abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 6
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 35
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (29%)
 (1%)
 (62%)
Celkem 161 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    BioShock vs. System Shock 2

    9.1.2008 23:41 | Přečteno: 2861× | Hry | poslední úprava: 12.1.2008 13:43

    Léta páně 1994 se zrodila legenda. Legenda z pera géniů jako Doug Church, Greg LoPiccolo a další. Legenda, kterou stvořili herní mágové z dílen Looking Glass Technologies. Legenda, jež nese jméno System Shock…

    O pět let později se vrací na scénu silnější než kdykoli předtím. Sequel nazvaný prostě System Shock 2 přináší pokračování vpravdě dokonalé, prosté jakýchkoli závažnějších designérských prohřešků, zato tak narvané atmosférou, že krabici museli tavit do speciálního obalu, neb ta vytékala samovolně ven. Co vytékala, prýštila, až v JRC každý den večer vytírali pod regály.

    Nedlouho poté, po završení druhého dílu Thief Metal Age, však Looking Glass Studios balí kufry, zavírají krám a tisícům hráčů po celém světě nezývá než ukonejšit své rozervané srdce čímkoli polovičatým, co se namane.

    Trvá to totiž celých 8 let, než mohou krvácející ránu skutečně začít léčit. Léčba však neprobíhá ani na Citadel, ani na von Braunu, ale v podmořském městě Rapture.

    BioShock byl, je a bude mnohými označován za duchovního následníka System Shocku 2. Můžeme se stavět na hlavu, je to prostý fakt. Ostatně za ním stojí hlavní designer Ken Levine, který má mezi svými vavříny právě System Shock 2. I další lidé jsou z „původního týmu“ a na BioShocku je to vidět.

    Ano, neodolal jsem, nevydržel jsem to. A jak jsem slíbil, nejsem pirátské prase, takže BioShock jsem zakoupil. Cena je mimochodem velmi příjemná, jen 680 Kč.

    Vybalení, strčení média do mechaniky, instalace. Žádný problém, o nějakém SecuROM nevím. Zadávám pouze standardní sériové číslo, aktivace na firemním webu je automatická a trvá dvě vteřiny. Stahuji Patch 1.1 a poté se pouštím do hry samotné.

    Znaje demo prosvište úvodní „NPC sekvenci“ automaticky a již si to šinete první lokací Rapture.

    A od prvního momentu máte naděláno v kalhotách. Od prvního momentu se jen snažíte nechcípnout za současného vychutnávání si podvodního světa a skvěle ponuré atmosféry. Čím byl pro System Shocky vesmír, tím je pro Bioshock voda. Je to mezní hranice, za kterou vás tvůrci nepustí a právě kouzlo omezeného prostoru a všudypřítomného pocitu, že „ta klaustrofobie už musí přijít“ dělají velký kus práce. Ostré tempo, nečekané zvraty a tvrdí nepřátelé (hlavně nehrát na Easy!) to vše stupňují do výšin, ze kterých je vidět na obě předchozí legendy.

    BioShock však přináší i další aspekt. Shánění Adama, stěžejní prvek hry totiž sebou nese obrovské morální dilema. Adama lze získat jen jedním způsobem, a to z malé sestřičky (Little Sister), kterou jako oko v hlavě střeží tuhý protivník, nefalšovaný Robin Hood jménem Velký taťka (Big Daddy).

    A tu je vidím. malá sestřička zrovna provádí přeměnu a taťka hlídá. Likviduji tedy taťku, což jen tak mezi řečí není žádná prdel. Padá k zemi a jeho malé sestřičce se rázem hroutí celý svět, jak už to tak u děvčátek tohoto věku bývá. Oplakává taťku jakoby si neuvědomovala, že „zlo“ je stále zde. Zlo, které chce Adama. Ona ví, že chci Adama, ona ví, že neuteče, ona ví, že se „něco“ stane.

    Blížím se k ní, chytám ji kolem pasu. Je tak lehoučká, třese se, vyděšená k smrti. Volím její svobodu i za cenu toho, že Adama z ní získám jen půlku.

    Nemám to srdce zabít malou holčičku pro svůj snazší život. Možná příště, podle toho, jestli vydrží zásoby, lékárničky, Eva. Anebo ne? Kolik životů zachráním? Kolik jich zmařím? Mohu na tuto otázku vůbec nalézt odpověď? Ne, musím dál, není čas…


    Rapture je prokleté město. Nechte lidstvo oprostit se od svých morálních hodnot a zábran, které nám bůh ve své moudrosti seslal, a trest nás nemine. Budeme navždy odsouzeni strávit zbytek života způsobem nehodným lidské existence. Rapture a jeho představitel Andrew Ryan jsou sice pevností, ale i tu lze ošálit, i ji lze obehrát v kartách a získat tak svobodu. Ale za jakou cenu? Je to vůbec svoboda? Lze prožít zbývající dny bez vzpomínek a myšlenek, jež hlavou honí se nechtěje ji opustit?


    Dost otázek, na které odpověďi zavčasu nepoznáme. Dost bloumání, zpět do reality.

    BioShock se zkrátka povedl. Atmosféra dob System Shocku 1 i 2 je minimálně z 80, spíše 90 % zpět a Ken Levine se svým týmem dokázal, že i v dnešní době lze stvořit legendu.

    Nesmíme zaponenout, že původní System Shock vyšel v dobách, kdy mít dostatečně slušný počítač a hrát na něm nejnovější hry bylo privilegiem dostupným pouze malé skupince vyvolených, kteří byli normálnímu světu pro smích, či důvodem k nechápavému kroucení hlavou.

    System Shock 2 se objevil již v době, kdy se trh rozvinul natolik, že se PC stalo z větší části běžnou součástí domácností, ale naštěstí pro něj (a naneštěstí pro prodeje) vyžadoval 3D akcelerátor, který tehdy nebyl ještě zcela běžnou záležitostí.

    BioShock naproti tomu přichází v době, kdy hodně našlapané PC koupíme za pakatel. Přichází podpořen více než roční masáží ze strany vydavatele, herního studia a tisíců novinářů po celém světě. Přichází do světa zlenivělých hráčů nechtících příliš náročnou hru, toužících naopak po spíše bezduchých akcích v pestrém DirectX 10 prostředí.

    Navíc hype kolem vydání hry je obrovský, až hrozí zlomit vaz samotnému Kenu Levinovi, který celého půl roku před vypuštěním v demonstračním hodinovém HD videu ukazuje dvojici taťky a sestřičky v akci. Nestalo se však a BioShock je skutečně absolutní peckou, pro kterou nenacházím dostatek superlativů. Po technické stránce jde o precizní dílo postavené na Unreal Engine 3, atmosféra si opět žádá vytírání regálů v obchodech a hratelností i příběhem je dle mého dále než jakákoli hra za posledních 5 let.


    Technická stránka:

    Takže tedy vězte, že na této konfiguraci to BioShock valí na plné detaily v rozlišení 1680x1050 naprosto plynule, ani žádné viditelné swapování se nekoná (za běhu si ukousne něco kolem 700MB v počátečních lokacích, takže počítám, že 2GB jsou tak akorát):

    Hodnocení: 94 %

    (Historicky, tolik dal Andrej Anastasov System Shocku ve SCORE 11 ;-))

    Screenshoty:

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    BioShock vs. System Shock 2, obrázek 1 BioShock vs. System Shock 2, obrázek 2 BioShock vs. System Shock 2, obrázek 3 BioShock vs. System Shock 2, obrázek 4

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.1.2008 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 28 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    (Historicky, tolik dal Andrej Anastasov System Shocku ve SCORE 11 ;-))
    ANDREWa jsem nesnášel...
    vypadá to hustě... ;-)
    I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    davkol avatar 10.1.2008 06:33 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Proč? Byl skoro lepší než ICE.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    10.1.2008 12:47 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    skoro? Andrew psal skvěle. Ice měl sice čistý a perfektně čtivý projev, ale byly to právě Mamoulianovy úchylnosti, které tomu dávaly šťávu. IMHO
    10.1.2008 00:10 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Nevim nevim. Pri pouhem sledovani speedrunu SS2 se mi vybavily emoce tehdejsi parby, jez jsou i dnes mnohem silnejsi nez aktualni zazitek pri hrani Bioshocku. Bioshock vladne lepsi grafikou (cemuz se pri vyvoji CG nelze divit :), ale v celkove hratelnosti jej (tedy pro mne) valcuje SS2. Asi uz jsem prilis stary na pareni novych hypegames. Konzolove manyry na PC mne irituji.

    P.S. Jo, abych si jeste flejmul: DeusEx (jednicka) je stejne nejlepsi! :D
    10.1.2008 00:16 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    jj, ten speedrun znám a bylo to asi poprvé v životě, co mi brada samovolně visela dolů přes půl hodiny v kuse. pocity stejné, ja jasně říkám, že bioshock dosahuje tak 80-90% sshocku2. já už jsem na to také trochu starý, ale konzolové manýry mi nevadí, protože, jestli v bioshocku nějaké pozoruješ, pak mě nechávají zcela kldiným.

    jinak deus ex ... před pár dny jsem si pořídil komplet kolekci za 170Kč ... stejnou cenu jsem dal za thief trilogii.
    10.1.2008 00:29 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Ja sam bych dal Bioshocku tak 60% max. 70% z SS2, tedy mnohem mene, ale hodnoceni je vzdy osobni vec, no problemo! :) Kolekce DeusEx za 170Kc? OMFG! Kde to lze zakoupit, pretty please?
    10.1.2008 00:37 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    tady ... ale ted zrovna to maj nejaky nemocny. tamtez jsem bral i ten levny bioshock
    10.1.2008 02:50 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    nebo na xzone.cz za o fous vice
    10.1.2008 12:48 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    xzone je fajn kšeft, ale zrovna třeba bishock maj za 899 zatímco já jej kupoval za 680. dražší tedy o 32% :-O
    10.1.2008 01:37 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    P.S. Jo, abych si jeste flejmul: DeusEx (jednicka) je stejne nejlepsi! :D
    Lepší než Half-Life? Těžko.
    Quando omni flunkus moritati
    10.1.2008 02:53 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    spis lehko, v dobach meho mladi (no oki, je mi teprve 26, ale hl1/dx1 bylo pred hafo lety :D) jsem hral oboje a dx1 je aspon desetkrat lepsi nez hl1
    10.1.2008 06:27 I.X.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Deus Ex má i RPG prvky...

    a původní Half-Life by zoufale overhypovaný, spousta rádoby inovativních nápadů v něm byla bez skrupulí vzata metodou cut&paste z her Lucasarts (m.j.), protože Valve celkem správně cynicky kalkulovali s tím, že je průměrný "důmer"/"kvaker" nezná... (a měli pravdu). HL sice měl pár originálních nápadů, ale nebylo jich zdaleka tolik, jak je často tvrzeno.
    rADOn avatar 10.1.2008 09:48 rADOn | skóre: 34 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2

    To neni o nejakym papirovym seznamu napadu. To je o umeni designu - vsechny 3D hry pred halflifem mi pripadaly delany stylem: vymyslet par klicovych napadu ktery se dobre vyjimaji na screenshotech, rovnomerne rozprostrit a meziprostor vyplnit vatou. Halflife nemel nejlepsi napady ale taky zadnou vatu. Menilo se prostredi, menila se zapletka (nebo to co se u 3d akci poklada za zapletku :-)

    Pokud jde o atmosferu a pribeh, Thief a Halflife jsou ve svych zanrech moji favoriti. Ale to je mozna tim ze jsem systemshocku nejak neprisel na chut.

    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    10.1.2008 09:58 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Ale to je mozna tim ze jsem systemshocku nejak neprisel na chut.
    tak jest. znal jsem pár takových, kteří nechápali, co na tom sshocku vidím. já zase nechápal je, jaktože oni to nevidí.
    10.1.2008 10:29 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    suhlas; Deus Ex a SystemShock ma takisto nikdy nenadchli - to prostredie sa mi zda dost chladne, obycajne (lepsie to popisat neviem); ale Half-Life tak je uplne ina kava :)
    xvasek avatar 10.1.2008 08:51 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Zkoušel jsem demo, ale moc mě to nechytlo, tak jsem to ani nekupoval. SS1 a 2 jsem taky viděl a nehrál ze stejného důvodu - asi jsem nějaký divný. Takový HL2 (a zvlášť EP1), to je jiné maso - se čtvrtinovými nároky na HW úplně jiný zážitek - teda aspoň u mě.

    No, ještě to zkusím poladit, abych dostal víc FPS, třeba to pak bude hratelnější a chytne mě to.
    StefanV avatar 10.1.2008 09:11 StefanV | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Pokud se vám EP1 libila tak doporučuji EP2,je znatelně delší + zajímavější prostředí.
    Viva el presidente...
    10.1.2008 10:46 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Taky je tam míň zombíků, což mě potěšilo... nemám je rád a Zombajny (ha ha ha ;-)) obzvlášť (ta část, kdy se v naprosté tmě bojuje se zombíky, než přijede výtah, je opravdu hnusná. Na druhou stranu si člověk aspoň užije.)
    Quando omni flunkus moritati
    xvasek avatar 10.1.2008 11:46 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Teď v pondělí nám po stěhování konečně zase připojili net. Kdybych nečekal narození dcerky na konci měsíce, už bych to "plnou parou" stahoval. Takto bych nerad platil za něco, k čemu se dostanu za půl roku a v té době to už bude stát polovinu - i když současných $30 zase není až taková pálka - třeba to otočím, když budou holky ještě v nemocnici. :-)
    10.1.2008 10:17 WIFT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Frozen Bubble rulez :))

    Ne, sorry, fakt jsem si nemohl pomoct :) My se s autorem známe, von ví, že jsem prdlej :) Já už jsem z her prakticky vyrostl a hraju je spíše tak z nostalgie, ale Frozen Bubble je upřímně řečeno aktuálně poslední hra, která mě doopravdy zaujala.
    10.1.2008 10:20 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    přestaň blbnout, zavři oči a představ si rok 2018 a tu nostalgii, která na tebe padne při vzpomínce na BioShock. Hergot, na co ty dva Radeony HD 3850, 5000+ a 8GB RAM doma máš, když ne na tuhle pecku?! :-D

    @all ... jo a prdlej je, to potvrzuju :-D
    10.1.2008 10:22 WIFT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Však ty víš, ale pro ostatní, aby nevypadli z obrazu:

    Na tom hraje manželka, ne já :) Co by člověk pro svou milovanou ženušku neudělal, ne? Pořízení dvou HD 3850 do CrossFire je přeci to nejmenší, když je to AMD teď tak levný :)
    xvasek avatar 10.1.2008 13:14 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Stejně čučím - člověk, který dělá server o hardware a proleze každý (nejen anglický, ale i čínký, taiwanský a kdovíjaký web) v honbě za tím, kolik má která grafika pixel shaderů na jaké frekvenci - vlastně nakonec hraje nejraději Frozen Bubble.

    Kamaráda z výšky zase zaměstnali v Illusion Softworks, tak jsem se ho ptal, jestli ještě pořád hraje. Říkal mi, že her má z práce plné zuby a už toho taky - až na výjimky - nechal.
    10.1.2008 13:57 WIFT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Nene, Frozen Bubble je zatím poslední hra, která mě chytla. Ze 3D Windowsovek byla poslední tuším NFS Porsche 2000/Unleashed.

    A kdyby někoho náhodou zajímalo, která byla první ... tak i na tu si přesně pamatuju a naštěstí se dá hrát ještě dneska: Crazy Kong.
    10.1.2008 11:06 ALIUM | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Jede to pod linuxem ? pokud ano, nabídni to jako článek :-) moc hezké, recenze her jsou fajn :-)
    10.1.2008 11:12 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    ehm ;-)
    atan avatar 10.1.2008 11:17 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    tak trochu zastarale informace, ne?
    atan avatar 10.1.2008 11:15 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Skoda, ze nepadlo ani slovo o tom jestli jde hra spustit v Linuxu, napr. pres WINE.
    10.1.2008 11:23 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    prolítni si můj blog. o linuxu se zmiňuji jen zcela výjimečně, není to zkrátka nějaká má parketa. wine možná někdy až zas budu třeba zkoušet nové ubuntu, ale moc brzy to nebude.
    10.1.2008 11:32 MuaDib
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Musim rict, ze BioShock me puvodne (po cteni nejruznejsich informaci) docela zaujal, ale po zahrani dema me absolutne neoslovil. V demu se jevil jen jako lepsi koridorova strilecka. To co bylo skvele na obou System Shocich byla rozlehlost levelu, kdyz clovek prisel na rozcesti a mohl si byt jisty, ze kazda z chodeb vede do dalsich rozsahlych lokaci, ne jen par metru k nejake umele prekazce. S tim souvisel i volny pohyb nepratel, kdy se clovek obaval jit chodbou v pravo z obavy, ze mu z chodby vlevo nejaka obluda vlitne potaji do zad. Casto jsem pak chodil tam a zpet a bal se pokracovat dal :o) BioShock sice ma mrazivou atmosferu, ale tenhle prvek bezradnosti a opustenosti ve smyslu bloudeni a objevovani mi proste v demu chybel, nevidel jsem tam ani naznak neceho takoveho. Je na tom plna hra lepe? Potom bych ji asi dal sanci...
    10.1.2008 11:38 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    ano, souhlasím, že tento prvek v demu chyběl a demo samotné mě tak od koupě spíš odradilo. ale v plné verzi tento prvek je skutečně přítomen přesně tak, jak jej popisuješ. doslovně to, cos napsal, jsem včera zažíval po několik hodin. a když vstoupíš do obrovské lokace, kde je big daddy a little sister, pustíš se do big daddyho, mezitím se objeví asi tak 5 nepřátel a do zad ti vpadnou další dva, začne docházet munice, eve a prachy, pochopíš, že ona atmosféra z rickenbackeru/von brauna je zpět.
    11.1.2008 00:35 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    UPDATE #1: přidal jsem sadu screenshotů na konec textu. feel free to use them.
    11.1.2008 11:41 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Musim rict, ze to vypada opravdu uchvatne, pekne me to navnadilo :-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    11.1.2008 21:01 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    další screenshoty...
    12.1.2008 13:22 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    Ach jo ... dalsi duvod k nakupu noveho HW ...
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    12.1.2008 13:44 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    v noci sem zas trochu pokročil, můžeš si prohlédnout další architektonické prvky Rapture :-)
    15.1.2008 09:46 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    To je zly, to je zly ... ;-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    xvasek avatar 11.1.2008 12:47 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    BTW, když se na to tak dívám, tak voda v pohledu z koridoru vypadá dost divně. Jednak se vlní, jako by tam někde byla hladina a druhak špatně láme světlo - když se podíváš na akvárko z boku, tak ho vidíš jakoby placaté.
    11.1.2008 16:01 mimi.vx | skóre: 35 | blog: Mimi.VX | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    jak dopadne bioshock kdyz zabijis sestricky???

    ... videl sem jen konec za good chlapka a nemam cas ted hrat znova ....
    USE="-gnome"
    11.1.2008 16:04 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    nyní jedu good linii na "normal", poté zkusím bad na "hard" ;-)
    17.1.2008 19:42 mimi.vx | skóre: 35 | blog: Mimi.VX | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BioShock vs. System Shock 2
    tak potom napis ...
    USE="-gnome"
    xsubway avatar 15.1.2008 08:58 xsubway | skóre: 12 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše System Shock 2 a WINE
    wine verze 0.9.53: SS2 lze bez problemu nainstalovat a hrat :) ale nedari se prehravat filmy :|

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.