Portál AbcLinuxu, 3. května 2025 22:27

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
20.6.2008 20:16 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ehm, to je teda novinka :-D 31.3. UPC zpomaluje internet

Btw, abych nepsal do luftu, opravdu se asi chysta nove zrychleni. Konkretne na 24Mbit. Take by meli klesnout ceny. Datum zatim nezname.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
David Watzke avatar 20.6.2008 20:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Ehm, to je teda novinka :-D 31.3. UPC zpomaluje internet
Huh? Já to mám zrychlený až od teď...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
20.6.2008 20:27 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Ano, protoze tarif extreme u stavajicich zakazniku prechazel na novou rychlost az ted. Ale to ze se zvysuje rychlost se vi uz pekne dlouho.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
David Watzke avatar 20.6.2008 20:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Hm, fakt, v ceníku jsou nový rychlosti už dávno (píšou tam 30.04.2008). Taky koukám, že veřejná IP už stojí 200 czk/měsíc (místo nějakých 80 czk). Odkud máš info o tomhle plánovanym zrychlení?
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
20.6.2008 20:35 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Volali mi z UPC nejaky pruzkum. Pry se chystaji nove rychlosti a chteji vedet jaky tarif z tech novych bych si vybral. Nabidka byla myslim 8Mbit 16Mbit a 24Mbit nebo tak nejak. Cena za ten 24Mbit byla myslim 1000KC, nebo 1200KC. Bohuzel uz to je par dni, tak jsem zapomnel detaily.
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
David Watzke avatar 20.6.2008 20:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
No tak to by bylo opravdu krásný :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Josef Kufner avatar 20.6.2008 22:36 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Veřejnou u UPC dostane každej... za příplatek je statická.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
David Watzke avatar 20.6.2008 22:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Vím, spletl jsem se, má tam být pevná.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luboš Doležel (Doli) avatar 20.6.2008 22:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Teda platit 200 Kč za statickou IP, to bych se na to vykašlal...
Luk avatar 20.6.2008 20:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Take by meli klesnout ceny.
Ceny nedávno naopak stouply.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
20.6.2008 20:43 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Jj, o zcela zavratnych a neuveritelnych 15 korun :-)
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
Luk avatar 20.6.2008 20:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
To nevadí. Je to každopádně zdražení.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
20.6.2008 21:00 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
1) to bylo popichnuti, jelikoz prvotni reakce byla totalni nesmysl (jak se proboha vylucuje zdrazeni se zlevnenim v budoucnosti?)

2) nedokazu si predstavit ze by nekomu vadilo zdrazeni sluzby (v cene minimalne stovek korun) o 15KC, mne osobne stve tak 1000x vic zruseni upload boosteru
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
David Watzke avatar 20.6.2008 21:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
mne osobne stve tak 1000x vic zruseni upload boosteru
No ten půl megabit stejně v podstatě nehraje roli (i když chápu, takhle je to bída, takže každý zpomalení naštve), ale chtěl jsem se zeptat: neplánujou zvednout i upload?
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
20.6.2008 21:09 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
No, vzhledem k tomu ze v dnesni dobe se veci bezne zverejnuji videa, obrazy CD a dalsi velke soubory pouze pres Bittorent, tak mne stve i ten pul megabit. S 2Mbit up jsem vytahnul download u torrentu na max 500kB/s coz je pri rychlosti me linky dost ubohe (ted jsem stahoval klienta pro WoW - 5GB dat, stahoval jsem to dva dny).

Kabel ma technologicky limit uploadu nekde na 2,5Mbit (informace od cloveka, ktery tvrdil ze se v tom vyzna, ja tomu rozumim jako koza petrzeli).
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
David Watzke avatar 20.6.2008 21:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Kabel ma technologicky limit uploadu nekde na 2,5Mbit (informace od cloveka, ktery tvrdil ze se v tom vyzna, ja tomu rozumim jako koza petrzeli).
WTF? Pokud vím, tak limit kabelu je asi 50 Mbps down a přes 20 Mbps upload.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
20.6.2008 23:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Já myslím, že současný limit optického kabelu je nějakých 10Gb/s full duplex při použití DWDM :-)
21.6.2008 05:50 romulus
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
DWDM umi uz i 40Gbs. Tohle bych chtel mit doma:) Cisco CRS-1 doma v garazi
21.6.2008 11:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
ROFL!!
David Watzke avatar 20.6.2008 21:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Jinak já z BT běžně stahuju plnou rychlostí a to ani moc neuploaduju.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
20.6.2008 21:19 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Hmm, ze by byl problem jinde?
Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
David Watzke avatar 20.6.2008 21:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Dost záleží na klientovi, například rasterbar libtorrent je totální peklo (v dobrym slova smyslu... btw. používám FatRat).
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luk avatar 20.6.2008 21:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
to bylo popichnuti, jelikoz prvotni reakce byla totalni nesmysl (jak se proboha vylucuje zdrazeni se zlevnenim v budoucnosti?)
Ono se to nevylučuje. Ale zdražovat, aby se krátce na to opět zlevňovalo (u internetového připojení, kde není zrovna běžné zdražovat)? To nemá příliš logiku.
nedokazu si predstavit ze by nekomu vadilo zdrazeni sluzby (v cene minimalne stovek korun) o 15KC
Zdražení (libovolně malé) vadí skoro všem, kdežto zlevnění skoro nikdo nezaznamená, bere se jako samouzřejmá věc ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
20.6.2008 20:19 UPC saje.
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Protože UPC koupilo kabelovku v Karviné, totálně pokurvili v Karviné net. Proto UPC saje.
David Ježek avatar 20.6.2008 20:26 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V Plzni zatím nic nepozoruji.
Luk avatar 20.6.2008 20:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď by to ještě chtělo, aby něco udělali s obchodními podmínkami - zejména s bodem 4.6, který dokonce - ač to asi málokdo ví - zakazuje komerční využití i u tarifu Professional za 4500 Kč. A aby nebyl omezen počet připojených počítačů.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
20.6.2008 22:01 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
... A aby nebyl omezen počet připojených počítačů.
To porad jeste nezrusili?
Luk avatar 20.6.2008 22:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Ne. U většiny tarifů je povolen jen 1 počítač, u Extreme 3 a u Professional 5 počítačů. Kdežto i obyčejné ADSL tarify lze získat přímo s routerem a připojit si libovolný počet počítačů.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.6.2008 14:17 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
To samozřejmě lze i u UPC. Pletete si počítač a koncové zařízení účastníka, kterým může být právě i ten router.
Dalibor Smolík avatar 22.6.2008 18:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Jistě. Já mám doma přes router připojené 3 stroje a nikomu to nevadí (aspoň zatím :-))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Luk avatar 22.6.2008 20:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Aha, podíval jsem se do těch specifikací a je to skutečně tak. Ale AFAIK to tak dřív nebylo.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Pavel Stárek avatar 22.6.2008 14:46 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Jenom dotaz, oni (UPC) skutečně nějak kontrolují MAC adresy, nebo tam je nějaký jiný mechanismus pro kontrolu kolik počítačů se připojuje?
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
David Watzke avatar 22.6.2008 14:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Ne.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Pavel Stárek avatar 22.6.2008 15:54 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
No tak pak nevidím žádný technický problém. "Morální" problém snad, že nedodržuju smlouvu, ale asi by mě to netrápilo.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
David Watzke avatar 22.6.2008 15:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Taky nevidím žádnej problém, když přijde nějakej kámoš s kompem, tak ho připojím přes NAT a paříme po síti :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luk avatar 22.6.2008 20:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Jenže tohle nesmíš udělat - porušíš bod 4.6 Všeobecných podmínek:

Účastník se zavazuje užívat Služby výhradně pro svou vlastní potřebu a umožnit užívání Služby pouze osobám sdílejícím s účastníkem společnou domácnost. Bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele nesmí účastník umožnit užití Služeb třetími osobami, a to zdarma ani za úplatu. Porušení tohoto ustanovení se považuje za podstatné porušení Smlouvy.

Tohle je právě ten bod, který mi nejvíc vadí. Nesmím nechat kamaráda, aby si našel vlakové spojení, zkontroloval poštu, zahrál on-line hru atd. A co hůř, když si připojení pořídím jako podnikatel, nesmím umožnit jeho použití ani svým zaměstnancům.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Dalibor Smolík avatar 23.6.2008 01:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
U toho kámoše to nikdo nezkontroluje, ale u zaměstnanců již ano. :-(
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Pavel Stárek avatar 23.6.2008 12:08 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
No však to je v pořádku, tudíž třeba můj počítač a například tátův notebook mohu normálně přes nějaký router připojit. Nemyslel jsem to tak, že si koupím od nich nějaký tlustodrát do netu a rozvedu to po celém baráku, ale mezi počítači v domácnosti, což tedy podle jejich podmínek jde.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
22.6.2008 19:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
A co třeba to, že ti UPCčkové DHCP nepřidělí dostatečný počet adres? :D
msk avatar 24.6.2008 14:46 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Domacy router?
21.6.2008 11:39 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
A aby nebyl omezen počet připojených počítačů.
Coze?
deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
Heron avatar 20.6.2008 20:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Největší uptime, nepočítám-li servery, jsem měl na pracovní workstejšně cca 300 dnů. Na dnešní pracovní stanici, ehm totiž notebooku, mám tak 9h, protože si jej nosím domů :-D. Teď ve fedoře vyšel update kernelu, který není úplně kompatibilní s mým stařičkým serverem, tak pominul důvod restartu a tam to taky poleze hodně nahoru. No a na desktopu je to max 32 dnů, protože MS update chce restart a mě se nechce zjišťovat jestli je opravdu nutný (navíc běžně bývá). Takže se to všechno podstatě řídí updaty.
Heron
20.6.2008 21:10 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To by me zajimalo, kdy mi to teda zrychli. Mam stejnou sluzbu od UPC 2x, a na tom miste, kde jsem to kupoval podruhe, je to 10x rychlejsi nez na tom prvnim. :-)
saly avatar 20.6.2008 21:29 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten upload je teda opravdu bída, ale co se dá dělat... Ne, že bych měl něco proti tobě, ale úpřímě to beru jako buzeraci, já mám 256 kb/s upload, takže radši kušuj :-)
Mám svůj web: https://www.renekliment.cz/.
David Watzke avatar 20.6.2008 21:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
S 256 kb/s uploadem jsem začínal před 4 rokama, to si dneska nedovedu představit. Víc si sebere samotná režie, když stahuju plnou rychlostí :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luk avatar 20.6.2008 21:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
S 256 kb/s uploadem jsem začínal před 4 rokama, to si dneska nedovedu představit.
Modem na tebe! :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
David Watzke avatar 20.6.2008 21:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
No, tenkrát jsem měl FUP 20GB, kterej jsem vždycky překročil během dvou dnů :-D a pak to jelo asi 64 kb/s, takže "modem" jsem si taky užil. Na mobilu mám GPRS co lítá snad 16 kb/s :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Luboš Doležel (Doli) avatar 20.6.2008 22:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Tolik leda s FUPem.

Jinak EDGE není tak špatný, jak se někdy říká. Bez problémů mi i ve městě dává plnou rychlost 236kbps download a odezva je 200-350ms (to pochopitelně neplatí při špatném signálu).
Luk avatar 20.6.2008 22:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
EDGE je slušně rychlý (v porovnání s GPRS), ale u nás jede z celého města asi tak ve třech ulicích. Město jako takové (centrum) nemá signál vůbec.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 20.6.2008 22:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Svého času (cca 2004) jsem přes GPRS tahal síť se 2 počítači. Nic jiného tu totiž nebylo (když nepočítám dial-up a nějaký brutálně drahý pomalý bezdrát od Contactelu). ADSL tu bylo k dispozici až v roce 2005.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.6.2008 09:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
pak to jelo asi 64 kb/s, takže "modem" jsem si taky užil.
OK, 14,4 kbps na tebe. Ani nevíš, jak jsem byl šťastnej, když jsem si za půlměsíční brigádu potom pořídil 28,8... A zazobanej soused měl 56, což jsem mu tiše záviděl.
21.6.2008 00:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Zrychlení pro download ať si strčí za klobouk. Pro mne je podstatný upload. Nesosám, ale přehazuji si data mezi kompy, což je za stávajícího stavu na vraždu (a to mám ještě ten upload navýšený).
AsciiWolf avatar 21.6.2008 17:46 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
+1,

Taky stále nechápu to zbytečné zvyšování downloadu... :-(

David Ježek avatar 21.6.2008 17:49 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
to je jednoduché, přešlo se od 640x272/350MB ripů TV seriálů na 1280x720/1500MB (tedy pokud mě informace neklamou, já osobně na HD kašlu)
David Watzke avatar 21.6.2008 18:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
720p ripy ~40-45 min. seriálů mají kolem 1,1 GB, ~20-25 min. mají pak (překvapivě) polovic. Jinak za každý zrychlení jsem osobně jen a jen rád...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
21.6.2008 18:41 Michal Kašpar | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Hmm. Mně vykládejte o buzeraci. To já mám průměrně kousek nad 256 kb/s download.
22.6.2008 13:00 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
He he, moje CDMAcko podle nalady od 176 kb/s do 1.6 Mb/s. Obvykle ale tak mezi 256 - 480 kb/s. A o uploadu ani nemluvim, ten je omezenej na 128...
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
21.6.2008 00:06 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem poslal SMS kámošovi co má wifi, abych ho vytočil
To je toho. Prave jsem uploadoval pres bezdrat do Internetu rychlosti 1.4 MB/s (11.2 Mbit/s), a take o tom neposilam SMS uzivatelum UPC.
progdan avatar 21.6.2008 00:29 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyz se tak chlubis s tim uptimem, nezapomen, jak nas tenkrat setrel ten typek na teplicky Linux Party, jak tvrdil, ze ten jeden linuxovej server u nich ma uptime uz asi 6 let...akorat uz si nevzpominam kde rikal ze to dela - v nejaky cestovce, ne?
Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
David Watzke avatar 21.6.2008 00:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
To jo no :-) Každopádně nelze srovnávat komp u kterýho celej den sedím se zaprášeným serverem :-) To je jasný, že nemám šanci. Jinak už mám slušnej uptime i na mobilu, 14 dní :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
22.6.2008 00:39 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Je skvělé mít dlooouhý uptime. A ještě lepší je neaktualizovat jádro a nechat v něm kvůli uptime bezpečnostní díry...
Quando omni flunkus moritati
22.6.2008 00:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Opravy se dají loadovat i pomocí jaderných modulů....
22.6.2008 21:51 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Ne všechny.
Quando omni flunkus moritati
Heron avatar 22.6.2008 09:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
No a pak jsou ještě stroje, které se každý bojí rebootnout, protože nikdo neví jestli to najede :-D
Dalibor Smolík avatar 22.6.2008 01:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mám UPC light, momentální test ukázal 4701 download, 529 upload.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Jan Drábek avatar 22.6.2008 11:18 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC opět zrychluje
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, mě především UPC poslední dva týdny nefungovalo
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.