Portál AbcLinuxu, 9. srpna 2025 14:10


Nástroje: Začni sledovat (5) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
15.9.2007 17:15 Septyk | skóre: 2 | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ne že by se mě to povedlo stáhnout :)
...
Luboš Doležel (Doli) avatar 15.9.2007 17:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
http://mirrors.evolva.ro/openoffice.org/stable/2.3.0/
David Watzke avatar 15.9.2007 17:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
Tam nejsou zdrojáky, lamo! :-D

http://gd.tuwien.ac.at/office/openoffice/stable/2.3.0/
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Michal Fecko avatar 15.9.2007 18:07 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
Tam nejsou zdrojáky, lamo! :-D
... ze ako poznas gentuistu :-D (..tam niesu zdrojaky...) :-D
16.9.2007 11:03 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
Ne, takhle poznáš Watzkeho. Normální gentooista je moc pohodlný na to, aby lovil zdrojáky někde na webu a pak je ručně kompiloval. :-D
David Watzke avatar 16.9.2007 11:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
Taky jsem mohl hledat mirrory pro budoucí ebuild, že jo :-D Ale ne, takovej cvok nejsem. Stejně OpenOffice skoro nepoužívám.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
brk avatar 15.9.2007 18:08 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšel OpenOffice.org 2.3.0
Tak proto se na víkend oteplilo. ;-)
USE="-qt -kde"
15.9.2007 18:14 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Změny jsou sice super, ale to nejdůležitější, vytisknout graf jako samostatný objekt stále nelze :(
15.9.2007 22:41 Christof | skóre: 22 | Havířov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Nejdůležitější pro tebe
16.9.2007 07:58 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
NE, neni to jenom pro nej. Podpora grafu je dosud mizerna (nepocitam 2.3.0 kde se ma snad neco zlepsit, ale zatim sem netestoval). Takze zatim jedinym zpusobem jak vytisknout samostatny graf, je zruseni tisknuti zahlavi/zapati, oznacit oblast pod grafem a vytisknout do pdf (pouzivam cups-pdf). pak to prohnat pres pdfcrop.
never use rm after eight
16.9.2007 10:25 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Pokud děláte do školy se zaměřením na elektrotechniku, elektroniku, nebo sdělovací techniku nějaké projekty, tak na OpenOffice můžete zapomenout, v drtivé většině případů se neobejdete bez pořádného grafu, když jsem chtěl celý projekt udělat minulý rok v OpenOffice, tak si pamatuji že jsem u toho strávil o cca 6 hodin víc a nakonec jsem to udělal v Excelu, který je svou podporou grafů a tabulkovým procesorem naprosto v jiné třídě. V OpenOffice je podpora grafů zatím stále jen na hraní.
Ilfirin avatar 16.9.2007 10:37 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
S tím bohužel (z vlastní zkušenosti) souhlasím. Nezbývá než doufat, že se to zlepší. Přece jenom.. to není o tom, jestli je OO nebo MSO lepší. Záleží na tom, v čem. A v grafech zatím vítězí MSO.
16.9.2007 11:56 Jean
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Mám naprosto stejnou zkušenost. Sice na strojárně, ale to není podstatné. Faktem zůstává, a doufám, že se to brzo změní, že ze současných OpenOffice se nedá dostat rozumný graf. Už jenom z takovéhoto důvodu zůstává pro studenta technických oborů prakticky nepoužitelný. V praxi to bude podobné. I když pro potřeby třeba našeho poměrně malého autoservisu dostačuje. Ale tam těch požadavků moc není.
16.9.2007 12:28 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
V praxi se nedela kazda k.k.tina v officech ;-)
16.9.2007 18:46 petris
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Já na takové věci už dlouho používám gnuplot a nemůžu si na něj stěžovat.
16.9.2007 19:05 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
A co takhle kdybys použil matplotlib? Na vědecké grafy je rozhodně neskutečně lepší než OpenOffice nebo Excel. A přitom to pro spoustu lidí asi nebude tak cizí jako Projekt R. ;-)
16.9.2007 21:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
R je super :-) Ale on ani gnuplot není většinou k zahození :-)
16.9.2007 19:58 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Když já jsem dělal grafy do měření tak jsem používal Matlab a pak jsem se raději naučil gnuplot. Dělat grafy v OO.o nebo v Excelu mě ani na chvíli nenapadlo. :-)
16.9.2007 21:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Asi tak :-)
16.9.2007 21:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
A v excelu je podpora ve srovnání s kombinací gnuplot, R, LaTeX také k pousmání :-)
16.9.2007 11:56 neveceral | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevíte někdo, jestli se nepřipravuje nebo alespoň neplánuje kontrola gramatiky pro OOo? Klidně i placená?
Ilfirin avatar 16.9.2007 12:55 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Kontrola gramatiky? Jako shoda podmětu s přísudkem? To existuje? Nebo máte na mysli jen slovníkovou kontrolu, protože ta tam už samozřejmě dávno je.
stanger avatar 16.9.2007 13:34 stanger | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Ilfirin avatar 16.9.2007 14:32 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
"Já čekat dlouhý na Kontrole Češtiny. I když já dobrá Čecha být, toto nástroj hodí se vždy. Včera bylo slunečná den a lidé usmívali. Rád bych věřila, že hezký počasí je zítra i. Já jel zítra na výletě do spišských nová vsi!? "
Tohleto prý ta kontrola gramatiky uznala za správné. Tak já asi zůstanu u slovníků ;-)
16.9.2007 14:39 neveceral | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
to už je ale opravdu celé tak blbě, že to snad ani neopravíte ručně, protože to prostě nemá téměř smysl :-) Mně by se taková kontrola hodila, protože často přepisuji texty a měním rody či množná čísla za jednotná a zpět a pak často něco přehlédnu a nesedí mi to.
Ilfirin avatar 16.9.2007 14:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
V diskuzi k člnku byl i odkaz na nějaký Gramaticon tak zkuste juknout na něj. Ale je to pro Windows.
16.9.2007 16:26 neveceral | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Grammaticon mi ještě někde leží doma, funkčně něco jako wordpad ale s kontrolou gramatiky (dá používat i v MS Office). Kdysi jsem psal i do společnosti Lingea, zda neplánují udělat z Grammaticonu doplněk do OOo, ale zůstalo to zcela bez odpovědi, tak to zkusím nyní znovu. Osobně si myslím, že jim kvůli kontrole v MS Office nyní kšefty z Grammaticonem vůbec neběží..., tak by už mohli mít větší snahu.
16.9.2007 23:44 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Kdybys to četl pořádně, tak zjistíš, že tas kontrola neuznává za správně, ale označuje za špatně. Takže pokud něco není označeno za špatně, nemusí to automaticky být dobře.

Ale co, proč číst pořádně, hlavně když se najde způsob, jak si plivnout na MS.
Quando omni flunkus moritati
Ilfirin avatar 16.9.2007 23:51 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Kde ve svém příspěvku nadávám na MS?
Ale co, proč číst pořádně, hlavně když se najde způsob, jak někoho napadnout.
17.9.2007 02:10 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Tohleto prý ta kontrola gramatiky uznala za správné.
Dobrá, nenadáváš na MS, ale na jejich kontrolu gramatiky. Sice to určitě zabralo spoustu práce udělat ji tak, že odhalí aspoň něco* a srovnatelná alternativa pro ne-MS Office asi neexistuje, ale jinak je to fuj a lepší bude používat slovníky, které za tebe neudělají kontrolu pravopisu vůbec žádnou.

* To, že ta kontrola neodhalila chyby ve výše zmíněné větě, bych nepovažoval za tak velkou závadu. Pokud někdo v reálu plodí takováhle zvěrstva, nepomůže mu ani svěcená voda.
Quando omni flunkus moritati
Ilfirin avatar 17.9.2007 06:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
A mýlíte se v mém myšlenkovém pochodu.

O existenci kontroly gramatiky jsem neměl ani tušení, proto jsem uvítal odkaz, co mi sem stranger dal, a se zájmem jsem si článek přečetl. To že to vyvíjel MS mě ani chvilku nevadilo, pouze mě to mírně roztrpčilo, že to nelze použít jinde, než v MSO.
Pak jsem se v diskuzi dozvěděl, že zdaleka to není samospásné. Proto jsem to umístil i sem. Jako důkaz, ať od toho nikdo nečeká zázraky. S komentářem, že radši, zatím, zůstanu o slovníků.

Vím, že tomu nebudete věřit, ale stejně bych skritizoval i GNU program. Dodnes nevěřím, že je něco jako kontrola gramatiky a slovosledu možné. Ale vidím, že již existují první krůčky.

PS.: Srovnatelná neMS alternativa existuje. Je od Lingea-y a zde v diskuzi již padla.
17.9.2007 07:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Je to možné, ale chce to ještě hodně výzkumu.
andree avatar 16.9.2007 13:09 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
myslis nejaku zalozenu na slovnikoch? taka tam uz predsa (snad uz aj dost dlho) je
16.9.2007 14:12 neveceral | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Myslím opravdovou kontrolu gramatiky, ne slovníky. Jde mi o y X i, pády, slovosled, čárky atd. Přesně o to, co si nechal MS udělat u Ústavu pro jazyk český AV ČR. Viz odkaz výše.
Ilfirin avatar 16.9.2007 14:33 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Viz můj komentář výše. Prostě s tím moc nepočítejte.
17.9.2007 09:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Lepší něco než nic. Ta kontrola opravdu hodně pomůže u delších textů, kde prostě člověk snadno přehlédne kdejakou drobnost. Neodsuzoval bych něco jen proto, že to není dokonalé. To by se pak muselo odsoudit snad úplně vše.
Ilfirin avatar 17.9.2007 19:30 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Mě zkrátka vyprovokoval ten nadpis: "Konec korektorů v čechách"
16.9.2007 18:19 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tesim to :)
17.9.2007 09:53 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Som zvedavi na ten "New Report Designer" v Base, konecne sa to snad bude dat pouzivat
17.9.2007 11:25 Freeman
Rozbalit Rozbalit vše Pořád špatně !!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý den, může prosím někdo ověřit, že i 2.3 verze má tuto fatální chybu: V novém dokumentu napište 2 "kapitoly" A a B jako Heading 1, například. Poté do kapitoly A napište jeden odstavec , stačí Hello jako Text Body. Kapitolám zapněte číslování. Na stránce byste měli mít něco jako:

1 A
Hello.
2 B

A nyní jednoduchý úkol pro textový editor 21. století. Chci vložit Page Break před kapitolu 2 B (ale ne před každou kapitolu). Když dám kurzor na konec řádku Hello., vložený Page Break odveze i odřádkování (a 2 B tak není na začátku stránky, ale pod odřádkováním). Při pokusu o smazání nadbytečného odřádkování editor spojí styl s předchozím paragrafem a z 2 B headingu zbyde jen B Text Body. Když to provedu s kurzorem na řádku 2 B, vznikne 3 B a prázdný 2. Člověk je bez šance.

Může mi nějaká dobrá duše poradit, kde dělám já chybu, protože se mi nechce věřit, že X let vývoj tohoto softu stále ignoruje podobné chování. Těch míst, kde z OO doslova zuřím, je víc, toto byl jen jeden příklad.

17.9.2007 12:01 borama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád špatně !!!!
Stačí když najedeš kurzorem ne na konec řádku s Hello, ale před "B" (aby se písmenka dotýkal zleva) a vložíš page break...
17.9.2007 12:40 Freeman
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád špatně !!!!
Jak píšu výše, pokud je kurzor (kdekoliv) na řádku B, po vložení Page Break zůstane na přechozí stránce Heading, s číslem 2 a na nové stránce je 3 B. Samozřejmě, lze si 2x stisknout šipku nahoru, pak dát 2x delete a zmizí to nadbytečné, ale přijde mi nesmyslně moc přes ucho.

OpenOffice holt nějak špatně řeší pozici kurzoru vhledem ke konci řádku a případně DELETE/BACKSPACE. U verzí 1.x jsem takové chování nezaregistroval.
17.9.2007 13:15 borama
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád špatně !!!!
A jo, máš pravdu, četl jsem nepozorně. Divné...
17.9.2007 15:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pořád špatně !!!!
Číslo bugu v issuezille?
17.9.2007 12:01 Rosťa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kde to vázne? 17. 9. už je a kde nic, tu nic (mám na mysli oficiální vydání).
17.9.2007 13:10 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
17.9.2007 13:18 Rosťa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
No jo, já jsem sledoval http://www.openoffice.cz/
Limoto avatar 17.9.2007 15:42 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
V Archu taky ;-)
17.9.2007 19:55 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
V Gentoo taky, v Debianu taky, v Ubuntu taky...
17.9.2007 20:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Proč lžete? V Gentoo je jen "nestandarndí" binární verze a navíc neodmaskovaná. V Debianu ještě není ani v unstable větvi. A ve vývojovém Ubuntu 7.10 je jen RC verze. Bylo by vhodné nejprve zapojit mozek, než něco napíšete.
Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2007 20:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Že je hardmaskovaná, je úplně jedno. A že je binární, taky.
17.9.2007 20:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Ano, z pohledu toho, že je "dostupná", to je jedno. Z pohledu toho, že například v tom Archu je dostupná v oficiálnímstabilním zdroji softwaru, takže se všem, kteří chtějí, může okamžitě upgradovat, to už jedno (stejné) není vůbec.
Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2007 20:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Ehm, může to vidět v aktualizacích a může si to odblokovat. A co jsem se teď díval, tak to stejně hardmasked není. Je to jen ~arch - kdokoliv, kdo chce poslední verze, jede na ~arch.
17.9.2007 22:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Kdokoliv ne. Protože by si tím mohl podělat systém a nechce se mu to riskovat. Tak prosím opatrně používat kouzelná neurčitá zájmena.
Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2007 22:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Ale no tak... Klasický arch je tak akorát na servery, ~arch je aktuální software a teprve hardmasked je nestabilní či jinak rizikový. ~arch nikomu systém bořit nebude, v něm je například i KDE 3.5.6 a 3.5.7.
17.9.2007 23:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Dobře, v tom případě se velmi omlouvám za dezinformaci. Nějak jsem si to všechno večer pomotal. :-(
David Watzke avatar 17.9.2007 20:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Nestandardní? Jak/čím, prosím tě? Zatím jen binární verze, ano, ale jaká je všude jinde (na non-source-based distrech)? Ten mozek bys měl zapojit možná spíš ty.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
17.9.2007 20:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Davide, snad to opravdu nemyslíš vážně a nehceš mě podezřívat z toho, že nevím, že binárka je ve všech ostatních distrech. Nestadnardní (navíc v uvozovkách) jsem použl v tom smylsu, že celé Getoo je koncipováno pro překládání ze svého sysétmu balíků, z tohoto pohledu je dostupnost binárky nestandardní. Z pohledu AMD86 dokonce ani nemá dostupnou ani žádnou takovou stabilní verzi.
Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2007 21:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Ne, binárka je úplně standardní, od toho to tam je. Ne každý to chce X hodin kompilovat.

x86 je na multilibu kompatibilní s x86-64 a instalace je možná bez jakýchkoliv problémů - nic se AFAIK odmaskovávat nemusí. Wine je na Gentoo taky 32bit, ačkoliv se kompiluje - je proto snad nestandardní? ;-)
otula avatar 17.9.2007 22:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Luboši, není tohle tak trochu výraz averze vůči Petrovi? Sice je pravda, že balík OOo je v Gentoo standardně dostupný i jako binárka, ale z pohledu Gentoo jako celku to vůbec standardní není. Spíš je to výjimka z důvodu mimořádné „obludnosti“ tohoto balíku.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2007 23:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Ne, není. Binární balíčky jsou běžná součást Gentoo - buď kvůli náročnosti nebo kvůli nedostupnosti zdrojáků nebo protože to jednoduše nemá smysl (kompilace Java programů). Nevidím na tom nic nenormálního.

Ohrazuju se proti tomuto prohlášení:
Proč lžete? V Gentoo je jen "nestandarndí" binární verze a navíc neodmaskovaná.
Gentoo vůbec neznamená, že se všechno musí kompilovat.
otula avatar 17.9.2007 23:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
OK, takhle vysvětleno to beru
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
18.9.2007 00:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Za tím tvrzením si stojím, protože je pravdivé a nijak jste ho nevyvrátil (nemůžete). To "Proč lžete?" patřilo k celému dalšímu textu, který následoval jako jasné vyvrácení toho, že je OO.org 2.3 je dostupný (už) "všude" (Gentoo, Debian, Ubuntu...).
17.9.2007 23:42 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Jen jsem chtel upozornit na malichernost prispevku typu: "Tohle by se v Ubuntu nestalo", "Ja mam v Archu nejnovejsi XY, zatimco v Debianu je jeste XZ" .... Nevim jestli to ma pro nekoho nejaky prinos, kdyz uz, sme roval bych s tim na fora jednotlivych dister.

Na Gentoo to je a jede bez problemu, v Debianu taktez, ikdyz v nestandartni repozitaci, pro Ubuntu LTS plati to same. Ano, v Archu je to v oficialnim repozitari, ale to jeste nic neznamena.

Za poznamku o mozku vrele dekuji, rad jsem si o Vas udelal obrazek. Nechapu kde se tu takove jednani bere :/
18.9.2007 00:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
kotas: http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/vysel-openoffice.org-2.3.0#62 .... nechci abyste (abysis) myslel, ze to nejak prehnane resim .... ale rad bych, kdybyste si podobne poznamky priste nechal pro sebe... pripadne blokace meho nicky by byla idealni pro oba :)

Sent at 12:37 AM on Tuesday

Petr: Co si budu a nebudu nechávat pro sebe si posoudím sám a nebude mi to říkat kdosi na Jabberu, když to může sdělit v diskusi. Proto tam ta diskuse je. Pokud vám vadí, že jste veřejně lhal, a stydíte se za to, tak se omluvte veřejně v diskusi jako chlap. Pokud ne, tak mě příště laskavě neobtěžujte a neztrapňujte se poukazováním na nestandardní neoficiální repozitáře, které netvoří distribuci a nejsou na ní nijak napojeny (třeba že by se o nich uživatelé mohli dozědět přímo z distribuce a aktivovat je - vůbec se o nich z distribuce nedozví, pouze z jiných zdrojů). Tvůrci distribuce za to nejsou nijak zodpovědní, proto je naprosto absurdní tvrdit, že je OO.org 2.3 v Gentoo taky, v Debianu taky, v Ubuntu taky...", protože všude prostě a zřejmě není.
18.9.2007 00:53 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Jsem toho nazoru ze jsem nelahal, na vsech techto distribucich OO.org 2.3.0 vesele provozuji...

Mimoto jsem byl spatne pochopen - nechtel jsem ti poukazovat na to, jak aktualni, ve srovnani s Archem, je Gentoo a Debian, ale jak jsem psal v predchozim prispevku, ze nechapu smysl tohoto cineni. Kdo chce, ma 2.3.0 jiz od 15.zari... Asi jsem uz stara skola :/

Znovu Vas tedy zadam, abyste si me zablokoval, ucinim tak take. Jelikoz si uz nemyslim ze AbcLinuxu.cz je misto pro reseni osobnich rozepri.

Dekuji.
18.9.2007 09:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Pokud neumíte rozlišit výrazný významový rozdíl mezi "V nějaké distribuci je OO.org 2.3" a "OO.org 2.3 je dostupný pro nějakou distribuci pouze tak, že se musí přidávat z externích neoficiálních míst" tak je to pouze problém vašich vyjadřovacích schopností, nikoliv však mého pochopení. Nechci zde jakékoliv rozepře v osobní rovině, a proto odmítám přistupovat na jakékoliv nesmyslné a zbytečné blokovací hry. Pokud vy sám neumíte řešit věci jinak, tak to aspoň nežádejte po ostatních.
18.9.2007 14:10 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Bez komentare.

Velice se omlouvam, ze jsem Vas o neco prosil.
18.9.2007 01:26 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
Vsem ostatnim se tedy velice omlouvam, pokud Vam muj komentar zpusobil nejake problemy, ci ujmu.
17.9.2007 20:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Brzy vyjde OpenOffice.org 2.3.0
V openSUSE taky, jen nevím jak dlouho :-) Je to v buildservice reposity.
Marián Kyral avatar 20.9.2007 09:21 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Import csv
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak se nějak pokazil import csv :-(

Už v náhledu se zobrazí nějaký binární balast a když jsem to odklepnul, tak začalo swapovací rodeo, které jsem byl nucen ukončit sestřelením openoffice.
20.9.2007 13:13 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Import csv
A bug report jsi napsal?
XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
Marián Kyral avatar 20.9.2007 15:37 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Import csv
Ještě jsem se k tomu nedostal :-( Může někdo potvrdit, že je to opravdu bug a ne jen nějaká chyba u mě?
Marián Kyral avatar 20.9.2007 22:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Import csv
http://www.openoffice.org/issues/show_bug.cgi?id=81792

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.