Portál AbcLinuxu, 23. května 2024 18:26


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
stativ avatar 17.8.2009 14:24 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrá práce! Brány skeldalu jsem nikdy nehrál, ale vždycky jsem je chtěl zkusit díky perfektní recenzi v tehdejším Score. Teď ale mám na pořadu dne zkoušky a Exult (Ultima VII).
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
oroborus avatar 17.8.2009 16:31 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dungeonovky ma moc nebavili, ale tuto si zahram. Brany Skeldalu je pekny priklad toho, ze dungeony sa nemusia iba odohravat v podzemiach. Dokonca som vyhrabal cislo casopisu ABC (nie Linuxu) kde bola recenzia tejto hry (cislo 49/99 strana 30).
oroborus avatar 17.8.2009 16:32 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
>>(cislo 49/99 strana 30).

Chyba, je to cislo 14/99 strana 30
17.8.2009 17:22 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hustýýýýýýýý! Skeldal! Tyjo to byly kdysi pařby. Jedna z nejlepších her který sem kdy hrál!
Free your mind and the ass will follow...
22.8.2009 02:53 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

No, Skeldal prodle mě není zas tak vymáklý oproti třeba Eye of the Behloder I/II a Dungeon Masterovi, ale šaptný taky není.

Hmm, nebo když mi odpustíte že opustím čtverečky, tak Ambermoon a pochopitleně Albion, to jsou vrcholy žánru, i se sociální interakcí, dungeon 2.0 :)

Marek Bernát avatar 22.8.2009 11:19 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Dungeon 2.0 sa u mňa volá RPG a presne tam ten Albion radím :-) Len škoda, že v tej hre je niekoľko bugov a keď má človek smolu a narazí na ne, tak sa to nedá už dohrať.

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
robotics avatar 17.8.2009 19:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

ALELUUUUJA! Já myslel že ten projekt chcípl! Byl sem i registrovanej na sourceforge net u tohohle projektu, ale nechodily mi žádný nový zprávy o tom co se děje. Taky sem tam psal pár návrhů.

Používejte Windows.
robotics avatar 17.8.2009 19:11 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

~/tovarna/svn/next_ghost$ make
g++ -I. -g   -c -o cztable.o cztable.cpp
cc -I. -g   -c -o game/automap.o game/automap.c
cc -I. -g   -c -o game/builder.o game/builder.c
cc -I. -g   -c -o game/clk_map.o game/clk_map.c
cc -I. -g   -c -o game/dialogs.o game/dialogs.c
cc -I. -g   -c -o game/dump.o game/dump.c
cc -I. -g   -c -o game/enemy.o game/enemy.c
cc -I. -g   -c -o game/engine1.o game/engine1.c
cc -I. -g   -c -o game/engine2.o game/engine2.c
cc -I. -g   -c -o game/gamesave.o game/gamesave.c
cc -I. -g   -c -o game/globmap.o game/globmap.c
cc -I. -g   -c -o game/chargen.o game/chargen.c
game/chargen.c: In function ‘enter_generator’:
game/chargen.c:893: warning: passing argument 2 of ‘potvrzeno’ from incompatible pointer type
cc -I. -g   -c -o game/interfac.o game/interfac.c
game/interfac.c: In function ‘skeldal_soupak_init’:
game/interfac.c:1238: warning: cast to pointer from integer of different size
game/interfac.c: In function ‘skeldal_soupak_draw’:
game/interfac.c:1254: warning: cast from pointer to integer of different size
game/interfac.c: In function ‘skeldal_soupak’:
game/interfac.c:1317: warning: assignment from incompatible pointer type
game/interfac.c: In function ‘smlouvat’:
game/interfac.c:1709: warning: passing argument 1 of ‘on_event’ from incompatible pointer type
cc -I. -g   -c -o game/inv.o game/inv.c
cc -I. -g   -c -o game/book.o game/book.c
cc -I. -g   -c -o game/magic.o game/magic.c
cc -I. -g   -c -o game/macros.o game/macros.c
cc -I. -g   -c -o game/menu.o game/menu.c
cc -I. -g   -c -o game/realgame.o game/realgame.c
cc -I. -g   -c -o game/setup.o game/setup.c
cc -I. -g   -c -o game/skeldal.o game/skeldal.c
game/skeldal.c: In function ‘reload_map_handler’:
game/skeldal.c:1171: error: invalid initializer
make: *** [game/skeldal.o] Error 1
 

Používejte Windows.
robotics avatar 17.8.2009 19:12 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Debian Lenny 64bit

17.8.2009 19:27 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Tohle je zatím jen testovací verze. 99% starého kódu zůstalo beze změn, takže to funguje jen na x86 (psal jsem to i v článku). Buď budeš potřebovat 32-bit chroot, nebo budeš muset počkat na přepis starého kódu.

robotics avatar 17.8.2009 19:48 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

A chystá se to někdo přepsat?

17.8.2009 19:53 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Samozřejmě, že se chystám. Přečti si README. Tohle je pracovní verze, aby se při dalším přepisování dalo snadno zjistit, jestli se něco nerozbilo.

thingie avatar 17.8.2009 19:20 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Přenositelnost těch zdrojáků na jiný než systém co nejpodobnější autorovému se nezdá být moc vysoká, asi, no. Mi to třeba zhyne na tom, že při linkovaní je třeba přidat -lstdc++, anžto cztable.cpp nějaký C++ symbol chce.
Růžové lži.
robotics avatar 17.8.2009 19:23 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

:-( tak co s tím?

thingie avatar 17.8.2009 19:27 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
V prvé řadě možná vzít si k srdci radu, že je třeba kompilovat pro i386, nejspíš.
Růžové lži.
robotics avatar 17.8.2009 19:48 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Jo, pak mě to taky napadlo. Jak jinak že? Kdo má 64bit, ten si z 90procent nic nezkopiluje protože je všechno pro 32bit.

genius2000.log avatar 18.8.2009 00:50 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Jardík 2?

djhanz.cz - music is my life.
vlastikroot avatar 18.8.2009 00:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Ne, tvrda realita.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
oroborus avatar 17.8.2009 19:34 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
game/skeldal.c:1171: error: invalid initializer
na riadku 1171 je: va_list list=msg->data;

predpokladam, ze v subore skeldal.c na zaciatku chyba #include <stdarg.h>
ale isto povedat, ze je to sposobene tym neviem, mne to skompilovat ide, ja mam Debian Lenny i386
17.8.2009 19:50 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

stdarg.h je includovaný hned několikrát, minimálně jednou z game/globals.h a ještě jednou z libs/system.h. Spíš na 64bit systému nejde inicializovat va_list z void*.

Mimochodem, i kdyby se to povedlo zkompilovat, tak hra nebude fungovat. Na 64bit systému budou jinak velké datové struktury, takže se z datových souborů načtou nesmysly.

robotics avatar 17.8.2009 20:08 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

2) Change the engine from task based to frame based (0% done)   Eh, neumím moc anglicky, taže co si pod tím mám představit?

Používejte Windows.
17.8.2009 20:22 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Že původní kód není postavený nad smyčkou zpráv, kde se napřed čte vstup, pak se počítá stav a nakonec zvučí a kreslí výsledek, ale že je to všechno smíchané do jedné nepřehledné hromady. Tenhle bod ale asi přesunu na později a místo toho začnu řešit build systém a přenositelnost.

Salamek avatar 17.8.2009 20:42 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nechce někdo přeportovat fallout 1-2 ? :-D
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
oroborus avatar 17.8.2009 20:47 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Od Bran Skeldalu je tu jeden podstatny rozdiel: Nie su dostupne zdrojove kody (BTW ano, rozumiem vtipu)
Salamek avatar 18.8.2009 01:50 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
co tak zkusit je nějakým způsobem sehnat ? dyt je to death game , od death company , třeba by se nějak dalo uhnat někoho k vydání zdrojáků :-D
Realita bude asi taková že zdrojáky F1-2 už nespatří světlo světa...
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 06:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
...dyt je to death game , od death company...

s/death/dead

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Marek Bernát avatar 18.8.2009 12:00 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

s@dead@dead/@ :-P

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Grunt avatar 17.8.2009 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Takovou cipovinu. Ale Rivu, to by bylo.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Salamek avatar 18.8.2009 01:55 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Prej cipovinu... , fallout 1 a hlavně 2 je hra na kterou nenechám házet špínu , je to the best z RPG žánru , ty parodie na RPG co se dnes dělají pro pubertáky se můžou jít zahrabat, holt grafika není všechno , je to jediná hra kteoru si každý rok zahraji minimálně 1 a pokaždé příjdu na něco nového
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
Grunt avatar 18.8.2009 11:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Heh, v tom případě si zkus vygooglit něco o termínu Pen-&-Paper-Rollenspiel, Das Schwarze Auge.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
18.8.2009 11:50 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Mne teda Stíny nad Rivou moc nevzaly. To jsem byl ještě zmlsanej Isharama. Ale pak jsem objevil Exult a Ultimu VII (už je tu někdo zmiňoval)… :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Salamek avatar 18.8.2009 20:22 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
nuda
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
17.8.2009 21:05 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Na tom uz se preci pracuje.
robotics avatar 17.8.2009 21:16 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Tohle sleduju už tak pět let :-). A furt čekám.

Salamek avatar 18.8.2009 01:57 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
to vypadá hodně dobře...
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
18.8.2009 12:59 slayn | skóre: 5 | blog: Cokoliv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
kdepak. to už dávno neni pokus o znovunapsání Fallouta..
To err is human, to arr is pirate!
Salamek avatar 18.8.2009 20:23 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
boužel... ty projekty co se tam teď vyvíjí mě vůbec neberou , jeden vypadá použitelně ale to je nějaká zombie cipovina
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
18.8.2009 15:44 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Tohle neznám. Vím ale o tomhle projektu - http://zero-projekt.net/.
18.8.2009 15:47 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Aha. Tak nic, to má člověk z toho, když si pořádně neprohlédne odkaz... :-)
robotics avatar 18.8.2009 22:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Až bude převod hotovej, tak  by se to mohlo upravit na Fallout dungeon.

Používejte Windows.
22.8.2009 18:46 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super, díky moc, jak to jen půjde zkompilovat na 64bitu, vyzkouším to.
5.9.2009 13:03 nhy | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

make[1]: Entering directory `/home/ondrej/Projekty/skeldal/branches/next_ghost'
make[1]: *** No rule to make target `game/automap.c', needed by `game/automap.o'.  Stop.
make[1]: Leaving directory `/home/ondrej/Projekty/skeldal/branches/next_ghost'
make: *** [all] Error 2
 

5.9.2009 20:18 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Pár revizí zpátky jsem všechny zdrojáky předělal na C++ a projekt už obsahuje build systém postavený na autoconfu. Jestli ti po updatu zbyl v pracovním adresáři bordel, udělej čistý checkout a pak configure.

5.9.2009 21:06 nhy | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

game/interfac.cpp: In function ‘void skeldal_soupak_draw(int, int, int, int, OBJREC*)’:
game/interfac.cpp:1278: error: cast from ‘void*’ to ‘int’ loses precision

5.9.2009 22:21 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Budu hádat, x86_64? Buď se můžeš do vývoje zapojit, nebo budeš muset počkat na dokončení základního přepisu. Zatím relativně funguje jen x86 a další platformy nemám kde vyzkoušet.

6.9.2009 10:01 nhy | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Ano, x86_64. Som uz clenom projektu www.freeorion.org/index.php/Main_Page, ale po zaradeni next_ghost do trunk sa mozno pridam aj do projektu skeldal. Inak nie je rozumnejsie pouzivat boost? Boost je standard a je multiplatformovy.

6.9.2009 11:34 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

Zařazení do trunk rozhodně v nejbližší době nečekej. Jednak ještě některé herní funkce v next_ghost chybí (například hraní na flétnu) a jednak se před zařazením do trunk musí kód přeportovat zpátky na Windows.

Boost? Ani náhodou. Skeldalu teď bohatě stačí 30MB RAM. Nehodlám paměťové nároky bezdůvodně zvyšovat. Kromě toho Boost neumí nic, co bych právě nutně potřeboval.

8.7.2010 16:47 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jak to s tím vypadá, stále se to hýbe, nebo to ustalo?
8.7.2010 16:51 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Ha, hýbe se to, super:-).
10.11.2018 08:24 CIJOML
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
Daji se nekde stahnout funkcni prelozeny binarky? Nebo kde hniji aktualni zdrojaky ktery jdou kompilovat? Dostal sem po letech chut to zahrat.

Diky

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.