Portál AbcLinuxu, 25. května 2024 19:48


Nástroje: Začni sledovat (4) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
4.2.2006 20:11 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Celkem mě to pobavilo :o)) Jenom mě trochu vyděsila představa, že by mě někdo někam nepustil. To dělají všechny manželky, nebo jenom některé jejich verze ?

Z.H.

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
JiK avatar 4.2.2006 20:20 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
tento bug se zacina projevovat 5-15 let po upgrade z pritelkyne na manzelku.
4.2.2006 20:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
... někdy je to už přímo v jádru...
4.2.2006 20:35 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte

A není na to PATCH ? Nebo aspon nejakej testovací software (třeba něco jako badblocks), abych hned od začátku vědel o této chybě a nepřinesl domů vadný kousek ?? :o))

Z.H.

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
4.2.2006 21:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Jako testovací program jsem jednou sloužil. Bylo to hrozné. Přišli jsme s tím hochem k nastávající a on jí začal vyprávět, že jí po svatbě svěří péči o domov a my dva pojedem na dva měsíce do Indie (kam ona moc chtěla také). Ona se slzama na krajíčku řekla že to sama zvládne i s tím miminkem, ať si to hezky užijem. A test byl hotov.

No, ta jeho, stejně jako má (druhý pokus trvajíci 15 let) nás nechávají. A my jsme línější a línější, zvyklí na jejich péči, je nám to hloupé, a tak posíláme kamarády do háje a sedíme s nima doma a ještě rádi. ;-)

Na každýho platí něci jiného. Já bych se na zákaz bouřil. Ale takhle začne případně i pracovat svědomí a to je mocný hlodavec. ;-)

Ale má-li omezovací funkce implementovaný v jádře pak jsou všechny PATCH na pitch. ;-)
4.2.2006 20:38 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Od starý vyfasuje bačkory,
bačkory namontuje na nohy
a jde se čumět do bedny.
Quando omni flunkus moritati
Mikos avatar 4.2.2006 21:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Jojo, miluju Kabát ;-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
4.2.2006 22:34 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Jo jo, to jeste byli Kabati... Taky jsem si na to vzpomel:-)
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
Dalibor Smolík avatar 4.2.2006 22:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
dokonce ani skoro 30 let po upgrade to není lepší.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Dalibor Smolík avatar 4.2.2006 22:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
dokonce ani skoro 30 let po upgrade to není lepší.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
5.2.2006 10:45 Red Dog | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Skoro by se dalo tvrdit že to je po těch letech ještě horší v tom, že nás ty ženské už nějak dokázaly udolat a že nám to už vlastně ani nevadí :-)
4.2.2006 20:39 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte

Jednoduchá otázka, složitá odpověď. Na základě zkušeností vlastních a zkušeností ženatých kamarádů a kolegů bych odpověděl asi takto.

Za nesporný fakt považuju, že v některých případech má manželka jiný názor než vy - vy například někam chcete jít, a ona si to nepřeje. Její důvody mohou být naprosto libovolné, od pochopitelných (potřebuje, abyste místo chlastání vymaloval v kuchyni), přes méně pochopitelné (touží s vámi strávit romantický večer), až po nepochopitelné (žárlí a z principu vás nikam nechce pustit). O důvodech se nebavme, prostě připusťme fakt, že manželka se na něco dívá jinak než vy. (Možná existují manželky, které s manželem vždy ve všem souhlasí, ale o žádné takové jsem neslyšel a v zásadě bych takovou ani nechtěl.)

Nuže, manželka nesouhlasí. V takovém případě se může z achovat různě:

1. Překousne svůj nesouhlas, nedá jej najevo, a nechá vás být. (Opět kategorie, o které jsem neslyšel.)

2. Zakáže vám to, nejlépe nějakým uštěkaným způsobem. (Kategorie existující, nicméně pokud mohu soudit, nijak rozšířená. Ona totiž taková strategie nikam moc nevede a manželky to vesměs vědí.)

3. Nějak vás přesvědčí, že se vám vlastně nechce danou věc udělat. To je podle mě nejrozšířenější taktika, kterou se budoucí manželky učí snad už ve školkách. Výsledkem je, že se sami dobrovolně rozhodnete nikam nejít, protože je to pro vás lepší:-) (Přičemž "lepší" sice může znamenat, že vám manželka výměnou za hospodu nabídne nějaký zábavnější program, ve většině případů to ale znamená, že se "jenom" nestane něco, co by se mohlo stát, kdybyste do té hospody šel.)

Suma sumárum jsem přesvědčen, že tuto vlastnost mají manželky hard-wired a nelze ji odstranit jinak, než hardwarovým zásahem.

5.2.2006 08:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Za ta léta sleduji ve vztazích párů v mém okolí podivuhodnou věc. Muži rovnoprávníci dopadají poměrně slušně, někdy i výborně. Nejhorší a nejdramatičtější vývoj bývá u potenciálních patriarchů, hlásajících nadřazenost muže a to, že žena má být poslušná služka. Tito, pokud nemění neustále hw, a u jedné zůstanou, prodělají v naprosté většině podobný vývoj"

První rok: "Přišel jsem z hospody a ona neměla navaříno, tak jsem jí seřval (zmlátil)..." Většinou nekecá.

Druhý rok: "Já letos chci na dovolenou s Liduškou někam na pláž, člověk si má taky trochu užít dětí.... " Většinou sám neví, že kecá sám sobě.

Třetí rok: "Tak jsem dneska šel na nákup, ta moje mi řekla, že si nesmim koupit ani lahváče, ale já se nedal, znáš mi Honzo, jakej jsem tvrďák, já jsem praštil do stolu a řekl, že tu jednu desítku si koupim... " Kecá, v tašce žádný pivo není.

PS atributy a časy se pochopitelně liší.
5.2.2006 10:36 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Moje draha se behem manzelstvi stala vegetariankou. Vysvetlil jsem ji, ze je to na mne podraz a jestli ho chce kompenzovat, musi chapat mou potrebu druzit se s prateli u dzbanu piva. Vepro-knedlo-zelo mi sice neuvari, ale protoze se v kuchyni pohybuji rad, mame nyni v podstate harmonicke manzelstvi. Ona si k vegu pribrala jogu a cinska bojova umeni, ja squash a pinec. Ted se jen uvidi, k cemu ze bude tihnout nas synek. Boj neskoncil :-)
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
5.2.2006 10:51 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte

Ano, to může být velmi harmonický svazek. Trošičku by mě znervózňovala snad jen ta čínská bojová umění, při případné konfrontaci by vám nejspíš pinec nebyl mnoho platný... :-)

5.2.2006 15:23 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Myslite, ze jsem ji nemel pod stromecek ten mec kupovat? :-)
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
4.2.2006 21:31 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
U demo- a trial-verzi je zapotrebi zadat ten spravny aktivacni kod. :-D
David Watzke avatar 4.2.2006 20:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
LMAO, doufám, že tohle nikdy nezažiju. Fakt je to dobrý :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
5.2.2006 10:37 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Doufat je alibisticke, musis se snazit pro to neco udelat a i tak mas dost malou sanci :-)
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
4.2.2006 21:20 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
:-)
www.pcnews.cz
4.2.2006 21:43 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super. I komentáře :-D
--oldpackage
Marián Kyral avatar 4.2.2006 22:04 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Předporodní kurz nás s manželkou minul, v té době jsem hodně jezdil na služebky do Maďarska, ale něco jsme si o tom přečetli v knížkách a porod nakonec proběhl úspěšně. Kupodivu, ženě nejvíce pomohlo právě to dýchání. Soustředila se jen na mě a já ji podle pokynů personálu předváděl jak má dýchat. Dělal jsem takový meziksicht ;-)

Poté, už s dcerou, jsme chodili do babby klubu plavat. Nejprve na vany, teď už na bazén. Plavání předcházel kurz manipulace, kde se probíralo hlavně zacházení s dítětem, ale i budoucí vývoj dítěte, jeho potřeb a těžkosti co nás můžou potkat. A hlavně se člověk mohl na cokoli zeptat.

Byl jsem jediný muž, který chodil pravidelně. Rozhodně jsem toho nelitoval a manželka mě nemusela nijak nutit. Dokonce jsem se tam těšil. A pro dcerku to taky byla dobrá zkušenost. Zvykla si na cizí lidi, jiné prostředí a na další děti.

Bohužel, na bazén už s nima nechodím. V tu dobu jsem zrovna v práci :-( Ale jen co dcerka trochu povyroste, tak zase budu. Starší děti začínají později, takže to zase budu stíhat.

BTW: Ty ostatní maminky taky nevypadaly špatně. Alespoň u nás ;-)

5.2.2006 09:29 sekular
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Typická ukázka víry v sebeklam, haha. Ale díky, pobavilo... Kámo, má tě zmáklýho... nomarriage.com
Marián Kyral avatar 5.2.2006 10:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte

Pravda, nejsem hospodský typ a manželka mě dokonce někdy musí do hospody vyhánět aby měla trochu klidu :-)

Porod pro mě byl silný zážitek a některé věci jsem potom přehodnotil. A starat se o prcka taky není zrovna jednoduché. Ale stojí to za to.


Pokud si někdo vezme za ženu slepici a jako ke slepici se k ní chová, jeho věc. Já bych si nikdy slepici nebral. S manželkou si rozumíme a to je v manželství hodně důležité.

Ženatý se závazky: krásný příklad slepice a kohouta, můj oblíbený seriál ;-)

5.2.2006 15:25 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Nikdo si nebere slepici. Kazdy si bere roztomile kuratko.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
Marián Kyral avatar 5.2.2006 21:39 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Je třeba počkat, až vyroste.
6.2.2006 07:52 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Kolik Vám je let?
5.2.2006 10:41 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Zajimave, ze se na tech dychancich neuci jeste jina varianta, totiz naucit dychat muze v pripade, ze zena rodi za mene nez 30minut v 5h rano.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
4.2.2006 22:37 HS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Husty pruser s tvrdym dopadem. Jo, nekdy se vyplati nechlastat.
Jiří Poláček avatar 4.2.2006 23:37 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přednáška o přípravě na porod, které jsem se zúčastnil, trvala čtyři a půl hodiny. Měl jsem také co dělat, abych tam neusnul, a možná se mi to podařilo jenom díky tomu, že jsem před přednáškou neměl čas se někde posilnit popisovaným způsobem.
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
5.2.2006 10:43 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Nevim jak tebe, ale mne drzel pri bdeni ten kulaty hopsaci kram :-)
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
5.2.2006 10:54 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte

Předpokládám, že "kulatým hopsacím krámem" myslíte takový ten nafukovací balón, co jej mají děsně v oblibě. Anebo jste myslel manželčino břicho s hyperaktivním dítětem uvnitř? Ono by to totiž mohlo být obojí... :-D

vencour avatar 5.2.2006 11:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte

Půvab toho hopsacího krámu mne už taky uchvátil, máme doma tři a tento počet se určitě nesníží.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
6.2.2006 08:20 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: propojenost
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdá se, že tento příběh probíhá ve více rovinách, odkazují na něj (i s historií) jiné servery:

- Omluva za nepřítomnost

a

- Jak to dopadlo
6.2.2006 08:31 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: propojenost

To jsem z toho srnka...

Neznám žádného Milana z Berouna a už vůbec netuším, co komu povídal loni 29. listopadu. Kamarád, o kterém vypravím, se jmenuje jinak (má svátek 7.3., abych ho nepráskl rovnou :-) ), je z Ostravy a celá historka se odehrála minulý týden. Tož tak. :-)

8.7.2006 10:42 MarzocchiDH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Skvělý :-)

3.10.2006 08:12 dmb77
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na co ty slepice chodej na takovy ptakoviny? Driv snad zadny kurzy dejchani a porodnice nebyly ne?
29.7.2008 13:23 Manžel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tohle manželce nedělejte
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nezbývá než do systému vtěsnat dobrovolně rootkit a připravit půdu pro virtualizační systém (hlavně zajistit potřebné zdroje !!!), pak postupně instalovat další operační systémy, ale opatrně aby primárnímu systému nedocházely zdroje. Postupem času lze provozovat i několik paralelních docela i rozdílných verzí OS. Některé je možno i hibernovat a posléze v případě potřeby probudit. Připravíte-li důsledně virtualizační SW, systémy o sobě nemusí vůbec vědět, případně mezi sebou mohou komunikovat standardními protokoly aniž by znaly větší podrobnosti, ale lépe je naprosto izolovat s možností komunikace jen do vnější sítě. Pamatujte, pád hlavního systému má na celý systém fatální důsledky a bude muset začít od píky!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.