleruju. THC by mělo být legální, reklama na jakékoli drogy pak nelegální.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 20:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
jj, i když s tabákem se dost těžko končí a tvrdej dělá z lidí (velmi rychle) zvíře ;-) Jinak legálnost THC je sporné, když si ve druhé třídě zapálí dítě cígo, není to takové zlo jako když si zapálí jointa, přeci jen je ve vývinu a hazardovat s mozkem neni žádná sranda...
2.1.2008 21:21 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Co se dětí týče, ty by měly být uchráněny před nikotinem stejně jako před THC.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
To jo, ale když já jsem se ve druhý třídě dostal bez problému k legálnímu cigáru, tak se při legalizaci konopí, dítě k němu dostane úplně stejně. Nejsem zastánce legalizace, ale dekriminalizace. Pěstuj, ale neprodávej. To je slušnej přístup, ne? Neomezovat uživatele a zároveň vyeliminovat (vím, nejde to úplně) distrybutory...
2.1.2008 22:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Stejně tak požití dětmi. Pěstování a darování kamarádovi by ale mělo být legální, stejně jako požití. Prodej bych nezakazoval. Zaprvé si to může každý vypěstovat a kupuje to stejně minimum lidí. Zadruhé, konopí slouží i jako léčivo a různé léčebné extrakty by na prodej být měly, navíc třeba pokrm v restauraci by taky musel být za peníze.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
kozzi avatar 2.1.2008 21:46 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
No, s legalizací Mařky taky souhlasím. Stejně už je všude.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Dekriminalizaci! Víše jsem popsal proč se mi legalizace nezamlouvá...
freshmouse avatar 2.1.2008 21:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Já ani nevím, kde je to legální. (A zajímavé je, že tam, kde k tomu měli vřelejší vztah, naopak přitrvrzují, např. Holandsko.)
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Do Holandska se stáhlo tolik fetek s celý evropy, že přestává stíhat jejich sociální systém což si ani tak silná ekonomika nemůže dovolit. Nové licence pro coffeeshopy nejsou zas vydávány kvůli evrpské legislativě.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Švícaři to zas vyřešili tak, že si tam hulení může koupit jen švícar.
2.1.2008 23:20 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Kolega, který se vrátil ze studií v Leidenu říkal, že Holanďané chystají něco podobného.
pools avatar 2.1.2008 23:23 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Nic proti nim, ale někdo by je mohl alespoň na chvilku okupovat, škrty jedny *** ;-)

p.s. kdo napise ze jsem nacista/fasista/komunista tak nema smysl pro humor
Vivre libre ou mourir!
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 23:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
jsi nacista/fašista/komunista :-D :-D :-D :-D :-D
pools avatar 3.1.2008 07:36 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
diky ;-)
Vivre libre ou mourir!
kozzi avatar 2.1.2008 21:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
jo, to není špatný. Nechápu proč bych měl být stíhán já nebo moje babička za to že ve skleníku pěstujeme rostlinku která se nám hrozně líbí.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
freshmouse avatar 2.1.2008 22:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Hmm, osobně se mi nezdá, že by tento druh pěstitelů byl nějak často stíhán...
kozzi avatar 2.1.2008 22:02 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
To není, ale může. Viz některé medializované případy.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Růst ti můžou legálně třeba 4 hektary, zločincem se stáváš jestliže to posekáš, tím totiž dokonáš skutkovou podstatu drestného činu: výroba a distribuce bla bla bla.... ;-)
kozzi avatar 2.1.2008 22:12 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
No jo ale nám s babičkou se to líbí usušený, takže když to nechám somovolně usušit, tak to je legální ?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
2.1.2008 22:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Svého času jsem nosil jeden lístek v peněžence :-)
Ilfirin avatar 3.1.2008 16:32 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
To ale na ozdobu ne? ;-)
3.1.2008 16:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Z jednoho listu bych se asi nezhulil... Listí je tak akorát na čaj :D
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Jako v zemi na poli? to to shnije ;-) Jinak, teoreticky... pokud by to uschlo na tvém poli, nějakej chytrák by to moh posuzovat jako tu výrobu, ty bys řekl že o tom plevelu nic nevíš a případ by byl pravděpodobně odložen pro nedostatek důkazů (pokud by ten chytrák neměl hromadu fotek jak to chodíš zalejvat, nebo sušit fénem :-D ) Víme jak je to se zákony, jdou ohýbat jak se komu hodí...
kotyz avatar 7.1.2008 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
tak aby ti nekdo ten sklenik nerozflakal a kytku neukrad. znamy kazdej rok naky tri na zahradce zasadi ale vetsinou jim to este nezraly v noci nekdo sklidi ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 7.1.2008 15:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Kytky v záhonech zeleniny jsou dobrý, bratránek kdysy takhle zasadil tetce mezi kapustu a já nevim co ještě a bylo po problému se slimákama (nebo to byly housenky?), bratránek už dávno nehulí a tetka má kytky dál každej rok ;-)
freshmouse avatar 2.1.2008 21:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Všude se krade, a taky to nechci legalizovat.
kozzi avatar 2.1.2008 21:52 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
to je škoda :-D. Byla by to dobrá představa že by bylo legální krást. Konečně by se vyprázdnilo v našich věznicích
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
emorjino avatar 2.1.2008 20:47 emorjino | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hej, zrovna dnes jsme přemýšlel nad podobným článečkem, i když v mém případě podstatně umírněnějším..kouřím od 14, k trávě jsem přišel zhruba jako ty.. od nějakých 17-18 hulím docela pravidelně v 18 jedna zkušenost s lysohlávkama, v 19 druhá a zatím poslední. do dvaceti jsme skoro nepil (opil jsem se tak 5x, od 20 tomu celkem dávám.. ale pivo nepiju.. víno nebo ovocné pálenky, nic jiného nepiju. Ze všech těch věci si myslím, že nejmíň mi škodí zrovna ta tráva, kterou hulím taky skoro denně..
Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
2.1.2008 20:50 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Moc zajímavý zápis, díky. Upřímně přiznávám, že se celkem divím tomu, že ses z takových sraček vyhrabal. :-) Já jsem jeden z mála, co nikdy nekouřili, nefetovali, pivo jsem pil jen párkrát v životě... Ne z nějakého přesvědčení. Drog bych se bál a na cigaretách a chlastu mě nic neláká. Neměl bych problém jít s kamarádama pokecat do hospody a dát si pivo, ale klidně se bez toho obejdu. Když jsme byli posledně někam sednout, tak jsem pil bez problémů kofolu. :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 20:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
O tom to je, já mám kamaráda který nepije ani nic nekouří a pořádnou pařbu si bez něj nedokážu představit. Každému, co jeho jest a nikomu nic nenutit! ;-)
2.1.2008 20:50 Andrtalec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nikotin, kofein, Magne B6, Nervamin :-) ;-)
freshmouse avatar 2.1.2008 21:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já mám závislost na výpočetní technice a rozhodně vím, co to je absťák. :-)
Shadow avatar 2.1.2008 21:26 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Jo. To se asi týká nejednoho z nás.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
Shadow avatar 2.1.2008 21:25 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V mém případě je stálou drogou jedině kofein. Nic jiného. Z toho, co jsem zkoušel, to byly cigarety, pivo a víno. Ale jen zkoušel, užívat jsem z toho nikdy nic nezačal. Jednak ze zásady, jednak kvůli tomu, že jsem měl možnost dobře pozorovat, co to s člověkem udělá, když se mu to vymkne z ruky, no a pak také proto, že jsem vlastně nikdy neobjevil žádný důvod, proč s něčím z toho začít.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
jj, někdo holt má rozum a někdo si to musí nejdřív vyžrat ;-)
Black.Bandit avatar 2.1.2008 21:37 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dělení ne lehké a těžké drogy je zavádějící. Na tzv. lehké drogy totiž zemře drtivá většina "závislých" s alkoholem v čele. Osobně jsem pro zákaz všech 100% návykových a 100% škodlivých drog. Zákaz alkoholu je například nesmysl, protože 2 deci vína denně jsou dobré pro kravní oběh a 1-2 piva pro dobrou fukci ledvin, přičemž závislost nvzniká. (podotýkám, že jsem téměř-abstinent). Ale jako ne-závislý nezainteresovaný člověk nevidím (kromě historického hlediska) rozdíl mezi nikotinem a heroinem, až na to, že Nikotin je dneska nebezpečnější než heroin.
Nemo propheta in patria sua
kozzi avatar 2.1.2008 21:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Pozor! Alkohol patří mezi tvrdé drogy.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
Black.Bandit avatar 3.1.2008 08:54 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Mě je to jedno. Pro mě lehké a tvrdé drogy neexistují. Pro mě existují jen drogy. Myslel jsem, že jsem to vyjádřil jasně. Tohle pochybně dělení nechám jiným.
Nemo propheta in patria sua
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
S tim rozdílem že alkohol je tvrdá droga. Stejně jsko jsou dobré vaše 2 deci vína na krevní oběh, je stejně dobrá marijuana na potíže s trávením a heroin nebo metadon na depresi, v tomhle se nedohádáme, každý máme vlastní názor a zdroje informací. Takže k tomuto tématu se už nebudu vyjadřovat, nestojím o zbytečnou, bezužitečnou hádku. Propagace čehokoliv popsaného výše, není morálně správná.
Black.Bandit avatar 3.1.2008 08:53 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ano. Nemám nic proti marihuaně, heroinu či metadonu na lékařský předpis. Sposta léků jsou fakticky drogy, jen je feťáci nevyhledávají. Jen si myslím, že Marihuana, heroin nebio Metadon by neměl být volně dostupné. Stejně tak Nikotin v cigaretě.
Nemo propheta in patria sua
3.1.2008 12:26 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
stejne tak by nemel byt ani volne dostupny alkohol. sice decanko je fajn ale porad je tu velke procento lidi kteri proste s jednim deci neskonci
3.1.2008 12:39 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
A co teprve čokoláda!!
Black.Bandit avatar 3.1.2008 12:44 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
To je nesmysl. Zaměňujete prospěšnost denního užívání s léčbou. Marihuana není prospěšná při denním užívání. Kouření mariuany je asi 20x více karcinogenní než kouření tabáku. Není žádný důvod užívat jednou denně tabletku metadonu či jointa Marihuany. Ale je sakra důvod dát si jedno pivo či víno!
Nemo propheta in patria sua
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 17:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Metadon v tabletkách?
3.1.2008 20:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Chemie je věda zázraků :-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
9.1.2008 19:03 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
ona se nastesti marihuana nemusi jen kourit. kouri se hlavne proto ze oproti ostatnim technikam - jidlo, piti, mast - je to rychle, efektivni a hlavne nenarocne na pripravy.

ovsem kdyby se nasel schopny vyrobce susenek, likeru, masti pak problem s karcinogeny uplne odpada
=^..^= AmigaPower® avatar 9.1.2008 19:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
+1
9.1.2008 21:52 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Minimálně u nás to určitě ještě hodně dlouho budeme muset dělat sami..Kakao je sice fajn, ale vaří se to hrozně dlouho, což z toho dělá hodně sváteční záležitost.
I am Jack's wasted life.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 18:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Pro vaší informaci, metadon je "náhražka" za pomoci které se léčí závislost na heroinu a dostat se do takového programu není žádná sranda, tak nevím co to tady blábolíte o dostupnosti. Než vypustíte ty svoje moudra, nejdřív si o tom něco zjistěte. Já si taky nemyslim že by se tráva měla prodávat v trafice (případně ve specializovaném obchodě), o jaké dostupnosti to tady vůbec žvaníte?! Kup 6 housek, 20 deka salámu a 2 gramy heráku? To je trošku absurdní, ne?! Mam z vás pocit, že jen sedíte doma břed bednou (fuj, ta kazí oči), koukáte na "tak jde čas", odměřujete si svoje dvě deci červenýho (ani o kapku víc aby vás to náhodou nezabilo) a bastlíte si u toho zápalný láhve na útok proti "kuřácké hospodě" nedo demonstraci za dekriminalizaci marijuany... :-D Co prostytuce, pornografie a tak? Taky špatný, co? Nejlíp upálit, žejo!
2.1.2008 22:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
To záleží, jak váhu drogy definujete. Často se za tvrdé považují ty, která dokáží výrazně měnit psychiku a které mohou poměrně lehce změnit osobnost. Tím se čaj, káva ale i cigára dostávají mezi lehké (to neznamená méně škodlivé!).

Historické hledisko je důležité. Na alkohol máme "tréning", nezamává s námi tak rychle a fatálně, jako třeba s indiánem. Jeho požívání je ritualizované, všeobecně se ví kdy je jeho používání víc "o držku". I když jsou i země s tradicí, kde alkohol je opravdu docela masakr (vymírající vesnice, kde poslední jsou řádně degenerovaný).

"Droga" stejně jako "jed" a "lék" je taková slovní hra. Téměř každá látka něco může léčit a v nějakém množství zabít, závislost si jde pořídit snad na cokoliv. Ale! Na něco snáz.

Zajímavá je závislost na námahu, to mají někteří sportovci. Nebo na adrenalín. Absťák je stejnej, jak jindy. Nespavost, nervozita, deprese, křeče...

Ale některý látky zamávají s člověkem víc, dokonce hodně... těm se pak říká "drogy", což původně znamenalo něco jinýho.
kozzi avatar 2.1.2008 22:54 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
JJ a proto je v AJ slovíčko drugs :-D. Jinak já na závislost moc nevěřím mám pocit že jsem vůči těmto věcem imuní. Ale existuje vyjímka u které jsem poprvé poznal že i já můžu mít Absťák (nervozita, nespavost, nesoustředěnost...) jde o Prison Break. Jsem na něm byl tak závislej, že jsem shlédnul všechny dostupné díly na jeden zátah. Teda musel jsem chodit do školy ale jinak jsem jel nonstop, sem vypadal jak mrtvola sem vubec nespal. A ted mam abstak bo ceka na dalsi dili a ne a ne se jich dockat.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Jinak já na závislost moc nevěřím
já jako opravdu těžký kuřák ANO.
2.1.2008 23:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ono je to individuální. Jsou lidé co mnoho let chlastali první opileckou ligu, zapalovali jednu od druhý a pak toho bez problémů nechali. A jiný si pořídili závislost za pár týdnů. Z někoho je za chvíli pití, fetování troska, jinej tak žije desítky let a jen kvete. Jeden známej byl ve dvaceti tak vypitej, že se klepal jak drahej pes, spal s flaškou u postele, aby doplňoval hladinku, protože kdyby vystřízlivěl, bylo by zle. Dneska je mu pětapadesát a je to stejný, ale nijak horší a vypadá líp než většina jeho vrstevníků (hulí taky fest). Další dva, podobní, se nedožili čtyřicítky, zemřeli na sešlost a rozklad.

Uživatele jiných drog tolik neznám, ale co znám, je to podobné. Někoho to odstřelí, jinej téměř nic. Jenom nikdo neví, jaký dispozice má on. A nepoznáme bod zlomu, leda až když jsme za ním, což už bývá leckdy pozdě.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Zajímavý věcný příspěvek, o tom jsme tu zatím nikdo nepomyslel, díky.
Black.Bandit avatar 3.1.2008 08:56 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
až na to, že si pletete závislost fyzickou a psychickou. A mezi nimi je sakra rozdíl a taky se jinak léčí. Nicméně nebezpečné jsou všechny.
Nemo propheta in patria sua
3.1.2008 10:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ono to s nimi není moc jasné. Na jednu stranu se nacházejí genetické dispozice, změny v chemii těla, na druhou stranu není zřejmé co je z čeho. Tu závislost na pohybu způsobují endomorfíny, adrenalín... tedy chemie. Ale co je příčinou, to, já bych řekl, nikdo neví. Ona ta psychická a fyzická stránka jsou spojené nádoby. Závislost čistě psychická vám způsobí změny v chemii těla... atd. Čistě osobně a laicky si myslím, že to oddělit nejde. Tohle by bylo na dlouhou debatu a to bych přizval kámoše, na tohle nejsem dost fundovaný.
Black.Bandit avatar 3.1.2008 15:22 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ano. Psychika je chemie. Ale závislost na endorfinech škodlivá není! Škodlivá je závislost na jedné konkrétní činnosti, při které vznikají. On je sakra rozdíl, jestli si tu látku tělo samo vyrobí, nebo je to cizorodá sloučenina.
Nemo propheta in patria sua
3.1.2008 15:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
No o tom bych docela silně pochyboval, že tělo bude na podnět způsobený jednou a tou stejnou látkou reagovat jinak podle toho, jestli byla do těla vpravena injekčně, nebo si ji tělo vyrobilo samo. Za předpokladu, že jsou obě látky naprosto shodné musí na ně tělo reagovat naprosto stejně.
Black.Bandit avatar 3.1.2008 17:16 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
a které látky, jenž si tělo vyrábí samo, užívají feťáci v množství stejném jako je vyrábí tělo?
Nemo propheta in patria sua
3.1.2008 17:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
On je sakra rozdíl, jestli si tu látku tělo samo vyrobí, nebo je to cizorodá sloučenina.
Tady žádnou zmínku o množství nevidím, tak mlčet prosím.
3.1.2008 18:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Já bych rozhodně netvrdil, že psychika je chemie, leda že psychika je i chemie. Ale to je fuk.

Bylo to k pofidérnost rozlišení závislosti psychické a "chemické". Do jaké míry hraje roli, je-li to "cizí" a nebo "vlastní", to nevím. Ale ten problém, snižování dávek tu je.

Konkrétní činnost, kontra sloučenina. To už je kauzalistické mudrování. Může za to pohyb, injekční stříkačka, kamarádi...? Ani nevíme, do jaké míry za to může psýcha a do jaké míry "se to jen dělá".
3.1.2008 10:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Nebo pana Jílka, ten v tomhle oboru pracuje a tedy ví z praxe.

Jistě, závislost na automatech je výrazně psychická a na heroinu fyzická. Ale i tady se uplatní nakonec druhý faktor, látky, které při hře tělo produkuje, psychická vazba na drogu. Dypsomanii ně kteří považují za druh epilepsie. Je to složité a zatím nejasné.
2.1.2008 21:43 pacholeq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
docela casto piju , docela hodne kourim , docela hodne hulim a obcas (tak 1-2x za 2 mesice) si dam papira nebo houby, dost vyjmecne kouli. smahlo me fakt nelaka , bo vidim jak lidi kolem me co stim zacali dopadaj (a ze jich je hodne) ....a taky ziju
kozzi avatar 2.1.2008 21:43 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, celekm pěkná sbírka. Ale jak říkám já, člověk by měl zkusit všechno, aby věděl proč to stojí za hovno. Nekouřím ale občas si zapálím, abych věděl proč nesnáším kouření. Co se trávy týče, tak ano, ale už jen když se bavím a chci si to užit. Nebo když zajdu ke kámošovi a chceme relax. Ale doby kdy jsem zašel na hřiště a jen tak se spukal a čuměl na ostatní a smál se jak jsou zasekaní sou pryč. Jinak souhlasím stebou, pivko je nádhera. Jak říkám neznám lepší věc než posedět s kamarádem u dobře natočenýho pivka a pokecat. Jo škoda že spousta ženských to nikdy nepochopí.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 21:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
+1
Dokonalý dotatek k mému zápisku, díky, je to jak sladká třešnička na dort! ;-)
            
freshmouse avatar 2.1.2008 21:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
člověk by měl zkusit všechno, aby věděl proč to stojí za hovno.
Všechno? Měl bych zkusit i úspěšnou sebevraždu (anebo hůř: Windows :-))?
Nekouřím ale občas si zapálím, abych věděl proč nesnáším kouření.
Nemám rád násilí, ale občas zmlátím nějakou babičku, abych si připomínal, že to nemám rád. :-D
Jak říkám neznám lepší věc než posedět s kamarádem u dobře natočenýho pivka a pokecat. Jo škoda že spousta ženských to nikdy nepochopí.
(Některé) ženské si zas možná říkají: "Neznám lepší věc než celý den nakupovat oblečení a pak o tom celý další den krafat. Je škoda, že spousta chlapů to nikdy nepochopí." :-)
JiK avatar 2.1.2008 21:57 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
kozzi avatar 2.1.2008 21:57 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
JJ sebevraždu jsem chtěl zkusit, ale nakonec mi jako dostatečný varování že to není dobrý, přesvědčily pokusy mých kamarádek a kamarádů většinou šlo o žíly. Takže si sebevraždu jen představuju a promýšlím co by mi na tom vadilo. Zatím jsem nenašel nic co by uspokojovalo moje požadavky na sebevraždu. To stou babičkou, tak to za mě taky vyzkoušel kámoš, teď utekl před policí na šumavu, tam se mi nechce :-D. Jinak nakupování chápu. Vzniklo proto aby měli chlapi čas zajít na to pivko
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
nolly avatar 2.1.2008 21:50 nolly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já nekouřím a neberu drogy z jednoho prostého důvodu: nehodlám vyhazovat peníze za čoudící tyčinky co níčí plíce a nebo dávat několik ticíc týdně za stříkačky co propichují ruce. Jsou to zlé věci a je zbytečné za ně platit když nemusim :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Stříkačky jsou laciný (do 5Kč) a když odneseš do drop-inu starý, tak ti je vyměněj za nový :-D
3.1.2008 09:55 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?

Jo ? A funguje to i když sem s tema stříkačkama dávkoval barvu na tištáky a ten bych potřeboval čistý na dolívání destilované vody do autobaterie ? :-)

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
3.1.2008 11:07 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
To by se asi pan v Drop-In divil, co jsi bral za svinstvo. :- )))
2.1.2008 22:19 la_negra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zapálila jsem si jednou a taky naposled - a to až v osmnácti a ještě k tomu jsem byla docela namol(asi tak po třech pivech a čtvrt litru tequily ;-)) a zcela upřímně - stojí to za hovno!
Jinak normálně piju s mírou a souhlasím s názorem, že není lepší odreagování než zajít sednout s kámošema na pivko(a nejen na pivko) Jinak mi ten alkohol ani nechutná. Nicméně když už člověk pije, měl by vědět, kdy má dost.
Víc jsem toho nezkoušela a ani nemám zájem.
kozzi avatar 2.1.2008 22:34 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
JJ přesně tak, já taky vím kdy mám dost - nikdy :-D. Když to nejde ve stoje tak piju v sedě když to nejde v sedě taky piju v leže.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kozzi avatar 2.1.2008 22:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Btw, jak se těšíš zítra do školy :-D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
freshmouse avatar 2.1.2008 22:42 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
O škole mi nemluvte. Já do ní chodím výjimečně, ale dneska jsem šel, když jsem tam tak dlouho nebyl... Přijdu tam a... FEL prázdnej. Říkám si: "Kurňa, vždyť sem se díval na harmonogram roku, dneska má škola bejt!" Chvíli tam zevluju, nakonec nakrknutej jdu do háje. Doma se kouknu na stránky FELu a zjišťuju, že škola fakt má bejt a že jsem se nezmýlil. Nakonec jsem asi o padesát odstavců níž našel, že je děkanský volno... Snad první volno, co mě nasralo. :-) Poučení: pokud jsi nejste jisti, do školy nechoďte. :-)
2.1.2008 23:23 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
moc tu skolu zeres, ja jdu do felu az v patek kvuli nejake pisemce a taky necekam ze tam bude nekdo krome me:-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
freshmouse avatar 2.1.2008 23:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Hahaha, já že školu žeru! :-) Já nedostanu dva zápichy kvůli absencím (to je spíš k pláči). Ani nevím, kdy jsem byl naposledy na přednáčce (5. týden na algebře, tuším). Na přednáškách některých předmětů jsem nebyl nikdy. A na cvikách jsem jako na návštěvě -- jen občas a většinou nerad. :-) Na prvňáčka slušný výkon. :-D
3.1.2008 10:05 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
V prváku jsem většinou míval řiť staženou z toho, abych někam nepřišel o pět minut později, tyhle vaše symptomy mě potkaly až během druháku a naplno propukly ve třeťáku. Nojo, všude to píšou, že dnešní mládež dospívá dřív ;-)
freshmouse avatar 3.1.2008 10:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
No, když už někam jdu, tak jsem vždycky hotovej z toho, že bych tam přišel pozdě... Takže bych to tak tragicky neviděl. :-)
freshmouse avatar 3.1.2008 11:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Hele, psals dneska ten test z algoritmizace? Já mám neodbytnej pocit, že jeden ze zdrojáků by jim ani nešel zkompilovat, protože používali nedefinovanou proměnnou (deklarovali ji "správně", ale definovali si ji až v nějakym vnořenym bloku a použili mimo ten blok). Bylo to v tom příkladu se zkratkama jmen. Muselo jim to hodit chybu "cannot find symbol" při kompilaci. Anebo jsem se jen blbě koukl... Každopádně jsem to udělal šalamounsky: napsal jsem jim očekávanou odpověď + něco ve smyslu "ale nepůjde vám to zkompilovat", nebo tak něco. :-) (Psal jsem to dneska od 8,00.) Tak jsem zvědavej, jak to teda je. :-)
3.1.2008 12:18 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
test z alg jsem psal uz nekdy pred vanocama, dneska me doslo mailem vyrozumeni ze jsem prosel:-)
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
freshmouse avatar 3.1.2008 12:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ha, protekce! :-)
3.1.2008 14:03 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
co? my sme ten test psali cela skupina pred vanocama, a mailem nam vsem doslo vyrozumeni:-)
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
3.1.2008 10:24 m.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ja tam byl ve stredu dvakrat. Rano od 7:30 - rikal jsem si, ze jsem asi jedinej blb, kterej vstal.:) (Vratnej na me koukal divne, to jo...) Teprve kdyz jsem se odpoledne nemohl dostat do ucebny, tam mi to doslo. Njn, kdyz je v harmonogramu, ze skola je od 2.1., tak me nenapadlo, ze to jeste nemusi znamenat "zacina se 2.1.".:)

A k drogam: Pokud se uzivani drog nestane beznou soucasti zivota, tak proc ne. (Jasne, skodi to, ale jako cokoliv jineho.) Zadna droga nemuze vyresit problem. (A jak rika francouzske (?) prislovi; Nezkousej utopit smutek v alkoholu, umi plavat.) Detem take nepatri. (I kdyz; kdy clovek prestava byt ditetem?) V lete jsem potkal ve vesnicke hospode chlapka s vychlastanou hlavou, ktery vypravel o kamaradovi na vojne - jak vecer usnul s toluenem u nosu a rana se nedockal zivy. Navic s rozleptanou hubou. Na konec ten chlapek dodal; proto bych vsechny drogy zakazal a kopl do sebe panaka.:)

* Alkohol: v mensi mire (mi) zpusobi jiste uvolneni, ve vetsim mnozstvi to uz neni vubec prijemne. Mysl mi prijde netecnejsi k podnetum z venci... Nikdy jsem nepochopil lidi, kteri se opijou do nemoty a pak si nic nepamatuji. (Co z toho maji? Navic si pochvaluji, jak skvele zaparili..)

* Marihuana: Podnety z okoli jsou zvyraznene, clovek (ja) hlouba, premysli o sobe, hudba je mnohem uzasnejsi atd... Clovek je SOUCASTI sveta. Jenze to ma jedno ALE; oproti okoli mysl dost zpomalena, vsechno cloveku dochazi pomaleji, k tomu zapominani... (A to i nekolik dni po poziti.) Zduraznuji, ze jsem svatecni uzivatel. (Ted asi pul roku bez.)

* Cesmina (mate): tenhle "caj" jsem pouzival pri uceni. Fajn, udrzi v belosti, ale myslenky proudi takovou rychlosti, ze nejdou uchopit - to pri programovani neni dobre...

* Tabak: nezkousel jsem, zadny prinos v tom nevidim.

* Salvej: zatim nezkousel - v planu (nekdy...)
emorjino avatar 3.1.2008 17:25 emorjino | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Až budeš zkoušet tu šalvej, tak nezačínej hned s extrakty... a když, tak maximálně 5x)
Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
3.1.2008 05:50 la_negra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Strašně ;-)
Alík avatar 2.1.2008 22:40 Alík | Iglau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No prvních pět kategorií mám prozkoušený. A v poslední době sem zakotvil na čaji s rumem, ale jak dokázal silvestr tak to budu muset změnit. To si jeden porád vaří čajíček, na vovonění kapánek rumíčku až zjistí, že drží litrovku čistýho v ruce a vyžah ji celou, a to už teda nejde...
Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
kozzi avatar 2.1.2008 22:41 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ale jde já to zvládl i bez toho čaje :-P
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...alkohol podávaný v malých dávkách, neškodí v jakémkoliv množství!!! :-D
kozzi avatar 2.1.2008 22:46 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
No otázka je to co se počítá jako malé dávky. Těžko říct jestli to že jsem to prostě párkrát naklopil byli malé dávky, ale zdraví to neuškodilo, takže asi jo :-D. Odnesl to jen oblek a boty.
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Malé dávky - jednotlivé láhve :-D
kozzi avatar 2.1.2008 22:57 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kozzi avatar 2.1.2008 22:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kozzi avatar 2.1.2008 23:00 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 23:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...dobrou noc strýčku Fido... :-D
Alík avatar 2.1.2008 23:05 Alík | Iglau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ah, to be young again... and a robot. prof Farnsworth :-D
Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
=^..^= AmigaPower® avatar 2.1.2008 22:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
+1
2.1.2008 23:55 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No zhruba před rokem jsem si prošel na vejšce asi čtyřma měsíci, kdy jsme zapadnul do tzv. úterý, které spočívali v tom, že se chlastalo (řádově tak flaška tvrdého na osobu, nebo kolem deseti piv, povětšinou dvanáctky), k tomu se kouřila vodnice v nemalé míře (od dvou do tří současně na zhruba deset lidí). No a co bylo nejhorší, že úterý jen vyjímečně bylo jenom jedno týdně. Kromě toho, že můj účet utrpěl skoro smrtelnou ránu, z těch měsíců si člověk pamatuje tak, že chlastal, druhej den něco málo udělal a zašel na pivko, další den zase chlastal... Jsem rád, že je to pryč. Odnesl jsem si až příliš vstřícný vztah k alkoholu a vodnici. Po plicní embolii (nejspíš z dlouhého cestování busem) teď beru warfarin a tak jsem omezil alkohol na dříve nepředstavitelné množství a to tak jedno pivo týdně (nebo ekvivalent). Vodnice jsem se bohužel nezbavil, mám tak jednu denně, sám, nebo ve dvou, snažím se pomalu snižovat.

Mám pocit, že vodnice je skoro zákeřnější než cigarety, právě díky její obecné image, že není tak škodlivá a návyková jako cigarety. Nicméně Když si člověk přečte údaje o nikotinu na krabičce, zjistí, že v jednom naplnění korunky je více než 30 cigaret nikotinu. Sice se část odfiltruje vodou a usazováním na stěnách, nicméně dle vygooglitelných studií na smoke mašinách jde do plic z jednoho naplnění vodnice cca 8-20 (dle studie a mnozstvi tabaku v naplneni) cigaret nikotinu. Nemluvě o tom, že pokud člověk použije samorozpalovací uhlíky, dostává do těla spoustu sraček, mj. těžké kovy, jelikož samozřejmě ty látky, které rožhaví uhlík nezmizí, ale zůstanou v uhlíku a tak je popílek o ně obohacen.

Nicméně dle studií vzniká díky zahřívání namísto hoření tabáku méně dehtu, který se navíc prý vcelku slušně filtruje. S tím, že dehet se prý především usazuje na stěny těla vodnice a šlauchu a proto je dobré je pravidelně čistit.
„O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 00:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...zůstávám věrý "tuberyho tyčinkám" ;-)
3.1.2008 00:25 xNathanielX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Muj vztah k drogam prechazel od myslim vreleho, laskyplneho, postupoval k znudenemu, castecne opovrzlivemu a zhnusenemu az nakonec doslo k frigidni absenci jakehokoliv vztahu.

A jaka metalova deska te v posledni dobe zaujala?
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 18:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Vzhledem k tomu že asi v 90% procentech poslouchám jen jednu kapelu, tak tahle. Jinak z tý poslední doby ještě možná tohle a když půjdeme ještě dál tak už to bude hodně daleko, živák asi s nejlepšim zvukem vůbec, jinak se podle mýho za posledních 7 let, nic zvláštního nestalo ;-)
3.1.2008 01:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Počítá se i závislost na tom co má freshmouse v patičce? :-)
Intel meltdown a = arr[x[0]&1]; karma | 帮帮我,我被锁在中国房
freshmouse avatar 3.1.2008 06:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Abych si to na chvíli nezměnil a nenapsal tam třeba Windows, Lukáše Vaculíka, nebo tak něco! :-) (Ba ne, někdo to musel říct první. :-))
3.1.2008 08:12 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Myslis neco jako "To byly Windows, ke kterejm se clovek vraci i dneska!"?
Alík avatar 3.1.2008 11:52 Alík | Iglau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Myslíš verzi 3.11? To byla opravdu jediná ke kerý sem se cca 6 měsíců zpátky vrátil, ale zjistil sem, že sem si je v paměti nějak zidealizoval a už to prostě nebylo ono, škoda ;-)
Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
3.1.2008 12:18 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Ja jsem leta delal na NT 4.0 Workstation. Tak bych se k nim mozna vratil spis, nez k 3.11 ... :- )
Alík avatar 3.1.2008 12:28 Alík | Iglau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
NT mě teda (bohužel) minuly. Jinak kdyby mě bratránek ty diskety nedonesl (v podniku už je prý neupotřebí) tak ty 3.11 stejně nevyzkouším a mám o nich pořád tu krásnou iluzi dokonalýho systému. Takhle sem si jenom řekl, že je to naprostá hrůza a jak sem to mohl kdysava vyměnit za volkov-commander...
Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
3.1.2008 08:16 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Me asi nejbourlivejsi obdobi co se drog tyce bylo, kdyz jsme s klukama z kapely po kazdy zkousce chodili "na jedno". Takze jsme sedeli az do zaviracky, dali jsme kazdej sedm piv, dva panaky a krabicku cigaret a pak se dokutaleli domu. Pak jsem kvuli hlasivkam prestal kourit a postupne i ty vylety "na jedno" ustavaly .... ted spis s drahou polovickou lahvinku vina.
3.1.2008 08:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na každého působí každá droga jinak. Jedna kámoška skončila po jointu na pohotovosti, druhá zase mívá po alkoholu amnézii a na mě tráva nepůsobila nijak. Někdo skáče po houbičkách z oken, jiný je v poho.

Drogy (včetně alkoholu, atd.) nejsou nic než chemické látky, které spouští určité reakce ve vašem mozku. Zda libé či nelibé ví bůh. Každopádně je opět na vašem mozku, jak se bez těchto reakcí vyrovná. Má-li dostatečnou motivaci proč ne, tak žádný absťák nepoznáte.

Háček je v tom, že tempo dnešní doby sebou vleče tolik příležitostí k frustraci, že je dostatečná motivace čím dál větší problém. Pro někoho je spouštěč mizerné sociální postavení, pro jiného pocit osamělosti. Neexistuje univerzální recept na vyléčení závislosti. Existuje jen jediná podmínka - musí být důvod proč už ne.
Ilfirin avatar 3.1.2008 16:36 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
a na mě tráva nepůsobila nijak
Záleží na množství a prostředí ;-)
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 18:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
...a hlavně na "modelu"! :-D
Ilfirin avatar 3.1.2008 23:43 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
U prvního špeka ani tak moc ne (stejnak to nevychutná :-D )
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 23:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
3.1.2008 12:18 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Obdivuju, jak se tady můžeš takhle vylít. Já si rád o čemkoli pokecám naživo, ale na netu se takhle neprezentuju :)

Drogy jsou fajn, když to člověk zvládá regulovat. A já si myslím, že to zvládám :) Pravda, mám pevně stanovenou hranici a s dalšíma věcma už neexperimentuju. Znám člověka, který to fakt nedal a je z něj troska.

Mno, už se těším na nějaký linuxácký sraz, nuda očividně nebude ;)
I am Jack's wasted life.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 18:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Já taky rači pokecám na živo, ale nevidím důvod proč bych o tom nemohl napsat, jednak se za to nestydim, protože všechno zlý je pro něco dobrý a hlavně, už dlouho jsem tu nic podobného neviděl ;-) Taky mně zajíma jak se na to dívají lidé, kteří mně neznají a jsem pro ně jen "pár písmenek" nad hlavičkou zápisku, protože ten kdo vás zná, se s vámi baví tak trošku jinak...
3.1.2008 15:58 jirka d.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmmmm...puvodne jsem se sem dostal z nejakyho clanku, kde me tvuj komentar tak trochu prinasral, tak sem se sel podivat, co pises za blog a tenhle prispevek je dost dobrej. Normalne tady vubec nereaguju, ctu naprostou vetsinu komentaru pod clanky mistnich Linuxaku a dost casto to sou lidi myho veku (20) a celkem me desi, co to melou za sracky o vecech o kterejch nemaji moc poneti (spis nemaj co delat, tak sem pisou ty kydy). A pak narazim na tohle. Obcas si to prectu, vratim se k nemu, protoze ma hloubku, je psanej takovym stylem, kterej sem dlouho nevidel a hledal. Fakt dik. Tohle tady chybelo.

Spadam do mirnejsi kategorie - herak, pernik a podobny voloviny se mi vyhly obloukem, ale tak od sestnacti tvrde chlastam a kourim, obcas nejaky blbosti jako trava, hash, koule, houbicky, ale v posledni dobe vyhradne chlast a cigara. Ostatni drogy jsou pro me nekontrolovatelny. Nevim, co mi po nich bude. Po trave sem mel spoustu ruznejch stavu, pokazdy jiny pocity, nalady, schopnost pohybovat se, mluvit, atd. TO samy s houbickama, nevim proc...mozna to mam v hlave nejak jinak usporadany, ale kazdyho speka, kteryho mi nekdo nabid sem se tak trochu bal, nevedel co se mnou bude, tak sem ten balicek zacinajici THC a koncici koksem vypustil...Od sedmnacti bydlim sam, pracuju, vsechno co je okolo me mi rika pane a mam z toho dobrej pocit. To ze chlastam prvni extratridu nikoho v praci nezajima. Nedelam prusery, delam prescasy a pokud stihnu tohle vsechno, k tomu ted znova po roce prvni semestr, tak se fakt nemam za co stydet. Odved si svou praci? Udelals neco navic? O.K. tady je odmena. Co s ni udelas je tvoje vec.
=^..^= AmigaPower® avatar 3.1.2008 18:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Dík za reakci, tohle mi mluví z duše...
Od sedmnacti bydlim sam, pracuju, vsechno co je okolo me mi rika pane a mam z toho dobrej pocit. To ze chlastam prvni extratridu nikoho v praci nezajima. Nedelam prusery, delam prescasy a pokud stihnu tohle vsechno, k tomu ted znova po roce prvni semestr, tak se fakt nemam za co stydet. Odved si svou praci? Udelals neco navic? O.K. tady je odmena. Co s ni udelas je tvoje vec.
6.1.2008 12:40 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem proti alkoholu a cigaretam... ty by meli zakazat. Ale zase hulim casto (kazdy den.. a i prave v dobe psani tohoto komentare), obcas i piko (s timhle pouze ve fazi obcasneho uzivani.. tak 1-2x za mesic.. nemuzu to prehanet.), mnohem radsi nez piko mam tripy, houbami taky nepohrdnu. Do niceho vic bych ale nesel (tim myslim napr. toluen, kokain, heroin, ghb a jine podobne sracky)

Pokud si clovek dokaze tohle regulovat sam tak na tom nevidim nic spatneho. Bohuzel znam plno lidi kterym tahle regulace selhala a uplne se zmenili. Ja takhle funguju 3 roky a jeste jsem se nesesypal a nepredpokladam ze k tomu by snad melo dojit.

Mnoho lidi si mysli ze ten kdo neco bere je automaticky spatny clovek bez budoucnosti, odsouzeny k tomu, zit na okraji spolecnosti premyslejic o tom kde sehnat dalsi penize. Tak to ale neni, znam mnoho lidi kteri se drogam taky nebrani, ale jsou to porad lidi, kteri si stoji za svym.

Tohle pisu uplne zhuleny tak se nedivte pokud by neco nedavalo smysl. :-D
If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
=^..^= AmigaPower® avatar 6.1.2008 13:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Drogy?
Každému to, co ho baví ;-) Jinak s perníčkem bych byl opatrnější na smažený žrádlo, atd. Celkem vám vyskočej jaterní testy i při tom braní jednou, dvakrát, za měsíc. Až půjdete na nějakou globální prohlídku k doktorovi, nechte si udělat jaterní testík (pane doktore, tady pod pravejma žebrama mně sem tam píchne, ve čtvrtek jsem byl na narozkách, něco jsem vypil a druhej den mně trošku zapíchalo ;-) ), amfetaminy vám nenajdou, to se nemusíte bát, na to je třeba speciální test. Perník je daleko větší sračka pro organismus než třeba vámi zmiňovaný herák a kox.
Jsem proti alkoholu a cigaretam... ty by meli zakazat.
...prohibice nefunguje, o tom se přesvědčila už americká vláda před 100 lety ;-)

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.