Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 13:50

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
David Heidelberg avatar 22.5.2007 17:37 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no, divil by ses, ale dost často zjišťuju, že lidé kteří mají icq, mají i jabber(většínou když jim pošlu link na to ať zkusí přejít)... :-) můžu s klidem říct že je to už teď, ýe jabber tvoří polovinu mých kontaktů.
Mobilní telefony a tablety s GNU/Linuxem v roce 2020. Proč byste se měli zajímat?
Joseph avatar 22.5.2007 17:38 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no a? pouzivaj si co chces. kazdy si je svojho stastia strojcom.
אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
Filip Dominec avatar 23.5.2007 16:54 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
... ano, a z valné části i strůjcem (ne)štěstí ostatních ;)

Kdyby ICQ lidi neuvazovalo síťovým efektem, byl bych jeden z posledních, co by k němu měli řeči.
Luk avatar 22.5.2007 17:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ačkoliv jsem to ani neměl v plánu, v poslední době mám chuť s ICQ skoncovat. Zjistil jsem totiž, že skutečná komunikace přes ICQ se scvrkla na minimum (přesněji řečeno se přesunula na - z technického pohledu ještě problematičtější - Skype) a jen mě skrze tento prokletý kanál pořád někdo otravuje s technickými dotazy, na něž lze v 99 % případů odpovědět RTFM nebo STFW (a to zbylé procento je ještě horší).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
23.5.2007 11:16 Peter H. | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ja mam skusenost ze 80% komunikacie, ked som mal ICQ, boli retazove spamy :-(
Have you tried turning it off and on again?
Luk avatar 23.5.2007 11:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
O spimech ani nemluvím, obvykle to bývá něco z kategorie XXX z Ruska ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
freshmouse avatar 23.5.2007 11:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Počkej, počkej, to bys mi mohl přeposílat. :-D
22.5.2007 17:54 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kontakty na icq Vám brání v přechodu na Jabber? Já mám na Jabberu asi dva lidi - zbytek je všechno icq a msn - a hádejte co používám. Ano správná odpověď, Jabbera. Zjistil jsem, že, alespoň u mně, nejlepší způsob, jak používat icq je přes transportní protokol a jako IM program je vážně super gajim. Nicméně i tak, kdybych mohl, tak icq zruším (ale kontaktů na něm je holt moc...), je s ním víc starostí než radostí. Jabber je naproti tomu super.
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
kyknos avatar 22.5.2007 18:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Jj, taky mám icq přes transport. A ICQ číslo dávám jem lidem, se kterými chci opravdu mluvit a kteří opravdu na nic jiného nepřejdou. Ale stejně to vypadá tak, že mám v jabberu jen ICQ kontakty (nepočítám-li firemní jabber). A pořád musím někomu vysvětlovat, že mi nemůže přes ICQ posílat soubory. Grrr.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
22.5.2007 18:17 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Kontakt na icq dávám teď už jen taky lidem, se kterýma chci mluvit já (a ne, že oni něco potřebují). Kdokoliv jiný, zejména když by to bylo kvůli práci, dostane jen jabber. Ještě tak aby mi někdo psal domů na icq, že potřebuje něco udělat :-)
Only Sith deals in absolutes.
pavlix avatar 23.5.2007 18:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Na pracovní účely už bych taky své ICQ neposkytl...

Ugh, já už vlastně žádné nepoužívám :D
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Saljack avatar 23.5.2007 14:07 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
JJ ty soubory znám:

Já: Pošli mi email pošlu ti to.

On: Pošli mi to přes ICQ.

Já: Mě to nefunguje.

On: Jakto?

Já: Mám SIM.

On: Já taky.

Já: Já nemyslim SIM ale program na ICQ.

On: Aha.

Já: Tak pošli mi ten tvůj email

Sex, Drugs & Rock´n Roll.
22.5.2007 18:31 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Můžu se zeptat, jaké výhody poskytuje připojování ICQ přes transport, kde máš 150 kontaktů, zatímco na Jabberu dva? Notabene, když můžeš používat multiprotokolové klienty (není Gajim a Gaim *skoro* to samé?)? Osobně nemůžu pochopit, proč lidi, co mají mnohem více kontaktů na ICQ, MSN apod. lezou na tyto sítě přes transporty a — dle mě naprosto zbytečně — vytěžují servery…
emorjino avatar 22.5.2007 18:43 emorjino | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
+1 známý používá kopete a ICQ přes transport, nechápu
Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
22.5.2007 18:49 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Jestli to dobře chápu, tak kopete umí icq i nativně? Tak potom to nechápu taky... leda, že by implementace icq v kopetu byla špatná...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
freshmouse avatar 22.5.2007 18:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Když jsem kdysi používal KDE, tak v Kopete šlo ICQ normálně, přirozeně.
emorjino avatar 22.5.2007 19:36 emorjino | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ano, Kopete umí ICQ nativně, bez nějakých zvláštních problémů..
Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
22.5.2007 19:53 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tak potom opravdu taky nechápu, proč dotyčný používá transport...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
Vykook avatar 23.5.2007 00:14 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tak to abych vám rozšířil obzor ;-) Když jedu přes transport tak se mě ukládá historie z icq do gmailu a stejně tak můžu používat gtalk webovýho klienta ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
23.5.2007 00:54 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Hehe, tak pak už mi je to jasný... Díky za rozšíření obzorů ;-)
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
Zdenek.Z avatar 2.6.2007 11:29 Zdenek.Z | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Krom toho když pak nemám u sebe notebook a sednu k cizímu počítači, tak jen stáhnu Psi (webové klienty se mi používat obvykle nechce, Psi se mi zatím zalíbilo nejvíc), rozbalím, nastavím účet a mám své kontakty z Jabberu, ICQ, MSN, Yahoo a k tomu mám přístup ke slovníkům, posílání SMS a službě na doplňování diakritiky do textů a předpovědi počasí. A to vše po nastavení jednoho účtu a přes jedno jednoduché rozhraní. Doba trvání: cca 1-2 minuty.
pavlix avatar 23.5.2007 18:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
a nepoužívá k tomu alternativně třeba klienta v mobilu... nebo webový rozhraní?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
22.5.2007 18:45 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
No, nekdy je dulezitym argumentem sifrovani, ci nevyhovujici program pro IM (rozumej nefunkcni ICQ knihovny), pripadne pripojitelnost pomoci jinyho (event. blokovanych) portu atp....
22.5.2007 18:47 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ano, na to jsem zapomněl... možnost šifrované komunikace...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
22.5.2007 18:46 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
a) připojení na icq není závislé na klientovi, ale čistě jen na transportu => efektivnější možnosti upgradu při změně protokolu

b) pidgin? děkuji nechci. Strávil jsem s ním asi půl roku, pak jsem radši přešel na centericq, kde jsem nebyl schopen na icq rozchodit češtinu (mimochodem sestra používá gaim 2 beta 6 a čeština s icq ji taky nechodí). Nakonec jsem skončil na gajimu, který funguje perfektně

c) na icq nemám 150 ale asi 40 kontaktů... ale to je nepodstatné... podstatné je, že mám veškerou komunikaci ošetřenou přes jeden, otevřený protokol (z mojí strany) a to tak, že mi funguje lépe, než fungovala s multiprotokolovým nastavením (mimochodem gaim jsem opustil mimo jiné proto, že mi občas přišla místo zprávy chybová hláška)

d) podporuje už pidgin gnome-keyring? Jestli ne, tak děkuji nechci.

e) gajim je zatím nejlepší im klient na který jsem narazil, jediná jeho "nevýhoda" je, že podporuje jenom jabber, ale vzhledem k tomu, že se pomocí jabberu dá připojit do ostatních sítí, tak tato nevýhoda ztrácí na smyslu

je i jistě mnoho dalších důvodů proč používat transporty místo multiprotokolového nastavení, ale teď mě žádný už nenapadá...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
freshmouse avatar 22.5.2007 18:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
ad b) V Gaimu / Pidginu mateřština chodí, jen je nutné nastavit kódování na Windows-1250. A tipuji, že v CenterICQ to půjde taky.

ad d) Mám dojem, že ne. (A ani nevím, že se to plánovalo.)

ad e) Další nevýhodou je "rychlost" a náročnost na HW.
22.5.2007 19:23 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
ad b) mám ten dojem, že se mi ji rozchodit tenkrát povedlo, ale pak začal zlobit z jiného důvodu. U centericq se mi nepodařilo nikdy nastavit kódování tak, aby čeština chodila všude, buď mi chodila jenom v icq, nebo všude jinde... ad d) nevím, jestli se to plánovalo nebo plánuje, ale za implementaci by to stálo ad e) nevím, jak Vám, ale mě gajim přijde co se týče rychlosti a paměťové náročnosti lepší než pidgin, nicméně na centericq rozhodně nemá, ale tam jsou zase ony notoricky známé problémy s češtinou...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
pavlix avatar 23.5.2007 18:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
windows-1250, děkuji nechci

dneska, když už i ICQ umí utf-8, tak nastavovat v klientu legacy encoding je trošku.... ehm... nehezký
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
freshmouse avatar 23.5.2007 21:42 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Já z toho jsem taky divokej, nemysli si, ale co mám dělat...

A ono to je stejně jedno, jak probíhá komunikace mezi mnou a nějakým mým ICQ kontaktem. Jediný "problém" je historie, která se ukládá v tom, v čem se komunikuje. Kdybych o to tolik stál, bych si ty soubory pak převáděl do UTF-8, ale ruku na srdce... Potřebuju to? Tohle mě moc nepálí.
22.5.2007 19:04 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
a) Efektivnější možnosti upgradu při změně protokolu jsem moc nepochopil.

b) Pidgin/Gaim neznám, jen tuším, že z něj vychází Gajim. S češtinou nemáš na jabberu problém zřejmě díky UTF-8.

c) Samozřejmě, jak píšeš, čísla nejsou podstatná, o to mi ani nešlo. Veškerou komunikaci ošetřenou přes jeden otevřený protokol? No, upřímně, když jsem si nedávno ještě ICQ užíval v SIMu, vůbec mi nepřišlo, že bych používal dva protokoly. O to v multiprotokolových klientech jde, aby sis nemusel lámat hlavu s tím, přes který protokol zprávu posíláš. A jestli jde zpráva kousíček někam do Prahy otevřeným protokolem a pak dvakrát přes půl světa uzavřeným — to mi přijde v podstatě nastejno, jako když letí celou cestu v tom uzavřeném.

d) Bohužel netuším, nepoužívám, neznám.

Takže z toho v podstatě vyplývá, že ti ICQ na Gaimu zlobilo (b, c), nebo Gaim/Pidgin postrádá nějakou fíčuru (d).
je i jistě mnoho dalších důvodů proč používat transporty místo multiprotokolového nastavení, ale teď mě žádný už nenapadá...
A to by mě právě mnoho dalších důvodů ještě zajímalo :-))
22.5.2007 19:34 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
ad a) mno, jde o to, že stačí upravit skripty na serveru, zatímco u klasického způsobu musíte upravovat zdrojový kód aplikace... a pak samozřejmě update několika desítek nebo stovek serverů je rozhodně efektivnější než update několika miliónů instalací daného programu...

ad b) nevím, jestli Gajim vychází z Pidginu, nicméně podobní jsou si dost (což na druhou stranu není na škodu)... a jo, jabber jede na UTF-8, to je pro mě velké plus (vzhledem k tomu, že občas i posílám japonské, ruské apod. znaky...)

ad c) to je jenom idealistická záležitost... prostě mi to přidává alespoň trochu na dobrém pocitu...

Jo, ICQ mě v Gaimu zlobilo, v cetericq to taky nebylo dokonalé, a navíc gajim má podporu pro gnome-keyring... to jsou jedny z hlavních důvodů, proč používám zrovna gajim.

Výhody Jabberu
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
22.5.2007 19:55 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Výhody Jabberu mi tu prezentovat nemusíš, sám nic jiného nepoužívám, takže si myslím, že je znám :-) Já nepolemizuji s ICQ vs. Jabber, ale s ICQ Transport vs ICQ, kdy ICQ kontaktů má uživatel mnohem víc.

a) Nevím přesně, jak na pozadí fungují transporty, ale čekal bych, že při změně protokolu ICQ čeká na vývojáře transportu i ICQ aplikací stejný problém.

b) Ano, UTF-8 u Jabbera mám moc rád (také jeden z důvodů pro ;-) ). Dnes jsem ráno kamarádovi, co má na mobilu čerstvě Bombus, posílal texty v hebrejštině, arabštině, ruštině. Všechno mu přišlo :-) Jen 日本語 z celkem pochopitelných důvodů zlobí :-) A když posílaš přes transport japonský text, tak to dojde v pořádku? To se mi nějak nezdá…
22.5.2007 20:01 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
ad a) pro vývojáře je ten problém možná srovnatelný, nicméně jsem toho názoru, že při změně protokolu se člověk dříve dočká updatu serveru než svého programu...

ad b) Přes transport jsem to ještě nezkoušel... ne-latinkové texty si vyhrazuji na čistého jabbera ;-) Nicméně věřím tomu, že třeba na msn bych Japonštinu protlačil, ale u icq bych si asi stěží škrtl, když používá win-cp1250 :-D
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
22.5.2007 20:03 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Pidgin a Gajim jsou dve uplne rozdilne aplikace.... Gajim je novejsi projekt a v Pythonu... nicmene, jista podoba zde je
22.5.2007 20:06 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Jsem rád, že se ozval alespoň někdo, kdo v tom má jasno... Já jsem byl, abych pravdu řekl, dost nejistý když tu ta otázka padla...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:20 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
a) Platí len pre distrá s polročným a dlhším release cyklom. Toľko čo sa týka distribúcie. Čo sa týka vývoja, tak samozrejme záleží na programátoroch konkrétneho programu/transportu.

b) Hlúposť, v ICQ japončina funguje. Neviem ako, ani prečo, ale nie je s tým problém.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
22.5.2007 20:25 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Updaty programů se do dister s delším release cyklem obvykle dostanou. A tohle je kandidát na update, ne na upgrade... Nicméně pochybuju, že by kvůli jednomu nedokonale fungujícímu protokolu autoři programu hned vydávali novou, byť mikro, verzi. U serveru je to podle mě pravděpodobnější...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Nicméně pochybuju, že by kvůli jednomu nedokonale fungujícímu protokolu autoři programu hned vydávali novou, byť mikro, verzi.

A ja si zasa myslím, že by ju určite vydali. Načo by bol ten klient, keby v ňom nefungoval nejaký protokol? Myslím, že lepší dôvod pre vydanie novej verzie sa už asi nenájde.

U serveru je to podle mě pravděpodobnější...

Vydanie áno, ale otázka zasa je, či bude mať server dostatok schopných programátorov. Alebo aspoň jedného. V tomto ohľade bude na tom asi lepšie ten klient. Takže je to vo výsledku jedno, si myslím.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
22.5.2007 20:38 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Mno, v gaimu to tak nefungovalo pěkně dlouho.. nevím, jak je to teď (a jinde)... přece jen už nějakou dobu používám gajim...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
22.5.2007 20:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tehdy před lety, když jsem začínal používat Jabber, tak UTF-8 na ICQ nikdo nikdy neviděl. :)
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Jj, ja som tiež prešiel na jabber aj kvôli utf8 :-) Ale v poslednom čase (tak rok) funguje v ICQ všetko (diakritika, japončina, …). Ale o podrobnostiach sa samozrejme nevie, nikde žiadne info. Proprietárny šmejd :-(
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 22.5.2007 19:38 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
ad a) Tu práci upgradovat za vás nese váš jabber poskytovatel. Člověk je ušetřen od nervů, když mu v jeho oblíbeném multiprotokolovém IM icq vypadne a on čučí na stránku výrobce kdypak vyjde update, co to vyřeší (u mého oblíbeného Kopete se to stalo dvakrát)
ad c) Zjednodušuje se vám hledání messengera na svoji platformu. Stačí cokoliv co umí jabber o zbytek se postará opět váš jabber poskytovatel.
Ilfirin avatar 22.5.2007 19:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Sakra, Středozemák byl rychlejší :-)
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:25 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tu práci upgradovat za vás nese váš jabber poskytovatel.

Vy máte platený jabber server a váš poskytovateľ je zodpovedný za pravidelný update? Ja teda nie. Posledný mesiac nechodilo ICQ cez jabber.cz skoro vôbec. Myslím, že tá situácia je úplne podobná. Záleží len na vývojároch a distribúcií updatu. Distribúcia pri serveroch odpadá, ale to nie je nejaké obrovské plus. Osobne používam transporty preto, lebo používam jabber-only klienta. Žiadny iný klient (aj z multiprotokolových) mi totiž nevyhovoval.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 22.5.2007 20:42 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Dokud jsem jej používal, neměl jsem s VIP ICQ transportem na Jabbim problémy.
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:56 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
VIP je tá platená verzia? Tak to verím, že ste asi nemali problémy :-/
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 22.5.2007 21:15 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
No, přímo placená není, je to odměna pro sponzory. JInak máte možnost využít ICQ transporty i jinde. Navíc jakýkoli transport nelze brát jako závaznou věc, protože je přímo úměrné na poskytovateli té služby do které se transportuje, ne na poskytovateli transportu. Ale i tak jsem žádný větší výpadek nezaznamenal ani před na JIT, ani později na VIP (asi jsem měl štěstí, už je to déle).

Pokud vím, tak Pinky nedávno dělal s veřejným ICQ transportem (icq.netlab.cz a icq.jabber.cz) nějaké úpravy, takže bych zkusil štěstí teď.
Marek Bernát avatar 22.5.2007 22:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Práveže to vyzerá, že to už opravili – posledný týždeň to už ide celkom dobre. Chápem, že nie je ľahké prispôsobovať sa vrtochom uzavretého protokolu. Len som chcel povedať, že nie je žiadny dôvod predpokladať, že transporty budú kvalitnejšie a/alebo rýchlejšie dostupné ako implementácia v klientoch.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 22.5.2007 22:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Aha! Tak to jo. Ale furt zde zůstává výhoda, že to opravoval Pinky a ne já :-)
Ilfirin avatar 22.5.2007 22:51 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Aneb updatovat Mirandu v práci, Kopete doma a IM+ na mobilu. To už radši transport a IM+ vyměnit za freejabber klienta, IMHO.
Marek Bernát avatar 23.5.2007 08:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Toto sa už skôr blíži otázke, či nie lepšie mať úplne všetko (ale úplne všetko) niekde na servri a pristupovať k tomu odhocikiaľ jednotne. Ja by som takú možnosť celkom uvítal; nebaví ma všetko pokaždé konfigurovať na každom novom stroji ku ktorému prídem zvlášť.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 23.5.2007 11:47 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
No dyk jo. U jabberu je všechno na serveru a vy k tomupřistupujete odkudkoli pomocí jabber klienta. Až na historii ale na tom se pracuje.
Vykook avatar 23.5.2007 12:50 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Pokud pouzivas google talk, tak ten historii uz ma na serveru
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Ilfirin avatar 23.5.2007 15:37 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Jenže nemá transporty, neumí editovat vcard, soubory cpe přes libjingle takže je ke všemu nekompatibilní. O google talku říkám, že je to služba podobná jabberu (kompatilní ale jen v rámci textové komunikace). Tak, a teď fanoušci gmailu na mě...
Vykook avatar 23.5.2007 16:00 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Aha, takže to že mám Gtalk a transporty je asi moje halucinace, že ano. Člověk jenom musí vědět jak na to. Jednou až přestane vycházet slunce, možná napíšu návod ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
23.5.2007 16:22 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Jednou až přestane vycházet slunce, možná napíšu návod ;-)
A na jak dlouho má přestat vycházet? 8 hodin by mohlo na návod stačit, ne? To pak můžete začít hned dnes večer ;-)
Vykook avatar 23.5.2007 16:54 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Zajde, až mě na studijním řeknou "Game over" :-/
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
24.5.2007 03:07 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Neplést Google Talk - klienta a Google Talk - službu.
22.5.2007 21:15 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Neboj, AFAIK jsou problémy i s ním. ;)
22.5.2007 22:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Vy máte platený jabber server a váš poskytovateľ je zodpovedný za pravidelný update? Ja teda nie. Posledný mesiac nechodilo ICQ cez jabber.cz skoro vôbec.
Ono je to občas způsobené tím, že ICQ občas nechodilo ani samo o sobě. Já osobně si žádné výraznější výpadky neuvědomuji ...

Škoda, že nikdo ještě nevymyslel, jak do ICQ protokolu propašovat příznak, že komunikace jde přes jabber a jabber klienty potom instruovat, ať si v tom případě natáhne přímo příslušné JID a icq zahodí :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Luboš Doležel (Doli) avatar 22.5.2007 22:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Škoda, že nikdo ještě nevymyslel, jak do ICQ protokolu propašovat příznak, že komunikace jde přes jabber
Každopádně jsem si všimnul, že pokud si u Pinkyho píšou dva uživatelé Jabberu přes ICQ transport, tak ta komunikace přes ICQ síť neprochází (jde přímo). Alespoň to tak podle některých příznaků vypadá.
23.5.2007 00:07 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ano, je to tak. Musí to být ale jedna a ta samá instance JIT.
23.5.2007 08:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
No dobře, takže teď už jenom featurku, aby to dotyčným napsalo - Tragédi, oba jedete na jabberu, tady máte svoje JID :-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Marek Bernát avatar 23.5.2007 09:00 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tak, tak :-D
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
23.5.2007 14:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Není to nová myšlenka, ale asi nikdo nebyl zatím dostatečně otrlý to nasadit.

Ono vůbec – dneska jak se XMPP/Jabber poměrně rozmáhá, zkus najít někoho, kdo je ochotný* investovat alespoň minimum času do transportů – ať už JIT (napsaný v C, zvládne třeba 2000 uživatelů, ale v podstatě přes něj lze pouze posílat zprávy; navíc pokud jsou uživatelé na stejném transportu, neposílá je přes servery ICQ), nebo PyICQt (napsaný v Pythonu/Twisted Words, zvládá na stejné mašině sotva 200 uživatelů, umí chat states notifications, avatary, user nickname, má základ pro podporu SMS přes ICQ).

Oběma transportům chybí schopnost z ICQ serveru získat skupiny + uživatelem definované aliasy, které se pak mohou pěkně uložit do rosteru na serveru Jabberu, bez nutnosti přejmenovávacích skriptů, ručního přejmenování atp. Další funkce, která je s největší pravděpodobností realizovatelná, je přenos souborů (IIRC funguje u PyMSNt).
22.5.2007 20:41 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Gaim má jednu z nejhorších implementací Jabberu z rozšířených klientů. Pokud vím, ani ve verzi 2.0 (Pidgin) to není žádná sláva. Naproti tomu Gajim patří k těm (nej)lepším.
23.5.2007 09:40 razor | skóre: 33
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Zdar, zajímalo by mě, v čem se ta nejhorší implementace projevuje z hlediska uživatele. Jako uživatel Gaimu nepozoruji s jabberem nějaké problémy.
23.5.2007 14:22 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Pokud ti stačí posílání zpráv mezi tebou a druhou stranou, tak ti to může být jedno.

Pokud chceš využít dalších možností (a je škoda jich nevyužít) – service discovery, administrace MUC, privacy lists, filetransfer proxy, user nickname... – tak máš smůlu.
23.5.2007 10:57 juice | blog: dzusoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Můžu se zeptat, jaké výhody poskytuje připojování ICQ přes transport, kde máš 150 kontaktů, zatímco na Jabberu dva? Notabene, když můžeš používat multiprotokolové klienty (není Gajim a Gaim *skoro* to samé?)? Osobně nemůžu pochopit, proč lidi, co mají mnohem více kontaktů na ICQ, MSN apod. lezou na tyto sítě přes transporty a — dle mě naprosto zbytečně — vytěžují servery…

No tak pokiaľ ide o mňa tak icq transport mi poskytuje výhody jabber rostera, to znamená, že v každom inom jabber kliente bude zoznam jabber aj icq kontaktov vždy vyzerať rovnako, na rozdiel od natívnych icq klientov, v ktorých to často nefunguje dobre, pri prechode z jedného klienta na druhý sa mi kontakty strácali, prípadne sa mi stratili prezývky a videl som iba čísla. Možno moja chyba, možno som niečo v tých klientoch nenastavil alebo nepochopil, ale vždy som mal s týmto problémy. Alebo už všetky klienty ukladajú defaultne a bez problémov icq kontakty aj s pomenovaniami na server?

V každom prípade, sa snažím icq úplne opustiť a zatiaľ sa mi celkom darí.
freshmouse avatar 22.5.2007 18:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsou to skutečně kecy.
22.5.2007 18:42 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chcete tedy říci, že většina uživatelů používá síť ICQ z donucení? Nebylo by pak jednoduší ji (všichni) opustit a ona umře už potichu sama, než se tady nervovat, že něco musím dělat proti své vůli?
22.5.2007 20:03 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Otázka je, jestli se tomu dá říkat donucení, když chci komunikovat s kamarády, kteří odmítají ICQ opustit (vždyť tu pořád mám tu možnost zvolit si tvrdou cestu a čekat, jestli jim dojde, že jabber se dá taky používat)...
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
Fluttershy, yay! avatar 22.5.2007 20:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
On je to jakýsi řetězec. Buď přejdou na Jabber všichni, nebo jenom já a bude mi to na prd.

No a já si se dvěma lidmi ze čtyř píšu, protože chci zůstat v kontaktu, a se dvěma protože musím (školní záležitosti a správa webu).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Nebylo by pak jednoduší ji (všichni) opustit a ona umře už potichu sama, než se tady nervovat, že něco musím dělat proti své vůli?

Práve tomu všichni by to nebolo jednoduché. Už ste niekedy skúsili organizovať milión ľudí?
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
22.5.2007 20:31 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Kdyby jenom milión... :-D
Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
Marek Bernát avatar 22.5.2007 20:36 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
O moc viac používateľov ICQ nie je. A jeden milión by stačil, ten ďalší by už prešiel sám :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 22.5.2007 21:24 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mno, důležité je, že máš jabber. ICQ se holt nějakou dobu musí držet v rámci zpětné kompatibility. Ale během ní je dobré pokusit se pár lidípřesvědčit. Věř mi, jde to.
Další problém je zjistit, zda někdo, s kým komunikujete přes ICQ nemá i jabbera.
V tom mi na odhalení pomáhal fingerprint modul v Mirandě. Ti co měli transport byli jasní. Těm co měli multiklienta směřoval dotaz. A těm co orig ICQ směřoval odkaz na wiki.
Další možnost je tabulka, kterou vytváří Pavlix na icq.xmpp.cz která zatím není největší, ale je to ojedinělý pokus o databázi, tak doporučuji se do ní zapsat (jména chytrých freshmousi).
freshmouse avatar 22.5.2007 22:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Další možnost je tabulka, kterou vytváří Pavlix na icq.xmpp.cz která zatím není největší, ale je to ojedinělý pokus o databázi, tak doporučuji se do ní zapsat (jména chytrých freshmousi).
Ó, krása. Něco jako seznamka zoufalců. Už vidím, jak signatářům začnou chodit zprávy jako: "Ahoj, sem ňákej Pepík z Horní Dolní, nechtěl by sis povídat?" Atd. Já se jen skvěle bavím a doufám, že vám elán do tvorby "databáze" vydrží.
Ilfirin avatar 22.5.2007 22:54 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
za 1) Kdo jsou signatáři?
za 2) Je vidět že jste nepochopil smysl tabulky (který o kus výše vysvětluji, alespoň si moje zápisky přečtěte, než na ně budete reagovat)
freshmouse avatar 22.5.2007 23:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
1) Ti, co se tam napsali.

2) Já to pochopil. A právě proto se tomu tiše směji.
Ilfirin avatar 23.5.2007 06:09 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ne nepochopil. A moc tichý mi ten smích nepřijde když už je v druhé diskuzi.
Marek Bernát avatar 23.5.2007 09:04 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Podľa toho čo píšeš, nepochopil.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
pavlix avatar 23.5.2007 18:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ani nechceš pochopit, viď ;)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
22.5.2007 23:57 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hodim jen takovou vsuvku, když jsem byl před pár měsíci měsíc v thajsku, tak jsem samozřejmě chtěl komunikovat přes ICQ s rodinou atd. (ano všichni z rodiny používají ICQ, protože ho prý má každej) Jenže nastal menší problém, většina cizinců (ne jen američani)používá msn, tento byl samozřejmě nainstalován na každém pc. ICQ jsem musel párkrát hledat po kavárnách nebo jet přes goicq (to byl zase problém, protože ty jejich pc....), když jsem se na něj ptal nutili mi msn :-) Jednou ho v Krabi kvůli mě nainstalovali. Jak jsem vypozoroval tak ICQ používali nejvíc češi a lidi z východní evropy+určitá skupina židů. Jinak byla největší poptávka po msn, ano koukal jsem lidem přes rameno, co používají. Takže můj závěr ICQ používají lidé z východního bloku :-)
hmm
emorjino avatar 23.5.2007 07:46 emorjino | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Ono by se to dalo celkem úspěšně zúžit na čechy, slováky a izraelce. Jinde už to taky tolik nevalí.
Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
23.5.2007 10:00 jiri.b | skóre: 30 | blog: jirib
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hodne lidi pije ferneta, tak budu pit taky... :)
23.5.2007 10:06 outsider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Pokud chci patrit do party a oni se se mnou nebudou bavit, dokud si toho panaka nedam...
23.5.2007 13:36 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
to je trošku něco jinýho, když jeden pije ferneta tak ty když piješ rum s nim můžeš komunikovat na stejný úrovni....
hmm
Vykook avatar 23.5.2007 15:52 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Na úplně stejný ne, protože tomu s fernetem se udělá rozhodně dřív blbě. :)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Marek Bernát avatar 23.5.2007 17:21 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tak o tom by som si dovolil polemizovať. Podľa mňa je to skôr naopak. Ak teda človek nie je pirát a nepije rum namiesto vody :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
pavlix avatar 23.5.2007 18:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Taky by se mi dřív udělalo blbě z rumu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Vykook avatar 23.5.2007 19:40 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Dokaž to! :D
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
Marek Bernát avatar 23.5.2007 21:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
To je preverené rokmi praxe :-D
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
24.5.2007 11:02 juice | blog: dzusoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
aký rum si to pil? z tuzemáku sa spraví zle každému, ale to nie je rum :-)
Marek Bernát avatar 24.5.2007 20:17 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Tak to fakt netuším. Keď pijem, tak sa na značku nepozerám. Ale som si dosť istý, že nič extra kvalitné to nikdy nebolo :-)

A čo je teda rum? :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 24.5.2007 20:22 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
Rum (angl. rum, šp. ron, fr. rhum) je alkoholický nápoj destilovaný z melasy nebo z cukerné šťávy získané z cukrové třtiny.
Ač mě někteří napadnou, tak jeho chuť přirovnám ke sladčí whisky. Tuzemák je hrozná věc a hodí se maximálně na vaření.
Marek Bernát avatar 24.5.2007 21:09 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
To čo som zatiaľ pil ja pod menom rum, nemalo rozhodne so žiadnou whisky nič spoločné. Ten pravý rum by som niekedy rád ochutval. Píšem si to na zoznam vecí, ktoré musím stihnúť, kým sa poberiem na onen svet :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Ilfirin avatar 24.5.2007 21:12 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zůstávám u ICQ
To rozhodně udělej, je VÝBORNEJ.
pavlix avatar 23.5.2007 18:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Poslední dobou je hodně populární přechod z ICQ na Jabber. Důvodem mají být licenční podmínky, ne zrovna bezpečný protokol a tak dále. Já ale zůstávám."

Myslím, že je docela populární i si ICQ nechávat.

"Ať si je Jabber jakkoliv úžasný, já jej používat nemůžu, protože potřebuji komunikovat se čtyřmi lidmi, z nichž tři nejsou, kvůli vazbám na další lidi, ochotni přejít."

A oni jsou na tebe tak zlí, že ti dovolí používat pouze ICQ, a na Jabber nesmíš ani sáhnout, chápu.

Potom nemáš jinou možnost, než používat jenom ICQ, a všem ostatním protokolům a službám se z dálky vyhybat.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Fluttershy, yay! avatar 23.5.2007 19:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu

Tak sis zašťoural, no...

Myslím, že je docela populární i si ICQ nechávat.

Jo, pro lidi, kteří o tom prd ví. Především.

A oni jsou na tebe tak zlí, že ti dovolí používat pouze ICQ, a na Jabber nesmíš ani sáhnout, chápu.

Jistě, že můžu mít Jabber, MSN a kdesi cosi, ale pokud se s nimi nedomluvím (jedině po ICQ), bude mi to na houby.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
pavlix avatar 24.5.2007 10:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Zašťoural, příště by to chtělo argumentovat líp... nepokrytecky... jako chlap. (např. !používám icq, protože chci").

Nechávat si ICQ je populární i pro lidi, kteří na něm mají kontakty, které se jim nechce ukecávat.

Brání ti snad Jabber domluvit se s těmi některými po ICQ?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Fluttershy, yay! avatar 24.5.2007 18:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
používám icq, protože chci

Jenže třeba nechci, ale musím. Mobilní telefon, nebo e-mail taky nemusím chtít a musím ho mít.

Brání ti snad Jabber domluvit se s těmi některými po ICQ?

Nebrání, ale je to neohrabané řešení. Trošku jako mobilní připojení k Internetu. Je mobilní, ale jinak je úplně na houby (drahé, pomalé, nestabilní).

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Ilfirin avatar 24.5.2007 19:00 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Mobilní telefon, nebo e-mail taky nemusím chtít a musím ho mít.
To není šťastná formulace. Správně by bylo: "musím mít nokii a mail na seznamu", což nemusíte.

Proč je to neohrabané řešení? Že nejde audio video a soubory přes ICQ?
pavlix avatar 24.5.2007 21:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Jo... to s tou Nokií a seznamem je dost přesný.

Jabber je neohrabané řešení? Uveď proč. Mě přijde Jabber daleko lepší řešení než drtivá většina jiných IM protokolů.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
pavlix avatar 24.5.2007 21:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Jabber/XMPP protokol mi nepřipadá ani obecně drahý, ani obecně pomalý, ani obecně nestabilní.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Fluttershy, yay! avatar 24.5.2007 22:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Dnes mě nenapadají dobrá přirovnání. Jenom jsem chtěl jinak říci, že ten spam mi bude chodit tak jako tak, že budu stále závislý na funkčnosti centralizované sítě ICQ, že budu mít vlastně totéž, jen s trošku složitějším přenosem dat.

A k tomu o něco výše: Není to jako Nokia, nebo Seznam. Nokia/Seznam je totiž kompatibilní s jinými (většinou, aspoň ten Seznam) poskytovateli. Posuzování Nokia vs. SE, resp. Seznam vs. Google je srovnatelné s posuzováním Psi vs. Pidgin. Obě nabízí totéž, ale v jiném kabátě.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Ilfirin avatar 24.5.2007 22:51 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Vtip měl být v tom, že psaní z Google na Seznam a obráceně je možné. U ICQ, Yahoo, MSN a pod. toto neplatí.
Fluttershy, yay! avatar 24.5.2007 23:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu

Přesně to jsem ale napsal!

Pro nechápavé: Musím mít e-mail, mobilní telefon a ICQ. Nemusím používat Seznam, Nokii, Kopete, můžu používat klidně Gmail, Motorolu a Mirandu. Jenže tady jde o to, že musím mít e-mail, mobilní telefon a ICQ.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Ilfirin avatar 25.5.2007 06:30 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Oprava opět: "Musíte" (nemusíte, ale je to dneska standad) mít e-mail, mobilní telefon a IM (a tady dochází k lámání chleba, protože současná situace nahrává do karet zavřeným sítím alá ICQ). !NEMUSÍTE mít ICQ! aby jste mohli komunikovat stylem IM.

V současnosti se rodí i "snaha muset mít" Skype. Doufám (i když marně), že se jej podaří zastavit ještě před rozmachem, ale asi už je pozdě.
Fluttershy, yay! avatar 25.5.2007 07:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Argumentace pokulhává, proč to neřekneš narovinu
Kvůli odesílání prezentací apod. (ve škole) musím mít e-mail, nemít mobilní telefon, těžko bych měl třeba notebook (při komunikaci před koupí šlo použít pouze služeb sítě GSM), ICQ musím mít kvůli komunikaci s majitelem webu, jehož jsem webmasterem (jinak by dotyčný MUSEL mít něco jiného a já to samé, samozřejmě). Skype mít nemusím, dokud to nebude výhradní prostředek komunikace s někým, s kým je to nutné.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.