Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 05:28
Před několika dny jsem tady v blogpostu vylil své zoufalství z marného čekání. Takže tenhle zápis píšu jen pro srovnání služby jakou mi poskytlo PPL a jakou Česká pošta.
Jen pro začátek si neodpustím drobnou rekapitulaci. 3. října jsem si telefonicky, někdy kolem poledne objednal u T-mobile nový telefon. S tím že teda dodán mi má být až v úterý 10. října odpoledne mezi pátou a sedmou. Jak známo, nejdelší je den před výplatou, takže proto jsem zvolil nejzazší termín dodání. Zásilka dorazila do PPL v pondělí 9. října ve tři odpoledne, a na druhý den, tj. 10. října v 9 ráno byla v jejich ostravské centrále. Ovšem k rozvozu šla až na druhý den v půl dvanácté(!), přičemž předtím jsem absolvoval již několik - zpravidla neúspěšných - telefonátů kde to vlastně vězí. Doručena byla pak 11. října v jednu odpoledne, na náhradní adresu. Polehčující okolností budiž, že ze ostravská centrála měla údajně v pondělí 9. října stěhovat.
A ted pro srovnání. Protože jsem se rozhodnul že si k tomu telefonu koupím pouzdro, tak jsem si je ještě téhož dne u Sunnysoftu objednal, s tím že má být doručeno přes Českou poštu. Objednávka byla uskutečněna 11. října ve dvě odpoledne. Včera ve tři ji expedovali a dnes, tedy 13. října v 11 dopoledne jsem ji obdržel (a to možná přišla i dřív, protože ji vyzvedávala kolegyně na podatelně)
V tomto srovnání opomíjím že předchozí dodání bylo termínované. Rozhodující je v tomto případě pro mne čas kdy zásilka byla převzata od dodavatele a dodána příjemci.
Tiskni
Sdílej:
"Pošťák chodí stejně v dobu, kdy je většina lidí v práci."Já dostávám pravidelně do schránky lístečky "adresát nezastižen", i když na dané adrese celý den jsem. Prostě to rovnou vyplní předem a ani nezazvoní...
Zrovna tohle je sice na hlavu, ale v rámci poštovní logiky korektní
Lísteček ti totiž dává druhý den listonoška. Ta má klíče od domu. Lidi od balíkové rozvážky je nemají, pokud jsi ČP nedal klíče tři.
Oni si je totiž nepřidělají.
Já mám zase ty nejhorší zkušenosti s PPL. Žádné oznámení, dodání jindy, vykrádání balíků...
vykrádání balíků...Cože? To snad ne...
Bohužel ano. Bylo v tom dětské oblečení. Dělal to řidič a firma se omluvila a uhradila škodu, ikdyž se nejdřív cukali...
Taky jsme dostali hromadu reklamního materialu...
Mam uplne stejne zkusenosti. Neni nad postu. S PPL mam jen same neprijemnosti, dokonce jsem se jednou drsne pohadal s ridicem (jsou to burani nevymachani)
Jeden priklad za vsechny. Tatka ma firmu a dost casto mu chodi zbozi od dodavatelu, problem je to ze neco obedna a trva to cca. 1 den az 2 tydny nez se zbozi expeduje od prodejce k nam. Jedna se o vetsi castky na dobirku a tak jsem se s PPL dohodli ze nam budou rano pred dodanim zbozi volat, abychom pripravili penize. Dokonce chteli i pisemnou zadost.
Zadost jsme jim poslali (pozdeji nekolikrat), ale do dneska nam nejsou schopni zavolat ze ma prijet ridic se zasilkou. Pak mame konflikty s ridicema, kteri jsou sprosti, ze nemame pripravene penize. Je to s nima k nevydrzeni, zlata posta. Ta prijede, nejste doma a necha listek. A nic vic se neresi. To same je spolecnost Toptrans, ty to dovezou kdy chcete, staci jim zavolat a domluvit den a cas.
Kdykoliv mam moznost volby, tak volim Ceskou postu
Nehlede na to, ze Ceska posta pouziva GNU/Linux
deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.