Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 13:14

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Bystroushaak avatar 15.4.2012 18:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lol, ty mixy jsou kvalitní :D
blog.rfox.eu
Max avatar 15.4.2012 19:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Hmm, pěkný remixy ...
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
16.4.2012 15:48 blizzz | blog: Filmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
fuuu tak takuto histericku picu by ziadny chlap nechcel. ale najviac ma dostali tie oranzove papucky :D :D :D
Bystroushaak avatar 16.4.2012 17:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
16.4.2012 18:49 blizzz | blog: Filmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
kotyz avatar 16.4.2012 19:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Teď už aspoň chápu všechny ty papuče a tesaře na roumenovi, sem furt neveděl co na tom jako má bejt ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2012 21:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
LOL! to sme procitly dva :-D
Bedňa avatar 17.4.2012 23:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
V práci máme blokovaný YT, tak som si to doma teraz pozrel a je mi zle z tejto doby a hyenizmu ľudí okolo. Asi autora nenapadlo čo dokáže tej dievčine spôsobiť, bavte sa, ja idem vybliť nechuť z tohoto sveta.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bystroushaak avatar 18.4.2012 09:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Obyčejná hádka (i když pár hlášek ušlo), už jsem viděl i horší a naživo.
Ruža Becelin avatar 18.4.2012 12:31 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
U kolika hadek nazivo bylo vic jak tisic lidi? ;-)
Dalibor Smolík avatar 18.4.2012 12:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
U politických afér :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Ruža Becelin avatar 18.4.2012 13:29 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
:-D

Otazka je, jestli by politicke afery na YT ziskaly stejnou popularitu :-P
Bystroushaak avatar 18.4.2012 19:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nemám tušení. U téhle snad bylo naživo několik tisíc lidí?
Ruža Becelin avatar 18.4.2012 21:09 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nazivo ne, ale online.
PepaSFI avatar 15.4.2012 18:53 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nějak nechápu proč si někdo něco takového natáčí na video. A ještě víc nechápu proč to veřejně prezentýruje, zkrátka proč by měl někdo vidět rozchod vzteklouna a hysterky. A co už vůbec nechápu, proč má na nohách ty úžasný oranžový plastový škrpály. Já teda nejsem žádnej estét, sako obleču jen když není vyhnutí, jak zpívá Olda Říha, oblečenej jsem jak táborník, ale tohle teda nezvládám.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
15.4.2012 18:55 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Max avatar 15.4.2012 19:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ty botky jsou hustý a k tomu mercedesu fakt seděj :D. Jinak znám hodně lidí, co tyhle pantofle nosí včetně mého kolegy.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
15.4.2012 20:43 2012
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
1. Kdo nevchází do ovčince dveřmi, ale vstupuje jinudy, ten je zloděj a lupič, ale kdo vchází dveřmi, je pastýř ovcí.
2. Tomu vrátný otvírá a ovce slyší jeho hlas; on pak své ovce volá jménem a vyvádí je.
3. A když své ovce vypustí, jde před nimi a ovce jdou za ním, neboť znají jeho hlas.
4. Cizího však nikdy následovat nebudou, ale utečou od něho, neboť neznají hlas cizích.
15.4.2012 20:51 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
K minulému blogu doplňuji, že se mi podařilo s kamarády zabrat 16 míst, sám bych je proti důchodcům udržet nedokázal
Rozumiem tomu správne, že hrdo oznamuješ, že si šestnástim dôchodcom sťažil cestovanie? No to si teda macher a cool. Nemáš niekde fanklub?
15.4.2012 21:10 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Uvažoval jsem, že bych si založil FUN stránku na Facebooku, ale nějak mi to nešlo. Dokázal bys mi s tím pomoci?
15.4.2012 22:03 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ale isteže. Postav sa na roh ulice a vykrikuj: "Jsem ubožák! Jsem ubožák!" Uvidíš, obdivovatelia sa len pohrnú.
16.4.2012 09:09 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
To není ubožák. Člověk co toto udělá, je zakomplexovaný kokot.
the.max avatar 16.4.2012 09:35 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
naprosty souhlas!
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
Dalibor Smolík avatar 16.4.2012 08:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Důchodce nejsem, ale mám občas problémy s pohybem. A docela jsem rád, když si v přeplněné tramvaji sednu. Chtěl bych říci, že lidem, kteří si utahují z důchodců, nerozumím. On ten čas rychle utíká. Dneska je těžký frajer, zítra už být nemusí. To je hned. Fakt je, že jsme v pubertě také říkali heslo "Rychle, rychle .. než nám hbití starci zasednou místa" :-). Ale nebylo to myšleno úplně doslova.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
15.4.2012 20:57 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
trošku doufám, že si tady z nás děláš legraci - ne že jsi opravdu takový debil jak podle toho co píšeš vypadáš
pol128 avatar 15.4.2012 21:06 pol128 | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
to video je o čom? o nejakom kokotkovi v tatinkovom meďáku? alebo to potom nemá nijakú súsvislosť s týmto dementným blogom...
15.4.2012 21:11 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Kámoš jí dal solidní kopačky, jen jsem vám chtěl ukázat, že s ženskýma nesmíte jednat jako v rukavičkách :-)
xxxs avatar 15.4.2012 21:40 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
preco by sme nesmeli?
Max avatar 15.4.2012 21:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Já bych to vůbec neřešil, jak vidno, nemá úctu ke starším, nemá úctu k ženám. S takovým bezpáteřním člověkem nemá cenu vést jakoukoli diskusi.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Heron avatar 16.4.2012 10:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Já tedy nevím, ale už pod minulým blogem to někdo úspěšně dešifroval (hint: VV ;-)) a i tento zápisek přišel v určitý čas.
Max avatar 16.4.2012 12:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Možná ...
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Isah avatar 15.4.2012 23:03 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

Dneska tady mají hovada sraz? Nejdřív ten nesmrtelnej čtenář 3 ekonomických knih a ty budeš nejspíš malej zamindrákovanej hošík :-( Své problémy s ženami a seniory bys měl řešit v terapii. Tady fakt ne.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
18.4.2012 12:13 Narcela
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
ten nesmrtelnej čtenář 3 ekonomických knih
3 resumé:)
gtz avatar 15.4.2012 21:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Koukam blog a vidím opět ten stejný demáč jako předtím. Škoda, že nebydlíš na vesnici hned na první zastávce by jsi vypadl z busu ven. Prostě nechápeš nějakou úctu ke stáří? Asi ne. Takže zalez do nory a přestaň zde publikovat takové kraviny jako dosud.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
David Watzke avatar 15.4.2012 22:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=tesar-fixed.jpg
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
15.4.2012 22:56 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
I don't get it.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
16.4.2012 00:10 sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Svatý Josef, pěstoun Ježíše Krista, v evangeliu svatého Marka je i sám Ježíš nazýván tesařem. Což je tradice vzniklá špatnou tendenční interpretací a překladem. Ve skutečnosti se původní použité slovo he tecton neznamená tesař, ale mistr svého řemesla, takže se pod tím může skrývat lecos, klidně i alchimista. He tecton a v angličtině the master of craft což si přebrali mimochodemi svobodní zednáři.Zdroj: wikipedia
16.4.2012 00:18 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
To vím, ale kdo je ta osoba na té první fotce?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Bystroushaak avatar 16.4.2012 07:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Pusť si to video z blogu.
16.4.2012 09:10 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
To těžko.. ;-) Smáznutí je po ohlášení o nevhodnosti očividně rychlejší než upload. Jsem zvědav jak dlouho ta zábava s tím uploadováním autorovi vydrží.. Kupř. já to video zatím neviděl. Vždy je tam pouze text - "Toto video bylo odstraněno z důvodu porušení zásad YouTube zakazujících obsah, jehož účelem je obtěžovat, šikanovat nebo ohrožovat."
David Watzke avatar 17.4.2012 11:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Na strýmu se to drží.

http://www.stream.cz/video/676303-ondreji-prosim
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Isah avatar 17.4.2012 17:16 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

a nějaký mentál to strká i na jiné weby, páč o tom píšou v Blesku :-(

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
kotyz avatar 17.4.2012 18:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Že mi to cpou nejmíň už tři lidi na facebooku mě nepřekvapilo, ale že s tim votravujou i na google+ kde to vždycky bylo takový kulturnější, to už mě překvapilo. Ale nepřekvapilo mě že to tam flák zrovna kolibáč a ještě na to byl hrd a pyšen ...

Už i v blesku? To by to mohlo bejt dneska i v TV novinách. Úpadek ...

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Isah avatar 17.4.2012 19:06 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

Jj, prosímtě, když jsi na FB, jak je možný, že člověk, který tam účet nemá v emailu nechtěně odesílá pozvánku na svůj profil? Mně od něj přijde mail s tou pozvánkou, i když vím, že tam profil nemá. Nerozumím tomu. Někdo mu tam profil založil?

Pokud nebude dostatečný počet vražd, znásilnění, politických bomb a bouraček, tak to tam určitě bude :-( Stejně se na to nedá koukat už i bez toho.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
kotyz avatar 17.4.2012 19:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nevim.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
stačí aby někdo uved jeho mail, ale na druhou stranu by ten FB účet z něj musel aktivovat...

......powered by KERNEL ULTRAS
Neptejte se co můžou KU udělat pro Vás,
ptejte se co můžete udělat vy pro nás... .. .
Isah avatar 17.4.2012 21:56 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

Děkuju, kluci. Já do toho nevidím, FB nesnáším jsem z něj trochu paranoidní. Napadlo mne, jesti nemá v ntb vira nebo mu tam někdo neleze přes síť.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
15.4.2012 23:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsi ubožák, nic víc nic míň. :-)
15.4.2012 23:09 A
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Len aby sa nezabila :-)
15.4.2012 23:49 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tomu s tema duchodcema neverim. Chtelo by to zdokumentovat ;-) Stejne to neudelas a zdejsi ctenare jen lakujes ;-)
15.4.2012 23:50 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nechci, aby to vyznelo tak, ze s tim konanim souhlasim. Naopak ho odsuzuji, jelikoz si cenim lidske slusnosti a intuitivni ucty ke starsim lidem. Jen autorovi blogpostu proste neverim, ze to provadi..
16.4.2012 00:31 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to je slušný. A jak to děláte s těma lukrativníma místama, který jsou určený přednostně pro důchodce? Jinak pozor aby vás neumlátili berlema. :-)
16.4.2012 01:00 eeeeeeee
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Parodie na některé zdejší zastydlé puberťáky?
bambas avatar 16.4.2012 08:00 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
video bylo odstraneno pro zavadny obsah - obtezovani, sikanovani, nebo ohrozovani. Mas to ulozeny jeste nekde jinde?
Cowboys from Hell
Bystroushaak avatar 16.4.2012 08:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Si vyhledej "ondřeji prosím" ;)
bambas avatar 16.4.2012 09:17 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
no nevydrzel jsem ani 2 minuty. o nicem. hysterka a vztekloun.
Rezza avatar 16.4.2012 10:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Jj kokot co podvadi a nezvladne, kdyz ho cerenka podvede taky... Klasika :)
pavlix avatar 16.4.2012 13:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Mně přijdou oba dva jako skoro stejný tragédi. Teda ona horší, ale to už tak bývá, když se u někoho projeví nedostatek sebeúcty.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Sešívaný avatar 16.4.2012 20:16 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

Spíš je škoda, že je takového balastu na Abíčku čím dál víc. Lidi se tu hádali vždycky, ale aspoň se to týkalo Linuxu a softwaru, dneska se lidi hádají pod moudry Jílka, blogem trolla, který tu postuje nějaké tragédy z Youtube, apod.

Jde to do takové pr..., že snad budu se slzou v oku vzpomínat na Tomešovy flamy pod zprávičkami o Firefoxu :-)

Bystroushaak avatar 16.4.2012 12:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
J, ale ty hlášky ujdou :)
bambas avatar 16.4.2012 08:05 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kazdopadne podle toho, co pises, jsem zrejme bezpaterni hovado a mozna bys mel navstivit psychologa, mozna rovnou psychiatra. Jen doufam, ze je to cely jen pokus o trolling a neni to pravda.
Cowboys from Hell
Bystroushaak avatar 16.4.2012 08:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Kazdopadne podle toho, co pises, jsem zrejme bezpaterni hovado
Pěkný přeřeknutí :D Jinak osobně mě překvapuje, jak jednoduché je tady trollit.
bambas avatar 16.4.2012 09:14 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
A kurva! :D toho jsem si vubec nevsiml. LOL. No co, tak jsem bezpaterni hovado :)
16.4.2012 09:51 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
0/10 would not read again

rudiik avatar 16.4.2012 10:42 rudiik | skóre: 16 | blog: rudiikuv miniblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uprimne, po shlednuti kousku videa nevim, kdo z teto trojice je vetsi mentalni ubozak. Jestli ta hystericka bloncka, arogantni mazanek a nebo autor tohoto blogu...
KDE 2.0 .. KDE 3.5.10 -> KDE 4.1 .. KDE 4.4.5 -> E17 Alpha/Beta -> Trinity 3.5.12 -> GNOME 2.30 -> KDE 4.6.5
pavlix avatar 16.4.2012 13:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
To taky netuším.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
17.4.2012 00:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
17.4.2012 10:06 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nevytahuj to!
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
pavlix avatar 17.4.2012 10:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Chtělo by to novou. V krokodýlí řece nemám ani jeden komentář.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
17.4.2012 10:46 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No, slyšel několik variant toho příběhu (v jedné např. šlo o to, že ti dva neměli co jíst a proto se ona s kýmsi vyspala), ale fakt bych to radši nechal spát, pač je záměrně dělané tak, aby si tam každý něco domyslel, nebo si to aspoň nějak po svém vyložil a vznikl spor. Je to jakási psychohra a průšvih je, když to účastníkům nedojde a zatvrzele pokračují v diskuzi. Zažil jsem to několikrát, nejen tady, ale i přímé diskuzi a od jisté doby se diskuzí na téma, kdo z nich byl horší odmítám účastnit.
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
pavlix avatar 17.4.2012 11:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Tak já to mám celkem jednoduché, mě v podstatě v celém příběhu vadí jediná postava, a to Slag. Ten, pokud mu na Abigal tak záleží, se o ni měl postarat sám a nesrat se do jejich vztahu.

Abigail chtěla ke svému, dobrý. Ivan nechtěl radit, protože věděl, že to nemá smysl, dobrý. Sindibád si chtěl užít a kdy bude mít další příležitost, taky dobrý. Gregory je vůl. Slag je agresor a dost možná si kompenzuje nějaký svůj vlastní problém.

Nic komplikovanějšího bych v tom nehledal. A kdybych měl dát dohromady pořadí? Pokud by to po mně chtěl psycholog nebo učitelka ve škole, napsal bych jména v tom pořadí v jakém se s nimi seznamuju v příběhu. Tím si nechám zadní vrátka, kdyby z toho dotyčný chtěl o mně něco vyvozovat.

A kdybych měl nad tím pořadím přemýšlet? První Abigail, protože je v příběhu jediná ženská. Druhý Ivan, protože ví, kdy se nemá do věcí plést. Třetí Sindibád, protože je to celkem čestnej pirát. Čtvrtý vůl gregory a pátý falešný mstitel Slag.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
17.4.2012 21:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Chtělo by to novou. V krokodýlí řece nemám ani jeden komentář.
Impossibru! :-D
18.4.2012 07:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Měl jsem podobný pocit. U mne na celé čáře vyhrál jako všech blbů debil ten, co to natočil a dal na Trubku.

To že někdo ztratí nad sebou kontrolu je spíš smutný... a stát se to může každýmu, kdo řiká že ne, má jen málo zkušeností, nebo nějakou vadu...
Dalibor Smolík avatar 18.4.2012 09:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
+ 1
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Bedňa avatar 16.4.2012 10:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vidím Dvojité Wéčko a čítam David Watzke :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
David Watzke avatar 16.4.2012 12:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No to teda dík ;-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Bedňa avatar 16.4.2012 13:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ráno sa rozospalý pozri na výpis blogov a uvidíš to tam tiež :-) Som sa čudoval prečo píšeš z cesty :-D
KERNEL ULTRAS video channel >>>
16.4.2012 12:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejsou tohle taky náhodou tví "kamarádi"? Mám dojem že jste z jednoho těsta..
16.4.2012 12:20 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ne, ale co lze čekat od Slováků? Nejvíc se mi líbí, jak bezbranná bezdomovkyně vytáhla dvaceticentimetrový nůž a začala pronásledovat děti.
16.4.2012 12:30 rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
měla se nechat ukopat jen proto, že jsou to děti?
16.4.2012 12:45 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Jako spořádaná občanka měla zavolat policii a neměla napadnout slabší.
16.4.2012 12:57 rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
ok a jaký trest by podle tebe byl odpovídající pro ty děti?
16.4.2012 12:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Kulka z SAKO TRG-42 :)
16.4.2012 13:04 Asad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Vsetko malo...
16.4.2012 13:08 rob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
já pořád doufám, že si tady z nás utahuje a že to fakt není takovej kripl :-/
pavlix avatar 16.4.2012 13:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
A mně je to jedno :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
16.4.2012 13:11 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
odpovídající podle zákona a rozhodnutí soudu, jenže jak už jsem zmínil, je to Slovensko...
16.4.2012 14:43 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Prosim te, kolikrat jsi byl na tom Slovensku? Jak dlouho jsi tu zil?
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
16.4.2012 14:46 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Právě, že nebyl a nevím jaké tam mají zákony, takže nemohu posoudit jaký by byl odpovídající trest
16.4.2012 15:01 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Tak si laskave odpust ty tvoje komentare na Slovensko, kdyz vis o mistni situaci naproste nic.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
16.4.2012 15:04 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ty budeš asi polodementní opice jako zbytek místní verbeže.
Nikola Ciprich avatar 17.4.2012 11:40 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
no celkem chapu proc tu radsi nemas ani fotku, ani jmeno, myslim ze bys asi hodne rychle dostal do drzky :)
Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
bambas avatar 17.4.2012 12:19 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
nekrmte trolla!
17.4.2012 16:33 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
neboj, já ho krmit nebudu :)
bambas avatar 17.4.2012 22:28 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
ten troll jsi ty.
16.4.2012 12:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Sorry, ale být já na jejím místě, tak je vykuchám zaživa, aniž bych mrknul brvou.

Jinak kdysi pro takové mazánky existovaly ústavy, kterým se říkalo "polepšovna". Dnes se jim říká honosně "diagnostický ústav". Takže mi poněkud nejde na rozum, když někdo píše o jejich údajné beztrestnosti.
16.4.2012 12:44 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ok, znovu pokud má bezbranná bezdomovkyně dvaceticentimetrový nůž, jak můžu vědět, zda ...
16.4.2012 13:03 Asad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Keby som bol bezdomovec, asi by som chodil s macetou alebo s katanou ci lepsie s tachi...
16.4.2012 19:43 blizzz | blog: Filmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
cesi sa z bezdakmi neseru http://www.youtube.com/watch?v=cVckX5g7LXU
17.4.2012 00:24 SAfd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
to skutocne video rusov co bezdomovkynu najprv bili, skrtili potom podrezali a nakoniec si z nej odrezavali kusky koze, nosa a usi si videl?
17.4.2012 12:06 blizzz | blog: Filmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
nechcem tu moralizovat ale ti rusi su mentalne na rovnakej urovni ako ta bezdomovkyna
22.4.2012 05:52 Rantal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Opet spatne. Je videt, ze bud jste moc Rusu a ba dokonce bezdomovcu zblizka nepotkali (ctete: tj. nevideli jste nic jineho, nez jejich zvyky z fronty, apod. veci), anebo jste proste idioti.

Absolutne po celem globu se bud bezdomovec, popr. clovek ze zeme tak geograficky obrovske (tj. nehlidane i kdyby se Putin posral) jako je Rusko, bude obcas mit tendenci se chovat takto hruzne. Video jsem videl a absolutne se ta verbez nicim nelisi od nasich smradu.

Zivot je opravdu otazkou priorit (vs. strach z postihu), ale to do vasi male hlavicky jiste diru neudela. :-)
16.4.2012 20:07 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Diagnostické ústavy u nás zrušili, v ČR nie? Ich úlohou nebol trest, ale diagnostika poruchy - a potom sa dieťa ocitlo v príslušnom zariadení. Teraz ten článok u nás chýba.

Z nápravno-výchovných zariadení pre deti a mládež sú reedukačné detské domovy.Alebo idú od veku trestnopr. zodpov. do NVÚ pre mladistvých.Teoreticky by mali slúžiť najmä na reedukáciu a resocializáciu- nie na potrestanie delikventa. Ale prax je trochu iná)).Mala som dvoch žiakov s týmito skúsenosťami. Tam sa sociálny psychopat nestane len zo silnej osobnosti.Naopak, viacerí, čo tam skutočne patria, mali vždy 1 zo správania;-).
18.4.2012 09:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
http://socialni-prace.webnode.cz/diagnosticky-ustav/

Jsou, myslím že je ještě nepřejmenovali.
18.4.2012 13:46 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

Že u nás už nie sú som si všimla len nedávno a náhodou, keď sa tu uvažovalo s jednou žiačkou.A zhodou okolností sa o zrušených diagnostických ústavoch  práve v ten deň hovorilo niekde v nejakom médiu.Pritom tu ešte figurujú.Pritom ešte nie tak dávno nejaké decká od nás zo školy do diagnosťáku putovali. Tak neviem, či je to súčasť šetrenia na sociálnych problémoch.

18.4.2012 13:51 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
zámery aj vašej vlády:
K zásadním navrhovaným změnám patří posílení preventivně výchovných služeb v rámci systému péče o ohrožené děti, ustanovení střediska jako samostatného druhu školského zařízení - tedy ustupujeme od ústavní péče a zaměřujeme se spíše na preventivní. Dále poskytování ambulantní formy v ústavní výchově, která umožňuje systém odborné komplexní péče přímo v rodinách ohrožených dětí - tedy systém specialisté do rodin. Změna poskytovaných služeb v diagnostickém ústavu, a to tak, že tedy nebudou zaváděny dobrovolné a dlouhodobé pobyty a diagnostika se bude provádět spíše ambulantní formou. Pracovníci, jak už zde bylo řečeno, vyjedou za dětmi například do dětských domovů, děti nebudou vytrženy ze svého prostředí, specialista zkrátka pojede za dítětem. Diagnostické ústavy budou mít charakter ambulantních služeb v ústavu.
http://www.psp.cz/eknih/2010ps/stenprot/033schuz/s033203.htm
Isah avatar 18.4.2012 18:00 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

Je to kokotina, v prevenci značně pokulháváme. Psychická poškození dětí nemusí být "ambulantně" vůbec odhalena. On ten vychovatel si třeba depresí všiml většinou v mimopracovní době. Jak u dětí z diagnosťáků, tak i dětí z DD. Já to vidím s rušením DD tragicky a doplatí na to konkrétní děti a společnost následně.Pěstounů tolik nemáme a u některých by se hodilo občas zkontrolovat, jak se svěřeným dětem doopravdy vede.

Spíše by se dětské domovy měly zmenšit, jak se to dříve plánovalo. 6 dětí na 1 vychovatelku či vychovatele a výchovu přiblížit rodině, aby se děti naučily se o sebe postarat.

Už vidím ty davy specialistů, jak se hrnou do rodin, když je jedna sociálka na čtvrt kraje a vůbec nestíhá 1x za půl roku objet všechny rodiny, které má v péči.

Tyhle věci musí vymýšlet extrahovada od stolu. On i ten Heger. Otevře pusu a mám dojem, že úplně zešílel :-((((

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
18.4.2012 20:38 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Psychická poškození dětí nemusí být "ambulantně" vůbec odhalena.
Navyše na to, aby dieťa vyšetril psychológ/psychiater je potrebný súhlas rodiča. V spom. prípade ide o dievča, kt. býva u starej matky, zák. zástupca je matka, ale tá sa vyhýba zodpovednosti-štýl "ruky preč."To dievča nie je schopné 2 min.obsedieť a sústrediť sa,bezuzdne detinsky šaškuje, nechať ju bez dozoru na odb.praxi je skoro životohrozujúce:) a po hodine teor.vyuč. v triede, kde je prítomná,má človek pocit,že vyfáral z bane.A pritom je ako suchý zips, prítulná.:)

,,Ambulantne" už pár detí psychol.navštevovalo, ale že by to malo nejaký pozitívny účinok,to sotva,a väčšinou tá pomoc odišla do stratena(decko to prestane baviť a po dvoch návštevách sa už neukáže).Tí ambulantní sú skôr teoretici a vôbec netušia, ako to naozaj vyzerá v ,,teréne."
Isah avatar 18.4.2012 21:27 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod

JJ, v terénu je to fakt jiné. Tyhle děti většinou mívají opatrovníka soudem určeného - zákonný zástupce. Pak není třeba dohledávat příbuzné.

Já jsem pochopila, že ten ambulant bude jezdit po pěstounských rodinách a vyšetřovat tam. To je ještě horší varianta.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
18.4.2012 22:43 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Asi by tie úlohy mali prejsť na centrá pedagogicko – psychologického poradenstva a prevencie resp.centrá špec.-pedag. poradenstva.Má to pár zamestnancov- odborníkov, ktorí nemajú obyčajne skúsenosti z nejakej priamej výchovnej čnnosti, prídu priamo zo školy alebo z nejakého iného špec. zariadenia(konkr. príklad, u nás tomu šéfuje taká divná pani, čo predtým robila v psych. liečebni pre alkoholikov).
18.4.2012 20:43 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Máme aj deti z detských domovov. Teraz sú to už DD toho rodinného typu-t.j. vekovo zmiešané skupiny, súrodenci spolu, detí málo, každá skupina má svoju vlastnú ,,tetu."V blízkom okolí sú dva.
16.4.2012 20:14 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
opr.: mladiství odsúdení delikventi do ústavu na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých,
16.4.2012 15:08 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nic proti, ale připadáš mi jako solidní kretén.
Bystroushaak avatar 16.4.2012 17:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Myslim, že ho to sere asi stejně jako když to naposledy psal někdo tobě ;)
16.4.2012 18:22 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Kdy? Kde? asi bych se měla znovu registrovat, abych mohla sledovat diskuze a psát blogy :)
17.4.2012 00:20 SAfd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Dievča: - keď som sa bozkávala s iným chalanom a nespala som s ním, znamená to že som ťa nepodviedla? Chalan: - keď ti prijebem ľavou rukou a som pravák, znamená to že som ťa neudrel?

=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 07:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
roumen
17.4.2012 08:12 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Možná jsem něco nepochopil, asi ten člověk chtěl udělat nějakou satiru na pitomce? :) Uraženej frikulín posílá holku do háje... hmmm. Ty boty jsou ale dobrý, i ta péče aby tam byla vidět ta hvězdička z meďáka.

Asi satira, on si nevšim že mu holka chodí zároveň s někým dalšíma když se to dozví, tak z toho neumí trochu kultivovaně vycouvat a hraje divadlo na ulici. A ještě si ho natočí.
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 08:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nejsi ty tesař? :-D
17.4.2012 08:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Tesař byl Kristus přeceš! :)))))

Aha! není to vlastně zastřena teologická disputace? To video? :))))
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 08:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Tywoe, jak sem to odentroval, napadlo mně přesně to samý :-D
17.4.2012 08:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Máme to! "Zdaliž to není syn tesaře?". Autor videa chtěl pozvedout moderní formou povědomí náboženské. Hvězdička mu ze všech automobilovejch značek nejvíc připomínala pentagram (symbol co se hodí) (Renault třeba opravdu nepřipadá v úvahu :-)))). "Jsou-li tvé nohy čisté, jsi čist celý", Vidíme oranžové nohy chlapce podlehlému mamonu a možná i neřestnému chtíč (sic), který vyčítá dívce lásku (duchovní) k synu tesaře.

další symbolika je myslím průhledná! :)))
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 08:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Já bych spíš řek, že dívka byla silně nábožensky orientovaná a přes chlapcův výslovný zákaz chodila za jeho zády do kostela za tesařem... :-D
17.4.2012 08:52 Vozejk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Vypada jako ta Jilkova blondata dcera, co se tu s ni chlubil. ;)
17.4.2012 08:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No! :))))

Trochu mi ten výklad uklidnil. Jinak mi důvod točení takové píčoviny byl ještě větší záhadou. Lidi se nuděj, to je strašný. Proč mi nejdou třeba posekat zahradu? I to je lepší zábava než šmírovat jak se někdo hádá. A ještě z toho vyrábět další... Nebo třeba polejvat se pivem, to není špatný, to může bejt prdel, něco se děje, něco se stane :))).
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 09:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Já se aktuálně nudim, můžu ti to posekat ;-) Ale v pátek nemůžu, pokládám dlažbu a stavim plot, navíc vzhledem k tomu, že je kamarád vysokoškolsky vzdělanej člověk, takže může jenom držet, podávat a nosit, tak už vidim v živejch barvách jak tam vykysám až do neděle...
17.4.2012 09:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Já to zmáknu. Docela se na to tešim. Novej křovinořez.... :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 09:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Taky se vždycky těšim na vyzkoušení nový hračky :-D
17.4.2012 09:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Stiga. Seká to klacky ani nemrkne. Spolu s s pilou Jonsered s třikrát kaleným řetězem jsem strašně huááááááá... silnej chlap! :)))))
Dalibor Smolík avatar 17.4.2012 11:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Bacha na prsty!
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 17.4.2012 12:51 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
A na ještěrky! :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
17.4.2012 13:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
V poho :-)
17.4.2012 14:30 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Hele mužu takovu otázečku, mimo téma? Neměl jsi (ne)být o vínendu v Borové u Poličky?
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2012 16:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Zahrádkářská soutěž?
18.4.2012 00:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Ne, jen mám pocit že se mě něco v hlavě spojilo. :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2012 09:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Hemisféry? :-D
18.4.2012 06:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Nevím kde je Borová a nevím že bych tam měl být, ale byl jsem na Jižní Moravě v oblasti Velkých Pavlovic. Proč nepovím, ale nebylo to skrzeva víno. :)
18.4.2012 07:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Borová je v OV ;-)
18.4.2012 07:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
A co je OV? :)) Každopádně u Poličky jsem nebyl, ale třeba někdy budu.
18.4.2012 08:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No hele neznáš nějakýho Brabence? Protože známej řikal že prej mu volal nějakej Dag že tam nemuže doject. Takže jsem si řikal jestli to nejseš náhodou ty, toť celé. :-)
18.4.2012 08:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Brabence znám, ale to bude jinej. Já vůbec netuším co by to bylo za akci, proč bych tam byl... :))) navíc přezdívka Dag je pro potřeby internetu, jinak mi skoro všude říkají jménem. Jen horolezci někdy "Dagujou".
18.4.2012 09:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
http://www.youtube.com/watch?v=8SUY5D9-R7Y&feature=related Brabence leda tohodle co to uvádí a pak pauzíruje. On tenhle stačí.... :))))
18.4.2012 10:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No tak přesně tohodle myslím. :-) Já to nechci nějak zormazávat na internetu, ale prostě ty jsi prej neměl čas nebo tak nějak a víc k tomu řikat nebudu. :-)) Byl to supeeer koncer v Borové u Poličky a Brabenec tam vystupoval s Karafiátem. :-)
18.4.2012 10:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
:) Tak to byl jinej Dag. Tady já jsem už desítky let jen občasný návštěvník koncertů. A občasný... no nic.. něco možná pro jednoho vydavatele budu smolit... provokaci, co jinýho. Proti všem :)))))

Ale tady jsem být neměl. Ani.
18.4.2012 11:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
cAJK, tak tedka se mi to v hlavě krásně rozpojilo. :-))) Ať se podaří liter. dílo! :-)
18.4.2012 22:29 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
napr. na tohto debila si klikajú dorastenci na youtube - tomo150487

pripadá im to náramne vtipné
17.4.2012 09:03 Asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
xkucf03 avatar 17.4.2012 10:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
nová adresa videa
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
bambas avatar 17.4.2012 11:06 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=vrat_mi_slapky.jpg
Cowboys from Hell
=^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2012 11:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ondřej Zástěra, Jeremenkova 1171/102, Praha 4 - Podolí ;-)
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
bambas avatar 18.4.2012 12:13 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Biggus Dickus, U Piláta 1, Řím,.
Dalibor Smolík avatar 18.4.2012 12:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Tady je k tomu odkaz takže fake ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2012 13:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
A jak teda vysvětlíte, že týpek je na tom originálním videu? :-D To druhý video z Jeremenkový pochopitelně jo, to je kýč jak hovado. :-D
Dalibor Smolík avatar 20.4.2012 09:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No, tady je docela zajímavý názor mladého člověka.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
=^..^= AmigaPower® avatar 20.4.2012 10:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
No, podle mně by jí ten Pavlík Morozov chtěl naštěkat do boudy. Dost dobře se mi nepovedlo rozchodit to nový video jak jí veze na kapotě, ale vzhledem k tomu, že je točený "náhodnym kolemjdoucim" tušim že v Krči na nádraží a frajer ze předu nemá RZ (mam to jak hodně rozmazaný slidershow). Tipuju to na divadýlko jak to první video zahladit - podle mně to teď budou chtít uhrát na fake, že dělali sociální průzkum netu, nebo tak něco... :-D
22.4.2012 03:11 Rantal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Evidentne nahrany. Nahodny kolemjdouci, co hned zacne oslovovat Ondreje krestnim, zabery na zpetne zrdcatko, schvalne vtipne papuce, kecy jak benga u 100 kmh cyklisty...

Jinak v realu by si tohle nenatocila svine, ale nejspis syn pravnika.
6.10.2013 11:22 babbage
Rozbalit Rozbalit vše Re: Tvrdý rozchod
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Po precitani viacerych prispevkov v blogu a diskusiach od dvojiteho W musim s polutovanim konstatovat, ze druh jilek ma rovnako patologickych nasledovnikov v dalsich generaciach. Ten kto priviedol na svet a vychoval takyto dusevny potrat sa ma na co tesit.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.