Portál AbcLinuxu, 29. července 2025 04:44
Vyšla nová verze open-source hry Yo Frankie! 1.1. Přináší 3 výherní mapy ze soutěže o nejlepší level design, aktualizuje herní logiku, zlepšuje výkon a obsahuje různá další zlepšení.
Tiskni
Sdílej:
To je hustý! To musím zkusit!
Jednoduse, dohrat kolo... Nejlepsi je level-nut. Pravda, ze tam uz je trosku slozitejsi "hadanka" ale jinak skvela oddechovka, netradicni a neotrela. Skoda ze neni vice levelu
Špatně koukám, nebo není na oficiálních stránkách o čem ta hra vlastně je? Jako je hezké, že to je v blenderu a že to navazovalo na další projekty toto týmu, ale když nevím, zda to je RPG nebo střílečka nebo plošinovkaČastý to neduh webových stránok najrôznejších projektov
Nefunguje to Debian Lenny 64 bit. Spustí se to, ale nereaguje to na kliknutí v menu. Takže nemůžu stistknout ani play ani options
Muzes stisknout Esc a pouzit 32 bit.
To může i na 32b i bez PAE...
Protože není důvod předpokládat, že to jádro nepodporuje, když to podporuje procesor. Ne každý je magor tvého formátuOno to není o jádře ale taky o tuně knihoven.
"Blahoslaveni budiz oraj" , mel by ses seznamit, mate hodne spolecneho.
tak to vubec netusim, ja sem se na si to sehnal na internetu. takze prvne sg1 a pak sga
ty dementiOdpověděl jste si sám.
Ale mě to stejně nejde. Composite nemám vůbec zapnutý. Nejde mi stisknout tlačítko pro Play.
./yofrankie-linux-x86_64.bin
guessing './yofrankie-linux-x86_64.bin' == '/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/./yofrankie-linux-x86_64.bin'
argv[0] = './yofrankie-linux-x86_64.bin'
Detected GL_ARB_texture_env_combine
Detected GL_ARB_texture_cube_map
Detected GL_ARB_multitexture
Detected GL_ARB_shader_objects
Detected GL_ARB_vertex_shader
Detected GL_ARB_fragment_shader
Detected GL_ARB_vertex_program
Detected GL_ARB_depth_texture
Detected GL_EXT_separate_specular_color
open /dev/[sound/]dsp: Device or resource busy
read library: lib //../chars/butterfly.blend
read library: lib //../chars/frankie.blend
read library: lib //../chars/frankie_actions.blend
read library: lib //../chars/bird.blend
read library: lib //momo_actions.blend
read library: lib //frankie_actions.blend
open /dev/[sound/]dsp: Device or resource busy
WARNING: Sound actuator "flap wings" from object "3d sound helper" failed to load sample.
WARNING: Sound actuator "poo" from object "3d sound helper" failed to load sample.
WARNING: Sound actuator "poo impact" from object "3d sound helper" failed to load sample.
WARNING: Sound actuator "menu_music" from object "Cam_StartMenu" failed to load sample.
WARNING: Sound actuator "menu_sound" from object "menu_logic" failed to load sample.
Warning, sensor "menu_delay" has lost a link to a controller (link 2 of 3) from object "menu_logic"
possible causes are partially appended objects or an error reading the file,logic may be incorrect
Warning, sensor "menu_delay" could not find its controller (link 3 of 3) from object "menu_logic"
there has been an error converting the blender controller for the game engine,logic may be incorrect
Warning, sensor "sensor2" has lost a link to a controller (link 1 of 1) from object "butterfly_logic"
possible causes are partially appended objects or an error reading the file,logic may be incorrect
Python script error from controller "menu_logic#CONTR#3":
Traceback (most recent call last):
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 200, in main
menu_activate(cont, own, items[act], items)
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 70, in menu_activate
if 'portal' in portal_ob: # check for a spesific object
TypeError: argument of type 'KX_GameObject' is not iterable
Python script error from controller "menu_logic#CONTR#3":
Traceback (most recent call last):
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 200, in main
menu_activate(cont, own, items[act], items)
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 70, in menu_activate
if 'portal' in portal_ob: # check for a spesific object
TypeError: argument of type 'KX_GameObject' is not iterable
Python script error from controller "menu_logic#CONTR#3":
Traceback (most recent call last):
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 200, in main
menu_activate(cont, own, items[act], items)
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 70, in menu_activate
if 'portal' in portal_ob: # check for a spesific object
TypeError: argument of type 'KX_GameObject' is not iterable
Python script error from controller "menu_logic#CONTR#3":
Traceback (most recent call last):
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 200, in main
menu_activate(cont, own, items[act], items)
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 70, in menu_activate
if 'portal' in portal_ob: # check for a spesific object
TypeError: argument of type 'KX_GameObject' is not iterable
Python script error from controller "menu_logic#CONTR#3":
Traceback (most recent call last):
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 200, in main
menu_activate(cont, own, items[act], items)
File "/home/martin/games/linux/yofrankie_1_1_bge/levels/menu_scripts/select.py", line 70, in menu_activate
if 'portal' in portal_ob: # check for a spesific object
TypeError: argument of type 'KX_GameObject' is not iterable
Jo to vím, na zvuku mi seděl Skype. Ale nejde mi prostě kliknou na menu. Jde mi jenom se tam pohybovat . Nezkoušel to někdo ještě na Debian Lenny?
http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/yo-frankie-1.1#9
Omlouvám se, opravdu to funguje . Nevěděl sem, že 64bit verzi bude vadit, že mám 64bit linux
.
To je v Linuxu tak dementně udělaný
„Dementně udělaný“ bude spíš něco jiného, protože jiné 3D hry hraji klidně s kompozitem a zobrazím si je třeba na jedné stěně kostky.
Kostka je jen hračka, ale ať chceš nebo ne, stala se symbolem 3D desktopu
I když taková „Mřížka plochy“ nebo „Prezentace oken“ jsou mnohem užitečnější.
V kostce je budoucnost. Voxel engine rullz!
..pripadne to spustit takto:
blenderplayer yo_frankie_stub.blend
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.