Portál AbcLinuxu, 8. listopadu 2025 11:59
Myslím, že na tom není nic špatného, že Tvoje milá má volat dovozci z PPL.Nejdřív by snad měl volat dovozce jí, ne? Pravda, úspěch byl aspoň to, že se vůbec snažili na čase doručení domluvit – já jsem výslovně uvedl do objednávky, že mne má dovozce nejprve kontaktovat, a první telefonát bylo něco ve smyslu „tak jsem tady, ale vy asi nejste doma, že“…
Tak asi jo, první by měl dovozce volat. Ale přijde mi to tak trošku hraní si na ego aneb kdo zavolá první prohrál :)Uznávám, že jde více o princip než o těch pár korun za telefon. Ale mě tenhle přístup prostě vytáčí. Ve chvíli, kdy přišla SMS, tak jsme ani netušili, co je to za balík, kdo ho poslal atd. Pracuji z domova, takže dostávám zásilek docela dost. Většinou mi chodí něco kurýrem nebo přepravní službou alespoň jednou týdně, ale často i několikrát denně. Kdyby poslali SMS ve smyslu "máme pro vás balík, zkusíme ho doručit dnes dopoledne", tak to by bylo něco jiného. Ale když se chce dohadovat, tak ať zavolá. Ale hlavně mě vytočilo to "to vám není blbý, když je to balík pro vás". To fakt považuji za velmi neomalené. Mělo by spíš být blbé jemu, že hází svoje povinnosti na nás. A když už jsem v tom držkování, tak další věc, která mě štve, je tento druh telefonátů od kurýrů: kurýr: Vezu vám zásilku, pojďte si s občankou před barák.
Nejvíc mě dožral chlápek z DPD, který mi vezl asi 30kg zásilku, u které jsem si zvlášť připlatil stovku za doručení až do bytu. Děsně se vztekal, že tu těžkou bednu přece nebude sám tahat z auta.mám přesně opačnou dobrou zkušenost s TopTransem - kupoval jsem v lednu lednici, v podmínkách mají, že doručují za první uzamykatelné dveře, čili do chodby v přízemí paneláku, nicméně borec mi to dovezl až do kuchyně "když už to má na těch kolečkách" ... požádal jsem o informaci hodinu pře předpokládaným doručením, tak řidič volal hned ráno (moc nechybělo aby mě vzbudil
), že by tam byl o půl desátý, mě nevyšly semafory (blbě jsem odhad zácpu), tak jsem tam byl asi půl a dvě minuty, on už tam byl, tak jsem se omlouval, že jsem to nevychytal, on že v pohodě, že si zatím vypsal papíry ... prostě fakt fajn přístup
ale nejsem si jist, jestli to lze zobecnit na celou firmu nebo jsem prostě jen narazil na slušnýho řidiče
Takze zlobit se na PPL, ze ridic nezavolal nebo prijel v dobe kdy tam nikdo nebyl je nesmysl.Jenže to se nestalo - řidič nepřijel, nýbrž požadoval, abychom nejdříve my volali jemu.
Ale teď mi tak najednou přijde, že by to mohlo být vlastně relativně normální chování a až teď se to stává normálním i u České pošty…
Holt dva pohledy
Občas něco koupím na Aukru (do dneška asi 40 položek) a vetšinou to jde Českou poštou. Nikdy mi nic neztratili, ani nerozmlátili, ale na dobu doručení se rozhodně nedá spolehnout. Někdy to dojde do druhého dne, jindy to jde týden. Rekordní čas dosáhla zahrádka na auto, která šla asi měsíc.
Samozřejmě balíky, na které čekám jako na smilování (onehdá mi umřel CPU a poštou mi šel druhý), jdou nejpomaleji .... jakoby se ve skladu samy posouvaly až úplně dozadu, nebo co ...
a v pondělí dorazil na místo :)
Já už jsem zoufalej, už nemám ta data pomalu kam dávat. Navíc si myslím, že teď už se nepůjde cestou zvyšování kapacity, ale spíš zrychlování disků (ať si koupěj dost RAM paka!) a podobný voloviny, protože 99.999% lidí prostě úplně bohatě stačí nějakejch 200 GB, tak je potřeba vymyslet jiný fígle, jak z nich vytáhnout peníze. Já bych si ale uměl využít i desítky terabajtů
, filmíky s Brigitte Lahaie byly vážně super. Musím říct, že freshmousova patička je stopro pravdivá
. Já to beru tak, že nikdo nejni neomylný. Česká Pošta má asi největší počet zašantročených, rozbitých balíčků a nespokojených zákazníků, s tím asi bude každý souhlasit. Otázkou je proč? Ano, je to proto, jelikož je i největší a takřka monopolní, takže doručí x krát více zásilek než ostatní společnosti a také jich samozřejmě i víc pose...
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.