Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 16:51

gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford

10.11.2007 11:34 | Přečteno: 1582× | Linux | poslední úprava: 18.1.2008 19:33

Nevím kdo z Vás kdy používal program gFTP, který je standartním ftp klientem Gnome, a jaké s ním máte zkušenosti, ale můj pohár trpělivosti s ním začíná přetékat. To, že spadne když mu dám přenést moc (řádově stovky) souborů na server ještě pochopím, to že se zničeho nic odpojí a nedokáže připojit zpátky taky, ale to, že když ho nechám v nečinnosti asi pět minut a on totálně zamrzne tak, že ho musím sestřelit to už je trochu moc....

gFTP je opravdu ŠPATNÝ ftp client, dosud nemohu pochopit proč ho někdo vůbec drží při životě, tolik chyb kolik se v něm nachází nesmá snad ani jádro, a to by si člověk řekl že to bude jen frontend nad nějakou stabilní shellovou aplikací...

A tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo kdo použává gFTP trpí podobnými problémy, nebo je chyba mezi židlí a klávesnicí. Podobný problémy mi dělaly snad všechny verze co sem měl asi na pěti distribucích...

Asi půjdu testnout nějakej commander...

       

Hodnocení: 83 %

        špatnédobré        

Anketa

Jakého používáte ftp klienta?
 (33 %)
 (5 %)
 (16 %)
 (34 %)
 (1 %)
 (0 %)
 (11 %)
 (22 %)
 (9 %)
 (0 %)
Celkem 88 hlasů

Obrázky

gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford, obrázek 1 gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford, obrázek 2

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

10.11.2007 11:51 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Koukám, že je to úplně stejně spolehlivý klient jako FTP klient v Total Commanderovi. Jakmile server nebo linka ukončí spojení, už Total Commander nejenže nedokáže navázat, ale ani ručně už ho nepřipojíte k žádnému FTP serveru. Jediná pomoc je ukončit Total Commander a zase ho spustit.
http://ponkrac.net
Luk avatar 10.11.2007 14:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Midnight Commander to dělá také. Když vyprší timeout, odmítne znovu připojit a jediná možnost je MC restartovat. Dá se tomu zabránit jedině tak, že se místo pokusu přenést nějaké soubory nejdřív stiskne Ctrl-R, tím se MC znovu připojí a obnoví seznam souborů (s tou malou vadou, že se někdy přesune o jednu nebo více adresářových úrovní výše).

Jo, a nevím, jak s gFTP souvisí Kathie Lee Gifford ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
10.11.2007 14:37 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
v mc mozes reconnectut cez "ctrl-r", ak to nepomoze zmenit adresar (cd ENTER) a cez "ctrl-x a" zabit prislusny VFS
Luk avatar 10.11.2007 15:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
cez "ctrl-x a" zabit prislusny VFS

Ano, to bude asi lepší řešení než ukončovat celý MC.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
10.11.2007 21:24 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Mě se teda Total po odpojení nedokadí....

A za druhé, chybí vám tam v té anketě Konqueror (respektive kioslave pro protokol ftp)!
10.11.2007 21:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
IMHO s tím zabitím jde o narážku na jeden z prvních dílů South Parku (ne-li vůbec první), ale souvislost mi také uniká.
10.11.2007 21:29 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
ja to meno poznam tiez len zo south parku... ale tusim sa jedna o druhy diel druhej serie (netusim preco si to pamatam :) svaly! svaly!)
10.11.2007 21:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
V mém případě to byl AFAIK první díl, který jsem kdy viděl.
10.11.2007 21:41 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
moj prvy bol kusok neskor, o harasivom pandovi :D (piaty alebo siesty)
grubber avatar 10.11.2007 21:46 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Jedna se o druhy dil prvni serie, "Weight Gain 4000" ;-)
11.11.2007 09:31 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
tak to by vysvetlovalo preco si to pamatam -- nepamatam :)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_South_Park_episodes
10.11.2007 15:21 MyDahoo_ | blog: Great_Ideas
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Stačí zmáčnout odpojit, a připojit se znova. Také funguje stisknout F2 (refresh) a zvolit znovu se připojit. S ftp klientem v total commanderu sem neměl nikdy problém. Asi jsem šťastlivec :)
Tak ale okamžitě dolů!
Alík avatar 10.11.2007 11:52 Alík | Iglau
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chování gFTP je asi založeno na postavení planet. Někdy mi funguje naprosto bez problémů a někdy se ani nepřipojí, nevypíše obsah adresáře, nepřenese data.
Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
pools avatar 10.11.2007 11:55 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Jak vidim tak nejsem sam ;-) Vetsinou u me plati ze cim horsi (cti free) server, tim je na tom gFTP hur co se tyce stability (ale mozna je to jen osobni pocit)... ;-)
Vivre libre ou mourir!
Ondřej Kuda avatar 10.11.2007 11:58 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hm, ja jsem spokojeny. Dokonce ho pouzivam i v KDE.
pools avatar 10.11.2007 12:00 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Muzes pls napsat verzi? Ze bych si ho prekompilloval ;-)
Vivre libre ou mourir!
10.11.2007 12:03 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stejná zkušenost, i když desktopové prostředí na Linuxu už dlouho nepoužívám. Co si pamatuju, tak jsem použival ncftp, nic lepšího jsem pro mé potřeby nenašel.
Math, as Barbie says, is hard.
10.11.2007 12:04 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to mám asi jiný gFTP, protože s ním přenáším najednou tísíce souborů nebo synchronizuju velké adresáře a nikdy nespadl a vždy přenesl co měl.
Pochybnost, nejistota - základ poznání
kotyz avatar 10.11.2007 12:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chybi mi moznost 'jiny/dalsi'. Nez sem zacal vic pouzivat kftpgrabber tak sem si vystacil s ftp funkcema krusadera. Ve win to pak byl total commander (a kdysi davno sem mel na jistou dobu neco jinyho, tusim smartftp).

No a vyhledove to mozna budou ftp funkce ve fatrat download manageru (uz ted to zvlada jednoduchej ftp download a upload).

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
xxx avatar 10.11.2007 12:11 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Me taky nikdy gFTP poradne nefungovalo. Obcas jsem to s nim zkusil a zase se vratil k mc.
Please rise for the Futurama theme song.
10.11.2007 12:16 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Asi skutečně záleží na konstelaci hvězd, protože s MC jsem měl stejné problémy, jako autor s gFTP. Když jsem někde na solidním připojení, tak to jde, ale doma na bezdrátu se to často seká.
Pochybnost, nejistota - základ poznání
10.11.2007 12:19 Dunric | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Popisované problémy nemám a to gFTP používám docela intenzivně. Distro Slackware, aktuální verze 2.0.18. Btw, díval jsi se už do bugzilly ?
In the garden sleeps a messenger ·
pools avatar 10.11.2007 12:34 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
pavel@Darkstar ~ $ gftp --version gFTP 2.0.18

- jinak do bugzilly jsem se jeste nekouk...
Vivre libre ou mourir!
10.11.2007 13:24 Dunric | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Možná hloupost, ale vidím že používáš Gentoo. Co takhle překompilovat gFTP bez optimalizací ?
In the garden sleeps a messenger ·
pools avatar 10.11.2007 13:27 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Zkusim, napisu ;-)
Vivre libre ou mourir!
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.11.2007 12:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V anketě jsou FTP klienti, že jsem jejich jména nikdy neslyšel, ale FileZilla chybí ;-)
pools avatar 10.11.2007 12:35 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
No to ja takhle dal emerge --search ftp a vybaflo to na me hromadu veci, tak jsem je sem zacal cpat a nejak dosly kolonky v tvurci ankety :(
Vivre libre ou mourir!
andree avatar 10.11.2007 13:01 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
a chyba aj krusader...
pools avatar 10.11.2007 13:05 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
tak Krusader jsem tam nedal zamerne protoze to neni ftp klient, ze ;-) stejne tak tam neni gnome-commander...
Vivre libre ou mourir!
frEon avatar 10.11.2007 14:56 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
a midnight commander ftp client je?
Talking about music is like dancing to architecture.
pools avatar 10.11.2007 14:59 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
midnight commander je konzolova sranda a kdybych ho tu nedal tak me ukamenujou ;-) ale jinak mas pravdu
Vivre libre ou mourir!
frEon avatar 11.11.2007 14:57 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
to mas asi pravdu :-)
Talking about music is like dancing to architecture.
andree avatar 12.11.2007 20:41 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
nechapem, kvoli comu maju ludia potrebu pouzivat ftp klientov... poskytuju ti klienti nejake sofistikovane funkcie, ktore "normalny" file manager nema? kym clovek (ako ja) vyuziva ftp len na to, aby skopiroval/preniesol subory z jedneho miesta na druhe, fakt neviem ako velmi jednoduchsie moze byt spravit to miesto krusadera nejakym ftp klientom...
13.11.2007 14:10 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Za prvé normální správce souborů pracuje nad lokálním souborovým systémem, za druhé kvalitní FTP klient rozumí FTP mnohem lépe než všeobjímající správce souborů.

Vemte si např. klient lftp a v něm vyzkoušejte příkaz set.
13.11.2007 14:11 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
set -a
andree avatar 13.11.2007 19:18 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
po rychlom prezreti tych "nastaveni" sa mi stale nezda, ze by stalo za to pouzivat na ftp program rozny od mc/krusader-a... asi som prilis pohodlny na to, pouzivat 2 rozne programy na skoro rovnake veci :o) ale dik za info...
10.11.2007 13:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Upřímně řečeno ani protokol ftp jsem nějak nepochopil, nejmíň rozumím aktivnímu a pasivnímu režimu. Princip, že se mi někdo bude připojovat (z pohledu okolí) na náhodný port v počítači, mi připadá úplně tragický. Pasivní režim není o moc lepším, ten zase zbytečně komplikuje život serveru. Přitom by přece snad šlo vše udělat tak, aby se připojoval vždycky jen klient a to na jeden pevně daný port na serveru. A neznamená to, že by se musela rušit oddělená datová a řídící spojení. Klient hned na začátku sdělí serveru, o jaký druh spojení se pokouší, je-li to řídící spojení vše proběhne jako doposud, je-li to datové spojení, pak např. pošle server klientovi nějaká náhodná data, ten je přijme a přepošle zpět na server přes již existující řídící spojení, tím jsou tato dvě spojení spárována (server ví, že obě spojení patří jedné ftp relaci /jednomu klientovi!*/ a klient ví, že je připojen na server, s kterým má řídící spojení a ne jinam).

*nedochází-li k odposlechům
Grunt avatar 10.11.2007 13:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Z wikipedie:
Je to jeden z nejstarších protokolů,…
Z RFC-114:
16 April 1971
Proto je u FTP nutno trošku přivřít oči.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
frEon avatar 10.11.2007 15:05 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Klient se ale vzdycky pripojuje na jeden pevne danny port (21). Na nem vytvori ridici spojeni. Pokud potrebuje klient prenaset data, dohodnou (vymeni si prikaz port) se klient a server na nejakem portu, pres ktery budou posilat data. Volba portu je sice nahodna, ale ne nahodila. Myslim ze je jednodusi dohodnout se, nez posilat a vracet nejaka nahodila data.
Talking about music is like dancing to architecture.
11.11.2007 15:41 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Posílání náhodných dat je jeden z mnoha způsobů, jak to spárování provést. Lze to jistě i krásněji, byla to jen demonstrace, že to jde.
10.11.2007 21:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Ve své době ten návrh nebyl vůbec špatný, naopak to byla velice přirozená myšlenka, která umožňovala triky, o kterých se nám při dnešním zkostnatělém myšlení ani nezdá.
frEon avatar 11.11.2007 14:58 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Taky si myslim. Dve spojeni je velmi elegantni reseni a prinasi velke vyhody.
Talking about music is like dancing to architecture.
11.11.2007 15:31 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Proti dvěma spojením tu zatím nikdo nic nenamítal. Moje myšlení je sice zkostnatělé, ale žádnou výhodu v tom, že ftp i dnes funguje tak, jak funguje, bohužel opravdu nevidím. Mně to tedy vždy přinášelo jen komplikace. Pokud to ale někomu dává nějaké výhody, tak si je rád poslechnu. Vlastní hlavou jsem na ně bohužel nepřišel, ale tak hloupý, abych odmítal se nechat poučit a klidně i přiznat chybu zase nejsem :-)
11.11.2007 17:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford

IMHO chybou není, že tak FTP funguje i dnes, za daleko větší chybu bych považoval, pokud by se protokol změnil natolik, že by se zcela změnila jeho podstata. Chybou je IMHO spíš to, že se FTP ještě dnes tak široce používá (v podstatě totéž, jen ve větší míře, tvrdím o SMTP).

Pokud to ale někomu dává nějaké výhody, tak si je rád poslechnu.

Netvrdím, že všechno, co tu napíšu, FTP opravdu umí (nebo dokonce že to umějí implementace). Ale možné výhody jsou např. možnost asynchronního přerušení přenosu, bezproblémový pipelining, řízení více paralelně probíhajících přenosů nebo třeba to, že z počítače A můžete iniciovat přenos mezi B a C.

11.11.2007 17:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Ještě poznámka: na myšlence použití několika samostatných streamů, ale zabalených do jednoho "spojení", je vlastně založeno SCTP. Přenosový protokol, který by byl založen na SCTP, by dokázal využít téměř všeho, co (teoreticky) nabízí FTP, ale bez nevýhod plynoucích z použití několika samostatných spojení. Bohužel je na tom ale zatím SCTP s nasazením do praxe ještě hůře než IPv6... :-(
12.11.2007 15:01 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Mám pocit, že se používá u SIP/RTP. Dokonce vím o jedné SIP proxy, která jej podporuje (aspoň papírově) :)
Luk avatar 11.11.2007 17:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Chybou je IMHO spíš to, že se FTP ještě dnes tak široce používá (v podstatě totéž, jen ve větší míře, tvrdím o SMTP).
Rozdíl je ale v tom, že SMTP nemá srovnatelnou náhradu. Kdežto místo FTP mohu používat (a do značné míry používám) SFTP.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
11.11.2007 17:52 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Ale možné výhody jsou např. možnost asynchronního přerušení přenosu, bezproblémový pipelining, řízení více paralelně probíhajících přenosů nebo třeba to, že z počítače A můžete iniciovat přenos mezi B a C.
Děkuji. To poslední mě taky napadlo, ale nebyl jsem si jistý, jestli by to nefungovalo jen tehdy, když mají navenek všechny tři počítače stejnou IP adresu, pak by to bylo prakticky k ničemu, ale když to píšete jako výhodu, tak to asi neplatí.
11.11.2007 17:55 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Ne teda všechny tři, ale jen A, B. C je server.
11.11.2007 18:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Zrovna v tomto případě jsem docela silně přesvědčen, že existují (nebo aspoň existovaly) i implementace, které to umějí, přestože jsem to v praxi nikdy nezkoušel. Dnes už to ale asi z bezpečnostních důvodů buď nebude implementováno nebo to bude defaultně zakázáno.
12.11.2007 09:09 MJ | Tady a teď
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Dneska už to má většina FTP serverů opravdu zakázané (povolují příkaz PORT jen na IP adresu, ze které vede řídící spojení), ale když si to explicitně povolíte (u proftpd AllowForeignAddress on, kopírování mezi servery funguje nádherně.
11.11.2007 18:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford

Mimochodem, toho, že scp neumí něco jako

  scp user1@server1:/path1/file1 user2@server2:/path2/file2

už jsem nejednou litoval. Dokonce i kdyby ta data měla jít přes klienta, bylo by to příjemné zjednodušení.

freshmouse avatar 10.11.2007 15:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
> gFTP, který je standartním ftp klientem Gnome

Standardním ne. Standardním je Nautilus, ten ale není vícepanelový. Detail.

Já ho (GFTP) někdy používám, sice s ním nic moc nepřenáším, ale je fakt, že občas (sice výjimečně, ale sem-tam jo) lehnul...
10.11.2007 16:09 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
gFTP je otres... kftpgrabber je celkem pouzitelny, ale i tak bohuzel jedina vec, co se vyrovna specializovanym FTP klientum pro Windows je IglooFTP PRO... :-(
11.11.2007 17:25 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
muzu rict ze jsem kftpgrabber taky pouzival a padal take.. ale u toho se vyvoj aspon pohybuje :-)
Metal smajdalfe, METAL!
10.11.2007 16:53 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pouzivam gftp a kvuli tls i tlswrapper, problemy zadne nemam, jinak filezilla je cool
10.11.2007 21:11 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
gFTP používám denně a žádné problémy nemám, resp měl jsem v některé ze starších verzí, ale v 2.0.18 jsem žádný problém nezaznamenal. Asi mám štěstí...
Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
10.11.2007 21:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejčastěji asi wget. Jinak lukemftp (v OpenSuSE pod jménem ftp), případně Firefox, jde-li o odkaz z webu.
otula avatar 10.11.2007 22:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dokud jsem používal Gnome, byl gFTP jasná volba, a nikdy jsem s ním problémy neměl. V KDE používám jako klienta Krusader. A pokud chci jen stahovat jednotlivé soubory, pak vítězí wget (ale ten bych řadil spíše mezi download manažery).
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
11.11.2007 13:10 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Delalo mi to taky.. coz me strasne .. "sralo" :D a tak jsem nainstaloval Filezillu a jsem spokojenej :)
Metal smajdalfe, METAL!
11.11.2007 13:10 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
jeste k tomu je gFTP uz dlouho neaktualizovany
Metal smajdalfe, METAL!
pools avatar 11.11.2007 14:11 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
jo, tusim ze posledni release byl nekdy v roce 2005...
Vivre libre ou mourir!
sekyt avatar 11.11.2007 15:25 sekyt | skóre: 16 | blog: sekytarium
Rozbalit Rozbalit vše Re: gFTP, aneb proč zabít Kathie Lee Gifford
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak nevím.
Používám gFTP už několik let a nikdy se mi popisované "věci" nestaly. Verze neřeknu, ale byly to vždy pouze ty ze zdrojů jednotlivých dister :
Mandrake 10.1 - MLF 2006 - MLF 2007 - Mandriva One 2008
*buntu 4.10 - 6.10 - 7.04 - 7.10 Asi mám štěstí, když tady tak čtu tu diskuzi :-).

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.