Portál AbcLinuxu, 3. května 2026 12:33

Jenom reakce...

30.6.2005 16:52 | Přečteno: 1154×

Já už nemíním "otravovat" celou tu vaší stránku Linux... Já jenom chci uvést všechny věci na pravou míru! Je mi v podstatě jedno co si o mě myslíte,ale věřte (nebo taky ne) že nejsem člověk který myslí jenom sám na sebe... I přes to,že je mi teprve 15 mám toho docela dost za sebou... Umřel mi někdo moc blízký...a to mě asi hodně změnilo,ale o tom tu vůbec psát nechci...Možná sem na vás tak mohla působit...blbá holka,která si sem píše,ke všemu takové žvásty a myslí si jak není dobrá... Ale tak to vážně nebylo!! Ale je i chyba na vaší straně,kdyby se tady našel alespoň jeden člověk,který by mi napsal,co je to za stránku a,že se nejedná o ten typický blog-okamžitě bych vypadla...ale nikdo takový se nenašel!! A přitom stačilo tak málo... I tak mě trochu naštvala reakce (nevím jak se jmenuje),ale napsal,že tady dělám "pubertální blog"... I když mi je naprosto jedno co si myslí,chci aby věděl,že sem ho tady NIKDY neurážela a nemůže si být jistý,že bych mu psala takové nadávky... Tohle doopravdy není muj "styl" :o) Urážet někoho a ještě pod cizím jménem! Ale myslet si můžete co chcete. Tak to by bylo asi všechno co bych chtěla napsat! Ještě jednou se omlouvám za svou přítomnost,ale byly jste to vy,kdo jste mě nechali pokračovat...a nikdo nebyl schopný mi říct o co tady jde... Ale souhlasím,viny je i na mojí straně. Mějte se všichni fajn!! Ahooooj        

Hodnocení: -

zatím nehodnoceno
        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

30.6.2005 17:42 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše don't leave us
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
sice to tady není typický "blogovadlo", ale to neznamená, že je to jenom pro někoho... psát sem může každý, klidně v tom pokračuj, mně nevadíš :-)

k té "aféře" s Podholou, to neřeš, těžko říct, kdo si s ním vyřizoval účty, taky to někdo mohl narafičit tak, aby to vypadalo na tebe, nebo to mohlo být i jeho self-promotion, s trochou snahy by se snad i dalo zjistit, zda to napsal stejný člověk jako tenhle zápisek
deleted
30.6.2005 17:54 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
Rozbalit Rozbalit vše Re: don't leave us
Jsem pro, každý ať si píše o kom chce. Všude mi někdo nařizuje, co mám dělat. A tady je ten pověstný ostrůvek svobody, tak ať to tak zůstane.
Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
1.7.2005 00:04 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: don't leave us
Se mnou si nemá kdo co účty vyřizovat, přečti si můj last blog post a také si přečti pořádně tu aféru, taky se koukni na kristyanka.bloguje.cz , self promotion? Co si o mě myslíš? Jestli ti ta souvislost nedošla, a baštíš tu uplakanou zprávu výše, tak je to špatný...
1.7.2005 07:51 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše Re: don't leave us
Jenom jsem vyjmenoval možnosti, co mě zrovna napadli. Předtím jsem si tvého výskytu na abclinuxu vůbec nevšiml..
Se mnou si nemá kdo co účty vyřizovat
Vážně si myslíš, že nemůžeš někomu ležet v žaludku?
deleted
1.7.2005 07:55 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: don't leave us
nemyslím, ale lidé, kterým bych v žaludku ležet mohl neznají mé pravé jméno, jen přezdívku, která nemá žádnou souvislost s mým jménem. Osobně se s nikým nestýkám, jen asi tak z 10ti lidmi, se kterými dobře vycházím.
1.7.2005 00:15 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: don't leave us
... a jen tak pro ujasnění, je mi naprosto jedno, co si kdo do blogu píše, čtu ty, co mě zajímají, stejně tak těm co nezajímají co píši já to taky může být jedno, jen jsem napsal svůj názor! Jediné co mi vadí je zcela chaotické chování, kdy se objeví během hodiny několik blogpostů za sebou, záhy zmizí, pak další...

napsal jsem si co si o tom myslím, a ego pubertální slečny to nevydrželo (ať Leoš hrábne do logů, že ten post o mě byl reg. od stejného člověka jako tohle...:-)) a holt napsala příspěvek, který mě naprosto nechává chladným, protože tyhle výlevy pro mě nic neznamenají, naprosto primitivní chování. Co mě rozhořčí je spíš tvůj post.

Kdyby si někdo vyřizoval účty, tak tímto způsobem je to naprosto nesmyslné, jak jsem psal, kdo mě zná se tomu vysměje, nebo se naštve na toho, kdo to psal, a kdo mě nezná, tak to neřeší...

a prosím, buď mi říkej křestním jménem nebo celým, oslovení příjmením nesnáším
30.6.2005 17:52 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Jména
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nějak se v těch jménech začínám ztrácet (ne že bych se někdy extra orientoval). To je zde opravdu více osob píšících podobné blogy nebo jedna osoba, která vždycky blog smaže a založí nový i s novým profilem? Jinak pro psaní někdy stačí i tužka a deníček nebo se vypsat klidně do souboru na disku :-). A pro weblog slouží myslím stále třeba bloguje.cz, píší tam zajímaví lidé a spousta z nich dost úspěšně. Zde hrozí akorát to, že fanoušci primárně čekají spíše zapisy k tématu.

Je pravda, že je zde pořád pište si blogy pro radost? Leoši, jak je to tu vlastně z blogama? Mají to být blogy pro celý národ nebo zde chceš mít technické deníčky k tématu? Jestli je to v záhlaví blogů nějak jasně uvedeno a vysvětleno nebo spoléháš na to, že každý ko sem přijde ví, která bije?
-djz

"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
30.6.2005 20:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jména
Je pravda, že je zde pořád pište si blogy pro radost? Leoši, jak je to tu vlastně z blogama? Mají to být blogy pro celý národ nebo zde chceš mít technické deníčky k tématu?
Nic se nezměnilo. Do blogu si může psát kdo chce a čem chce. To samozřejmě nevylučuje zajímavé příspěvky "k tématu", které se tu občas také objeví - a někdy jsou velmi zdařilé. Ale není to rozhodně podmínka.
Luboš Doležel (Doli) avatar 30.6.2005 18:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Stránka Linux
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No a ještě si přečti Co je to Linux.

P.S.: Teď přemýšlím jak tady asi všichni vypadáme v očích člověka, u kterého PC = Windows a o Linuxu slyší poprvé. Jako tlupa vzbouřenců proti "režimu", kteří si stvořili svou mizernou alternativu a teď se k ní modlí a slepě věří její dokonalost... ;-)
30.6.2005 18:17 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
Co naděláš. Každý nějak vypadá. A ty používáš systém proto, abys nějak vypadal :-)? To moc nedává smysl, ne?
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
Luboš Doležel (Doli) avatar 30.6.2005 18:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
Já ho nepoužívám, abych vypadal, ale jen jsem si říkal, jak vypadáme :-D
30.6.2005 18:31 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
No vidíš. A to chudinka nejspíš ani neví o temných zasvěcovacích rituálech, které poznamenají většinu lidí na celý život, používání zavržených kabalistických praktik, bratrovražedných válkách mezi stoupenci jednotlivých sekt, ...
Mikos avatar 30.6.2005 19:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
Myslíš temné zasvěcovací rituály jako třeba bash, fdisk a Svatá kompilace kernelu? Zhřešíš-li proti naší víře, stihne tě kruté rm -rf /! A ďábelský GNU tě rozsápe svými rohy, načež budeš předhozen jako obětní pokrm pro svaté tučňáky z Pražské zoologické zahrady!

(btw. ale pak je tu ještě světlá strana síly v podobě grafického režimu... a její křížový rytíř KDE! Vždyť konzole je tak temně černá, je tedy zcela logické, že klikači musí být bojovníci světlé strany síly ;-))
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
30.6.2005 19:48 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
Jelikož v naší sektě není moc panen, tak se pro potřeby rituálních obětí musíme spokojit s krví klikačů :-]
30.6.2005 20:47 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
Tak toto je vyloženě provokace, jakto, že není dost panen ;-):? Nebo je zde více beranů či šírů? Ale my panenky se obětovat nenecháme, heč :-).
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
1.7.2005 00:33 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
To by bylo, aby Mikos někam nepodsunul žvást o KDE. ^_~
1.7.2005 10:24 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
Inu, když chybí kvalita, tak se to musí vynahradit fanatickou propagací kde je to jenom možné :-)
Copak toho není dost?
1.7.2005 11:47 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stránka Linux
To neni uplne spravna formulace, rozhodne tak nevypadam, vypadam jeste hur:-)

Lepsi je "jak nas vidi". :-)
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
30.6.2005 20:51 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Bloguj tu dál...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě tu vůbec nevadíš! Nevadí, že nebloguješ o GNU/Linuxu, spíše naopak. Pokračuj dál ve zpestřování tohoto portálu. A na těch pár škarohlídů nehleď. A ostatně - třeba se jednoho dne i v tvém počítači uhnízdí operační systém GNU/Linux a pak by sis tu stejně zřídila účet a blogovala. Tak co?
Luboš Doležel (Doli) avatar 30.6.2005 20:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Zpestřování? PET láhev ležící na ulici je taky zpestřování? :-D

Ať si píše o čem chce, ale ať se naučí normálně psát. Věta začíná velkým písmenem, končí tečkou (v případě oznamovací věty). Text se odděluje do odstavců a celá práce dává nějaký smysl... Není to jen změt neuspořádaných a chaotických myšlenek.
30.6.2005 21:02 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
tak mladej a už tak zkaženej...

Jamese Joyce by si sem taky nepustil, co?
deleted
30.6.2005 21:24 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Mohl bych znát jedinný opravdu rozumný důvod proč je nutno v blogu psát normálně?
Jo a PET lahve leží po mírném přepracování nejen na ulicích ale i na mnoha jiných místech a jsou docela užitečné :-).
Luboš Doležel (Doli) avatar 30.6.2005 22:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Já neříkám, že je nutno psát normálně, ale tak optimistický pohled na tenhle blog mě značně překvapil...;-)
30.6.2005 21:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
ale ať se naučí normálně psát.
Co to je za podivný požadavek? Proč by mělo být vyjádření cizí myšlenky formulováno nebo prezentováno právě podle tvého vkusu? Nejde tu o novinový úvodník, takže to, co tobě připadá normální, pro někoho může být nudné... A nebo naopak.
Luboš Doležel (Doli) avatar 30.6.2005 22:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Tady nejde o můj vkus. Nechci ani aby tu byla nějaká cenzura. Jen jsem si u cenzurovaných příspěvků v diskuzích všimnul, že se "snažíte o udržení dobré úrovně serveru" (nebo tak podobně). A tohle nejen že se absolutně netýká Linuxu nebo IT, ale také je to bez úrovně.

Tím neříkám, že mé blogposty jsou nějak na výši, ale tohle je fakt síla :-).
1.7.2005 08:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
1.7.2005 09:31 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Ja teda neviem, ale mne tie jej zapisy tiez spravidla nedavaju zmysel. Vlastne tento je asi prvy, o ktorom sa da povedat, ze je "o niecom". Tie ostatne vyzeraju skor ako abstraktne umenie - ktoremu tu zjavne nikto nerozumie. Vratane mna. Som za to, aby blog post mal uvod, jadro a zaver. Aby vety maly podmet a prisudok. Mlada generacia sa vrhla blogy, aby sa mohla vyjadrit (s tym co internet prinasa - bez predsudkov voci veku, pohlaviu, vzhladu a pod), ale ta generacia zabuda, ze treba aj vediet, co chce povedat.

Ja som za slobodu prejavu, ale co spravis ked tu percento takychto prispevkov presiahne 60%?

1.7.2005 10:04 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Souhlasím, nějaké "Ahoooooooojky" nebo takovéto vyjadřování je naprosto nesmyslné, ať si píše o "kalbách" s kamarády u babičky, ale normálním stylem, sice mě to stejně nebude zajímat, ale aspoň to bude "normální" blogpost, tohle je tak pro pubertální chat.
1.7.2005 10:07 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Ne podle jeho vkusu, ale alespoň globálně vkusně a s trochu inteligentním projevem, navíc gramaticky dobřě, pokud si vzpomínám, také jsi něco psal na hrubky v blozích...

/rozuměj, alespoň se snažit o gramatickou přesnost, nejde o to jak to pak vypadá, ale jestli se ten člověk vůbec snaží
1.7.2005 12:13 ###
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
ale alespoň globálně vkusně a s trochu inteligentním projevem,
Tak pod tímto si asi každý představí něco jiného. Nebo k tomu snad chceš vymýšlet nejakou definici? Jenže to už by si pak protiřečilo s tím, že si do blogu může psát každý co chce podle svého uvážení, nemyslíš? Podle mě dobrá půlka blogů je o ničem a nevím proč by zrovna tento měl být o něco horší.
navíc gramaticky dobřě
S tím nelze nesouhlasit, ale na druhou stranu kolik lidí umí opravdu dobře českou gramatiku? Já mezi ně určitě taky nepatřím a proto musím tolerovat i chyby ostatních. Pokud nejsi takový machr abys nikdy neudělal žádnou chybku, tak to taky začni tolerovat ...
1.7.2005 14:00 Martin Podhola
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
Tak definovat to opravdu nebudu, máš pravdu, pane anonym, v tom, že gramatiku českou neumím ani já, tady jde však o snahu a princip, gramatika, jako taková, o kterou se člověk snaží sice nemusí být správná, ale snaha dnešní "mládeže" (rozuměj puberťáků) je záměrně gramatiku poškozovat a ignorovat, to mi vadí a nemám to rád (""jinak nejseš coool ty woe, vo tom nemáš páru?"").

Že si pod tím představí něco jiného? Ano, to jistě, ale dalo by se říci, že psaní několika stejných znaků opakovaně za sebou budí dojem buď poruchy klávesnice nebo naprosto primitivního myšlení autora...

P. S. řídím se heslem (to teď není na tebe), že nenapíši nikdy to, pod co bych se nepodepsal svým PRAVÝM jménem!
1.7.2005 14:07 Martin Podhola
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bloguj tu dál...
A navíc, když něco veřejně píši, tak počítám, že mě i dle mého projevu budou lidé soudit, proto se snažím vyjadřovat tak, jak uvažují, a "nemrvím" to nějakým cool filtrem, ale pokud se někdo prezentuje jako všichni víme kdo, tak to opravdu svědčí o tom, že buď je jistá osoba opravdu taková, čemu odpovídá úroveň jejího psaní, nebo je, holt, nakažená svými vrstevníky a poté toto považuje za nutnost internetového projevu...

Pokud zde někdo něco napíše, mám právo soudit jeho styl, napsal jsem o těch blogpostech jen to, co si myslím, nikoho jsem nenapadal a neurážel. Stejně tak, jako třeba v diskusi pod článkem někdo pochválí styl psaní autora.

Ale zareg. se jako další user a vyfiltrovat své emoce nízkoduchým nadáváním mi, to je opravdu již "pubertální výlev" a pak znovu sem psát ve stylu, že za to jak psala nemůže, že je zraněná životem atd....

proboha.

Nechci vyvolat flame, tohle je mé poslední vyjádření,nemám ve zvyku flamovat, málokdy se přidám do flame, tak alespoň jednou, tímto končím tuto diskusi, již nemám co říci!
Pavel Stárek avatar 30.6.2005 22:04 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Mnooo,
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a náhodou mě se tvoje blogposty líbí. Klidně pokračuj.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.